collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951906 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #700 Gepost op: 9 juni 2011, 12:06:15 »
Deniesje he wat een shit nieuws zeg gecondoleerd. Het is en blijft een vreselijke ziekte ik hoop dat er snel iets is zodat er meer mensen genezen kunnen worden. Sterkte.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #701 Gepost op: 9 juni 2011, 13:54:08 »
Verder hebben wij volgende week nog een afspraak met een fotograaf staan. En we waren afgelopen weekend bij de opa en oma van mijn vriend (zijn opa werd 85) en hij heeft ze als getuigen gevraagd, ze vonden het een hele eer! Zo lief! Mijn vriend is helemaal gek met zijn opa en oma en zij ook met hem dus dat is echt hartstikke leuk. Ze zeiden wel als we er dan nog zijn, daar hebben wij ook wel aan gedacht het zijn natuurlijk oude mensjes maar we gaan er maar niet vanuit! Zou echt heel triest zijn en we willen ze er echt heel graag bij hebben, des te bijzonderder (is dat een woord??) als ze getuigen zijn.

Wat fijn dat de getuigen blij zijn! Hoe lang zijn de opa en oma getrouwd? Ik kies een B vriendin die Tom en ik samen bracht als getuigen. En een NL vriendin die heel wat jaartjes is getrouwd. De een omdat dankzij haar ik Tom ken. De ander omdat ze ook op de babyborrels van de kinderen is geweest en ze is het goede voorbeeld voor een goed huwelijk denk ik!
Kijk uit naar het verlengde weekend. Zeker nu het zondag vaderdag is in B en dat het dan meestal laat word als we naar zijn ouders gaan. En iedereen is daar. Nu moeten de kinderen de dag erna niet vroeg naar school scheelt weer.

@ Veer mooie kerk hoor! En ja het moederschap blijft iets speciaals! Je kindjes schelen niet veel qua leeftijd zie ik! Ervaar je dit als pittig? Ik heb 2 knullen die schelen anderhalf jaar en ik moet zeggen dat het steeds makkelijker wordt naarmate ze ouder worden en zelfstandiger worden. Zo pikt de jongste al heel veel op van zijn grote broer bv jas en schoenen aan en uit trekken, op de wc willen, zelfstandig eten, goed praten, kunnen delen enz.

Ik heb me toch een inzinking gehad na het eten, echt vreselijk :blush: Ik ging rond half 7 op de bank liggen en toen ik wakker schrok om kwart voor 9 lagen de kinderen al op bed. AS heeft me een paar keer geprobeerd om wakker te maken maar dat lukte niet. Er stond ook heel lief een kopje koffie voor me op tafel maar die was alweer koud :unsure: Lief dat ie daar aan denkt, vind mezelf dan wel een luiwammes dat ik niet eens wakker ben geworden... Ben gewoon oververmoeid door de afgelopen maanden en dat ebt er soms nogal scheutig uit. Zo slapen wij om de beurt eens een keer uit en dan duik ik om 23.00 mijn bed in en kwam er de volgende dag pas om 12.30 uit :huh: En nog steeds moe zijn. Gelukkig gunnen AS en ik elkaar dit, want op gegeven moment ben je gesloopt.

De drie schelen niet veel van elkaar. Na onze oudste dochter hadden we iets we zien wel wanneer er een tweede komt en de eerste eisprong na de bevalling van de oudste was onze tweede dochter. Ik ging aan de mini pil na de bevalling van onze Zoë en door de pil heen kwam onze Jonas. Het kan heel pittig zijn. Ik vond en vind het vooral pittig als ze alle drie moe zijn en mij willen hebben wat een rust als ze dan alle drie aan het slapen zijn. Het kost ook even tijd om ze alle drie klaar te krijgen om ergens naar toe gaan. Voordat ze alle drie vast geklikt in de auto zitten met schone pamper nu alleen nog Jonas.

Ik merk dat Amber echt de oudste die beseft het beste wat wel en niet kan. Zoë en Jonas halen veel meer deugnieterij uit vooral samen. Maar het is vooral genieten. Het is fijn om ze zien hoe ze elkaar begroeten alsof ze elkaar een hele tijd niet hebben gezien. Ze maken ook wel ruzie maar geven elkaar ook kusjes.

Het is vermoeiend soms zeker tijdens de zwangerschappen maar je krijgt er zoveel voor terug. Amber smeerde mijn buik in toen ik zwanger was van Jonas zo lieg.

Wat heerlijk dat je wat hebt kunnen slapen. Ik slaap heel licht en ben snel wakker als ik de kinderen hoor. Mijn ventje is toch degene die hier het meeste slaapt komt ook door zijn exceem dat hij zo extreem moe is. Een enkele keer mocht ik uit slapen en dat was vooral in de kraamtijd.

Gecondoleerd en heel veel sterkte met verlies van jullie buurman.

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #702 Gepost op: 9 juni 2011, 16:16:24 »
Jeej! De trouwlocatie staat nu definitief vast :biggrin: Feestlocatie hadden we al vastgelegd, maar de trouwlocatie kon niet eerder... dus het is nu officieel! 01-06-2012 om 14:00uur geven wij elkaar het ja- woord!!!

Ook wij hebben rekening gehouden met het voetbal... Ik heb ooit een keer een 25-jarig huwelijksfeest meegemaakt en toen speelde NL een belangrijke wedstrijd... Heel veel mannen stonden toen in een hoekje of buiten met een schermpje! Dat wilde ik absoluut niet, dus vandaar dat wij hier wel rekening mee hebben gehouden!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #703 Gepost op: 9 juni 2011, 17:15:02 »
Jeej! De trouwlocatie staat nu definitief vast :biggrin: Feestlocatie hadden we al vastgelegd, maar de trouwlocatie kon niet eerder... dus het is nu officieel! 01-06-2012 om 14:00uur geven wij elkaar het ja- woord!!!

Ook wij hebben rekening gehouden met het voetbal... Ik heb ooit een keer een 25-jarig huwelijksfeest meegemaakt en toen speelde NL een belangrijke wedstrijd... Heel veel mannen stonden toen in een hoekje of buiten met een schermpje! Dat wilde ik absoluut niet, dus vandaar dat wij hier wel rekening mee hebben gehouden!

Wat fijn dat locatie is vastgelegd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet leuk vind.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #704 Gepost op: 9 juni 2011, 17:26:06 »

Wat fijn dat de getuigen blij zijn! Hoe lang zijn de opa en oma getrouwd? Ik kies een B vriendin die Tom en ik samen bracht als getuigen. En een NL vriendin die heel wat jaartjes is getrouwd. De een omdat dankzij haar ik Tom ken. De ander omdat ze ook op de babyborrels van de kinderen is geweest en ze is het goede voorbeeld voor een goed huwelijk denk ik!
Kijk uit naar het verlengde weekend. Zeker nu het zondag vaderdag is in B en dat het dan meestal laat word als we naar zijn ouders gaan. En iedereen is daar. Nu moeten de kinderen de dag erna niet vroeg naar school scheelt weer.



@ Veer de opa en oma van AS zijn al ruim 60 jaar getrouwd, goed voorbeeld dus! :wink: En ze zijn ook nog steeds supergek op elkaar, echt heel leuk om te zien. Hoop echt dat wij ook zo oud mogen worden met elkaar. Wat leuk dat één van je getuigen degene is die jullie samen heeft gebracht! DAt is ook wel heel leuk en symbolisch op zo'n dag.
Ik kies mijn moeder en mijn beste vriendin. Deze vriendin is ook CM op de dag.

 Vandaag weer een lange dag op t werk, vanmorgen half 9 begonnen moet tot 22 uur vanavond...dus nog ff doorbijten en dan lekker genieten van lange weekend. Morgen gaan AS en ik shoppen want we hebben volgende week een bruiloft van stel vrienden en moet nog ff leuke outfits scoren. Zin in! En dan de rest van het weekend weer klussen ben ik bang...moet nog hele hoop geschilderd worden...

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #705 Gepost op: 9 juni 2011, 22:40:38 »
@ Veer: Ik kan helemaal niet meepraten over kinderen enzo, maar ik wilde zeggen dat je echt een prachtige locatie hebt zeg!

@ Deniesje: Wat vervelend van je buurman, gecondoleerd. Ik kan me voorstellen dat het je meer dan iets doet.

Over mijn moeder, ik heb haar wel even gesproken en toen kwam het er toch op neer dat het 'mijn feestje' is. Ik wil er verder ook niet te veel woorden aan vuil maken, dus ik laat haar gewoon het hare denken en ga ervan uit dat ze volwassen genoeg is om het voor zichzelf toch leuk te maken.

Verder ben ik even helemaal op. Gisteren ben ik wat gaan drinken met een goede vriend, het was gezellig en het is heel laat geworden. Daarom bij voorbaat sorry dat ik niet inhoudelijk op iedereen in ga/ben gegaan. Weltrusten (dadelijk)!

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #706 Gepost op: 10 juni 2011, 13:01:59 »
@ Veer: Ik kan helemaal niet meepraten over kinderen enzo, maar ik wilde zeggen dat je echt een prachtige locatie hebt zeg!

@ Deniesje: Wat vervelend van je buurman, gecondoleerd. Ik kan me voorstellen dat het je meer dan iets doet.

Over mijn moeder, ik heb haar wel even gesproken en toen kwam het er toch op neer dat het 'mijn feestje' is. Ik wil er verder ook niet te veel woorden aan vuil maken, dus ik laat haar gewoon het hare denken en ga ervan uit dat ze volwassen genoeg is om het voor zichzelf toch leuk te maken.

Verder ben ik even helemaal op. Gisteren ben ik wat gaan drinken met een goede vriend, het was gezellig en het is heel laat geworden. Daarom bij voorbaat sorry dat ik niet inhoudelijk op iedereen in ga/ben gegaan. Weltrusten (dadelijk)!

hallo allemaal,
ik probeer iets te posten hier,maar er ging/gaat iets niet goed met mijn registratie hier.
heb mijn emailadres veranderd en moet een validatie krijgen en wacht hier nu al zo'n 2 dagen op,en kan hierdoor niet normaal op het forum.ook het beheer is niet via email te bereiken...kan iemand van jullie misschien het beheer voor mij inschakelen zodat ik hier terug kan komen?
thanks alvast. chadya

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #707 Gepost op: 10 juni 2011, 18:33:32 »
Ik heb een poging gedaan.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #708 Gepost op: 10 juni 2011, 20:23:32 »
Thanks voor de lieve woorden weer dames.
Heb vannacht over hem gedroomd ook. Heel maf, het leek zo echt! het was echt een mooie vredige droom.
Ben vanmiddag naar de spoedtandarts gegaan, is een stuk van een kies afgebroken dat doet best zeer!
Gelukkig was het geen ontsteking!! Nu even spoelen en volgende week naar mijn eigen tandarts om het op te laten vullen.
Morgen gaan de kindjes uit logeren **duim** dat het deze keer wél doorgaat. De laatste keer belandde mika in het ziekenhuis. Hij had daarnet wel een beetje verhoging. Ik hoop niet dat dit gaat oplopen want bij 38,5 zitten we weer in het ziekenhuis :please:

@ Veer, het is inderdaad zwaar als je kindjes (over)vermoeid zijn en erg prikkelbaar, dan willen ze allebei op hetzelfde moment iets hebben en dat gaat niet altijd, en als het dan dreinen wordt gaan mijn haren overeind staan haha!
lekkerste momentje van de dag is als ze wakker worden en nog even bij ons in bed komen liggen, en voor het slapen gaan verhaaltjes voorlezen. Ohja, en de ritjes in de auto met de cd van bert en ernie op die ze samen luidkeels meezingen! :laugh:

@ Grace, leuk dat het nu vast staat! Ik begin nu toch ook te twijfelen aan de datum hoor ivm met het voetbal. Ik heb er serieuze fans bijzitten :huh: Misschien is het toch beter om het iets eerder te doen?? :blush:

@ Roxymilan, zijn jullie geslaagd voor een leuke outfit? Veel succes weer met klussen!

@ Charley, lijkt me een heel wijs idee! Ga er gewoon van genieten van JOUW momentje!

@ chadya wat vreemd! Hopelijk lukt het na de mail van charley om hier terug te komen.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #709 Gepost op: 11 juni 2011, 09:29:37 »
Sja... we zouden onze mannetjes vanavond (poging 2 ) uit logeren brengen, de laatste keer was ruim een half jaar geleden...
Heeft m'n kleine man koorts! :sad: Ziekenhuis gebeld, en die bellen zo terug. Pffff verdikkeme! Het is ons ook nooit gegund he!!! Hoop zo dat ie niet weer moet worden opgenomen!!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #710 Gepost op: 11 juni 2011, 14:14:09 »
gelukkig geen opname! hij is even naar de huisartsenpost geweest en de huisarts had hem even bekeken. Ze zag een rode keel dus vandaar waarschijnlijk de koorts. Is het dinsdag niet over dan naar de huisarts voor een antibioticakuurtje. Gelukkig loopt het met een sisser af dit keer!
Wij gaan de kids niet uit logeren doen, heb er toch geen lekker gevoel bij als de kleine man koorts heeft.

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #711 Gepost op: 11 juni 2011, 20:44:44 »
hallo allemaal,

nou het probleem met mijn account is ondertussen heleaas nog steeds niet opgelost. heb nog steeds geen validatie code ontvangen waardoor ik nog steeds niet onder mijn normale account kan schrijven hier. de enigste manier om hier nu te posten is onder guest chadya dus ga het maar even zo doen,in de hoop dat het probleem snel is opgelost.
mijn vorige email adres is gehackt (voor de 2de keer in 3 maanden) waardoor ik dus genoodzaakt was onder een emailadres hier te gaan registreren.echter moet je dit dus bevestigen door middel van een link die je moet krijgen,maar die krijg ik dus niet toegestuurd van het forum hier. ik kan hier nu wel onder mijn inloggen,maar kan niet posten onder mijn naam,en kan niet in mijn profiel iets aanpassen zoals mijn profiel foto,handtekening etc. heb onder aan de pagina al bij de moderator button geprobeerd om daar via email contact met het beheer op te nemen echter krijg ik dan de melding dat de emailinstelling van hun niet is goed ingesteld.. :sad:  dus zijn ze niet te bereiken en weet ik nu dus niet meer hoe dit op te lossen....afijn ben nu dus ondertussen al een aantal dagen verder en begin een beetje moedeloos te worden ondertussen.

jullie hebben al heel veel geschreven ondertussen en het is eigenlijk een beetje te veel om op iedereen nu te kunnen reageren.
deniesje ik lees net dat je zoontje koorts had maar dat hij toch niet hoeft opgenomen te wordne...gelukkig maar zeg :wink:
mijn dochtertje ligt op dit moment ook op bed met koorst en keelpijn dus wie weet heerst het op dit moment,alhoewel het voor jouw zoontje net iets heftiger zal zijn als voor mijn dochertje natuurlijk.
mijn dochtertje omschrijft het als; mijn keel doet net zo zeer als toen mijn keelamandelen er uit moesten...dus ze zal flink pijn hebben ga ik van uit. heb haar dan ook pijnstilling gegeven en laat haar flink drinken en kijk het nog heel even aan,en anders ook hier naar de huisarts :wink:

afijn hier is het behoorlijk druk ondertussen geweest met van alles en nog wat maar ja waar niet he :wink:
ik ga maar zolang mijn account probleem niet is opgelost op deze manier mee schrijven en proberen dan jullie zo bij te houden :wink:
ik wens iedereen een fijn pinksterweekend toe en tot schrijfs maar weer.

groetjes
Chadya

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #712 Gepost op: 11 juni 2011, 21:40:23 »
Chadya, vervelend zeg van je account! probeer dan een ander mailadres te maken? En kies dan voor een heel moeilijk wachtwoord, ik heb verschillende wachtwoorden en die van mij raden ze nooit! :wink:
Beterschap met jullie meisje! Zielig he als ze ziek zijn. Gelukkig doet een paracetemolletje wonderen soms.

Wij zitten te denken om de trouwdatum te veranderen, toch vanwege voetbal. Vind het ergens zo jammer want die datum voelt gewoon heel goed. Ik heb ook nog een mooie datum in mijn hoofd, de datum waarop ons kindje is schoonverklaard... Alleen is dat ook de verjaardag van mijn zusje, en ze wordt dan ook 16. **twijfel alom!** Wat zouden jullie doen dames?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #713 Gepost op: 11 juni 2011, 22:28:24 »
@Deniesje Wat vervelend dat jullie zoontje weer koorts heeft, maar gelukkig hoefde hij niet te worden opgenomen. Hopelijk voelt hij zich gauw weer beter en hebben jullie ook weer wat meer rust!

Voor wat betreft de datum veranderen, tja ik zou het zelf niet gauw doen (maar ik heb makkelijk praten want onze datum 'valt' net voor het voetbal maar we hebben daar nooit bewust voor gekozen ofzo vonden t gewoon een mooie datum) maar als je echt serieus bang bent dat mensen om die reden niet komen of dat ze op jullie bruiloft voetbal zullen gaan kijken, ja dan kun je overwegen om de datum te veranderen...Wat wil je AS ? En de datum dat je zoontje is schoonverklaard is natuulijk wel heel mooi! Dan heb je dubbel wat te vieren en blijft t altijd een bijzondere dag. Ik zou gewoon aan je zusje vertellen dat je die datum overweegt ook om de redenen die je geeft en eerlijk vragen of zij daar bezwaren tegen heeft...

Succes!!

Enne oh ja we zijn goed geslaagd voor outfits voor de bruiloft as vrijdag! Mn vriend heeft een heeeeeel mooi bloesje en pantalon gekocht en dan gecombineerd met een jasje van een pak dat ie al heeft, ziet er super uit!! Om op te vreten
En ik jurkje gevonden en nog allerlei andere dingen, kortom we zijn weer voorzien
Iedereen fijn weekend gewenst!
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2011, 22:29:19 door roxymilan »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #714 Gepost op: 12 juni 2011, 00:27:28 »
Beterschap voor je kleintje deniesje & chayda ik hoop dat je account probleem snel opgelost is!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #715 Gepost op: 12 juni 2011, 12:03:51 »
@ Roxymilan, thanks! Klinkt als een geslaagd shopdagje! Leuk he iets nieuws, en al helemaal als het netjes is voor een gelegenheid zoals een bruiloft.

@ Charley, thanks!

Ik ga mijn zusje gewoon even polsen hoe zij daarover denkt...
Hier is de kleine man weer opgeknapt, geen hoge koorts meer enkel ietsie verhoging dus dat is ook weer opgelost  :)
Wij gaan zo kijken bij de viersprong, ben heel erg benieuwd! Zin in!!!
De kindjes laten we lekker thuis, mijn moeder komt even oppassen.

Dinsdag wordt het heel dubbel voor mij... Smorgens de crematie van mijn buurman en dan s'avonds een bruiloft... Dat is het leven... het ene uiterste tegenover het andere uiterste...

Tot later meiden!

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #716 Gepost op: 12 juni 2011, 15:34:42 »
Hallo allemaal,
het is alweer even geleden dat ik heb gepost (qua tijd niet eens zo lang, maar qua hoeveelheid posts loop ik best achter  :blink: ) Ik heb het momenteel druk op mn werk met het afronden van het schooljaar, is altijd behoorlijk hectisch, maar leuk om allemaal mee te lezen.
Gisteren is onze zolder verder geïsoleerd. Een van de laatste klussen in het huis die nog door vaklui gedaan moesten worden. Ze waren uiteindelijk tot half 11  :blink: bezig. Duurde flink langer dan gepland, maar nou is het gelukkig af. Morgenavond komt een stukadoor kijken naar de muren die nog gedaan moeten. En dan kunnen we in de vakantie verder zelf aan de slag. Wat zal het heerlijk zijn als alles af is over een paar maanden  :biggrin:

Even een paar reacties:
@Deniesje, fijn dat het met je zoontje alweer beter gaat. Ik zou ook met je zusje overleggen. Natuurlijk komen gasten ook wel als het voetbal is, maar de sfeer is toch anders. Mensen verwachten toch dat ze kunnen kijken. Ik weet nog van afgelopen jaar toen we bij de diploma-uitreiking van mijn schoonzusje waren (toen moest NL net voetballen) dat sommige mensen gewoon op hun mobiele telefoon tijdens de uitreiking zaten te kijken  :ohmy: Dat wil je natuurlijk niet op je bruiloft. En als ze dan nog winnen is de sfeer daarna in elk geval goed.. maar als ze verliezen   :blink: Ik zou dan misschien toch voor een andere datum gaan als het nog kan.

@Chadya
Raar van je account, kun je niet via een ander mailadres proberen alles weer goed te krijgen? Succes in elk geval!

Zo lekker barbecuën dadelijk met mijn familie en schoonfamilie, nou maar hopen dat het ook echt droog blijft  :)

Liefs,
Isabella

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #717 Gepost op: 12 juni 2011, 19:46:30 »
@ Missy Ila, dus je bent juf? :laugh: leuk hoor! In het basisonderwijs?
Fijn dat het zo opschiet in jullie huisje. Sja klussen tot 22.30 is best laat, maar het kan maar beter gedaan zijn.
Lijkt me heerlijk als jullie lekker in de vakantie aan de slag kunnen gaan. Leuk vooruitzicht!

En wat betreft de diplomauitreiking en dat NL moest spelen is wat ongelukkig inderdaad. Er zijn altijd wel mensen die het op de voet volgen. Qua datum kunnen wij nog alle kanten uit. Jammer vind ik het wel want had me we ingesteld op die datum maar ik wil wel dat iedereen zich bezig houdt met ons feestje ipv dat stomme voetbal.
Mijn zusje haar verjaardag ga ik ook nog even bespreken hoor, vind het aan de andere kant ook wel sneu.
We zouden ook op 24 mei kunnen trouwen, op donderdag en dan bijvoorbeeld om klokslag 0.00 (dan is het dus ook de 25e) even stilstaan bij de genezing van mika. Wellicht is dat een idee? Daar kwam de meneer van de locatie mee en dat vond ik eigenlijk ook wel een mooie gedachte.

De locatie was gewoonweg super, nog mooier als op de site! :love:  We wachten de offerte af de aankomende week. Spannend dus! ik hoop dat het haalbaar is. We gaan zaterdag nog 1 locatie bekijken en dan gaan we even dubben over wat we gaan doen, wanneer en waar...

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #718 Gepost op: 12 juni 2011, 20:15:27 »
Over het voetbal en een nieuwe datum kiezen, heel eerlijk gezegd hebben wij bewust voor niet tijdens het EK trouwen gekozen. Niet alleen is mijn as voetbalfan, maar als het NL elftal speelt, merk ik dat veel mensen opeens van voetbal houden. En zeker als we verder en verder komen.... ;-)! Ik zou het gewoon heel erg jammer vinden als op onze bruiloft de aandacht daar naar toe gaat! Dus Deniesje; ik zou er zeker met je zusje over hebben, alhoewel de dag ervoor trouwen en om 0.00 uur bij je zoontje stil staan ook iets super bijzonders is. Mijn oom en as z'n oom zijn op onze bruiloft jarig, en m'n beste vriend / getuige de dag erna.... Mijn oom heb ik als eerste 'officieel' toestemming gevraagd, hij moest zo hard lachen, maar vond het wel heel lief dat we het vroegen.... Ik weet zeker dat je zusje het alleen maar super leuk zou vinden! Zo'n groot feest op haar verjaardag ;-)!

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #719 Gepost op: 12 juni 2011, 20:58:03 »
hoi hoi
nog even over mijn account. het probleem is juist ontstaan hier doordat ik mijn email adres heb veranderd in mijn profiel.wanneer je dit doet moet je dus die validatie code krijgen maar die krijg ik niet,waardoor je niet je account kan activeren.heb ook geprobeerd een nieuw account aan te maken maar dan loop ik tegen het zelfde probleem aan,dus iets zit er technisch niet goed hier op het forum :wink: . ondertussen heeft er nog steeds niemand van de admins of de beheerders gereageerd op de registratie verzoeken en ook niet op de verzoeken van hier...baal er wel een beetje van moet ik zeggen.

wat betreft het ek voetbal. las het net bij jullie en ging toen even kijken wanneer het begon :wink:,had er totaal niet bij stil gestaan ahahahaha.
het begint dus op de dag dat wij gaan trouwen en eerlijk gezegd gaan wij de datum niet ervoor verzetten.de eerste wedstrijden worden op die dag gespeeld zag ik net,en ik ga er gewoon vanuit dat de gasten het voetbal niet voor laten gaan op zo'n dag.

@deniesje wat fijn dat de locatie zo super is,hopelijk gaat de offerte ook nog mee vallen en kunnen jullie gaan bevestigen.is je zoontje ondertussen al weer opgeknapt?

@missy fijn dat de verbouwing al weer lekker op schiet. altijd leuk als het einde in zicht is toch :wink:
en een echte juf in ons midden haahhaa kunnen we altijd nog advies vragen als we dat zouden willen

wat betreft mijn dochtertje..afgelopen nacht had zij hoge koorts wat opliep tot ruim 40graden gepaard met veel keelpijn.
vanochtend zat ze weer op 38 graden ondanks paracetamol en zijn we dus vandaag naar de huisartsenpost geweest.
ze blijkt een aften in haar keel te hebben zitten en daarbij een fikse keelontsteking. ze heeft nu nerofen drank en wanneer ze dinsdag nog niet is opgeknapt moeten we terug naar onze eigen huisarts en zal ze waarschijnlijk als nog aan de antibiotica gezet worden. de reden dat ze dat nu niet heeft gekregen is omdat ze ook nu lichte verstopping heeft en met antibiotica zal dat erger worden dus hij wilde het eerst zo proberen.
dus het is nog even aankijken en anders gaan we weer terug .

groetjes
Chadya

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #720 Gepost op: 12 juni 2011, 21:04:37 »
Over voetbal, nou was onze datum gelukkig al één zonder voetbal, maar anders had ik een andere datum gekozen. Er zijn er bij ons echt een aantal die dan niet komen!! Of ze gaan buiten staan met de telefoon oid!!

Wij ook een debiel weekend :sad:  hele weekend naar ziekenhuis gesjeest, AS kreeg een appendicitis!! Was op het nippertje, zat al ontstekingsmateriaal in het buikvlies....
hij is nu weer thuis gelukkig...maar poeh he!! En dan vandaag onze jongste jarig!! Ik heb iedereen afgezegd, wel de boel versierd en taart gemaakt, maar toch...arm kind...gelukkig snapt hij het nog niet heel erg goed.


Over ringen!?!?! Weet niet wat ik moet doen! Mijn moeder heeft mij haar trouwring aangeboden (ze zijn al 24 jaar gescheiden, maar ze heeft m altijd voor me bewaard vertelde ze nu) Ze laat m poetsen en graveren en als ik wil een steentje erin, dit als cadeau voor mijn huwelijk. (AS krijgt haar Letterbroche voor op stropdas, toevallig dezelfde voorletter. )
Nu is het goud en een brede ring, ik ben niet zo gek op geelgoud, maar wil ook mijn moeder niet kwetsen.
Iemand tips?????????????????

Sorry dat ik verder niet reageer, heb niet kunnen teruglezen!!!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #721 Gepost op: 12 juni 2011, 21:33:03 »
Wij wisten wel van het voetbal af (had het ook in een van mijn eerste posts al genoemd), en waren erg blij dat er niet op onze datum gespeeld werd. Want er zitten genoeg mensen in onze familie die dan voetbal willen kijken en dan in alle 'vrije' tijd achter het scherm zouden zitten. En als ze dan verliezen oehoehoe....
Lastige is alleen wel dat je niet weet wanneer oranje speelt. Want als het een minder belangrijke wedstrijd is zullen de meeste wel genoegen nemen met af en toe de uitslag checken, maar als oranje speelt of een directe concurrent een belangrijke wedstrijd heeft is het al lastiger.
Wij zelf hadden dit risico niet willen nemen, vooral omdat wij zelf niet echt voetbalfans zijn en dus ook geen oranje-bruiloft er van willen maken.


Over voetbal, nou was onze datum gelukkig al één zonder voetbal, maar anders had ik een andere datum gekozen. Er zijn er bij ons echt een aantal die dan niet komen!! Of ze gaan buiten staan met de telefoon oid!!

Wij ook een debiel weekend :sad:  hele weekend naar ziekenhuis gesjeest, AS kreeg een appendicitis!! Was op het nippertje, zat al ontstekingsmateriaal in het buikvlies....
hij is nu weer thuis gelukkig...maar poeh he!! En dan vandaag onze jongste jarig!! Ik heb iedereen afgezegd, wel de boel versierd en taart gemaakt, maar toch...arm kind...gelukkig snapt hij het nog niet heel erg goed.


Over ringen!?!?! Weet niet wat ik moet doen! Mijn moeder heeft mij haar trouwring aangeboden (ze zijn al 24 jaar gescheiden, maar ze heeft m altijd voor me bewaard vertelde ze nu) Ze laat m poetsen en graveren en als ik wil een steentje erin, dit als cadeau voor mijn huwelijk. (AS krijgt haar Letterbroche voor op stropdas, toevallig dezelfde voorletter. )
Nu is het goud en een brede ring, ik ben niet zo gek op geelgoud, maar wil ook mijn moeder niet kwetsen.
Iemand tips?????????????????

Sorry dat ik verder niet reageer, heb niet kunnen teruglezen!!!

Is het niet mogelijk om met je moeder te bespreken om wel de ring te gebruiken, maar dan alleen het goud en hem dan om laten smelten voor 2 ringen met gedeelte geel-goud en gedeelte een soort die je wel mooi vind? Dan kan je altijd nog het andere gedeelte laten overheersen onder het mom 'het goud was op'. Dan hebben jullie allebei een ring, en gebruiken jullie wel de ring van je moeder.
Misschien een gekke vraag, maar vind je het niet vervelend een ring te gebruiken van een verbroken huwelijk?

@Allemaal
Wat vervelend al die zieke kinderen en AS's. Mag nu wel eens afgelopen zijn lijkt mij!

@Deniesje
Ik denk dat het een beetje afhangt van wat je zusje van plan is voor haar verjaardag. Of zij een groot feest wil geven voor haar verjaardag, of dat ze bijvoorbeeld meer van plan is feestje met vriendinnen.
Mijn moeder is de dag na ons huwelijk jarig en heeft hier totaal geen problemen mee. Zij boeken lekker een hotelletje in de buurt van de locatie en maken er een paar dagen uit van om haar verjaardag te vieren.
Zit alleen te denken hoe ik dit in het feest ga passen, want ik heb het idee dat mijn moeder er niet heel blij van word als wij groots door de dj aan laten kondigen om 0.00 dat ze jarig is en iedereen laten zingen. Denk dat wij zelf gewoon even naar haar toe gaan en een cadeautje geven.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #722 Gepost op: 12 juni 2011, 22:22:23 »
@ Veer de opa en oma van AS zijn al ruim 60 jaar getrouwd, goed voorbeeld dus! :wink: En ze zijn ook nog steeds supergek op elkaar, echt heel leuk om te zien. Hoop echt dat wij ook zo oud mogen worden met elkaar. Wat leuk dat één van je getuigen degene is die jullie samen heeft gebracht! DAt is ook wel heel leuk en symbolisch op zo'n dag.
Ik kies mijn moeder en mijn beste vriendin. Deze vriendin is ook CM op de dag.

Dat is een super goed voorbeeld. Leuk dat je vriendin ook CM is. Daar moeten we ook eens overdenken.
Fijn dat jullie voor de kleding zijn geslaagd.

@ Veer: Ik kan helemaal niet meepraten over kinderen enzo, maar ik wilde zeggen dat je echt een prachtige locatie hebt zeg!

Over mijn moeder, ik heb haar wel even gesproken en toen kwam het er toch op neer dat het 'mijn feestje' is. Ik wil er verder ook niet te veel woorden aan vuil maken, dus ik laat haar gewoon het hare denken en ga ervan uit dat ze volwassen genoeg is om het voor zichzelf toch leuk te maken.

Gelukkig heb je er met je moeder over kunnen spreken.
Heb je geen neefjes en nichtjes? Denk dat mijn AS daarom graag snel papa wilde worden. Het is echt een mooie trouwlocatie ook die van de wet. Nu alleen nog een mooie locatie voor het feest.

@ Veer, het is inderdaad zwaar als je kindjes (over)vermoeid zijn en erg prikkelbaar, dan willen ze allebei op hetzelfde moment iets hebben en dat gaat niet altijd, en als het dan dreinen wordt gaan mijn haren overeind staan haha!
lekkerste momentje van de dag is als ze wakker worden en nog even bij ons in bed komen liggen, en voor het slapen gaan verhaaltjes voorlezen. Ohja, en de ritjes in de auto met de cd van bert en ernie op die ze samen luidkeels meezingen! :laugh:
Dan ben ik niet de enige waarvan de haren recht over eind gaan staan. En wanneer ik zelf ook moe ben dan is het dubbel zwaar om er mee om te gaan. En als ze in slaap zijn gevallen dan weet je zeker ze waren gewoon moe.  pffffff
In auto luisteren graag naar K3.

Beterschap voor je zoontje. En heel veel sterkte dinsdag en veel plezier op de trouw. Een echt dubbele dag.

Over jullie datum zou zeker niet op de voetbaldag trouwen. De mannen kijken hier echt veel voetbal en dan niet alleen als B speelt. Alles wordt gekeken als de kans krijgen. Zou het overleggen met je zusje. Wanneer je om 00:00 het wil vermelden van je zoontje dan meteen ook je zusje in het zonnetje zetten.

@Isabella Succes met de laatste loodjes op school. Wij hadden een BBQ van de voetbal van Tom was heel gezellig.

@Chadya hopelijk is het met je account snel opgelost. Beterschap voor je meisje!

@Blitzey Gelukkig dat jullie er op tij bij waren. Beterschap voor je AS. Moeilijk de kwestie met de ring.

@Mikey leuk dat je moeder dan jarig is.

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #723 Gepost op: 13 juni 2011, 10:35:23 »
[font="Century Gothic"]Hallo Allemaal,

Wil me graag even mengen (ik hou enorm van me bemoeien met dingen, dus zo'n forum is daar ontzettend fijn voor!)
@Deniesje; Ik vind de optie om de 24ste te trouwen en dan de 25ste o,m 0.00 uur stil te staan bij de genezing van je zoontje.
Ik zou namelijk als 16-jarig zusje het niet geweldig vinden dat er op mijn verjaardag getrouwt wordt. Ik zou dat nooit gezegd hebben, maar het wel vinden.
16 is een bijzondere leeftijd en op die verjaardag moet het gaan om de jarige. Als jullie dan trouwen gaat het om jullie en niet om haar.
Het is alleen maar mijn mening, maar vanuit dat idee denk ik dat de dag voor haar verjaardag trouwen en dan om 0.00 uur stil staan bij jullie zoon een super mooie oplossing is.

Verder wens ik iedereen succes met het oplossen van de lastige beslissingen.
Bij ons is die periode gelukkig voorbij en draait het alleen nog maar om details. [/font]

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #724 Gepost op: 13 juni 2011, 15:52:01 »
[font="Century Gothic"]Hallo Allemaal,
Verder wens ik iedereen succes met het oplossen van de lastige beslissingen.
Bij ons is die periode gelukkig voorbij en draait het alleen nog maar om details. [/font]

Dat klinkt super! Wanneer waar jullie klaar met de lastige beslissingen. Hier zijn we nog echt in het begin. Alleen de datum staat vast, trouwen om 12:30 voor de wet en om 13:00 voor de kerk. Het belangrijkste wat we nu moeten vinden een locatie voor het feest. Bedenken wie wanneer op de dag mag komen.

Dacht misschien zoiets te doen.


Trouwen voor de wet  12:30
Trouwen voor de kerk 13:00

Receptie 15:00 tot 18:00  
- voor buren
- voor collega's
- voor neven en nichten met kinderen

Eten met daggasten van 18:15 tot 20:30
Daarna avondfeest van 21:00

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards