collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951900 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1025 Gepost op: 25 juli 2011, 18:08:58 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:40:53 door Mikey »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1026 Gepost op: 25 juli 2011, 19:03:45 »
@ Mikey, idd de 313 is veel mooier! Maar de 423 bedekt idd heupen ook mee,en kan bij mij zeker geen kwaad om wat overtollige huid rondom buik/heupen in toom te houden.. Idd geen vet, maar huid :sad:  van m'n zwangerschappen.
Ohh vind het zo eng om daar te bestellen haha! En welke maat?!?! :ph34r: En leuk idee dat fotohokje! Fijn ook he die meevallertjes van al die lieve mensen om ons heen!

@ Blitzey, je maat berekenen vind ik ook lastig. Heb ten eerste geen meetlint maar een rolmaat. Nu moet je dus onder je borsten je OMVANG meten. Bij mij is die 74, dus ik kan uitwijken naar een omtrek 70 want die kan ik nog ruimer zetten op een standje 75, of naar omtrek van 75, die moet ik dan wel op z'n strakst dragen wil het goed zitten.
CUPMAAT meet je over het verst uitstekende gedeelte van je borst, bij mij klopt daar dus niks van met die rolmaat. Dan zou ik volgens de bhmatencalculator nog niet eens over een AAcup beschikken :rolleyes:  Schrok me rot! Hahahaha! Al weet ik heel goed dat ik geen aacup heb, was wel even shocking! maar het is niet goed op te meten met zo'n ijzeren ding. Ik heb altijd wel een B cup gehad en gedragen, maar door de zwangerschappen zijn ze wat anders geworden. Ben van een cup B naar een E gegaan destijds, en terug, dus de vormverandering is te verklaren.
Anders bestel ik een 70B en als ie te ruim is lang leve de vullingen dan maar?
Jammer dat de dag in slagharen eindigde in regen. Gelukkig hebben je kids zich toch vermaakt! Je moet wat he in de vakantie! En ben ook benieuwd naar jouw fotoplannetje!
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 19:04:11 door deniesje »

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1027 Gepost op: 25 juli 2011, 20:29:45 »
Pffffffff dat is wel heel veel bijlezen, ik heb iets gelezen over een hyves en heb me aangemeld, ben kipjeb.
Enne veel hebben hun jurk al, leuk zeg! Ik ga in september begin oktober kijken is de planning.

Hier is het druk, verhuizen, vakantie en nu een rotbericht gehad over de oma van as. Er is een hersentumor ontdekt die snel groeit en niet meer te behandelen is. Nog net geen 70 jaar, en heeft nog enkele weken hooguit.
Voorlopig ben ik denk ik hier niet te vinden, misschien ook wel, ff afwachten.

Groetjes lobensil

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1028 Gepost op: 25 juli 2011, 20:33:52 »
Jeetje is het hier slechtnieuwsdag? :sad:  Heel erg veel sterkte met de oma van je AS lobensil! Wat heftig, een paar weken nog maar :sad: Ik hoop dat ze er geen pijn aan heeft en dat jullie toch nog een paar mooie weken ervan kunnen maken met haar. Triest... **knuffel**

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1029 Gepost op: 25 juli 2011, 21:14:54 »
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ondertussen weer een update gekregen van omaatje. Ze is vandaag geweest om weefsel weg te laten halen, en het is zeker weten kanker! Alleen nu dus de vraag of het alleen baarmoederkanker is of nog meer…. En dan nog het onderzoek of ze er aan geholpen kan worden of niet!! Maar gelukkig heeft ze zelf tegen de arts gezegd dat haar kleindochter volgend jaar gaat trouwen en dat ze dat moet halen ;-)! En volgens de arts gaat dat lukken…. Ik geef eerlijk toe dat ik niet een echt lieve oma-oma heb (als jullie begrijpen wat ik bedoel), maar dit is echt wel super lief!!!

Mikey, wat gaaf dat jullie toch het fotohokje gaan doen! Wij wilden het ook, maar als we echt alles gaan doen wat we willen dan kunnen we pas over 20 jaar trouwen ;-)!!

Lobensil, wat vervelend! Echt heel erg van je as z’n oma…pff, dan valt het nieuws bij ons echt mee… Heel veel sterkte!!!! Ik denk aan je!!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1030 Gepost op: 25 juli 2011, 21:48:32 »
All mighty, wat een activiteit. Good!

Citaat
@ charley, waarom wel corsages als jijzelf geen bloemen wil? je notaris is echt duur zeg En wat betreft lingerie, je kan dilorenzo/poirier (hetzelfde toch?) bestellen in amerika en dan betaal je geen 130,- voor een torselet maar 35 tot 55,- en maar 8,- voor een string! Charizz van hier had dat ook gedaan en was voor 43,- een torselet en een string rijker! Ohja en nog 19,- betaald aan de tnt voor importeren oid? www.freshpair.com alleen ff goed de maat omrekenen! 36B is geen confectie 36 en cup B maar 80B!

Deniesje, ik heb dit inderdaad eerder van je gelezen. Alleen weet ik niet in hoeverre dat bij mij opgaat, aangezien ik aan maat F/G zit. Ik weet nog niet eens waar ik moet beginnen met passen  :blink: Dat soort dingen vind ik dus echt vreselijk eigenlijk. Even door de zure appel.

@ Boukezz wat vervelend nieuws wbt je oma. Vingers gekruist dat ze erbij mag zijn. Waarom zou je je budget overigens niet durven noemen? Het is wat je zegt, ieder z'n meug. Iemand vertelde mij over dat ze ruim 20.000 euro hebben uitgegeven. Prima, niet mijn ding, maar het zij ze van harte gegund. Ze hebben de dag kunnen maken zoals ze wilden.

@ Marijkje, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Je hebt zeker een hoop om bij te lezen zeg, dat heb ik al...

@ Torselet; ik ga ook voor een torselet, geen body, omdat ik zeker weet dat met die balijnen de jurk veel mooier zal vallen. Nu nog even goed advies krijgen.

@ Mikey; schrok me rot van je nieuwe profielfoto. Wel lachen, maar schrikken...

@ lobensil; ook al zulk rot nieuws. Mijn lievelingsoom (en ik kan nu wel janken om het te schrijven) heb ik ook aan een hersentumor verloren (in november). Bij het afscheid zitten bléren dat ik het zo verschrikkelijk vind dat hij er niet bij is. En dat gevoel is er nog steeds heel erg. Wat ik eigenlijk wil zeggen is heel veel sterkte, wat een impact zo'n stomme tumor kan hebben zeg.



Fotolocatie. We hebben nu het Boijmans van Beuningen als optie gevonden. Gratis entree (woensdag), mooie tuin en mix tussen landelijk en industrieel. Het klinkt als een ideale locatie en tevens droog! We kijken nog heel even verder, maar het lijkt een hele goede keuze.

Trouwvervoer. We hebben het in ons bol gekregen om een Engelse taxi te willen huren. Wel iets gevonden, vriend gaat morgen even bellen. Maar hoe trek ik een bedrijf na? Google geeft me niet veel...

Fijne avond dames!

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1031 Gepost op: 25 juli 2011, 22:28:31 »
Dankjullie!

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1032 Gepost op: 26 juli 2011, 08:48:12 »
Goeiemorge,

De vakantie was goed, we zijn naar de moesel geweest met de caravan.
Het weer had beter kunnen zijn maar dat hebben we niet voor het zeggen!
En gisteren zijn we weer begonnen met werken dus dat valt dan wel weer tegen maarja..
Maar ik ga in oktober nog een keer met mijn moeder naar Marrakesch.

Dankje voor jullie tips, daar heb ik wat aan!
Ik heb er eerlijk gezegt niet zo veel verstand van..

Hoe kan ik foto's op de hyves plaatsen zonder dat iemand anders buiten de groep ze ziet?
Ik zou graag mijn jurk laten zien en jullie meningen horen  :biggrin:
Misschien dat ik ze dan vanmiddag plaatsen kan.

Ik hoop dat ik van de week iets uitgebreider kan reageren, weinig tijd ivm werk!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1033 Gepost op: 26 juli 2011, 08:59:32 »
Op hyves kan je gewoon in ons topic foto's plaatsen, niemand kan dat zien.
Die van mij (okee, jurken die het niet zijn geworden hahaha) staan er ook op, en nog geen enkele reactie gehad van "andere" mensen, dus het is echt veilig.

Mijn fotoplan moet nog uitgewerkt worden, daarna zal ik m vertellen hahahaha.

Torselet, zo moeilijk die maten opmeten. Meestal als ik het volgens het meetlint doe, dan klopt het niet als ik daadwerkelijk die maat aanheb.
Denk dat ik maar voor de zekerheid naar de winkel ga en laat aanmeten. Waarschijnlijk kan ik het af met een strapless bh omdat er in mijn jurk al een ingebouwd korset zit.
Ze hebben nu bij Hunkemoller ook bruidslingerie, wat denken jullie?? zou dat wat zijn?

Marijke welkom terug van vakantie trouwens!!

Lobensil, jij ook al verdrietig nieuws van oma. Sterkte hoor.


Nou heb Mary 2x gemaild, ik vind het wel best zo. Er zijn ook vast mensen die nooit wat van zich laten horen.


Deniesje, hoe bewaar jij nu je jurk dan??? Ik heb m in die plastic hoes waar hij in hoort en daaroverheen een dekbedovertrek. Zou dat voldoende zijn??? Of zou die dan juist muf gaan ruiken??

En iemand verstand van kreukels?? De jurk is wel erg gekreukeld, zou ik die nogmaals moeten laten stomen dan, of kan ik dat zelf doen??

En dan nog gelijk een vraag?  Ik heb een vetersluiting, maar wil niet daarachter een blote rug. Je kan dan van die driekhoekachtige dingen daarachter doen (soms zitten ze al bij een jurk) Iemand enig idee hoe zo;n ding heet??? En waar je dat kan kopen???

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1034 Gepost op: 26 juli 2011, 11:11:31 »
Heb zojuist afspraken gemaakt om voor een bruidsjurk te gaan kijken! 4 september ga ik naar de Honeymoonshop en 10 september naar de Witte Markies (Mary Borsato). Ik heb nog veel meer winkels op mijn lijstje staan, maar eerst hier maar eens kijken...

Heb er nu al zin in :biggrin: :biggrin:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1035 Gepost op: 26 juli 2011, 11:25:20 »
@ Boukezz ik snap wat je bedoeld met een oma-omaatje :wink: Toch ontzettend lief van haar dat ze heeft gezegd dat ze op haar kleindochters bruiloft wilt zijn! Spannend nu, afwachten op de uitslag. Ik zal duimen dat deze zo gunstig mogelijk zal uitvallen! Toen wij hoorden dat ons kindje kanker had zakten we al door de grond, omdat het kanker was. Het eerste wat je dan denkt is dat ie dood gaat... Het was eerst ook niet zeker welke vorm het zou zijn. We hadden het ene uitserte, een zéér agressieve kanker met een overlevingskans van 20% (neuroblastoom) en een goed behandelbare variant met een overlevingskans van 70% (kiemceltumor) Een week later hoorden we dat het "gelukkig" een kiemceltumor was en dus goed behandelbaar. Heel raar, hoe je zo je gedachten kan bijstellen en hopen op "de beste vorm van kanker". Klinkt voor buitenstaanders misschien wat krom als je zegt ik hoop dat het baarmoederkanker is, maar zelf weet je dat dat de meest gunstige vorm is...
Weer even iets anders :wink: Bruidslingerie bij de hunkemoller, geen idee! Dan zal ik daar ook wel even kunnen kijken. Het is niet onverstandig denk ik om je te laten opmeten voor een torselet, en gewoon passen tot je de goede maat hebt! Volgens de meneer in de bruidszaak had ik toch echt een omvang nodig van 75 terwijl ik hier soms ook gewoon een 70 aan heb en dan wel op zijn laatste haakje. Hij zal het wel weten denk ik dan :tongue:
Qua bruidsjurk bewaren, hij hangt bij mij in een hoes op zolder bij mijn schoonouders. Hij mag niet in de zon!! En ja kreukelen zullen ze wel gaan doen he als ze maanden in de zak hangen. Bij mij zorgt de winkel ervoor dat hij weer strak en schoon is voordat ik hem ga dragen. Ik heb ook wel zoiets gehoord als "uitleggen" dus een poosje op een paspop doen zodat de jurk weer terugspringt naar haar vorm? Misschien kan je idd wel even langs de stomerij voordat je gaat trouwen, dan weet je zeker dat ie weer lekker kreukvrij is! (kost wel weer wat, das het nadeel)

@ marijke, jammer he van dat weer in nederland, kunnen we niks aan veranderen helaas! Leuk dat je met je moeder in oktober nog weggaat! Enne ik ben heel benieuwd naar je jurk! Je kan ze gewoon plaatsen in de hyves, hij is echt onzichtbaar! Zorg voor de zekerheid wel even dat je je buzzinstellingen even veranderd voor de zekerheid zodat je dan weet dat echt niemand het kan zien!

@ Charley, fotolocatie klinkt leuk! En een engelse taxi, wat onwijs origineel zeg! Hoe ben je daar zo op gekomen?

**edit ik was nog niet klaar met typen**
Ik heb gisteren mooie bruidskousen van poirier besteld, via een mannetje op marktplaats. In de winkel kosten ze rond de 25-30,- per paar en dan heb je er dus 2 nodig (1 reserve) nou ammehoela ik ga geen 60,- voor 4 dunne kousjes neerleggen :tongue: Ik was nu 21,- kwijt incl verzenden voor 2 paar!! Ik happy!! Het zijn de biocolour kousen... ivoor kanten band met huidskleur kous. Ben benieuwd! Hij ging eerst op vakantie dus zal ze over 2 weken verzenden.
Ik ben nu geduldig aan het wachten op mijn petticoat en sluier uit engeland :biggrin:
Dus met een beetje speurwerk heb ik toch al zeker ruim 150,- bespaard!! Daar word ik blij van haha!
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2011, 11:30:04 door deniesje »

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1036 Gepost op: 26 juli 2011, 11:36:30 »
Wanneer ga je trouwen glacegladys?Ik heb een mooie jurk op marktplaats gevonden, incl. hoepel, sluier, bolero, torselet, haarspeld en kousen vraagt ze maar 350 euro. Vanavond eens met vriendlief erover hebben.

Tiny

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1037 Gepost op: 26 juli 2011, 11:46:35 »
{font="Verdana"]Hallo allemaal,

Sinds vandaag lid van het forum, wat gaaf om al jullie verhalen te lezen!

Wij (Mark en ik) hopen te trouwen op 22 juni 2012. Locatie e.d. hebben we
al een beetje op het oog, maar nog niets definitiefs. Het wordt wel Friesland,
wij wonen ook hier.

Wellicht kan ik binnenkort iets bijdragen! Ik lees even mee :-)

Groetjes, Tiny[/font][size="2"][/size][/font]

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1038 Gepost op: 26 juli 2011, 12:03:25 »
@ gracegladys leuk hoor jurken passen! Heb je al een idee wat je wil?

@ tiny welkom hier!

@ saroanda, klinkt niet gek! Ben wel nieuwschierig haha! Heb je een linkje? :tongue:
Ik heb ook nog wel een tip voor je... La Nova in dordrecht heeft nu uitverkoop, jurken uit de voorraad maat 36-38-40 zijn afgeprijsd van 99,- tot 299,- Mocht je interesse hebben, ik heb een mailtje van haar waar ze de modellen heeft opgegeven welke jurken in de uitverkoop zijn met prijzen erbij.

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1039 Gepost op: 26 juli 2011, 12:16:59 »
@ saroanda, klinkt niet gek! Ben wel nieuwschierig haha! Heb je een linkje? :tongue:
Ik heb ook nog wel een tip voor je... La Nova in dordrecht heeft nu uitverkoop, jurken uit de voorraad maat 36-38-40 zijn afgeprijsd van 99,- tot 299,- Mocht je interesse hebben, ik heb een mailtje van haar waar ze de modellen heeft opgegeven welke jurken in de uitverkoop zijn met prijzen erbij.

http://link.marktplaats.nl/465942104

Thanx voor de tip over La Nova, helaas zijn dat mijn maten niet, was het maar waar :wink:

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1040 Gepost op: 26 juli 2011, 12:28:35 »
Saroanda, mooi hoor die jurk.   Ik heb ook nog een linkje voor je. Advertentie: 468868489 is van Cymbeline, lijkt wel wat op die jurk van de andere advertentie. Ook een goede vraagprijs (goedkoop zelfs!!!)
Ik heb de jurk aangehad en is echt schitterend, had ook gereageerd op deze advertentie, maar jurk is voor mij te kort.
(jurk heet Eliabel, op google beter te zien)

Zoooo word even te enthousiast, forgive me!!! ben gewoon zo weg van het merk Cymbeline dat ik iedereen eraan probeer te krijgen whoehahaha, ze mogen me wel een bonus geven ofzo! :biggrin:

Tiny, welkom!!! Veel plezier met de voorbereidingen.

Deniesje, wat goed dat je die kousen zo goedkoop hebt weten te scoren!! Ik zoek me ook rot naar allerlei dingen, maar durf het steeds niet te bestellen. Bang dat het misgaat ofzo!

En idd, misschien nog naar de stomerij. Geeft opzich niet als er nog wat kosten aanzitten.
Uitleggen kan hier niet, vanwege pottenkijkers hahaha. Misschien bij mijn schoonouders wel :wink:

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1041 Gepost op: 26 juli 2011, 12:48:35 »
oooh die Cymbeline is ook mooi zeg, mar veels te klein voor mij :blush: En voor mij ook te kort, ik ben 1.76

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1042 Gepost op: 26 juli 2011, 12:57:18 »
@ Saroanda wauww das inderdaad een hele mooie jurk! Leuk ook met dat kanten bolerootje erbij! Hopelijk kan je je vriend overtuigen :wink:  Jammer van La Nova, zij heeft in de nieuwe collectie ook grote maten hoor! Die prijzen zijn rond de 500,- en worden op maat voor je gemaakt.

@ Blitzey hmmm ga toch vermoeden dat je aandelen hebt bij cymbeline haha! :tongue: Ben met je eens, ze hebben mooie jurken!
Ikzelf ben helemaal weg van maggie sottero, prachtig! Alleen het geld heb ik er niet voor over! Hoewel ik de jurk van mijn moeder heb gekregen wil ik ook niet dat zij krom ligt vanwege mijn dure smaak, en ik ben helemaal in de wolken met met huidige jurk! Zou geen andere meer willen :biggrin:
Uitleggen kan ik hier ook niet hoor! Hij ligt nu even bij mijn schoonouders, wanneer de ex van me vader helemaal het huis uit is, kan ik mijn jurk bij hem op zolder laten. Ik vertrouw dat gekke wijf niet! Zie haar er echt nog voor aan om iets kapot te maken aan mijn jurk, of te bevlekken of whatever... Wijf spoort niet muahaha! Ben zooooo blij dat ze niet op mijn bruiloft is, en weg is uit mijn/ons leven!
En ja, bestellen via internet... gewoon een beetje vertrouwen hebben! Ik laat het weten hier hoe het met mijn koopjes is afgelopen! Pas dan kan ik het je aan of afraden maar tot nu toe, als ik werkelijk krijg wat er beloofd is, scheelt het aanzienlijk met de winkelprijzen! Dan wil ik het gokje wel wagen. Ik betaal via paypall, dan ben je sowieso beschermd! Mocht het niet afgeleverd worden of er is iets mis mee ofzo krijg je gewoon je geld terug :wink:
Zooo, en nu ga je zeker denken dat ik aandelen heb in het algemeen internetshoppen :laugh:

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1043 Gepost op: 26 juli 2011, 13:06:39 »
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel verstand van hyves  :rolleyes:
Waar en wat moet ik aanpassen?
Alvast bedankt!

Veel sterkte voor diegenen met de zieke oma, ik duim mee!
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2011, 13:07:26 door Marijke86 »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1044 Gepost op: 26 juli 2011, 13:34:18 »
Saroanda, jammer dat ie te klein is. En te kort is ook niet handig hahaha, zij is 11 cm korter,nou dat plak je er niet aan vast.

Deniesje whahaha ja ik denk idd dat jij internetbruidsdingen aandelen hebt!!!  :biggrin:
Superleuk dat we elkaar allemaal kunnen helpen zo toch?
Maggie sottero, heb er wel van gehoord, maar meot eerlijk zeggen dat ik er 1,2,3 geen beeld van heb. En die zijn dus ook zo duur??
Dus een gekke ex??? Jij blij dat ze weggaat!! Ik kan mijn jurk ook niet bij mijn ouders hangen, mijn vader en stiefmoeder roken als een ketter (en mijn broertjes met aanhang ook :dry: ) dat hele huis is doorrookt...nou daar ga ik mijn droompje niet ophangen!! Om deze reden trouw ik ook niet vanuit ouders huis, maar gewoon lekker uit mijn eigen frisje huisje.
(en dit is niet lullig bedoeld tegen rokers hoor, ieder zijn ding...I don't care...als ik er maar geen last van heb :) )

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1045 Gepost op: 26 juli 2011, 14:31:01 »
Ik trouw (net zoals velen van dit topic) op 01-06-2012!

Hoe ik het nu in mijn hoofd heb wil ik graag een strapless jurk, die dan wat wijder uitloopt met kant! ik ben nogal van de kant en de glitter, maar wel beperkt zodat het mooi blijft haha!

Zoiets als dit;
http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=primavera&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A3477

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=virginia&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A3456

Irene&Ruben

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1046 Gepost op: 26 juli 2011, 15:07:13 »
Hallo allemaal daar
ik heb net mijn jurk op hyves gezet ben benieuwd hoe jullie hem vinden

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1047 Gepost op: 26 juli 2011, 15:45:34 »
Ik heb net gekeken!!! ERGGGG mooi!!!!!


Enneh, kloppen jou banners wel?? Zoals het er nu uitziet dan ga je eerder trouwen dan dat je in ondertrouw gaat hahaha. Of ik zie het helemaal fout, sorry dan, maar vond het zo komisch

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1048 Gepost op: 26 juli 2011, 16:14:38 »
allereert lobensil en boukezz allebei heel veel sterkte met jullie oma's ...denk aan jullie..

jeetje mina zeg....gisterenmiddag hier gepost en we zijn nu al 2 pagina's verder :wink:...ik weet gewoon niet hoe op jullie allemaal te reageren ahahahahahaha

ik zag een nieuw lid voorbij komen ??? bij deze van harte welkom en succes met de voorbereidingen..sorry dat het een beetje onpersoonlijk is op deze manier :wink:

vakantiegangers zag ik weer terug van weggeweest...welkom terug ..hoop dat jullie beter weer hebben gehad dan wij hier :wink:


tja sorry ik weet gewoon echt even niet hoe of wat te reageren,moet toch vaker op een dag hier langs proberen te komen denk ik :wink:

nog even terug te komen op de haarstukjes,want daar moet ik nog op antwoorden :wink:
zo'n vogelnestje is niet mijn ding zeg maar...wil toch proberen om ergens een sluier te gaan passen, en op internet heb ik indd ook van die haarkammen gezien met daarop van die bewerkingen (sorry weet even niet hoe het uit te leggen) er op die ik eigenlijk ook wel mooi vindt..

donderdag is nu definitief dat de fotograaf langs komt hier om het een en ander door te spreken.het is voornamelijk om door te spreken wat wij zouden willen en om een prijsopgave dan te gaan krijgen. dus wij hebben vandaag en morgen nog om hier over na te denken wat wij nu precies willen straks ahahhahaha..oooo we zijn zo lekker vlot hiermee.:wink:

verder ben ik nu de laatste 2 dagen al vanaf 6.00 uur op en slaap pas snachts rond .30 uur dus krijg niet veel uurtjes slaap...oorzaak??? jawel onze nieuwe huisgenoot :wink:
die blijft heerlijk spelen en ronddolen hier tot die tijd en sochtends om 6.00 is hij klaar wakker en vindt dat ik dan ook maar wakker moet worden,zal hier dan ook alles aan doen dat dit gebeurt om vervolgens zelf rond 7.00 uur weer te gaan slapen..zelf ben ik nu dus ondertussen gesloopt :wink:

sorry allemaal dat ik niet op iedereen reageer maar 2 pagina's in nog geen 24 uur is een hoop om te lezen en op te reageren ahahahahhaah.
ik ga dus echt proberen vaker langs te komen om het zo bij te kunnen houden.

groetjes
Chadya

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1049 Gepost op: 26 juli 2011, 17:03:17 »
haha chadya, 2 pagina's in 1 dag vind je veel? Ik zit op een andere site in een topic waar we er soms wel 30/40 per dag volkletsen. Ik heb dan ook wel de luxe dat ik op m'n werk op internet kan.

En ik heb nu alle foto's gezien van de bruiloft van de dame die de jurk aanbied, vind ém nog steeds erg mooi. Eens kijken of m'n zusje eerdaags vrij is. Maar eerst straks aan vriendlief laten zien.
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2011, 17:03:30 door saroanda »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards