collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951904 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3575 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:33:25 »
@duurtnogeven jeetje wat een lastig dilemma. Misschien toch eens met je ouders en vriend samen bespreken en aangeven Dat je het gebaar erg waardeert, maar dat je het niet goed aan durft te nemen. En dat je tevreden bent met jullie vriendschapsringen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3576 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:19:58 »
Wauw OsCarel.. Echt kei leuk! Jammer van de beperking in kleuren anders was het ook iets voor ons geweest. Vooral ook omdat we vlak na onze bruiloft een gezinsuitbreiding krijgen in de vorm van een puppy :wink:
Ik vond de kleuren wel leuk, wij hebben een mix van de drie kleuren genomen.
Wij hebben zelf twee honden dus ik vond het heel toepasselijk, leuk hoor een puppy! Onze heren zijn al weer een poos puppy-af.

Duurtnogeven, wij hadden in eerste instantie hele dure ringen uitgezocht, dat vonden we achteraf heel erg duur dus zijn we naar een goudsmid gegaan, die kon voor een redelijke prijs wel wat maken maar dan hadden we echt een hele dure ring. Nu hebben we titanium met goud, niet duur en wel écht trouwringen. Als jullie gelukkig zijn metde vriendschapsringen, zou ik niet nog eens andere ringen gaan kopen omdat je ouders dat willen. Hoe lief ook aangeboden.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3577 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:29:04 »
Oh maar de kleuren vinden we ook wel mooi..
Alleen is bij ons alles rood/wit (ook ivm de locatie => psv stadion)
dus het liefst willen we ook in die trant de bedankjes..
Maar we hebben de link toch opgeslagen en misschien dat we t toch doen want we vinden ze zooo leuk.. t blijft in ons hoofd zitten :wink:

alleen is t niet raar om 9 mnd van te voren al bedankjes te hebben? :tongue:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3578 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:49:39 »
@OsCarel fijn dat jullie jullie ringen ook hebben. Fijn dat jullie de gravure makkelijk kunnen lezen. Die van Verloofde is gemakkelijk te lezen die van mijn moeilijker maar mijn ring is ook kleiner ze is maatje 50. Leuk dat jullie al weten wat jullie gaan kopen met het geld van de bruiloft.

 Leuk dat je nichtje ook op de ceremonie aanwezig zal zijn. Ik denk dat bij ons ook nichten bij de kerkdienst aanwezig gaan zijn die een avonduitnodiging hebben. We hebben een hoofduitnodiging waar de tijden van het wettelijk en kerkelijk huwelijk op staan en we hebben dan een aparte kaar met dag of avond uitnodiging. Dus iedereen is welkom om bij de huwelijksinzegening te zijn.

 Jullie hebben mooie bedankjes erg mooi. Leuk dat alles een geheel vormt dat willen wij ook.

 Succes woensdag. Ik heb mijn proefkapsel woensdag gehad en ze was erg mooi. Maandag opnieuw misschien eens vragen of ze me ook gaan opmaken.

 @Blondbruidje Wij zijn ook heel blij met onze ringen en gelukkig waren ze na aanpassing van de gravure ook tevreden.  Afwijzingen houd je altijd. Zojuist gebeld door een tante van verloofde ze heeft vier kinderen. En zij zelf komt en twee van haar kinderen. Wij hebben ook toezeggingen gekregen van mensen die bij onze kerkdiest gaan zijn en die niet weten dat ze nog een uitnodiging gaan krijgen voor het avondfeest.

 Fijn dat jullie aan de puntjes op de i toe zijn. Leuk om uit te zoeken. Hier zijn we vooral bezig geweest met de uitnodigingen rond te brengen. Gisteren naar een plaats waar vrienden van ons woonden. Ee was thuis gezellig wat bij gedronken. Bij een nichtje kaartje ingestoken en toen opzoek naar een huis van een andere kameraad en die uiteindelijk gevonden. En kaartje ingestoken ze waren niet thuis en daarna bij mijn vroedvrouw gestopt. Even gezellig als vertrouwd gebabbeld en kaartje afgeven. Ze was niet verbaasd dat we haar uitnodigden en ging zeker naar onze trouwdag komen.

 Woh wat een mooie spulletjes heb je gevonden. Ik moet er ook achteraan. Verloofde moet ook nog manchetknopen gaan kopen. Hopelijk mag je wat extra dagen vrij nemen.

 @Ikke bedankt voor je prachtige verslag van jullie dag! Mooie foto’s jullie zagen er erg prachtig uit. Ik ga ze nog een keer uitgebreid lezen. Julliie hadden echt een heerlijke dag. En wat een leuke verrassingen.

 @Lies ik ben benieuwd naar julle grote dag. Ik hoop dat jullieschiterend weer gaan hebben. Nog maar een paar dagen en dan is het minder dan een maand voor jullie.

 @Duurtnogeven Wat is precies het verschil tussen vriendschapsringen en trouwringen. Ik weet dat ik met mijn ex ook ringen ben gaan kiezen en die hebben we gebruikt als vriendschapsringen. Het waren gouden ringen. Goed toen ik wilde trouwen was de relatie gedaan.

 Jullie hebben twee ringen gekocht en die gaan jullie dragen na de bruiloft en dan zijn het toch trouwringen. Het maakt toch niet uit dat het geen gouden ringen zijn. Jullie zijn er blij mee en dat is toch het belangrijkste. Ik zou aangeven dat het een mooi en lief gebaar is maar dat jullie heel blij zijn met jullie ringen en misschien de ringen laten zien als ze ze nog niet heeft gezien. Jullie zijn blij met de ringen en gaan die met en uit liefde dragen.

 @Misseagle waarom zou het raar zijn. Alles wat je nu kan regelen is toch mooi meegenomen. Gewoon bestellen en regelen. Ik moet die van mij nog altijd regelen omdat ik maar steeds blijf twijfelen. En niet te veel of te weinig bedankjes wil bestellen. Onze kleur is groen.


OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3579 Gepost op: 4 augustus 2012, 12:01:28 »
Oh maar de kleuren vinden we ook wel mooi..
Alleen is bij ons alles rood/wit (ook ivm de locatie => psv stadion)
dus het liefst willen we ook in die trant de bedankjes..
Maar we hebben de link toch opgeslagen en misschien dat we t toch doen want we vinden ze zooo leuk.. t blijft in ons hoofd zitten :wink:

alleen is t niet raar om 9 mnd van te voren al bedankjes te hebben? :tongue:
Is die mascotte van psv niet ook bruin? Die vos toch? Kun je het daarop gooien. En je kunt natuurlijk iets van een kaartje erbij doen in de kleuren van psv oid.
Wij hebben een beetje een kersenbloesem-thema, gastenboek en ringkussen dus een kaartje met een kersenbloesem doen we bij het bedankje.
Ik vind 't niet raar hoor, leuk juist!
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2012, 12:03:08 door OsCarel »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3580 Gepost op: 5 augustus 2012, 10:08:58 »
Ha meiden!

Ik lees wel mee maar post niet zoveel. Ondertussen komt onze trouwdag steeds dichterbij en hebben we (bijna) alles geregeld, voelt goed!!

Heerlijk dat alle puzzelstukjes steeds meer op hun plaats vallen. En zaterdag proefkapsel, ook helemaal zin in !!
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2012, 08:40:21 door Esprit »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3581 Gepost op: 6 augustus 2012, 12:28:13 »
Hoihoi!

Hoe gingen de proefkapsels Esprit en Oscarel?

@duurtnogeven: als jullie helemaal blij zijn met de ringen, zou ik ze gewoon houden. Ik zou het zonde vinden de door jullie uitgekozen ringen uiteindelijk niet te gebruiken..

Inmiddels alleen het lint en de rotan- en berkenschorshartjes ontvangen, dus we kunnen nu aan de slag met de kerkversiering en de antennelintjes. Ik hoop ook snel de kousen, kouseband en haarkam te ontvangen, want daar ben ik zò benieuwd naar!

Morgenavond weer 'nieuwe' nagels. De laatste keer voor de bruidsnagels. Ze heeft al wat mooie dingen laten zien op de mail, maar ik kom er nog niet helemaal uit. Het moet niet te 'blingbling' zijn, maar omdat ik al een half jaar acrylnagels draag, moet het ook niet te alledaags. We kunnen er morgen even flink op brainstormen.

Hoe staat het met de stress bij iedereen? Wij zijn zo akelig rustig dat het bijna eng wordt! :wink:

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3582 Gepost op: 6 augustus 2012, 13:23:22 »
Dankjewel Veer, heel lief van je!
en voor de rest, succes met alle voorbereidingen hier, spannend!!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3583 Gepost op: 6 augustus 2012, 14:39:37 »
Ik heb mijn proefkapsel woensdag, ik vind het heel spannend! Ik draag ook acrylnagels al een poos en mijn nagelstyliste had al een hoop ideetjes zei ze. Ze is echt een vakvrouw en maakt echt kunstwerken van nagels. Ik laat haar maar gaan, ze weet waar ik van houd dus komt goed.

Oh en vriend gaat vrijdag een pak uitkiezen, spannend!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #3584 Gepost op: 6 augustus 2012, 14:47:09 »
Op de gmail heb ik een uitgebreid verslag + foto's van onze bruiloft staan.
Ik wil het liever niet op het forum plaatsen omdat ik meeschrijf in het 'spannend' topic en niemand weet dat wij heel graag een kindje willen.

Ik hoor natuurlijk heel graag wat jullie van de foto's vinden. Ons album is ook af dus die neem ik mee naar de meet!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3585 Gepost op: 6 augustus 2012, 14:52:37 »
Oeh, dan ben ik wel heel benieuwd!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3586 Gepost op: 6 augustus 2012, 15:29:14 »

Hoe gingen de proefkapsels Esprit en Oscarel?

Hoe staat het met de stress bij iedereen? Wij zijn zo akelig rustig dat het bijna eng wordt! :wink:


Ik mag aanstaande zaterdag ( 11aug ) ben benieuwd !!

En, hier idd ook zo relaxed dat het bijna eng is, ben benieuwd wanneer de klap gaat komen...........

Hopelijk komt hij helemaal niet natuurlijk, daar probeer ik wel voor te zorgen, maar het is wel heel relaxed allemaal !

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3587 Gepost op: 6 augustus 2012, 15:30:58 »
Linnie, ik ben verliefd op je jurk, je boeket en je verslag! Wat heb jij een gave dagen gehad!!!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Trouwen In 2012
« Reactie #3588 Gepost op: 6 augustus 2012, 15:36:05 »
Lies... lief, dankjewel! Ik glim van oor tot oor als ik er weer aan denk. Heb mijn jurk op een paspop op de logeerkamer staan...zo blij mee!Lies, heb er ook nog even een foto van de achterkant van de jurk opgezet. Zie je hoe lang de sleep is!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3589 Gepost op: 6 augustus 2012, 15:50:19 »
Haha, nu ben ik helemaal nieuwsgierig!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3590 Gepost op: 6 augustus 2012, 15:54:06 »
Linnie, wat een mooi verslag meid.. En wat een super mooie foto's! Prachtig!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3591 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:04:23 »
Kan je niet bij de mail oscarel? (ff JM vragen of ze je de gegevens even geeft!)

Ohhhh zo mooi! :wub:
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2012, 16:04:35 door Lies86 »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3592 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:30:52 »
Haha ik stuur oscarel wel even een pm :wink: Kreeg van Tiphona ook al een berichtje! Ik heb al tijdje niet meer meegeschreven hier, maar ik geloof dat zij hier ook al een tijdje is. Akkoord?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3593 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:32:22 »
Volgens mij zit tiphona meer in het 2013 toppic. Ik vind het prima. Maar mag er eigenlijk weinig over zeggen omdat ik mijn jurk uit angst voor meelezers er al weer uit heb gehaald :unsure:v (had een kennisje getipt over het forum)
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2012, 16:40:45 door Lies86 »

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3594 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:36:01 »
Ik wist niet eens van die mail, haha. Ik ga even kijken. Thanks Marit!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3595 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:40:33 »
Ik heb Tiphona de mail gegeven: Ze schrijft al een tijdje mee in het augustus topic en dames als veer, blondbruidje en Ikke schrijven daar ook actief mee. Lijkt mij leukd at, aangezien ze ook veel interactie heeft met deze dames, ook ongeveer weet om welke jurken het gaat :wink:

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3596 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:47:05 »
Prima toch! Geen zin om naar de meet te komen tiphona?

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3597 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:47:32 »
Oooh, zo leuk! Mijn zus heeft echte bruidsmeisjes jurken voor  haar dochters gekocht. In dezelfde kleur als mijn jurk. De andere bruidsmeisjes (dochters van vriends zus) gaan in het roze, matching met mijn boeket. Leukleukleuk!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3598 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:47:39 »
Of het gaat heel erg off-topic of ik begrijp er nu helemaal niks meer van??

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3599 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:54:16 »
Oooooh. <3
Wat mooi linnie, je zeg er echt prachtig uit.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards