collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2975 Gepost op: 18 maart 2012, 22:06:34 »
Hoi dames,

Deniesje, super nieuws van mika, echt heel blij voor jullie, geweldig! Dat is echt weer een hele opluchting! En nu in alle rust naar de bruiloft werken 

Veer, en, de ketting nog kunnen maken?

Jm2012, en krijg je al de kriebels? :wink: En hoe zijn de kampioenschappen gegaan? Moe zeker nu? Maar wel leuk gehad? En heb je ook wat gewonnen? 

Woeligepaulien, dankje, ja zoals je dadelijk onder kunt lezen is het allemaal heel goed gelukt  Is leuk he om de trouwjurk te passen ja, kan me voorstellen dat je het te lang vindt duren, haha :wink:

Boukezz, hoe is je vf gegaan?

Lies86, we hebben van de pastoor een cdrom gekregen met daarop eigenlijk de volledige dienst. Hij heeft dan ook keuzes erop gezet, bijvoorbeeld voorbeelden voor de lezingen of de voorbeden enzo, en daar kunnen we dan uit kiezen. Ook mogen we zelf wel eigen inbreng hebben, een eigen tekst of gedicht ofzo kiezen. Was wel blij ermee dat alles al getypt staat, maakt het een stuk makkelijker. Leuk zeg, dat het koor van jou komt zingen, erg speciaal  en over de taarttopper, bij ons maakt de taartenvrouw :wink: zelf de topper van dat spul, boh, kom niet op de naam haha, maar je weet wel wat ik bedoel. Zij past dat echt op ons aan, we willen graag een topper van ons 2 met ons hondje, en we moeten dan fotos doorsturen van het pak, jurk en t hondje, en ze gaat het dan echt namaken. Je kunt de topper daarna wel gewoon bewaren, dan kun je hem hard laten worden.

Blondbruidje, ja, ik moet zeggen dat ik cds ook niet zo gepast vind in de kerk, dus vind het ook niet erg..levende muziek is ook erg mooi! Die kennissen van ons gebruiken een trompet en het orgel. En nu kijken of we een mooie zangeres vinden, om een beetje afwisseling erin te doen.

Hier verder alles ok, misboekje is zover klaar, nu alles goed even doornemen. De zangeres die we super mooi vonden heeft de bruiloft van haar eigen zus op die dag, dus dat gaat helaas niet door. Nu verder aan het zoeken. Verder ben ik nog op het leuke idee gekomen om mijn opa ook een gedicht te laten voorlezen in de kerk, heb het hem net gevraagd, en hij vond het erg leuk en was zeer vereerd. Nu gaat mijn moeder samen met mijn opa een gedicht voor ons maken. Erg speciaal, ben er erg blij mee!

En natuurlijk, het pak van as! Gisteren heel goed geslaagd, een heel mooi donker pak, beetje in de richting van heel donkerbruin, as heeft blonde haren, en deze kleur stond hem erg mooi. Verder ook voor schoonouders en schoonzusje kleren gevonden, heel goed geslaagd dus! Deze week verder met het kerkboekje, en zaterdag proef makeup  Ook zaterdagavond gesprek met onze cms 
Begint nu echt dichterbij te komen, en steeds meer persoonlijke touch te krijgen merk ik, echt leuk! Fijne avond nog!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2976 Gepost op: 19 maart 2012, 09:07:04 »
@JM2012: Ja, het niet weten wanneer je vrijgezellenfeest is vind ik er wel een beetje bij horen, tenzij je natuurlijk moet werken in de weekenden. Dan wordt het wat lastig.
Goed dat je dat bij de fotograaf voor elkaar hebt gekregen! Wij krijgen gewoon alle foto’s op dvd. Vond ik erg belangrijk, ook ivm nabestellen enzo.
Mooi dat het weekendje weg is geboekt, al ging het wat vreemd!
Hoe is het dit weekend gegaan met het gezonde eten zo tijdens het NK? En hoe ging het NK, nog in de prijzen gevallen?

@roxymilan: ja, echt supergaaf! Hoorde dit weekend dat er al een datum is voor het vrijgezellenfeest. Ik ben erg benieuwd!
Leuk, zo’n loop. Ik wil dit jaar ook een paar doen, maar de loopjes die binnenkort zijn, zijn 10 km en dat red ik nog niet. Het werkt toch wel goed als je ergens naartoe werkt merk ik.
Hihi, grote renovatie! :wink: Daar ben ik nu al wat mee bezig! Blijkbaar is er bij mij meer werk aan de winkel. :wink: Jullie zijn lekker bezig zeg, van alles geregeld of mee aan de slag. Leuk om zo richting de grote dag te leven.

@deniesje: Wat top dat het met Mika goed gaat! Heerlijk zeg, wat een opluchting!
Fijn hè, dat thuis bezig zijn zonder je helemaal op te doffen! Torselet nog niet binnen. Verwacht ik deze of volgende week.
Gaaf dat de uitnodigingen besteld zijn!

@boukezz: haha, grappig dat je precies weet wat er gaande is bij jullie op het werk!

@Veer: Mooi dat de verjaardag zo geslaagd was! Meestal zijn die kinderverjaardagen een gekkenhuis!

@woeligepaulien: Nee, helaas nog niets gehoord van de taartenbakster. Nu weet ik hoe dat komt, dus ik moet ff geduld hebben. Hopelijk deze week wel bericht.
Lastig hè, die ringen. Wij zijn er ook nog lang niet uit!

@Lies86: haha, dat gevoel heb ik soms ook wel met m’n gewicht. Het scheelt dat ik nu ff afstand heb genomen van dat ding. Geeft wel rust.
Mooi dat jullie nu weten wanneer de cateraar met z’n reactie komt.
En wat een narigheid met je gebit zeg! Ik heb 1 vulling en verder niets. Raar hoe het ene gebit zo sterk is en het andere zo snel gaatjes heeft.

@Boefke79: leuk hoe jullie het allemaal gepland hebben. Weer heel anders dan anders, maar dat maakt het wel leuk natuurlijk!

@ikke87: Leuk dat jullie ook een zangeres in de kerk willen. Ik denk niet dat wij dat doen. Zou ook niet weten waar te zoeken en ik ben behoorlijk kritisch!
Bijzonder dat je opa en moeder met een gedicht aan de slag gaan.
Wij hebben vanavond kennismaking met de dominee. Ik ben heel benieuwd!
Ben je mee geweest voor het pak van AS? Ik laat het aan hem over namelijk, vind dat wel leuk (maar ook spannend!)

Wij hebben dit weekend eigenlijk niets trouwerigs gedaan. Ook wel eens lekker. We zijn wat in de tuin bezig geweest, moet ook weer gebeuren.
Vanavond dus gesprek met onze dominee. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2977 Gepost op: 19 maart 2012, 11:56:51 »
Goedemorgen allemaal! Ben net wakker na een ontzettend lang weekend, jeetje wat voel ik me brak :tongue:. We zijn 8e geworden, deden in totaal ongeveer 150 paren mee ofzo. Dus helaas niet in de prijzen maar wel een voldaan gevoel..

@Woelige pauline: Jammer dat je je jurk pas zo laat kan gaan passen zeg! Begrijp het helemaal dat je gehoopt had dit eerder te kunnen doen!

@Lies: Zijn inderdaad erg leuk, die wensbomen! En voor dat geld hoef je het ook niet te laten ze te kopen :tongue:. Hopelijk krijgen jullie morgen een goed bericht van de cateraar!
EN ik ben ook geen fan van de tandarts hoor, hier ook een zwak gebit met veel boren en vullen en vaak een ontsteking in mn tandvlees.. bah! Helaas geen tip voor je voor taarttoppers.. Wij weten niet eens hoe onze taart eruit komt te zien! :tongue:

@Boefke: Haha ja het is ook een totaal ander plaatje geworden dan waar ik de bruidswinkel mee inliep hoor! Maar het is echt een jurk die precies bij mij past, dus perfect! Jammer dat het zo’n gedoe is met die hoepelrok, ik ken de zaak waar je je jurk gekocht hebt. Daar halen wij wel jurken vandaan voor dansen. En dan begrijp ik ergens ook wel dat de service ook wel iets minder is in vergelijking met een bruidszaak (helaas.. ).
Lekker zeg, zo relaxen voor de bruiloft! Wauw! Mijn as moet de dagen voor de bruiloft nog in twee theaterstukken meespelen, dus die krijgt niet echt rust..

@Ikke: Haha wat een vragen :wink:. Ja de kriebels beginnen al wel te komen! Hebben heerlijk gedanst, helaas dus niets gewonnen maar wel een ontzettend gezellig weekend gehad! Jammer dat jullie zangeres al iets had, nog even doorzoeken dus!
Ben benieuwd naar het pak van je as! En nu ook nog meer naar het pak van mijn as! :tongue: Hij is ook blond, ben benieuwd wat voor kleur hij heeft gekozen!

@Blondbruidje: Hoort er ook wel een beetje bij natuurlijk! Maarja, as en ik werken beide in de weekenden dus dat was praktisch onmogelijk :wink:. Het eten afgelopen weekend was een drama, zoals altijd op wedstrijden. Het eten dat je dara kan kopen is allemaal vet ( patat). Tegen de tijd dat je klaar bent is het te laat om nog iets gezonds te halen en heb je twee opties: Daar nog eten of naar de macdonalds. Meestel doen we met het hele team het laatste, dus heb de eerste dag een salade gegeten en de tweede dag wel gewoon meegegeten. Die dag hebben we ook gedanst. Verder eet je overdag bijna niks ivm zenuwen/stress/ niet teveel eten omdat je dan ook minder goed presteert.. Maar, heb dan ook wel weer extreem mere gesport dan normaal!

Nou dames, mijn AS heeft zn vrijgezellnfeest ook achter de rug! Hij heeft het erg leuk gehad. Hij werd zaterdag opgehaald. Ze belden aan en toen zag ie al zijn vrienden in bivakmutsen en kreeg hij een zak over zijn hoofd – hij werd ontvoerd :tongue:. Toen zijn ze naar paintball centrum gereden en daar 1,5 uur gepaintballed. Lekker gegeten bij de pizzaria en toen nog op stap tot diep diep in de nacht, echt geslaagd dus!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2978 Gepost op: 19 maart 2012, 17:17:17 »
Goedemiddag!!! Daar ben ik dan eindelijk weer.....

Onze vrijgezellenfeesten waren echt geweldig!!! Zal ff bij het begin beginnen.... We wisten dat we niet voor 11 uur klaar hoefde te zijn, maar tegelijkertijd wisten we ook dat we (nog) niet hoefde te lunchen. Vanaf 11 uur zaten we dan ook enigszins gespannen op de bank. Vlak voor half 12 hoorde ik nogal veel gepraat en zo kwam de eerste de achtertuin ingerend...en de deurbel ging... Er kwamen 11 mannen met groene shirts en 10 vrouwen met paarze shirts binnen gelopen inclusief boodschappen ;-)!

Op beide shirts stond een opdruk, op de groene iets speciaals voor as en op de paarze stond bij de dames op de voorkant "Dirty Dancing" en de achterkant "Nobody puts ... in a corner"...waarbij op de puntjes mijn naam stond... Echt helemaal geweldig, ben namelijk zwaar "Dirty Dancing" fan!!! Eerst hebben we met z'n allen iets gegeten, of nou ja, de rest heeft gegeten, ikke niet...achteraf niet heel handig ;-)!! Ik kreeg echt niets door m'n keel...toch wat gezonde spanning en ook wel ff vreemd dat het hele huis vol zat.

Op een gegeven moment kreeg mn as een briefje met allerlei aanwijzingen en spullen die hij moest inpakken. Na alles ingepakt te hebben, hebben we afscheid genomen en zijn de mannen vertrokken. Daarna werd de tv en laptop aangezet en mn vriendin/cm had een presentatie/quiz gemaakt met allerlei vragen over de film Dirty Dancing, om te kijken of ik het echt allemaal wel weet... Uiteindelijk had ik behoorlijk wat foutjes, maar net voldoende goed om ook een prachtig shirt te krijgen. Bij mij stond op de achterkant "Nobody puts ME in a corner, because I'm the bride, thats why". Daarnaast kreeg ik een witte pet met roze letters "Bride to Be" en een sluier er aan vast...haha.. Echt helemaal geweldig en ik moet zeggen, stond niet slecht ;-)!

Uiteindelijk zijn we vertrokken richting Zoetermeer. Daar kwamen we bij een activiteitencentrum en gingen we sumo worstelen...haha... Ja, serieus! Je zou het misschien niet bedenken, maar het was echt super grappig en gaaf...hebben echt onwijs gelachen met de hele groep. Nog een spel gedaan met lasers, ook super gaaf! Daar nog ff wat gedronken, omgekleed en toen vertrokken naar Scheveningen. Daar gingen we naar CRAZY PIANOS!! Woehoe.... Daar zijn we begonnen met een cocktailworkshop...amai, wat waren de cocktails lekker ;-)! Ook een super leuk feestje werd er om heen gebouwd door de barman, echt helemaal leuk ;-)! Heb nog op de bar gestaan/gedanst... Daarna lekker gegeten en toen ging de muziek echt los...dus heerlijk gedanst met z'n allen! Was echt helemaal top.... 's Nachts een paar uurtjes geslapen, met z'n allen bij mn zusje, en daarna weer lekker naar huis... Het was echt een top feest, en ik kan wel zeggen dat ik toch wel onwijs lieve vriendinnetjes heb die dit zo allemaal geregeld hebben....

Oh, en het feest van mn as was ook super!! Zij zijn gestart met een rondleiding door de Kuip, waar toevallig ook nog de selectie aan het trainen was en er 2 nog tijd hadden voor foto's, Ron Vlaar en Giovanni van Bronckhorst...toen kon mn as eigenlijk al naar huis, zo happy was hij...haha.. Daarna zijn ze naar de KFC in Roosendaal gegaan en vanuit daar naar een achterafbuurtje in Antwerpen waar kooigevechten georganiseerd werden. Laat mn as dat nou geweldig vinden om te zien ;-)! Rond een uurtje of 12 naar het huis van vrienden gegaan, en daar nog een deel van de nacht zitten pokeren en lekker wat drinken... Uiteindelijk was hij gisteren rond een uurtje of 13 thuis, en hebben we met een paar nog wat na zitten kletsen...

Ben nog wel enigszins brak, ook wat spierpijn, maar het was alle moeite waard!!

Qua bruiloft zijn we vandaag ook weer een stapje verder gekomen; gemeente is betaald, aantallen voor de taart zijn aangepast en betaald, de ambtenaar ligt definitief vast, bedankjes komen vd week, cadeautjes getuigen zijn binnen en we hebben voor de foto's nog een rode hartjes-paraplu gescoord!

Sorry voor de ego-post, maar ik moet nu echt wat huiswerk gaan maken, want dat gaat helaas ook gewoon door, maar ik wilde jullie toch ff over onze VFen vertellen....

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2979 Gepost op: 20 maart 2012, 08:30:08 »
@JM2012: wow, wat goed zeg, 8e! Heel netjes gedaan!
Grappig eigenlijk dat het eten op zo’n evenement zo ongezond is. Het zijn allemaal dansers, die zullen vast ook wel gezond willen eten.  Wel goed dat je 1 keer een salade hebt genomen!
Klikt als een leuk vrijgezellenfeest zeg!

@boukezz: Jij hebt inderdaad een geslaagde dag/nacht gehad! En je AS ook! Wel bijzonder dat men dat voor je regelt hè!

Hier gisteren een gesprek met de dominee gehad. Het was een kennismakingsgesprek en het was wel erg leuk. We hebben huiswerk gekregen voor de volgende keer. We moeten onafhankelijk van elkaar opschrijven wat we leuk vinden aan de ander en ook wat we minder leuk vinden :wink:. Verder natuurlijk wat het geloof voor onszelf en in onze relatie speelt. Wordt nog best lastig denk ik om alles goed op te schrijven.
Pas na dat gesprek gaan we aan de slag met de inhoud van de dienst, dus dat duurt nog wel even.
Verder geen nieuws eigenlijk.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2980 Gepost op: 20 maart 2012, 13:51:13 »
-JM Ze zijn echt heel mooi. Wij hebben foto's laten maken toen we nog maar een paar maanden samen waren. Mijn pa en zijn ouders hebben er toen een ingelijst gekregen. Toen ik Tom leerde kennen hadden zijn ouders aan een muur vier trouwfoto's hangen van de vier dochters terwijl er een al lang gescheiden. Gelukkig is die nu toch eens weggehaald werd echt tijd. Over een tijd komt die er van ons ook te hangen. Kijk ik echt naar uit om ze te zien hangen. Ik hoop het ook, moet eens naar de juwelier voel me zo kaal zonder ketting.

 8 kilo afgevallen heel goed. Ik denk dat het die tips voor niet meer eten voor geld voor mensen die na die tijd dus niets meer doen wat veel energie verlangt. Gewoon rustige avond en gaan slapen. Wanneer je nog gaat werken dan verbruik je veel wat je eet weer. Belangrijk is dat wat je eet gezond is en de juiste porties. En dat je jezelf ook wel wat mag gunnen maar daar niet in moet overdrijven.

 Goed gedaan 8 ste op 150 dat is niet verkeerd! Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest van je AS.

 -Paulien ik was een echt avondmens. Kom eigenlijk pas 's avonds tot leven. Maar met de kinderen vroeg uit de veren en wanneer ik ze te slapen heb gekregen ben ik gewoon op. Ik hield vroeger van uitslapen tot de middag. Nu is dat toch max 9:00 uur.

 Hopelijk komt je jurk snel binnen geven ze je een belletje als ze binnen is?

 -Lies leuk idee een wensboom. http://dilshil.com/w...e-toppers.shtml Die zijn heel mooi. http://www.weddingmo...e-figurine.aspx US$ 33.40 = 25.2475622 euro's http://www.weddingac...cake-topper-958 http://www.trouwarti...st-married.html

 Nu een goedkope gevonden. http://www.trouwen-f...-in-BMW-Z3.html of http://www.trouwen-f...ar-in-auto.html of http://www.trouwen-f...co-in-Auto.html
Succes met kiezen van een mooie topper.

 -Boefke Tja mijn vader heeft in zijn leven zo veel meegemaakt dat het heel slecht met hem gaat. Hij is nu op een plaats waar hij zich min of meer veilig voelt maar die hij niet mag verlaten maar ook niet durft te verlaten. Hij is opgenomen.

 Ik ben benieuwd naar je jurk en accessoires. Ik dacht dat ik ook een jurk zou kopen met hoepel en het is er toch een zonder geworden. Klinkt goed een pre honeymoon. Werken op 30 april? Ik vind het leuk dat de kinderen op 30 april geen school hebben en als het uitkomt met mijn AS zijn werk wil ik ze meenemen naar een plaats in NL waar ze leuke activiteiten voor kinderen hebben.

 -Ikke Hopelijk kan ze worden gemaakt moet nog naar de juwelier rijden waar ze gekocht is.

 Wat super live muziek.Ik moet dat ook maar eens proberen regelen. En leuk een speciaal gedicht. Leuk dat alle voorbereidingen zo goed verlopen.

 - Blondbruidje De verjaardag viel reuze mee. Gelukkig was het mooi weer en konden ze fijn springen op de trampoline, fietsen en steppen en mooie krijttekeningen tekenen en die staan er nog steeds echt leuk!

 -Boukezz Wat super t-shirts heel erg leuk. Ik heb toevallig de tweede Dirty Dancing film van de week op tv gezien. Haha leuk t-shirt echt super. Zo iets zou ik wel durven dragen zeker omdat je niet de enige bent die dat draagt . Fijn dat het zo geslaagd was voor jullie allebei leuk om te lezen.


Morgen is het zo ver gezellig lunchen met twee vriendinnen in het shoppingcenter van Sint Niklaas en dan lunchen. Dan kan ik mijn gedicht voor lezen en de andere vriendin gaat dat filmen en dan kan ik het cadeautje afgeven. Ik ben heel benieuwd en vind het al een beetje spannend. Word vervolgd.
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2012, 13:52:10 door Veer »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2981 Gepost op: 20 maart 2012, 15:22:37 »
@Veer: spannend zeg, die lunch! Veel plezier en succes vast!

Zo had ik vanochtend bijna geen nieuws, zo heb ik net een sms en een e-mail te pakken met allerhande nieuws. Helaas niet alleen maar positief.. Maar daar begin ik wel mee!

- M'n torselet is binnen!!!!!!!!!!!!! (Ok, ok, die uitroeptekens zijn wat overdreven, maar omdat ik al sinds december wacht is het best wel een 'ding' toch!? :wink:) Nu nog hopen dat'ie past. Geen idee wanneer ik het torselet kan proberen, zal nog wel een paar dagen duren.
- Het taartenbakgebeuren gaat definitief niet door... Ik had een hele goede bakster gevonden, maar die moest afhaken. Ze had toen een andere gevonden (1 waar wij ook echt blij mee waren) maar ook die haakt af, wegens de vakantie. Heel logisch, maar wel zo balen! Ik had me zo verheugd op een mooie taart en nu dat niet doorgaat baal ik gewoon als een stekker, helemaal omdat eerst leek dat het wel zou gaan lukken. Een andere bakster vinden die kan maken wat deze baksters kunnen is helaas niet zo vanzelfsprekend, dus de opties zijn wat uitgeput nu. Nouja, de komende dagen maar weer ff nadenken over wat we willen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2982 Gepost op: 21 maart 2012, 10:01:08 »
@boukezz: klinkt als een leuk vrijgezellenfeest dat jullie hebben gehad! En fijn dat er weer wat van het lijstje gestreept kan worden qua regelen.

@blondbruidje: Tsja, de keuze qua eten snappen wij ook allemaal niet :wink:..
Eindelijk is de torselet binnen!! En nu hopen dat ie goed zit :wink:! Jammer dat die taartenbakster weer niet doorgaat zeg, schiet niet echt op zo !

@Veer: Veel succes en plezier vandaag met de vriendinnen! Ze vinden het vast leuk!

Nou dames, gisteren en vandaag heb ik het even helemaal gehad met de bruiloft. Mijn AS is veel weg deze weken ivm met studie en school, ook de CMs doen wat lastig als het om afspreken gaat (wij willen ze graag de locatie laten zien, maar daar hebben ze niet echt tijd voor [ lees : daar maken ze geen tijd voor ] als wij kunnen, dus gaan ze dan op eigen houtje kijken op het enige moment dat wij niet kunnen. Zucht. En zo gaat het al de hele tijd.. lastig te bereiken enzo, ik vind het fantastisch dat ze willen helpen maar ik had het nu juist zo leuk gevonden om aan hun de locatie te laten zien!
En nu heb ik dus zoiets van, laat ook allemaal maar. Zoek het maar uit, doe maar, ik heb gewoon geen zin meer om nog meer moeite te doen en dan te horen te krijgen dat ik niet zo moet stressen / druk maken.  Het is alleen maar je trouwdag toch? Misschien begrijpen zij dat nog niet zo goed..

En tot overmaat van ramp heb ik een koortslip gekregen :ohmy:. En die willen nog wel een tijdje blijven bij mij.. dus ben echt als een malle aan het smeren de hele tijd in de hoop dat ie zo snel mogelijk weg gaat! Maar ik zie het niet zo rooskleurig in :sad:..

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2983 Gepost op: 21 maart 2012, 10:36:09 »
Ach, JM2012, das echt heel erg vervelend!!!! Ik denk dat je CMs het niet zo goed begrijpen... En daar mag je ook best wat van zeggen! Natuurlijk vind jij het leuk om hen de locatie te laten zien en dat samen te delen... Je bruiloft is (op dit moment) de belangrijkste dag in je leven, en ik weet dat er vaak gekscherend gesproken wordt over bridezilla's....nou, dat zal dan wel ;-)! Dan ben je er maar even eentje, want het gaat ten slotte wel om jullie dag!!!!!!!!

Oh, een koortslip...wat vervelend... Kan je die desnoods niet wegwerken met make-upe??

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2984 Gepost op: 21 maart 2012, 10:48:55 »
@ JM2012; De service van Dreamdresses is helemaal niets over te zeggen. Het is jammer genoeg even fout gegaan met de hoepel, maar ze hebben het netjes geprobeerd op te lossen. Toen dat niet ging lukken, heb ze het ook netjes opgelost (alleen moest ik elders een hoepel scoren). Maar op zich heb ik totaal geen problemen met hun service!

Gefeliciteerd met jullie uitslag.. 8e is heel netjes! Ik vind het altijd zo mooi uitzien, dat ik graag wilde stijldansen voor onze bruiloft. Mijn vriend moet er niet aan denken, dus lossen we het anders op... :wink: Maar we gaan wel een openingsdans doen...

Herkenbaar wat betreft je cm's en hun houding. Jammer dat je nu niet zelf mee kunt om ze de locatie te showen!
Hier speelt prive momenteel heel veel, waardoor ik de fun van het voorbereiden ook een beetje kwijt ben. Mijn vriend is niet weg, maar heeft nachtdienst, dus die zie ik 's avonds een half uurtje bij het eten... Kan ik momenteel heel moeilijk verdragen.

Krijgen er meer dames te horen dat ze niet zo moeten stressen; dingen moeten loslaten? Ik hoor dat ook zoveel, maar als ik dan zie hoe groot onze waslijst nog is wat er geregeld of gedaan moet worden, ben ik ervan overtuigd dat als ik mensen niet aanspoor; het ook niet gebeurt. Dat zou ik pas zonde vinden van onze dag!

@boukezz; wat een geslaagd VF van jullie! Leuk om te lezen!

@blondbruidje; Huiswerk is altijd lastig... Vaak weet je het wel, maar het opschrijven... Ik ben nu bezig met onze trouwbelofte. Heb hem al 10x veranderd en blijf het lastig vinden... Meestal zijn dat van die last minute dingen bij mij, maar ja, dat kan nu niet.

Ben stiekem wel heel benieuwd naar wat voor taart je graag zou willen?!

@Veer; leuk hé; die familiefoto's bij ouders/schoonouders. Bij mijn schoonouders kijk ik er ook naar uit dat wij er hopelijk bij komen te hangen. Nadeel is alleen dat eenzelfde fotolijst niet meer te vinden is... Mijn vriends broer en zus zijn allebei al langer dan 25 jaar getrouwd :sad: Maar ik hoop het wel dat we er ook mogen hangen;) Klinkt wel vreemd, maar vind het toch leuk.
Vervelend van je pa. Ik vind het altijd wel moeilijk, maar als het voor hem het beste is, kan ik me er ergens wel bij neerleggen, maar dat is bij ons,voor ons gevoel, niet.. We mogen nog eens met de schoonfamilie in overleg. Hopelijk houden ze ook rekening met de wensen van mijn as en zijn vader zelf...
En ik moet werken op 30 april, omdat ik een eigen winkel heb en die dag is er vanalles te doen in het centrum en zijn de winkels hier ook allemaal geopend.
Tja, of ik dan die dinsdag ga beginnen of toch de maandag al (heb ik normaliter vrij, maar na twee weken hoop ik toch wel uitgerust te zijn).

Hier het weekend veel gedaan! Mijn kleren liggen bij de coupeuse... En wat vind ik dat spannend!!! Hahaha. Heel vreemd dat er niets meer bij mijn ouders hangt op mijn oude slaapkamer... En dat het de volgende keer als ik hem zie heel anders zal zijn. Er wordt best wat ingenomen, en hij wordt korter gemaakt mét het sleep idee. Nu hoop ik alleen dat dit mooi gaat uitzien. Maar eraf halen kan altijd nog.. Toch?!
Maandag ook bij de kerk geweest voor een rondleiding, cq uitleg hoe we moeten lopen, waar wat is, wanneer er wat van ons verwacht wordt... Ging allemaal heel snel, maar het maakt het beeld ook echter. Ben wel altijd heel bang dat ik de dag zelf iets verkeerd doe.

De bedankjes hebben we de teksten eindelijk beslist. Dus die kunnen we gaan printen/ maken.

Gisteravond een taart gebakken,  en de deco ook alvast gemaakt. Vanavond dan vullen en afwerken! Morgen van genieten! hahaha. Hopelijk wordt het een beetje wat ik hoop. Dan kan ik van het weekend langzaam aan de deco voor onszelf ook gaan maken... Kan maar klaarliggen. Maar komend weekend gaan we ook nog shoppen voor mijn moeder en zus die nog niet geheel compleet zijn in hun outfit! Altijd leuk!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2985 Gepost op: 21 maart 2012, 11:55:58 »
@Boukezz: Tsja met make up wegwerken is denk niet zo erg hygienisch? Heb zonet maar even wat die pads gekocht van compeed voor over lipblaasjes, daar mag wel gewoon lippenstift overheen en dan besmet ik ook wat minder.. Brand wel als een gek zeg, die koortslip!
Is inderdaad heel vervelend dat ze het niet helemaal begrijpen..

@Boefke: Jep ik krijg het regelmatig te horen van onze CMs dat ik me niet zo druk moet maken, niet zo moet stressen en dat het allemaal wel goed komt. En of ik mijn as wel genoeg erbij betrek, omdat het wel erg veel roze is en onze CMs dan niet het idee hebben dat ik mijn AS ook nog iets laat regelen. Terwijl ik juist alles met hem overleg, oké hij heeft niet zoveel met roze lintjes om een enveloppendoos maar hij vindt het juist belangrijk dat ik op die punten gewoon mn ding kan doen, want het maakt hem niet zoveel uit.
Ik wil dat dingen gewoon goed geregeld worden, zodat ik me daar niet druk om hoef te maken op de dag zelf. Maar het is erg vervelend dat die uitspraken even in een gesprek wordt geslingerd, terwijl ik bezig ben de mooiste dag van ons leven te organiseren..

Dreamdresses heb ik niet zo leuke ervaringen mee , maar ach :wink: dat wil met meerdere winkels wel eens verschillen! Misschien had ik gewoon niet zo'n leuke verkoopster, dat kan ook.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2986 Gepost op: 21 maart 2012, 12:11:58 »
@JM2012:  hè wat rot dat je het gevoel hebt dat ze je niet begrijpen/dat ze vinden dat je je druk maakt! Gek hè, zo vlak voor de grote dag! Dan wil je toch zeker weten dat alles goed geregeld is enzo. Misschien toch even het gesprek aangaan om je gevoelens te uiten? Niet te aanvallend natuurlijk, maar misschien kun je ze uitleggen wat jou gevoel is hierbij. Het is toch zonde dat je zo vlak voor de grote dag zo’n nare bijsmaak krijgt van de voorbereidingen.
Oh en wat betreft je koortslip, misschien ff bij je schoonheidsspecialiste informeren? Misschien heeft die nog een top tip. In ieder geval goed gezond blijven eten, dan wordt het herstel in ieder geval niet belemmert! Hopelijk helpen die compeed dingen ook wat.

@Boefke: qua aansporen en dat soort dingen, daar zijn wij nog helemaal niet aan toe. We moeten nu voornamelijk zelf dingen regelen. Ik geloof dat veel mensen ons juist iets te relaxed vinden. :wink: Misschien helpt het dat ik de stress hier zo nu en dan van me af schrijf! :)
Oh jee, zelf een gelofte! Dat lijkt me echt supermoeilijk!
Handig dat jullie even in de kerk geweest zijn, dat zal bij ons ook nog wel komen denk ik.
M’n droomtaart is niet zo ‘apart’ hoor, maar ik wil graag een hele simpele stapel in wit met van die levensechte bloemen. En met name die bloemen zijn het probleem. Ik kan in onze omgeving niet zoveel bakkers vinden die dat echt mooi kunnen maken. Vaak is het veel te grof en dan vind ik het meteen superlelijk. Degenen die ik had gevonden kunnen het echt prachtig maken, dus daarom vind ik het wel erg jammer.
Jij gaat je eigen taart maken?

Verder geen nieuws hier. Torselet wordt waarschijnlijk pas vrijdag gepast vrees ik.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #2987 Gepost op: 21 maart 2012, 12:40:48 »
Hier gisteren een gesprek met de dominee gehad. Het was een kennismakingsgesprek en het was wel erg leuk. We hebben huiswerk gekregen voor de volgende keer. We moeten onafhankelijk van elkaar opschrijven wat we leuk vinden aan de ander en ook wat we minder leuk vinden :wink:. Verder natuurlijk wat het geloof voor onszelf en in onze relatie speelt. Wordt nog best lastig denk ik om alles goed op te schrijven.
Pas na dat gesprek gaan we aan de slag met de inhoud van de dienst, dus dat duurt nog wel even.
Verder geen nieuws eigenlijk.

Wij hebben precies het zelfde gedaan! De dominee had er een handleiding voor de dienst van gemaakt. Er kwamen ibj ons leuke dingen uit!
Zelfde dominee? (Chris Kors?) of gewoon iets wat meerdere dominees doen?

 @ Boefke, tuurlijk hebben we geduld. Ben benieuwd hoor wat je gaat dragen!
Snap nou ook meteen het verhaal van de kleur hoepeljurk. Benieuwd of eht nu allemaal wel gaat lukken! Vast wel! Hoe was het bij de locatie? En wat voor winkel hebben jullie? Of is het geen eigen zaak? Leuk een taarttopper! Wat voor eentje heb je gekregen? En meer van je jurk afhalen kan inderdaad altijd nog, beter dan stof erbij wilen plakken :wink:

 @Ikke, taarttopper laten maken is vaak nogal kostbaar had ik op het internet gevonden. Kan inderdaad nog vragen of de taartendames het niet zelf kunnen doen! Meegeweest met het pak van AS? Hier hebben we bewust gekozen alles niet te laten zien aan elkaar. Leuk dat je er wel helemaal blij mee bent!!

 @ boukezz, je VG klinkt ook helemaal gaaf! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Daar heb je vrienden voor!

 @ veer, thanks voor het meezoeken! Deze hadden we al gezien en we vinden ze net niet helemaal leuk… Lastig hoor! We zoeken vrolijk verder! Hoe reageerde je vriendin op je gedicht?

 @Blondbruidje, super je torselet binnen! Hopelijk zit hij goed!

 @JM, balen dat de laatste voorbereidingen niet gaan zoals je wil dat ze gaan. Misschien kun je je CM’s dat vertellen? Van stress kan je ook koortslippen krijgen. Anders even naar je huisarts bellen en wat zwaarder geschut halen? Ook hier ziet iedereen mij als kenau, degene die alles regelt en die AS insneeuwt qua ideeen. Tja toen hij nagelknippers als bedankjes mee wilde geven ging ik wel even koeren,maar verdeer gaat alles in overleg, als jullie maar weten hoe het zit toch?

 

 Hier gisteren antwoord van de cateraar gehad waarom hij 7 man personeel inzet.
Kregen nu nog wat extra opties en het aanbod nog eens om tafel te gaan. We denken dat we dat wel gaan doen. Wordt vervolgd… (en oh wat blijft het lastig!)

De tandarts is sinds gisteren ook geregeld, 2 april ga ik onder zeil en hopen ze in 2!!!! Uur de 7 gaatjes te vullen, de tanden en kiezen weer op te bouwen en dat soort fratsen. Nou nog ruzie zoeken met CZ om alles vergoed te krijgen.

 Ik ga snel naar buiten genieten van het mooie weer! Groetjes!

« Laatst bewerkt op: 21 maart 2012, 12:52:37 door Lies86 »

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2988 Gepost op: 22 maart 2012, 07:35:59 »
Hoi allemaal,

Ik lees nog wel regelmatig een stukje mee, maar hoewel ik in het begin dacht al snel weer enthousiast op jullie te kunnen regeren valt dat een beetje tegen. Het is toch een flinke opgave om echt alles te blijven volgen als je eigen bruiloft niet doorgaat.

Afgelopen week heb ik alle afspraken afgezegd. Naar de gemeente moet ik nog een officiële brief sturen en ik moet nog een keer naar de locatie bellen, want die krijg ik niet te pakken. Inmiddels weet volgens mij iedereen van onze families wel dat het niet doorgaat. Met Pasen organiseert een van mijn tantes een groot babyfeest, dus dan zal het wel even ongemakkelijk zijn.

Maar naast die minder leuke dingen gaat het verder goed met mij. Het loopt lekker op mijn werk en het alleen wonen gaat me gelukkig ook goed af. Ik heb zelfs alweer wat plannen gemaakt voor in de zomervakantie, alleen heb ik nog geen idee wat ik in ‘die’ week ga doen en vooral op de trouwdatum. Dat lijkt me wel een moeilijke dag. Ik zie mijn ex-AS (ofzo  :tongue: ) nog wel vaak en hij is echt zijn best aan het doen om dingen weer goed te maken. Hij gaat vandaag voor het eerst met een psycholoog praten omdat hij wel merkt dat hij niet alleen van die onzekerheid afkomt. Ook omdat hij niet goed weet waar het door veroorzaakt wordt. Ik hoop dat dat gaat helpen. Gek genoeg heb ik nog steeds vertrouwen in hem, ook na het liegen. Al zijn er ook momenten dat dat natuurlijk minder is, maar over het algemeen zeker wel.

Het enige wat ik nog wel echt moeilijk vind is dat je dus echt niet weet hoe dingen lopen. Ik ben nogal van het plannen en had het idee dat mijn leven wel op rolletjes liep. Heus niet dat alles altijd perfect was, maar de grote lijnen waren voor mij toch redelijk perfect. En dat dat allemaal zo snel omvergegooid kan worden, vind ik wel lastig. Er valt nu ook niks te plannen, het is echt een kwestie van afwachten en zien hoe het loopt. Een goed leermoment dus zou je wel kunnen zeggen.

Ik wil jullie heel veel geluk en plezier wensen met de voorbereidingen. En JM, geniet van je bruiloft binnenkort! :)

Liefs,
Isabella

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2989 Gepost op: 22 maart 2012, 13:13:40 »
@Blondbruidje: Heb me er bij neer gelegd dat gedoe nu, gewoon van me af laten glijden en weer lekker gaan genieten. Gaat me nog aardig af, moet ik zeggen!
Morgen ga ik were naar de schoonheidsspecialiste dus zal meteen even vragen! Die compeed dingen zijn op zich wel handig, omdat het ervoor zorgt dat het bedekt is en dus minder besmettelijk.. maar als ik gewoon thuis ben smeer ik van die crème, werkt volgens mij toch iets beter!

@Lies: hahaha nagelknippertjes? Dan snap ik wel dat je even ingrijpt :wink:. Gisteravond hebben AS en ik het er nog over gehad en hij vindt dat we juist veel samen hebben besloten. Wij weten idd hoe het zit.. Hopelijk komen jullie eruit met die cateraar! En de tandarts.. hoop dat alles goed gaat! :) Wel fijn dat je helemaal plat mag!

@Missy Ila: Ontzettend lief dat je nog even een langskomt! En we begrijpen natuurlijk hier allemaal dat het lastig is, ik vind het ontzettend knap dat je het zo snel en goed op hebt gepakt! Dat het vertrouwen er zit is toch niet zo gek, je bent immers heel lang samen ( geweest). Hopelijk kunnen jullie de issues bespreken en weer samen verder, als dat iets is wat jij nog zou willen uiteraard..

Vandaag voor het eerst aangedurfd naar de weersverwachtingen te kijken. Min 5 graden, max 15, 15% kans op neerslag en zon met wat bewolking. Klinkt toch redelijk!
Alhoewel als je het weer vandaag ziet, krijg ik toch een beetje spijt dat we niet een datum een week eerder hebben gepland :wink: haha!

Gisteravond met AS overlegd over wat er nog moet gebeuren en er is nu eindelijk een einde in zicht op het lijstje! Dit weekend alle bedankjes vullen en doen .
As haalt zaterdag eindelijk zijn pak op! En ik dinsdag mn jurk :biggrin:!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2990 Gepost op: 22 maart 2012, 13:29:40 »
-Blondbruidje Bedankt! Goed dat je toselet binnen en hopelijk is ze naar wens. Vervelend dat de taartenbakster niet door gaat. Er zijn er beste veel die dat doen maar je moet ze net vinden die heel goed is.

 -JM Spijtig dat je CM niet samen met jullie wil gaan. Je bent trots op wat je hebt gekozen en dan wil je het delen en de dag doorlopen denk ik. Oei door de stress hopelijk verdwijnt de koortslip snel.

 Mijn toekomstige CM’S heb ik gemaild voor eenafspraak en dat zal dus pas in juni kunnen omdat de de komende weken hun weekends al vol zitten. Dan heb ik nog ruim de tijd om een goed draaiboek samen te stellen.

 -Boefke Mijn AS heeft ook nachtdienst die zie ik dus ook niet veel. Die slaapt veel te lang. Hier word er niet veel over de bruiloft gesproken. Alleen mijn schoonvader vroeg me een aantal weken of alles al geregeld was. Toen zei Moeke wel nee er is nog tijd genoeg.

 Tom’s vader heeft de hele grote lijsten zelf gemaakt. Nu komt die van ons waarschijnlijk in die van mijn schoonzus die is gescheiden denk ik. Misschien kun je eens met je vriends broer en zus overleggen of ze goed vinden dat er drie nieuwe lijsten komen omdat het wel leuk is als er drie dezelfden hangen? Bij de xenos hebben ze hele mooie lijsten.

 Het is absoluut niet leuk dat hij er niet bij kan zijn. Maar het is veel erger dat hij de overige maanden van het jaar daar ook niet is. Dat hij zijn kleinkinderen niet ziet opgroeien zoals zijn ouders mij wel. Ik wil echt graag dit jaar trouwen ik wacht al zo lang anders hadden we het nog wel kunnen uitstellen maar voor hoe lang? Hopelijk raakt het bij jullie opgelost. Heel veel succes en sterkte!

 Het is vast een heel gezellige dat de 30ste en krijg je veel klanten. Spannend hopelijk kun je snel je aangepaste jurk passen. Gaat vast komen op jullie dag!

 -Lies De taarttoppers zijn prijzig en dan wil je natuurlijk ook een topper die helemaal jullie smaak is. Graag gedaan. Succes met de onderhandelingen met de cateraar. Hopelijk komen jullie er snel uit. Hopelijk gaat de CZ alles gewoon vergoeden.

 -Missy-ila Het is heel begrijpelijk dat het nu moeilijk is om hier te lezen en te schrijven. Alvast heel veel sterkte op de babyborrel. Toen ik zonder mijn ex naar een bruiloft van een nicht moest vond ik dat ook heel moeilijk. Kun je op de dag zelf wat leuks gaan met vriendinnen?  Heel veel sterkte de komende maanden.

 Gisteren naar Sint-Niklaas vertrokken was weer druk op de baan. En dan zie je echt mensen rijden waarvan je denkt die gaat eens wat minder geluk hebben. Ik was blij dat ik er was. Eers zijn we wat gaan rondlopen een heerlijk fruitshake gedronken. Nieuwe Clouseau cd voor mij en voor de kinderen Mega Mindy en Gert en Samson twintig jaar gekocht. Daarna wat gaan eten. Was echt heerlijk ik had voor Sparerips gekocht. Nog wat gepraat best wel diep. En toen zag ik mijn vriendin haar camera te  voorschijn pakken en ben ik begonnen mijn gedicht voor te lezen.  Ze was meteen ontroerd en de tranen kwamen al heel snel. En aan het einde heeft ze JA gezegd. Ik ben er heel blij mee. En ze was heel blij dat ik haar gevraagd had. Daarna hebben we nog een ijsje gegeten. En was het tijd om te vertrekken want een van de vriendinnen moest naar een onverwachte vergadering. Het was zo ie zo super gezellig zouden we nog eens moeten doen.


blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2991 Gepost op: 22 maart 2012, 13:57:27 »
@Lies86: nee, niet dezelfde dominee. Die van ons is zelfs een dame. :wink: Ik denk dat het overal wel zo’n beetje zo gaat. Op die manier krijg je ook een mooie persoonlijke dienst en kent de dominee je ook een beetje.
Mooi dat de tandarts geregeld is. Wel spannend natuurlijk! Heb je al wat van CZ gehoord? Dat zijn vaak behoorlijk vervelende trajecten bij die verzekeraars.
Ik ben benieuwd of jullie eruit gaan komen met de cateraar. Kunnen jullie niet een offerte bij een andere cateraar opvragen om te vergelijken?

@missy-ila: wat leuk dat je weer even wat van je laat horen! Ik vroeg me laatst al af hoe het met je zou zijn. Op zich gaat het wel goed dus, maar het afzeggen van alle afspraken lijkt me wel erg confronterend zeg! Hebben jullie ook nog ergens gedoe gehad, of valt dat mee?
Ik ben benieuwd hoe het bij de psycholoog gaat. Ik denk ook echt dat hij wel hulp van een professional nodig heeft, daar is ook helemaal niets mis mee! Geeft alleen maar aan dat hij serieus aan de slag wil.
En het is natuurlijk hartstikke logisch dat het moeilijk is opeens niet meer te weten hoe de toekomst zal zijn. Je weet het nooit natuurlijk, maar je verwacht natuurlijk niet iets dat de boel zo op z’n kop zet.
Geen probleem als je geen zin hebt hier mee te lezen. Ik kan me goed voorstellen dat het confronterend is allemaal. Vind het wel erg leuk weer wat van je te lezen, dus je bent altijd welkom!
Het klinkt in ieder geval nog steeds wel alsof jullie vol van liefde voor elkaar zitten, hopelijk blijkt uiteindelijk dat de liefde wint! (Heel afgezaagd, ik weet het.. maar als ik lees hoe je over hem schrijft, dan ‘voel’ ik dat echt zo!)

@JM2012: wow, knap dat je je erbij kunt neerleggen. Genieten is wel het belangrijkst natuurlijk, dus het is mooi dat dat weer lukt! Hopelijk heeft de schoonheidsspecialiste nog een goede tip.
Oh, dat klinkt toch hartstikke mooi voor eind maart! Die regenkans is echt laag en die max. temperatuur (daar kijk ik natuurlijk naar :wink:) is ook heel netjes!
Hihi, dus het lijstje wordt uiteindelijk echt korter! :wink:
En haha, je AS heeft het pak nu nog eerder in huis dan jij! :biggrin:

@Veer: fijn dat de actie met je vriendinnen zo geslaagd was!

Hier is het rustig, dus verder geen nieuws. Dit weekend wil ik keuzes maken m.b.t. de videograaf, een nieuw plan de campagne voor de taart maken en het torselet passen. Verder eens stiekem aan AS m'n ideetjes voor de aankleding voorleggen. :wink:

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2992 Gepost op: 23 maart 2012, 00:24:46 »
@ allen;

Vanmiddag een lange reactie mail op iedereen gestuurd, maar helaas blijft mijn computer vastlopen, dus kan geen lange teksten sturen overdag.
Hopelijk kan ik het weekend wel weer uitgebreidt reageren. Waarschijnlijk ligt het namelijk aan mijn internetverbinding op het werk;)
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2012, 10:24:24 door Femke »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2993 Gepost op: 23 maart 2012, 14:46:23 »
Joehoe...even een kort berichtje van moi op deze heerlijke dag...terwijl ik aan het werk ben ;-)! Ben druk doende m'n trouwschoenen aan in het inlopen...pfff, sommige randjes ben ik niet gewend ;-)!

Over exact 3 weken ben ik nu getrouwd.... JM2012, jullie nog maar een weekje!!!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2994 Gepost op: 23 maart 2012, 15:41:50 »
Nog maar een week!!

En vandaag kwam de trouwambtenaar langs en echt waar! Wat een fantastische man! Heerlijk gekletst, heel erg veel gelachen met z´n allen, hij zit in het theatergebeuren en mijn as ook dus dat klikte ook meteen, hij had leuke ideeen en begreep ons verhaal ook echt heel erg goed. Ben zo blij! Zit met en glimlach van oor tot oor, wat was dat een ontzettend leuk gesprek! :biggrin:

Vanochtend naar de schoonheidsspecialiste geweest, heerlijk weer even :). Nu hopen dat de koortslip snel weg wil en dan is het afwachten geblazen..! :biggrin:

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2995 Gepost op: 23 maart 2012, 15:51:19 »
Leuk JM! Er is niet beters dan een ambtenaar die jou begrijpt!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2996 Gepost op: 23 maart 2012, 15:59:01 »
JM2012; wat heerlijk!!! Dat is echt wel fijn zo'n ambtenaar...ik hoop ook echt dat het volgende week helemaal geslaagd is! Ben ook zo benieuwd naar je verhaal....

Ik ben vandaag aan het heen-en-weer mailen met de locatie. Offerte moet aangepast worden met de juiste en definitieve aantallen! Oh, en we moeten nog even een microfoon regelen...komen VEEL mensen naar de ceremonie, dus dat is toch wel handig!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2997 Gepost op: 23 maart 2012, 22:53:47 »
Oh! JM! Wat gaat dat snel! AL heel lang niet meer in dit topic geweest (ben een beetje te druk met van alles en nog wat :wink:), maar je hoeft nog maar één week! Spannend joh!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2998 Gepost op: 24 maart 2012, 11:09:46 »
@Duurtnogeven: Dankjewel! Ja het schiet echt heel hard op nu.. hoe gaat het met jullie voorbereidingen?

@Charley: Ben ook heel erg blij dat er echt een klik is met onze babs!

@Boukezz:Haha hoeveel is veel?:wink: Ben nu wel erg benieuwd!

Nou dames, ga toch kunstnagels laten zetten vanmiddag! Zaakje hier in de buurt waar vriendinnen van mij erg tevreden over zijn.. Ben benieuwd. Denk dat ik acryl laat zetten, ivm mijn werk! En dan gaan ze er na de bruiloft mooi weer af ( was mn nagels aan het laten groeien, maar die zijn zo zacht dat ze steeds afbrokkelen en splijten, dus schiet niet echt op..).

En of het nu door stress komt? Zal vast: koortslip is er nog steeds, begint nu ook op een ander eplek op te komen ( AS heeft er ook al last van..), mijn oog is ontstoken, mijn keel doet pijn en klieren zijn opgezet.. Lekkere timing :/ Dus nu druk aan het smeren, spoelen en weerstandverhogende / griepverminderende middeltjes aan het nemen..

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2999 Gepost op: 24 maart 2012, 14:39:27 »
@ JM2012; we hebben 30 daggasten en dachten dat er dan misschien nog 30 mensen meer naar de ceremonie zouden komen, maar we zitten nu op een totaal van 85 personen!!!!! Er zijn max 60 witte stoelen, dus er komen nog een lading stoelen uit het restaurant bij...en ik denk dat het net gaat passen. Ik hoop iig dat het gaat passen, want onze ceremonie duurt wat langer dan standaard, dus dan is het niet echt heel fijn om te moeten staan.

Hoe zijn je nagels? Ik ben vanochtend ook weer geweest, en ik moet zo'n eerste dag altijd weer even wennen.

Zou me ook niet verbazen als dat de stress is... Heb je Echinaforche hotdrink? Is ook goed voor je weerstand...stinkt een beetje, maar drinkt goed weg! Mij helpt het echt! Ben vd week al verkouden geweest, dus hopelijk heb ik het nu gehad...

Mn as is nu met de cm naar de bloemist om bloemen uit te zoeken...ben heel erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Ik heb net even de voortuin een beetje opgeruimd en nu achter de laptop voor mn huiswerk... Heb er niet zoveel zin in, zulk mooi weer, maar toch maar even aan de bak! Morgen gaan we de laatste inkopen voor de huwelijksreis doen, dan hebben we dat ook weer binnen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards