collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2075 Gepost op: 30 november 2011, 14:53:41 »
@ Clau-john ik heb zoiets weleens op Etsy gezien, misschien kan je het daar vinden?

Hier nog even een linkje (zijn veel soorten)
http://www.etsy.com/listing/81607489/diy-pdf-oak-wedding-tree-guest-registry?ref=cat2_gallery_20
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 14:55:08 door Nails »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2076 Gepost op: 30 november 2011, 14:54:54 »
@ Clau-john ik heb zoiets weleens op Etsy gezien, misschien kan je het daar vinden?


daar heb ik ook op gekeken, alleen dit item word niet verstuurd naar europa alleen maar binnen de usa...

ik heb al wel een mailtje gestuurd naar ze

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2077 Gepost op: 30 november 2011, 14:55:58 »
Oeps sorry zie nu je reactie, had nog een linkje gedaan. Jammer dat ze niet naar NL versturen, hopelijk krijg je een positief mailtje!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2078 Gepost op: 30 november 2011, 14:57:24 »
Oeps sorry zie nu je reactie, had nog een linkje gedaan. Jammer dat ze niet naar NL versturen, hopelijk krijg je een positief mailtje!


er zitten wel andere items bij die wel worden verstuurd naar europa. alleen degene die ik evt wil hebben weer niet grinnik...

ff antwoord afwachten bedankt in ieder geval

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2079 Gepost op: 30 november 2011, 15:14:29 »
Hihi dat zal je altijd zien degene die je mooi vind dan net weer niet, graag gedaan@ Clau-John, sorry ik ben lekker bezig zeg ik had niet gezien dat je een reactie had gegeven op de trouwkaarten  :unsure:  Jullie kaarten zijn mooi geworden zeg! Ik was bang dat bij hun er reclame werd gemaakt achterop de kaart. Ik ga nu meteen ff op de site kijken, dank je wel voor de tip voor de nieuwsbrief!
Trouwens ook heel leuk dat jullie een thema hebben, had ik nog nooit over nagedacht.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2080 Gepost op: 30 november 2011, 15:57:16 »
Ik was bang dat bij hun er reclame werd gemaakt achterop de kaart.

er staat wel heeeeel klein hun naam onderaan de achterkant van de kaart,
maar dat heb je volgends mij ook als je kaarten besteld uit een boek ??!!

ja we vonden een thema ook erg bij ons passen en we kwamen beide uit op het delftsblauw...

en we hebben echt alles eriop aan gepast..

aankondiging aan onze ouders
de trouwkaart
de taart topper
de gastenbedankjes
aan de corsage komt een klein porseleinen klompje te hangen.
prikkers voor in de hapjes
bruidstaart (voor ons een aansnijtaartje en voor de gasten cupcakes)
ook de zaal versiering zal in dit thema zijn, maar niet overdone zeg maar....

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2081 Gepost op: 30 november 2011, 16:00:55 »
@Clau-John: ook die boom is erg mooi! Maar volgens mij is er geen sprake van verzenden, want je krijgt een PDF of JPEG op de mail. De verzendkosten zijn daarom ook 0. Ik denk dat je het daarom gewoon kunt bestellen vanuit Nederland, maar even een berichtje kan nooit kwaad. Mijn ervaring met Etsy (alhoewel het natuurlijk allemaal verschillende verkopers zijn) is dat men altijd snel reageert, helemaal als je bedenkt dat er een tijdsverschil is.

Op de rest (wat gaat het vandaag weer snel, m'n mail loopt over!) reageer ik vanavond even.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2082 Gepost op: 30 november 2011, 16:02:47 »
Ik heb echt geen idee of het ook zo is bij trouwkaarten uit een boek, merk echt dat ik er niet veel verstand van heb (moet me echt meer gaan verdiepen)  :ohmy:
Wat leuk dat jullie het ook laten terug komen in de taart en hapjes enzo  :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2083 Gepost op: 30 november 2011, 16:06:59 »
@Clau-John: ook die boom is erg mooi! Maar volgens mij is er geen sprake van verzenden, want je krijgt een PDF of JPEG op de mail. De verzendkosten zijn daarom ook 0. Ik denk dat je het daarom gewoon kunt bestellen vanuit Nederland, maar even een berichtje kan nooit kwaad. Mijn ervaring met Etsy (alhoewel het natuurlijk allemaal verschillende verkopers zijn) is dat men altijd snel reageert, helemaal als je bedenkt dat er een tijdsverschil is.

Op de rest (wat gaat het vandaag weer snel, m'n mail loopt over!) reageer ik vanavond even.


ja klopt je kan ook een pdf file "kopen"zeg maar...
zo pdf file die kan je laten afdrukken bij multi copy ofzo ???

(maar er zijn ook andere items die wel verstuurd moeten worden.)

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2084 Gepost op: 30 november 2011, 16:50:56 »
@Chadya – balen zeg, dat de operatie niet meer uitgesteld kan worden! Ik hoop dat je ook echt sneller herstelt en dan nog gewoon op de besproken datum kunt trouwen. Goed dat je eventueel het een en ander aan kunt passen, zodat het wel te doen is. Kon de arts daar wat over zeggen?

@Clau-John – wat een leuke kaarten! Ik ben zelf ook helemaal fan van Vistaprint, werkt ideaal en heel goedkoop. Leuk thema ook voor de bruiloft.

@Kumarie – welkom hier, leuk dat je  onverwachts gevraagd bent! Ik denk dat mei best nog moet lukken! Als je eenmaal bezig bent heb je zo een hoop geregeld.  :)

@sinterklaas – leuk om te lezen wat jullie allemaal doen! Hier is het altijd een grote happening: zowel bij mijn ouders als bij mijn schoonouders. Vroeger kochten mijn opa en oma veel cadeaus voor ons, maar toen ze dat niet meer konden heb ik die taak overgenomen. Erg leuk om voor iedereen cadeautjes te mogen kopen elk jaar! Bij schoonfamilie trekken we lootjes en maken we gedichten. Lief en ik hebben een heel lang trouwgedicht gemaakt voor bij mijn schoonouders, die zitten altijd te vissen naar wat we gaan doen en waar het is dus nu hebben we een tipje van de sluier opgelicht…. ofwel nog meer raadsels opgegeven.  :laugh: Ik heb er erg veel zin in!

@Vlecht – wel leuk dat zoveel mensen enthousiast zijn over een vlecht, had gedacht dat het misschien een beetje suf was… :ph34r:  weet eigenlijk ook niet waarom want het lijkt me zelf wel erg mooi. Past ook wel bij de relaxte sfeer die we willen. Zo’n gekleurd lint er doorheen lijkt me wel gaaf, goed idee Roxymilan!

@Vingerafdrukboom – Die had ik al eens ergens gezien, superleuk idee! Dat is ook wel iets wat je daarna gewoon ophangt en waar je vaak naar kunt kijken.

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #2085 Gepost op: 30 november 2011, 18:09:03 »
Bedankt voor de enthousiaste verwelkoming. Ik ben inderdaad nog een beetje bang voor mijn privacy, maar misschien dat dat wel minder wordt als ik langer meeschrijf!

@kapsel: Ik heb nog geen idee wat ik met mijn haar wil gaan doen. Een vlecht vind ik wel erg mooi, maar niet zo bij mij passen. Ook niet bij mijn jurk denk ik. Wat ik wel wil, geen idee! In het nieuwe jaar maar eens op zoek naar een kapster/visagiste bij mijn ouders in de buurt, want ik trouw vanuit mijn ouderlijk huis. Ik vind het wel leuk om wat foto's / plaatjes te zien, zodat ik me een beetje kan oriënteren. Ga ik maar eens naar op zoek! Ben wel bezig mijn haar te laten groeien, dan heb ik wat meer mogelijkheden.

@gastenboek: Dit laten wij aan de ceremoniemeesters (vrienden van ons) over, dit vonden ze ook leuk om zelf te bedenken gaven ze aan. Wij laten ons verrassen!

@Blitzey: Wat leuk de ondertrouwafspraak! Hebben jullie gewoon de gemeente gebeld voor een afspraak? Moet ik ook maar eens doen dan. Heeft iemand enig idee wat je van getuigen mee moet nemen? Paspoort? Uitreksel GBA? Of niets?

@Uitnodigingen: Wij willen graag 'wat anders dan anders' en hebben erg leuke uitnodigingen gezien: http://www.locomix.nl/outoftheboxcard/ Dit zijn kaarten die 'uit de envelop springen'.In de link staat een filmpje, je kunt de kaart helemaal aanpassen aan je eigen stijl. Dit gaan we in de kerstvakantie (tja.. beide werkzaam in onderwijs, dus lekker 2 weken vakantie) doen.

@Chadya: Wat naar dat je toch nu al geopereerd moet worden. Nu ineens alles moeten regelen, vervelend! Zijn er veel dingen die je online kunt regelen? Dat moet dan nog wel lukken toch? Hoe lang denk je uit de running te zijn?

@Kumarie: Welkom! Ik zou ook lekker voor mei/juni gaan! Als ik zie dat wij in een paar weken al zoveel 'grote dingen' konden regelen, dan moet dat makkelijk lukken in 6 maanden!

@jurken: Ik wil zo graag mijn jurk laten zien, en ben ontzettend benieuwd naar die van jullie. Hebben jullie afgesproken dat iemand langer mee moet schrijven voordat zij wordt 'toegelaten' op de mail? Of zou ik het mailadres + wachtwoord mogen hebben? Dan beloof ik een foto van mijn jurk:)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2086 Gepost op: 30 november 2011, 18:33:27 »
@ linniepinnie84

je kan gewoon de gemeente bellen waar jullie wonen, om een afspraak te maken voor de ondertrouw.
zij kunnen je precies vertellen wat je allemaal mee moet nemen...

dit zijn de vragen die je kan verwachten:

- hoe wil je gaan heten als je getrouwd bent?
neem je de naam aan van je echtgenoot? of wil je ook je eigen naam houden?
of neemt je echtgenoot jouw naam aan ? (dat kan ook namelijk)

-je moet een kopie paspoort of id meenemen van jullie getuigen.

-ook moet je bij je ondertrouw al de leges betalen die van de voltrekking.

-trouwboekje uitzoeken

hebben jullie al een datum voor de ondertrouw?

wij gaan op valentijnsdag in de ondertrouw (hoe romantisch ... )

ik heb bericht terug gekregen van etsy !!!
ze leveren niet aan europa , maar kan wel de printbare versie bestellen ...

ik vind deze persoonlijk erg mooi ....

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2087 Gepost op: 30 november 2011, 18:40:48 »
Hallo allemaal,

@blond bruidje, leuk he af en to die reacties. Mijn AS kan ook zo reageren...ik kan het ziiiiiiiiieeeeeeeeeeeen!!! Terwijl ik dan absoluut niet mijn jurk bekijk.

Dat kan ik trouwens ook niet ...deze slimme dame heeft haar foto's van de stick afgegooid. Toen ik een aantal foto's in de mail heb gezet, opende mijn laptop ze automatisch in Picasa. Ik was bang dat ze daar in te zien waren voor altijd, dus ik heb vliegensvlug die map verwijderd. Helaas pindakaas verwijderde ik dus meteen alle jurken...oeps! Heb nu dus nog de jurken in de mail, maar de rest niet meer.

Ik heb echt geen idee wat mijn AS zal dragen. De kleur van mijn jurk komt wel ergens in terug maar ik weet niet waar. Kan net zo goed een puntje in de stropdas zijn. Het enige wat mij vertelt is dat het een speciaal pak is, absoluut niet alledaags en zo.....aftellen dus maar en rustig afwachten..grrr

De vingerafdrukkenboom is ook een errug leuk idee. MOet dit ook maar eens aan mijn AS laten zien, kijken wat hij er van vindt. Is wel veel specialer dan een gewoon boek wat eigenlijk onze bedoeling is.

@ uitnodigingen, wij hebben die van ons bij de drukkker liggen. Het is nu afwachten totdat ze klaar zijn. Wij willen ze iig versturen voor de kerst. Dat is dus ook ongeveer 8 weken. Wij hebben wel de kerstdrukte erbij dus daarom ook wat vroeger. Wij hebben gewoon die boeken van de drukker doorgebladerd, beide gekeken welke we mooi vonden en die we beide mooi vonden daar de mooiste uitgezocht. BTW er staat bij ons ook heel klein op de achterkant dat ze van family cards zijn. VOlgens mij hebben ze dat allemaal.

@ chadya, wat naar voor je zeg dat je in januari geopereerd moet worden. Nu dus even de sneltrein erop om flink wat dingen geregeld te krijgen. Maar zoals al eerder gezegd, als je hulp nodig hebt. Samen kunnen we veel vinden.

@ claujohn, volgens mij had ik je uitnodigingen al een keer gezien maar ik blijf ze leuk vinden. Maar als ik die 1e zin zo lees...hebben jullie elkaar ook leren kennen via internet? Dat maak ik er van op uit...mijn AS en ik namelijk ook en dat hebben wij dus ook verwerkt in onze trouwkaart met een gedichtje.

@ kumarie, van harte welkom in dit ontzettend oergezellige forumpje. Klets gezellig mee! Volgens mij kun je het best regelen in een half jaar als je dat zou willen. Je moet wel even snel achter de locaties en kleding aan. Daar kan namelijk wel wat levertijd op zitten en zo maar voor de rest...gewoon voor gaan hoor! Als de mei-maand je droom is, moet je dat gewoon doen.

@ linniepinne84, hoe langer je meeschrijft laat je toch onbewust dingetjes van jezelf los. Dat merk ik zelf ook wel en wat je niet kwijt wilt, vertel je toch lekker niet. Is helemaal je eigen ding hoor! En die uitnodigen zijn wel apart zeg, maar wel super gaaf! Ik wist helemaal niet dat dit bestond.

En wat betreft de ondertrouw...wij konden zo een afspraak maken en moesten kopie van paspoort/id-bewijs meenemen. Wel stelden ze idd ook de vraag hoe ik wilde heten en of we ook in de kerk gingen trouwen, of er kinderen bij waren. En tja die rekening kregen we idd thuis maar moest betaald zijn voor onze trouwdatum 10-02-12 dus..


greetz Richelle

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2088 Gepost op: 30 november 2011, 19:00:03 »
@  [color="#284b72"]Richelle[/color]

ja ik heb john heb ik via internet leren , en we vonden dat wel een toepasselijk zinnetje...

@ wensboom
john heb ik net even de wensboom laten zien en hij vond het een super idee...
alleen dan niet met de vingerafdrukken,
omdat hij bang is dat niet iedereen netjes zijn vingerafdruk erin kan zetten.
(en dat het zo een vlekkerige bedoeling word)

maar die blaadjes die je in kan vullen, vind hij wel helemaal super.


JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2089 Gepost op: 30 november 2011, 19:13:58 »
Bedankt voor de enthousiaste verwelkoming. Ik ben inderdaad nog een beetje bang voor mijn privacy, maar misschien dat dat wel minder wordt als ik langer meeschrijf!

--

@jurken: Ik wil zo graag mijn jurk laten zien, en ben ontzettend benieuwd naar die van jullie. Hebben jullie afgesproken dat iemand langer mee moet schrijven voordat zij wordt 'toegelaten' op de mail? Of zou ik het mailadres + wachtwoord mogen hebben? Dan beloof ik een foto van mijn jurk:)

Je moet even Ikke87 een pbtje sturen, dan krijg je vast die gegevens wel :) (wij houden ook van niuewe jurken bekijken!). Betreft dat geheim houden.. Ik heb ook al veel meer prijsgegeven dan de bedoeling was, haha! Mar ach, mn as weet dat ik hier meeschrijf en kijkt dus bewust niet op deze site :). Komt vast wel goed!
Betreft jouw gastenboek: Is het misschien verstandig om voor de zekerheid een soort basis receptieboek mee te nemen? Bijvoorbeeld (zoals wij..) een fotoalbum van de hema van nog geen 10 euro :). Bij vrienden van ons werd ook het gastenboek verzorgd, echt ontzettend leuk gedaan: Er stond een camera waar iedereen (individueel of in groepjes) een boodschap kon opnemen en dan kreeg het bruidspaar daar een filmpje van. Maar helaas hadden de cm niet echt tijd na de bruiloft (of niet genomen..) om dat te maken, en kregen onze vrienden pas 1,5 jaar na de bruiloft dat filmpje..

Je kan altijd iets basics meenemen, zodat je in ieder geval iets leuks hebt dat je direct kan lezen? Dat is in ieder geval wat wij wel gaan doen :)

@ Ondertrouw: Ik heb de gemeente gebeld, werd toen duizend keren doorverbonden (:tongue:) en toen kon k gewoon een afspraak maken. Werd gevraagd naar onze datum, of we al trouwlocatie geboekt hebben, volledige namen etc. Plus werd verteld dat we onze ID en die van onze getuigen (daarvan kopie) mee moeten nemen. Na 13 december kan ik er vast meer over vertellen! :)

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2090 Gepost op: 30 november 2011, 19:17:52 »
@  [color="#284b72"]Richelle[/color]

ja ik heb john heb ik via internet leren , en we vonden dat wel een toepasselijk zinnetje...


Wij hebben elkaar ook via internet leren kennen en daarom gekozen voor onderstaand gedichtje...

Toen het begon, ver uit elkaar
een toetsenbord hier, een beeldscherm daar
al snel wisten wij, dit is niet voor even
daarom hebben wij besloten elkaar het ja woord te geven

groetjes....

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2091 Gepost op: 30 november 2011, 19:38:58 »
Wij hebben elkaar ook via internet leren kennen en daarom gekozen voor onderstaand gedichtje...

Toen het begon, ver uit elkaar
een toetsenbord hier, een beeldscherm daar
al snel wisten wij, dit is niet voor even
daarom hebben wij besloten elkaar het ja woord te geven

groetjes....

ohh leukkkk !!!!

ja blijft een apart iets...ik geloofde nooit in "INTERNET-LIEFDE"
en ben john eigenlijk heel toevallig tegengekomen.
hahahaha


blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2092 Gepost op: 30 november 2011, 20:08:48 »
@Blitzey: haha, leuk hè, dat mailadres!
Uitnodigingen zijn wij nog lang niet aan toe, maar ik heb al het één en ander opgezocht. Etsy is daarvoor erg leuk! Goedkoop is Etsy dan vaak weer net niet altijd.

@chadya: Toch weer een stap hè, de ondertrouw. Wat jammer dat de operatie niet meer uitgesteld kan worden. Gelukkig is de arts hoopvol m.b.t. de behandeling. Ik hoop echt dat jullie uiteindelijk een dag zullen hebben zoals jullie die graag zouden willen hebben en dat jullie niet teveel hoeven aan te passen.
Veel succes en natuurlijk ook plezier met de versnelde voorbereidingen. In korte tijd kan veel geregeld worden, dus ik hoop dat dat bij jullie lukt!
Leuk spul daar op humpiedump, niet duur ook!

@roxymilan: ik ga dat vingerafdruk gastenboek niet doen. Ik wil eigenlijk iets met beeld ofzo. Zo’n boom kun je trouwens wel heel goed in huis ergens ophangen. Zo wordt je er nog weer eens aan herinnert. Je kunt geloof ik waterverf gebruiken en er dan vochtige doekjes bij leggen zodat de vinger weer meteen schoon is.

@JM2012: ik weet niet waarom bruintinten niet moor klinken. Ik krijg zo’n beeld van ouderwetse pakken bij donkerbruin. Ik moet maar eens gaan googelen op bruine pakken, misschien krijg ik er dan een beter beeld bij.

@clau-john: leuke kaartjes! Ik had ze al eens gezien, maar ze blijven leuk! Gaaf ook dat jullie dat als thema hebben, zit daar een bijzonder verhaal achter?
Mooi dat ze de boom als printbare versie wel kunnen sturen. Dan kun je zelf bepalen op welk papier je het afdrukt. Weet je al of je het gaat doen.

@kumarie: gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk en schrijf lekker mee! Wat een aantal anderen al zeggen: als jullie in mei willen trouwen dan lukt dat echt! Zo snel mogelijk een locatie en een jurk vinden, dan lukt het met de rest ook wel. Vrienden van me zijn binnen een paar maanden getrouwd, dus het kan echt!

@jurken kijken: ik laat het aan ikke om te bepalen wie het mailadres en wachtwoord krijgen, dus die even een PB sturen is denk ik het handigst!

@Richelle: haha, erg leuk inderdaad! Ik kan m’n jurken ook alleen online bekijken. Bewust gedaan, want anders ben ik bang dat m’n vriend ze plotseling tegenkomt.

@internetliefde: bijzonder is het hè! Het wordt gelukkig ook steeds normaler om iemand zo tegen te komen. Ik ken mijn AS heel ouderwets van het stappen :wink:

Geen nieuws hier alleen dat m'n knoopjes in Parijs zijn! :wink:

Liesje1984

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2093 Gepost op: 30 november 2011, 20:23:13 »
Jeetje dames wat is er weer lekker veel gekletst zeg, kan het bijna niet bijhouden  :)
@jurken: ik vind de jurken op de mail echt super leuk om te zien, staat iedereen prachtig! Volgende week ga ik mijn jurk weer passen en bestellen, dan maken we weer foto’s en dan zal ik ze er ook opzetten, ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden….
@richelle: balen dat je zoveel foto’s kwijt bent, gelukkig heb je er nog een paar!
@roxymilan: je traineeship klinkt heel interessant! Grappig om te lezen dat er nog best veel hier bezig zijn met een opleiding. Ik werk zelf ook bij de gemeente en daarnaast doe ik ook nog een studie (HBO – SJD), pff ik vind het best zwaar, maar ik ben gelukkig bijna klaar :rolleyes:
@Charizz: vervelend dat je gestopt bent met je studie door je gezondheid, maar wel heel fijn dat je nu weer wat rust hebt en lekker met de bruiloft bezig kan!
@Clau-John: wij laten onze ringen ook maken bij een edelsmid. Hij zit in Veenhuizen (vlakbij Assen). http://www.edelsmederij-verweij.nl/trouwringen/ ik weet niet of dat voor jullie te ver is, maar is echt een hele aardige man die heel goed luistert naar wat je wilt! Leuk thema hebben jullie trouwens gekozen, ik heb daar ook wel over nagedacht, maar weet het nog niet hoor…
@Boukezz: wat naar dat je nachtmerries had, ik hoop dat je dat niet meer zo vaak hebt  :blink:
@Chadya: balen van je operatie. Misschien valt het allemaal mee en herstel je heel snel   :)  daar hopen we maar op!Succes in ieder geval met alles snel regelen…
@Kumarie: volgens mij kan het nog wel hoor om in mei te trouwen. Maar zoals anderen ook al schreven het is een beetje afhankelijk van de locatie en de gemeente. Wel leuk dat je zo onverwacht bent gevraagd!
@trouwdata: wat trouwen er veel mensen op 1 juni zeg, gezellig, wordt vast een hele mooie dag  :biggrin:
@gastenboek: ik heb echt leuke ideeën voorbij zien komen, ik had er nog helemaal niet over nagedacht,maar zo’n boom is toch ook wel heel erg leuk!dat kan je tenminste ook ophangen, een boek verdwijnt weer in de kast...
@ondertrouw: wij zijn een tijdje geleden al in ondertrouw gegaan. Mijn aanstaande schoonmoeder werkt bij de gemeente, dus we konden bij haar in ondertrouw, was wel heel speciaal, we hebben er echt een leuke dag van gemaakt!
@uitnodigingen: daar ben ik echt nog helemaal niet meer bezig, moet dat nu al??

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2094 Gepost op: 30 november 2011, 21:18:56 »
@ Richelle wat leuk dat gedichtje!

Ik heb op vistaprint gekeken en daar hebben ze een hoop leuke kaarten zeg! Moet met mn AS dit weekend maar eens even uitgebreid gaan kijken.
Zelf ben ik ook niet echt met de uitnodigingen bezig, meer aan het rondkijken wat de prijzen zijn (wij trouwen ook op 01-06-2012).

Clau-john, gaaf dat je de printbare versie wel kan krijgen ik vind die ook erg mooi!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2095 Gepost op: 30 november 2011, 21:41:11 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:22:35 door Mikey »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2096 Gepost op: 30 november 2011, 21:45:04 »
@roxymilan: je traineeship klinkt heel interessant! Grappig om te lezen dat er nog best veel hier bezig zijn met een opleiding. Ik werk zelf ook bij de gemeente en daarnaast doe ik ook nog een studie (HBO – SJD), pff ik vind het best zwaar, maar ik ben gelukkig bijna klaar :rolleyes:

@uitnodigingen: daar ben ik echt nog helemaal niet meer bezig, moet dat nu al??

@Liesje ik ben vorig jaar zomer afgestudeerd toen heb ik mn master bestuurskunde gehaald aan de universiteit utrecht. Nu dus bijna 1,5 jaar aant werk, dit is mn eerste baan en een traineeship is wat mij betreft een perfecte start van je carriere. Je wordt nog niet meteen in het diepe gegooid maar goed begeleidt, het is mooie overgang van studie naar baan. Maar ik ben wel blij als ik klaar ben want de donderdagen zijn nu wel erg lang, begin meestal rond half 9 en ben dan half 11 's avonds pas weer thuis...En ik hoop dat ik na mn traineeship een contract kan krijgen bij de gemeente (ben nu nog gedetacheerd) en dan wil ik misschien ook 32 uur gaan werken. Lijkt me heerlijk!!! Wat leuk dat je ook bij een gemeente werkt! Ik werk bij gemeente Meppel, zit jij ook bij een Drentse gemeente? Pittig dat je ook nog een studie ernaast doet maar gelukkig ben jij ook bijna klaar!

@uitnodigingen wij gaan daar ook volgend jaar pas mee bezig hoor! Wij krijgen ze cadeau van vrienden van ons die zelf een drukkerij hebben en ook uitnodigingen ontwerpen. Dus begin volgend jaar gaan we samen met hun een ontwerp maken voor onze uitnodigingen...

@Gastenboek zo'n boom vind ik wel heel mooi maar denk niet dat wij zoiets doen. Ik ga zoiets ook niet ophangen (daar hebben we nu ook geen ruimte voor). Misschien dat we toch iets van een boek ofzo doen. Maar misschien ook wel niks ik vind het ook niet iets heel noodzakelijks en wat ik al zei het is waarschijnlijk toch iets wat ergens in een kast beland...Maar aan de andere kant is het wel leuk om iets te hebben om eens terug te lezen wie er allemaal waren enzo...Nou, nog maar s ff met AS en CM over hebben!!

Hier verder niet echt bruiloftnieuws. Behalve dan dat ik elke dag aan onze ringen denk en niet kan wachten tot ze klaar zijn haha! Ben nu ook onwijs druk met mn werk en leef echt naar de kerstvakantie toe (nog 3 weken!!). En dan willen we waarschijnlijk in de kerstvakantie in ondertrouw gaan want dan zijn we allebei vrij. Ik kan gewoon via de website van de gemeente een afspraak maken via het digitaal loket. Je moet idd doorgeven wat je met je naam doet en kopieen van de paspoort/ID/rijbewijs van je getuigen meenemen.

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #2097 Gepost op: 30 november 2011, 22:35:10 »
@ikke87 ik kan volgens mij via mijn telefoon geen pb versturen. Kun je mij een pb sturen met de gegevens van de mail?

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2098 Gepost op: 1 december 2011, 08:14:30 »


We waren in beeld !!! grinnik

@ nick en simon symphonica in rosso !!!

« Laatst bewerkt op: 2 december 2011, 10:31:59 door clau-john »

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2099 Gepost op: 1 december 2011, 09:12:23 »
Hoi allemaal!

Wat is er weer lekker veel geschreven! Ik heb afgelopen dagen gelukkig wel meegelezen dus de inhaalslag na ons heerlijke weekendje weg viel mee :-)
We hebben echt een heerlijk weekendje gehad!!! Hotel was super, onwijs vriendelijk personeel en geweldig ontbijt! Lekker om zo eens tijd voor elkaar te maken, we hebben leuke dingen gedaan en heerlijk gegeten, echt genieten dus!
Voor wat betreft de bruiloft-regel-dingen hebben wij een volle week. Maandag hebben we een demoavond van Ambitious bezocht (DJ). We hadden wat andere verwachtingen van de avond maar toch wel een goed gevoel aan over gehouden. Erg professioneel bedrijf!
Dinsdag is er bij ons thuis een DJ langs geweest (zwager van een collega van mij), hij leeft niet van het draaien maar doet dit voornamelijk in zijn vrije tijd. Veel ervaring en echt een passie voor het vak! Wij vonden het veeeel leuker om zo'n persoonlijk gesprek te hebben ipv een demo avond. Bij deze kerel hebben we echt het gevoel dat hij er alles aan zou doen om er een knalfeest van te maken!!! Bovendien had hij in zijn eentje al bijna meer spullen dan dat professionele bedrijf.. Ook had hij veel creatieve ideeën dus dat sprak ons erg aan.
Maandagmiddag is een fotografe langs geweest, leuk gesprek en enthousiaste vrouw. We zijn er nu in ieder geval uit wat voor album ons aanspreekt. Bij de fotografe zelf hebben we nog niet het gevoel dat ze het is.. we vragen ons af of ze creatief genoeg is.. Wij zouden namelijk net iets andere foto's dan normaal willen, absoluut niet statisch!
Vanavond bij fotograaf nummer 2 langs dus dat is nog even spannend. Zaterdagochtend naar de locatie om offerte def te maken.. weer veel zin in om daar langs te gaan! Het is zo ontzettend mooi * zucht * Wat duurt het nog lang tot 16 mei.
Owja ik zag een lijstje met data voorbij komen maar volgens mij staan AS en ik er nog niet bij. Wij trouwen dus woensdag 16 mei 2012 (donderdag is het hemelvaart dus we kunnen een flink feest bouwen, iedereen is vrij de volgende dag!).
Verder zit ik nog erg in spanning over mn jurk, kan haast niet wachten, 1 feb lijkt nog zo ver. Wel bedacht ik me van het weekend ineens dat ik het helemaal niet heb gehad over de achterkant.. deze wil ik graag met steentje bewerkt hebben, wel een beetje subtiel.
Ik kan maar weinig plaatjes op Google vinden :sad: hebben jullie nog suggesties waar ik op kan zoeken?

Ik wilde zaterdag bij een bruidszaak torseletten gaan passen, AS moest namelijk werken.. nu is hij vrij!! Dus dat moet ik verzetten.. ik hoop dat ik volgende week even kan gaan, als ik de maat dan weet moet ik het nog bij fresh pair bestellen of toevallig via mp tegenkomen. Hoelang was de levertijd ongeveer bij fresh pair?
Nog een keer jullie hulp nodig,  mijn schoenen mogen maximaal 8cm hoog zijn ivm lengte van de jurk. Nu heb ik hele leuke gezien op light in the box.. http://www.lightinthebox.com/nl/schapenvacht-bovenste-hoge-hakken-tenen-afgesloten-met-strass-mode-schoenen_p168466.html maar er staat niet bij wat de exacte hakhoogte is.. wat denken jullie, zijn ze te hoog???

@ Deniesje… hoe zien de schoenen die je verkoop eruit?? Misschien is het wel wat! Wat is de hakhoogte precies??

@Kumarie, welkom, klets gezellig mee!

@ Missy-ila/bruidskapsel, ik vind zo’n vlecht echt niet suf!! Bij mij zou het niet passen maar vind het wel erg mooi.. Mijn ceremoniemeester is kapster dus zij gaat mijn haar doen!! Ze heeft al veel leuke ideeën dus ik ben benieuwd, ik denk dat het half opsteken wordt.

@Chadya, wat een rot nieuws dat je toch geopereerd moet worden! Wel fijn dat de arts enigszins positief is, dat geeft jezelf misschien ook een beter gevoel? Nu maar hopen dat de revalidatie goed gaat en dat je hierna snel op de been bent. Kan me voorstellen dat het nu wel even druk is met alles regelen, als wij je ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden…!

@ Gastenboek, wij gaan dat aan onze ceremoniemeesters overlaten.. die weten daar wel raad mee. Wel hebben wij op een bruiloft een keer meegemaakt dat ze een houten tuinbankje hadden gekocht, hier kon iedereen wat opschrijven met watervaste stiften. Zag er super leuk uit, het bankje is paar dagen later direct in de lak gezet en nu bijna 2 jaar later ziet het er nog steeds super goed uit! Ook heb ik wel eens gehoord dat mensen hun WC deur eruit hebben gehaald en de gasten daar een boodschap op hebben laten zetten, heb je altijd wat te lezen als je op de wc zit :biggrin: Alleen als je gaat verhuizen is het wat minder..

@Richelle/Clau-john, wat speciaal dat jullie elkaar via internet hebben leren kennen! Je hoort het inderdaad steeds meer en waarom ook niet? Ik denk dat het redelijk toegankelijk is!
AS en ik hebben elkaar in de supermarkt leren kennen.. maar niet bepaald liefde op het eerste gezicht.. we hadden elkaar pas na anderhalf jaar opgemerkt haha, maar is ook een hele lastige situatie geweest, was niet echt de bedoeling dat we verliefd zouden worden (beiden andere relatie). Maar alles is goed gekomen en we zijn nu meer dan happy samen!

@ Trouwkaart: Wij gaan zaterdag voor het eerst er eens voor zitten! Ik zag al een hele mooie voorbij komen.

@sinterklaas: ik moet ook nog even aan de slag, lootjes getrokken bij de schoonfam. Wordt daar groots gevierd.. voor de kleintje hebben we pakjes middag en met de volwassenen + 1 neefje doen we tussendoor steeds 1 iemand zijn/haar surprise uitpakken, ook met gedicht!
Wordt een drukke middag, de kids zijn dan zo lekker hyper haha.

Nu ga ik weer gauw aan het werk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards