collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951900 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2275 Gepost op: 15 december 2011, 20:44:30 »
Oh ja, ben ook nog op zoek naar een bruidsboeket. Ben niet van de echte bloemen en heb besloten iets anders dan anders te willen. Onderstaande boeketten van Etsy vind ik erg mooi.. ben benieuwd wat jullie vinden!

http://www.etsy.com/...iewed_this_item

http://www.etsy.com/..._facet=handmade


http://www.etsy.com/..._facet=handmade

Alledrie erg verschillend qua kleur en stijl, er is zoveel keus!

ohh heel apart !!! helemaal mijn stijl
heb ze gelijk aan john laten zien...aangezien hij mij gaat verrassen met het boeket.
maar hij ziet liever echte bloemen.

@deniesje

wij hebben 2 cavaliers king charles spaniels (tri colour)
linus is 4,5 en tommy is 2.5 jaar...en echte schatjes met een super lief karakter.
« Laatst bewerkt op: 15 december 2011, 20:45:53 door clau-john »

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2276 Gepost op: 15 december 2011, 20:48:04 »
@ Linniepinnie, ik vind de 3de gaaf! Ik ga denk ik voor nep bloemen, mn moeder en ik gaan in januari in Aalsmeer kijken bij de groothandels.

@ Deniesje, dank je wel! Ik ben echt gek op roze en gelukkig vind mij AS het ook leuk   :)  Mn nichtje wilde heel graag dat bloemenmandje nu al meenemen en mn neefje vroeg of ze het na afloop mogen houden  :unsure:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2277 Gepost op: 15 december 2011, 23:39:52 »
@kumarie: Ik heb wat plaatjes bijgesloten van sluiers en m’n jurk, dus schiet maar! :wink:

@little1: wat fijn dat je huid opknapt! Is het een allergie, dat hormoonzalf helpt? Een vriendin van me heeft allergieën namelijk, waar ze eczeem van krijgt. Of heb je nog geen idee wat het is?
Hebben jullie inmiddels al een andere fotograaf op het oog? Lastig hè, je wilt een goede maar ook niet te duur!
Torselet 6 weken van te voren kopen klinkt nog niet eens zo gek! Ik ben er sowieso nog niet uit, maar als ik nog afval, kan de huidige maat straks weer te groot zijn. Bedankt voor de tip!

@clau-john: mooi dat de high teas geslaagd waren! Leuk idee ook voor de volgende keer.

@JM2012: haha, dan heb je bij dezelfde gezeten als m’n broer, maar dat is alweer 15-20 jaar geleden! Hoepel wordt dan niets inderdaad, maar bedankt voor het nagaan.

@rums: wij hebben (nog) geen ceremoniemeesters, dus ook nog geen cadeaustress voor hen! :wink:

@annemieke12: Ik ben erg benieuwd naar jullie verloving, hou ons op de hoogte! :wink:

@deniesje: gelukkig was je weer op tijd fit! Haha en wat een mooie strip, is hij er inmiddels weer wat overheen? :wink:
Bedankt voor de complimenten op de jurk! De jurk is erg simpel, dus dat valt heel erg mee. Bedankt voor de adresjes, heb al wat leuke dingen gezien!

@Nails: wat een superschattig spul van LITB!

@linniepinnie84: echt gaaf, dat kampvuur! Bedankt voor de complimenten :wink: Ik vind alle boeketjes leuk! Etsy heeft zulk mooi spul hè!


Nou, ik heb me even uitgeleefd op Ebay enzo:

Ik wil graag sleehakken als 'extra' schoenen, die zitten veel comfortabeler dan pumps is mijn ervaring, dus die wil ik eigenlijk voor als de pumps niet meer gaan. Nu heb ik wel leuke op Ebay gezien, maar de snuit is nogal vierkant. Ik vraag me af of je dat ook ziet als je de schoen draagt:

http://www.ebay.nl/itm/LADIES-IVORY-SATIN-BRIDAL-DIAMANTE-WEDGES-SIZE-3-8-NEW-/280637183710?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item870c0be548

Verder vraag ik me af of kanten schoenen ook mooi zijn bij m'n jurk, zoals deze: http://www.ebay.nl/itm/Ladies-Ivory-lace-high-heel-wedding-bridesmaid-shoes-NEW-/110768789227?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item5f786ea9cc Het motiefje past precies bij m'n jurk, maar misschien wordt het ook wel wat te 'kanterig', omdat ik ook al een spaanse sluier neem.

Zoiets vind ik ook wel leuk: http://www.ebay.nl/itm/Something-Bleu-Crystal-Size-5-5-ivory-wedding-shoe-pumps-with-bow-/220908376300?pt=US_Women_s_Shoes&hash=item336f2a50ec Ik heb een strikje op de rug van m'n jurk, dus een strikje op de pump vind ik ook wel grappig. Maar misschien koop ik ook nog wel een simpele pump en van die shoe clips (via Etsy), zodat ik ook nog kan variëren. Keuzes, keuzes, keuzes.. Iemand die me wat op weg kan helpen?? :wink:

En, wat voorbeelden voor een sluier:

http://www.ebay.nl/itm/New-Lacework-Cathedral-Mantilla-Wedding-Bride-Veil-2-8M-/270786539971?pt=US_Veils&var=&hash=item84b82aa659

M’n jurk heeft zo’n soort kanten motiefje: Alencon noemen ze dat. Het zijn een soort van bloemen met stiksels die ‘erop’ liggen.
http://img2.etsystatic.com/il_fullxfull.234996006.jpg
Misschien is zoiets dan ook wel mooi?
Deze lijkt me ook wel wat:

http://www.lightinthebox.com/1-Layer-Cathedral-Wedding-Veil--1082-TS317-_p162415.html

Of deze:

http://www.lightinthebox.com/3-Layer--Sweep-with--Embroidery-Wedding-Veil--WAV0022-_p55958.html

Het kant van m'n jurk heb ik toegevoegd als bijlage. Iemand tips?!
« Laatst bewerkt op: 15 december 2011, 23:44:13 door blondbruidje »

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2278 Gepost op: 16 december 2011, 09:12:28 »
@Clau-John - wat leuk die bijpassende hondenspeeltjes! Bij ons willen we onze twee hondjes er ook heel de dag bijhebben. Ik ga dit idee zeker onthouden. Tot nu toe wilden we de ringen in een vilten bloem aan hun halsband hangen, al had ik nog geen specifiek idee/voorbeeld. Dit is ook echt leuk! Mogen de hondjes ook in het gemeentehuis?

@Little – fijn dat het beter gaat met je huid! Het is erg vervelend als je daar last van hebt, hopelijk is het snel helemaal over.

@Blondbruidje – weer lekker geshopt zie ik  :tongue:  Leuk hoeveel jij altijd overal vandaan weet te toveren! Ik vind de kanten schoenen in elk geval erg gaaf!
Eigenlijk vind ik alle sluiers wel mooi, ik denk de laatste twee het meest. Wat een prijzen ook zeg!

@Linnie – Ik vind alledrie de boeketten erg mooi, dit is ook wel echt iets voor mij! Ze zijn inderdaad allemaal heel verschillend, maar erg leuk. Alleen lijken deze wel vrij prijzig of zie ik dat verkeerd op de site?

Gisteren was er een schoolfeest voor leerlingen van mijn werk… Ik heb het gevoel dat ik een kwart van mijn gehoor kwijt ben en driekwart van mijn stem  :blink: Hoop dat het snel weer goed is, gelukkig ben ik vandaag vrij! In tegenstelling tot veel collega's en leerlingen.

Fijn weekend alvast!
Liefs,
Isabella

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2279 Gepost op: 16 december 2011, 11:09:53 »
[font="Times New Roman"][size="3"]Zo wat is er weer veel geschreven! Ik ga proberen opiedereen te reageren.[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Clau-John wat een leuke champagneglazen! En wat een poepies zijn je honden!! Wij hebben 3 katten en we hebben wel s voor de gein gezegd dan binden we een kussentje om de nek en dan komen zij de ringen brengen haha. Dat gaan we natuurlijk niet doen, als er iets eigenwijs is dan zijn t wel katten :wink: Dus waarschijnlijk doen onze neefjes t![/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@JM jij hebt ook supergave spulletjes besteld zeg bij LITB!En leuk dat je zo'n goed gevoel hebt bij je trouwambtenaar, is heeeeel belangrijk. Wij laten ons waarschijnlijk trouwen door een bekende. Zij is de beste vriendin van mn moeder (al heeeeel lang) en zij is dus echt een soort tante voor ons. En zij is ook babs maar dan wel in een andere gemeente. Maar wij mogen ook een babs uit een andere gemeente 'gebruiken'. Dus ik wil haarg aan vragen! Lijkt ons zo leuk want zij kent ons écht goed, dus dat lijkt me wel heel gaaf en heel persoonlijk.[/size][/font]

 [size="3"][font="Times New Roman"]@Annemieke Welkom! Geniet van de voorbereidingen het is zooo leuk! En het is hier zeker gezellig :)[/font][/size]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Blondbruidje ik denk dat het niet per se uitmaakt of het kant van jurk en sluier matcht maar de kleur is nog belangrijker denk ik. Alsje jurk wat ivoorachtig is en de sluier meer wit lijkt mij dat heel lelijk. Ik durf die gok iig niet aan en mijn jurk heeft echt een apart kantpatroon dus wil proberen qua kleur en kant daar wel iets bij te zoeken wat goed matcht. Ik heb ook zitten denken aan kanten schoenen maar ik denk dat dat idd iets te kanterig wordt. Maar ja mijn jurk is helemaal van kant die van jou niet dus bij jou zoudat juist ook wel mooi zijn om het weer terug te laten komen. Ik vind het welheel gaaf![/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]Wat vind je van deze schoenen: [/size][/font][font="Times New Roman"][size="3"][color="#0000ff"]http://www.lightinth...9-_p140204.html[/color][/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]Ook een strikje en kant je kunt ze in verschillende kleurenbestellen. En de hak is niet zo heel hoog volgens mij.[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]Of deze met een strikje: http://www.lightinth...1-_p184300.html[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Kumarie ik heb ook een jurk helemaal van kant! Ik moet zeggen dat ik wel heeel benieuwd ben naar jouw jurk…:biggrin:  Vooral met een spaanse sluier erbij want die ga ik er ook nog bij doen. Als je wil kun je foto's  op de gmail plaatsen, daar hebben een aantalvan ons de jurken geplaatst. Ik kan je in een pb (alleen als je dat wil hoor)wel ff de inloggegevens sturen. [/size][/font]
 
 [font="Times New Roman"][size="3"]@Little 1 fijn dat het beter gaat met je huid! Qua torselet,ik heb m nu ook al in huis ook via freshpair. Ik ben daar niet zo bang voor dat die met een paar kilo meer of minder niet meer goed zit. Ik weet niet eenshoeveel ik precies woog toen ik m kocht (ben nu wel weer wat aangekomen vanwegeal dat gesnoep met sint enzo :wink:) Maar ben van plan wel weer wat af te vallen.[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Rums ik weet niet of ze van de sauna houden maar anders een lekker sauna dagje cadeau geven? Dat geven wij aan onze CM zij is daar gek op;)[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Deniesje fantastisch die foto!!! Haha! En is dat Mika op de foto's? Wat heeft ie alweer een mooie bos haar![/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]@Linniepinnie ik zeg ook absoluut het eerste boeketje, die vind ik echt het mooist.[/size][/font]

 [font="Times New Roman"][size="3"]Hier nog wel wat leuks te vertellen: AS en ik kopen met kerst altijd een paar cadeautjes voor elkaar. En nu vroeg hij wat ik wou hebben maar ik wist echt niks dus ik heb gezegd dat ik wel mooie oorbellen voor de bruiloft wou. Dus gisteren heb ik samen met hem een mooi setje uitgezocht! Zeliggen nu ingepakt onder de kerstboom maar als ik ze weer heb uitgepakt zal ikwel een foto plaatsen hier :wink: Het zijn parelhangertjes met een klein steentje. Ik ga er ook nog een bijpassend hangertje voor aan mn ketting bij kopen dan is het een mooi setje. [/size][/font]
« Laatst bewerkt op: 16 december 2011, 11:17:09 door roxymilan »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2280 Gepost op: 16 december 2011, 11:53:11 »
@Clau-John - wat leuk die bijpassende hondenspeeltjes! Bij ons willen we onze twee hondjes er ook heel de dag bijhebben. Ik ga dit idee zeker onthouden. Tot nu toe wilden we de ringen in een vilten bloem aan hun halsband hangen, al had ik nog geen specifiek idee/voorbeeld. Dit is ook echt leuk! Mogen de hondjes ook in het gemeentehuis?

omdat we alles op 1 locatie houden (dus ook de voltrekking) krijgen we een eigen ingang op de locatie.
dit is geheel gescheiden van de rest van het hotel-restaurant-gasten aldaar.
en daarom hebben ze aangegeven dat de honden er evt de gehele dag erbij mogen blijven.

@ mika starring in ondertrouw

hahahaha wat heb je dat leuk gedaan ..grinnik
hebben jullie evt al een idee betreft mika met jullie dag ?
ik heb indertijd een kinder trouwakte gemaakt,
die de kinderen ook mochten ondertekenen om zo aan te geven dat ze ook "toestemming" gaven aan ons
en dat vonden ze super leuk... (anouk was toen net 7 en ivar net 4)

@ roxy - miss-ila
met een poes zou ik de gok ook niet durven te nemen.
mochten de hondjes de speeltjes niet in hun bek willen nemen,
dan wil ik een mooi lint maken en dat aan hun halsband vast maken.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2011, 11:56:35 door clau-john »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2281 Gepost op: 16 december 2011, 12:32:45 »
Beste iedereen, degene die al wat van mij hadden gelezen en alle nieuw bijgekomen bruiden. Ik ben een tijdje hier niet geweest. Omdat er na het zoeken van de datum niets nieuws was te vertellen.
 Vroeger had ik de wens om met mijn ex te trouwen op 31/12/99 was een van de ideeën. Dankzij de trouwplannen van mij eindigde de relatie achteraf het beste wat mijn ex had kunnen doen. Maar goed dat die trouw niet door is gegaan dat heb ik vaak morgen horen. Dat wil ik niet opnieuw.
 Maar goed zonder budget is het moeilijk een bruiloft te regelen.
 Op 24 februari 2006 ben ik aan gereden door een vrachtwagen? Dat zal ik nooit vergeten omdat we toen een jaar en een dag samen waren. De afhandeling van de schade van de auto heeft jaren geduurd en nu is eindelijk mijn persoonlijk schade geregeld. Nu wil ik dat geld gebruiken voor onze dag. Iets positiefs halen uit een nare dag met veel gevolgen die blijven naslepen. We hebben nu een bedrag van 10 duizend euro. Is toch een groot bedrag als je dat zo leest.
 We hebben nu eindelijk definitief besloten dat we zaterdag 22 september 2012 gaan trouwen. Zijn oudste zus en met zou het liefst willen dat we een dag eerder gingen trouwen zodat ze een vrije dag zal krijgen op het werk. We trouwen omdat we van elkaar houden en niet om anderen een vrije dag te bezorgen.
 Tom is een nakomertje en zijn jongste zus is 13 jaar jonger en hij heeft vier zussen. Die dus allemaal in een andere levensfase zitten. Een is gescheiden en de andere vier al jaren getrouwd en allemaal al lang uit de luiers met grote kinderen. Erg enthousiast weren ze niet dat we gingen trouwen. Wij willen dat de kinderen van de zussen bij de trouw kunnen zijn zonder dat ze vrij van het werk moeten nemen of school.
 De oudste zus wel want die gaat mijn trouwkleed maken en die van de meisjes. Tom en ik hebben drie kinderen Amber Caitlin, Zoë Doreen en Jonas Jayden op de trouw gaan ze vijf, vier en drie jaar zijn. Ik ben te huwelijk gevraagd in oktober 2008 en een paar maanden later ontdekten we dag nog een kindje gingen krijgen en wilde wachten met de trouw tot ze wat groter zullen zijn.
 Afgelopen zaterdag was er een fotosessie bij ons thuis van de kinderen. We laten een kalender maken voor de peters, meters van onze kinderen en onze ouders. De peters en meters zijn op een na allemaal kinderen van Tom zijn zussen. Ook zijn er foto's gemaakt voor een nieuwjaarskaart en een save the dat kaartje. Hier zijn een paar foto's van onze drie bruidskinderen.
 Donderdag 29 december ga ik met mijn schoonzus en de meisjes naar Fidélité in Den Bosch. Ik begin heel nerveus te worden. Ik heb eindelijk wat plaatjes en jurken gevonden die me aanspreken. Ik hoop echt dat ik mijn trouwjurk ga vinden. We gaan zo ie zo een patroon laten maken. En dan kunnen we kiezen om ook een pasmodel te laten maken met een passessie ook kunnen we de stof laten knippen. We zien dat nog wel. Verder wil dit jaar een gastenlijst maken van wie we willen uitnodigen en dan snel een zaal zoeken met of zonder catering. Het gaat goed komen alleen nu beginnen want over een negen maanden is de grote dag er al. Volgende keer zal ik ook op jullie weer reageren.

De foto's zijn een beetje klein.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2011, 14:33:16 door Veer »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2282 Gepost op: 16 december 2011, 12:34:24 »
welkom veer..!!!

heel verhaal, maar voel je welkom.
we hebben allemaal heel veel te vertellen, dus vervelen hoef je je hier niet

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2283 Gepost op: 16 december 2011, 14:33:59 »
Toch even door de 40 pagina's gekeken.
@Vera
Waar ben je? Al lang niet meer gezien!
Tijdje niet met de trouw bezig geweest. Nu we zeker weten budget ga ik er helemaal voor plus definitieve datum. Al was het al op de gemeente en de kerk geregeld. @Lobensil gecondoleerd met het verlies van oma. Fijn dat jullie nog twee maanden hadden. @gracegladys Bedankt dat ik kon lezen over je zoektocht. Degene die je helpt is toch heel belangrijk. Ik heb ook van alles uitgeknipt samen met de meisjes. Maar een jurk moet je passen om te zien of het je staat. Fijn dat je geslaagd bent bij de Markies. Een winkel waar ik vroeger heen wilde maar ze is veel te ver weg en gaat mijn schoonzus mijn jurk en jurkjes voor de meisjes maken. Mooie jurk heb je gekozen!
de wensboom.pdf is al binnen !!!!

echt super service ...
en we vinden hem heel gaaf ....zucht


 Heel mooi wat een leuk idee! @blondbruidje wat fijn dat het gelukt is een prijs te maken. Heerlijk dat je geslaagd bent een mooie jurk te vinden en een bijpassen de sluier zal vast ook wel lukken.
welkom veer..!!!

heel verhaal, maar voel je welkom.
we hebben allemaal heel veel te vertellen, dus vervelen hoef je je hier niet


 Bedankt ik was even weggeweest. Het is hier heel gezellig en ik zal proberen regelmatig te lezen en te posten. Nu gaan we echt aan de slag.Waarom zo lange woordenbrij? Ik had er toch enters tussen gedaan zodat het beter leesbaar is.Gelukkig mijn eerste post toch wat aan kunnen passen dat het wat makkelijker leest.

rums

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2284 Gepost op: 16 december 2011, 16:30:23 »
Bedankt voor alle tips voor cadeautjes voor de ceremoniemeesters.

Sturen jullie trouwens via de mail rond ofzo?  volg het even niet.

Onze trouwkaarten zijn inmiddels klaar en de enveloppen geschreven. Alleen nog het extra kaartje voor de daggasten voor erbij.
We zijn trouwens inmiddels onder de 100 nachten!!! echt heel fijn  :biggrin:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2285 Gepost op: 16 december 2011, 19:29:06 »
@ Claujohn, wat een lief ras is dat! vind dat hele mooie en schattige hondjes! (mijn vriendin van vroeger had er 1, was er dol op!)
Thanks voor de complimentjes voor de strip :tongue: Wat betreft Mika en zijn broer, we hebben nog niet echt een idee hoe we ze bij de dag gaan betrekken. Voor mika is er sowieso om 0.00 op het feest even stilstaan (maar dan slaapt ie denk ik al wel) De jongens mogen sowieso de ringen brengen. We willen ze allebei een knuffel geven met 1 ring eraan. Misschien laten we de knuffel borduren met onze datum erin, geen idee! We doen niet aan sierraden voor de jongens. 1 ze zijn heel ruw met hun spel, 2 ben bang dat ze het verliezen 3 ik vind het eigenlijk alleen leuk bij meisjes. Dat van de trouwakte is ook heel leuk! Daar wil ik ze zeker bij betrekken. We zijn nog niet zo heel erg bezig met dat soort details :wink: maar het is wel leuk om er over na te denken.

@ Nails ah gossie, aandoenlijk! Ze zien het natuurlijk als speelgoed :tongue:

@ blondbruidje, zo jij bent lekker bezig hihihi! (herken mezelf ;)qua fanatiek zijn in dit soort dingen) Gelukkig ben ik op een paar slippertjes klaar, maar daar ligt de van haren vol mee tegen het voorjaar aan dus dat hoef ik niet persé nu aan te schaffen. Ik zou ook gaan voor een van de laatste sluiers, zo'n spaanse staat er prachtig bij! Ook de kanten pumps zijn helemaal mijn smaak! Helaas past het niet bij mijn jurk want ik heb weinig kant.
Heb nog wel een tip voor schoenen voor je, alleen vandaag bij brandos 20% korting met de code twintig http://www.brandos.nl/bruidsschoenen/c173/pagesize/99

@ Missy, oee leuk van die feesten, love it!! :biggrin: Fijn dat je vandaag vrij was, maar jammer voor je collega's haha! Fijn weekend!! :wink:

@ Roxymilan, yup dat is mikaatje mét een bos krullen :biggrin: heerlijk hoe snel dat gegroeid is en ik ga het voorlopig ook niet knippen haha! Leuk dat je geslaagd bent voor oorbellen voor je trouwen onder de kerstboom :wink: Ik vind een verrassing altijd heel leuk maar zo samen uitzoeken is ook leuk, romantisch ook! Ben benieuwd maar moet nog even een week geduld hebben haha!

@ Veer welkom terug meid! Leuk dat jullie de datum ook hebben vastgelegd. Jaja, nu komt er ineens een hoop kijken he :wink: maar in 9 maanden is dat allemaal goed te realiseren. Trek je niks aan wat anderen van jullie datum vinden, het is JULLIE dag maar volgens mij ben jij wel zo'n sterke vrouw die goed haar mannetje staat en niet op dr mondje gevallen is, dus komt wel goed :wink:
Leuk dat je je jurk en die van de meisjes laat ontwerpen! Heb je al enig idee wat je wilt voor jonas? hetzelfde als papa? dat wil ik namelijk wel voor de jongens, maar ik wil wel verrast worden met het kleur pak van armand. Latig maar we vinden er vast wel wat op.

Ik heb de locatie weer even gemaild omdat we toch wat veranderingen in de gastenlijst hadden en het draaiboek, gelukkig zijn ze ermee akkoord gegaan en hebben de offerte aangepast wat in ons voordeel uitvalt :wink:
Het wil weer niet lukken met ontwerpen van een mooie kaart, ik ben te perfectionistisch denk ik :sad: Ik denk dat wij maar gaan bestellen via trouwpost.nl Lekker makkelijk en goed betaalbaar. Nu eerst maar iets moois daar creeeren (of lekker makkelijk kant en klaar) en een proefdruk vragen om te kijken of de kwaliteit wel mooi is, ze zijn redelijk goedkoop dus ik wil wel even weten hoe het papier van de kaarten is.

Fijne avond meiden!

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2286 Gepost op: 16 december 2011, 19:35:42 »
@ Veer wat een mooie foto's van je kids!

@ Rums voor jullie schiet het dus echt op zeg. Goed dat jullie de kaarten al klaar hebben.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2287 Gepost op: 16 december 2011, 21:04:32 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:21:31 door Mikey »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2288 Gepost op: 17 december 2011, 08:49:07 »
Ego-post; heb verdorie gisteren een ongeluk(je) gehad. Kop-staart en ik was kop. Heel mijn rug/nek stijf, maar de huisartsenpost vond het niet nodig om me te zien. We moeten vandaag wel naar België om de ringen op te halen. Auto rijdt verder gewoon prima hoor, de bumper is beschadigd, maar zit goed vast. Weer een hoop geregel natuurlijk bahbahbah.

mb83

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2289 Gepost op: 17 december 2011, 17:48:55 »
Hier nog iemand die in 2012 gaat trouwen. Eerst zou dit 16 mei zijn, datum stond al vast op de locaties, maar wij moesten de datum verplaatsen vanwege gezinsuitbreiding bij schoonzus. Nu is het 6 juli geworden, de laatste vrijdag voor de zomervakantie, dus we hebben nog alle tijd!

Locaties hebben we vastgelegd en de jurk heb ik uitgekozen. Ik heb ook de Cymbeline Ecosse aangehad en heeeeeel erg over getwijfeld, net als over nog een heleboel andere jurken  :unsure: maar uiteindelijk toch een andere keuze gemaakt. Ben er heel erg blij mee! Al vond ik het wel lastig hoor, mijn smaak is zeer breed, dat maakte het dan ook moeilijk! Daarnaast hebben we de fotograaf en band geregeld en vervoer voor de daggasten.

Wij zijn nu bezig met de reis, toen we in mei zouden trouwen, wilden we ver weg en lang gaan, nu het in de zomervakantie valt, wordt het dichterbij en korter. (ivm geen zin in drukte en torenhoge prijzen) Twijfelen nog of het met de auto of het vliegtuig wordt, in ieder geval Europa. Daarnaast zijn de ringen en de uitnodging hot item :) en de gastenlijst... lastig hoor, wel en geen daggast.

Leuk om zo te lezen waar iedereen zich mee bezig houdt en de tippies van iedereen bij te houden!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2290 Gepost op: 17 december 2011, 18:11:18 »
Rums fijn dat je de kaarten al binnen hebt! EN onder de 100 dagen woooow!!! Het gaat nu écht opschieten, leuk!

Mikey, vond je? Ik vond hem best kinderachtig... Ik zal mijn andere ontwerpjes ook wel even op de hyves zetten, deze worden het dus niet...

Charley oh meid toch wat naar!! Hou je nek maar goed in de gaten want misschien was de klap niet hard, nekpijn is NIET goed! Sterkte! en natuurlijk veel plezier morgen met de ringen halen, ben benieuwd of ze naar jullie wens zijn geworden.

mb83 welkom! zo te lezen zijn jullie ook al goed op weg met het regelen. Persoonlijk had ik de datum lekker op 16 mei gehouden want nu zit je idd met hele hoge kosten voor de huwelijksreis, maar als het allemaal gaat lukken, helemaal leuk!
Veel lees en schrijfplezier hier! :wink:

Nou, wij hebben de ondertrouw (nog steeds) niet kunnen vieren :mad: Ga er hier verder niet teveel op in maar AS heeft een beetje veel aan zijn hoofd en we hadden ook nog een verjaardag tussendoor, ik naar de tandarts (jippie ben eindelijk klaar met restauratie gebit! :biggrin:) en chaos op werk.. :sad:
Ik ga gauw eten met de jongens want de kleinste is heeeel vervelend aan het worden door vermoeidheid.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2291 Gepost op: 18 december 2011, 16:21:26 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:12:24 door ikke87 »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2292 Gepost op: 18 december 2011, 21:01:11 »
He allemaal,

Nou, wat een leuke spullen zie ik voorbij komen van litb. Heb er ook al even gekeken, en leuke spulletjes gezien zoals gastenboek enzo. Ik hga er binnenkort ook eens neuzen en wat bestellen denk ik :wink:

Hier verder geen trouwnieuws, behalve dan de ondertrouw 30dec. Gaan er een leuke dag van maken, smorgens in ondertrouw en daarna naar musical, heb kaartjes besteld en dat krijgt mn as dan kerstavond 
Allemaal nog een fijne zondag!

Ik heb ook een gastenboek met bijpassende besteld toen bij LITB maar die verkoop ik nu omdat we toch iets anders gaan doen. Mocht je interesse hebben? Ik zal wel ff een foto bijvoegen. Heb m ook op marktplaats staan voor 10 euro.

Leuk dat jullie de 30e in ondertrouw gaan, wij gaan de 27e! Weer een stapje dichterbij :)

Hier nog iets leuks: we hadden ineens een heel gaaf nummer gevonden voor onze openingsdans! Ik was bij zumba vandeweek en daar was echt zo'n lekker gek nummer en die vond ik zo leuk en AS ook. Dus we dachten: daar moeten we iets mee doen! En wij zijn ook niet van die types die echt zo 'serieus' gaan dansen dus juist een lekker gek dansje past wel bij ons. Nu beginnen we dus met een salsa (zodat iedereen denkt dat wij gewoon een nummer salsa gaan dansen) en dan ineens komt er zo'n gek stukje en daarop hebben we een heel grappig dansje bedacht. We hebben t vanmorgen al een btje geoefend en we lagen echt helemaal in een deuk allebei! Dat wordt echt zo lachen ik denk echt dat mensen t geweldig vinden. Het nummer is 'Shake Senora' van Sean Paul ft. Pitbull etc. Echt een fout nummer maar we vinden m wel gaaf. En hij leent zich uitstekend voor een lekker gek dansje :wink: Ik hoop alleen wel dat ik een btje kan dansen in mn jurk...
« Laatst bewerkt op: 18 december 2011, 21:04:37 door roxymilan »

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2293 Gepost op: 19 december 2011, 10:21:29 »
@blondbruidje: Heb de foto's op email bekeken. Wat een gave jurk heb je. Heel erg chique!

@Linniepinnie84: Goeie link! Ik was inderdaad ook al aan het nadenken over mijn "boeket". Denk dat ik ook geen echte bloemen wil, deze zijn dan een goed alternatief. Vooral de laatste vind ik heel erg mooi. Valt ook vast wel na te maken. Ik had laatst ook een foto gezien van een 'boeket' van allemaal vlindertjes. Was ook heel erg mooi. Maar ik weet nog niets zo goed of zo'n lenteboeket wel past in november  :tongue:  Ik ga maar weer eens aan de frobel denk ik.

@deniesje: Leuke strip  :laugh:  Wat een mooi stel zijn jullie.

@nails: mooie spulletjes heb je van LITB. Ik ga daar ook maar eens rondkijken geloof ik  :wink:

@Charley: Altijd naar zo'n kop-staartje. Wel goed in de gaten houden of je klachten krijgt/houdt. Je kunt er beter maar vroeg bij zijn.

@Veer: Pittig verhaal. Fijn dat het dan nu eindelijk toch gaat gebeuren. Wat een super foto's heb je van je kids. Wat een mooie kinderen zijn het. Waar heb je de foto's laten maken?

@Roxymilan: Ik heb alleen nog maar een foto van de jurk met een model er in. In januari ga ik de jurk halen en zal ik een foto plaatsen. Ben ook erg benieuwd wat jullie er van vinden. Heb al hele mooie jurken gezien op de email.jeetje er staan wel erg mooie dingen op de site die linniepinnie84 doorgaf


http://img2.etsystatic.com/il_570xN.287749966.jpg

http://img2.etsystatic.com/il_570xN.296676270.jpg

Ik ga er eens even flink rondneuzen om ideetjes op te doen

mb83

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2294 Gepost op: 19 december 2011, 10:31:14 »
mb83 welkom! zo te lezen zijn jullie ook al goed op weg met het regelen. Persoonlijk had ik de datum lekker op 16 mei gehouden want nu zit je idd met hele hoge kosten voor de huwelijksreis, maar als het allemaal gaat lukken, helemaal leuk!
Veel lees en schrijfplezier hier! :wink:


Ik snap je reactie, dat hadden wij in eerste instantie ook, maar de kans is zeer realistisch dat ze een paar dagen voor, of op de 16e bevalt, dus dan is ze er helemaal niet bij. Het is toch zijn enige zus... En mocht het op de 16e gebeuren, dan is het (afgezien van het feit dat ze getuige is, dus dit het ingewikkeld maakt) voor zijn ouders ook lastig. Je zoon trouwt, je dochter is net bevallen, daar wil je toch ook naartoe...
Deze ene dag willen wij één keer om ons laten draaien. Het was een moeilijke beslissing, ik vind de 16e nog steeds een hele mooie datum, maar dit geeft wel meer rust. En die reis komt wel goed, in juli wordt het meer een vakantie, in december gaan we een mooie 'verweghuwelijksreis' maken. Ik baal meer van de kosten op de dag die nu duurder uitvallen, maar ja... het kost toch al een berg geld...

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2295 Gepost op: 19 december 2011, 13:14:32 »
@ MB83: Leuk dat je hier ook bent! Ik snap het helemaal, dat gevoel van: En nu draait het eens om ons.. Wij hebben dat gevoel ook wel een beetje, AS zijn zus is twee jaar geleden getrouwd en toen draaide ( in de voorbereidingstijd) alles al om hun, alles ging over de bruiloft. Toen wij onze verloving bekend maakten, was dat even leuk. Een week later maken zij bekend dat ze zwanger zijn, en sindsdien draait alles om de baby(kindje is ook laatst geboren). En het is natuurlijk geen wedstrijd.. Maar zou het toch wel leuk gevonden hebben als de familie ook een beetje meer interesse had getoond nu tijdens onze voorbereidingen. Dus hopelijk is dat op onze dag wel zo..
@Linniepinnie: Vind het eerste en het laatste boekt het leukste!
@ Veer: Welkom (terug)! Leuk dat je meekletst 
@ Ikke87 / Roxymilan en andere dames die binnenkort in ondertrouw gaan; Veel plezier! Hopelijk is t voor jullie net zo leuk!

@  Ondertrouw vieren (deniesje): Jammer dat jullie het nog steeds niet hebben kunnen vieren. Wij ook nog niet helaas.. We zitten erover te denken om in Januari met onze beide ouders, en onze getuigen en CM te gaan bowlen en lekker borrelen met hapjes om het te vieren.  Plus dan kunnen zij elkaar allemaal leren kennen!

Nog maar 3,5 maand voor ons! :biggrin:
Wij zitten er over na te denken om een videograaf in te huren voor de bruiloft, zodat we achteraf de ceremonie en andere mooie dingen nog een keer terug kunnen zien. Zijn hier meer dames die dat van plan zijn?
Verder weet ik niet zo goed wat ik wil met mijn schoentjes.. K heb van die goedkope ballerina’s van de van haren er snel bijgehaald ( mijn AS is 2 cm kleiner dan ik..).  Maar stiekem zit ik er over na te denken om toch, voor het feest s avonds, mooie lage hakschoenen te halen. Maar ja, krijg ik dan niet dat mijn jurk raar is afgespeld voor die andere.. Plus het kost weer extra geld en alles is al zo duur.. zucht ..

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2296 Gepost op: 19 december 2011, 13:59:12 »
@ Ikke87 Leuk, de ondertrouw is ook al bijna voor jullie! En wat een leuk idee kaartjes voor een musical, daar zal je AS vast en zeker heel blij mee zijn! Thanks voor de complimentjes op het verhaaltje.

@Roxymilan, leuk dat jullie een nummer hebben voor de openingsdans! Ik ken het nummer niet, heb het even opgezocht haha! Tis een lekker schudden met die kont nummer :tongue: Héél leuk!! En ook al bijna de ondertrouw, spannend!
Ben benieuwd wat jullie nu met het gastenboek gaan doen!

@Kumari, dank je wel voor de complimentjes :) En zo'n kunstboeket is idd heel gaaf! Ik wil ook een niet alledaags boeket met lekker veel bling, veertjes, etc. Binnenkort even naar onze bloemiste toe (goede kennis) want ik krijg mijn boeket van haar, ik wil echter wel dat het een verrassing is dus dat AS het boeket kiest maar wil wel laten zien wat ik niet mooi vind (en uiteraard wat wel :wink:)

@MB83, ok nu je het uitlegt snap ik je helemaal! :wink: Was ook niet bedoeld als aanval hoor, maar fijn dat je het even toelicht, dan kan ik me beter verplaatsen in de reden waarom.

@JM2012 Sja dat van die schoentjes moet je lekker zelf weten :tongue: Ik ga ook voor een 2e paar, of dat nu met een lagere hak worden of slippers moet ik nog even bedenken. Is je jurk al afgespeld/vermaakt? Je kan vragen in de bruidszaak of je er, nadat je jurk is afgespeld voor je ballerina's even schoenen met een klein hakje kunt passen, dan heb je zelf een idee hoe het eruit ziet. Je kan ook je jurk laten afspelden als je schoenen met een hakje aan hebt, dan is je jurk wat langer. Persoonlijk zeg ik liever iets te lang dan te kort.
Wij hebben een videograaf, namelijk ridali http://www.ridali.nl Ze komen de hele dag met z'n tweetjes filmen tot 10.00 s'avonds en je krijgt een clip erbij. Ze hebben nog meer opties die je erbij kunt "kopen"
Wij zijn ontzettend blij met ze, hele aardige relaxte mensen (leuk jong stel) en tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezen over ze. Wij hebben alle vertrouwen in hun. Oja ook leuk, ze zijn heel goed betaalbaar! Mocht je ze willen boeken moet je snel zijn want ze hebben nog maar een paar plekjes vrij volgend jaar! (en mocht je ze dan willen boeken, wil je dan tegen zeggen dat je de tip van mij hebt?:tongue:)

Wij zijn gisteren uit eten geweest en zo toch nog een beetje de ondertrouw kunnen vieren. Tijdens het eten hebben nog eens goed gepraat over de periode dat Mika zo ziek was, het blijft een gevoelig punt en het blijft onzeker, maar als ik zie hoe sterk AS erin staat weet ik hoeveel ik aan hem heb. Hij is echt mijn steun en toeverlaat en mijn maatje en ik ben zoooo blij dat ik met HEM ga trouwen! :wub: haha!
Verder hebben we lekker gebabbeld over de bruiloft, en AS is nu wel bezig (in zijn hoofd) wat voor pak hij wilt. Hij is best onzeker en vraagt mij om mijn mening. Samen hebben we plaatjes bekeken en heb ik gezegd wat ik mooi vind, maar dat ik het het belangrijkst vind als híj zicht er lekker in voelt. In januari gaat ie dan eindelijk op pad voor een pak. :rolleyes:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2297 Gepost op: 19 december 2011, 14:09:20 »
@ Deniesje: Wij hebben deze op het oog: www.smashvisuals.nl. Heb een offerte gekregen: Voor 500 euro komen ze van sochtend s8:00 tot smiddags 17:00 filmen, krijgen we het volledige materiaal ( 2,3/3 uur film), een film van 30/45 min en een korte clip van 4/5 min op eigen gekozen muziek. Voor 700 komen ze van sochtends 08:00 tot savonds 23:00 filmen en krijg je ook al die eindproducten. Klinken dat als redelijke prijzen..?

Mijn jurk wordt pas in februari afgespeld :wink: Zal dan even kijken hoe en wat!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2298 Gepost op: 19 december 2011, 14:23:43 »
@ JM2012 klinkt niet gek die offerte! (ik kende deze videograaf nog niet) Komt er 1 persoon filmen of met zijn tweetjes?
Je kan bij ridali ook je budget aangeven en dan vertellen zij wat er mogelijk is. Waarom ik zo fan van ze ben, is omdat het mailcontact super verloopt, hun manier van filmen/bewerken, hun vernieuwende ideeen, hun persoonlijkheid...
Ik krijg regelmatig mail van Rianne hoe het gaat met de voorbereidingen, en geven antwoord op vragen en geven tips. Zijn gewoon super lieve, meelevende, hippe en geinteresseerde mensen;) En die klik was er meteen! Kijk maar eens op de trouwhyves, alleen maar goede reacties over ridali.
Je moet doen wat je gevoel je zegt hoor meid! Het zou sowieso geen kwaad kunnen om bij beiden te informeren of ze op jullie datum nog kunnen, want net als fotograven zijn videograven snel volgeboekt.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2299 Gepost op: 19 december 2011, 14:35:33 »
Jeetje, meiden…ik moet echt ff goed terug lezen!

@ JM2012; gefeliciteerd nog met je ondertrouw! Duurde bij ons idd ook erg kort, maar wij zaten ook ff apart. Ach, uiteindelijk hebben we er zelf gewoon een super dag van gemaakt!!
En super dat jullie de ambtenaar hebben die jullie willen!! Dat is toch wel heel erg fijn.

Jeetje, wat een onderhouden van je huid! Ik krijg dat echt niet voor elkaar….vooral wegens het feit dat ik 's ochtends het liefst zo lang mogelijk op m'n bed blijf liggen!!!

Leuk dat jullie alsnog een openingsdans gaan doen. Wij wilden ook een videograaf…of nou ja, ik wil dat graag, maar budget technisch gezien zit dat er echt niet in! Dus we zijn nog heel hard aan het nadenken of we iemand uit de vrienden/familiegroep vragen dit te doen, met een gewone camera.

@ roxymilan; dat klinkt als een goede planning! En ik denk dat zo'n videozuil ook wel heel erg gaaf is, maar hou er wel rekening mee dat niet iedereen dat zal doen (zeker de ouderen niet). Aan de andere kant is mijn ervaring ook dat niet iedereen een receptieboek invult.

Super dat je mooie oorbellen krijgt voor kerst! Kan je ze na de bruiloft ook nog dragen??

En wat een geweldig nummer om de avond mee te openen!!! Wordt vast een leuk dansje ;-)!

@ blondbruidje; heb je al reactie van de locatie? Als jullie daar de 9e zijn geweest, dan zou ik nu ook wel iets verwacht hebben!

Haha…ja, zo'n bruid was ik inderdaad! Alhoewel ik het hardst snotterde…de rest viel op zich wel mee! En bij de 2e keer passen zat m'n oma helemaal in tranen, maar zij is ook vaker emotioneel (leeftijd etc). Ik dacht er ook te nuchter voor te zijn, maar het viel gewoon allemaal samen… En toen ik op dat moment ook nog mn as belde (wilde het toch delen), toen was het helemaal gedaan ;-)!

@ Blitzey; jeetje wat een drama met je examenrooster…. Kan je nog herexamens doen?? Ik zal in ieder geval duimen dat de commissie nog anders beslist.  Wij trouwen ook midden in de tentamenperiode, maar dat haal ik dan in het volgende blok in. Het is ff niet anders.

@ clau-john; logisch dat je dan zenuwachtig bent om je stiefvader weer te vragen. Ik hoop echt dat hij het wil doen!!!

Geweldige champagne glazen trouwens!! En de speeltjes voor de honden, echt leuk!!

@ annemieke12; welkom op het forum! Lees en schrijf lekker mee!!!

@ Little1; wat gaaf dat jullie de samba als openingsdans gaan doen en dan ook een andere outfit! Ben heel erg benieuwd….hou je het als verrassing voor je gasten??

@ deniesje; haha..wat een leuk verhaal!! En die foto's, echt super!

@ linniepinnie; gave bloemen! Ik zou voor de laatste gaan…lekker vrolijk!!

@ Veer; fijn dat je er weer bent!!

@ Charley; hoe is het met je??? Nog last van je rug/nek?

@ MB83; welkom!! Heel herkenbaar…. Mijn zwager en schoonzusje zijn 2 maanden voor de bruiloft uitgerekend van het 1e kleinkind van m'n schoonouders…. Nu moet ik zeggen dat de aandacht goed verdeelt wordt, maar een kleinkind is in mijn ogen ook wel toch bijzonderder dan een bruiloft! Maar de rest vd wereld staat natuurlijk niet stil ;-)! Ik had het ook verzet hoor….want op deze manier is het wel echt jullie dag en zit je niet steeds in spanning!

@ gastenlijst; we zitten nu op 158 waarvan 30 daggasten. Bij de daggasten zie ik geen probleem, dat is echt al heel lang heel erg duidelijk en voor de feestgasten; met de wetenschap dat 10% toch niet komt (zegt men) durf ik het wel aan om dan iedereen uit te nodigen…en die 8 meer of minder op het feest merk je toch niet! Ik heb wel besloten dat de kids van de man van m'n moeder niet uit te nodigen, want ik heb gewoon echt niets met ze. Ik ga er nog wel ff met m'n moeder over hebben, maar ik hoop (en geloof) dat ze dat wel begrijpt.

En dan afgelopen vrijdag….ik had mijn proefkapsesl & make-up. Allereerst was Valerie (de visagiste) mooi op tijd, en daar ben ik om een of andere reden dan toch wel gevoelig voor! Een super start dus, en na een kopje thee en wat kletsen ging ze gelijk alles klaar zetten! Jeetje wat een spullen ;-)! Ze begon eerst met het stylen van mn haar, dat heeft denk ik de meeste tijd gekost. Het is echt heel erg mooi geworden, totaal anders dan ik zelf ben, of althans…het is niet alledaags! En dat hoort natuurlijk ook wel bij een bruiloft. M'n make-up was ook prachtig, heel neutraal, maar tegelijkertijd knalden mn ogen er wel uit! En geen vlekjes, geen rode huid, en wel gewoon m'n sproeten ;-)!
Ik heb veel foto's, maar hou ze toch voor mezelf. Ik weet dat jullie het graag willen zien en ik zou ook wel jullie mening willen weten, maar sommige dingen wil ik toch wel als verrassing houden!! Oh, en als je nog iemand zoekt in de buurt van Rotterdam (alhoewel ze vast ook wel verder reist), Valerie is echt top!! Heel relaxt ook en dat vond ik zelf wel erg prettig….zeker straks op de trouwdag zelf!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards