collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951901 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1400 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:20:49 »
En cymbeline verkopen ze er ook! En ik heb 1 favoriete jurk, 1 van de meiden van hier heeft m ook...(ben zo slecht in namen)
maar het lijkt me zo apart dat je er zelf in de rekken mag sneupen...
Daarom wil ik ook een afspraak maken bij Jeanet's Bruid & Beauty in Voorst.. waar je echt een afspraak moet maken..

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1401 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:28:11 »
Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle complimentjes, ik vind het ook echt leuk om ze te maken! Het is nu ook een beetje afleiding voor de eerste dagen van het dieet..

@Mer
Ik ga ook veel zelf maken samen met mijn moeder. Vind het erg leuk om te doen en zo komen we de winter wel weer door!

@Blondbruidje
Bij mij is het dus wel een wijd uitlopende jurk geworden maar niet heel overdreven, het bovendeel loopt door tot net over de heupen en daar begint de rok pas. Ik weet niet of je de foto er toen van gezien hebt? Maar zo'n recht model kan ik me ook goed voorstellen!

Bijna vakantie wat een geluk  :wink: en dus ook eindelijk tijd voor jullie om alles te bespreken!

@Chadya
De lampionen zijn inderdaad voor op de lokatie! Wij vieren het feest in een grote tent bij mijn ouders in de tuin dus moeten ook voor de meeste decoratie zelf zorgen. Dat vind ik wel leuk want dan kan ik het zo maken als ik zelf wil.

Wie van jullie verstuurd er ook save the dates?
Ik heb geen idee hoe ik ze zal maken, iemand nog ideeen?

Fijne dag nog allemaal!
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2011, 15:28:36 door Marijke86 »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1402 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:34:52 »
Kaarten, flessenpost is ook erg leuk hoor, vooral idd in combi met een boot.
Ik heb proefmodellen opgevraagd van film posters.

Lampionnen zijn gaaf, vind het knap dat je zoiets kan maken!

Mer, vroeg jij het? Over die ballonnen? Ik zal even opzoeken waar ik het vandaan had. Er zitten zoveel prijsverschillen in. Helium bij de één, ballonnen weer bij de ander! Ik zal het hier neerzetten als ik het weer kan terugvinden hahaha.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2012, 21:26:40 door Blitzey »

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1403 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:53:15 »
@Blitzey, ben je bij Assepoester geweest?

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1404 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:55:59 »
Ik heb een site gekregen van iemand hier op het forum en ben deze 2 tegen gekomen.
Link 1
Link 2

Volgens mij toch bijna het zelfde of vinden jullie van niet?

Weet alleen niet welke maat ik nodig heb

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1405 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:56:17 »
@Blitzey
Het is helemaal niet moeilijk hoor, alleen vouwen en plakken!
Dit is de beschrijving http://www.heyda.de/includes/pdf/bastelideen/Nr5_Knicklicht.pdf
Wel in het Duits maar mocht je iets niet begrijpen mag je het altijd vragen, de plaatjes spreken eigenlijk ook wel voor zich.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1406 Gepost op: 17 augustus 2011, 16:08:35 »
Haha…heb mn 1e boekenlijst binnen ;-)! Direct bestelt via bol.com, dat is toch wel echt ideaal! Ooit heel lang geleden moest je nog naar een speciale winkel, ellenlange wachtlijsten, maar nu…zo op internet! Zag ook dat het jaarrooster binnen is, en de switch van het 3e naar het 4e kwartaal valt midden in onze huwelijksreis. Als het rooster van mn opleiding bekend is gelijk maar even kijken wat de 'schade' is. Kans is alleen wel groot dat ik de donderdag voor de bruiloft nog naar school moet…. Dan mis ik uiteindelijk daarna nog 2 lessen, want daarna is het mei-vakantie!

@ blondbruidje, en nu is het nog maar één dag en een beetje werken voor de vakantie!! Ik tel met je mee ;-)! Gaan jullie nog weg? Of heb je dat al geschreven en heb ik dat gemist?

Moeilijk is dat hé met het eten? Ik word er ook chagrijnig van! Moet ook eerlijk toegeven dat ik af en toe een echte emo-eter ben… Ik kan het ook niet houden bij 1 koekje of 1 stukje chocolade ;-)! Ach, ieder keer leer je weer wat over jezelf!

Bijzonder is dat toch, dat je in zo'n korte periode eigenlijk met redelijke vreemde mensen zoveel deelt! Ik hoop ook echt dat met Deniesje haar zoontje alles goed is, kan niet harder duimen dan ik al doe….

Ook wij zitten te denken aan een personal trainer. Heb nu wat offertes aangevraagd, omdat het kostentechnisch gezien wel realistisch moet blijven! We willen allebei nog een paar kilo afvallen en vooral strak in het lijf zitten. Bij mij ook specifiek mn bovenarmen, want dat staat voor mij wel het mooiste in mn jurk!

@ chadya; wat is het heftig waar je allemaal door heen moet! Maar de bruiloft is een prachtig mooi vooruitzicht en ik hoop ook echt dat het goed blijft gaan en de nieuwe medicijnen gaan helpen!!
Geweldig trouwens dat de collega van je as dat aangeboden heeft, en helemaal voor niets! Echt helemaal super. Ik snap dat je er graag iets voor wilt geven, maar misschien kan dat ook in de vorm van een dinerbon? Of een BONGO-bon? Dan kan hij samen met zijn partner een relax nachtje weg? Die zijn er al voor relatief weinig geld!

@ gracegladys; naar wat voor een trouwauto gaan jullie kijken??

@ eertje; ik kan ook niet meer bedenken dan allerlei hobby winkels. Lastige is dat je niet echt een naampje hebt, anders zou je makkelijker kunnen googlen. Misschien dat je nog eens een knutselforum kan op zoeken waar je dit plaatje kan plaatsen??

@ trouwkaarten; we zijn wel aan het rondneuzen, maar we willen zelf iets maken. Dus we hebben nu een drukker (bekend via mn werk), en zij kunnen het tegen een mooi prijsje allemaal regelen in dezelfde stijl. Nu het ontwerp nog. Daar hebben we ook al ideetjes over, maar daarvoor gaan we eerst over een maandje een fotoshoot doen met de trouwfotograaf. Kunnen we elkaar al wat beter leren kennen, zijn topfoto's en die kunnen we dan voor de bruiloft weer gebruiken!

@ lobensil; gaaf flessenpost! Dat past er ook echt wel bij!!!

@ Marijke86; wij gaan waarschijnlijk ook save-the-dates sturen…maar ook dat is weer een kostenplaatje wat we eerst goed willen uitzoeken. Want uiteraard wil ik dan weer niet iets simpels ;-)!

@ Blitzey; heb volgens mij de filmposters ook al ergens voorbij zien komen, maar ook bioscoopkaartjes. Vind ik ook echt geweldig! En in de laatste Bruid & Bruidegom magazine staat een uitnodiging met als inspiratie het blad LINDA. Die is ook echt zo leuk!!!!

Nog een toevoeging;
@ eertje; ik zou er van allebei een bestellen (of 5) en dan kijken wat bij jou staat! Het is lastig in te schatten van een plaatje... Maar ze lijken wel heel sterk!
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2011, 16:10:29 door boukezz »

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1407 Gepost op: 17 augustus 2011, 16:26:57 »
Chadya wat lief dat de collega van je man wil rijden met zijn eigen auto. En lastig is dat dan he als ze er niks voor willen hebben. Zoals boukezz al zegt misschien een bon. En hoop voor je dat de nieuwe medicijnen goed aan slaan en dat je pas na de bruiloft geopereerd hoef te worden.

Lobensil dat is wel een erg leuk idee om flessenpost te doen dat past ook helemaal bij de dag.

Marijke wij doen het niet we hebben alleen daggasten dat zijn de gezinnen van ieder dus die houden de dag vast wel vrij :wink: En goede vrienden maar die weten de datum ook al.

Boukezz best een beetje jammer dat je de donderdag ervoor nog naar school moet maar als dat beteken dat je maar 2 dagen zal misschien is het de moeite waard. Ja he ik vin ze er ook erg veel op lijken dus ik denk dat ik niet meer verder hoef te zoeken alleen ff kijken welk draad erbij moet en voor het slotje kijken. En dan ff denken welke maat ik nodig heb.

Groetjes Eertje

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1408 Gepost op: 17 augustus 2011, 16:30:29 »
@Eertje
Ik heb dit voor je opgezocht Swarovski kralen
Het zijn swarovski kralen en je krijgt ze in veel verschillende kleuren.
Die jij liet zijn zijn de gewone witte maar je hebt ze ook in AB, dat is ook wit met een laagje erover waardoor ze door de lichtval een andere kleur hebben.
Wit:

AB:


Ik zou een ijzerendraadje omhult met plastic gebruiken, doordat het toch glas is snijdt het in de draad dus een gewone zou door kunnen gaan. De draad kun je vastzetten met knijpkraaltjes.

Ik heb een tijd lang zelf kettingen gemaakt, dus ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2011, 16:35:10 door Marijke86 »

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1409 Gepost op: 17 augustus 2011, 17:06:44 »
Marijke bedankt voor de post zoals je in een paar posts naar boven kan zien had ik 2 links neergezet 1 van die 2 gaat het denk ik worden.

Ik zit nu op deze site te kijken http://www.sayila.nl/sieraden-maken/draad/accessoires-sieraden-maken welk draad zou jij me aanraden dan?

En op de site staan ook knijpkraaltjes welke heb ik daar dan van nodig? En mocht ik een gewone sluiting willen welke kan ik dan het beste nemen?

Alvast bedankt
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2011, 17:09:22 door eertje »

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1410 Gepost op: 17 augustus 2011, 17:19:38 »
@chadya; leuk die trouwauto!!! En fijn dat het zo kan...

@boukezz; we willen voor een amerikaanse schoolbus voor de daggasten gaan! We zijn langs wat bedrijven gereden maar deze waren super duur! Nu heb ik net iemand gevonden in Nijkerk wat best wel goedkoop is (in vergelijking met anderen) dus nu offerte opgevraagd! En wat betreft de trouwauto; ikzelf vind een ouderwetse auto mooi zoals een rolls royce. Maar mijn vriend wil liever een nieuwe auto zoals een mazzerati, lamborghini... maar dit is toch wat moeilijker te zoeken hoor!!!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1411 Gepost op: 17 augustus 2011, 18:12:10 »
@ Lobensil ik ben ook bij Assepoester geweest.
Het is niet groot (zeker de wc niet...)
Maar bij mij was de verkoopster heel vriendelijk en behulpzaam.
Heb meerdere jurken en schoenen gepast, niets werd opgedrongen.
Nog een leuk idee voor bolero opgedaan.

Uiteindelijk niet gekocht vanwege dezelfde reden als Blitzey, veel duurder dan bij andere zaken in het geval van Cymbeline Ecosse
(in het jurkentopic is nog iemand: Suzanned heeft hem ook gekocht)

Ze hebben inderdaad veel gekleurde jurken en ook gala jurken, maar ook bruidsjurken.
Achteraan in de winkel hangen alle witte.

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1412 Gepost op: 17 augustus 2011, 18:34:30 »
@Eertje
Ik zou dit bestellen:
Draad
Knijpkralen
Sluiting
Ringetjes voor de sluiting

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1413 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:00:19 »
Dankje marijke maar als ik staaldraad neem zie je dat dan niet door de kralen heen? En waar zijn die ringetjes voor? En als jij hem zou moeten maken kies je dan eerder voor een gewone sluiting of juist voor de knijpkralen en dan waarom? :wink:

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1414 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:31:08 »
Weer even een paar reacties, kan het ook nog maar net bijhouden. Ik lees wel alles, maar soms wil ik ergens op reageren en zie ik dat het al bijna een halve blz verderop is 'afgerond'. Wel grappig  :tongue:

@Blondbruidje – nog heel even dan voor je vakantie begint! Die van mij is dan alweer bijna afgelopen. Ik heb hierna nog een weekje (maar mag absoluut niet klagen met mijn docentenvakantie  :ph34r: ).

@Marijke – wat een gave lampionnen, leuk dat je die zelf hebt gemaakt! Ik heb save the date filmpjes gemaakt en die op een dvd gebrand en naar de daggasten gestuurd. Wel enorm ver van tevoren, maar het is dan ook in de grote vakantie. En daarbij konden we op die manier ook laten weten dat we echt gaan trouwen (waren al langer verloofd, maar hadden nog geen datum geprikt).

@Boukezz- Dapper dat je nog gaat studeren naast je fulltime baan. Zelf heb ik ook nog een klein jaar gestudeerd terwijl ik fulltime aan de slag was. Aan de ene kant viel het mee, maar het is toch een stuk zwaarder dan alleen werken en daarnaast niet meer hoeven studeren. Maar wanneer je het goed plant (en je het leuk vindt vooral) is het wel te doen was mijn ervaring. Ik zou er de bruiloft ook niet voor verzetten, er zijn vaak genoeg studenten die tussenin ‘gewoon’ op vakantie gaan. Niet eens huwelijksreis. Spannend die laatste uitslag, maar als het zo is als de andere punten komt dat vast goed  :wink:

@Lobensil – flessenpost is wel een heel leuk idee, zeker met het schip!

@Gracegladys – En zat er wat leuks tussen bij de trouwauto’s?

Morgen naar locatie  :biggrin:
@Mer - we hadden deze trouwlocatie gevonden, al is die niet in de buurt van ons huis en komen we er ook niet vandaan. Maar het was precies wat ik zocht en omdat iedereen toch kan blijven slapen hebben we gekozen voor iets verder weg. Zal morgen of overmorgen nog wel wat foto's plaatsen!

Liefs,
Isabella

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1415 Gepost op: 17 augustus 2011, 20:21:20 »
Hebben jullie dan gewoon andere winkels opgebeld om te vragen wat een bepaalde jurk kost?
Want op internet staan de prijzen meestal niet en ook niet eens of ze de jurk verkopen..

@Missy-Ila, benieuwd naar de foto's van de locatie!! Veel plezier morgen!

@save-the-date, doen we niet aan. Iedereen die we willen uitnodigen als daggast, weet het al wel en moet maar vrij houden vind ik haha! En anders komen ze maar niet. En de dag erna op het feestje/receptieachtige is ook min of meer vrijwillig of mensen komen of niet.. Ben heel benieuwd. De meeste familie en vrienden woont in het noorden van het land en wij wonen in Arnhem..

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1416 Gepost op: 17 augustus 2011, 21:19:51 »
Ja ik heb gewoon gebeld.

Ik was daarvoor al een keer in Antwerpen gaan passen en had daar de prijs van een andere jurk gekregen die ik evt wilde.
De verkoopster daar zei dat ze in Belgie goedkoper zijn dan in Ned.
Toen ik de prijs bij Assepoester hoorde, ben ik eerst naar Antwerpen gaan bellen en die waren even duur als in Waalwijk bij Lovelylady. Maar Antwerpen was dichterbij voor mij moeder en daar kun je nog een dagje heen, vandaar dat het Antwerpen is geworden.
Scheelde bijna 400 euro.
Als je echt laat weten interesse te hebben, vertellen ze je gewoon wat het kost is mijn ervaring.
Zomaar allerlei prijzen opvragen zal misschien niet zo makkelijk gaan.
Sucecs ermee.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #1417 Gepost op: 17 augustus 2011, 21:21:07 »
Hallo allemaal!
sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest! Ik heb nog niet echt tijd gehad van iedereen alles mee te lezen.
Hoop dat al het geregel bij iedereen goed verloopt.

Zelf heb ik een goeie deal gehad voor de zaal, we krijgen nu onbeperkt drinken, hapjes s avonds, en de zaalhuur in één. Voor dezelfde prijs die ik minimaal had berekend voor alleen drinken. Dus ik ben hartstikke blij.
Daarnaast hadden we 2500 euro berekend voor het buffet, en ewe hebben een offerte binnengekregen voor 1300. Dus alles zit hartstikke mee.

Onze huwelijksreis is nu helemaal geboekt. hartstikke spannend!

Ik ga weer wat meer meelezen hier!
Maar voorlopig ben ik nog wat afwezig, want ik ga zaterdag op vakantie met n vriendin :)

Liefs Sel

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1418 Gepost op: 17 augustus 2011, 21:31:29 »
heerlijk veer! Fijne vakantie!! En geniet ervan :wink:

Bedankt het was een heerlijke vakantie! Sterkte eind van de maand dikke knuffel!

@Chadya We zien wel wat de kinderen gaan krijgen. We kunnen ze ook een eigen fotoalbumpje geven met foto's erin van de dag. De ringen vind ik nog steeds leuk. Het is al weer twee dagen verder eerst wat uitgerust van de lange reis.

@Marijke mooie ingevlochten kapsels.

@Blitzey Mooie kapsels! Zou ook wel iets voor mij zij. Ik ben benieuwd wat Malou voor mij in gedachten heeft.

@Roxymilan Gefeliciteerd met de prachtige jurk. Fijn dat je geslaagd bent en ze moet niet meer aangepast worden.

@trouwen2012 veel jurken gepast de eerste vind ik je zeker ook mooi staan. Het is moeilijk om te zien als iets je staat als ze veel te groot zijn. Ik ben benieuwd of ik wel goed kan kiezen!

@Marijke86 mooi de lampionnen.

We hebben een heerlijk vakantie in Italië gehad. We hopen nu alle vijf dat we volgend jaar terug te kunnen gaan. Al was het maar voor een weekje. We hadden een appartement in een gebouw waar zes appartementen in waren. De ligging was prachtig op een berg met uitzicht op de andere bergen. Er was een zwembad bij. Het was er heel rustig en de tijd leek er stil te staan. Het was heel basic maar goed. De eerste week waren we er bijna alleen in de tweede week was Tom zin zus er ook. Haar zoon heeft toen zijn vriendin te huwelijk gevraagd. Leuk om daar bij te zijn geweest. We hoorden het bij het avondeten dat ze ja had gezegd. Het huwelijk zal nog niet voor direct zijn omdat ze allebei nog bij hun ouders wonen. Zij heeft al twee kinderen die natuurlijk bruidskinderen worden. Ik ben stiekum wel blij dat hun bruiloft niet te dicht bij die van ons gaat liggen. Verder was ik blij dat ze nog eens aangaf dat ze graag mij jurk wilde maken alleen dat ze graag een patroon van de jurk wilde. Ze zijn nu in de tweede week in Italië. Na hun vakantie wil ik een afspraak maken om met haar en de meisjes naar Den Bosch te gaan. http://fidelite-bruidsmode.nl/welkom.php Ik ben alvast heel benieuwd. Ik kreeg te horen dat ik in het wit moest trouwen van haar. Verder dat Tom me maar een borstlifting moest geven. Omdat ik drie kinderen heb gebaard en borstvoeding geef. Pff dat is niets voor mij. met een goed corselet moet toch al veel kunnen.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1419 Gepost op: 18 augustus 2011, 08:52:22 »
@ school; als ik inderdaad de avond voor de bruiloft nog naar school moet, tsja dan is dat zo! Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg spannend vind naast m'n fulltime baan, maar aan de andere kant is het wel echt een opleiding die ik graag wil doen! Daarnaast is planning my middle name, dus dan moet het wel goed okmen ;-)! Grote kans alleen dat je sommige andere leuke dingen minder kan doen (en mn as moet meer in het huishouden doen…haha..).

@ gracegladys; gaaf, zo'n amerikaanse bus! Als je vriend dat echt wilt, zou je eens bij dealers in de buurt moeten navragen. Soms willen / kunnen ze nog wel eens iets voor je regelen. Wilt je vriend zelf rijden?? Vrienden van ons hadden uiteindelijk een Porsche gehuurd in België. Was goedkoper en voor hen goed te doen qua halen/wegbrengen. Hij had 'm ook een weekend gehuurd ipv één dag!

@ missy-ila; ben benieuwd naar de foto's van de locatie.

@ Veer; welcome back! Heerlijk zo'n vakantie!! Ook mooi weer gehad hopelijk??
Enne, met een torselet kan heel veel hoor. Ik zou ook niet zomaar in me laten snijden… Alhoewel ik ook wel weer snap als mensen het wel doen!

Hier verder weinig nieuws…ben toen aan het weekend ;-)! Oh, voor de liefhebber, Stroom, dit is een filmpje van onze trouwlocatie!
De ruimte met de witte gordijnen is de trouwzaal, de ruimte met lounge banken (lagere ruimte) gaan we dineren, en de ruimte beneden (bij de wand met alle spiegeltjes en de eettafels) wordt onze feestruimte!

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1420 Gepost op: 18 augustus 2011, 08:58:13 »
Goeiemorge dames,

Dankjewel voor jullie reacties op de save the date kaarten, ik wilde het eigenlijk ook niet maar ik stuur er dus in iedergeval een naar mijn peetoom. Hebben jullie misschien een idee hoe ik de save the date zou kunnen combineren met een kerstkaart, 2in1?

@ Eertje
De draad is niet zo dik dus het valt eigenlijk bijna niet op en er gaat niemand van heel dichtbij naar jou ketting kijken! De sluiting heb je in iedergeval nodig, in de staaldraad kun je geen knoop leggen daar heb je de knijpkralen voor nodig.

Dit is een voorbeeld van hoe je het zou kunnen doen:


Ik zal het even stap voor stap uitleggen aan hand van de foto:
-Eerst de kralen op de draad rijgen.
-2 knijpkraaltjes eraan rijgen (zijn de kleine dingetjes voor en na de kleine blauwe kraaltjes).
-De draad door het kleine oogje van de sluiting halen.
-Weer terug rijgen door de knijpkraaltjes.
-Het lusje waar de sluiting nu aan vast zit zo klein mogelijk maken, dus de knijpkralen en de sluiting zo dicht mogelijk bij elkaar krijgen.
-De knijpkraaltjes plat knijpen met een tangetje (goed knijpen zodat het ook goed vast zit).
Nu zit de sluiting al aan de draad vast, dit doe je hetzelfde aan de andere kant alleen dan met een ringetje.
Het stukje draad wat over is na de knijpkraaltjes rijg je gewoon wat kraaltjes over, dus niet te kort op de knijpkraaltjes afknippen.

Ik hoop dat ik hiermee je vragen heb beantwoord, en anders hoor ik het wel vraag gerust  :wink:

@Veer
Dankje voor de complimentjes, het is ook leuk om de lampionnetjes met de kinderen te knutselen!
En wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, ik ben ook toe aan goed weer maar ze zeggen dat het weekend mooi wordt!

Fijne dag allemaal!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1421 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:03:09 »
@chadya: Hopelijk helpt de pijnstilling je om het beter vol te kunnen houden.

Nog 1 dag werken! Ik ben benieuwd uit hoeveel uur die dag gaat bestaan, want ik moet toch nog flink wat dingetjes afronden en dat valt me altijd tegen ben ik inmiddels wel achter. Gelukkig lijkt het komende weekend wel aardig weer te worden, dus ik zal eens zonnebrandcreme gaan kopen. Zou de zomer dan toch nog komen?!

Wat vonden de meiden van het uitje gisteren?

Leuk dat jullie al een trouwauto inclusief chauffeur hebben! En dat ook nog gratis, ideaal!

@gracegladys: Oh, leuk! Ringen en trouwauto uitzoeken. Zijn jullie geslaagd voor de trouwauto? Een amerikaanse schoolbus lijkt me ook leuk voor daggasten. Hoeven ze zelf ook niet te rijden en het is ook wel gezellig denk ik!

@eertje: ik heb nog geen idee voor de kaarten. Echt geen idee. Ik weet ook nog niet of ik ze zelf wil maken/ontwerpen, of dat ik het laat doen/een kaartje bij de drukker uitzoek. Ik denk dat ik pas over een tijdje echt aan de slag ga met de kaarten. Als we weten wat voor soort dag we willen hebben en welk thema, zodat we de kaarten daarop aan kunne passen.

Leuk dat je zus de ketting gaat maken. Met de hulp van Marijke moet dat vast goed komen!

@lobensil: nee, ik had een zelfstandige personal trainer. Ik wilde juist thuis of buiten aan de slag kunnen en niet gebonden zijn aan een sportschool. Inmiddels is hij gestopt als zelfstandig PT en toch weer bij een sportschool aangesloten. Best jammer, want hij had een leuk concept. Hij kon bij je thuis komen, of jij bij z’n praktijk of je kon oefeningen via e-mail krijgen waarbij je regelmatig contact had via chat/msn en e-mail. Dat laatste heb ik gedaan (was het goedkoopst! :wink:). Ik was wel zodanig gemotiveerd dat ik iedere week trouw z’n schema volgde, dus had die persoonlijke begeleiding ook niet nodig. Dat kwam mede door de prijs hoor! Uit het verleden wist ik ook wel hoe je de bewegingen uit moest voeren, dus ik vond het ideaal. Ik ben in die periode niet afgevallen trouwens. Hij heeft m’n eetpatroon wel onder de loep genomen, maar daar kon hij geen verbeteringen meer in aanbrengen, behalve m’n uitspattingen zo nu en dan. Maarja, die moet ik zelf onder controle houden! Wel ben ik dus een stuk sterker en gespierder geworden. Spieren doen echt zo veel met je lichaam! Hopelijk vinden jullie ook een goede met een leuk prijskaartje! Als je het samen doet, kun je misschien ook nog wel korting krijgen!

Wat leuk: flessenpost! Dat past natuurlijk helemaal bij jullie thema. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Laat je het tegen die tijd ook nog zien? Ben niet nieuwsgierig hoor! :wink:

Met Assepoester zelf heb ik geen ervaring, maar als je hier op de website kijkt (heb ik onlangs toevallig gedaan, omdat ik de website zo leuk vind) dan zijn de meningen sterk verdeeld. Je kunt er zelf tussen de jurken kijken, maar dat is soms best lastig omdat je op een stokje niet goed kunt zien hoe een jurk zal vallen. Verder hebben ze heel veel gekleurde jurken en kun je niet een jurk bestellen. Je moet het doen met wat in de winkel hangt. Ze hebben wel een hele grote collectie, al schijnt het aantal witte jurken tegen te vallen. Verder kun je er zo naar binnen lopen. Dat is aan de ene kant handig, maar op zaterdag is het dan natuurlijk gierend druk en krijg je misschien niet altijd de aandacht die je in veel andere zaken wel krijgt.

Als je DE jurk hebt gevonden krijg je champagne en appeltaart, dat is wel weer heel erg leuk!
Op grond  van de verschillende beoordelingen heb ik besloten om niet te gaan. Het is voor mij toch wel ver weg, dus dan wil ik wel zeker zijn dat het een leuke winkel is.

@Marijke86: Volgens mij heb ik die van jou nog niet gezien. Ik heb even terug gekeken en kan ergens lezen dat je de jurk op hyves hebt gezet, maar ik zit niet bij die hyves. Ik vond het heel onhandig lopen met een wijde jurk, terwijl ik altijd gedacht had dat ik dat ook zou nemen. Ik wil inderdaad ook een jurk waarvan het bovendeel doorloopt tot en met de heupen en dan losjes wordt. Geen fishtail dus en geen wijde jurk, maar iets er tussenin. Ik noem het daarom maar een rechte jurk :wink:.

Ja, echt zin in de vakantie. Niet alleen niet meer werken, maar ook eindelijk tijd voor serieuze gesprekken over het huwelijk.

M’n vriend heeft het steeds over save the dates. Het hoeft van mij niet persé, maar als we het dan doen, dan wil ik ook iets leuks maken. Ook iets om over na te denken tijdens de vakantie.

@Blitzey: mooi hoor, die ecosse en top dat je hem van Marktplaats hebt. Als ik zeker weet welke jurk ik wil en hij is te duur en komt op Marktplaats, dan zou ik het ook doen hoor!

@boukezz: ja, dat is wel veranderd in de loop der jaren! Vroeger op school in de rij (ik tenminste) waarbij je alle boeken in 1 keer kreeg. Bijna niet te doen op de fiets! Nu via internet en gewoon thuisbezorgd, heerlijk!

En nu nog iets minder dan 1 dag! :wink: We gaan lekker thuis aan de slag met wat klusjes. De laatste week gaan we nog een weekje naar de kust. We hebben een heel leuk appartementje geboekt in de duinen. Nu nog hopen op mooi weer!

Als je je armen en schouders flink traint zie je echt heel snel resultaat, dus met wat hulp van een PT komt dat helemaal goed.

Het filmpje van de locatie ga ik thuis even bekijken. Ben benieuwd!

@Twijfeltje: als jij ook de ecosse hebt: mooie jurk! :wink: Toevallig dat hier zoveel die jurk hebben!

@missy-ila: haha, lekker toch! Zo’n lange vakantie! Heerlijk van genieten hoor! M’n moeder zat ook altijd in het onderwijs en mensen zijn dan wel eens jaloers op de lange vakanties, maar ze was de eerste en de laatste week toch altijd wel weer een paar daagjes op school met afsluiten en voorbereiden. Ook ’s avonds vaak nog dingen voorbereiden, nakijken etc. Daarvoor krijg je niet betaald, dus dan zijn die langere vakanties een mooie compensatie.

Ben benieuwd naar de foto’s van jullie locatie!

@Sel: wat top dat jullie die dingen onder budget hebben kunnen regelen! Meestal is het toch andersom. Fijne vakantie vast, waar gaat de reis naartoe?

@Veer: die vakantie klinkt inderdaad heerlijk zeg! En gewoon bij jezelf blijven hoor, zowel met de mogelijke borstlift als met de kleur van de jurk!

Ik ben dus met m'n laatste werkdag bezig, maar moet nog flink wat zaken afronden. Bleegh helemaal geen zin in! Maarja, het hoort erbij dus ik ga nog even stug door. Vanavond kan ik zeggen dat ik vakantie heb, dus daar hou ik me maar aan vast! Dit weekend ook nog mooi weer, morgen jurken passen en een gezellig etentje, dus ik heb allemaal leuke vooruitzichten!

Fijne dag allemaal!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1422 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:04:32 »
@ school; als ik inderdaad de avond voor de bruiloft nog naar school moet, tsja dan is dat zo! Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg spannend vind naast m'n fulltime baan, maar aan de andere kant is het wel echt een opleiding die ik graag wil doen! Daarnaast is planning my middle name, dus dan moet het wel goed okmen ;-)! Grote kans alleen dat je sommige andere leuke dingen minder kan doen (en mn as moet meer in het huishouden doen…haha..).

@ Veer; welcome back! Heerlijk zo'n vakantie!! Ook mooi weer gehad hopelijk??
Enne, met een torselet kan heel veel hoor. Ik zou ook niet zomaar in me laten snijden… Alhoewel ik ook wel weer snap als mensen het wel doen!

Hier verder weinig nieuws…ben toen aan het weekend ;-)! Oh, voor de liefhebber, Stroom, dit is een filmpje van onze trouwlocatie!
De ruimte met de witte gordijnen is de trouwzaal, de ruimte met lounge banken (lagere ruimte) gaan we dineren, en de ruimte beneden (bij de wand met alle spiegeltjes en de eettafels) wordt onze feestruimte!

Het is inderdaad knap dat je kunt studeren en werken. Voor mij was het al lastig om een een naaicursus te volgen. De eerste maanden zijn goed verlopen maar in dit jaar is het misgelopen toen de kinderen ziek waren. Maar ik had genoeg laten zien om toch geslaagd te zijn. Al ben ik er niet zo blij mee ik had liever hogere punten gehaald als ik de andere werkstukken mee had gemaakt had ik die ook gehad. Maar ik heb ook veel tijd gestoken in het maken van de carnavals kostuums voor de kinderen. Ik ben heel blij met het resultaat.

Mijn aanstaande wil veel maar die krijg ik niet in gang. Het is al moeilijk genoeg dat hij zijn eigen spullen opruimt. Ik zou graag weer de naaicursus doen misschien dat ik het een jaartje stil leg en in 2012 weer opnieuw begin. Ik zal genoeg te doen hebben naast het huishouden. En ik heb een basis geleerd waar ik al wat kleding mee kan maken en die basis kan beter onder knie krijgen door veel te oefenen.

De vakantie was zalig we hebben heel mooi weer. Het was geen overgang het was in Italië ook slecht weer geweest en het werd langzaam warmer. We hebben maar een keer regen gehad. We gingen een stadje bezoeken en kwamen in een winkelcentrum terecht. De winkels waren dicht siësta. We stonden in de galerij toen begon keihard te regenen en te onweren. We zijn daar gebleven tot het verminderde naar een parkeerplaats in het centrum gereden en toen gewacht tot het droog werd. Het was niet erg zonnig maar het was ideaal om Gubio te bezoeken. Toen we vertrokken werd het langzaam heel warm en bij thuis komst zijn we nog in het zwembad gaan zwemmen.
Tijdens de vakantie heeft mijn as meer gedaan dan thuis opgepast als ik kookte en 's avonds las hij ze voor zodat ik kon afwassen en hij heeft af en toe meegeholpen met afdrogen. En zelfs een keer gekookt. Het is jaren geleden dat hij dat nog eens had gedaan. Het was voor zijn zus haar gezin en ons gezin. Het was heerlijk. Hij kan nu echt niet meer afkomen met ik kan niet koken.

Het is ook ze moeten me maar nemen zoals ik ben. En daarbij als ik het zou willen het kost ontzettend veel geld. Daarvan kan je mooi op vakantie gaan. Nee hoor ik moet gewoon zorgen voor een goed torselet kost misschien ook veel geld maar veel minder dan een operatie waar het nog maar af te vragen of je blij bent met het resultaat en dan moet je herstellen. Nee hoor niets voor mij.

Goeiemorge dames,

Dankjewel voor jullie reacties op de save the date kaarten, ik wilde het eigenlijk ook niet maar ik stuur er dus in iedergeval een naar mijn peetoom. Hebben jullie misschien een idee hoe ik de save the date zou kunnen combineren met een kerstkaart, 2in1?

@Veer
Dankje voor de complimentjes, het is ook leuk om de lampionnetjes met de kinderen te knutselen!
En wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, ik ben ook toe aan goed weer maar ze zeggen dat het weekend mooi wordt!

Fijne dag allemaal!

Dat lijkt mij ook een goed idee om een gecombineerde kerstkaart te versturen. Ik wil dit jaar eens vroeg met mijn kaarten klaar zijn. Maar het is iets wat me ieder jaar niet goed lukt.

Het is iets wat ik meer met mijn kinderen zou willen doen knutselen maar het komt er niet van. Ze kunnen soms meer dan je beseft. Het gaat inderdaad mooi weer worden. Onderweg naar huis werd het steeds kouder. Het is echt een overgang van daar naar hier.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1423 Gepost op: 18 augustus 2011, 12:27:17 »
Hey allemaal,

Ik denk dat ik me sluier al gevonden heb op marktplaats nu nog aan het onderhandelen. En mocht die toch niet heel mooi zijn dan gooi ik hem ook gewoon weer op marktplaats.

Missy-ila veel plezier vandaag op de locatie.

Sel dan hebben jullie een goede deal zeg snap dat je daar blij mee ben.

Veer zo te horen hebben jullie een top vakantie gehad. En gelukkig ook mooi weer dat is toch wel prettig zeker met kindjes.

Boukezz heb het filmpje gezien dat ziet er mooi uit hoor.

Marijke bedankt voor de uitleg ik denk dat ik er weel bijna uit ben.
kralen
draad
sluiting

Het draag wat er nu bij staat is 0,25mm er was ook nog 0,20mm en 0,35mm maar dacht ik neem de 0,25mm is dat slim? En hoeveel kralen heb ik denk je nodig voor een ketting en armband?

Blondbruidje je laatste dag werken en dan heb je vakantie. Blijf je thuis of gaan jullie ook nog weg?

Groetjes Eertje

PS was is het op hyves rustig zeg daar staan ook links naar me jurk :wink:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1424 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:15:23 »
Als je DE jurk hebt gevonden krijg je champagne en appeltaart, dat is wel weer heel erg leuk!
Op grond  van de verschillende beoordelingen heb ik besloten om niet te gaan. Het is voor mij toch wel ver weg, dus dan wil ik wel zeker zijn dat het een leuke winkel is.

Ja, echt zin in de vakantie. Niet alleen niet meer werken, maar ook eindelijk tijd voor serieuze gesprekken over het huwelijk.

M’n vriend heeft het steeds over save the dates. Het hoeft van mij niet persé, maar als we het dan doen, dan wil ik ook iets leuks maken. Ook iets om over na te denken tijdens de vakantie.

En nu nog iets minder dan 1 dag! :wink: We gaan lekker thuis aan de slag met wat klusjes. De laatste week gaan we nog een weekje naar de kust. We hebben een heel leuk appartementje geboekt in de duinen. Nu nog hopen op mooi weer!

Als je je armen en schouders flink traint zie je echt heel snel resultaat, dus met wat hulp van een PT komt dat helemaal goed.

Het filmpje van de locatie ga ik thuis even bekijken. Ben benieuwd!


@Veer: die vakantie klinkt inderdaad heerlijk zeg! En gewoon bij jezelf blijven hoor, zowel met de mogelijke borstlift als met de kleur van de jurk!

Ik ben dus met m'n laatste werkdag bezig, maar moet nog flink wat zaken afronden. Bleegh helemaal geen zin in! Maarja, het hoort erbij dus ik ga nog even stug door. Vanavond kan ik zeggen dat ik vakantie heb, dus daar hou ik me maar aan vast! Dit weekend ook nog mooi weer, morgen jurken passen en een gezellig etentje, dus ik heb allemaal leuke vooruitzichten!

Fijne dag allemaal!


Heel leuk! Maar als het lukt om de jurk te vinden dan kan ik mijn schoonzus en de meisjes ook trakteren op wat drinken en een gebakje. Het is wel een leuk gebaar. Geniet van je vakantie. Save the date kaartjes vind ik ook leuk. Alleen moet hier nog goed gesproken over hoe we de bruiloft zien. Wie we er nu bij willen hebben.

Ik wil gewoon van alles passen en daarbij ook kleur. Vroeger altijd gedacht in wit te trouwen. Kijk gewoon waar ik mij het meest de bruid in ga voelen en wat het beste bij me past. Ik ben wel altijd nieuwsgierig geweest of een gekleurde jurk me ook zou staan. Ik heb niet zoveel kleur van mezelf en bescherm me altijd goed tegen zonnebrand. Dus ik zie wel.

@Eertje ik ga eens op Hyves kijken. Ik zit weer te veel op de pc. Na meer dan twee weken zonder pc. Ik heb de pc en tv niet gemist.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards