collapse

Auteur Topic: Verslag Van Ons Huwelijk  (gelezen 6414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Gepost op: 11 oktober 2010, 10:54:15 »
Het heeft even geduurd maar hierbij dan het verslag van ons huwelijk.

Een kleine waarschuwing is op zijn plaats: ben je bang of schiet je in de stress bij de gedachte dat er iets mis gaat op je huwelijksdag;
Lees dit verslag dan vooral niet!
Wij hebben een heerlijke dag gehad, maar het is de nachtmerrie voor elke aankomende bruid...…alles wat maar mis kon gaan, ging mis.

Het begon al de dag tevoren:…het was een zonnige, wat chaotische dag met van alles en nog wat op het laatste moment regelen en veel aanloop van familie en vrienden die nog even een fijne dag wilden wensen...…ach ja, we zagen ze dan ook pas morgen weer .

Mijn aanstaande was druk bezig met het klaarmaken van de trouwauto,  een Chevrolet Chevalle uit 1960, in het thema van ons huwelijk: een Amerikaans georiënteerde bruiloft.  Helemaal opgepoetst en versierd bleek deze grote bak niet in de garage te passen…Omdat we de auto te leen hadden en er dus zuinig op wilde zijn, leek het ons een goed idee om deze onder een partytent te zetten, ook vanwege de regen van afgelopen dagen en deze de versiering zou verpesten.  Tja, het bleef s ’nachts  gelukkig droog, maar er kwam wel een storm met windkracht 5 opzetten en de deze blies de partytent pardoes de lucht in, welke met een klap weer op de auto terecht kwam. Met onze lieve buren de halve nacht in touw geweest....resultaat: een flinke deuk, wat kleine deukjes en heel veel lakschade aan de auto. Gelukkig reed hij nog en ach, het is toch een oude Amerikaanse Oldtimer, een deukje hier en daar misstaat dan toch niet  ?!

Na een korte nacht stonden we op onze dag, zaterdag 25 september, om 08.00 uur  op. Samen nog even een kopje thee en crackertje waarna mijn aanstaande de broodjes bij de bakker ging halen, roze donuts voor op tafel en ik nog een kopje thee nam. Bij terugkomst ging hij de broodjes beleggen en op een mooie schaal voor een ieder die trek zou hebben en ik rustig onder de douche,…maar daarna was het gedaan met de rust.

Één voor één druppelde iedereen binnen,…zoals bij een Amerikaanse bruiloft gebruikelijk is speelt alles zich af bij de bruid thuis en op één locatie, in ons geval Kasteel de Essenburgh.  
2 CM’s waren al vroeg op de Essenburgh aanwezig om het hele kasteel om te toveren met bloemen en organza in onze themakleuren: roze, wit en fuchsia.
Bij ons thuis waren inmiddels 2 visagisten/stylisten, de bruidsdames (dochter en nichtje) , bruidsheren (zoon en vriend), de 3de CM en bruid en bruidegom aanwezig...…kortom een drukte en gekakel van jewelste.…

Eerst werd de bruidegom onder handen genomen: manicure, wallen van de afgelopen nacht wegwerken, haar in de gel, waarna hij met zijn pak en een krantje in de trouwauto vertrok naar de rust in het huis van mijn ouders.

Ondertussen was het bij ons thuis “Cornation Street,” voor wie die serie nog kent:…dames in de krulspelden, bruidsheren druk aan het sms-en, gewebbel, gelach, koffie met donuts en zo meer...maar er moest wel doorgewerkt worden, want om 11.45 moesten we allemaal klaar staan!

Uiteindelijk werd het 12.15 uur en kon de bruidegom, die al een half uur aan het einde van de straat in zijn nette pak, met bloemen, in de auto zat te wachten voor komen rijden….

We hebben alle kleding samen uitgezocht,…maar toch een heel bijzonder moment om elkaar  “voor het eerst”  die dag weer te zien...wat vonden we elkaar mooi! En wat een mooi boeket was het geworden...

Tijd om te gaan;…viel nog niet mee met zo’n typisch Amerikaanse jurk in een auto te stappen,…maar met flink wat proppen van de jurk kon dan toch de deur dicht. Bruidsdames achterin en bruidsheren met de CM mee...op naar de eerste fotolocatie!

De zon scheen, een stralende Hollandse lucht met schapenwolken en een flinke wind ( windkracht 4-5) maar niemand die de bui achter ons heeft zien aankomen. Bij het maken van de eerste foto...en dat heeft wat voeten in aarde met 6 man...stortte de regen uit het niets naar beneden. We hebben 1 stortbui op de hele dag gehad, maar die had wel binnen no time mijn kapsel, waar ik net tevoren 2 uur voor had gezeten, tot “sluike slierten” verregend.  Nou ja, maar een beetje opduwen terwijl het droogt en de sluier verdoezelt ook nog wel wat.

Op naar de tweede fotolocatie, het Vestingmuseum,…ondertussen waren de polscorsages van de dames niet meer wat het zijn moest...de bloemen waaide eraf. Gelukkig zat er nog wat groen, lint, draad en pareltjes op, dus het leek nog wel wat.
Het werd anders toen tijdens de 2de fotolocatie mijn boeket uit elkaar begon te waaien;…we waren nog in onze woonplaats, dus de bloemist gebeld en die kwam naar de fotolocatie om alles te prepareren. Dat kostte wel weer extra tijd,…daarentegen konden we nu na het foto’s maken nog even op ons gemak een broodje eten en koffie drinken.

Of het aan het extra broodje lag? In ieder geval sprong er een knoop van het colbert en een knoop van het gilet van mijn aanstaande....we hadden van alles bij ons: haarspeldjes, pleisters, gewone speldjes...maar geen naald en draad, zodat hij noodgedwongen zijn jasje de rest van de dag open moest houden.

Uiteindelijk konden we dan richting Hierden, waar inmiddels al onze gasten al gearriveerd waren.
Een rit van 3 kwartier en al honderden keren gereden, maar om één of andere reden (toch de spanningen?) namen we de verkeerde afslag en verdwaalden we hopelooos…en nee, de tom-tom niet meegenomen;…we wisten immers de weg ?!
één van de bruidsdames begon te klagen over stank in de auto, maar dat wuifden we weg met de bloemen:…die ruiken zo sterk...bleek achteraf een oververhitte motor en een doorgeroeste as; het laatste stukje wilde de auto bijna niet meer vooruit en met veel motorgeronk en rookontwikkeling reden we dan eindelijk de oprijlaan op...om vlak voor het kasteel tot stilstand te komen, waarna de auto zei: bekijk het maar en bleef staan waar hij stond;…deze moest de volgende dag worden weggesleept omdat hij niets meer deed!

We waren weliswaar een half uur te laat op onze eigen bruiloft, maar iedereen was geduldig blijven wachten...gelukkig maar!

De ceremonie kon beginnen:…op muziek van Do-Angel by my side- kwamen eerst de bruidsdames en bruidsheren van de kasteeltrap en daarna ik samen met mijn vader...een…heel emotioneel moment.
De ruimte tussen muur, stoel en tafel was niet berekend op zo’n wijde jurk, maar met wat voorzichtig schuiven  en meten( er stonden 2 gewone kaarsen en een trouwkaars op tafel te branden ) zaten we dan eindelijk, om vervolgens te luisteren naar een hele mooie en persoonlijke speech van de ambtenaar. Iedereen werd betrokken, ouders gevraagd naar een kleine anekdote, getuigen waarom zij wilde getuigen en toen was het moment daar…..we mochten gaan staan voor het  JA-woord. Helaas zat mijn 3 meter lange sluier vast tussen muur en stoel, dus bij het opstaan klonk daar het geluid van een flinke scheur en ja hoor, mijn sluier doormidden. Gelukkig had ik nog een korte sluier voor s’avonds, dus deze na de ceremonie verwisseld.

Na het JA-woord hebben we ieder onze eigen trouwbelofte aan elkaar gedaan,…een heel emotioneel moment waarbij velen, waaronder wijzelf, het niet droog hielden.  Tijd voor de ringen en onder de muziek van Gerald Troost-ons moment- was het tijd voor het tekenen. Het was een prachtige ceremonie die al met al ruim 40 minuten duurde.

Tussen een regen van witte rijst, teken van vruchtbaarheid, hadden ze niet wat minder kunnen strooien...ben  47 jaar en met grote kinderen... zit echt niet meer te wachten op vruchtbaarheid, liepen we dan over het bordes naar buiten, waar de 7 vredesduiven al een poosje stonden te wachten.

Na een korte uitleg over het symbool en geluk van de duiven werden deze door ons, bruidskinderen, vader en moeder losgelaten en je gelooft het of niet, maar niet zonder eerst het pak van van mijn zoon onder te poepen...ik zei nog zo: knijp niet zo hard! Gelukkig is dat een kewstie van op laten drogen en voorzichtig afborstelen. De stomerij doet straks de rest.

Tijd voor champagne toost en bruidstaart waarvan men vergeten was het plastic beschermlaagje af te halen...…wij maar snijden, maar we kwamen er niet doorheen! Uiteindelijk maar een rozenblaadje eraf getrokken en dat in elkaars mond gestopt...moet je weten dat mijn man “allergisch” is voor marsepein...heeft dus een hele leuke foto opgeleverd..goed voor de 1ste prijs gekke bekken trekken. Dankzij de attente serveerster die te hulp schoot, kregen we toch nog een lekker stukje taart.

Terwijl iedereen op het terras aan de koffie en taart zat, hebben we ondertussen familiefoto’s in de kasteeltuin gemaakt:…een chaotische en vrolijke boel, die heel wat leuke foto’s heeft opgeleverd. Daarna zijn we even met z’n tweeën( en natuurlijk fotografen) in de kasteeltuin en bruidsuite foto’s gaan maken, wat een ontspannen uurtje gaf en nieuwe energie voor het diner en feest.

Het diner was heerlijk, leuke speeches onderwijl en een gezellig geroezemoes. We misten echter onze muziek;…zachte gitaarmuziek, live, door onze muzikant. Het idee dat onze muzikant en DJ de gasten muzikaal vanaf tafel naar de feestzaal zou begeleiden viel in het water omdat deze in de file stonden en 11/2 uur te laat aankwamen. Er werd snel opgebouwd voor de feestavond, want de eerste avondgasten waren inmiddels gearriveerd!

Terwijl wij ons nog even boven gingen opfrissen werden de gasten verwelkomd en een half uurtje later werden we dan aangekondigd; het enige moment waar ik met spanning tegenop zag...…samen de feestzaal inwandelen...en in mijn dromen niemand stond. Dat was gelukkig niet het geval: iedereen klapten en het was een drukte en één en al vrolijkheid.

We begonnen direct met onze openingsdans, waar we flink op geoefend hadden...alleen klopte de maat niet ??!! We hadden aangegeven The Wonder of You van Elis Presley en de DJ draaide Love me Tender! Ach, waarschijnlijk heeft niemand het gemerkt…..

De feestavond was precies zoals we ons voorgesteld hadden: jaren 60-70-80 muziek, twisten, kousenband stropen en ipv bruidsboeket opvangen door vrijgezelle dames, muziekspelletjes...kortom een echte Amerikaanse jaren 60-70 fuif:…dansen, druk, gezellig, gek doen en veel lachen!

De gasten hadden nog een leuke "verassing" voor ons in petto:…iedereen heeft een peper en zoutstelletje gegeven...zodat we nu een verzameling van zo’n honderd stuks hebben. Dus wie belangstelling heeft ??

Uiteindelijk bleven we met alle daggasten in het kasteel slapen...…van een huwelijksnacht is niet veel terecht gekomen:…één voor één druppelden iedereen binnen om nog even na te kletsen...…ons hemelbed was binnen no time helemaal vol!

We kijken terug op een chaotische, liefdevolle, warme, gezellige en drukke trouwdag die we, ondanks alles wat mis ging, voor geen goud hadden willen missen!!
Je kan alles plannen en organiseren zoals je wilt, maar de dag valt en staat door de warmte en liefde van de mensen die speciaal voor jullie komen en die ene speciale persoon,…
degene waar je op deze bijzondere dag, je voor de rest van je leven aan verbindt!

Jij bent het beste wat mij is overkomen
Jij hebt het mooiste uit mij omhooggetild
Door jou heb ik kunnen reiken aan mijn dromen
Aan wat ik ooit had willen zijn
Aan wat ik altijd heb gewild

Jij bent het beste wat mij is overkomen
Omdat jij in mij geloofde en zei dat ik het kon
En omdat jij zei dat ik het beste was wat jou is overkomen
Heb jij mijn grens verlegd
Voorbij mijn horizon.


Ondanks alle tegenslag heeft de liefde voor elkaar ervoor gezorgd dat wij konden stralen op deze bijzondere dag..
voor een korte impressie van de foto's van de fotograaf voor kun je kijken op http://www.monetmine.nl/2010/10/yvonne-en-gerard-naarden-en-hierden/

hieronder plaats ik zelf een paar..
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2010, 01:04:54 door wij gaan trouwen »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2010, 10:58:04 »
Ohhh jeetje - mijn mond viel bij het lezen van het verslag steeds verder open, wat erg! Maar wat goed dat jullie er zo doorheen zijn gegaan en je er niks van aan hebt getrokken - die laatste zin is zo waar he. Je kunt echt van alles plannen, maar uiteindelijk zijn de mensen en de liefde om je heen het allerbelangrijkst.

Zo, en nu ga ik even foto's kijken :wink:Maar de foto's zijn wel meer dan schitterend zeg! En het geluk en de lol spat er van af, wat fijn. Prachtig boeket en prachtig bewerkte jurk ook, wow! En dat je haar natgeregend is - het is dat je het vertelde maar anders had ik daar niks van gezien :wink:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2010, 11:01:07 »
ahhhggg wat geweldig!!
Ik heb eigenlijk in een deuk gelegen van je verslag.
Voornamelijk omdat je het zelf allemaal zo droog en grappig brengt!

Ik vind het wel super dat je overal gewoon stralend opstaat en het allemaal zo goed hebt opgevat.
Het ergste wat je uiteindelijk kunt laten gebeuren is dat je het je dag laat verpesten. Gelukkig is dat niet gebeurd.

Ik zie ook nergens iets terug van het rampenscenario. Jullie zien er allemaal erg mooi en gelukkig uit.
Mooi taart ook!!!

Heel erg gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2010, 11:44:20 »
Ondanks alles een stralend bruidspaar! Nog van harte gefeliciteerd

Wat grappig jullie fotograaf is een oud klasgenoot van mij! Erg mooie foto's zijn het geworden!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2010, 11:46:40 »
Tjonge, wat een verhaal! Normaal gesproken vergeet niemand zijn eigen bruiloft, maar jullie zeker niet met alle dingen die niet helemaal goed gingen. Net als wat Lyanna en Vero zeggen, op de foto's zie je nergens iets van terug! Prachtige foto's!

Gefeliciteerd met jullie huwelijk (zou het bijna vergeten door het hele verslag)

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2010, 12:12:38 »
Zoals de fotografen (Ramon en Hermine) onder hun fotoverslag schrijven: ..bedankt voor jullie heerlijk chaotische dag vol verassingen...
geeft aan hoe rustig zij hun werk deden. Zij hebben, ondanks allles, gewoon rustig en zonder stress alles van de beste kant gefotografeerd
en een stralende reportage gemaakt.
We zijn dan ook heel enthousiast over hen!!!

En ja, wij hadden ons over alles druk kunnen maken, maar dat zit gelukkig niet in onze aard, (wijsheid komt met de jaren)
zoals de ABS in haar toespraak aangaf:

Yvonne en Gerard, jullie zeggen: “wat wij belangrijk vinden dat zijn de gelukkige en vrolijke momenten, samen met onze kinderen, familie en vrienden.
Daarin staan onvoorwaardelijke liefde en zorg voor de ander centraal. En lekker kunnen kletsen met elkaar, ’ns een keer lekker doorzakken, je slap lachen met elkaar,
lekker eten met kaarslicht en ’n glaasje wijn, of simpel gewoon op de bank een filmpje kijken. En samen iets ondernemen en gewoon elkaar helpen.
We kunnen ons geen dure zaken veroorloven, voor luxe en comfort moeten we sparen maar we genieten van alle kleine beetjes die ons een stapje verder brengen.
Materiële zaken zijn wel leuk maar andere dingen blijken toch belangrijker.  Ieder heeft z’n eigen normen en waarden en samen zoek je naar de gulden middenweg daarin. Respect voor elkaar en voor elkaars opvattingen zijn belangrijk en elkaar ook  zien als individu, met z’n eigen mooie kanten en natuurlijk ook met z’n fouten, ook die moet je mogen maken. Je moet jezelf kunnen zijn bij de ander”.

En wat bijzonder is: jullie geloven in onzichtbare touwtjes van bovenaf, die jullie door jullie leven leiden.
Yvonne, jij bent ervan overtuigd dat jouw Opa en Oma van bovenaf over jou waken, sturen en begeleiden, zij zijn ook altijd in jouw gedachten.
Je zegt: “positief denken valt niet altijd mee maar het is de kracht van ons bestaan “.
En Gerard, ik begrijp dat jij daar wat nuchterder in bent.
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2010, 08:14:48 door wij gaan trouwen »

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #6 Gepost op: 11 oktober 2010, 12:44:04 »
Gefeliciteerd! En je hebt het humoristisch gebracht :) De fotoos zijn geweldig!

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2010, 12:56:16 »
O :ohmy: Ik had naar je waarschuwing moeten luisteren :blink:

Nu heb ik wel stress!! Ik ga over 11 dagen trouwen in de essenburgh en volgens mij is jouw jurk net zo wijd als die van mij!! en ik heb ook een lange sluier :unsure: Dat wordt dus een opletpuntje voor mij, dat ik mijn sluier niet scheur, want ik heb geen reserve :laugh:

Maar het klinkt alsof je een geweldige dag hebt gehad, ook al ging de bruiloft niet zo soepel!
Gefeliciteerd, en zo'n (rampzalige, alles gaat mis) bruiloft kan alleen maar duiden op een goed huwelijk!!!

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2010, 13:51:20 »
Wat een verslag meid!! En wat geweldig om te lezen hoe jullie het hebben opgepakt!
Jullie foto's zijn echt helemaal super!! Jullie stralen en zien er prachtig uit!

Heel veel geluk samen!

Femke

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2010, 14:48:33 »
Wat een verhaal, moest er wel om lachen eigenlijk, ook omdat je het lekker droog brengt :wink:
Al met al een mooie dag met prachtige foto's!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2010, 15:22:54 »
Ik heb ook met een grote glimlach je verhaal gelezen, je omschrijft het zo leuk! En ach, al die 'dingetjes', die kun je prima relativeren... Zolang iedereen zich goed voelt en vrolijk is, is het toch wel een topdag! :biggrin: Gefeliciteerd!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2010, 15:30:12 »
Klinkt echt helemaal super je verslag ghihi, zoals je het beschrijft! Fijn dat jullie er toch van genoten hebben! Gefeliciteerd! love your flowers!
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2010, 15:35:04 door Jnine89 »

doortje1

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2010, 18:36:33 »
Wat een verhaal...en wat een pech!! gelukkig hebben jullie je er niets van aangetrokken en een super dag gehad.
gefeliciteerd nog met jullie huwelijk

Siske

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #13 Gepost op: 11 oktober 2010, 21:13:35 »
Wat een verhaal maar op de foto's zie ik alleen maar een stralend bruidspaar, kinderen en familie en vrienden. Erg mooie foto's en dat je kapsel is verregend zie ik niet op de foto's.

m-a-n-d-y

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #14 Gepost op: 11 oktober 2010, 22:42:07 »
Jullie waren een prachtig bruidspaar.
En ik heb heerlijk gesmuld van je verslag.
Moest er soms erg om lachen. Ik ben inmiddels al 3 maanden getrouwd, dus voor mij kan het ook geen stress meer opleveren.

Jolanda

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2010, 20:00:43 »
Wow he, wat een verslag! Echt erg, maar jullie hebben het goed opgepakt! Op de foto's niks te zien van een deuk in de auto, of een verregent kapsel.
Jullie stralen!  :)
Oh ja, en natuurlijk GEFELICITEERD!  :)
Geniet van de witte broods weken!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2010, 08:26:04 »
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties...doet ons goed dat een buitenstaander op de foto's niets ziet...het fotoboek word toch de tastbare herinnering.
Hoe vaker wij ook de foto's zien hoe minder de "foutjes" opvallen.....een knoopje eraf, witte plekjes op een pak, jasje open valt of een bloemetje meer of minder valt op een gehele foto niet zo op
en een ander weet niet dat mijn haren gekruld waren.
Daarbij hebben de fotografen, ondanks allles, gewoon rustig en zonder stress alles van de beste kant gefotografeerd en een stralende reportage gemaakt.

De liefde voor elkaar en de liefde en blijdschap voor ons en ons huwelijk van familie en vrienden heeft alles overschaduwd....
we hebben genoten en kunnen gelukkig lachen om alles wat fout ging.
Het was in ieder geval geen saaie, stijve bruiloft.... :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2010, 08:29:51 door wij gaan trouwen »

Kippie

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #17 Gepost op: 15 oktober 2010, 00:15:35 »
Gefeliciteerd!! :)
Jullie dag verliep zeker niet zoals jullie hadden gepland, maar gelukkig hebben jullie het toch als een heerlijke dag ervaren!  Jullie zagen er in ieder geval stralend uit!

Ik ben een ernstige stalker van onze fotografen, die ook jullie bruiloft hebben vastgelegd. Ik heb dus ook al een paar foto's van jullie dag op hun site gezien. Echt heel erg mooie foto's!!  :biggrin:

suzel

  • Gast
Verslag Van Ons Huwelijk
« Reactie #18 Gepost op: 11 november 2010, 01:27:28 »
Nog gefeliciteerd! Ik vind de foto's ook prachtig geworden en jullie zien er erg gelukkig uit! Ik zie ook niets van dat je haar verregend zou zijn.. Moest trouwens wel erg lachen om je verslag, vooral hoe droog het geschreven is :biggrin:

Ondanks je warning stelt jullie verhaal me eigenlijk wel gerust! Dat ondanks dat veel mis kan gaan, je toch een geweldige dag kunt hebben!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards