collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951907 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2375 Gepost op: 1 januari 2012, 14:11:39 »
Ik wil jullie ook allemaal een heel gelukkig 2012 wensen.  :)

@Lies – Het aanzoek bij je ouders klinkt erg leuk! Lief dat je het feest bij hen in de achtertuin mag vieren.

@Clau-John – wat een leuke spulletjes hebben jullie al gemaakt!

@Blondbruidje – leuke spullen weer! Dat jurkje is ook wel erg gaaf. Wel moeilijk kiezen zo tussen twee locaties. Aan de ene kant is het wel leuk als het bij bekenden is, maar als die andere locatie veel mooier is… Scheelt het veel in prijs, anders maakt dat de keuze misschien makkelijker.

@Linniepinnie – je hebt dus ook al behoorlijk wat geregeld lees ik. Wel leuk dat je AS zo geheimzinnig doet over zijn pak. Ben je al erg nieuwsgierig?

@Nails – bedankt voor je compliment over mijn jurk! Jammer dat jullie CM niet zoveel interesse toont, het is leuker als je iemand hebt die er ook steeds over mee wil denken en praten.

@Charley – Fijn dat de klachten al flink afnemen. Jullie bruiloft komt al echt dichtbij dus!

@Veer – leuk dat je hier weer gekletst! De jurk ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd hoe die straks in het echt wordt. Wel ideaal dat je schoonzus zo handig is om hem in elkaar te zetten.

@Annemiek – Wat een leuke manier om gevraagd te worden. De winterefteling is inderdaad altijd supergezellig en ook  romantisch, met de kerstversieringen en lichtjes.

@Roxymilan – hopelijk knap je snel weer op, het is inderdaad niet leuk om zo ziek op bed te liggen met oudjaar! Wat leuk dat je CM zelf met een gedicht kwam. Ik ben zelf altijd dol op gedichten, dus waarschijnlijk wil ik er zelf bij onze ceremonie ook wel wat in verwerken. Wat een leuke naam, Veerle! Bijzonder zo’n kerstkindje, zeker als het eigenlijk helemaal niet verwacht was.

@Mikey – leuk dat het aanzoek gisteren was! En nog een mooie armband erbij ook, echt lief!

Fijne dag vandaag allemaal en ik hoop dat 2012 voor jullie allemaal een heel gelukkig en mooi jaar zal worden! :biggrin:

Liefs,
Isabella

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2376 Gepost op: 1 januari 2012, 19:53:08 »
HAPPY NEWYEAR!!!!  Lieve meiden het is 2012....EINDELIJK....hahahahaha whoehoehoehoe.... :biggrin:


Rox, wat leuk een babynichtje!! En wat een mooie naam ook!.

Mikey, heel gaaf zo'n aanzoek!! En super dat je zo'n mooie armband hebt gekregen zeg!


Wij zijn naar de locatie geweest voor de puntje op de i!!. Ik heb net eindelijk...(poeh he) een bruidskapster/visagiste geboekt... nu de kaarten nog, maar wat is dat toch ontzettend moeilijk. Weet gewoon niet wat ik moet doen en erop zetten.

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2377 Gepost op: 2 januari 2012, 00:24:52 »
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Dit word ons jaar, allemaal 2012 bruidjes  :biggrin:

@ linniepinnie, jeetje ik weet nu zeker dat wij ook even voor Martinshof ringen gaan kijken! Zo steek je hier nog eens wat op!
@ roxymilan, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Wat heerlijk trouwens... huwelijksreis in een villa met zwemband!
@ mickey, wat leuk dat je nu echt officieel bent gevraagd! Super lief dat hij onthouden heeft dat je graag een parelarmband wilde dragen tijdens de bruiloft.


Over mn CM ze belt me binnenkort om af te spreken en dan ga ik er eens goed met haar over praten. Ze heeft net een nieuwe vriend, maar zou toch fijn zijn als ze wat meer gaat doen (want we hadden al een hoop afgesproken en er is nog niets mee gedaan).
Deze maand ga ik met mn moeder kijken voor jurken om te kijken wat mooi staat en voor bloemen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2378 Gepost op: 2 januari 2012, 09:42:22 »
@ Roxymilan: Gefeliciteerd met de ondertrouw! Tsja t stelt inderdaad niet zoveel voor, maar ik vond t toen toch nog leuker dan ik had verwacht! Lief van jullie CM/Getuige dat ze dat wil doen zeg!
En gefeliciteerd met het nieuwe nichtje!

@Mikey: Wat leuk, dat aanzoek! En cadeautjes zijn altijd welkom natuurlijk.. :wink:

@Blitzey: Het is nu eindelijk zo ver he! Fijn dat jullie de puntjes op de i hebben kunnen zetten op de locatie.

@Nails: Wat vervelend dat jullie CM niet zo heel veel doet. Het is inderdaad wel handig om dat eventjes te bespreken. Het is erg makkelijk als zij een overzicht heeft van de organisatie.

Wij zijn gisteravond bij onze CMs gaan eten. Was erg gezellig :biggrin:! We hebben een offerte binnen voor de kaarten: 120 euro, inclusief enveloppen. Binnen en buitenkant full colour gedrukt, dubbelgevouwen kaart, formaat is  1/3 A4, dikker papier en 6 tekstwissels ( ach ja, als t zo goedkoop is, dan maar kaarten met je en jullie..). Onze CM heeft de lay out binnenin helemaal gemaakt, heel erg gaaf geworden!

Heb contact gehad met de visagiste/kapster, die stuurt binnenkort alle details qua kosten. Dan ga ik binnenkort mooi n proefmake up enzo doen.
En mn AS moet binnenkort gaan kijken voor een pak, maar daar zit nog niet echt beweging in. Hij wil wachten totdat zijn ouders ermee komen(die geven hem het pak cadeau), maar aangezien wij het allemaal erg druk hebben lijkt mij dat niet zo handig! Zij gaan er echt niet mee komen en als hij het dan nog es moet vragen, kunnen ze vast geen dag vinden. Mijn vriend werkt in de weekenden, zijn ouders doordeweeks.. En aangezien het nu vakantie is.. En nog maar 3 maanden te gaan!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2379 Gepost op: 2 januari 2012, 11:45:28 »
@JM2012 Voor jullie zal de tijd nu extra supersnel gaan. Moeten jullie nog veel regelen? Spannend dat jullie dag zo snel dichtbij komt. Blij je na jullie huwelijksdag nog meelezen zou gezellig zijn.

@Mickey Wat een superlief aanzoek en super cadeau! Nu heb je al een heel speciaal gekregen cadeau. Fijn dat de trouwkaarten klaar zijn wanneer worden ze gedrukt en ga je ze versturen?

@missy-ila Bedankt er was de weken ervoor gewoon niets te vertellen. Nu ik zeker weet dat we een budget hebben kan ik echt aan de slag en nu zijn de prijzen van 2012 bekend. Ik ga vandaag achter prijzen van locaties 2012 aan. Nu zo snel mogelijk onze locatie vinden die betaalbaar is en ons aan staat. De jurk op het plaatje zo gaat het ongeveer worden maar dan helemaal effen stof. Ik ben super gelukkig dat ik geslaagd ben. @Blitzey Fijn dat het geregeld is met de locatie. Fijn dat je iemand hebt gevonden voor je haar en make-up. Wij gaan eerst eens een locatie bespreken en dan zal ik ook nog goed moeten bedenken wat er op de kaarten moet maar we hebben nog heel veel tijd. Weet jullie al in welke stijl je de trouwkaarten wil hebben?

@Nails Jammer dat je CM niet veel interesse toont voor jullie bruiloft. Of zou ze denken er is nog tijd genoeg? Ik weet niet of je afgesproken in welk tijdsbestek ze dingen gaat regelen. Ik zou niet wachten tot zij belt maar eerder afspreken. Dan heb jullie allebei sneller duidelijkheid. Succes!

 Het Nieuwjaarsfeestje was gezellig. Even met de nicht gesproken die mijn haar en make-up gaat doen. Ze gaat mijn haar opsteken en alvast zoeken wat mij mooi gaat staan. Nu ga ik ook bedenken of ik mijn bril op ga zetten of lezen ga dragen op de grote dag. Dat moeten we zeker bekijken wanneer we een proef-make up en kapsel gaan doen. Wanneer ik ga passen dan gaat de nicht mee. Een zwager vroeg hoe laat ze op de bruiloft moeten zijn. Tja dat was een onverwachte vraag dat kan ik nu nog niet zeggen. Hangt helemaal af waar we gaan afspreken. ik had gisteren trouwen om half een in het hoofd en dat was juist maar goed ik was er gisteren niet zeker van. Denk dat je niet voor het gemeentehuis afspreekt met de familie. Ik moet nog bekijken hoe laat we afspreken van te voren en waar. De dag heeft nog geen vorm dat komt nog wel. De zwager is zelfstandige wil zeker weten of hij van te voren nog kan werken ik vind het maar een rare vraag. maar goed wanneer we de dagindeling vast hebben staan zullen we ze laten weten hoe we ze verwachten en waar.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2380 Gepost op: 2 januari 2012, 12:14:34 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:14:30 door ikke87 »

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2381 Gepost op: 2 januari 2012, 15:40:34 »
Over mn CM, heb net een heel gesprek gehad en ze heeft er nog wel veel zin in maar ze was helemaal vergeten dat we al dingen hadden afgesproken. Ze komt nu woendsdag hier om dingen door te nemen.
Mn neefje zei gister dat als ik ging trouwen een nieuwe bril moet een zilvere, want dat past beter bij trouwens  :laugh:

@ ikke87, wat leuk dat jullie in ondertrouw zijn gegaan en ook nog lekker een mooie huwelijksreis geboekt! (gasten boeken hebben ze echt heel mooi bij litb)  :wink:

@ veer wat leuk dat je nicht je make-up gaat doen. Draag je normaal altijd een bril of wissel je het wel vaker af met lenzen?

@ tafelindeling, dat doen wij ook niet maar we gaan ook maar met zn 20en eten. Hoewel mn schoonzus wel vond dat het moest...
We hebben de hond mee met het eten dus willen lekker rustig blijven zitten.

@ jm2012 ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van ga eens voor pakken kijken. Dat word nog lastig afspreken als ze allemaal op andere dagen werken.
Leuk dat je binnenkort proef kapsel en make-up hebt, ga je heel anders je laten opmaken dan normaal of gewoon net even iets meer dan gewoonlijk?

@ make-up en haar, ik vind het erg lastig wat te doen. Mijn as vind als ik zelf mn krullen doe het mooist (bij de kapper is het vaak hard en dof) en qua make-up vind ik het ook lastig omdat ik snel uitslag krijg...

@ blitzey hopelijk vinden jullie mooie kaarten! Lastig is dat hè, wij zijn er ook nog steeds niet uit.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2382 Gepost op: 2 januari 2012, 16:04:06 »
@ Veer: Veel hoeven we niet meer echt te regelen, het is meer de afrondingsfase van alles. Dingen doornemen met fotograaf, videograaf, proef kapsels en dergelijke, op de trouw en feestlocaties, afpassen van de jurk en allerlei dat soort dingen.. Het enige is nog het trouwvervoer, daar zijn we nog niet over uit.
Leuk dat je nicht je haar en make up gaat doen! Fijn dat je dan een vertrouw iemand om je heen hebt die dag en het scheelt vast ook in de kosten!
En ik blijf nog wel even meekletsen hier hoor! ZOieso alle leuke foto's en verhalen delen! Maar ook: mijn ouders zijn in oktober 25 jaar getrouwd en ik ben CM voor hun feestje dan! Dus ik kan vast nog wel wat handige tips gebruiken hier en daar :wink:

@Ikke: Gefeliciteerd met de ondertrouw! Tsja, ik baal er gewoon beetje van dat mn as nog niet eens heeft gekeken.. Het duurt nu niet zo lang meer allemaal!

@Nails: Fijn dat je CM wel wat enthousiasme toont! :wink: Vervelend dat je tegen veel dingen niet goed kan zeg! Dan ga je inderdaad twijfelen wat je met jemake up moet.. is er een merk waar je wel tegen kan? Misschien een visagiste vinden die dat merk gebruikt? Of vragen of iemand met jouw make up jou mooi op kan maken? Of gewoon lekker zelf een avondje oefenen en het zelf doen..Als je het zelf doet: Ga je eens verdiepen in goeie primers en ampullen, dan blijft alles wat beter zitten!


@ Haar en Make up: Ik heb nog geen flauw idee wat ik moet met mijn make up! Ik draag altijd vrij veel en vind het ook leuk om zelf op te doen. Ben dan ook vrij handig ermee geworden door de jaren heen. Dus er mag wel iets meer op dan normaal denk ik, maar het moet wel een natuurlijke uitstraling houden! Iets met zacht roze en bruine tinten, en dan wat donkerbruin in de arcade boog voor t effect ..Ik moet eerlijk zeggen dat als de visagiste mij opmaakt en ik denk, goh, dat kan ik zelf ook wel, dan doe ik het lekker zelf!
Voor kapsels ben ik nu druk aan het zoeken op internet voor voorbeelden en heb een aantal hele gave dingen gevonden! Maar allemaal totaal verschillend.. haha

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2383 Gepost op: 2 januari 2012, 16:42:28 »
Lieve dames, allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Het is nu echt zover...dit jaar gaan we trouwen!! WAUW!! Dat is toch wel heel erg bijzonder ;-)! Er is weer lekker veel geschreven, en ik ben nog niet helemaal bij, maar wilde jullie toch ff zeggen dat het dus echt ons jaar gaat worden....

Vandaag alweer wat dingetjes geregeld; op 21 februari ga ik m'n jurk afpassen (7 wkn voor de bruiloft), half maart hebben we een afspraak met de ambtenaar, nu nog afspraak regelen met fotograaf en DJ. Verder zijn het vooral de detail dingen, maar het komt nu wel echt steeds dichterbij!!!

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2384 Gepost op: 2 januari 2012, 23:28:53 »
Spannend Boukezz, voor jullie komt het echt heel dichtbij!

@ jm2012, misschien dat ik inderdaad zelf wat verschillende looks ga proberen en dan kijk wat een hele dag mooi staat en blijft zitten. (wat zijn ampullen, waarschijnlijk een domme vraag)
Het is echt lastig om make up te vinden waar ik goed tegen kan, maar wil op de foto's niet glimmen of er gek uitzien hihi
Wel handig dat jij zo goed bent met make up, dan kan je het zelf doen en weet je zeker dat het naar je zin zit.
Qua haren/kapsel is ook nog best lastig dus bij jou, wel geinig dat je zoveel totaal verschillende dingen mooi vind hihi
Ben benieuwd wat het uiteindelijk word  :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2385 Gepost op: 3 januari 2012, 11:06:54 »
@ nails: Een ampul is een soort cremepje achtig spul dat onder je make up gaat, waar je huid wat gladder/egaler van wordt en ervoor zorgt dat je foundation etc. steengoed blijft zitten. Meetsal niet te koop bij drogisten, maar als je even een visagiste in de buurt benaderd.. sommige verkopen ze ook wel los namelijk! Kost niet zo heel veel, maximaal 2 tientjes :)
Primer kan je kopen als oogpotlood of ook al creme, speciaal voor onder je oogschaduw.
Ik ben ook erg benieuwd wat voor kapsel het wordt! Ik heb altijd zo'n french roll/grace kelly roll in mijn hoofd gehad, maar ik vind nu 2 andere kapsels ook heel erg gaaf.. We gaan het zien!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #2386 Gepost op: 3 januari 2012, 20:29:35 »
Voor iedereen een heel fijn 2012! Het jaar waarin het gaat gebeuren, jeetje dat komt nu toch wel dichtbij hoor! Zeker voor een aantal die in maart/april trouwen, dat is maar zo.

Bedankt voor jullie complimenten over de ringen. Ik ben blij dat we ze niet thuis hebben liggen, maar bij schoonouders in de kluis. Anders zou ik er de hele tijd naar kijken!

@huwelijksreis: Zoals het er nu naar uitziet gaan we naar Costa Rica. Een rondreis van ongeveer 20 dagen, met daarin ook een aantal stranddagen. Lijkt me geweldig, kijk er ontzettend naar uit! We zijn nu aan het kijken waar we het goedkoopst kunnen boeken. Via Internet van alles gezien, maar ook via het reisbureau.

@Veer: Wat fijn dat jullie de fotograag kennen. Wij hebben een heel leuk gesprek met onze fotograaf gehad, maar ik ken hem verder niet. Ben wel erg benieuwd hoe dat zal gaan, lijkt me best spannend!
Je jurk lijkt me geweldig, ben erg benieuwd hoe het je zal staan. Tegen die tijd zien we natuurlijk graag foto's:)

@annemieke: Dat klinkt als een geweldig aanzoek. Hoe ver ben je met regelen? Wanneer gaan jullie trouwen?

@roxymilan: Wat balen dat je ziek was met oud en nieuw,  nu helemaal opgeknapt? Wij hebben onze jurk in dezelfde winkel gekocht, wanneer mag jij weer passen? Vind het nog zo lang duren, haha, beetje ongeduldig;)

@mikey: Wat fijn dat je alsnog een aanzoek hebt gehad, en een prachtige armband superlief!

@missy-ila: Nieuwsgierig naar het pak, das zachtjes uitgedrukt:) ERG nieuwsgierig,maar ik wil het echt niet weten. Beetje dubbel dus!

@Nails: Wat fijn dat er een beetje actie in de tent komt bij je CM!

Zo weer op een aantal mensen gereageerd. Wij zijn vandaag bezig geweest met de kaarten. Teksten van de verschillende waaierkaartjes opgesteld, nog best lastig zeg! We krijgen zsm een proefdruk via PDF, ben zo benieuwd!

Schoenen heb ik inmiddels ook uitgezocht, ik zag dat de bruidszaak waar ik mijn jurk hebt ze verkoopt dus ik ga ze daar eerst passen onder mijn jurk en dan kijken of ik ze daar koop of toch ergens anders. http://www.debruidswinkel.nl/100000960b0fa8108/100000960f0f8900b/index.html en dan megan bliss

Iris2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2387 Gepost op: 3 januari 2012, 20:32:53 »
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en ik weet nog niet helemaal de weg. Er is ook zoveel te lezen! Heerlijk!

ik trouw in juni met mijn grote lief. We gaan op een eiland trouwen. Helemaal super. De trouwjurken heb ik ook al gepast, ik kan alleen niet kiezen tussen 2. Lastig!!

Ik las ergens dat ik iemand een mailtje moet sturen om jullie allemaal in trouwjurk te mogen zien. Kan iemand me helpen wie ik dat mailtje kan sturen?

En, ik las ook dat ik me ergens moet voorstellen...... Kan helaas dat topic niet vinden (meer). Kan iemand me het linkje sturen?

Ik laat nog meer van me horen! Even verder inlezen. Bedankt alvast.

groetjes,


Iris

dootje25

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2388 Gepost op: 3 januari 2012, 21:17:54 »
Hoi, hoi,

Ik ben ook nieuw op dit forum en trouw in juni dit jaar!! Ontzettend leuk om alles hier te lezen en ervaringen te delen!!
Ik lees nog lekker even verder!!

Bruidje!

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2389 Gepost op: 3 januari 2012, 21:21:55 »
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en ik weet nog niet helemaal de weg. Er is ook zoveel te lezen! Heerlijk!

ik trouw in juni met mijn grote lief. We gaan op een eiland trouwen. Helemaal super. De trouwjurken heb ik ook al gepast, ik kan alleen niet kiezen tussen 2. Lastig!!

Ik las ergens dat ik iemand een mailtje moet sturen om jullie allemaal in trouwjurk te mogen zien. Kan iemand me helpen wie ik dat mailtje kan sturen?

En, ik las ook dat ik me ergens moet voorstellen...... Kan helaas dat topic niet vinden (meer). Kan iemand me het linkje sturen?

Ik laat nog meer van me horen! Even verder inlezen. Bedankt alvast.

groetjes,


Iris

Ha Iris,

Wat leuk, ook ik ben nieuw hier! :-) Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij gaan ook in juni trouwen, op 8 juni. En jullie? Moeten jullie nog veel regelen? Nog 5 maanden he? Echt zo gaaf!

Met je vraag over dat mailtje kan ik je niet helpen, maar wel over het topic om je voor te stellen. Heb ik net ook gedaan :-) Dat kan in: Trouwforum > Algemeen > Even voorstellen. We zitten nu in Trouwforum > Alles over trouwen > Huwelijksdata > Trouwen In 2012

Groetjes,

Bruidje!
Hoi, hoi,

Ik ben ook nieuw op dit forum en trouw in juni dit jaar!! Ontzettend leuk om alles hier te lezen en ervaringen te delen!!
Ik lees nog lekker even verder!!

Ha dootje25,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk, nog een junibruidje. Niet dat dat nou zo uitzonderlijk is, haha! Wanneer trouwen jullie precies? Hoe staat het met jullie voorbereidingen?

Groetjes,

Bruidje!

dootje25

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2390 Gepost op: 3 januari 2012, 21:58:31 »
Ha Iris,

Wat leuk, ook ik ben nieuw hier! :-) Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij gaan ook in juni trouwen, op 8 juni. En jullie? Moeten jullie nog veel regelen? Nog 5 maanden he? Echt zo gaaf!

Met je vraag over dat mailtje kan ik je niet helpen, maar wel over het topic om je voor te stellen. Heb ik net ook gedaan :-) Dat kan in: Trouwforum > Algemeen > Even voorstellen. We zitten nu in Trouwforum > Alles over trouwen > Huwelijksdata > Trouwen In 2012

Groetjes,

Bruidje!



Ha dootje25,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk, nog een junibruidje. Niet dat dat nou zo uitzonderlijk is, haha! Wanneer trouwen jullie precies? Hoe staat het met jullie voorbereidingen?

Groetjes,

Bruidje!

Hoi bruidje!!

Wij trouwen op 29 juni... jij ook gefeliciteerd!!!! De voorbereidingen lopen goed, de hele dag indeling staat eigenlijk vast...
Alleen de avondbruiloft.... We hebben in ons hoofd wat we willen, alleen staan de prijzen op de offertes ons nog niet aan haha
Wij willen het feest houden in een grote tent bij de ouders van mijn as in het weiland, het nadeel ervan is dat het erg duur is aangezien
We werkelijk alles moeten huren, van meubels tot servies van fietsenstalling tot toiletgroepen... Maar goed daar tegenover staat dan wel
Een uniek feest op een unieke locatie... En jullie voorbereidingen???

Groetjes!! Dootje

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2391 Gepost op: 3 januari 2012, 23:20:41 »
@Dootje, Iris en Bruidje! Welkom! Leuk weer wat nieuwe bruidjes erbij :)
Ik heb jullie een PB gestuurd met daarin de info over het gmail-account waar de jurken staan. Kunnen jullie ook meeloeren en evt jullie jurk er ook opzetten (als je die al hebt)! :biggrin:

@Linniepinnie ik moest ongeveer 10 weken van tevoren weer komen om door te passen en dan gaan ze hem nog aanpassen. Dat is dus ongeveer begin april. En jij? Ik wil m ook zoooo graag weer een x aan kan echt niet wachten!

@Boukezz wauw voor jullie schiet het echt al lekker op zeg! Leuk dat je bijna je jurk weer gaan passen!

@Mikey wat een romantisch aanzoek! :wub:

@De rest bedankt voor de beterschapwensen! Ik ben inmiddels weer aardig opgeknapt. Nog wel heel erg verkouden maja dat hoort bij de tijd van het jaar zullen we maar zeggen :wink:

Ik ben gister en vandaag heel druk aant mailen geweest met onze taartenbakster. We gaan voor cupcakes en een klein snijtaartje bovenop voor het aansnijmoment! En het wordt echt zooo mooi! Ik kan het niet echt goed uitleggen maar het taartje wordt wit parelmoer met 'chesterfield look' (van die soort kussentjes met pareltjes) en dan een soort 'waterval van rozen' van boven naar de zijkant in fuchsiaroze en dan als accent zwarte blaadjes en een zwart lint onder. En de cupcakes in dezelfde kleurstellingen (dus parelmoerwit, zwart en knalroze). Maar dan 2 verschilende uitvoeringen (1 met witte basis met klein fuchsiaroosje en een met roze basis en grote parelmoer roos). Ik zal wel ff wat foto's bijvoegen wat het idee is. De eerste foto geeft weer wat het idee ongeveer is; een klein taartje bovenop met allemaal cupcakes. Maar dan dus in andere kleuren en uitvoeringen. De tweede foto is een taart met zo''n soort waterval van rozen maar wij gaan dus niet voor zo'n stapeltaart maar dat is voor het kleine snijtaartje.

En we gaan volgende week wat cupcakes ophalen die ze voor ons maakt zodat we wat smaken kunnen proeven. We gaan de volgende smaken proeven
- amarettocreme
- bastognecreme
- tiramisucreme
- bokkepootjescreme
- vanillecreme met oreo's
- chocofudge
- praline

Ooooh het water loopt me echt al in de mond als ik dit zo opschrijf haha! :PNu al zin in!
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2012, 23:22:33 door roxymilan »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2392 Gepost op: 4 januari 2012, 09:29:12 »
Jaja, de verkoudheid heeft mij ook te pakken!!! Echt heel irritant, maar dan heb ik het maar gehad voor dit jaar...hoop ik....

Iris2012, dootje25, Bruidje! Welkom!!! Schrijf, lees gezellig mee... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Er zijn volgens mij behoorlijk wat juni-bruidjes.. Heb even de laatste lijst opgezocht, misschien dat de laatste bruidjes zichzelf kunnen toevoegen, zodat we weer een complete lijst hebben?? Zie nu ook dat de 1e bruiloft gewoon al volgende week is!!! Wat vliegt de tijd dan….

JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012
Charley: 29-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012
rums: 24-03-2012
JM2012: 30-03-2012
Lidewij van Schie: 23-03-2012

APRIL 2012:
Snoes: 06-04-2012
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
Denise: 11-05-2012
Vontallow: 11-05-2012
Sel: 19-05-2012
Deniesje: 24-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
Lasas: 31-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Marijke86: 01-06-2012
Nails: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
Trouwen2012: 09-06-2012
Mikey: 20-06-2012
Charizz:22-06-2012
Ikke87: 30-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012
Ellis: 28-08-2012
Blondbruidje: 31-08-2012 (waarschijnlijk)

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
Vera: 22-09-2012

OKTOBER 2012:
Duurtnogeven: 08-10-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012

Wat een super aanzoeken zijn er trouwens gedaan! Echt heerlijk, zo romantisch…

@ linniepinnie; gave huwelijksreis!! Dat wordt vast en zeker genieten!!

@ roxymilan; super zo jullie bruidstaart! Dat wordt een groot succes…mmmmmmm..en dat voorproeven!!! Lekker hoor!!

dootje25

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2393 Gepost op: 4 januari 2012, 10:49:52 »
Jaja, de verkoudheid heeft mij ook te pakken!!! Echt heel irritant, maar dan heb ik het maar gehad voor dit jaar...hoop ik....

Iris2012, dootje25, Bruidje! Welkom!!! Schrijf, lees gezellig mee... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Er zijn volgens mij behoorlijk wat juni-bruidjes.. Heb even de laatste lijst opgezocht, misschien dat de laatste bruidjes zichzelf kunnen toevoegen, zodat we weer een complete lijst hebben?? Zie nu ook dat de 1e bruiloft gewoon al volgende week is!!! Wat vliegt de tijd dan….

JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012
Charley: 29-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012
rums: 24-03-2012
JM2012: 30-03-2012
Lidewij van Schie: 23-03-2012

APRIL 2012:
Snoes: 06-04-2012
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
Denise: 11-05-2012
Vontallow: 11-05-2012
Sel: 19-05-2012
Deniesje: 24-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
Lasas: 31-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Marijke86: 01-06-2012
Nails: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
Trouwen2012: 09-06-2012
Mikey: 20-06-2012
Charizz:22-06-2012
Ikke87: 30-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012
Ellis: 28-08-2012
Blondbruidje: 31-08-2012 (waarschijnlijk)

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
Vera: 22-09-2012

OKTOBER 2012:
Duurtnogeven: 08-10-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012

Wat een super aanzoeken zijn er trouwens gedaan! Echt heerlijk, zo romantisch…

@ linniepinnie; gave huwelijksreis!! Dat wordt vast en zeker genieten!!

@ roxymilan; super zo jullie bruidstaart! Dat wordt een groot succes…mmmmmmm..en dat voorproeven!!! Lekker hoor!!

Dootje25 : 29-06-2012

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2394 Gepost op: 4 januari 2012, 11:00:02 »
Ik heb je in de lijst gezet (makkelijker is om te kopieren, plakken in je eigen post en dan je naam/datum toevoegen ;-))
Dames; is het misschien een idee om een apart topic te openen met alle data?

JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012
Charley: 29-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012
rums: 24-03-2012
JM2012: 30-03-2012
Lidewij van Schie: 23-03-2012

APRIL 2012:
Snoes: 06-04-2012
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
Denise: 11-05-2012
Vontallow: 11-05-2012
Sel: 19-05-2012
Deniesje: 24-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
Lasas: 31-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Marijke86: 01-06-2012
Nails: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
Trouwen2012: 09-06-2012
Mikey: 20-06-2012
Charizz:22-06-2012
Dootje25 : 29-06-2012
Ikke87: 30-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012
Ellis: 28-08-2012
Blondbruidje: 31-08-2012 (waarschijnlijk)

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
Vera: 22-09-2012

OKTOBER 2012:
Duurtnogeven: 08-10-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012

Iris2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2395 Gepost op: 4 januari 2012, 13:03:39 »
Hoi,

heel veel dank voor het toezenden van de mogelijkheid om de jurken te bekijken. Prachtig! En, de modellen passen ook gewoon bij het type bruid, als ik het goed zie. Geweldig.
Ik zal die van mij (maar ik moet nog kiezen.....) er zo snel mogelijk op zetten.

Wij trouwen op dezelfde datum als Trouwen2012.
Gezellig op de dag van de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal......... ;-). Maar, de mannelijke genodigden zullen zich gedragen, hebben ze gezegd. Ach ja. Vind voetbal ook wel leuk, maar mijn trouwerij (welke hopelijk maar 1x in mijn leven gebeurd en waarvan je de herhaling niet op tv kunt bekijken....) net even iets leuker. Om niet te zeggen: heel veel leuker!

Gisteravond bezig geweest met de uitnodigingen. Ik ben zelf grafisch ontwerper en dtp'er dus ik maak de kaarten zelf. De voorkant vind ik erg goed geslaagd, het lettertype van de binnenzijde moet nog even anders. Maar, mooi en eenvoudig. Stijlvol! Prachtig.


Op zich hoeven wij niet heel veel beslissingen te nemen. We moeten nog beslissen over het vervoer op het eiland, de fotograaf en welke liedjes we laten zingen.
Grootste beslissing zit m nu in de juiste keuze van de trouwjurk. Moeilijk hoor! Model ben ik zeker over uit, maar de keus is tussen een 'echte trouwjurk' (wit kant van white one) of tweedelige jurk van Creations of Leijten. Laatste past het best in de omgeving en het best bij mij, maar die ander is zooooooo mooi en staat me ook goed. Vlgd week ga ik nog een keer beide jurken passen en dan een keus maken.

goed ladies, weer aan het werk.

groetjes,


Iris

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2396 Gepost op: 4 januari 2012, 13:21:12 »
Ik heb je in de lijst gezet (makkelijker is om te kopieren, plakken in je eigen post en dan je naam/datum toevoegen ;-))
Dames; is het misschien een idee om een apart topic te openen met alle data?


Dames die bestaat toch al, het vast geprikte topic met wie is de eerst volgende?
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2012, 13:21:42 door Jof »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2397 Gepost op: 4 januari 2012, 13:45:20 »
Klopt, maar lang niet alle data van trouwen 2012 staan daar tussen. Misschien dan handiger om ze toe te voegen....maar dat ga ik niet doen zonder eerst ff te overleggen ;-)!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2398 Gepost op: 4 januari 2012, 14:35:52 »
Dames, even een vraagje: wat zetten jullie op het kaartje aan de bedankjes?

Ik heb bij Vistaprint een bedankkaartje gemaakt voor aan de bedankjes. Heb er nu bovenaan onze namen staan, daaronder 1 juni 2012. En daaronder "Bedankt dat je er was!"
Nu vraag ik mij af, zet je nog meer op zo'n kaartje of is dit voldoende? En ik ben wel nieuwsgierig wat jullie er (als je bedankkaartjes hebt) erop gezet hebben/gaan zetten :)

Tnx!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2399 Gepost op: 4 januari 2012, 15:09:29 »
Rox, ik denk dat dat voldoende is voor zo'n kaartje toch??


Dames, wie van jullie betaald op de locatie schotelgeld?? En hoeveel is dat dan??

Wij hebben na ons gesprek vorige week de nieuwe offerte binnen...ondanks dat we duidelijk afspraken hebben gemaakt en dat het bedrag naar beneden moest...is het bedrag nu met ruim 200 euro omhoog..(en ik heb ladingen geschrapt)

Potverdorie, baal als een stekker. Dacht ik alles nu geregeld te hebben. Er wordt 1 euro pp schotelgeld geregeld omdat ik cupcakes van vriendin wil en niet van locatie.... (ook voor de kindjes...)Personeel voor kindergedeelte was 100 euro voor de hele middag/avond, wij geven aan dat het maar toto 20.00 uur nodig is..mooi toch...JA maar nog steeds 100 euro (zou willen dat ik 25 euro per uur verdiende met oppassen)

EN het buffet hebben we iets simpeler gemaakt met een andere prijs eraan, zodat er iets extra's eind van de avond bijkomt...Dat extra zit erbij, maar de prijs pp is niet omlaag..

Baal er echt van...nu voel ik me weer een zeur als ik over die prijzen begin. Volgens mij valt daar ook al niet te onderhandelen...omdat er geen zaalhuur etc is...HELP...


Nja sorry voor geklaag, maar valt me rauw op mijn dak..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards