collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #450 Gepost op: 15 april 2011, 10:31:30 »
Rums, welkom!!! Als je een slecht gevoel over een locatie hebt, moet je het zeker niet doen! Wij zijn uiteindelijk op 7 locaties geweest, en we hadden er bij eentje echt een topgevoel! De rest was ook wel goed, maar dat wauw-gevoel was voor ons erg belangrijk!

Wij hebben ook een gat tussen de toost en het diner, waarin wij dus foto's gaan maken, maar ons voordeel is dat we alles op één locatie doen en de daggasten ook blijven slapen! Dus ze kunnen zich even opfrissen, lekker wat drinken, als het nodig is nog inchecken etc!

Deniesje, jeetje, wat heftig dat je kindje ziek is! Ik hoop dat het helemaal goed komt, en het is ook heerlijk om oa de bruiloft als een echte nieuwe start te zien!!!!!!

Enne.....ik ga de jurk lekker voor mezelf houden ;-)! Jullie krijgen de mooie foto's volgend jaar dan wel te zien........dus nog eventjes geduld!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #451 Gepost op: 17 april 2011, 15:24:02 »
Rums, welkom! als je nu al een naar gevoel erbij hebt niet doen!!

boukezz, goed idee om de jurk lekker voor jezelf te houden! Zou ik ook doen :laugh: (enne, ook wij hopen dat alles goed komt, mag toch niet he een kindje van 2 al zo ziek)

Ik heb gisteren weer een babbeltje gehad over onze dag. Ik droom sinds klein meisje al over trouwen met een koets! Dus ik zei tegen hem: Ik zou het zo gaaf vinden als je me komt halen met trouwkoets, daar droom ik al over sinds ik klein ben. Hij zei: nou als dat je droom is, dan doen we dat toch? :wub:  ben zoooo blij!!! Een koets kost namelijk wel wat centjes, maar ben zo blij dat hij dat voor onze dag over heeft. Ik zie mezelf al helemaal zitten, in prinsessenjurk in die koets!! **zucht** wat is dromen toch leuk!!! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 17 april 2011, 15:24:53 door deniesje »

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #452 Gepost op: 17 april 2011, 16:12:49 »
@Deniesje, wat superfijn voor je meis!!! Heerlijk dat je dromen zo uitkomen op deze manier!!!

Ik begin momenteel echt een beetje ongeduldig te worden. De tijd kan niet snel genoeg gaan. Vooral als ik bedenk wat er allemaal nog geregeld moet worden. Momenteel zijn we ook nog eens bezig met een huis kopen, na 5 jaar huren, wat toch ook vrij spannend is. Dus de wedding staat ook een beetje op een laag pitje. Ik hoop echt dat het lukt, want we zijn verliefd op het huis en het zal de tijd snel laten gaan, maar ben echt ongedurig en rusteloos.
Nuja, ik hou jullie op de hoogte!!!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #453 Gepost op: 17 april 2011, 20:02:40 »
Gertje, tis nu een goede tijd om te kopen, verkopen is 10 keer niks! Ons app. staat nu ook al ruim een half jaar te koop. We zitten niet op de schopstoel maar we zijn nu wel toe aan een huis met een tuintje.
En ongeduldigheid herken ik! Bij ons kan het gewoon even niet anders, maar in jullie geval met nog "maar" 9 maanden tot the big day zou ik ook snel willen plannen hoor! Hebben jullie al iets vastgelegd?

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #454 Gepost op: 18 april 2011, 21:50:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:34:00 door Mikey »

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #455 Gepost op: 18 april 2011, 22:24:18 »
Gertje, tis nu een goede tijd om te kopen, verkopen is 10 keer niks! Ons app. staat nu ook al ruim een half jaar te koop. We zitten niet op de schopstoel maar we zijn nu wel toe aan een huis met een tuintje.
En ongeduldigheid herken ik! Bij ons kan het gewoon even niet anders, maar in jullie geval met nog "maar" 9 maanden tot the big day zou ik ook snel willen plannen hoor! Hebben jullie al iets vastgelegd?

Ja, je hebt gelijk. Dit is de tijd om te kopen, maar vinden het wel erg spannend. Het zou ons eerste echte huis zijn. En mijn ongeduld komt denk ook door het feit, dat we vorig jaar op 20 januari verloofd zijn en dan 2 jaar moesten wachten. Dat eerste jaar was zo voorbij, maar nu het dichterbij komt, kruipt de tijd. We hebben al wel vrij veel geregeld. We hebben mijn jurk, zijn pak, fotografe, kapster en visagist, ringen, sieraden, Babs, locatie (staat al wel vast, maar details nog niet besproken), getuigen, ceremoniemeester en volgende week ga ik een nieuw id halen en het gemeentehuis reserveren.
Maar omdat wij een budget wedding hebben, ben ik gewoon bang dat het beetje geld voor de bruiloft straks verdwijnt in het huis. Nu heeft mijn as me al gerustgesteld, dat dat helemaal goed gaat komen en vandaag bleek dat maar weer toen vandaag het bericht kwam dat mijn as nog 600 terugkrijgt van de belasting over 2009. Heel fijn natuurlijk, want we moeten onze wasmachine nog afbetalen.
En voor nu gaat alle aandacht even naar het huis, terwijl in voortdurend aan de bruiloft denk!! Hahahahahha! Maar het zou echt geweeeeeldig zijn als het huis zou lukken. Echt geweldig.
We kunnen nog altijd ons vakantiegeld opzij zetten voor de bruiloft en mijn 13e maand. Moet toch goedkomen dan. Bovendien worden we door zoveel mensen gratis geholpen!!
Trouwjurk en sieraden van mijn schoonmamma gekregen, fotografe is een van mijn beste vriendinnen (doet dit gratis en geeft ons het album cadeau) pak van lief is het trouwpak van mijn broer. Is van, van Gils en past perfect!! Mijn schoonzusje is kapster en visagist, doet dit ook gratis. Trouwringen zijn van mijn as zijn grootouders en mijn schoonmoeder laat ze witgoud maken en onze namen erin zetten, dus kost ons niets. Locatie is de oude werkplek van as en krijgen we zeer waarschijnlijk voor een fijn prijsje.
Dus we hebben het vreselijk getroffen. Mag eigenlijk niet zeuren van mezelf. Foei Gertje!!! :ph34r:
 :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 18 april 2011, 22:24:45 door Gertje »

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #456 Gepost op: 19 april 2011, 09:34:09 »
Ik ben afgelopen woensdag ten huwelijk gevraagd en we hebben besloten dat 7 september de dag gaat worden. We zaten eerst te denken aan 30 september, maar dan komt er net een drukke oogstperiode aan op het werk van mn verloofde dus nu hebben we het 3 weekjes naar voren geschoven. Ik heb heel niet aan een EK gedacht, maar zag net dat ze 6 september spelen en niet 7 september. Ik blij, kan ik mooi voetbal kijken als ik te zenuwachtig ben en niet kan slapen :tongue: Ik was gister bij mn kapster om wat afspraken te maken voor oa mn verlovingsfeestje en toen vertelde ik dat ik in september 2012 ging trouwen. Ze vertelde dat dat een van de drukte maanden is en aangezien ik echt niet te laat wil zijn bij haar heb ik die vast vastgezet :)

Deze week nadenken over getuigen, we hebben een kopie van het ID nodig en dan kunnen we onze trouwdag vastzetten op het gemeentehuis. Op het gemeentehuis trouwen kost 189, maar als die vol zit moet je extern en dat kost rond de 600-800 euro. Dus ik wil graag de eerste zijn. Nadeel is dat je gelijk een tijd moet vastzetten, maar dat wordt half twee denk ik. Kan ik mooi de kerk om drie uur vastzetten. Dan ben je half 5 klaar en kan je een korte receptie houden met bruidstaart en erna met de daggasten eten en erna receptie. Ik ben zo blij dat ik het allemaal ruim van tevoren kan regelen, ik haat stress en dingen die bezet zijn doordat je te laat bent :)

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #457 Gepost op: 19 april 2011, 22:35:19 »
@Mickey, wat leuk dat jullie verloofd zijn. Dat hoor je niet meer vaak he. Ik denk dat jurken in Italie niet echt goedkoper zullen zijn juist omdat merken daar vandaan komen. Vaak betaal je in buitenland net zo veel voor een bepaald merk kleding dan in NL. Misschien kun je eens googlen naar een Italie forum. Wellicht dat je daar meer info kunt achterhalen of bruidskleding inderdaad goedkoper is in Italie.

 

@Boukezz,wat gaaf dat je je droomjurk hebt gevonden!!Hoeveel koste hij ongeveer als k vragen mag? Is er veel prijsverschil tussen verschillende merken vraag ik me af..

@Deniesje, welkom hier! Hebben jullie al ideeen mbt de grote dag? Wat naar dat je kindje zo ziek is. Hoe zijn de vooruitzichten als k vragen mag? Natasja was hier in wijk voor nieuw programma, Welcome home. Ik weet niet of je je er nog voor kunt opgeven. Zou je eens op site SBS moeten kijken.

@Eertje, dat is ook relaxed lekker dineren ipv feest en later nog in bad in de suite.


@trouwen2012, jammer dat locatie waar jullie langsgereden waren niet helemaal was zoals verwacht. Hebben jullie al nieuwe locatie op t oog?

 

@Moviola, welkom hier! Leuke trouwdatum!Ik denk dat je best al dingen kunt vastleggen. Sommige dingen moet je gewoon al jaar van te voren vastleggen helaas dus gewoon lekker alles uitzoeken en regelen.

 

@Lotte, jij ook welkom hier!
Moviola, welkom! Ik zou zeker gaan beginnen met alles te bedenken! De tijd vliegt voorbij, voor je het weet is het zover!

Boukezz, ik kan me  helemaal indenken dat je zo in dubio zit! Persoonlijk, zou ik hem lekker voor mezelf houden en je jurk hier komen spammen als je hem aan hebt gehad op de grote dag!

trouwen2012, Ja het zijn leuke maar ook drukke leeftijden :biggrin:  Je vroeg wat voor ziekte de jongste heeft... hij heeft kanker. Heel verdrietig allemaal maar we blijven positief.

Ik ga binnenkort, sorry... WE :rolleyes: gaan binnenkort naar friesland voor trouwringen. We hebben veelal rond gekeken op internet en er zijn veel stellen die heel mooie ringen voor hele leuke prijzen hebben gekocht. Het is niet naast de deur, maar met een benzinepas van de zaak :tongue: en een excuus om bij een vriend op bezoek te gaan geven de doorslag!
Verder heb ik nog niet zoveel vastgelegd of geregeld. Thans, de muziek is geregeld, m'n boeket, trouwvervoer, de jurk krijg ik van m'n moeder en sieraden/accecoires van m'n vriendin (getuige)
Nu nog een locatie... Stadhuis van wassenaar lijkt me heel gaaf! Maar op een oud boederijtje hier vlakbij dus ook! www.suikerbol.nl
Weten de dames uit zuidholland al een feestlocatie?


Liefs! xxx
goed te weten dat ringen in friesland goedkoper zijn. wij gaan toevallig in juni een paar dagen naar friesland..heb je toevallig ook namen van juweliers waar je dan moet wezen daar?ben ik ook wel benieuwd naar!
Hallo dames,

Ook hier een 2012 bruid :biggrin: Wij gaan trouwen op zaterdag 24 maart en heb er nu al zoveel zin in!!!
Gemeentehuis is al gereserveerd en we hebben twee offertes gekregen van twee locaties. Van een locatie een slecht gevoel dus die word het niet want heb daar nu al naar gevoel over en dat gevoel wil ik niet hebben op onze bruiloft.


Groetjes, rums
Welkom rums!
Van harte welkom, Rums!!!!
Geniet van de voorbereidingen!!!!

@ Shirley:    Wat betreft je gap tijdens foto's, wij hebben dat ook. We trouwen als het goed is om 14.00 uur of 15.00 uur. Daarna foto's maken. Ik weet niet hoeveel daggasten je hebt, maar de onze gaan tijdens die tijd, naar mijn schoonmoeder toe om ff een bakkie te doen. Na een uurtje of anderhalf kunnen ze naar de feestlocatie komen om met ons te dineren.
Ik hoop dat je hier evt, wat inspiratie uit kan halen!!!
bedankt voor je tip maar bij ons is t gat juist na het fotos maken. tijdens fotos maken gaan daggasten zelf door het park lopen. erna hebben we dan een gat van 2 uur totdat het feest begint. weet echt niet hoe dat moeten oplossen..
Rums, welkom! als je nu al een naar gevoel erbij hebt niet doen!!

boukezz, goed idee om de jurk lekker voor jezelf te houden! Zou ik ook doen :laugh: (enne, ook wij hopen dat alles goed komt, mag toch niet he een kindje van 2 al zo ziek)

Ik heb gisteren weer een babbeltje gehad over onze dag. Ik droom sinds klein meisje al over trouwen met een koets! Dus ik zei tegen hem: Ik zou het zo gaaf vinden als je me komt halen met trouwkoets, daar droom ik al over sinds ik klein ben. Hij zei: nou als dat je droom is, dan doen we dat toch? :wub:  ben zoooo blij!!! Een koets kost namelijk wel wat centjes, maar ben zo blij dat hij dat voor onze dag over heeft. Ik zie mezelf al helemaal zitten, in prinsessenjurk in die koets!! **zucht** wat is dromen toch leuk!!! :biggrin:
gaaf dat jullie ook in een koets trouwen! wij zijn dit ook van plan ook ik wil dit al heel lang. meeste mensen verklaarden me altijd voor gek als k zei dat ik in een koets wil trouwen. haha Qua kosten weet ik niet of t echt veel duuder is dan een auto huren. Wij betalen 500 euro en dat is dan vervoer vanuit thuis naar trouwlocatie waar we voor wet trouwen dan naar kerk en weer terug naar locatie waar feest etc ook zal zijn.Zaterdagmiddag hebben we een afspraak om naar de koets en Friese paarden te gaan kijken. Ik ben benieuwd!
@Deniesje, wat superfijn voor je meis!!! Heerlijk dat je dromen zo uitkomen op deze manier!!!

Ik begin momenteel echt een beetje ongeduldig te worden. De tijd kan niet snel genoeg gaan. Vooral als ik bedenk wat er allemaal nog geregeld moet worden. Momenteel zijn we ook nog eens bezig met een huis kopen, na 5 jaar huren, wat toch ook vrij spannend is. Dus de wedding staat ook een beetje op een laag pitje. Ik hoop echt dat het lukt, want we zijn verliefd op het huis en het zal de tijd snel laten gaan, maar ben echt ongedurig en rusteloos.
Nuja, ik hou jullie op de hoogte!!!
succes met het huis! hebben jullie al een bod gedaan?
Wij zijn ook weer een stapje dichterbij de bruiloft.
Dit weekend hebben wij bij onze familie de 'save the date'-kaarten langs gebracht.
Wij wilde deze kaarten om iedereen officieël te laten weten dat we gingen trouwen en zodat mensen die datum vrij kunnen houden, aangezien het wel volgend jaar rond de vakantieperiode is. (en ook nog rond het WK of EK, maar gelukkig is het speelschema al bekend en is er op onze trouwdatum geen wedstrijd, want ik zie een oranje-thema en een grote flatscreen niet zitten :wink:)
Voor de komende tijd staan de fotograaf en de dj op het schema!

Is er iemand hier die al een dj heeft gekozen? Wij weten niet zo goed waar we op moeten letten daarbij :S
wat leuk die save the date kaarten. mag ik vragen hoe zoiets eruit ziet? had ik helemaal niet aan gedacht het EK...geen idee wanneer die wedstrijden zijn.
mbt dj..ik denk dat t belangrijk is dat t iemand is die goed inspeelt op wat voor publiek er is en wat altijd leuk is is dat gasten zelf ook verzoekplaatjes kunnen aanvragen. verder kan je kijken wat voor lampen/belichting de dj meeneemt. en de prijzen verschillen nogal tussen 200 en 800 euro. wellicht kun je eens bij bekenden wat rondvragen en zo wellicht tips krijgen wat een goede dj is.
Ik ben afgelopen woensdag ten huwelijk gevraagd en we hebben besloten dat 7 september de dag gaat worden. We zaten eerst te denken aan 30 september, maar dan komt er net een drukke oogstperiode aan op het werk van mn verloofde dus nu hebben we het 3 weekjes naar voren geschoven. Ik heb heel niet aan een EK gedacht, maar zag net dat ze 6 september spelen en niet 7 september. Ik blij, kan ik mooi voetbal kijken als ik te zenuwachtig ben en niet kan slapen :tongue: Ik was gister bij mn kapster om wat afspraken te maken voor oa mn verlovingsfeestje en toen vertelde ik dat ik in september 2012 ging trouwen. Ze vertelde dat dat een van de drukte maanden is en aangezien ik echt niet te laat wil zijn bij haar heb ik die vast vastgezet :)

Deze week nadenken over getuigen, we hebben een kopie van het ID nodig en dan kunnen we onze trouwdag vastzetten op het gemeentehuis. Op het gemeentehuis trouwen kost 189, maar als die vol zit moet je extern en dat kost rond de 600-800 euro. Dus ik wil graag de eerste zijn. Nadeel is dat je gelijk een tijd moet vastzetten, maar dat wordt half twee denk ik. Kan ik mooi de kerk om drie uur vastzetten. Dan ben je half 5 klaar en kan je een korte receptie houden met bruidstaart en erna met de daggasten eten en erna receptie. Ik ben zo blij dat ik het allemaal ruim van tevoren kan regelen, ik haat stress en dingen die bezet zijn doordat je te laat bent :)
MissMip, welkom hier! jullie trouwen ook in de kerk zie ik. wat is jullie reden hiervoor als k vragen mag. ik twijfel nl nog erover wel/niet in kerk trouwen. wat hebben jullie verder voor ideeen voor de grote dag?Hallo dames,

alles goed met jullie? Wat een heerlijk weertje he. Morgen word het 25 graden! Gelukkig ben ik lekker vrij dus dat is mooi.
Hier niet echt trouwnieuws at the moment. Zit ff niet zo lekker in mn vel door wat omstandigheden en weet ook niet goed wat ik nog alvast kan regelen. Zaterdag gaan we wel naar de koets kijken.

Groetjes,

Shirley

ps wellicht leuk als we lijstje maken wie wanneer precies gaat trouwen. leuk om overzichtje te hebben.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #458 Gepost op: 20 april 2011, 13:12:34 »
Hey hey,

wat een lekker weertje he zit nu nog ff binnen maar ga straks denk ik lekker met een boek in het zonnetje zitten. De afgelopen dagen ook buiten geweest wat is het dan toch lekker dat je tijden je werk buiten in de zon kan zitten :) Vrijdag ook werken maar met mooi weer is dat niet erg lekker in de zon en de kids lekker buiten.

Hier zijn we nog niet verder gegaan met dingen regelen dat komt allemaal wel. Hebben al wel naar een trouwauto gekeken het wor waarschijnlijk een audi tt. Jullie al een idee wat voor auto het wor. Op sommige na dan die nemen een koets ook helemaal leuk :)

Nieuwe bruidjes welkom en klets lekker mee.

Shirley ik hoop dat het zonnetje je goed doe en dat je snel weer beter in je vel ga zitten. Als je wil praten zet het lekker hier neer.

Nog ff een vraafje wanneer gaan jullie allemaal naar een jurk kijken? Ik weet echt niet wanneer ik moet gaan ben nu nog bezig om kilo's der af tekrijgen.

Groetjes Eertje

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #459 Gepost op: 22 april 2011, 16:15:42 »
Het is heerlijk weer.....en ook hier op het moment wat minder trouwnieuws. Volgens mij geldt dat voor meer dames als ik zo de stand van zaken zie in het forum ;-)!

Eertje, ik heb mn jurk 2 weken geleden uitgezocht! Sommigen vonden dat te vroeg, maar ik ben er erg blij mee, en dat komt ook wel doordat het echt DE jurk is. Heb er nog geen moment aan getwijfeld....

Shirley, volgens mij hebben we al ergens zo'n lijstje staan, of in ieder geval gestart, maar ik weet ff niet meer welke pagina precies en ik kon 'm ook niet zo snel vinden.

Ik hoop trouwens ook dat je weer lekker in je vel zit, want dat is toch wel erg belangrijk!!!

Fijn paasweekend allemaal, geniet van het mooie weer!!!!!!!

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #460 Gepost op: 22 april 2011, 22:20:05 »
GEVONDEN!!!!!!!

nou ik heb al een klein lijstje kunnen maken:


[color="#9932cc"]JANUARI 2012:

Imke1986: 13-1-2012

Gertje: 20-01-2012
[/color][color="#9acd32"]
[color="#9acd32"][/color]FEBRUARI 2012:

Richelle: 10-2-2012

[/color][color="#ff8c00"]
[color="#ff8c00"][/color]MAART 2012:

jennenjos: 17-3-2012

[/color][color="#ff0000"]
[color="#ff0000"][/color]APRIL 2012:

boukezz: 13-4-2012

Jettie: 13-4-2012

Lieneke85: 14-4-2012

[/color][color="#4169e1"]
[color="#4169e1"][/color][color="#4169e1"]MEI 2012:

denise: 11-5-2012

Sel : 19-5-2012

Chrisenmarieke: 27-5-2012

[/color][color="#0000ff"]


[/color][color="#4b0082"][color="#4b0082"][/color][/color][/color][color="#4b0082"]JUNI 2012:

Robsab: 1-6-2012

Blitzey: 1-6-2012

Roxymilan:1-6-2012

Joys: 1-6-2012

Dani: 2-6-2012

Eertje: 6-6-2012

Charizz:22-6-2012


[/color][color="#ff8c00"]JULI 2012

Inge1301: 13-7-2012

[/color]
[color="#008000"]AUGUSTUS 2012:

mugje26: 18-8-2012

[/color]
[color="#ff0000"]SEPTEMBER 2012:

Clau-john: 21-9-2012
[/color]

[color="#ff00ff"]DECEMBER 2012:

Sammyke: 12-12-2012

[/color]

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #461 Gepost op: 23 april 2011, 10:53:37 »
Even mezelf toevoegen :)

[color="#9932cc"]JANUARI 2012:

Imke1986: 13-1-2012

Gertje: 20-01-2012
[/color][color="#9acd32"]
[color="#9acd32"][/color]FEBRUARI 2012:

Richelle: 10-2-2012

[/color][color="#ff8c00"]
[color="#ff8c00"][/color]MAART 2012:

jennenjos: 17-3-2012

[/color][color="#ff0000"]
[color="#ff0000"][/color]APRIL 2012:

boukezz: 13-4-2012

Jettie: 13-4-2012

Lieneke85: 14-4-2012

[/color][color="#4169e1"]
[color="#4169e1"][/color][color="#4169e1"]MEI 2012:

denise: 11-5-2012

Sel : 19-5-2012

Chrisenmarieke: 27-5-2012

[/color][color="#0000ff"]


[/color][color="#4b0082"][color="#4b0082"][/color][/color][/color][color="#4b0082"]JUNI 2012:

Robsab: 1-6-2012

Blitzey: 1-6-2012

Roxymilan:1-6-2012

Joys: 1-6-2012

Dani: 2-6-2012

Eertje: 6-6-2012

Charizz:22-6-2012


[/color][color="#ff8c00"]JULI 2012

Inge1301: 13-7-2012

[/color]
[color="#008000"]AUGUSTUS 2012:

mugje26: 18-8-2012

[/color]
[color="#ff0000"]SEPTEMBER 2012:

MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-9-2012
[/color]

[color="#ff00ff"]DECEMBER 2012:

Sammyke: 12-12-2012

[/color]
« Laatst bewerkt op: 23 april 2011, 10:54:00 door MissMip »

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #462 Gepost op: 23 april 2011, 23:16:32 »
@ Gertje, je bent me vergeten 25-5-2012. :wink:
@ shirley, wij hebben een DJ voor op het feest.
@ eertje, wij hebben een rolls royce silver cloud 3 geregeld voor de dag.

Ben de laatste tijd niet meer veel op het forum geweest..
Heb vandaag mn jurk nog een keer aangehad @ honeymoonshop, en heb hem meteen besteld. Ben zo blij met mijn jurk, hij is echt zooooo mooi :). Kan mn ogen niet van de foto's afhouden.
De ringen kunnen we volgende week ophalen, ben erg benieuwd.
Doen jullie trouwens aan thema's? Ik zit te denken aan iets met roze, passion for pink??
Liefs
« Laatst bewerkt op: 23 april 2011, 23:20:07 door Pinkie* »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #463 Gepost op: 24 april 2011, 14:16:05 »
Hello dames,

Even een kort berichtje van mij!
Ik moest nog aan je denken Clau, ik zag allemaal delftsblauw in de aanbieding ergens hihi.
Wij hebben afgelopen dinsdag onze datum vastgezet. Het is nu officieel: 19 mei 2012 om 14.00 :biggrin:

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #464 Gepost op: 24 april 2011, 23:16:41 »
Fijn dat je je jurk hebt Pinkie, je bent op tijd, ook met je ringen.
Heb je dat alvast maar geregeld!

Sel, ook fijn dat het vast ligt nu.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #465 Gepost op: 25 april 2011, 19:54:41 »
Even mezelf toegeveogd

JANUARI 2012:
 
Imke1986: 13-1-2012
 
Gertje: 20-01-2012
 
FEBRUARI 2012:
 
Richelle: 10-2-2012
 

MAART 2012:
 
jennenjos: 17-3-2012
 

APRIL 2012:
 
boukezz: 13-4-2012
 
Jettie: 13-4-2012
 
Lieneke85: 14-4-2012
 

MEI 2012:
 
denise: 11-5-2012
 
Sel : 19-5-2012
 
Chrisenmarieke: 27-5-2012
 



JUNI 2012:
 
Robsab: 1-6-2012
 
Blitzey: 1-6-2012
 
Roxymilan:1-6-2012
 
Joys: 1-6-2012
 
Dani: 2-6-2012
 
Eertje: 6-6-2012
 
deniesje: 21-6-2012

Charizz:22-6-2012


 

JULI 2012
 
Inge1301: 13-7-2012
 

AUGUSTUS 2012:
 
mugje26: 18-8-2012
 

SEPTEMBER 2012:
 
MissMip: 07-09-2012
 Clau-john: 21-9-2012
 

DECEMBER 2012:
 
Sammyke: 12-12-2012
 
Ik kom hier later terug, we zijn vanmiddag thuis gekomen uit het ziekenhuis met de kleine man. Net geopereerd dus ik ga even zuster mama spelen. Tot later!

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #466 Gepost op: 25 april 2011, 21:10:55 »
Vandaag over precies 13 maanden gaan mijn as en ik trouwen!!!
25-5-2012 dus!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #467 Gepost op: 26 april 2011, 09:04:12 »
Pinkie, wat heerlijk dat je je jurk nu echt gevonden hebt! Goed gevoel hé?? Wat vond jij trouwens van de Honeymoonshop?? Ik had een dame met echt verstand van zaken, maar ze was wel behoorlijk zakelijk. Persoonlijk vind ik dat wel fijn, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.

En qua thema, ik denk niet echt een thema, maar we willen wel twee kleuren regelmatig terug laten komen: rood/wit. Dit past ook heel erg goed bij de trouw/feestlocatie.

Sel, echt heerlijk dat het nu vast ligt...dan kom je steeds een stapje dichterbij!

Wij gaan vanavond weer naar de trouwlocatie, allereerst de papieren regelen, aangezien het geen officiële trouwlocatie is, maar daarnaast gaan we ook lekker eten (ook restaurant). Hebben we nog niet eerder gedaan, dus we zijn wel erg benieuwd!!!

Deniesje, is alles trouwens goed gegaan met de operatie?? Sterkte!!!!
« Laatst bewerkt op: 26 april 2011, 09:04:39 door boukezz »

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #468 Gepost op: 26 april 2011, 10:57:34 »
@ Gertje, je bent me vergeten 25-5-2012. :wink:
@ shirley, wij hebben een DJ voor op het feest.
@ eertje, wij hebben een rolls royce silver cloud 3 geregeld voor de dag.

Ben de laatste tijd niet meer veel op het forum geweest..
Heb vandaag mn jurk nog een keer aangehad @ honeymoonshop, en heb hem meteen besteld. Ben zo blij met mijn jurk, hij is echt zooooo mooi :). Kan mn ogen niet van de foto's afhouden.
De ringen kunnen we volgende week ophalen, ben erg benieuwd.
Doen jullie trouwens aan thema's? Ik zit te denken aan iets met roze, passion for pink??
Liefs
Pinkie, super dat je je droomjurk hebt gevonden! En leuk dat je ringen al hebt gekocht. Wat voor iets is het geworden?
Klinkt leuk zo'n thema maar zou niet goed weten hoe dat te realiseren. Wat heb je voor ideeen ervoor?
Hello dames,

Even een kort berichtje van mij!
Ik moest nog aan je denken Clau, ik zag allemaal delftsblauw in de aanbieding ergens hihi.
Wij hebben afgelopen dinsdag onze datum vastgezet. Het is nu officieel: 19 mei 2012 om 14.00 :biggrin:
wat toevallig ik dacht precies hetzelfde..had ook dat delftsblauw gezien.
Super dat jullie datum nu vaststaat!
Vandaag over precies 13 maanden gaan mijn as en ik trouwen!!!
25-5-2012 dus!
Welkom hier! Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?Hoe gaan jullie de grote dag vieren?
Pinkie, wat heerlijk dat je je jurk nu echt gevonden hebt! Goed gevoel hé?? Wat vond jij trouwens van de Honeymoonshop?? Ik had een dame met echt verstand van zaken, maar ze was wel behoorlijk zakelijk. Persoonlijk vind ik dat wel fijn, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.

En qua thema, ik denk niet echt een thema, maar we willen wel twee kleuren regelmatig terug laten komen: rood/wit. Dit past ook heel erg goed bij de trouw/feestlocatie.

Sel, echt heerlijk dat het nu vast ligt...dan kom je steeds een stapje dichterbij!

Wij gaan vanavond weer naar de trouwlocatie, allereerst de papieren regelen, aangezien het geen officiële trouwlocatie is, maar daarnaast gaan we ook lekker eten (ook restaurant). Hebben we nog niet eerder gedaan, dus we zijn wel erg benieuwd!!!

Deniesje, is alles trouwens goed gegaan met de operatie?? Sterkte!!!!
veel plezier vanavond! wat voor soort trouwlocatie hebben jullie ook weer?was het makkelijk te regelen?hallo dames,

hoop dat jullie allemaal genoten hebben van een leuk paasweekend. hier was t wel leuk alleen was mn zoontje gisteren ziek toen hij weer terugkwam van zn papa, heeft paar keer overgegeven en was hele dag erg moe. Vannacht had hij ook nog overgegeven en slecht geslapen. Vandaag ben ik dus maar een dagje thuis bij hem. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.

ik heb nog een minder leuk berichtje...Mn AS en ik hebben besloten om de grote dag nog een jaartje uit te stellen. Het word me even allemaal teveel. Het gaat niet zo super qua relatie de laatste tijd en ik zit zelf beetje in emotionele achtbaan. Mn huis (waar ik met ex heb gewoond) staat al tijdje te koop en schiet niet op om iemand te vinden die het wil kopen, zit in procedures mbt dingen regelen voor mn zoontje met ex. Ex wil volledige opvoeding en verzorging hebben over hem. Lichamelijk heb ik ook wat klachten die invloed hebben op mn relatie. Al met al zit t ff niet zo mee dus is het beter om eerst te zorgen dat alles weer wat lekkerder gaat lopen alvorens te gaan trouwen. Vind het wel jammer maar aan andere kant geeft t ook beetje rust in mn hoofd. Ik hoop wel dat ik jullie toch mag blijven volgen.

Groetjes,

Shirley

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #469 Gepost op: 26 april 2011, 13:20:20 »
JANUARI 2012:
 
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

 
FEBRUARI 2012:
 
Richelle: 10-02-2012
 

MAART 2012:

jennenjos: 17-03-2012
 

APRIL 2012:
 
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012
 

MEI 2012:
 
denise: 11-05-2012
Sel : 19-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
 

JUNI 2012:
 
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
deniesje: 21-06-2012
Charizz:22-06-2012


 JULI 2012
 
Inge1301: 13-07-2012
 

AUGUSTUS 2012:
 
mugje26: 18-08-2012
 

SEPTEMBER 2012:
 
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
 

DECEMBER 2012:
 
Sammyke: 12-12-2012
 




Pinkie, je staat erbij!!!!!

hallo dames,

hoop dat jullie allemaal genoten hebben van een leuk paasweekend. hier was t wel leuk alleen was mn zoontje gisteren ziek toen hij weer terugkwam van zn papa, heeft paar keer overgegeven en was hele dag erg moe. Vannacht had hij ook nog overgegeven en slecht geslapen. Vandaag ben ik dus maar een dagje thuis bij hem. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.

ik heb nog een minder leuk berichtje...Mn AS en ik hebben besloten om de grote dag nog een jaartje uit te stellen. Het word me even allemaal teveel. Het gaat niet zo super qua relatie de laatste tijd en ik zit zelf beetje in emotionele achtbaan. Mn huis (waar ik met ex heb gewoond) staat al tijdje te koop en schiet niet op om iemand te vinden die het wil kopen, zit in procedures mbt dingen regelen voor mn zoontje met ex. Ex wil volledige opvoeding en verzorging hebben over hem. Lichamelijk heb ik ook wat klachten die invloed hebben op mn relatie. Al met al zit t ff niet zo mee dus is het beter om eerst te zorgen dat alles weer wat lekkerder gaat lopen alvorens te gaan trouwen. Vind het wel jammer maar aan andere kant geeft t ook beetje rust in mn hoofd. Ik hoop wel dat ik jullie toch mag blijven volgen.

Groetjes,

Shirley

Jeetje meid, dat is wel even vet balen!! Maar supergoed dat jullie er rustig even de tijd voor nemen. Een huwelijk aangaan is toch fijner als alles in je leven verder goed verloopt en je, je nergens zorgen over hoeft te maken!!! Probeer met je as 1 te zijn. Jullie zijn samen, niet alleen! Haal je energie uit hem en uit de goede dingen uit je leven, zodat het goedkomt met de regelingen omtrent je zoontje. Blijf lekker bij ons en houd ons op de hoogte!!!
Knuffel,
Gertje

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #470 Gepost op: 26 april 2011, 13:47:40 »
he vervelend shirley! wel dapper en ergens misschien ook wel verstandig om het even uit te stellen. sterkte met alles!

Zo, lieve allemaal! Zoontje is donderdag geopereerd dus aan zijn tumor. Het was een zware operatie die veel langer duurde dan verwacht maar uiteindelijk is de tumor wel volledig weggehaald incl een stuk bot waar dat rotding zich aan vastgebeten had. Ons dappere knulletje is een dag na de operatie al uit bed geweest, 2 dagen erna liep hij al rond en de derde dag was ie verlost van alle infusen, catheters en drain. Ongelooflijk! Dus mocht ie gisteren al mee naar huis terwijl de chirug minstens een week herstel had berekend. Hij heeft nog wel medicatie tegen de pijn maar tis echt een bikkel en we zijn megatrots op m! Einde van de behandeling is in zicht, over ongeveer 1,5 week de laatste chemokuur en dan hopen we dat ie schoon is...

Nog ff een fotootje van ons saampjes, ben zo trots op m!



qua voorbreidingen en ideeen loop ik even vast momenteel. ben er ook niet zo heel erg mee bezig want alle aandacht gaat nu naar ons gezinnetje. Ben blij te lezen dat het met jullie goed gaat! En leuk dat er een lijstje is gekomen.
Fijne dag allemaal, tis stralend mooi weer!!! :cool:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #471 Gepost op: 26 april 2011, 14:01:13 »
@Shirley, wat vervelend om te horen dat jullie het uitgesteld hebben, en dat het niet helemaal goed loopt, maar ik ben het helemaal eens met Gertje! Neem er de tijd voor!! Zorg er voor dat jullie er samen goed in staan en er echt voor willen gaan. Soms wordt er nog weleens makkelijk over trouwen gedacht, maar het is echt wel een belangrijke en bijzondere gebeurtenis waar je allebei achter moet staan! Ga er samen voor en dan weet ik zeker dat er straks een topic "Trouwen in 2013" komt ;-)! Maar blijf vooral bij ons, alleen maar gezellig!

@Deniesje, wauw, dat is zeker een dappere jongen!! Wat heerlijk dat het herstel zo goed gaat, en ik ga heel hard duimen dat hij straks ook echt schoon is. Kan me goed voorstellen dat je gezin nu voorgaat en dat de trouwplannen wel komen....

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #472 Gepost op: 26 april 2011, 14:39:20 »
Shirley, ik hoop dat je de rust weer kan vinden en dat het dan beter gaat. Ook met je relatie en dat jullie dan in 2013 een geweldige bruiloft kunnen meemaken!!! En tuurlijk kan je ons blijven volgen, gezellig!!

Deniesje, wat een kereltje zeg!! Wat kunnen ze je verbazen met de kracht en doorzettingsvermogen die zo'n kleine mupke al in zich heeft!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de tranen in de ogen krijg van jou foto! Heb zelf 2 mannetjes in de leeftijd van jou jochie, en als ik alleen al denk aan wat hij en jullie moeten meemaken dan schiet ik helemaal vol!!
Maar nogmaals!! Wat een prachventje zeg :heart:
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2012, 21:28:14 door Blitzey »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #473 Gepost op: 26 april 2011, 16:04:09 »
Wat vervelend Shirley!! Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe. Samen komen jullie er vast uit. En wat boukezz zegt: blijf vooral gezellig hier, als je je verhaal kwijt wilt :)

Wat een mooie foto van jou en je kanjer Deniesje! Heel knap van hem!!

en bedankt iedereen voor de felicitaties :)

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #474 Gepost op: 26 april 2011, 21:15:07 »
Ben ik weer :) kinders liggen op bed dus heb ik ff lekker tijd voor mezelf...
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, ook wij hopen dat alles gaat zoals het hoort te gaan... Kinderen mogen deze ziekte niet hebben, het is zo oneerlijk allemaal! Waarom ons kindje... dat antwoord zullen we nooit weten... Maar om dit andermans kind in de schoenen te schuiven?? Nee, ook dat niet! Desondanks komt er wel bij dat ik nu een heel ander mens ben geworden en ik een heel andere kijk heb gekregen op de wereld, door alles wat we zien en meemaken. Het is dat ons manneke zich zo sterk houdt, dat houdt ons ook sterk. Niks is erger om je kind te moeten zien lijden, en gelukkig houden ze daar echt rekening mee in het ziekenhuis.

On topic: :biggrin: Ik las hier dat iemand (ben ff te lui om naar boven te scrollen, sorry!  :rolleyes:) wilde weten welk adresje in friesland wij op het oog hebben voor trouwringen? Kijk maar eens op marktplaats, en dan heet dat JEWELS4U. Zit in Joure in friesland. Het is een man die werkt vanuit huis maar heeft een eigen goud of edelsmit. De prijzen zijn zo goedkoop omdat hij het opkoopt van juwelieren die failliet zijn gegaan (oid) Als je er eens op googled kom je een en ander aan goede reacties tegen. Ik wil het gokje zeker wel wagen om erheen te rijden vind ik niet erg. We hebben net een splinternieuwe auto en die moet ook ingereden worden :tongue:

Voor een jurk wil ik bij ti amo in schiedam gaan kijken, daar zijn de jurken geprijsd t/m 550,-!
Ik wil geen designerjurk van duizenden euro's. Zonde! Wij steken ons geld in leuke details. Zo willen wij getrouwd worden door een cabaretier. We willen dat onze dag in het teken staat van de leuke en mooie dingen in het leven, welke wij zo zijn waarderen sinds ons zoontje zo ziek is. Dure kleding en dure ringen zijn niet aan ons besteed (mits we de jackpot winnen) bij ons is de sfeer het belangrijkst.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe groot jullie budget is? :blush:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards