collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2100 Gepost op: 1 december 2011, 10:21:22 »
Goeiemorge dames,

Wat is er weer veel geschreven zeg, ik kan het echt niet meer bij houden allemaal!

@Linniepinnie84 en Kumarie
Welkom bij de groep en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en veel plezier met de voorbereidingen!

@Chadya
Wat vervelend dat je nu toch geopereerd moet worden, ik ga echt voor je duimen dat je snel weer opknapt en kunt genieten van je trouwdag.

@Blondbruidje
De "Bridalbelt" zit inderdaad aan mijn jurk vast, hij hoort erbij. Maar als je nog naar eentje op zoek bent, ik weet dat ze bij Enzoani erg mooie hebben!

Wat een leuke verassing voor je moeder en fijn dat ze hem ook mooi vind. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

@Clau-john
Mooie kaarten en thema!

@Trouwjurken
Ze zijn stuk voor stuk allemaal prachtig en inderdaad erg verschillend maar ze staan jullie allemaal geweldig!

@Kapsel
Ik vind een vlecht ook heel erg mooi, heb het zelf ook al gehad maar dan anders met mijn 2e pas. Zal even een foto toevoegen, dit is nog niet het definitieve kapsel maar was alleen dat ik er een beetje een beeld van had.
Willen jullie je eerlijke mening geven want ik heb echt geen idee, heb van mezelf krullen?



@Vrijgezellenfeest
Het enige wat ik weet is dat ik er een krijg maar ik weet niet wie het regelt en natuurlijk wanneer en wat we gaan doen.

@Pak As
Ik weet dat hij een 3-delig pak heeft en dat het zeer waarschijnlijk een donkerbruin pak is maar de rest zie ik pas op de trouwdag, behalve de schoenen maar die heeft hij van mij ook al gezien.

@Kaarten
Wij hebben de kaart al uitgezocht en de proefdruk al ontvangen alleen moeten we het aantal kaarten nog doorgeven.
Dit is onze kaart:



@De 1 juni dames
Vandaag nog een half jaar! :clap:

Fijne dag allemaal!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2101 Gepost op: 1 december 2011, 11:22:19 »
@ Marijke: Ik denk dat ik persoonlijk zou kiezen voor een wat simpeler/gladder kapsel (maar dat is mijnsmaak natuurlijk :) ). Vind jullie trouwkaart erg gaaf ! Heel chique.

@ Little: Lekker zo'n weekendje weg hoor! En leuk dat jullie een DJ hebben gevonden! Wij doen geen DJ, onze locatie zet muziek op vanuit hun eigen installatie. (er is geen geld over voor een dj helaas..)
Maar wij doen het feest 's avonds ook niet echt als dansfeest. Dat komt omdat 50 % van de gasten bij de feest van mijn dansschool komen, en dus allemaal belachelijk goed kunnen dansen.. Is niet zo leuk voor de rest van de gasten, die al niet gemakkelijk de dansvloer op tekrijgen zijn..


En ik zit ziek thuis :sad: Of nouja, ziek.. Ik heb een ontsteking in mijn wang/tandvlees die maar terug blfijft komen. Dus vanmiddag weer naar de tandarts voor weer een antibiotica kuurtje. S het enige wat helpt om van mn dikke, hamsterwang af te komen!  Doet goed pijn trouwens!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2102 Gepost op: 1 december 2011, 13:24:47 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:22:21 door Mikey »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2103 Gepost op: 1 december 2011, 13:50:18 »
@ marijke: sorry moet me er heel even inmengen, vind je kapsel echt heel erg mooi!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2104 Gepost op: 1 december 2011, 14:22:33 »
Marijke, ik vind je kapsel echt heel erg mooi!!!!! Misschien kan je zelfs de achterkant nog meer bijkrullen!
Echt super, helemaal mijn smaak!!

WHOEHOEEE vandaag nog een half jaar ladies (de 01 juni's dan) Gaat echt lekker vlot nu he!

Idd veel mensen nog aan het studeren zeg. En veel hoge studies ook! Wow, hoop dat ik er ook ooit nog één kan doen.
Ik moest na de MAVO aan het werk, mijn ouders vonden verder leren niet nuttig en te duur. Ik wist niet beter, dus ben gaan werken. Nu ik 33 ben, was ik het zat. Dus op naar school. Ik doe nu MBO 4 doktersassistente, en ben bijna klaar. Hoop over een jaar of 2,3 een HBO studie te beginnen.
Beter laat dan nooit!! :biggrin:

@ Little, fijn dat je zo'n heelijk weekendje hebt gehad!! Kan een mens van opfleuren he, even relaxen.

@Chadya, meid wat ontzettend kl*te dat je toch al zo snel onder het mes moet. Ik hoop uiteraard ook voor je dat je vlot mag revalideren en opknapt!!

Pak, mijn AS draagt nooit pakken. Al heeft hij wel een functie waar hij eigenlijk netjes zou moeten, doe hij het niet. Ik ben wel benieuwd wat hij uitkiest. Hij is nogal lang en breed (als in niet slank :) ) dus hij zal niet de standaard confectie pakken kunnen uitkiezen. Hoop dat hij goed kan slagen en zich er ook lekker in voelt.

Die boom is trouwens ook gaaf zeg. Al vind ik 30 euro nogal wat (of was het meer?) dan moet je het ook nog laten afdrukken.
En die maten? Neem aan in inches. Ik heb het opgezocht, dan zou het 40 bij 50 zijn (ongeveer)

Ik ga nog even verder lezen, volgens mij mis ik een bladzijde..

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2105 Gepost op: 1 december 2011, 14:44:26 »
Wat is er veel geschreven zeg de laatste tijd!!! Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen...  :unsure: Maar ga dat snel doen! :)

Onze update tot nu toe... zaterdag gaan we voor uitnodigingen/bedankjes op stap! We gaan naar Jos de Laat in Schijndel. Verder gaan we tussen kerst en oud en nieuw voor ringen kijken bij italodesign in Heerlen! Is wel een stuk rijden voor ons, maar de prijzen op de website maken het zeker de moeite waard! 17 januari mag ik mijn jurk passen, mijn vriend gaat 21 januari op pad voor zijn pak en 27 januari gaan we in ondertrouw!! Dus nu breekt er weer even een drukke tijd aan :)

Even een vraag aan jullie... hoe doen jullie dat met bedankjes... Geven jullie er één per persoon of per stel?

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2106 Gepost op: 1 december 2011, 14:53:09 »
Dankjewel dames!

Ik vind het zelf erg moeilijk omdat ik van mezelf krullen heb en mijn haar nog niet zo lang is, laat ze nu wel groeien. Als ze nat zijn komen ze al tot mijn schouders, maar droog dus nog maar tot mijn kin :huh: Op de foto is mijn haar achter tamelijk pluizig omdat we dus al vanalles uitgeprobeert hadden maar er komen/horen dus krullen in. Dus mocht er nog iemand ideeen hebben dan hoor ik ze graag!

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2107 Gepost op: 1 december 2011, 15:31:23 »
@ Marijke, wat een ontzettend mooie kaart mag ik vragen waar jullie die hebben laten maken?
Over je haar, ik vind het zonde dat je je krullen niet echt ziet. Ik heb zelf ook krullen en heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, mn AS gaf wel aan dat ik niet heel anders dan anders eruit moet zien omdat hij mn krullen juist zo mooi vind.
Misschien kan je een kapsel nemen waarbij je wat meer je krullen ziet.Over de bedankjes, wij doen per persoon een bedankje (tenzij er veel meer mensen komen dan we denken)

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2108 Gepost op: 1 december 2011, 16:42:02 »
@ Marijke, ik vind je kapsel ook erg mooi!!!! Hij past ook goed bij je jurk.
Zelf zou ik het niet kiezen maar dat komt meer omdat het met mijn haar niet zou kunnen of zo mooi zou staan als bij jou!

@ bedankjes, wij doen ook per persoon. Waarschijnlijk ga ik doosjes knutselen in de kleuren van ons thema (ik heb al een voorbeeld hoe ik ze moet vouwen) daarin willen wij wat lekker stoppen, sowieso bedrukte pepermuntjes (past bij ons, die hebben we altijd bij ons) en bedrukte chocolade dragees (gewoon omdat ze zooo lekker zijn!). Maar dit is nog maar het idee misschien verandert het nog wel.. ik vind het best lastig om wat leuks en origineels te bedenken..

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2109 Gepost op: 1 december 2011, 16:52:38 »
@Marijke ik vind je kapsel wel heel gaaf! Vooral als de krullen wat minder pluizig zijn lijkt het me heel mooi! Enige puntje is dat met die vlecht voorin en dan meteen die tiara (haarband) erachter vind ik persoonlijk wel een btje druk...
Jullie kaart is idd heel chique!

@bedankjes doen wij ook per persoon. Ik bestel organza zakjes in de thema kleuren die we hebben en vul ze met lekkere snoepjes (zit te denken aan katjes-drop omdat wij allebei gek zijn op katten en daar ook om bekend staan...) en dan een leuk klein kaartje eraan hangen.

En idd, vandaag voor de 1 juni bruidjes nog maar een half jaar!!!!! Schiet echt op nu :)

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2110 Gepost op: 1 december 2011, 17:02:11 »
@Nails
Dankje, we hebben de kaart gewoon bij een drukker vandaan, hij is van Mercard! Dit is de site. Je kunt gewoon een hoop boeken bij een drukker bij jullie in de buurt halen, zo hebben wij het gedaan.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2111 Gepost op: 1 december 2011, 18:22:25 »
@ Marijke, dank je voor de site ze hebben echt mooie kaarten daar zeg! Misschien dat ik morgen gewoon eens boeken ga halen.
Gekke vraag misschien maar je bent als je die boeken gaat halen toch niet verplicht wat bij hun te kopen?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2112 Gepost op: 1 december 2011, 18:27:52 »
@Marijke ik vind je kapsel wel heel gaaf! Vooral als de krullen wat minder pluizig zijn lijkt het me heel mooi! Enige puntje is dat met die vlecht voorin en dan meteen die tiara (haarband) erachter vind ik persoonlijk wel een btje druk...

Dat bedoelde ik ja, miss kwam het vorige er wat verkeerd uit bij mij.. Krullen wat gladder stylen en misschien een dunnere tiara zouden in mijn ogen het kapsel een heel ander uiterlijk geven, miss het proberen waard. Maar ach, smaken verschillen toch? Maar goed ook, anders werden we wel hele saaie bruidjes allemaal :) ! En als jij je hier lekker bij voelt, gewoon doen!
Moet zeggen dat als ik gezegend zou zijn met zo'n krullenbol dat ik t miss ook wel los zou doen..!
Ik moet mijn haar wel laten touperen etc, anders zit er geen enkele fut in xp

@ Bedankjes: Wij doen ook per persoon. Ook iets van een doosje/tasje met pepermuntjes erin en kaartjes eraan..
Heb hele leuke gezien op light in the box.. Passen erg leuk bij onze improvisorisch bedachte trouwkaart.. :)
Bij de kaart: In het zwarte vlak rechts komen onze namen, linksboven komt te staan: Wij gaan trouwen! Allemaal in hetzelfde lettertype als onze gravure in de ringen.. :)

Wij zouden heel graag een mooie kaart willen bestellen via een drukker.. maar daar is helaas geen geld voor over :sad: Zijn allebei full time student( ik docentenopleiding engels vt, hij docent drama vt) , dus t is hier en daar n btje behelpen allemaal.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2113 Gepost op: 1 december 2011, 18:32:14 »
Heel begrijpelijk hoor, het is allemaal zo duur en vaak kan je een hoop besparen als je zelf iets kan maken.
Wij hebben maar 20/25 kaarten nodig dus dat is goed te doen.

Dit zijn onze bedankjes
http://www.lightinthebox.com/nl/roze-gunst-doos-met-dubbele-rozen--set-van-12-_p186531.html

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2114 Gepost op: 1 december 2011, 18:37:11 »
@ Nails: Dat zijn lieve doosjes! :) Tja, wij hebben ongeveer 85 kaarten nodig, met 3 tekstwissels.. die tekstwissels maken het duurt bij een drukker helaas..

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2115 Gepost op: 1 december 2011, 19:06:03 »
Dank je wel, ik ben erg fan van roze spullen en mn AS vind dat ook helemaal bij ons passen  :)
Jeetje ja als je zoveel kaarten nodig hebt word het wel prijzig, wij willen met de beide gezinnen uiteten maar kan dat ook niet met een soort gekleurd vel ertussen?
Ik heb mn zus als cm gevraagd, maar helaas neemt ze weinig initiatief  :sad:  ze zit tot maart vol met afspraken (heeft net sinds 2mnd een vriend) maar ik wil niet wachten tot dan met alles regelen. Vandaar dat mn AS en ik nu zelf een gaan kijken en kopen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2116 Gepost op: 1 december 2011, 20:13:12 »
Wij hebben mijn beste vriend en zijn vriendin als cm. Beide super druk, maar erg enthousiast. Zitten ook beide nog op school, hij doet een studie media en design en loopt nu stage bij een bedrijf dat grafische vormgeving etc. doet. Dus via zijn stage plek kan hij allemaal dingetjes voor ons regelen (plus hij doet voor ons de vormgeving/lay out/opmaak van de kaart en de tekst, schijnt veel mooier te kunnen dan wat wij doen in word:P hij lacht me altijd half uit als ik mijn prachtige word bestandjes laat zien xp ).

Ze hadden al allemaal leuke ideetjes volgens mij :) Zo vertelden wij dat we geen bruidstaart hebben (maar petit fours) en dus geen taart aansnijden, gingen beide ogen spontaan fonkelen :tongue: haha. ben benieuwd wat ze allemaal in petto hebben voor ons..

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2117 Gepost op: 1 december 2011, 20:19:07 »
Dat is wel heel leuk dat ze zo meehelpen! Trouwens ook erg handig  :wink:

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2118 Gepost op: 2 december 2011, 09:37:14 »
Even een paar reacties:

@JM2012 – leuk dat jullie ook allebei docent worden! Lief en ik hebben allebei ook lerarenopleiding gedaan (ik NL, hij Engels). Gelukkig wel allebei al afgestudeerd. Hoe lang moeten jullie nog? Die foto’s van de uitnodigingen zijn wel erg mooi idd…. Maarja dan zou ik mijn geld ook liever ergens anders aan uitgeven denk ik. Bij ontstoken tandvlees helpt het soms om een thee van tijm te maken, af laten koelen en dan je mond spoelen. Misschien heb je er wat aan!  :)

@Marijke – chique kaart zeg! Mooi met dat zwart en goud.

@Half jaar- dan komt het echt dichterbij! Superleuk, hier nog ruim 7 maanden nu maar het begint ook al op te schieten.

@Bedankjes – ik weet het eigenlijk nog niet.. ik maak onze bedankjes zelf dus het hangt er een beetje vanaf hoeveel zin ik heb om ze te maken of we er eentje per persoon of eentje per stel zullen doen.

@Nails – dan heb je wel geluk als je AS roze bij jullie vindt passen… die van mij vindt roze helemaal niks..  :unsure:

Dit weekend met sinterklaas gaan we de ID-kaarten van onze getuigen alvast kopiëren. Waarschijnlijk willen we in de kerstvakantie in ondertrouw!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2119 Gepost op: 2 december 2011, 10:08:19 »
@ blitzy - wensboom

als je de zelf printbare neemt kost die omgerekend 13 euro ($17)
hem uitlaten printen hoeft niet zoveel te kosten...

@ gastenbedankjes
wij doen de bedankjes ook per persoon.
het is een kleinere versie dan de taarttopper...
als je flink googled en vergelijkt zijn er een paar leuke website waar je al voor weinig terecht kan.
vaak als je een grote oplage afneemt krijg je ook korting.
wij hebben 1 euro p stuk betaald voor onze bedankjes !!

@ kapsel
dit had ik in gedachten...
en dan met parels (curleys) erin
« Laatst bewerkt op: 2 december 2011, 10:13:54 door clau-john »

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #2120 Gepost op: 2 december 2011, 10:20:53 »
Ik heb mijn jurk geplaatst op de gmail, superleuk om jullie jurken te zien. Zoveel verschillen, maar het staat jullie allemaal prachtig.

Vanavond reageer ik weer wat uitgebreider, hup aan het werk:)

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2121 Gepost op: 2 december 2011, 10:21:34 »
@ Missy-ila, dat zeggen ze wel vaker hier heb namelijk ook roze kussentjes op de bank en roze lampjes maar niet te hoor :biggrin:

@ Twijfeltje, echt heel mooi hoe je je haar wilt gaan doen!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2122 Gepost op: 2 december 2011, 10:29:00 »
Ik heb mijn jurk geplaatst op de gmail, superleuk om jullie jurken te zien. Zoveel verschillen, maar het staat jullie allemaal prachtig.

Vanavond reageer ik weer wat uitgebreider, hup aan het werk:)

mooi hoor !!!

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2123 Gepost op: 2 december 2011, 10:48:03 »
Oeps.... ben nog niet helemaal wakker  :unsure:  ik bedoel natuurlijk clau-john! Echt heel mooi hoe je je haar wilt doen!!  :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2124 Gepost op: 2 december 2011, 10:48:20 »
@ Clau john: Gaaf kapsel hoor!Erg klassiek :)

@ Missy Ila: Ja van die thee had ik gehoord idd, maar vind het echt te smerig voor woorden.. (a) haha. Ik ben over anderhalf jaar klaar met mn studie, mn as zit nu in z'n eerste ( heeft hiervoor n mbo studie gedaan). Dus dat duurt allemaal nog wel even.. :) Maar mn as heeft wel een vaste baan bij de AH (teamleider) waarin hij wil doorgaan voor assistent supermarkt manager. Verdient ie waarsch. meer mee dan met z'n opleiding.

@ Linniepinnie: Wat een heerlijke jurk! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 2 december 2011, 10:51:48 door JM2012 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards