collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3675 Gepost op: 26 augustus 2012, 11:45:55 »
Is t leuk geweest BB?
Ik heb zo t vermoeden dat de mijne a.s dinsdag plaats vind :wink:

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3676 Gepost op: 26 augustus 2012, 14:27:38 »
En blondbruidje hoe was he VF?
En het schiet al lekker op. Nog een paar dagen totje trouwdag!

Oscarel al watgehoord van het huis?

ClauJohn wat lief va je as!

Veer, fijn dat je broer ook langs komt.

Dames, succes met de laatste voorbereidingen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3677 Gepost op: 26 augustus 2012, 16:14:16 »
Nee, woensdag pas.

Ik heb het gehad met de bruiloft. Heel veel mensen zeggen af, en we zijn blijkbaar ook niet belangrijk genoeg om op tijd af te zeggen want daar hebben ze het te druk voor.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3678 Gepost op: 26 augustus 2012, 16:18:52 »
Nee, woensdag pas.

Ik heb het gehad met de bruiloft. Heel veel mensen zeggen af, en we zijn blijkbaar ook niet belangrijk genoeg om op tijd af te zeggen want daar hebben ze het te druk voor.


he bah wat vervelend....
is het directe familie? of komen de mensen van ver?

bij ons hebben ook een paar mensen afgezegd of nog totaal niks van zich laten horen.
het voelt erg rot, ook ik heb me in bepaalde mensen erg vergist !!!

maar laat dit niet van invloed zijn op JULLIE dag !!!!
kop op !!!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3679 Gepost op: 26 augustus 2012, 16:35:37 »
Komt ook wel goed.
Ik heb van de kant van mijn vader alle neefjes en nichtjes uitgenodigd, daar komt er maar 1 van.

En heel ver, ik weet het niet. Een uur rijden, ongeveer.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3680 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:08:56 »
Komt ook wel goed.
Ik heb van de kant van mijn vader alle neefjes en nichtjes uitgenodigd, daar komt er maar 1 van.

En heel ver, ik weet het niet. Een uur rijden, ongeveer.


we hebben zelf wel ooms en tantes uitgenodigd en op de enveloppen gezet aan Fam. .....
en toen maar afgewacht of er wel of geen neven en nichten komen.

voor ons het is belangrijkste dat de daggasten er wel allemaal zijn.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3681 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:12:23 »
we hebben zelf wel ooms en tantes uitgenodigd en op de enveloppen gezet aan Fam. .....
en toen maar afgewacht of er wel of geen neven en nichten komen.

voor ons het is belangrijkste dat de daggasten er wel allemaal zijn.
Ik heb neven en nichten die niet meer thuiswonen een kaartje gestuurd.
Mijn neefje van 14 komt wel, de hele dag.

Ik vind het wel belangrijk als mensen komen, anders had ik ze niet uitgenodigd natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2012, 17:12:58 door OsCarel »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3682 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:13:47 »
Ik heb neven en nichten die niet meer thuiswonen een kaartje gestuurd.
Mijn neefje van 14 komt wel, de hele dag.


ok..
ja blijft lastig,
maar we kunnen helaas niemand dwingen om te komen, hoe graag we dat ook willen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3683 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:16:06 »
Ohnee, maar ik vind het wel naar dat mensen niet echt de moeite doen om op tijd af te melden.
Lastig uit te leggen, maar het voelt een beetje rot zo.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3684 Gepost op: 26 augustus 2012, 17:35:29 »
Ohnee, maar ik vind het wel naar dat mensen niet echt de moeite doen om op tijd af te melden.
Lastig uit te leggen, maar het voelt een beetje rot zo.


ja snap het helemaal hoor.

volgende week gaan we definitief alles door bespreken met de locatie.
ik krijg dan van onze CM, de lijst met wie nog niet heeft gereageerd.
die mensen ga ik zelf nog even bellen,
want stel je voor dat ze de kaart niet hebben ontvangen? dat zou ik ook heel erg vervelend vinden.

en meer kunnen we niet doen.
ik hou mezelf ook voor ogen, dat ik iedereen de gelegenheid heb gegeven om deze dag samen te vieren.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3685 Gepost op: 28 augustus 2012, 07:53:59 »
Spannend hoor Clau! Zijn er veel mensen die niet gereageerd hebben? Wij gaan er bij niet reageerders vanuit dat ze sowieso komen.
Tot nu toe alleen afzeggers waarvan we het verwacht hadden.

Heb zo het vermoeden dat ik binnen nu en een uur overvallen wordt voor m'n VGF :wink: Ben benieuwd of dat vermoeden klopt!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3686 Gepost op: 28 augustus 2012, 13:04:02 »
Oeh, spannend!
Wij hebben die van ons al gehad.

Ik had vriend meegelokt naar Brabant omdat mijn ouders zoveel jaar getrouwd waren en we uit eten gingen. Wij daarheen, hondjes mee. Zegt mijn vader dat ie even naar mijn broer ging. Tien minuten later kwamen mijn vader, broer, man van zus en een oom bij ouders achterom. Zijn ze gaan karten en gaan eten en daarna nog even een terrasje gepakt.

Wij hebben besloten toch geen autostuk en corsages voor daggasten te doen, we zijn niet zo gek van bloemen en het scheelt toch een hoop.

Ik ben echt heel blij met onze fotografe. Wat een tof mens zeg.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2012, 13:05:22 door OsCarel »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3687 Gepost op: 28 augustus 2012, 13:10:15 »
Spannend hoor Clau! Zijn er veel mensen die niet gereageerd hebben? Wij gaan er bij niet reageerders vanuit dat ze sowieso komen.
Tot nu toe alleen afzeggers waarvan we het verwacht hadden.

Heb zo het vermoeden dat ik binnen nu en een uur overvallen wordt voor m'n VGF Ben benieuwd of dat vermoeden klopt!

tot zover niet veel afzeggers hoor ! maar degene die af hebben gezegd was ik erg verbaasd over, maar goed das verhaal apart.

wij hebben ons vrijgezelle feest op 8 sept... john en ik hebben het samen.
dat was ook een wens van ons, omdat we beide niet zo van dat zijn, en samen veel gezelliger vinden.
we worden om 17 uur opgehaald, dus spannend !!!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3688 Gepost op: 29 augustus 2012, 14:52:27 »
Leuk!

Vriend heeft het heel leuk gehad op zijn vrijgezellenfeest. Allebei hebben we geen rare dingen gedaan.

Ik begin wel wat zenuwachtig te worden hoor!

Gootje87

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3689 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:29:28 »
OK, tijd om me hier ook te melden als 2012-bruid.
We hebben al best veel geregeld, dus nog geen last van stress. Uitnodigingen zijn binnen, jurk en ringen zijn besteld, zijn al in ondertrouw gegaan, feestlocatie en restaurant al besproken, taart al besproken en proeftaartjes geproefd (gisteren), fotografe geregeld, en bedankjes al binnen. Al een afspraak met een kapser/visagiste. In november afspraak bij bloemist (hebben al ideeen opgedaan daar).
Nu nog een trouwauto, AS gaat morgen met zijn moeder een pak uitzoeken, fotolocatie moet nog, moeten nog warmte-lampen huren en een lijst maken voor onze (eigen) catering op de receptie/feest.
Schoenen komen elk moment binnen, moet nog lingerie. Maar we hebben nog even...

Voor iedereen die al heel binnenkort trouwt, sterkte met de stress :tongue:

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3690 Gepost op: 29 augustus 2012, 18:47:36 »
Hier een fantastische dag gehad!
S'morgens overvallen door m'n beste vriendin en versierd met een kroontje en sluier (toch grappig, heb ik ook eens de kans een sluier te dragen, ben kaal dus dat is normaal lastig) ze hadden m met een elastiekje aan het kroontje gemaakt. Toen meegenomen naar de efteling en daarna wezen wokken.
Een dag die precies bij mij past, het was dan ook super gezellig en erg leuk!

Vandaag wat laatste dingetjes gedaan, bedankjes mooi op een platootje gezet, corsages klaar gemaakt om rond te delen en m'n boeket in orde gemaakt (lang leve de neppers)
op nara volgende week!

Gezellig Gootje dat je mee typt! Ook zin om naar onze meet te komen???

Ik ga maar eens liturgieen printen!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3691 Gepost op: 29 augustus 2012, 19:16:23 »
Ah, wat leuk Lies!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3692 Gepost op: 29 augustus 2012, 20:21:22 »
@Lies het is waar. Maar het is veel te leuk hier om niet regelmatig te kopen kijken :wink:

 Spannend nog maar een week en een dag voor jullie trouw. Wanneer gaan de tenten worden geplaatst? Fijn dat je dag zo geslaagd was. Ik wil ook wel naar de Efteling. Leuk dat het zo goed gaat met de corsages en je boeket. Is jullie boekje helemaal klaar.

 @OsCarel spannend het zou een leuk cadaeautje zijn als jullie de woning wel krijgen. Als je goed zit is het niet zo erg. Kan me voorstellen dat je graag in een nieuwe woning ook een grote woonkamer wil. Wat ontzettend naar dat er zo veel mensen afzeggen. En dat ze daar ook nog zo lang mee wachten met af te melden dat moet toch niet zoveel tijd kosten. Hier is gelukkig het aantal mensen dat we het niet van weten of ze wel of niet komen al een flink stuk geminderd. Al zou ik het toch wel van iedereen willen weten voor het einde van deze week. Heel ver vind ik een uur rijden ook niet. Het is echt niet leuk als de mensen de moeite niet willen nemen om op tijd iets te laten horen dat is toch een kleine moeite zou je denken.  Je moet doen waar je je goed bij voelt. Wij hebben ook geen autostuk. Bij het busje zit wel wat versiering bij. Corsages wil ik wel heel graag. Bloemen vind ik erg mooi en ik vind het toch iets extras geven. Ik wil volgende week bij bloemisten langs om te informeren naar de verschillende prijzen. Hopelijk weet ik dan of er van mijn kant van de familie nog daggasten gaan zijn of niet. Fijn dat het zo goed klikt met de fotografe.

 @Blondbruidje Ik ben benieuwd hoe je dag was.

 @Junebride ik ben echt super blij dat mijn broer er bij wil en gaat zijn.

 @Clau-John Zo ontzettend jammer dat mensen niets van zich laten horen en dat mensen die je verwacht had op je bruiloft er niet bij gaan zijn. Hopelijk hebben jullie toch een heerlijke dag. Voor welke datum moesten ze bij jullie reageren? Ik ga toch eens kijken of ik er achter kan komen of de laatste mensen wel of niet gaan komen. Veel plezier 8 september.

 @Gooitje Fijn dat jullie al veel hebben geregeld dan komt de rest vast ook wel goed. Succes met alles.

 Vandaag het dagprogramma aangepast als we ‘smiddags de kindertaart gaan doen moet dat ook dat in het dagprogramma staan. En de huwelijksbedankjes besteld.


Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3693 Gepost op: 30 augustus 2012, 08:52:00 »
De tenten komen ze maandag of dinsdag opzetten. Bij slecht weer zetten we zelf de tenten in de achtertuin op.
Prima geregeld dus! Al met al is de verwachting nu nog prima! 19 graden en 13% regen kans voor 0.4 mm.
Nu moeten we nog een week dus er kan nog veel veranderen!

Vandaag nog precies een week!
Emiel werkt vandaag zijn laatste dagje, morgen gaan we de trouwkleding doorpassen en ophalen.
Ben benieuwd! Schoonouders doen weer een beetje moeilijk, schoonmoeder is nu al op van de zenuwen.
Weet niet wat ze aan moet, of ze wel schoenen heeft en tja wat als het weer slecht is.
Hebben haar al een paar keer verteld dat het allemaal geregeld is, maar ze blijft stressen. Best sneu eigenlijk.
Mijn schoonvader kijkt er enorm naar uit, hij houd er wel van om in de belangstelling te staan.
Baalde (stiekem) een beetje dat we aangaven dat de ouders niet in een rijtje hoeven te staan voor het feliciteren.
Die aandacht had hij ws wel willen hebben. Helaas, wij vonden dat niet zo'n strak plan.

Zondag brengen we de konijnen weg, die gaan een maandje logeren bij de opvang. Dan kunnen we daarna het hele huis soppen.
Morgen of maandag gaat AS nog even naar de kapper en dinsdag de tenten.
Woensdag de trouwauto halen en versieren en dan denk ik dat we donderdag maar gaan trouwen.
De koffers staan al klaar, dus we kunnen zaterdag op vakantie!

Weet je al meer van het huis clau?
@Veer, moet je nog veel regelen dan? Komt vast wel goed toch?

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3694 Gepost op: 30 augustus 2012, 09:54:06 »
ja voor jou nog een week ... spannend lies

ja het weer vind ik ook erg spannend hoor, maar heb me voor genomen dat ik me niet door het weer laat beinvloeden.

@veer
we hebben aangegeven voor 1 sept te reageren. iedereen hadden de kaarten al eind juli binnen,
dus dat vonden wij wel een mooie datum.
bij mij komen een oom en tante niet, mijn (stief)zus met man en neefje niet, en een paar kennissen hebben niet gereageerd.
ach dat zegt meer over hun dan over ons.
we hebben ze de gelegenheid gegeven, dus geen gezeur achteraf dat ze niet mochten komen.

op facebook ben ik met plaatjes aan het aftellen, krijg daar erg leuke reacties op ....

Gootje87

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3695 Gepost op: 30 augustus 2012, 11:17:08 »
@ Lies: bedankt voor de uitnodiging, maar ben in november erg druk met de voorbereidingen. Ook is mijn schoonzusje midden oktober bevallen van haar eerste kindje (getrouwd met een zwitser en daarheen geemigreerd) dus zijn we de eerste week van november waarschijnlijk in Zwitserland. ps: Leuk dat je konijnen hebt, heb zelf een Black&Tan ram en een Rode Nieuw Zeelander voedstertje.

Hopelijk hebben jullie allemaal lekker weer op de bruiloft. Maar dat hebben we helaas niet zelf in de hand...

Eergisteren hebben mijn schoonouders en mijn ouders elkaar voor het eerst ontmoet (ik en mijn AS zijn al bijna 3 jaar samen). Schoonmoeder is niet zo sociaal en al helemaal niet met mensen die niet van de kerk zijn zoals zij. Maar uiteindelijk was het gezellig, hadden de proeftaartjes binnen en die hebben we dus met zn allen geproefd. Echt heeeeerlijk!

Vandaag met schoonouders en AS naar Duitsland. Schoonouders doen altijd boodschappen daar bij de Aldi, schijnt een stuk goedkoper te zijn. Op de terugweg in NL gaan schoonouders en AS voor een pak kijken. Ik mag niet mee, dus moet mezelf vermaken in een restaurantje daar ofzo.

Proeftaartjes:
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2012, 11:17:37 door Gootje87 »

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3696 Gepost op: 30 augustus 2012, 12:36:28 »
Bij komen alle neefjes en nichtjes niet van mijn vaders kant, op één na.
Van de kant van mijn moeder heb ik er vier uitgenodigd, van neven en nichten (grote familie, en niet zo heel veel contact) en die komen allemaal, op één na, zij heeft ms en moet naar 't ziekenhuis die dag.

Verder komen een paar ooms en tantes van mijn moeders kant niet, want geen vervoer. En de schoonouders van mijn zus en de schoonouders van mijn broer, ook geen vervoer. Schoonvader van mijn schoonzus en zijn vriendin, komen ook niet. Die gingen op vakantie en hadden geen uitnodiging verwacht.

Vanavond gaan we even mailen met de locatie voor het definitieve aantal gasten. Wachten op bevestiging van de bloemist en wachten op een telefoontje van de ambtenaar.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3697 Gepost op: 30 augustus 2012, 21:39:15 »
Hey lieve meiden,

Hier de boel gruwelijk verwaarloosd, sorry! We hebben het vreselijk druk gehad vanaf ons vrijgezellenfeest tot nu, dus de verhalen komen binnenkort. Nu even om het hoekje kijken om de andere bruidjes van morgen heel veel plezier te wensen, geniet ervan!

En voor de al getrouwde bruijes de afgelopen week, gefeliciteerd!!

Dikke kus Blondbruidje!

Woeligepaulien

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3698 Gepost op: 1 september 2012, 10:43:45 »
Hey ladies,


Sorry, sorry en nogmaals sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb. Ik was erg bezig met allerlei andere dingen (rechtzaken met ex-man bijvoorbeeld) en was niet echt bezig met de bruiloft. Maar nu nog met iets minder dan 4 maand te gaan zijn we weer volop aan het voorbereiden.

Ik lees dat al heel veel meiden hun VGF hebben gehad, en dat de grote dag al heel erg dichtbij komt! Spannend!!!!

Groeties

Gootje87

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3699 Gepost op: 1 september 2012, 12:50:58 »
@Guest: hmm dat klinkt allemaal erg vervelend.. hopelijk is het nu achter de rug en kun je je op de bruiloft gaan storten! Wanneer is de dag voor jullie?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards