collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793894 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #225 Gepost op: 31 juli 2012, 18:38:35 »
Zo'n ijskar vind ik trouwens ook superleuk!! Vraag me alleen af of het dan niet teveel wordt? wat vinden jullie, dan zouden we direct na het trouwen de ijskar doen (dus rond 14:00) en dan om 16:00 is er taart+champagne en vanaf 17:30 4-gangen diner... (en hele avond ook nog hapjes + eind vd avond patat)
Hmm als ik het zo zie dan lijkt het me wat teveel van het goede.. wat jullie?

nou moet ik er wel bij zeggen dat het 4-gangen diner niet echt heel vullend is, zijn allemaal kleine porties...

Kun je t dan niet ipv dessert doen bij diner? Dan hoef je dit niet bij t restaurant te boeken, maar daarna. Of komen ze dan t pand niet meer uit?

Jassou

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #226 Gepost op: 31 juli 2012, 20:33:34 »
Wij hadden ook een ijs kar na het diner, in feite tegelijk met het dessert. Er was een groepje kinden, die bliefden alle liflafjes natuurlijk wat minder, dus die vonden dat erg leuk. De kar heeft nog even gestaan (het was over de 30 graden) dus ook volwassenen sloten aan :)

Ik heb er alleen niets van meegekregen, zoals van wel meer van die dag  :rolleyes:

Gertjan Hogendoorn

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #227 Gepost op: 31 juli 2012, 21:15:49 »
@jorien26 ik zeg ijskar er in , 4 gangen diner skippen ;-)

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #228 Gepost op: 31 juli 2012, 22:00:05 »
Wij willen de ijskar ook ipv het dessert (even afwachten of de prijs ook een beetje te doen).

Ik merk wel dat we onze grenzen wel steeds blijven verleggen mbt het budget. Bij zo'n beetje alles gaan we wel over het geplande bedrag heen........Zo had ik voor kleding van mij en mijn AS 2500 euro gerekend. Ik had in mijn hoofd een bedrag van ongeveer 1200 voor een jurk bedacht. Maar ik ben helemaal verliefd geworden op een jurk....en die is natuurlijk een stuk duurder dan gepland, namelijk 1700 euro....Maar gelukkig vonden mijn AS en ik toch dat ik hem moest gaan passen zodat ik later geen spijt zou krijgen.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #229 Gepost op: 31 juli 2012, 22:14:16 »
OW knap hoor Tol, ik roep t ook al ff dat ik wil stoppen, maar ik wil ook afvallen, dus dat gaat echt niet samen.
Heel veel succes meid!

het MOET samen gaan... ben met allebei bezig nu... wil gewoon weer mijn eigen gezonde ik van voor de zwangerschappen zijn!!
heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven!
*al moet ik nu bekennen een heerlijk roseetje voor me te hebben staan*

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #230 Gepost op: 1 augustus 2012, 10:05:35 »
@jorien26 ik zeg ijskar er in , 4 gangen diner skippen ;-)


uhhh op zich lijkt het me wel handig als er ergens op de dag wel gewoon een maaltijd gegeten wordt, dus dat wordt hem niet :wink:
Maar ipv het dessert is misschien wel een leuk idee!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #231 Gepost op: 1 augustus 2012, 10:35:53 »
Ja ik heb de laatste tijd toch wel paar keer een ijsje gegeten EN alcohol gedronken..
Al bleef het bij 1tje.. Toch.
Best slecht van me.

Dus vanaf nu weer GEEN ijs en GEEN alcohol!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #232 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:00:36 »
Ik ben zo ontzettend verdrietig  :sad:  we moeten onze bruiloft uit stellen snik, snik.
We hebben de laatste maand zoveel financiƫle tegenslagen gehad, dat al onze spaarcentjes voor de bruiloft op zijn.
Ben bang dat we het ook niet meer binnen 10 maanden aangevuld hebben, dus er zit niks anders op voor ons.
Ben er echt helemaal kapot van.....

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #233 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:10:47 »
Hey shit Meis! Dat meen je niet! Wat ontzettend sneu! Kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent!

Naar wanneer gaan jullie het verplaatsen?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #234 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:15:12 »
Dat weten we niet. We gaan straks kijken of september 2013 haalbaar is en anders gaan we het verzetten naar 2014 :sad:

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #235 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:18:15 »
Wat ontzettend balen zeg! Wat was je budget ook alweer? Een kleinere uitgedunde versie willen jullie niet? Nee, snap ik ook wel hoor, als je het doet moet je het ook goed doen! Had je al veel gekocht en aanbetaald? Hoop dat je niet veel geld kwijt bent. Een trouwverzekering zal dit ook wel niet dekken, denk ik.

Echt rot joh! Ben je er erg ziek van?

Gertjan Hogendoorn

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #236 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:22:57 »
Wat een verschrikkelijk naar nieuw @latinbride..
ik kan me voorstellen dat je heel erg baalt.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #237 Gepost op: 1 augustus 2012, 15:14:12 »
We gaan straks uitzoeken wat we af kunnen zeggen. Ik had mijn jurk al wel en die is ook betaald, maar dat is niet erg. Voor de rest hebben we alleen een aanbetaling gedaan voor de fotograaf, maar als we die kosteloos naar een andere datum kunnen zetten is het ook niet erg.
Ik ben er echt heel erg ziek van en AS ook, maar we komen er wel en onze bruiloft komt er ook, alleen niet in mei 2013.
Zal voorlopig ook niet zo heel veel op het forum zijn denk ik :sad:
Wel heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me wel goed.

Liefs van mij

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #238 Gepost op: 1 augustus 2012, 15:32:54 »
Jeetje, wat een moeilijk besluit. Ik snap dat je er kapot van bent!!
Heel veel sterkte..

Maar misschien kunnen je ouders tegen die tijd wel overkomen. Zij hebben nu ook meer tijd om hiervoor te sparen...
Een " silver lining"??
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2012, 15:37:59 door Marlie »

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #239 Gepost op: 1 augustus 2012, 15:46:25 »
Ja idd MArlie, daar had ik nog helemaal niet aangedacht :) Is wel een fijn idee idd

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #240 Gepost op: 1 augustus 2012, 16:05:59 »
jeetje latinbride, wat heftig!! Hoop dat je ondanks alles snel een nieuwe datum kunt prikken zodat je daar weer naartoe kunt leven. maar idd wat Marlie al zei, misschien kunnen je ouders dan wel komen dus dat zou wel echt heel fijn zijn toch?
Sterkte iig!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #241 Gepost op: 2 augustus 2012, 09:17:15 »
jeetje LatinBride... dat is echt NIET LEUK!! mijn grootste nachtmerrie is idd dat we de datum moeten verzetten...  hopleijk kun je toch nog in 2013 trouwen..... SUcces meid!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #242 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:12:22 »
Ben gisteren bezig geweest met het draaiboek. Heb nu 5 pagina's en er komt nog wel wat bij. Sowieso zet ik in mijn draaiboek ook de tafelschikking (voor zowel de lunch als diner) en opstelling van de daggasten tijdens de ceremonie..
Ook de 2 lijsten van groepsfoto's.

Ben alleen nog aan het bedenken, 's morgens zijn de ouders er, onze vriendengroep (7 stuks), nog een vriendin van me, broer/zus.. Dan maken we ook al groepsfoto's..
Gaan we dandie foto's ook in het stadion maken?

Aan de ene kant denk ik van 'nee', scheelt ook tijd. Maar aan de andere kant denk ik jawel want 's morgens is dat bij ons trouwvervoer en 's middags echt op de locatie zelf.

Wat zouden jullie doen?

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #243 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:50:38 »
Als ik wordt opgehaald door mijn AS zullen er bij ons thuis ook wat familie en vrienden zijn. Die gaan niet mee als we de fotoshoot doen. Die worden dan weer voor de huwelijksvoltrekking op de locatie verwacht. Bij ons gaat er alleen 2 personen mee als oppas voor onze kinderen tijdens de shoot.

Hebben jullie al nagedacht over muziek bij de ceremonie en het openingsnummer van het feest?

Ik wilde bij het begin van de ceremonie het klassieke stuk: Pachebel in canon d. Helaas vind mijn vriend dit helemaal niks.... :-(. Dus gaan we maar verder zoeken.....

Veer

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #244 Gepost op: 4 augustus 2012, 12:11:00 »
@LatinBride Gelukkig dat er misschien toch iets positiefs uit het verzetten gaat komen. Er is nu een grotere kans dat je ouders op jullie bruiloft kunnen zijn. Het is echt niet leuk dat jullie nu langer moeten wachten. Maar nu hebben jullie nog meer tijd om er de dag van jullie dromen van te maken en alles wat geregeld is toch mooi meegenomen. Er komt toch heel wat bij kijken het regelen van een bruiloft. En wat de datum nu ook gaat worden. Het gaat jullie dag worden en met de mensen die jullie dierbaar zijn. Dikke knuffel.

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #245 Gepost op: 4 augustus 2012, 17:15:44 »
Als het bij ons financieel zo krap zou worden zou ik er voor kiezen om het kleiner te houden.. Ik wil echt niet krom liggen voor een trouwdag, hoe mooi het ook is.. Desalniettemin heel vervelend dat je jullie dag uit moet stellen! Zo plan je het niet..

Carien85

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #246 Gepost op: 5 augustus 2012, 10:11:51 »
.

Hebben jullie al nagedacht over muziek bij de ceremonie en het openingsnummer van het feest?

Ik wilde bij het begin van de ceremonie het klassieke stuk: Pachebel in canon d. Helaas vind mijn vriend dit helemaal niks.... :-(. Dus gaan we maar verder zoeken.....

Oh die is zooooo mooi!! Wat ontzettend jammer dat je vriend het niks vind. Ik ga het nummer vandaag aan vriendlief laten horen. Hopelijk vindt hij het mooi. Wil het nummer graag laten draaien in de kerk, als gasten zitten en AS binnenkomt. En daarna een nummer voor mijn binnenkomst, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Misschien wordt het ook wel het nummer voor mijn binnenkomst en dan de binnenkomst van AS zonder muziek?? Maar goed, eerst mening van mijn vriend maar even peilen.
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 10:12:56 door Carien85 »

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #247 Gepost op: 5 augustus 2012, 10:41:05 »
@Carien, denk je zo lang nodig te hebben om binnen te komen?
Wij pakken denk ik 1 nummer waar wij beiden op binnen komen.
Na elkaar dan :wink:

Carien85

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #248 Gepost op: 5 augustus 2012, 10:49:30 »
6 minuten voor mijn binnenkomst is wel heel lang inderdaad. Maar als we het nummer zouden gebruiken voor de binnenkomst van de gasten en de binnenkomst van AS en dominee enzo, dan is dat een mooie tijd lijkt mij. Maar goed, dit idee is nog maar sindskort ontstaan, dus ervaringen en tips zijn natuurlijk welkom  :biggrin:

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #249 Gepost op: 5 augustus 2012, 11:53:46 »
Ik hoorde laatst ergens dat nummer van Rene Froger, This is the moment. Die leek mij wel gaaf om op binnen te komen :biggrin: Weer is wat anders :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=zO0oH61B_SQ

Krijg er echt kippenvel van!
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2012, 11:54:46 door Yvon83 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards