collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951915 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3700 Gepost op: 1 september 2012, 15:41:54 »
Wat is trouwen toch leuk! :wink: Geweldige dag gehad, verslag volgt binnenkort!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3701 Gepost op: 1 september 2012, 22:28:43 »
Mooi dat je een fijne dag hebt gehad, blondbruidje!

Mijn kies is afgebroken, zit nu een megagat in. Hoop dat 't gemaakt kan worden voor de bruiloft.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3702 Gepost op: 2 september 2012, 09:31:25 »
Mooi dat je een fijne dag hebt gehad, blondbruidje!

Mijn kies is afgebroken, zit nu een megagat in. Hoop dat 't gemaakt kan worden voor de bruiloft.

Ffies naar de spoedarts?

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3703 Gepost op: 2 september 2012, 14:59:02 »
Nee, ik bel morgen mijn tandarts even. Heb er niet echt pijn aan.
Maar 't moet wel gemaakt.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #3704 Gepost op: 3 september 2012, 08:09:17 »
o blondbruidje, ik ben erg benieuwd naar je verslag en natuurlijk naar de foto's. Zo te lezen heb je een enorm leuke dag gehad!

OsCarel da's nie zo mooi dat je kies is afgebroken. Hopen dat ze het nog op tijd kunnen maken idd. Anders zul je net zien dat je op de dag in 1 x wel pijn eraan krijgt. Ik duim voor je mee. En ik zie net bij je dat je nog maar 1 week en 4 dagen hoeft te wachten! Wat spannend! Onze grote dag is 20-12-2012! Ik heb er zo'n zin in!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3705 Gepost op: 3 september 2012, 09:03:38 »
Gelukkig kan ik vandaag al terecht, zo fijn!

Nog maar even ja, zo spannend!

Deze week nog een hoop dingetjes voor de bruiloft gepland.
Morgen krijg ik wimperextensions (ik kan niet tegen mascara en mijn wimpers zijn praktisch onzichtbaar).
Woensdag laatste afpas van mijn jurk.
Vrijdag wenkbrauwen harsen.

En volgende week donderdag worden mijn nagels gedaan, moet ik de mousse ophalen en komt mijn grote zus logeren.

Edit: Tand is weer heel!
« Laatst bewerkt op: 3 september 2012, 12:10:42 door OsCarel »

Gootje87

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3706 Gepost op: 3 september 2012, 20:42:19 »
@OsCarel: goh wimperextensions.. lijkt me best eng, dat ze die dingen niet in je oog prikken :tongue: Ben benieuwd naar het resultaat! Leuk hoor die laatste loodjes. Mooi dat je tand weer mooi is, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken.

Bij ons liggen de voorbereidingen deze maand wat stil. In oktober en november moeten we de meeste dingen afmaken. 24 september een meet met mijn kapster/visagiste bij mijn ouders thuis. Ze knipt eerst gewoon mijn haar een keer, kijken of het klikt en ik moest toch nog geknipt. Kan ze ook meteen rekening houden met de wensen voor mijn kapsel.
Begin oktober de uitnodigingen versturen (zijn al binnen), restaurant nog puntjes op de i zetten wat betreft tafelschikking enzo, proefkapsel/makeup plannen, in november boeket samenstellen (hebben de wensen al besproken met de bloemist), komt de jurk binnen, en nog wat dingetjes.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #3707 Gepost op: 3 september 2012, 21:38:58 »
Zo, net even de trouwkaarten besteld!

Hey Gootje, jullie trouwen ook in December, wat leuk!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3708 Gepost op: 4 september 2012, 11:25:40 »
Gootje, ik draag lenzen dus ik ben wel wat gewend. Heb twee jaar geleden ook zo'n uitgebreid onderzoek aan m'n ogen gehad met van die druppels die je pupillen verwijden (en zeer doen) en zo'n ding op m'n oog om de oogdruk te meten. Ik vind de visagist met d'r oogpotlood veel enger. Bij de extensions zijn de ogen sowieso dicht dus geen geprik.

Ben ook erg blij met m'n tand ja. Vulling is nu al niet meer gevoelig. Bij m'n vorige tandarts duurde dat twee weken voordat het geen zeer meer deed.

Verder heeft de ambtenaar gisteren gebeld, had meteen een goed gevoel bij hem. Donderdagavond komt hij langs. Hij had geen probleem met de honden gelukkig.
« Laatst bewerkt op: 4 september 2012, 13:49:33 door OsCarel »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3709 Gepost op: 4 september 2012, 12:22:26 »
De laatste dagen even weer wat minder met de trouw bezig geweest en wat meer in het huishouden. Ik merk hoe dichtrbij de trouw komt hoe moeilijker ik het vind dat mijn vader er niet bij gaat zijn. Eind vorige week bericht gehad van mijn zusje ze gaan niet op de bruiloft zijn. Haar oudste dochter heeft leukemie en heeft of behandelingen in het ziekenhuis of thuis. Het is begrijpelijk dat ze er niet bij kan zijn. Mijn moeder zou met mijn zusje meerijden maar dat gaat nu dus niet. Ze wil niet met het openbaar vervoer komen omdat het te lange reis gaat zijn en te duur. Nu weet ik niet wat te doen het vervoer probleem proberen op te lossen door te vragen of ze met mijn schoonzus die in Antwerpen woont mee te rijden. Of het loslaten. Vroeger dacht wat een problemen gaat dat geven als ik ga trouwen met gescheiden ouders maar nu gaan er dus geen ouders bij aanwezig zijn. Ik heb een beetje het gevoel dat iedereen het maar gewoon vind dat mijn ouders er niet bij zijn. Gelukkig wel een broertje.

 @Lies Mijn schoonmoeder is helemaal klaar voor de trouw is samen met de dochters een jurk gaan kopen en van de week nieuwe schoenen. Je schoonmoeder kijkt erg uit naar jullie trouw dat ze zo nerveus is. Mijn schoonouders zijn er rustig onder alleen heeft ze me op mijn hart gedrukt op tijd haar dochters te vragen te helpen bij het klaarzetten van de zaal.

 Er zijn nog een aantal dingen die geregeld moeten worden. Het gaat vast wel goed komen het moet gewoon gebeuren. Duidelijke lijstjes zijn nu erg belangrijk van wat er moet gebeuren. En proberen het allemaaal leuk te blijven vinden en niet stressen.

 @Clau-john je hebt gelijk je hebt iedereen de kans gegeven om te komen. Wij misschien wat minder. Als we de trouw nog langer zouden uitstellen dan zou ons nichtje hersteld zijn en misschien ook beter met mijn vader. Nu hebben we voor ons gekozen en niet meer te wachten met trouwen. Al vind ik het nu zo voor de trouw moeilijker dan in het begin. Maar goed misschien nu de emoties los laten zodat ik het wat kan verwerken en genieten op de dag zelf. Er gaan heel veel mensen wel bij zijn.

 @Gooitje Leuke vooruitzichten babybezoek in Zwitserland. Het weer hebben we niet in de hand. Maar wel hoe we er mee om gaan. Waren de proeftaartjes lekker en heb je een keuze kunnen maken. Wat voor uitnodigen hebben jullie en ook een thema of kleur.

 @OsCarel Zo jammer dat er mensen niet komen vanwege vervoer. Ik vind dat erg jammer. Het is maar goed dat we gewoon hier in Zolder gaan trouwen zodat voor heel veel aanwezigen vervoer geen probleem gaat zijn.  Gelukkig dat je tand weer heel is.

 @Blondbruidje Ik ben benieuwd naar alle verhalen. We zien ze wel verschijnen.

 @Paulien is nu alles opgelost met je ex. Gelukkig heb je nog veel tijd om met de trouw bezig te zijn. Hopelijk is de nare tijd voorbij. Jullie gaan op een mooie datum trouwen. Is er een reden dat jullie voor de 20ste hebben gekozen en niet de 21ste?


OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3710 Gepost op: 4 september 2012, 14:45:18 »
Gelukt!


woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #3711 Gepost op: 5 september 2012, 07:55:39 »
@OsCarel, Dat ziet er mooi uit! Niet erg overdreven, dus ze lijken gewoon echt! Heel erg gaaf!

@Veer, nee helaas is het nog steeds niet geregeld met mijn ex. Hij doet zo verschrikkelijk moeilijk (over betalen van alimentatie voor onze dochter). Binnenkort weer een rechtzaak. Maar goed, ik ga me daar nu niet te druk meer om maken. Dat kan na de bruiloft ook wel weer. Ik moet nu toch echt bezig met van alles regelen voor de bruiloft. Zo'n zin in!!!
We trouwen op 20-12-2012 omdat we dat een leuke datum vinden. En een bruiloft in de winter zagen we ook wel zitten, eens een keer wat anders. We hopen op sneeuw natuurlijk! En het heeft zo ook z'n voordelen: de fotograaf was daarom 400 euro goedkoper, omdat hij bijna geen bruiloften heeft in december :).

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3712 Gepost op: 5 september 2012, 08:47:26 »
Nog maar een dagje! Gisteren geholpen met de taart maken. Erg gaaf!! (tis ook super mooi geworden) vandaag mijn nagels laten doen, de auto halen en de boel versieren.
We zijn er klaar voor!

Iedereen hier, sorry dat ik niet persoonlijk reageer. erg druk momenteel!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3713 Gepost op: 5 september 2012, 09:00:02 »
Je zou toch maar morgen gaan trouwen......Lies, ik hoop echt dat je een geweldige dag hebt, maar dat komt vast en zeker helemaal goed!!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3714 Gepost op: 5 september 2012, 09:15:26 »
Ja, Paulien daar ben ik ook erg blij mee. Ik vind ze echt mooi.

Veeer! Spannend morgen, geniet ervan!!

Ik mag vandaag mijn jurk aan weer. Als het goed is, helemaal op maat nu.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3715 Gepost op: 5 september 2012, 10:08:43 »
Nog maar een dagje! Gisteren geholpen met de taart maken. Erg gaaf!! (tis ook super mooi geworden) vandaag mijn nagels laten doen, de auto halen en de boel versieren.
We zijn er klaar voor!

Iedereen hier, sorry dat ik niet persoonlijk reageer. erg druk momenteel!


hele fijne dag lies !!!!
                                    en geniet ervan ....

Lisette

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3716 Gepost op: 5 september 2012, 13:58:56 »
hele fijne dag lies !!!!
                                    en geniet ervan ....

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3717 Gepost op: 5 september 2012, 17:10:56 »
Mooie wimpers zeg!

Veel plezier vast morgen Lies, geniet ervan!

Pff, ben nog maar net getrouwd en merk nu al dat ik hier minder kom, sorry! Als de foto's van de fotograaf binnen zijn zal ik nog wel het één en ander plaatsen, verder probeer ik zo nu en dan nog ff te reageren hoor!

Jammer dat het zo loopt met je ouders Veer. Lijkt me heel moeilijk als m'n ouders er niet bij zouden zijn geweest. Ze spelen een belangrijke rol in m'n leven en dus ook op de dag zelf. Hopelijk kun je het een plekje geven voor de dag.

Verder alles goed met iedereen?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3718 Gepost op: 5 september 2012, 20:01:51 »
Vanmorgen mijn nagels laten doen. Er is een gellak op aangebracht. Echt een aanrader. Het maakt je nagels sterk, maar lijkt verder op blanke lak.
Geen neppers, dus ook niks om af te breken. Ik betaalde maar 15 euro, en t zit keurig!
Daarna de trouwauto gehaald, een vw beetle cabrio. Helemaal geweldig! De tuin versierd en bij pa en ma gegeten.
Nu weer heerlijk thuis. Alles ligt, staat en hangt klaar, nog even een half uurtje computeren, samen een filmpje kijken en op tijd naar bed.
Ben een beetje druk tussne de oren, maar voel me verder prima!
Jullie horen ervan!!! Bedankt alvast voor alle aanmoedigingen! T zal na morgen even duren voordat ik weer online ben (iets met vakantie geloof k)
Dus alle bruiden in de 3 weken na me, geniet van je dag!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3719 Gepost op: 5 september 2012, 20:37:49 »
Lies heel veel plezier morgen!
Zojuist weer wat besteld voor de trouw. Bij de favoriete website van iemand van hier :wink:
Twee strooimandjes, strooihartjes, drie armbandjes om polscorsages van te maken, cadeaulint en antennelint.

Gisteren zijn de 140 bedankjes binnen gekomen. Nu alleen nog folie bij de action kopen en zojuist de cadeaulint besteld.

Zo komen we er langzaam wel :laugh:

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #3720 Gepost op: 5 september 2012, 20:45:51 »
Een super leuke dag gewenst Lies en a.s.!!! Spannend hoor! Ook heel veel plezier op vakantie. Ben nu al erg benieuwd naar je verslag;). Zo leuk om al die verhalen te lezen van de getrouwde stelletjes.

@ Veer. Jij maakt dus ook heel veel zelf. Op welke site heb je die dingetjes allemaal besteld? Binnenkort is hier in de buurt weer een grote creabeurs. Daar ga ik maar eens weer wat dingetjes inslaan.

Vanmiddag ons ring'kussen' gekocht. Of de ringen worden gebracht door mijn dochter op een grote bloem, of op een vlinder van riet (ziet er net zo uit als zo'n hart wat helemaal in de mode is, maar dan in de vorm van een vlinder).

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3721 Gepost op: 5 september 2012, 22:46:11 »
Netjes Lies, gaat helemaal goedkomen jullie dag!

Wij zijn aan 't puzzelen met de muziek voor de ceremonie.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3722 Gepost op: 6 september 2012, 08:22:54 »
Lies heel veel plezier morgen!
Zojuist weer wat besteld voor de trouw. Bij de favoriete website van iemand van hier
Twee strooimandjes, strooihartjes, drie armbandjes om polscorsages van te maken, cadeaulint en antennelint.

Gisteren zijn de 140 bedankjes binnen gekomen. Nu alleen nog folie bij de action kopen en zojuist de cadeaulint besteld.

Zo komen we er langzaam wel


ach je hebt nog twee weken veer :wink:hier eigenlijk alles klaar... op ivar zijn schoenen na !!!
zijn al een poos op zoek naar schoenen die bij zijn pak past...
de een te smal, de ander niet meer in zijn maat, weer een ander die qua kleur net niet kan
zeg maar gerust, last van trouwstress  

maar verder is gelukkig alles binnen.
-picknick mand en kleed voor de fotoshoot
-zaal versieringen voor feest
-sieraden voor anouk (haar outfit is helemaal compleet nu)
-gasten bedankjes
-sjaaltes voor onze ringdragers (honden)

enz enz...

gisteren gebeld door de babs, en volgende week woensdag hebben we met haar een afspraak.
ze klonk heel vrolijk en was een leuk gesprek zo door de telefoon.

zaterdag hebben we onze vrijgezelle feest, om 17 uur worden we opgehaald. spannenddddd.
we weten totaal niet wie er allemaal komen, behalve een goede vriendin van mij, want die komt van ver en blijft een weekend logeren.
john en ik hopen dat ze het een beetje "normaal"houden" we vieren het gelukkig samen, dus hebben we elkaar nog haha

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3723 Gepost op: 6 september 2012, 08:30:25 »
Lies een hele mooie dag, geniet ervan en veel plezier op vakantie!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3724 Gepost op: 6 september 2012, 08:35:34 »
Lies, veel plezier vandaag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards