collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951925 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1050 Gepost op: 26 juli 2011, 17:23:22 »
Ik vind het ook veel en moeilijk om op iedereen te reageren. :) Maar wel gezellig dat we al met zoveel zijn. Wanneer zouden de topics per maand komen denken jullie?

@gracegladys: Ik ben ook heel erg van kant en wijd uitlopen, bij mij is het met passen echter wel wat anders geworden dan dat ik in gedachten had haha. :) Heel veel jurken staan me gewoon niet omdat ik niet zo lang ben en ook niet super slank :)

Volgens mij is deniesje een echte google-aar of niet? haha, je weet ook alles te vinden :tongue:

@ Blitzey, Nee, ik zou mijn jurk ook liever rookvrij hebben, ik zou bang zijn dat de jurk iets zou verkleuren of naar rook zou gaan ruiken. Kan je hem niet gewoon bij de bruidszaak laten hangen tot de dag ervoor oid?

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1051 Gepost op: 26 juli 2011, 18:35:55 »
@missmip de topics per maand moeten we zelf maken denk ik...maar moet eerlijk zeggen dat ik het jammer zou vinden als we ons "cluppie" gaan opsplitsen.

@saroanda ja vondt het nu wel even veel ja 2 pagina's in zo'n korte tijd..:wink: kon het even niet bolwerken op dit moment.
voorheen toen ik nog beheerder was las ik een weet niet hoeveel op een dag maar sinds ik daar mee gestopt ben en er dus niet meer aan gewent ben valt het toch wel weer even tegen als er ineens zoveel geschreven wordt op een dag :wink:


groetjes
Chadya

Irene&Ruben

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1052 Gepost op: 26 juli 2011, 18:37:08 »
@ Blitzey

We zijn afgelopen 13 juli in ondertrouw gegaan dus hij geeft hem blijkbaar vast voor volgend jaar aan  :blink:

Edit: Ik heb maar een ander genomen
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2011, 18:44:22 door Irene&Ruben »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1053 Gepost op: 26 juli 2011, 18:57:58 »
whahaha dit is beter idd!! Moest echt 2x kijken, dacht echt hoe is het mogelijk :biggrin:

Bruidsjurk kan niet bij de winkel hangen, ik heb m namelijk van iemand gekocht en hij hangt al thuis :biggrin:
Kan ik elke dag even gluren hahaha. Maar ik wil hem wel naar mijn schoonouders doen, zodra ik m nog een keer aangehad heb en foto's heb gemaakt!


Chadya, oh lekker dan dat poezenmonster je zo wakker houdt? Ik vond dat in het begin ook zo wennen. Het is net een kind hahaha, die je moet opvoeden.

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1054 Gepost op: 26 juli 2011, 19:00:17 »
@blitzey, kijk ej er alleen naar of trek je ém af en toe ook aan?  :tongue:

Vriendlief vind de marktplaats jurk ook mooi, joepie!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1055 Gepost op: 26 juli 2011, 19:16:17 »
@ Blitzey; wat betreft de kreukels, waarschijnlijk krijg je met stoom er al veel uit, maar hoe je dat precies moet doen zou ik niet echt tips voor hebben.

@ Gracegladys; leuk dat je ook naar de Honeymoon Shop gaat. Veel vrouwen hier hebben een goede ervaring daar gehad. Als je trouwens dé jurk vindt, ga je dan alsnog andere zaken af? Mijn planning was om meerdere modezaken af te gaan, maar vond het na de jurk te vinden totaal niet nuttig.

@ deniesje; engelse taxi komt vanuit onze tijd in Londen. We hebben al zo'n beetje een UK meets NL thema, dus dan past dit er ook wel in. Trouwens, zó grappig om te lezen hoeveel lol jij hebt met het uitzoeken en besparen van geld.

Hallo Tiny, welkom. Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met inloggen? Je staat als 'gast'. Wanneer ga je trouwen en wat heb je al allemaal geregeld? Ik hoop dat je goede tips hier kan vinden.

@ Chayda, het is af en toe niet te volgen he? Terwijl het tot een uurtje of zes afgelopen zondag echt zó rustig was. Toen dacht ik nog, komt er nog wat? Ik zit nu met twee schermen te werken, één om te lezen (en namen te onthouden) en de ander om te reageren. Anders gaat het niet. Ik ben benieuwd of het goed klikt met je fotograaf!

@ Saroanda, over dat volkletsen van tientallen pagina's, heb jij het over het forum van een bekend meidentijdschrift dat er in... december mee is gestopt? Toevallig? Ooh, heb jij 'je' jurk ook laten zien aan je vriend? Wat ontraditioneel :wink: haha!

@ MissMip, over die maandelijkse topics, daar is al een discussie over geweest. Net als Chayda zou ik het jammer vinden als de club hier uit elkaar valt en mezelf kennende, zal ik dan mijn aandacht over 12 topics moeten verspreiden. Ik denk dat het er niet makkelijker op wordt.

@ Irene; ook welkom hier! Wanneer ga je nou trouwen, ik heb het even gemist geloof ik. Al ver met organiseren?

Fijne avond iedereen!
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2011, 19:17:49 door Charley »

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1056 Gepost op: 26 juli 2011, 19:26:48 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:40:45 door Mikey »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1057 Gepost op: 26 juli 2011, 19:42:56 »

Veer, als je jezelf als bruidje in de spiegel ziet staan, is het ineens heel echt! Ik werd zelfs verlegen van mezelf haha! :biggrin:

Ohhw ik blijf maar kijken naar de foto's van mijn jurk, hij is zo ontzettend mooi! Ben denk ik gewoon een beetje verliefd :)  Fijne dag vandaag!

Ik ben zo heel erg benieuwd. Ik heb eens even snel een jurk gaan passen en ik heb geen idee meer hoe ze stond.  Wat super dat je zo blij bent met je jurk. Denk dat ik ook heel vaak ga kijken als ik foto's van mezelf heb in de jurk.

Na mijn zwangerschappen ben ik ook afgevallen naar soms 36/38. Dat ik tijdens de zwangerschappen ook in 42 heb gezeten.

Gelukkig gaan ze de vlek eruit halen.

@Saroanda! Welkom!! Leuk dat je je aanstaande zelf hebt gevraagd en gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk en julie zoontje.

Ik zou ook geen jurk via China willen kopen. Maar goed voor mijn is de jurk en de jurkjes heel belangrijk. Denk dat wanneer je je jurk laat maken dat het net een beetje extra geeft. Voor mij en de meisjes. Wat super dat het budget van de jurk omhoog is gegaan. Ik moest er erg aan denken nadat ik het gelezen had. Er zijn zoveel jurken en die plaatjes zeggen me echt niets. Pas als je gepast weet je of het de jurk voor jou is. Alvast veel succes en plezier bij het zoeken naar jouw jurk! Goed idee van de oefenring gelukkig raak je eraan gewend.

Ik heb ook zo'n hangbuikje maar met kleren aan is ze goed verstopt. Gelukkig.

@Chadya Prachtige ringen.

@Charley leuke kapsels

@Mickey de enige kosten die wij op de gemeente hier in Heusden-Zolder moeten betalen is het trouwboekje 10 euro en dat is dan meteen het eerste geld wat ik voor de bruiloft heb uitgegeven. Het huwelijk is hier in België wel erg kort ma zo'n tien minuten. Leuk dat jullie een fotohokje gaan neerzetten.

@Boekezz Wat ontzetten naar van je oma maar fijn dat je samen met haar mag gaan passen. Wanneer mensen een doel hebben om voor te leven is de kans groter dat ze het nog mee gaan maken. Duim voor jullie! Mijn oma is overleden in het voorjaar van 2004 en ik mis haar heel erg. Ze heeft Tom niet leren kennen en onze kinderen niet. Haar moeder was 96 geworden en ik heb ook altijd gedacht dat mijn oma zeker 100 ging worden.

Gelukkig is de rode plek bij Amber helemaal weg. Het is maar somber weer. Het is onwerkelijk dat we nog maar twee nachtjes thuis zullen slapen en dan iets meer dan twee weken niet. We vertrekken donderdagavond op vakantie naar Italië. Ik heb er zo zin in. Nu is het daar nog slecht maar het gaat beter weer worden. Het belangrijkste is dat we even een paar weekjes weg zijn met zijn vijf.

Na de vakantie moet ik maar eens beslissen waar ik een afspraak wil maken. Ik vind het zo moeilijk er zijn best veel winkels waar ze blijkbaar jurken op maat maken. Misschien laat ik mijn jurk er helemaal maken en neem ik patronen mee voor de jurkjes voor de meisjes ik zie het nog wel.

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1058 Gepost op: 26 juli 2011, 21:03:41 »
mmhhh de dame van de marktplaats jurk is 1.68 lang en ik ben 1.75.....

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1059 Gepost op: 26 juli 2011, 21:07:31 »
mmhhh de dame van de marktplaats jurk is 1.68 lang en ik ben 1.75.....

Staat er ook bij of ze hakken onder de jurk droeg? Ik heb verschillende jurken zien staan en daar staat dan bij hoge hakken onder de jurk 6 cm zag ik bij een. Ik denk dat schoenen met een hakje wil maar ook weer niet te hoog.

saroanda

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1060 Gepost op: 26 juli 2011, 21:20:42 »
Ze droeg er een hakje onder van maar 3 cm. Ik wil iets rond de 5 cm gaan dragen. Is bij elkaar dus ongeveer een verschil van 9cm, da's teveel. Ik heb d'r vriendelijk bedankt voor alle info en suc-6 gewenst met de verkoop.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1061 Gepost op: 26 juli 2011, 21:46:52 »
Oh wat jammer he!!!  En die cm zijn echt teveel.
Van mijn jurk die dame is 1.67 en had flinke hakken aan (schat zeker 7 cm) Bij mij is de jurk precies goed als ik kleine hakjes aanheb. Ik kan nog een beetje spelen met de tulerok, maar dan houdt het ook echt op. (en dat maakt de zoektocht naar de meeste briljante schoenen wel lastiger, dat ik rekening moet houden met hakhoogte)

Had hele mooie Louboutins gezien (niet dat ik daar op kan lopen hoor :tongue: ), te duur en te hoog hahaha (12 cm...WOW)

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1062 Gepost op: 26 juli 2011, 21:51:33 »
Ik trouw (net zoals velen van dit topic) op 01-06-2012!

Hoe ik het nu in mijn hoofd heb wil ik graag een strapless jurk, die dan wat wijder uitloopt met kant! ik ben nogal van de kant en de glitter, maar wel beperkt zodat het mooi blijft haha!

Zoiets als dit;
http://www.maggiesot...=15&style=A3477

http://www.maggiesot...=15&style=A3456


Als je van deze stijl jurken houdt (net als ik!) dan zou ik je ook echt aanraden om eens te gaan kijken bij de Bridal Closet (www.bridal-closet.nl). Daar maken ze allemaal dit soort jurken voor max 750 euro! Er is ergens op dit forum ook wel een topic over van iemand die daar ook haar jurk heeft gehaald en ook foto's ervan ziet er echt heel mooi uit! Ik ga daar in het najaar ook eens kijken, ben heel benieuwd! Maar ik ben ook echt helemaal weg van jurken met van dat kant!

Enne...nee ik heb geen aandelen in deze winkel! :laugh:

Verder nog welkom aan de nieuwe leden!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1063 Gepost op: 26 juli 2011, 22:22:36 »
@ Chadya, hmmm t zijn net baby's he die kleine poezebeestjes! Hopelijk slaap je vannacht wel beter! Ja die dingetjes op kam voor in je haar noem je geloof ik haarverfraaiers (oid?) Sluier zou je ook kunnen proberen! Die moet je op kam zetten, maar je kan ze ook kopen op kam gezet en al. Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat! Gewoon even langs de bruidszaak en proberen  :tongue:  Kijken kost niets

@ Saroanda wat jammer dat het zo'n stuk scheelt! Nou, je hebt nog genoeg de tijd om te slagen voor een jurk! En je komt vast een mooiere tegen!

@ Roxymilan ja die jurken met dat kant zijn echt schitterend! Zat daar ook tussen te twijfelen. Eenmaal in de winkel met een kanten boventop en een kanten Alijn onder de taft vandaan was dat het voor mij toch net niet. Ben geslaagd voor totaal wat anders want ik zat ook te drammen op kant, a lijn, sleep, heeeeel veel bling bling... Heel apart dat ik met iets geheel anders geslaagd ben! Ben benieuwd wat voor model je kiest

@ Blitzey, ohhw schoenenzoektocht.. Ik zag veel en mooie bij de brandos? en nee kheb geen aandelen hahaha! :tongue:

@ Veer oh gelukkig dat de plek  bij amber weg is! En wat een heerlijk idee dat jullie bijna naar italie gaan. Komt vast goed met het weer. Als je van plan bent om je jurk geheel te laten maken, ik heb veel goede dingen over anastasi gehoord, die maakt je jurk helemaal zoals jij het wil voor max 840,- Kan ze ook de meidenjurken erbij maken!

@ Charley cool hoor die taxi, leuk achterliggend idee! Thema vind ik ook erg origineel. En jij vindt het grappig dat ik zo enthousiast kan worden door het vinden van betaalbare bruidsartikelen, haha! Ik vind het gewoon zo jammer dat alles waar trouw of bruid voor staat meteen het twee of driedubbele moet kosten, terwijl als je creatief genoeg bent en maar lang genoeg doorzoekt je heus kan besparen op die dure winkelitems. Ja das mijn gedachte, maar ik vind dat met alles waar bijv ook baby, kinder, etc (allemaal speciale gebeurtenissen) voor staat ook belachelijk geprijsd wordt. En uiteindelijk kopen de mensen het toch! Kijk nou eens naar een sluier... hartstikke leuk! Kosten in de bruidsshop: 120,- van poirier... Materiaalkosten... wss made in china... dus een drol! Ik vertik het om voor een stukje stof/ cq vitrage 120 eurootjes neer te leggen... Of draai ik door whaha!

@ Grace, super! Geloof me, je moet het aan zien. Wie weet ga je dan nog voor totaal iets anders.

Nou niet veel nieuws hier... Tsja, kheb net even heerlijk piano gespeeld toen de kids in bad zaten, werd er helemaal rustig van, moest zelfs geeuwen van me eigen muziek haha! **gaap** :ph34r:
Dat wordt dus op tijd naar bed denk ik. (thans, probeer ik)

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1064 Gepost op: 27 juli 2011, 00:50:46 »
@ Veer oh gelukkig dat de plek  bij amber weg is! En wat een heerlijk idee dat jullie bijna naar italie gaan. Komt vast goed met het weer. Als je van plan bent om je jurk geheel te laten maken, ik heb veel goede dingen over anastasi gehoord, die maakt je jurk helemaal zoals jij het wil voor max 840,- Kan ze ook de meidenjurken erbij maken!

We zijn er echt blij mee. De plek verdween behoorlijk snel toen ze met de antibiotica begon. Ik heb een aantal adresje in gedachten voor de jurk te laten maken.


- Aan Anastasi heb ik ook al gedacht. De trouwjurken van moeder en dochtertje vind ik wel mooi.  http://www.anastasi.nl/Echte-bruiden/Page-5.html
  en op deze pagina vind ik de bruidsjurken en die van hun bruidsmeisjes ook heel mooi. De derde foto heeft wel iets vind ik. En hier nog een     moeder en dochter http://www.anastasi.nl/Echte-bruiden/Page-18.html. Er staan heel veel mooie jurken op en ook in verschillende kleuren. Prachtig.
Het is alleen een eindje rijden voor ons. Het is 140 km en een uur en drie kwartier.

- Verder denk ik aan Fidelite gedacht omdat ik dan nog kan kiezen om toch de jurk te laten maken door de schoonzus en of die van de meisjes. http://fidelite-bruidsmode.nl/onzecollectie.php  Wat me erg aan spreekt is het artikel http://fidelite-bruidsmode.nl/extra.php waar veel over kleine bruiden staat. Ik ben zelf een kleine bruid. Er wordt eerst een voering gemaakt en je gaat vier keer passen. De jurk wordt helemaal op je wensen afgestemd. Het is 93,2 km een uur en 18 minuten rijden.

- En dan heb je nog Bijsterveld waar je ook jurk kan laten maken of een patroon kan laten maken en stof kopen. http://www.bijsterveldbruidsmode.nl/Default.aspx en dat is 64,6 km en een uur en 8 minuten rijden.

- En dan heb je nog twee winkels waar je een jurk kan laten maken maar die zijn nog verder weg voor mij. http://www.ninasbruidsmode.nl/wie-zijn-wij.html en http://www.byboes.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 en zo zijn er nog meer.

Gisteren hadden we het over mijn sieraden en welke ik van Tom had gekregen met Amber. En toen zei Tom tegen Amber ik heb nog geen ring ik moet nog een jaar wachten. Weet je wat wij gaan kopen en Amber wist het precies trouwringen. Toen ik mijn idee vertelde van ringen voor de kinderen vond hij dat geen idee omdat het onze dat moest worden zei hij. Maar goed ik ben al lang blij dat hij blijkbaar het wel ziet zitten een ring om zijn vinger. Ik moet iets anders bedenken als herinnering voor de kinderen.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1065 Gepost op: 27 juli 2011, 09:21:21 »
Goedemorgen!!!

Zo even bijpraten over de dag van gisteren….. Ondertrouw is geregeld!!!!!!!! Het is inderdaad vooral papierwerk, maar tegelijkertijd is het toch wel heel erg leuk… Weer een stapje dichterbij ;-)! 's Ochtends ook nog bij de juwelier geweest, en de mooiste trouwringen uitgezocht die er maar zijn ;-)!! Ze worden speciaal voor ons gemaakt…… ZO LEUK!!!!! Maar ik hou ze nog even geheim…haha… En gisteravond ook nog lekker uit eten geweest!! Wat een topdag! We hebben iig goed gevierd dat we 10 jaar samen zijn!!!

@ Charley; ons budget is ook ruim 20.000….inclusief huwelijksreis… Ik probeer er niet te veel over na te denken, omdat het zoveel is, maar tegelijkertijd kunnen we het samen goed sparen en doen we echt (bijna) alles wat we willen ;-)! En daar hou ik mij aanvast. Sommige dingen proberen we wel op te bezuinigen, andere dingen juist weer niet, omdat we daar meer waarde aan hechten.

Wat een gave fotolocatie trouwens! En leuk idee voor de trouwauto. Vaak krijg je het beste gevoel als je zelf bij zo'n bedrijf langs gaat…althans, dat is mijn ervaring. En dan nog is het soms op goed geluk. En kan jouw ervaring heel anders zijn dan bij anderen.

@ Marijke86; klinkt als een heerlijke vakantie….en lekker om nog iets in het vooruitzicht te hebben!

@ Blitzey; je maakt me wel heel nieuwsgierig met over je fotoplan….dus als ie klaar is, let us know!! De schoenenjacht…algemeen bekend!! Ik wil het liefst mooie hoge hakken, maar ja je moet er wel heel de dag op lopen (en dansen….). Ik ga binnenkort weer eens wat winkeltjes af… I love shoes ;-)!!!

@ gracegladys; leuk!!! Maar idd, wat nou als je DE jurk vindt bij je eerste afspraak? Wat doe je dan???
Mooie jurken trouwens…ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

@ Deniesje; het is idd heel vreemd hoe je gedachten dan gaan spelen…dat je blij bent met een minder erge vorm van kanker! Eigenlijk te zot voor woorden, maar tegelijkertijd ook wel weer logisch! Want nu is er een kans… M'n tante heeft het al eens meegemaakt met haar schoonmoeder dat er inderdaad de mededeling kwam bij de eerste afspraak bij de arts dat ze niets meer konden doen en 3 maanden later was ze er niet meer. We blijven gewoon heel hard duimen dat het helemaal goed komt!!

@ Tiny; welkom!!!

@ Saroanda; wauw, mooie jurk!! Echt balen dat ie te kort is…je kan er zo moeilijk iets onder plakken! Misschien dat er nog zo'n mooie voorbij komt…. Goed in de gaten houden iig! Hier op het forum staan ook regelmatig jurken te koop.

@ Irene&Ruben; heb helaas geen hyves, maar gezien de andere reacties moet het wel een hele mooie zijn ;-)!

@ Veer; geniet van de vakantie!!! Lekker om er even tussen uit te zijn.

Even algemeen; laten we gewoon proberen om het hier allemaal bij te houden, en wat niet lukt, dat lukt niet! Het is veels te leuk om alles te lezen, en net wat Charley schrijft…ik wil dan toch alle 12 de topics bij houden ;-)! Ben zo benieuwd hoe onze dagen uiteindelijk allemaal gaan zijn!!!!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1066 Gepost op: 27 juli 2011, 10:14:40 »
@ Veer, jammer dat die zaken zo ver weg zijn van jou! Zit er geen bij jullie in de buurt? Leuk dat je AS voor ringen wil gaan! En een alternatief voor de kinderen? Is lastig denk ik... Misschien voor ieder een knuffel waar de trouwdatum op genaaid wordt? En die knuffels dan gebruiken om de ringen aan jullie te geven? (alternatief voor ringkussen?)
een armbandje of ketting zullen ze in de puberteit al niet meer passen... evanals een ringetje... pfoe lastig! Ook ik ben me aan het bedenken wat een leuke herrinnering voor onze jongens zal zijn.

@ Boukezz, gefeliciteerd met jullie ondertrouw én 10 jaar samenzijn! Ohja, EN met de ringen natuurlijk! Ben benieuwd waar jullie voor zijn gegaan.

Ook ik wil proberen om het hier bij te houden, zou het jammer vinden als dit topic opgesplitst wordt in 12 maanden, ook ik zou dan bij iedereen even willen checken hoe het gaat met de voorbereidingen en natuurlijk met hun grote dag!

Bij ons is inmiddels de DJ geregeld, een hele goeie!! Redelijk bekend ook, dus het zal een knalfeest worden :laugh:
Ik ga de latinband maar opgeven denk ik... Eerst even via familie iets proberen te regelen. Heb een muzikale familie dus dat komt wel goed! (indo's he :wink: )

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1067 Gepost op: 27 juli 2011, 10:24:44 »
@ charley; Eigenlijk wil ik nog wel naar andere winkels... maar als ik dé jurk heb gevonden doe ik dat denk ik niet meer! Wel wil ik nog naar Bidal Closet..

@ roxymilan; haha, idd! Ik wil daar ook heen! Maar wil eerst naar 'gewone' bruidswinkels en dan naar Bridal Closet zodat ik ook wel kan vergelijken en kan kijken of er verschil zit in kwaliteit! Heb veel goede verhalen gelezen hier op het forum, en het scheelt zoveel in prijs dat ik allicht kan gaan kijken!@Boukezz; Als ik echt dé jurk vind wil ik nog wel even naar Birdal Closet!

En gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Klinkt als een hele leuke dag!!!!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1068 Gepost op: 27 juli 2011, 10:52:52 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:40:36 door Mikey »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1069 Gepost op: 27 juli 2011, 11:06:13 »
WOEHAHA mikey... :tongue: Nee niet zó bekend! Kweetnie of je bekend bent met bitte ein beat?? DJ daarvan maar wij gaan uiteraard niet voor hakkehakkebeukbeuk muziek op het feest hoor!! Hij draait ook algemeen :wink:

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1070 Gepost op: 27 juli 2011, 11:46:09 »
Hallo dames,

De fotografe staat vast, alweer een stapje verder  :biggrin:
Ik ben om 12.00u. klaar met werk en ga dan thuis mijn foto's van de jurk op hyves zetten!

Tot straks.

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1071 Gepost op: 27 juli 2011, 13:05:02 »
De foto's van mijn jurk staan op hyves!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1072 Gepost op: 27 juli 2011, 13:14:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:40:28 door Mikey »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1073 Gepost op: 27 juli 2011, 13:57:39 »
hallo allemaal
nu snap ik waarom het hier zo snel gaat....er wordt ook gewoon snachts geschreven hier zag ik  :tongue:

nee hoor zonder gekheid,beter zo dan dat het helemaal stil valt toch.
tja wat betreft mijn haar..op een of andere manier ben ik wat dat betreft heel erg onzeker en heb het idee altijd al gehad dat qua model mij maar 1 ding staat en zal dan ook niet gauw op iets anders overstappen.dus vandaar mijn twijfels/onzekerheid over wat te doen met mijn haar straks.ben nu dan ook wel zover dat ik toch met iemand naar een winkel wil gaan om eens te zien of zo iets (sluier,kam,diadeem etc) me nu ook daadwerkelijk staat..indien een sluier me zou staan dan kan ik op internet gaan zoeken naar een prachtige sluier ..heb wel al hele mooie gezien moet ik zeggen :wink:

@mickey wat had je besteld dan als ik vragen mag? denk dat ik dit even heb gemist :wink:

@marijke fijn dat de fotograaf vast staat,hier komen ze morgen langs en hebben we het eerste gesprek.is overigens iemand van onze eigen leeftijd en weer een bekende van onze overbuurvrouw :wink:
ze kwam met hele leuke ideetjes al via de mail dus ben benieuwd morgen..

@deniesje fijn dat je dj geregeld is ...ook weer iets om af te vinken van het lijstje :wink:
fijn dat je even zo hebt kunnen relaxen achter de piano,je hebt gewoon echt even nodig gehad bedenk dat maar.

@boukezz gefeliciteerd met je ondertrouw..alhoewel het indd alleen maar papierwerk is heb ik begrepen maakt het naar mijn idee toch wel weer iets speciaals..het wordt definitief toch?
en je ringen uitgezocht...ben wel heel benieuwd hoor hhahahaah

Veer..fijn dat je dochter weer is opgeknapt van alles..en wat betreft het cadeau voor je kinderen,dit kan idd van alles zin. wij zelf willen onze vriendschapsringen gaan geven. echter zijn deze dan nog te groot en mijn AS wilde ze dan weer aan een ketting doen,maar hoe langer ik er nu weer over na denk hoe minder ik dat idee vindt.dus ja zelf zit ik ook nog te denken over alternatieven

hier heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen en uitgeslapen tot half 10 vanochtend :biggrin:
voor het eerst was spike alleen met de honden vannacht en dat is goed gegaan gelukkig,dus ik kon weer heerlijk doorslapen.
mijn AS is nu even naar de orthopeed ivm zijn schouder.heeft hier al een aantal maanden last van en zou een slijmbeursontsteking hierin hebben.heeft nu ook al 2 spuiten hierin gehad maar dit helpt allemaal niet,waardoor hij nu is doorverwezen naar het ziekenhuis omdat de huisarts denkt dat er misschien toch meer aan de hand is.
verder een lekker rustig dagje vandaag  :biggrin:

groetjes
Chadya

Irene&Ruben

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1074 Gepost op: 27 juli 2011, 14:28:15 »
@ Boukez
Ik heb je een berichtje gestuurd met daarin de foto van mijn jurk

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards