collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951900 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1975 Gepost op: 23 november 2011, 13:45:08 »
Bedankt voor de berichtjes....ik was eerlijk gezegd maar kort ziek, 3 dagen ofzo, maar precies met de tentamens! Ik heb het toch geprobeerd, want met een 5,5 heb ik het al gehaald, en anders had ik sowieso hertentamen moeten doen over een paar weken... Ben wel blij dat ik het gedaan heb. Heb nu een cijfer terug en dat is een 8,8. Moet wel toegeven dat het Nederlands is, en als directiesecretaresse zijnde had ik het ook niet kunnen maken om niet te halen...ook al was ik ziek ;-)! Nu nog één cijfer, en daar ben ik wel een klein beetje bang voor....

@ roxymilan; wij hebben ook onze ringen laten ontwerpen, wel van een bestaand ontwerp. Dat is echt heel gaaf, maar je moet wel zorgen voor een goede voorstelling...want wij zagen het op papier...en toen na 6 weken hoe het er echt uit ziet! Echt helemaal super, maar ik vond het wel lastig om het op papier te kunnen voorstellen.

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1976 Gepost op: 23 november 2011, 14:09:52 »
JM2012: Wat is je boeket en corsage mooi geworden!! Echt wel crea om dat zelf te maken.

Blondbruidje: ik vind je jurk ECHT heel mooi staan!! De achterkant is zo apart, echt gaaf. Hij past erg goed bij je figuur. Ga je nog in een winkel passen of wordt deze het?? (nadat de knoopjes erop zitten en ze gestoomd is). Ik las van iemand anders dat het een idee is om iets van een petticoat eronder te doen. Misschien moet je dat eens proberen om te zien hoe dat staat?!

Boukezz: ik duim voor je dat je laatste cijfer ook een voldoende is! Altijd komt ziek zijn ongelegen maar helemaal als je net je toetsen hebt :S

ikke87: ben benieuwd naar je sieraden! Waar heb je ze ook alweer vandaan? Ik ben mij ook aan het orienteren :-)

Vanavond ga ik naar Anastasi.. ben erg benieuwd of het iets gaat worden.. heb zelfs een beetje zenuwen voor als ik weer niet slaag. Afgelopen nacht zelfs nachtmerrie gehad! Hoe gek kan je jezelf maken? Behoorlijk dus :tongue:
Heb even een update gemaakt van mijn plaatjes van jurken die ik wil meenemen.. gelukkig weet ik na 2 passessies weer iets meer wat ik graag wil hebben. Probleem is, ik heb straks geen tijd om ze thuis uit te printen.. Ik zit nu op mijn werk maar ik heb hier alleen een zwart wit printer op mijn kamer. Onze kleuren printer staat beneden in de gang dus dat wordt hollen als ik ze gauw van de printer wil afpakken! Hopen dat er niet teovallig iemand aan het printen is :S

Ik bedacht me dat ik onze trouwringen hier nog niet geshowd heb! Dus bij deze.. ik moet wel zeggen dat wij ze iets aangepast hebben.. Het goude gedeelte hebben wij glimmend ipv mat en het witgoud hebben wij juist weer mat.
Ook dat gekke inhammetje in de damesring krijg ik niet, dat wordt gewoon dicht en 1 geheel. Als het goed is kunnen we ze in december ophalen :biggrin: spannend!!!

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1977 Gepost op: 23 november 2011, 14:51:43 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:04:25 door ikke87 »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1978 Gepost op: 23 november 2011, 15:06:15 »
@ Ikke: kan je niet gewoon een foto uploaden dan? Zoals je ook hier kan doen als je een berichtje post, dan heb je wel de volledige editor nodig.. En dat zou dan ergens onderaan moeten staan?

@ Kinderwens: Deniesje, ik denk dat je tot op een zekere hoogte wel gelijk hebt dat het gaat om liefde etc. en dat een babytje natuurlijk niet ziet hoe de spullen eruit zien. Voor ons is het toch echt verstandiger om nog even te wachten, ondanks dat we erg graag kindertjes willen. Niet zozeer vanwege het financiele plaatje, maar meer omdat we allebei nog op school zaten. Ik denk dat in jouw situatie je AS niet meer op school zat, dat maakt het wat makkelijker denk ik. Maar zodra ik klaar ben met mijn opleiding dan gaan we zeker de mogelijkheden eens goed bekijken! Voor mij ook geen problemen met een 'afkick - periode' van de pil ( zo noem ik t maar ff xp ), want ik benn niet aan de pil (wegens medische redenen).

@ Boukezz: Beterschap!
Jullie trouwen ook in Maart toch? Zijn we dan de eersten die trouwen in 2012? Want voor zover ikw eet is er niet iemand die in januari of februari trouwt? Nog maar 4 maanden voor ons! :biggrin:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1979 Gepost op: 23 november 2011, 15:14:08 »
@ JM2012; wij trouwen vrijdag 13 april 2012....dus om precies te zijn nog 142 dagen...wij zijn ietsje later dan jullie! Pff...de tijd vliegt ;-)!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1980 Gepost op: 23 november 2011, 15:32:33 »
Boukezz, ohjee klinkt niet best dat je ziek was tijdens je tentamens! Gelukkig heb je 1 goed cijfer terug! Ik duim dat je andere cijfers net zo goed zijn!

Ikke, jammer dat het niet lukt! En tuurlijk wil het graag zien, dus ik stuur je mijn mail even via PB

Roxymilan, leuk dat jullie dan eindelijk naar de goudsmit kunnen voor de ringen! Heeft hij ook wat modellen die jullie kunnen passen zodat je weet welke vorm het lekkerste zit? Wij wilden eerst brede, dikke en "vierkante" ringen, maar dat was bij mij veel te grof en het zat me niet lekker. Dus uiteindelijk gekozen voor een boller model en fijner.

Little1 mooie ringen! En heel veel plezier bij anastasi. Ik hoop dat je er met haar samen uit kan komen en een prachtige jurk voor je kan creeren!

Kinderwens: stukje school ben ik helemaal eens. We zaten beiden niet meer op school, hadden een huis, inkomen etc dus een goede basis. Dat mag echt niet ontbreken in mijn ogen wanneer je besluit om aan kindjes te beginnen.
We hadden ook geen lening/schulden dus ook dat kan ik me goed voorstellen. Wat ik enkel probeer mee te geven is dat je soms best wel wat meer naar je hart mag luisteren ipv naar het verstand. :wink:

En de een weet het zeker met 20 jaar, de ander twijfelt met 30 nog steeds en dat is allemaal helemaal niet erg! Ieder op zijn manier, maar ik ben er helemaal mee eens dat er een basis moet zijn die staat als een huis.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1981 Gepost op: 23 november 2011, 15:50:40 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:04:44 door ikke87 »

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1982 Gepost op: 23 november 2011, 16:37:47 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:22:46 door Mikey »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1983 Gepost op: 23 november 2011, 17:14:34 »
@ Ikke: Wat een gave jurk heb jij! Echt een plaatje :) Vooral met jou erin! Jij hebt ook al zo'n mooi figuurtje..

Dames en heren: We've got mail! Ik heb mijn jurk er ook bijgezet :biggrin: Ziet er wel wat anders uit dan de jurken die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.. :)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1984 Gepost op: 23 november 2011, 17:33:24 »
Snik...ik kom er niet in...moet een verificatiemethode selecteren ivm andere locatie.
 
Een herstel-e-mailadres bevestigen of de beveiligingsvraag beantwoorden, maar ik weet niet meer wanneer ikke87 trouwt....snik.... Help ;-)!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1985 Gepost op: 23 november 2011, 17:36:28 »
Jeetje, dit gaat me echt te hard hoor nu :).. Even weer bijgelezen en volgens mij op iedereen gereageerd nu...

@Marijke86; wat een bijzondere ringen zijn dat! Erg mooi hoor! Die foto ook, die zou volgens mij zo in één of ander woonblad kunnen :wink:. Ben jaloers op je huis hoor! Zou graag ook een klushuis willen, maar lief hier heeft 2 linkerhanden helaas en om het nu allemaal zelf te doen, dat gaat mij ook niet lukken. Maar wat een mooi plafond!
@Roxymilan; wat fijn dat de diamantjes binnen zijn. Wat ga je met de andere 2 diamantjes doen die straks nog over zijn? En jou wjurk is ook supergaaf! Staat je goed hoor!
@JM2012; een ondertrouwdatum, leuk joh! Dan wordt het toch stukje bij beetje wat echter en het komt natuurlijk allemaal dichterbij! En had net al gereageerd op de foto's in het boekettentopic, maar vind je boeket echt mooi hoor! Ik denk ook wel dat je het kunt gebruiken voor de dag zelf hoor. Het lijkt écht echt.
@Blondbruidje; wat een klein pakje en wat een mooie jurk. Ik vind wel dat hij je heel mooi staat hoor. Weet je nu al wat je gaat doen?
@Deniesje; Jee... Nog meer mooie jurkenfoto's :). Jouw achterkant is ook supermooi! Ik krijg zelf weer helemaal zin om jurken te passen :wink:
Ik deel je mening over kinderwens wel hoor. Wij hebben ook veel getwijfeld of en wanneer we kinderen wilden, toen ik uiteindelijk als verrassing zwanger bleek te zijn. Wij hebben best veel over ons heen gekregen toen we het grote nieuws vertelden (ja, ik ben niet getrouwd, geen dikke spaarrekening, woon in een fat, lief geen vast contract en ik mijn studie niet afgerond), maar het leven valt niet te plannen inderdaad... Er komt altijd wel weer iets tussendoor, waardoor je niet aan kinderen zou kunnen beginnen.. Ik snap dat mensen het graag willen plannen, maar heb bij ons gemerkt dat dat dus niet werkt :).
@Boukezz; Heb je je tentamens wel een beetje goed gemaakt dan? Hoop van wel! En de kaartjes al binnen! Super! Hoe doe jij dat met je studie? Ik moet dat namelijk vanaf januari weer op gaan pakken en dan lijkt het me lastig om dan nog van alles te regelen. Heb voor mezelf gezegd dat ik veel al voor 31 december wil regelen, maar jeetje, wat komt er een hoop bij kijken. Af en toe ben ik even de draad kwijt...
@Ikke87; wat fijn dat je sieraden binnen zijn! Ben erg benieuwd :wink: (dusse.. You've got mail :wink:)
@Little1; Spannend! Jurken passen! Heel veel plezier! Laat je weten hoe het was? En wat een mooie ringen

Ik zal eens kijken of ik binnenkort een plaatje/foto kan plaatsen van onze ringen.
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 18:20:29 door Duurtnogeven »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1986 Gepost op: 23 november 2011, 17:47:29 »
Ikke wat een gave jurk heb jij!!! En inderdaad een prachtig figuur!

@ JM een heel ander soort jurk inderdaad, maar ik heb hem al eens gezien hier! (Geen idee of die van jou was hoor?) maar hij staat je prachtig!

Die van mij staat er ook weer bij
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 17:47:44 door deniesje »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1987 Gepost op: 23 november 2011, 18:20:36 »
Thuis kan ik er wel op ;-)!!!! Prachtige jurken.........

Nu eerst eten...tot later!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1988 Gepost op: 23 november 2011, 18:36:41 »
@ Little1 Wauw wat een gave ringen!!! Dat is echt precies wat wij ook in ons hoofd hebben. alleen dan met een wat groter vierkant diamantje. Maar wij hebben ongeveer zulke ringen gepast en wij wilden ook juist het geelgoud glanzend en het witgouden randje mat. Maar we gaan het vrijdag bespreken met de goudsmid, en dan zien we wel wat er uit komt!


@Ikke87 heel gek maar ik heb nu geloof ik hetzelfde wat jij vanmiddag had, dat dat menu maar heel kort te zien is waardoor ik niet op messenger kan klikken. Gek want vanmiddag op het werk kon ik dat wel dus het zal wel aan onze comp liggen...Kun jij mij anders een PB sturen met het wachtwoord? Of kun jij er ook nog steeds niet bij? Ben heel benieuwd!!


@Deniesje ik weet niet of hij ook pasmodellen heeft maar we hebben zelf al bij verschillende juweliers ringen gepast om te kijken welke we mooi vonden. Toen kwamen we tot de conclusie dat we zo'n vlakke ring het mooist vinden (dus niet bol) en dat ik inderdaad niet een te brede ring moet hebben want ik heb vrij dunne vingers. Ik heb wel een foto van wat we nu in ons hoofd hebben het zal waarschijnlijk wel iets anders worden want de diamant is best groot en ik wil mijn ring niet te breed hebben dus even kijken hoe dat gaat worden. Maar ik neem aan dat de goudsmid daar wel wat ideetjes over heeft (op zn website staan heel veel verschillende trouwringen in echt uiteenlopende stijlen dus hij heeft wel veel ervaring met ontwerpen v trouwringen).
Verder heb je gelijk hoor dat mensen hun gevoel wel eens wat vaker kunnen laten spreken ipv verstand. Tegenwoordig wil men vaak het hele leven zo tot in detail plannen, dat kan gewoon niet. Ik weet als geen ander dat je kinderen krijgen (als het al lukt) niet kunt plannen. Verschillende mensen in mijn omgeving kunnen geen kinderen krijgen of met heel veel moeite. Juist bij anderen ging het zo snel dat ze het nog niet verwacht hadden. Daarnaast kunnen er later ook altijd dingen op je pad komen die je niet kunt voorzien (dat zul je als geen ander weten)...Ik denk dat er altijd wel een reden te bedenken is om het krijgen van kinderen uit te stellen. Maar wat betreft die lening ben ik wel duidelijk, daar wil ik eerst van af. Voor de rest maakt het mij ook niet uit dat we nog een klein huisje hebben en een oude verrotte auto (kortom: we wonen niet bepaald in een nieuwbouwwoning met stationcar voor de deur :wink:) haha
Want verder hebben we idd alles op orde, allebei een vaste baan, huisje en vooral een goede stabiele relatie en heel veel liefde voor een evt toekomstig baby'tje!:rolleyes: En we willen het ook heel graag dus daarom gaan we ook als we die lening hebben afgelost meteen aan de slag en hopelijk mogen we snel zwanger worden! :biggrin:

@Duurtnogeven Dankjewel!
Die andere 2 diamanten gaan weer terug. De diamanten hebben we van mijn zwager (broer van AS) die is diamantverkoper. Dus via hem hebben we deze diamanten gekregen, ik mag er 1 uitkiezen en de andere 2 gaan dan weer in de verkoop. Dus ik heb geluk dat we via hem dat kondern doen, anders kon ik die diamant nooit betalen hoor!! De verkoopwaarde staat er bij in dollars, nou het komt er op neer dat ik momenteel voor bijna $10.000 aan diamanten in huis heb liggen!:ph34r: :blink:
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 18:53:21 door roxymilan »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1989 Gepost op: 23 november 2011, 20:16:57 »
Wow, wat een drukte hier! M‘n mailbox loopt vol!

@missy-ila: dankje! Geen idee of ze positietrouwjurken hebben, maar het is www.dressilyme.com Op www.lightinthebox.com hebben ze sowieso wel positiebruidsmode. Geloof dat de ervaringen daar ook wel goed van zijn, maar dat kun je altijd nog ff op googlen mocht het zo ver komen!

@JM2012: bedankt voor de uitleg voor het maken van de bollen. Ook leuk voor in huis als decoratie of op de dag zelf!

@deniesje: ik heb niet iets aan onder de jurk. Dat had ik ook niet in m’n hoofd (op grond van passessies bij bruidsmodezaken), maar misschien is het voor deze wel nodig. Wil eigenlijk geen hoepel, maar een petticoat (zonder hoepels) zou ik nog wel willen overwegen. Nu nog bedenken wat voor model.. Lastig hoor!
Prachtige jurk heb je, met mooooie knoopjes! :wink:
Ik ben het helemaal eens met je betoog over kindjes krijgen. Bij mij is het ook geen kwestie van genoeg geld op de bank of genoeg zekerheid, maar meer de vraag wanneer we kinderen willen, of wanneer we willen proberen kinderen te krijgen. Ik weet heel goed dat het niet een kwestie van ‘nemen’ is, dus ik ga er ook echt niet vanuit dat het zo klaar is. Daarnaast moet het ook nog eens allemaal goed gaan. Helaas in m’n familie wat heftige dingen op dat gebied meegemaakt, dus ik zie het zeker niet als een vanzelfsprekendheid.  Toch vind ik het geen beslissing die te licht moet worden genomen. Je zet toch nieuw leven op de wereld en dat vind ik best een hele grote verantwoordelijkheid.

@boukezz: wat rot dat je ziek was tijdens je tentamens. Goed dat je in ieder geval een deel wel gehaald hebt!
Bedankt voor je complimentje! Haha, ja ieder heeft een eigen smaak. Ik heb juist weer niets met die vetersluiting, maar dat past ook weer meer bij jurken die ik niet zo snel uit zou zoeken. Toch fijn dat smaken zo verschillen, ik hou van al die verscheidenheid!

@roxymilan: ik ben benieuwd hoe jullie ringen worden!

@ikke87: Die kreukels moeten er echt uit geperst of gestoomd worden, eerder wordt dat niet mooi vrees ik. Bedankt voor de complimentjes. Ik weet nog niet of ik nog op jurkenjacht ga. Morgen eerst m’n moeder laten zien! :wink:
Ik stuur je later even een pb, handige manier om dingen te delen!

@Marijke 86: Pfff 20 kg, dat vind ik helemaal knap! Ik heb er 1,5 jaar over gedaan om 10 kg kwijt te raken. Nu gaat het gelukkig goed. Ik ken m’n grenzen wat beter en heb een eetpatroon dat werkt.
Haha, dat thuis de dingen het laatst gebeuren is herkenbaar. In de familie veel bouwvakkers en die doen thuis meestal de dingen als laatst!

@Little1: dankje! Ik ga er zeker iets onder doen als test, het zal ongetwijfeld effect hebben!
Veel plezier bij Anastasi! Laat je weten hoe het was, ben heel benieuwd!

@Mikey: haha, druk hè! Handige tip van de outlet!

@duurtnogeven: ben benieuwd naar jullie ringen!

@roxymilan: mooie ringen, wordt dat het ongeveer?

Morgen misschien jurk laten zien aan m’n moeder! Ze weet nog niet of ze kan, druk bezet is ze.. Dit weekend nog wat locaties bekijken, spannend!

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1990 Gepost op: 23 november 2011, 21:34:33 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:05:23 door ikke87 »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1991 Gepost op: 23 november 2011, 22:09:47 »
He dames,

nou, volgens mij werkt het goed met onze account :) Ik vind het echt leuk om zo de fotos te laten zien! Kunnen we het tenminste aan elkaar laten zien, thuis moet je steeds stil zijn en er niks over zeggen, haha :wink:
Ik heb al een aantal pbs gekregen en gebruikersnaam en wachtwoord doorgegeven, wil je het ook, stuur me even n pb, want ik houd even niet bij wie hier ook alweer allemaal zijn, haha :wink: Ik vind het wel echt leuk zo, ben steeds weer benieuwd of iemand iets op de account heeft gezet :)

Liefs!

Het is gelukt! Echt een mooie jurk hoor!! Ik vind dat kant ook zo mooi!! (heb zelf een kanten jurk;))
Ook leuk om de jurken van JM en Deniesje weer te zien! Ook echt prachtige jurken! wat ik zo leuk vind is dat ieder weer een heel ander soort jurk heeft, maar allemaal echt mooi :biggrin:
Ik heb mijne een tijd geleden een x op dit forum gezet maar zal hem daar ook nog even delen!
Check de mail!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1992 Gepost op: 23 november 2011, 22:41:05 »
@ Deniesje: Ja dat was ik! Ik heb die foto's een x hier gepost, maar vond t toch te eng om te laten staan dus toen weer weggehaald :wink:. Jij ook al zo'n prachtige jurk!

@ Roxymilan: Echt te gaaf.. ! Wou ook graag zo'n model maar dat staat niet met mijn figuur xp

@Ikke: Echt super idee zo, en leuk om ook eens de kopjes te zien bij iedereen! :)
Dit forum topic heeft idd prachtige bruidjes met bruidsjurken! Dat wordt echt een killer bruidsfoto's/getrouwd topic in het subforum getrouwd! Heb nu al zin in het zien van die foto's! Misschien wel leuk om dat ook in één topic te doen tegen die tijd :wink: haha!

Trouwens!
@ Little: Hoe was het bij Anastasi?? :) Ben erg benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 23:31:46 door JM2012 »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1993 Gepost op: 24 november 2011, 07:58:15 »
Goedemorgen dames,

Ik heb net de jurken nog eens rustig bekeken in gmail, en wauw!! Wat een prachtige jurken!!! Ik ben nog even met mezelf in conclaaf of ik ook een mailtje stuur….ben aan de ene kant heel benieuwd wat jullie er van vinden, aan de andere kant wil ik het nog een beetje voor mezelf houden…terwijl eigenlijk al best wat mensen 'm gezien hebben…. Anywho, beetje tweestrijd dus, maar wel fijn dat deze mogelijkheid er is ;-)!

Ik ben vanochtend alweer vroeg gestart…vandaag weer school, dus dat betekent tot 11.30 uur ongeveer werken en dan van 12.00 uur tot 21.00 uur naar school….pff…

@ Little1; hoe was het bij Anastasia?? Ik hoop echt dat je geslaagd bent!!

@ Duurtnogeven; hoe ik dat met m'n studie doe? Uhm, gewoon gaan….ik werk 40+ uur in de week, daarnaast studie, enigszins privé leven en uiteraard de bruiloft! Wij hebben al heel veel gedaan, dus het is nu vooral detail werk, en verder is het een kwestie van heeeel goed plannen! Ik moet zeggen dat het tot nu toe nog aardig gelukt is, maar het is wel pittig….

Fijne dag vandaag!!

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1994 Gepost op: 24 november 2011, 08:16:47 »
@JM2012- bedankt voor je uitgebreide tips! Ik had nog één vraagje – welke maat zijn die grote witte foamrozen? Misschien maak ik wel een grote voor mezelf en dan 2 kleine voor mijn zusje en schoonzusje (zijn mijn getuigen)… Dat lijkt me ook wel leuk!

@knoopjes – ook mijn jurk heeft deze knoopjes. Grappig ik heb daar eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, wel of geen knoopjes.

@kinderwens – leuk om alle reacties van iedereen te lezen. De een schrijft ‘doen’ als het goed voelt en je je leven op orde hebt, de ander weer dat je er niet te licht over moet denken. Ik denk dat kinderen krijgen ook wel een van de grootste stappen in je leven is, juist omdat het een grote verantwoordelijkheid is die je leven helemaal verandert. Maar wanneer je er klaar voor bent (als ooit) dat zal wel enorm verschillen. Ik ben zelf ook nogal een ‘ja, maar wat als’-denker, maar ik merk dat door mijn gevoel ik ‘weet’ dat ik er klaar voor ben. Zelfs al kun je van tevoren nooit helemaal beseffen wat het inhoudt denk ik, als je nog geen kind hebt. En toch weet ik dat ik er klaar voor ben. Wel raar en bijzonder eigenlijk. :)
Hoewel ik op het forum ook al best wat verhalen heb gelezen over mensen die niet (vanzelf) zwanger raken, ben ik daar nooit zo mee bezig. Mocht ik eens schrijven ‘kinderen nemen’ dan bedoel ik dat absoluut niet alsof het even iets is wat je neemt. In mijn omgeving heb ik nog nooit meegemaakt dat het bij iemand niet lukte om kinderen te krijgen. Dan ben je daar ook minder mee bezig denk ik, ook al weet je dat het zo kan zijn.

@Boukezz – leuk weer wat van je te lezen. Ik hoop dat je tentamens toch goed zijn gegaan.  :)

@Ikke – Fijn dat je blij bent met je sieraden. Eens kijken hoe ik op die mail kan komen…. :blink:  Ben nu ook wel benieuwd!

@Little – Ben benieuwd hoe het was bij Anastasi! Mooie ringen!

@Roxymilan – wow, flink bedrag aan diamanten. Jullie ringen zijn ook erg mooi. Dat is ook wel echt mijn smaak.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1995 Gepost op: 24 november 2011, 09:25:23 »
@Ikke87: bedankt voor de inlognamen, superleuk om zo de jurken te zien. Haal ze nu ook weg uit het forum, vind het toch wel wat eng.
Je hebt trouwens een prachtige jurk en wat een sieraden zeg, erg mooi! Doe je om beide armen een armband?

@roxymilan: ja jouw jurk is ook prachtig zeg. Ik had de jurk al eerder gezien, maar het is toch wel een hele mooie jurk.

@jm2012: jouw jurk had ik ook al eerder gezien, maar hij blijft erg mooi en ook heel apart!

@boukezz: haha, zelf weten wat je doet hoor! Voel je niet verplicht. Maar we kijken er natuurlijk graag naar.. :wink:

@missy-ila: Tsja, ik heb soms van die gekke dingen. Ik vind die knoopjes echt zo’n mooi detail. Kun je ook mooie foto’s van maken, alhoewel dat ook kan met een vetersluiting.
Voel je vooral niet teveel aangesproken door dat ‘kinderen nemen’ verhaal. Ik ben daar behoorlijk rigoureus in. Ik stuur ook zelfs vaak geen kaartje als iemand zwanger is. Ik ben natuurlijk heel blij voor het stel en zal ze uiteraard ook heel erg feliciteren, maar de kaartjes en cadeautjes komen wel als het kindje er is.

@deniesje: jouw jurk had ik nog niet eerder zo helemaal gezien (was steeds net te laat) maar ook weer een prachtige jurk!

Hier even niets meer te melden, behalve dat de knoopjes één dezer dagen m’n kant op komen. Ik ben benieuwd of we dat er zelf aan kunnen naaien, of dat we dat beter kunnen laten doen. Nouja, eerst maar bepalen of het de jurk wordt ja of nee. Lastig hoor!
« Laatst bewerkt op: 24 november 2011, 09:42:53 door blondbruidje »

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1996 Gepost op: 24 november 2011, 11:11:37 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:06:01 door ikke87 »

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1997 Gepost op: 24 november 2011, 11:28:52 »
Daar ben ik dan... en ik heb goed nieuws! Ik ben geslaagd voor een GEWELDIGE jurk!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Gisteravond dus bij Anastasi geweest, het was me gelukt (met hulp van een collega) om mn nieuwe plaatjes uit te printen dus die heb ik meegenomen.
Bizar, zo snel dat ze doorhad wat ik mooi vind! Maar 2 jurken aangehad en daar ging het voornamelijk om het soort stof.
Het is zo gaaf dat je je jurk helemaal zelf kan bepalen! Omdat ze wat ik in mijn hoofd heb niet heeft hangen heb ik dus ook geen foto's waarbij ik de jurk aanheb. Dus daar moeten jullie nog even op wachten ;-), ik heb er echt alle vertrouwen in! Waarschijnlijk 1 feb afpassen, ik vind het wel echt super spannend hoor :tongue:
Ik zit al de hele dag met een grote glimlach op mn werk :biggrin:
Komende tijd ga ik lekker bezig met zoeken naar schoenen. Anastasi houdt rekening met hakken tot 8 cm dus hoger mag ik niet (niet dat ik dat van plan ben haha).
Heeft één van jullie schoenen bij Light in the box besteld? Zoja kloppen de maten? Ik heb eigenlijk altijd maat 37 maar blijft een risico als je via internet besteld, heb al wel hele gave pump op die site gezien! Ook ga ik op zoek naar een mooi torselet. Deze wil ik misschien bij fresh pair bestellen. Kan één van jullie vertellen hoe het met de maten daar gaat? Op marktplaats heb ik ook al het een en ander bekeken, van mijn maat is er op zich genoeg aanbod (75B) dus misschien koop ik het wel via mp.
De hoepel ga ik van mijn schoonzus lenen, die gaat de hele fam. door want ik zal dan de derde zijn die hem gaat dragen . Hopen dat ie onder mn jurk past!
Owja, nog één vraagje over het via internet bestellen in het buitenland, hoe zat dat ook alweer met de invoerrechten, douanekosten? Hoeveel bedragen die als je pakket eruit wordt gepikt? Altijd goed om daar rekening mee te houden!

Ook ik heb de gmail bekeken (echt handig!)wat een mooie dingen.
Sommige jurken had ik al gezien maar sommige ook niet!
@ blondbruidje, ik vind je china jurk nog steeds heel erg mooi, staat je echt goed. Ik snap goed dat de keuze lastig is! Maar je gaat er wel uitkomen, ben wel benieuwd wat je moeder ervan vindt..

@Deniesje, ook jij zo’n gave jurk!!!! Staat je erg mooi, ben jaloers op je figuur ;-)

@JM2012, jouw jurk had ik nog niet gezien maar (ik val in de herhaling) het staat je zo goed! De kleur past echt heel mooi bij je, wist je van tevoren al dat je deze kleur wilde of kwam je daar in de bruidszaak achter?

@Ikke87, ik denk dat je sieraden perfect matchen met je jurk, echt een goede keus! Ik hou ook wel van bling bling.

@Roxymilan, wat grappig dat we hetzelfde type ring hadden. Wij waren al bij een andere juwelier geweest maar schrokken daar erg van de prijs (€ 2600). We kwamen er wel snel achter dat we een beetje een “strakke” trouwringen wilde. Ook zijn ze redelijk breed, AS heeft best dikke vingers en een smallere ring stond heel erg lullig. Zelf heb ik normale tot een beetje dunne vingers dus ik dacht dat breed niet zou staan maar toen ik het omhad was het juist supergaaf! Echt een trouwring zeg maar.
Uiteindelijk zijn we bij de juwelier bij ons in het dorp terecht gekomen want die worden overgenomen volgend jaar waardoor ze nu alles met 25% korting verkopen! Dat was echt wel geluk, nog steeds waren de ringen niet goedkoop maar wel precies wat wij zochten.
Veel plezier morgen bij de goudsmid, ben er benieuwd wat het gaat worden!

@Duurtnogeven, volgens mij heb ik jullie ringen nog niet gezien? Picture please :biggrin: (helemaal niet nieuwsgierig).

Het is weer lekker druk op het forum, echt gezellig. Ik wilde nog wel even zeggen dat ik het super fijn vind, al die tips, reacties en ervaringen van iedereen, echt top meiden!
Van het weekend zal ik afwezig zijn, AS en ik gaan morgen heeeeeeerlijk een weekendje naar Limburg. Morgenavond naar een dansvoorstelling zaterdag en zondag lekker kerstmarkten bezoeken. Heb er echt veel zin in, beetje bijkomen van de drukte op mijn werk (voor AS geldt hetzelfde). Komende 2 maanden worden voor ons de topmaanden van het jaar dus het gaat nog even flink druk worden.
Volgende week hebben we een drukke bruiloft-regel-dingen week! Maandagmiddag komt er een fotografe babbelen, ’s avonds gaan we op pad om bij een DJ kijken. Dinsdagavond komt er een andere DJ bij ons langs. Donderdagavond langs bij een andere fotografe en zaterdagochtend nog een keer naar de locatie om de offerte definitief te maken, zaterdagavond gaan we een start maken voor de uitnodigingen. Een leuk vooruitzicht dus!

Ik hoop dat ik op de meeste van jullie gereageerd heb, zo niet sorry!!

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1998 Gepost op: 24 november 2011, 12:45:26 »

@ Boukezz:Jullie trouwen ook in Maart toch? Zijn we dan de eersten die trouwen in 2012? Want voor zover ikw eet is er niet iemand die in januari of februari trouwt? Nog maar 4 maanden voor ons! :biggrin:

ik heb al een hele tijd niet meer geschreven, maar wel weer meegelezen de laatste weken.
Hoop gedoe gehad op het werk enzo....geswitched van baan. Nieuwe school, nieuwe groep, andere gewoontes heel druk dus allemaal weer. EN eerlijk is eerlijk het heeft bij ons ook allemaal ff op een lager pitje gestaan. In het begin heel druk de grote lijnen uitzetten maar nu komt het allemaal wel dichter bij.

En ja...er is dus iemand die in februari gaat trouwen...ikke dus..10-02-2012.

Ik zal vanaf nu proberen om behalve mee te lezen ook te reageren...

grtz Richelle

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1999 Gepost op: 24 november 2011, 13:03:58 »
Heeft één van jullie schoenen bij Light in the box besteld? Zoja kloppen de maten? Ik heb eigenlijk altijd maat 37 maar blijft een risico als je via internet besteld, heb al wel hele gave pump op die site gezien!


@Little1 Wat fijn dat je geslaagd bent voor een jurk!! Ben erg benieuwd maar zo  te lezen moeten we nog even geduld hebben voor foto's :wink:
Ik heb mn schoenen via Light in the box besteld! Bij mij viel de maat goed (ik heb maat 39 en heb ook maat 39 besteld en zaten prima). Maar ik heb verder nooit ook echt problemen met schoenen passen qua dat ik geen breede voet heb of hoge wreef oid...Maar een vriendin van mij had daar ook schoenen besteld en die heeft maat 38,5 en twijfelde dus tussen maat 38 en 39. Maar zij heeft uiteindelijk na heel veel opmeten toch maat 38 genomen omdat die volgens de maten op de website wel zouden moeten passen maar die waren dus te klein...
Verder heb ik mn torselet via freshpair besteld. Ik had maat 34D en dat is in NL maten 75D. Ik had in de winkel bij jurken passen precies dezelfde al gepast dus ik wist dat hij goed zat. Daarnaast moest ik volgens mij beide keren douanekosten betalen. Bij de schoenen was dat iets van 30 euro (maar ik had ook nog allerlei andere dingen besteld dus mijn bestelling zat boven de 100 euro). Maar mijn vriendin moest ook douane kosten betalen dus volgens mij is de kans vrij groot dat je douane kosten moet betalen. Vooral omdat het spul uit China komt.

En heel veel plezier in Limburg, geniet ervan samen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards