collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951925 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #775 Gepost op: 24 juni 2011, 21:52:13 »
Deniesje bruidshuis sonja zit in dordrecht ik zag net op de site dat ze ook flinke korting hebben op torselet en schoenen dus ben nu wel erg benieuwd of daar mijn jurk hang. Ik heb altijd gezegd ik ga hem laten maken door anastasi ook een topic op het forum. Maar als hij daar hangt is het mooi mee genomen :) Ik wil er graag nog voor de bruiloft minimaal 7 af hebben. Maar ben al sinds september 2009 bezig en ben nu z'n 17kg kwijt. Het gaat niet echt snel meer dus ben erg benieuwd of ik dat haal.

Charley ik ga waarschijnlijk ook voor een broekje met pijpjes want ik zit er niet op te wachten dat me bovenbenen gaan schuren want dat ga echt pijn doen. Lief weet het al die zei al ach het gaat toch wel uit :tongue:

Groetjes Eertje

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #776 Gepost op: 24 juni 2011, 21:58:35 »
Daar heeft je vriend echt compleet gelijk in! Ik vond overigens mijn trouwjurk zomaar in de eerste winkel (die ik in eerste instantie wilde gebruiken ter orientatie). Maar mijn jurk 'took my breath away'. Zowel mijn zusje als ik waren eventjes sprakeloos.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #777 Gepost op: 24 juni 2011, 23:09:51 »
@Deniesje; goed van je dat je hulp gezocht hebt! Vaak kan een buitenstaander een goede kijk geven op het geheel...hoe moeilijk dat ook is! En dat van je vader...jeetje, wat heftig!! Ergens snap ik dat hij het voor zich gehouden heeft, aan de andere kant zijn zulke zaken niet iets om te verbergen, zeker niet als het zo'n invloed heeft op de relatie!!!

@eertje; goed bezig! En zal ik eens wat vertellen...als jouw droomjurk er is, kan het best zijn dat je niet eens meer wilt afvallen ;-)! En dat meen ik serieus...want als de jurk op dat moment super staat, waarom dan nog veel afvallen, toch??
Ik ga trouwens ook voor het broekje met pijpjes...doe ik bij 'gewone' jurkjes/rokken ook altijd, want mijn bovenbenen schuren werkelijk waar altijd langs elkaar...heel irritant!! En mn as weet dat...en jammer dan voor hem! 's Nachts trek ik dan wel ff snel wat anders aan...of niet..hahaha

@Charley; zorg je wel goed voor jezelf? Dat is wel heel belangrijk!!! Fijn dat je vriend weer werk heeft, dat is toch wel heel erg belangrijk! Ook al heb je al genoeg bij elkaar gespaard.

@ Blitzey, voor een fotograaf met alles er op en er aan is dat een hartstikke mooi bedrag vind ik zelf! Wij zijn ook ietsje meer kwijt ;-)! Enne dat budget gaat razend snel...gelukkig hebben we allemaal nog even de tijd om te sparen ;-)!

Over de bruiloftsverzekering...ergens denk ik dat het wel handig is, aan de andere kant vraag ik me af of je daar alsnog al je kosten mee dekt?? Maar het is zeker de moeite waard om uit te zoeken!

@ Soraya; ben benieuwd naar je jurk! Heerlijk als het zo goed voelt.

@ Veer; jeetje, spannend om mee te maken, maar fijn dat alles goed gegaan is bij jullie!!
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2011, 23:11:20 door boukezz »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #778 Gepost op: 25 juni 2011, 15:34:11 »
@ Charley, fijn dat je vriend weer werk heeft! En spannend, je schoenen! Zullen toch wel geleverd worden? misschien was jij wel de laatste die de schoenen bestelden en heb je geluk! Omsmelten van de ringen, weet niet hoe dat in zijn werk gaat en of dat het wel goedkoper is? Even informeren dus...
En wat vervelend dat je je zo naar voelt! Maar dat dat door overgewicht komt wat je huisarts zegt? Vreemd... Een bloedonderzoekje lijkt mij geen moeite, daar kunnen ze ook al een boel in zien. Succes!

@ eertje wauw al 17 kilo kwijt wat goed!!! En het hoeft niet snel te gaan, de kilo's die er geleidelijk afgaan komen vaak niet zo snel weer eraan (ja als je iedere dag mac eet en chocola snoept wel :tongue: )
Ik ben een paar jaar geleden in een jaar tijd 30 kilo afgevallen. Ik was tijdens de zwangerschap heel veel aangekomen, meer dan 36 kilo... De tweede zwangerschap wederom veel aangekomen, 26 kilo en ook alles weer eraf! Ik woog altijd 55 kilo, nu weeg ik 52 en het is prima voor mijn lengte (1.56) Afvallen was niet makkelijk, maar als het moest zou ik het zo weer doen!
Broekje met pijpjes ga ik dan nu zeker overwegen als meerdere het doen! En van dat schuren van de bovenbenen lijkt me ook vreselijk pijn doen! Heeft ie toch nog een 2e functie :)

@ Boukezz haha die broekjes :tongue: Lijkt me ideaal! ja nu je het zegt, ik draag altijd een legging onder rokjes en als ik blote benen heb (hast nooit!) dan kies ik voor een boxertje eronder dus zo gek is het niet!
Ik snap wel dat mijn vader het voor zich gehouden heeft, als ik dat toen al geweten had zat ik denk ik aan de medicatie of was voor gek verklaard... Ik kon dat er niet bij hebben, al vind ik het heeeeeeel erg dat hij er al die tijd in zijn eentje mee rond heeft gelopen...

Hier niks nieuws eigenlijk... Sja heb knallende koppijn maar ook dat hoort erbij :dry: Komt wel goed, moet gewoon positief blijven denken... Everyone wants happiness without any pain, but you can't have a rainbow without a little rain :wink:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #779 Gepost op: 25 juni 2011, 19:18:20 »
hey dames,

Charley daarom heb ik een afspraak gemaakt om te kijken wat er allemaal is en wat staat mocht dan mijn jurk er tussen hangen is het mooi :)

boukezz jij ook een broekje dus volgens mij zijn er echt veel die het doen. Ach als het maar lekker zit toch :wink: Ik ben erg benieuwd hoe de jurken staan maar voor me gezondheid is het ook beter om nog af te vallen. Er zitten namelijk nog aardig wat kilo's aan die volgens de bmi meter er toch echt af moeten :wink: we zullen dus zien hoever we komen.

Deniesje als jij een broekje aan wil gewoon doen hoor. Ik heb zoiets als ik me er maar lekker bij voel dan is het goed. Niemand ziet het verder. Alleen me lief maar die weet het toch wel dus dat maakt ook niet uit :) En hoop voor je dat de hoofdpijn snel weg is.

Groetjes Eertje

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #780 Gepost op: 25 juni 2011, 20:29:58 »
De broekjes zijn ook echt ideaal...echt waar!! Mn vriendinnen hebben ze ook gedragen, eerst wilden ze niet, maar na 30 min in de jurk gingen ze overstag. Moet ook wel zeggen dat ik geen pantys wil dragen tijdens de bruiloft, dus dat scheelt dan ook weer!

We zijn gisteravond nog bij de locatie geweest. Echt super gaaf!!! Er was een andere bruiloft waarvan wij de DJ gingen beluisteren (vaste DJ van locatie). Het was echt gaaf om nu eens te zien hoe het er aan toe gaat tijdens een bruiloft! Tegelijkertijd ook wel gezien dat wij ons feest echt beneden willen houden ipv de bovenverdieping. Daarnaast nog met de eigenaar gesproken, ook helemaal top! Ik krijg echt steeds meer zin in 13 april...het wordt niet alleen een super bijzondere dag, maar ook een knalfeest ;-)!!!

@ Eertje, afvallen is altijd goed. Ik zit ook net boven mn BMI, dus er zou nog 5 kilo afmoeten, maar ik ga niet ten koste van alles afvallen! En zeker niet nu ik DE jurk gevonden heb ;-)!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #781 Gepost op: 25 juni 2011, 21:04:34 »
@ boukezz; ik probeer inderdaad wel op mezelf te letten, bedankt.
@ deniesje; er zijn door de jaren heen wel bloedonderzoeken geweest, ik heb de laatste keer mijn bloed laten na laten kijken om te zien of ik misschien een traagwerkende schildklier had, maar dit kwam ook negatief uit. Ik ben er echt van overtuigd dat er 'iets' is.
@ eertje; 15 juli duurt nog eventjes, maar ik wens je alvast heel veel plezier toe. Achteraf besef ik me pas dat het een superleuke ervaring was en dat is mede toe te schrijven aan de goede service van de winkel waar ik ben geweest.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #782 Gepost op: 26 juni 2011, 09:57:32 »
@ Eertje, goede instelling, kijken hoe ver je komt! Als je voor jezelf een haast onmogelijk streefgewicht hebt (bijv, een BMI van 19 á 20) Dan is de teleurstelling des te groter als het niet lukt. Je bent goed zoals je bent nietwaar! En dan kan de BMI meter wel zeggen dat je te zwaar bent of tegen overgewicht aan zit te hikken... Zolangj jij je er maar goed bij voelt! Stralen doe je toch :biggrin:

@ Boukezz wat leuk dat je nu een bruiloftsfeest zelf heb kunnen bekijken! Dan heb je een goede indruk. Gaaf dat jullie de DJ in actie hebben gezien! Je moet wel weten wat je boekt natuurlijk :)

@ Charley, is het dan geen ijzertekort?? Daar kan je ook erg moe en niet lekker van zijn. Een simpel vingerprikje bij de huisarts kan je HB al meten. Let wel op jezelf he, ik wil je niet bang maken maar als jouw gevoel zegt dat er iets is, dan zal dat heus wel zo zijn! Mijn gevoel laat me nooit in de steek. Zo had ik bijv. al jaren last van mijn darmen en ontl. problemen, dus heb me laten onderzoeken en mijn vermoeden werd bevestigd dat ik een spastische dikke darm heb. En zo ook met ons kindje, toen ik die bult zag wist ik al dat het om kanker zou gaan.
Nogmaals, ik wil je echt niet bang maken maar wil je erop wijzen dat je echt je gevoel moet volgen. Let op jezelf!

Hier een relaxte ochtend. AS is net vertrokken met een vriend, gaan iets ontwerpen met anderen (iets van software ofzo) dus ben met de kindjes alleen. Ik ga lekker als een speer door het huishouden heen en dan als alles netjes is nog even naar buiten, want het is ondanks de bewoling best lekker buiten!

Tot later :wink:

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #783 Gepost op: 26 juni 2011, 10:15:38 »
@Deniesje – ook wel eens lekker, zo’n relaxte ochtend!

@Boukezz – leuk zeg dat je weer bij de locatie geweest bent. Ik wil binnenkort eigenlijk ook langsgaan, maar ze zitten in de grote vakantie vrij volgeboekt (wij hebben een gastenverblijf als locatie) dus dan kunnen we niet gaan.

@Eertje- succes met afvallen. Hoe pak je het aan?

@Charley – wat fijn dat je AS weer werk heeft. Mijn AS heeft afgelopen week ook officieel te horen gekregen dat hij mag blijven. Dat wisten we eigenlijk al wel, maar het is fijn om het zwart op wit te hebben!

Afgelopen week heeft hij zijn laatste tentamen gemaakt om zijn studie af te ronden. Dat was het enige vak dat hij nog moest halen.. daar betaal je dan een heel jaar collegegeld voor.. Maargoed, wij zijn dus flink aan het duimen. We horen hopelijk begin komende week of hij het heeft gehaald. Dat zou echt zo fijn zijn, geen studeren meer!

Ik ben alvast bezig geweest met de planning de afgelopen dagen. Er is alleen wel één groot probleem waar ik  moeilijk een oplossing voor kan vinden: er is echt veel te weinig parkeerplek op de locatie.  :blink: Er is een soort oprit waar 2 auto's net naast elkaar zouden passen. Daarnaast ligt die ook aan een 80 km weg, dus mensen kunnen niet even rustig erop en eraf draaien om een plekje te vinden. Er is waarschijnlijk plek voor ca 10 tot 12 auto’s, maar voor de daggasten en alle ‘ingehuurde’ mensen (fotograaf, muziek, haar) is dat maar amper genoeg…
Ik zat er nu over te denken om alle gasten op een andere plek te laten verzamelen, misschien bij het stadhuis in de buurt, en dan maar een bus ofzo te regelen om ze naar de locatie te brengen. Misschien hebben jullie nog goede ideeën?

Verder heb ik muziek geregeld voor ’s avonds!  :biggrin: Wij houden geen avondfeest, maar nu was de dag om half 9 afgelopen… Hoewel ik geen avondmens ben, is dat wel erg vroeg voor een bruiloft. Zeker omdat iedereen blijft slapen vond ik het wel leuk om nog iets van muziek te regelen. Nu heb ik een troubadour gevonden, past helemaal bij de sfeer die we willen en hij is ook nog eens niet duur en erg aardig. €370 voor 3 uur spelen incl reiskosten. Ik heb de liedjes van zijn site al meerdere keren zitten luisteren. Zo gaat alles nog meer leven!

Liefs,
Isabella

Ellis 2909

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #784 Gepost op: 27 juni 2011, 10:08:51 »
Hallo meiden, na lang te mogen zwijmelen van al jullie verhalen is het voor mij ook zover.
Mijn vriend en ik willen gaan trouwen op 28-08-2012!
Dus we kunnen met mekaar de dagen af gaan tellen  :wink:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #785 Gepost op: 27 juni 2011, 11:01:25 »
@ Missy-ila, ohjeej das wel een probleem!! Als je een bus huurt om ze van het stadhuis naar de locatie te brengen dan moet je ook weer een bus regelen die ze terugbrengt daar naar waar hun auto staat...
Misschien kan je je daggasten vragen zoveel mogelijk te carpoolen?

@ Ellis 2909 welkom hier!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #786 Gepost op: 27 juni 2011, 15:01:29 »
@Mikey Het is zeker om iets bij stil te staan. Het is toch vreemd dat een winkel honderd procent voorschot durft te vragen. Echt misbruik maken van het vertrouwen van bruidjes.

[size="2"]Ik weet niet of ik het mag vermelden maar bij Ann en John kun je je op de website inschrijven en meedingen naar een trouwjurk van 1000 euro. Vandaag kreeg ik een brief thuis dat ik meeding en dat de trekking plaats vind op 30 juni 2011. Met de brief krijg ik zo ie zo 100 euro gratis accessoires bij aankoop van bruidskleding. Toch leuk. [/size]

@Deniesje Heel veel sterkte! Het is niet gemakkelijk als er zoveel emotionele gebeurtenissen na elkaar plaats vinden. Je vader wilde jullie beschermen. Maar ik vraag me af of hij daarmee wel goed gedaan heeft. Hij had het beter eerder verteld had hem zelf ook van heel wat ellende bespaard gebleven lees ik zo uit je stuk. Het is goed dat je hulp hebt gevraagd. Ik heb dat ook gedaan. Na mijn miskraam die voor mij de emmer deed overlopen.

Heel veel sterkte. De kinderen keken van de week hun ogen uit toen ze door het raam een regenboog konden zien. Vonden ze echt geweldig. Was echt leuk om te zien. Maar je hebt gelijk er komen betere tijden. Ik ben blij dat ik door mijn mindere perioden ben geraakt. Anders was ik nooit mama geworden. En hier kijken we allemaal uit naar een prachtige trouwdag.

Hier wil ik mijn buikje ook niet teveel tonen. Al valt ze goed mee als je bekijkt dat er drie kinderen in hebben gezeten. Ik heb niet echt spastische darmen denk maar mijn buik kan er enorm dik uitzien vind ik zelf als ze weer vol zijn. Ik wil ook een corset zonder baleinen. Ik heb er een liggen met en ik vond dat toch geen succes. En de cupmaat is te klein.

@Eertje heel veel plezier met passen! Het belangrijkste is dat je je goed in je vel voelt. Dat je straalt op de grote dag.

@Charley dat is een goed idee van die broekspijpjes. Denk dat ik er ook zo een wil onder mijn jurk, ik wil toch een lange dus niemand gaat die onderbroek zien. En mijn aanstaande die heeft me al in rare onderbroeken zien lopen na de bevalling. Ha ha ha.

Het lijkt me misschien een idee om onze ringen te laten maken. Als ik wat meer weet over prijzen enz. Wanneer je dokter op vakantie heeft hij dan geen vervanger waar je terecht kunt. Wie weet kan die je verder helpen.

Super dat klinkt heel goed! Dat gevoel wil ik ook van dat is de jurk!

Fijn dat je vriend een nieuwe baan heeft. Tom was vorig jaar op 24/6 zonder werk geraakt. Hij heeft 9 jaar bij Belfort http://www.belfortinternational.be/index.htm gewerkt. Ze maken daar plastic tasjes voor onder andere Disneyland. En toen heeft hij tijdens de zomermaanden thuis gezeten. Dat was op zich wel fijn omdat de meisjes twee maanden vakantie hadden. Daarna een keer twee weken bij een bouwbedrijf gewerkt en een dag op de Nike. Hij moest op gesprek gaan van de VDAB (de Belgische CWI) en dat gesprek was goed en hij mocht een cursus gaan volgen bij het bedrijf Puratos.http://www.puratos.be/ En sinds dien werkt hij er via een uitzendbureau en vandaag kreeg hij er een kaartje met gefeliciteerd met het vast contract. Want op 1 juli krijgt hij een vast contract. Dat is heel fijn en goed voor zijn zelfvertrouwen. Hij gaat nu weer met plezier naar het werk. Ik ben heel blij dat hij een vast contract krijgt vanaf vrijdag moet ik zijn witte werkkleding niet meer wassen. Niet erg om te wassen maar ik kreeg ze niet goed schoon ondanks meerdere keren ze te wassen en ze eerst te laten weken.

@Boukezz Gelukkig is het goed afgelopen. Je beseft dan ook hoeveel dingen met stroom je de hele dag gebruikt. Moest een aantal keer denken nee dat kan nu niet want we hebben geen stroom. Vandaag de rekening binnen gekregen en gelukkig viel ze goed mee. Binnenkort komt de baas hier kijken naar de elektriciteit en berekenen wat dat gaat kosten.

Wat fijn dat de locatie geregeld is. Echt fijn en dat je er zo naar uitkijkt naar een knalfeest.

@Isabella Zou zorgen dat de ingehuurde mensen er zeker kunnen staan. Je zou eens aan de locatie kunnen vragen of zij ideeën over het parkeerprobleem hebben en weten hoe anderen dat hebben opgelost. Je zou eens kunnen vragen waar de dichtstbijzijnde parking is waar de gasten kunnen staan. Spannend hopelijk heeft hij het examen gehaald. Een paar daar duimpjes van hier.

@Elis welkom hier!! Mooie datum hebben jullie gekozen.

Zaterdag waren we op de bbq van de familie van de Moeder van Tom zijn kant. En toen kwam mijn schoonzus vertellen dat de kookploeg besloten het niet te doen. Ze willen niet koken op onze trouw. Omdat ze voor de voorbereidingen vrij zouden moeten vragen. Maar misschien was het wel zo te regelen dat zij geen vrij moesten vragen. Ze zaten met oppas voor de kinderen maar dat was vast ook wel iets voor te regelen geweest. Tenslotte hebben wij ook kinderen. Ik ben wel wat teleurgesteld dat ze voor het broertje van niet willen komen koken.

Maar goed nu weten we wel waar we aan toe zijn. Nu een locatie zoeken met catering of er een met aparte catering.

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #787 Gepost op: 27 juni 2011, 16:30:32 »
hallo allemaal,
het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest en zie dat ik dan ook heel wat bij te lezen heb :wink:
daar ga ik later vandaag of vanavond even voor zitten om even goed op de hoogte te zijn van jullie .
de reden dat ik wat afwezig ben geweest is omdat ik het nogal vrij druk heb gehad,en mede omdat mijn account probleem nog steeds niet is opgelost.
moet zeggen dat ik er nu toch wel van begin te balen (zachtjes gezegd) dit omdat dit nu het enigste topic is waar ik in kan schrijven en nergens anders op het forum meer kan reageren....wat ik gewoon ontzettend jammer vindt.dit probleem duurt nu al een aantal weken en had gehoopt het opgelost te zien. :sad:
maar afijn even een kleine update van deze kant..
afgelopen weekend zijn wij naar foto locaties wezen kijken voor zowel binnen als buiten.de buiten locaties zijn helemaal geweldig alleen de binnen locatie viel me ontzettend tegen dus wil daar nog even verder voor kijken.
verder wilde ik vandaag lingerie passen voor onder mijn jurk wat ik heb liggen om te kijken of dat ging en kom ik dus tot de conclusie dat ik  mijn jurk niet meer dicht krijg!!!!!!!!! net het laatste stukje van de rits gaat niet meer dicht pfff.moet zeggen dat ik een groot darm/buik probleem heb die nu heel erg opspeelt en dit de oorzaak zou kunnen zijn of ik moet voor het eerst in mijn leven op dieet..:wink: . ben nu roosvicee lacto gaan halen (dit is mijn probleem :wink: ) in de hoop dat dit gaat helpen en anders weet ik het echt even niet wat te gaan doen???
verder heb ik mijn bruidsboeket besteld en hij ziet er geweldig uit,nu daar de corsages en voor onze meiden wat uitzoeken en hebben we dit ook klaar.
mmm even denken hoor wat hadden we nog meer..oja wij gaan geen ringen kussen gebruiken maar iets in de trend van me to you beertjes. wij hebben 2 dochters en wij willen graag dat zij de ringen geven.wanneer we een ringen kussen zouden gebruiken moeten we kiezen tussen de meiden en dat willen we niet,dus vandaar deze optie of iets in de richting van schatkistjes..waarbij ze dan ieder een beertje of schatkistje dragen met een ring erin,en het beertje of schatkistje mogen ze dan zelf houden erna :wink:
en.....ik ben geslaagd voor mijn schoenen !!!!!!!! eind deze week komen ze binnen en heb ze besteld bij brandos.
dit is de link naar de schoenen;
http://www.brandos.nl/ivory/farah-off-white/a11068
ben er al even helemaal weg van maar wilde steeds nog even verder kijken maar kom steeds weer op deze terug en heb nu toch de knoop door gehakt en deze besteld. nu hopen dat ze ook goed zitten en ik er goed op kan lopen :wink:

nou ik ga nog even weg zitten zweten hier in de hitte..het is zo'n 34 graden hier in de tuin :wink:
tot gauw maar weer allemaal.
groetjes
Chadya

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #788 Gepost op: 27 juni 2011, 16:35:03 »
hallo allemaal,
het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest en zie dat ik dan ook heel wat bij te lezen heb :wink:
daar ga ik later vandaag of vanavond even voor zitten om even goed op de hoogte te zijn van jullie .
de reden dat ik wat afwezig ben geweest is omdat ik het nogal vrij druk heb gehad,en mede omdat mijn account probleem nog steeds niet is opgelost.
moet zeggen dat ik er nu toch wel van begin te balen (zachtjes gezegd) dit omdat dit nu het enigste topic is waar ik in kan schrijven en nergens anders op het forum meer kan reageren....wat ik gewoon ontzettend jammer vindt.dit probleem duurt nu al een aantal weken en had gehoopt het opgelost te zien. :sad:
maar afijn even een kleine update van deze kant..
afgelopen weekend zijn wij naar foto locaties wezen kijken voor zowel binnen als buiten.de buiten locaties zijn helemaal geweldig alleen de binnen locatie viel me ontzettend tegen dus wil daar nog even verder voor kijken.
verder wilde ik vandaag lingerie passen voor onder mijn jurk wat ik heb liggen om te kijken of dat ging en kom ik dus tot de conclusie dat ik  mijn jurk niet meer dicht krijg!!!!!!!!! net het laatste stukje van de rits gaat niet meer dicht pfff.moet zeggen dat ik een groot darm/buik probleem heb die nu heel erg opspeelt en dit de oorzaak zou kunnen zijn of ik moet voor het eerst in mijn leven op dieet..:wink: . ben nu roosvicee lacto gaan halen (dit is mijn probleem :wink: ) in de hoop dat dit gaat helpen en anders weet ik het echt even niet wat te gaan doen???
verder heb ik mijn bruidsboeket besteld en hij ziet er geweldig uit,nu daar de corsages en voor onze meiden wat uitzoeken en hebben we dit ook klaar.
mmm even denken hoor wat hadden we nog meer..oja wij gaan geen ringen kussen gebruiken maar iets in de trend van me to you beertjes. wij hebben 2 dochters en wij willen graag dat zij de ringen geven.wanneer we een ringen kussen zouden gebruiken moeten we kiezen tussen de meiden en dat willen we niet,dus vandaar deze optie of iets in de richting van schatkistjes..waarbij ze dan ieder een beertje of schatkistje dragen met een ring erin,en het beertje of schatkistje mogen ze dan zelf houden erna :wink:
en.....ik ben geslaagd voor mijn schoenen !!!!!!!! eind deze week komen ze binnen en heb ze besteld bij brandos.
dit is de link naar de schoenen;
http://www.brandos.nl/ivory/farah-off-white/a11068
ben er al even helemaal weg van maar wilde steeds nog even verder kijken maar kom steeds weer op deze terug en heb nu toch de knoop door gehakt en deze besteld. nu hopen dat ze ook goed zitten en ik er goed op kan lopen :wink:

nou ik ga nog even weg zitten zweten hier in de hitte..het is zo'n 34 graden hier in de tuin :wink:
tot gauw maar weer allemaal.
groetjes
Chadya
en nu denk ik; ga het toch weer eens proberen ondanks dat ik nog steeds geen bericht heb gehad...en mijn account doet het weer  :biggrin:  :rolleyes:

Ellis 2909

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #789 Gepost op: 27 juni 2011, 19:51:41 »
@Chadya, wat een waanzinnige schoenen. Helemaal super

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #790 Gepost op: 27 juni 2011, 20:28:39 »
Hey dames,

Deniesje daarom ik ben zoals ik ben. En lief zei al ach ik trouw toch wel met je gelukkig dan maar :wink:

Missy-ila ik doe sonja bakker. Wat vervelend zeg dat er zo weinig plekken zijn zal eigenlijk niet weten hoe je dat het beste kan oplossen. En wat leuk zeg een troubadour en zeker niet duur.

Ellis 2009 welkom klets lekker mee.

Veer jammer zeg dat ze niet willen komen koken bekijk het positief ze weten niet wat ze missen :wink: Maar succes met iets anders zoeken. En bedankt voor de tip van ann&john ik wist wel dat je een jurk kon winnen maar niet dat je een kortingsbon kreeg. Heb me gelijk maar aangemeld voor die bon :wink:

Chadya wat fijn dat je eigen account het weer doet. En wat een mooie schoenen ook voor een leuke prijs :) Ik hoop voor je dat roosvicee laxo gaat werken anders heb je nog wel ff de tijd om weer in je jurk te passen.

Hier hadden we de 16e de pennen besteld met de vraag voor onze getuige en gekozen voor de 21dagen verzending zodat we ze voor de vakantie binnen hadden. Ging ik gister op de site kijken komen ze op de dag binnen als wij weg gaan. Heb gelijk maar een mail gestuurd hoe dat kan en dat ik ze wel voor me vakantie wil hebben.

Groetjes Eertje

Marretje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #791 Gepost op: 27 juni 2011, 21:26:13 »
[color="#ff0000"]Quote Eertje[/color]
En bedankt voor de tip van ann&john ik wist wel dat je een jurk kon winnen maar niet dat je een kortingsbon kreeg. Heb me gelijk maar aangemeld voor die bon :wink:



Ann & John is een hele goede bruidszaak, Eertje! Zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken.
Ik heb mijn jurk er ook gekocht( ben inmiddels al getrouwd)
Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen maar sta ik wel op hun site hahaha.
Succes met jurken uitkiezen ( zooooo leuk om te doen)
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2011, 21:40:14 door Marretje »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #792 Gepost op: 28 juni 2011, 08:24:04 »
@ deniesje; je moet zeker weten wat je boekt qua muziek.... Zeker voor mij is het erg belangrijk! Denk dat m'n as vooral bij de bar staat of in het zitgedeelte, maar zodra de muziek start, sta ik op de dansvloer...alhoewel ik nog geen idee heb hoe dat te doen met m'n jurk, maar dat is een ander verhaal ;-)!

@ missy-ila; qua parkeren, das lastig! Wat deniesje ook zegt, als je heen een bus regelt, moet je terug ook iets regelen, en dat maakt het misschien wel lastig (en duurder). In hoeverre past het echt niet?? Of is het vooral niet handig vanwege de 80 km weg? Ergens is het iets wat natuurlijk niet jouw zorg moet zijn, maar tegelijkertijd denk je daar toch automatisch aan (wij ook!). Is het een optie dat er inderdaad gecarpooled wordt? En leuk dat je toch muziek geregeld hebt! Mooie prijs ook!

@ Ellis 2909; welkom! Klets gezellig mee!! Enne, huwelijksaanzoek gehad?? Ben verder niet nieuwsgierig hoor ;-)!

@ Veer; wat vervelend dat de kookploeg niet wilt koken op jullie bruiloft, maar het is inderdaad hun gemis! Er zijn vast ook nog wel andere opties!!

@ Chadya; fijn dat je je weer bij je account kan...tralalal.. (lees: doe een vreugdedansje). Vervelend dat je jurk niet met de lingerie paste. Misschien andere lingerie??
Wat een geweldige schoenen trouwens, en ook een mooie prijs! Ben benieuwd hoe ze zitten, let me know!!!

@ eertje; en dat is het belangrijkste....van mn lief mag ik ook in een jutezak komen, maar ja, dat past niet echt bij een bruiloft ;-)!
Jammer dat de pennen er nog niet zijn, maar vaak kunnen ze wel nog iets regelen!

Hier verder niet veel nieuws. Ga vandaag proberen een afspraak te maken voor de ondertrouw, en dan ook de juwelier in Mijdrecht bellen (www.juwelencentrum.nl). Heb er ook goede recensies overgelezen, en ik hoop dat we daar voor een mooie prijs ringen kunnen vinden. In ieder geval wat goedkoper dan de ringen die we tot nu toe gezien hebben. Weten jullie trouwens hoeveel tekens je kan graveren in een ring?? We zitten er namelijk aan te denken om af te wijken van de 'standaard'.

Oh, en even helemaal off-topic....onze nieuwe bed komt donderdag!!! Zo blij mee!! Levertijd was 8-10 weken, dus ik hield rekening met 10 weken, maar het is nu nog maar 6,5 week geleden..... Wat zullen we  donderdag lekker slapen ;-)!!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #793 Gepost op: 28 juni 2011, 10:37:24 »
@Chadya Fijn dat het opgelost dan kun je weer onder je eigen naam overal op reageren. Dat is ontzettend schrikken dat je jurk niet meer dicht wilde. Gelukkig weet je waarschijnlijk waarom. Mooie schoenen. Hier hebben we meisjes en een jongen. En nu laat ik onze zoon de ringen dragen. En de meisjes bloemetjes. Ik wil ze alle drie een herinneringsring geven. Die ze eerst om een vinger kunnen dragen en later aan een ketting.

Veer jammer zeg dat ze niet willen komen koken bekijk het positief ze weten niet wat ze missen :wink: Maar succes met iets anders zoeken. En bedankt voor de tip van ann&john ik wist wel dat je een jurk kon winnen maar niet dat je een kortingsbon kreeg. Heb me gelijk maar aangemeld voor die bon :wink:

Graag gedaan.
Inderdaad. Het is goed dat ik nu wel weet waar ik aan toe ben. En verschillende offertes aanvragen. Ze hadden daarbij verschillende eisen maximaal voor zoveel  personen enz. Ik was daar allemaal op in gegaan. Maar goed ik ga dat maar vergeten en kijken wat de mogelijkheden zijn bij ons in de buurt. En wie weet kan ik de maand juli veel geregeld krijgen. Je weet maar nooit je zult maar binnen dat is leuk voor je budget.

Heb je de vraag op de pennen laten zetten. Ik ben nog aan het denken hoe ik mijn getuigen wil vragen. Ik denk er over om ze deze zomer uit te nodigen voor een etentje en dan met een cadeautje ze te vragen.


[color="#ff0000"]Quote Eertje[/color]
En bedankt voor de tip van ann&john ik wist wel dat je een jurk kon winnen maar niet dat je een kortingsbon kreeg. Heb me gelijk maar aangemeld voor die bon :wink:

Ann & John is een hele goede bruidszaak, Eertje! Zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken.
Ik heb mijn jurk er ook gekocht( ben inmiddels al getrouwd)
Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen maar sta ik wel op hun site hahaha.
Succes met jurken uitkiezen ( zooooo leuk om te doen)


Graag gedaan! Zou leuk zijn als een van de 2012 bruiden gaat winnen. Dan ga ik zeker eens een kijkje nemen. Met de meisjes kleedjes uit gezocht die we mooi vinden. Er zitten zelfs gekleurde bij en dan maar eens passen. Amber zegt gewoon mooi en niet mooi.
Ik vind het enorm spannend. Stel je voor dat ik ze niet vind.


@ Veer; wat vervelend dat de kookploeg niet wilt koken op jullie bruiloft, maar het is inderdaad hun gemis! Er zijn vast ook nog wel andere opties!!

Hier verder niet veel nieuws. Ga vandaag proberen een afspraak te maken voor de ondertrouw, en dan ook de juwelier in Mijdrecht bellen (www.juwelencentrum.nl). Heb er ook goede recensies overgelezen, en ik hoop dat we daar voor een mooie prijs ringen kunnen vinden. In ieder geval wat goedkoper dan de ringen die we tot nu toe gezien hebben. Weten jullie trouwens hoeveel tekens je kan graveren in een ring?? We zitten er namelijk aan te denken om af te wijken van de 'standaard'.

Oh, en even helemaal off-topic....onze nieuwe bed komt donderdag!!! Zo blij mee!! Levertijd was 8-10 weken, dus ik hield rekening met 10 weken, maar het is nu nog maar 6,5 week geleden..... Wat zullen we  donderdag lekker slapen ;-)!!!!

Het is jammer maar nu is er van alles mogelijk zonder dat er belemmeringen zijn of eisen van zus en zo. Tom is vegetariër dus dat zal een belangrijk gegeven worden. Ik wil dat er ruime keuze gaat zijn veel verschillende vegetarische gerechten. En daarnaast als bij gerechtjes vlees, vis of kip. Ik zie het wel. Ik wil dat Tom van alles veel kan eten. En niet zoals zo vaak de bij gerechtjes alleen kan eten.

Denk dat het aantal tekens afhangt van de grote van de ring de grote van je letters en cijfers ik heb dunne vingers dus denk ik dat er in mijn ring minder tekens kunnen staan dan wanneer ik een dikkere vinger had.

Leuk dat jullie bed eerder komt. Het is toch wat die levertijden. Fijn dat het gunstiger voor jullie uitvalt nu.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #794 Gepost op: 28 juni 2011, 12:43:55 »
Chadya, fijn dat je er weer op kan!!!! En balen van je buik/darm probleem, zoooo vervelend. Helaas herken ik het een beetje,vooral die opgeblazen buik (zeg maar maatje 5 maanden zwanger) eind van de middag en avond.
Als het nou echt niet wil, zou je bij de HA om movicolon kunnen vragen, zijn zakjes poeder. misschien nog een optie voor als de roosvicee niet werkt.

Boukezz, wat lekker zeg een nieuw bed!!! Kan je nog fijner dromen over de bruiloft hahahaha


Over dat vooruit betalen, volgens mij ben je zowiezo niet verplicht iets vooruit te betalen. Maar ik snap heel goed dat de winkel het wel liever heeft. Ik ben niet van plan om het hele bedrag in 1 keer te betalen, ik dacht zelf aan de helft met bestellen en de andere helft met ophalen? Geen idee of de winkel daarmee akkoord gaat.

En over de jurk gesproken, heb werkelijk alles gemaild wat mijn droomjurk verkoopt!! De meeste geven geen prijzen door helaas, dus moet het doen met die paar die ik wel weet. Mooie is dat Mary Borsato mij net belt over mijn jurk. Dat vind ik dan toch wel weer een pluspunt hoor dat iemand dan even belt om over die jurk te hebben en te adviseren ipv geen antwoord of een mail met weinig antwoorden. Ze belt van de week terug wanneer de jurk er is, dan kan ik komen passen.
Nu nog heeeeeeeeeeeeeeeeel goed nadenken of ik het geld er voor over heb. Zit al smoezen te bedenken, van ach ik verkoop hem daarna direct weer, dan kan ik dat geld er van aftrekken dan valt het nog wel mee :laugh:  :ph34r:  :unsure:


hebben jullie al last van het noodweer???? Ik ben benieuwd wat er komt! Mijn zoontje is nu met schoolreisje naar Enkhuizen, dus hoop dat hij voor de slechte weer veilig thuis is.

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #795 Gepost op: 28 juni 2011, 13:40:47 »
hallo allemaal,
oooo ik ben zo helemaal happy he dat ik hier weer normaal kan posten :wink:

@blitzey movicolon heb ik in het verleden ook al geprobeerd op recept van mijn mdl arts,in eerste instantie werkte dit goed maar uiteindelijk ging dit ook over in verstopping helaas.toen nog andere medicatie gehad wat het zelfde effect had.uiteindelijk dus helemaal geen medicatie meer en mijn mdl arts zei letterlijk; leer er maar mee leven,kan niets meer voor je betekenen...,dus ja al die tijd rommel ik een beetje aan en ging het "redelijk" goed maar het laatste half jaar is het hopeloos.heb me wel voorgenomen dat wanneer de roosvicee niet aanslaat om idd naar de huisarts te gaan om te zien of hij nog iets uit zijn trukendoos kan toveren :wink:.
het noodweer hadden wij hier (zevenbergen) vanmorgen om 9.00 uur,en was gewoon weg verschrikkelijk.nu moet ik zeggen dat ik absoluut niet van onweer hou :wink:.nu schijnt de zon weer en gaat de temp richting de 30graden.ben overigens wel heel benieuwd naar je jurk :wink:

@Veer hier krijgen de meiden ook nog onze vriendschapsringen wanneer wij gaan trouwen.deze doen we om een ketting zodat ze die kunnen dragen.wanneer ze ouder zijn (zijn nu 7 en 14) kunnen ze hem dan goed op maat laten maken.
balen zeg dat ze nu ineens niet meer voor je willen koken,maar zoals gezegd je weet waar je aan toe bent ook al is het niet leuk voor jullie.

@boukezz ja zal zeker voor andere lingerie moeten kijken,dacht komt mooi uit als dit er onder past was een mooi setje maar helaas pindakaas ahahhaha.aan de achterkant steekt er net een stukje boven uit en dat is gewoon niet mooi,de rug is nogal laag van de jurk (ongeveer halverwege mijn rug) dus moet iets laags hebben. thanks voor het vreugdedansje heb even met je mee gedaan ahhahahha. ja ben zelf ook helemaal weg van de schoenen,er bleven 2 paar over waar ik lang over getwijfeld heb,deze en nog een paar opengewerkte maar kwam steeds op deze terug,waar ik ook ging kijken.me zelf kennende als ik dan toch iets anders gaat halen krijg ik daar enorme spijt van dus toch voor deze gekozen,en idd voor de prijs kon ik het niet laten.zeker laat ik het weten hoe ze zitten...
succes met je nieuwe bed en hoop dat je er heerlijk in mag slapen.

@eertje is het nog gelukt met de pennen dat je ze eerder kunt krijgen? hoop het in ieder geval wel voor jullie.

@ellis welkom hier in dit topic en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk..thanks voor het compliment op de schoenen :wink:
hoever zijn jullie met de voorbereidingen?

tja en verder..heb gisteren al heeeeeeeel veel verteld om de schade in te halen van de laatste tijd dat ik nu niet zoveel bij te kletsen heb. Oja ik was nog vergeten te vertellen dat mijn jongste dochter over gaat naar groep 4. tevens waren haar Cito uitslagen ontzettend goed en heeft ze op 3 vakken na alles op een A niveau gescoord. Haar rekenen heeft ze in 3 maanden opgehaald van een D niveau naar een B niveau met wat bijles dus we waren wel een beetje heeeel erg trots :wink:.vanmiddag nog even een klein gesprekje op school over het rekenen om te horen wat er nu precies niet helemaal goed gaat en wat we zelf hier evt nog aan kunnen doen.Mijn oudste zit op dit moment midden in haar Toetsweek en heeft eind deze week al weer vakantie.Volgende week boeken inleveren en dan rapport ophalen.Zij gaat alweer naar VMBO 3....pffff wat worden kindjes toch snel groot zeg.:wink:
Nou ik ga nu nog even gauw een bakje thee drinken en dan daarna maar weer richting school.
spreek jullie gauw weer.

groetjes
Chadya

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #796 Gepost op: 28 juni 2011, 14:04:54 »
@ parkeerproblemen:
Het was inderdaad ook het idee om dan heen en terug een bus te regelen. Kunnen mensen alleen niet tussenin tijdens de receptie weg.. Maar het is toch een lunch dus denk niet dat er gasten zouden zijn die even een half uurtje willen langskomen. Misschien geeft zo’n bus ook wel een extra sfeer en samen-gevoel. Dat hoop ik dan maar  :)
De locatie is geen trouwlocatie, ik huur het gewoon voor een midweek en vier mijn bruiloft daar dan. Dus ze zijn ook niet echt berekend op een receptie… Heeft veel voordelen (kan alles zelf regelen), maar dus ook wel wat nadelen helaas.  :blink:

@Chadya – wat fijn dat je weer gewoon kan reageren, maar goed dat je het gewoon probeerde! Leuk dat we dan weer wat vaker van je horen! Hopelijk kan je jurk binnenkort weer dicht.. je hebt gelukkig nog wel ruimschoots tijd om je darmproblemen te verhelpen.
Mooie schoenen ook! Chic en ik denk ook wel comfortabel. Ze hebben daar sowieso wel veel leuke schoenen zag ik. Ideaal dat je ook kunt passen en gratis terugsturen. Misschien in de vakantie ook maar wat laten bezorgen!

@Ellis – welkom hier! Leuk, trouwen in augustus. Hopen op een mooie (na-)zomeravond!

@Veer – ik heb mn trouwjurk al, maar wel een superleuke actie anders. Spannend, duurt niet lang meer voor de trekking is. Jammer zeg dat ze niet komen koken. Dat was natuurlijk wel erg leuk en handig geweest. Er zijn wel ook heel veel leuke cateraars, hoop dat je daar iets leuks vindt.

@Boukezz – veel keus zeg bij die juwelier. Ik denk dat het graveren afhangt van de grootte van de letters. Ik zou denken dat er zo’n 15 tot 20 tekens in passen. Lekker slapen alvast vanavond!

@Blitzey – hier nog tropisch warm weer, geen onweer gehad nog. Haha, kan me voorstellen dat je al smoezen bedenkt voor je jurk. Gelukkig was mijn droomjurk niet zo duur, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om je anders aan je budget te houden. Leuk zeg, om die binnenkort te gaan passen!  :biggrin:

Ik zit nog in spanning om te horen of AS zijn tentamen heeft gehaald… vandaag zouden de punten bekend worden. Blegh, hou er helemaal niet van om zo afhankelijk te zijn van een cijfer. Maarja, het is wel fijn als hij eindelijk zijn diploma krijgt. Nog even hopen dus…  :blink: Kan ik daarna met een gerust hart de bruiloft verder gaan plannen...

Liefs,
Isabella

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #797 Gepost op: 28 juni 2011, 14:27:58 »
Even een snel berichtje.....26 juli om 10.30 uur hebben we een afspraak bij de juwelier, en gaan we om 14.15 uur in ONDERTROUW!!!!! En dan 's avonds heerlijk uit eten!!!

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #798 Gepost op: 28 juni 2011, 14:32:30 »

tja en verder..heb gisteren al heeeeeeeel veel verteld om de schade in te halen van de laatste tijd dat ik nu niet zoveel bij te kletsen heb. Oja ik was nog vergeten te vertellen dat mijn jongste dochter over gaat naar groep 4. tevens waren haar Cito uitslagen ontzettend goed en heeft ze op 3 vakken na alles op een A niveau gescoord. Haar rekenen heeft ze in 3 maanden opgehaald van een D niveau naar een B niveau met wat bijles dus we waren wel een beetje heeeel erg trots :wink:.vanmiddag nog even een klein gesprekje op school over het rekenen om te horen wat er nu precies niet helemaal goed gaat en wat we zelf hier evt nog aan kunnen doen.Mijn oudste zit op dit moment midden in haar Toetsweek en heeft eind deze week al weer vakantie.Volgende week boeken inleveren en dan rapport ophalen.Zij gaat alweer naar VMBO 3....pffff wat worden kindjes toch snel groot zeg.:wink:
Nou ik ga nu nog even gauw een bakje thee drinken en dan daarna maar weer richting school.
spreek jullie gauw weer.

groetjes
Chadya

[font="Century Gothic"]Wouw allemaal A scores en een B. Dat is echt onwijs goed! Ook die B is echt goed hoor... Dus of ze nog bijles nodig heeft![/font]

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #799 Gepost op: 28 juni 2011, 14:58:04 »
@ Veer jammer dat ze niet voor jullie willen koken! Jullie weten nu in ieder geval wel waar jullie aan toe zijn en kan je beginnen met rondkijken van locaties.
En over het buikje: ik ben echt niet weg van mijn buik... Het ziet er ook nogal gehavend uit met al die striae en losse huid. Ik probeer me er over heen te zetten door naar onze kinderen te kijken, dan is dat buikje maar bijzaak :wink: Maar soms erger ik me er rot aan en wil ik me laten opereren! (willen wel, durven niet)

@ Chadya, leuk je weer te lezen! ik dacht al, waar is ze nou? Fijn dat het probleem met je account is opgelost!! :biggrin:  En je hebt hele mooie schoenen zeg! Hoop dat ze je passen.
Balen dat je je jurk niet meer past??!! Maar als jouw darmen ook een probleempje zijn dan is het zo opgelost met de roosvcicee laxo, en anders even naar de huisarts... Ohja, mijn moeder gebruikt van de tuinen groene poeder, en dat werkt super! (als ik haar moet geloven. Je kan ook wonderolie proberen, dan ga je ook flink af!

@ Blitzey he wat vervelend dat ze zo geheimzinnig doen over de prijzen! Enne mirry borsato... wauw! Ik geloof graag dat dat heel wat centen zal kosten maar als het in je budget past en je bent er happy mee, DOEN!
Ik hoop dat je zoontje het droog heeft kunnen houden (thans, het weer dan haha!)

@ Boukezz, ik heb geen idee! bel anders even de juwelier op. heerlijk een nieuw bed!!! Wij hebben die van ons pas 5 jaar dus we zullen er nog wel ffies mee moeten doen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards