collapse

Auteur Topic: Miami - Costa Rica - Curacao  (gelezen 3497 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bente

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Gepost op: 17 april 2010, 22:02:12 »
Wij hebben vandaag de reis geboekt en we zijn er helemaal happy mee! Eerst een weekje naar miami, dan een maand naar costa rica en dan een weekje ter afsluiting naar curacao! D::biggrin:

Lijkt beetje opschepperig maar ik moest het gewoon even delen :)
Het plan was eigenlijk om na mijn afstuderen op wereldreis te gaan, maar aangezien we er 'ineens' een bruiloft tussendoor doen wordt het wat korter...


Ik heb er zoveel zin in!!

Sil78

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2010, 12:36:46 »
Hey Bente,

be je al geweest of moet je nog? Ik ben wel benieuwd naar je verhalen!

Karen_en_Johan_4-6-2011

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2010, 15:31:26 »
wij gaan naar www.atlantis.com afdeling Dubai:)

deestrouwen

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2010, 17:35:19 »
hihi wat grappig ik heb gisteren de film sex and the city 2 gekeken en daar waren ze in abu dhabi, lijkt mij ook wel wat. Zucht teveel keus :rolleyes:

leentje1980

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2010, 11:32:59 »
Wat super zeg!
Ik ben in mei in Costa RIca en Panama geweest. Het was wel regentijd maar echt ontzettend mooi daar! Temeer omdat mn schat daar op zn knieen ging voor mij!
 geniet ervan!

SGV

  • Gast
Miami - Costa Rica - Curacao
« Reactie #5 Gepost op: 1 december 2010, 11:44:11 »
Gaaf joh!!!! Ik ben 1,5 jaar geleden in costa rica geweest en het is erg mega mooi! Echt geieten. Leuk hoor!

Ik heb geen idee waar we heen gaan met huwelijkseis. Mijn vriend heeft het als verrassing voor mij allemaal geregeld.
Het enige at ik weet is dat het 14 uur vliegen is. we vertrekken op 25 april en komen 15 dagen later terug. En ik meot bikini's en jurkjes inpakken. Klinkt goed toch. Oh ja en ngo inentingen halen.
Ben mega nieuwsgierig. Hij gaat het met pas vertellen bij het vliegtuig. WAAAAAAAA.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards