collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793889 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #275 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:05:38 »
Voor 750 wil ik ook wel een bandje!

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #276 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:10:31 »
En ze zijn nog supergoed ook :biggrin: Maar hadden hier sowieso best veel keus onder de 1000..

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #277 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:27:09 »
Gaaf zeg!
Ja wij twijfelen heel erg.. hebben nu ook een bandje op t oog die goed zijn en goeie muziek maken (covers van Anouk en dergelijke) alleen is dat niet wat onze gasten leuk vinden. Sommige wel maar dat is maar een kleine groep.
Tsjah wat doe je dan.. Tussendoor draaien ze wel muziek maar ja.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #278 Gepost op: 9 augustus 2012, 22:22:20 »
Gaaf zeg!
Ja wij twijfelen heel erg.. hebben nu ook een bandje op t oog die goed zijn en goeie muziek maken (covers van Anouk en dergelijke) alleen is dat niet wat onze gasten leuk vinden. Sommige wel maar dat is maar een kleine groep.
Tsjah wat doe je dan.. Tussendoor draaien ze wel muziek maar ja.

wat vinden jullie gasten dan wel leuk?? en vooral wat vinden jullie zelf leuk??? Snap wel dat je samen een feest wilt maken, maar dan moet een band van alle markten thuis zijn? is wellicht een dj toch makkelijker dan??

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #279 Gepost op: 9 augustus 2012, 22:41:29 »
Nou wij zijn ook van alle markten thuis.. dat soort muziek draaien wij niet veel.
Maar vinden het idee van een bandje zo leuk.
Maar we gaan ook voor een DJ hoor... das al 95% zeker.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #280 Gepost op: 10 augustus 2012, 11:43:50 »
Bandjes zijn leuk, maar vaak zoooo duur.. Ook wel logisch als je kijkt wat er bij komt kijken.
Maar wij hebben hier niet op willen inleveren, dus toch aan bandje gedaan. Kost 1650 euro... :blink:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #281 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:43:14 »
Wij vonden de locatie belangrijkste..
Die kost al 750 euro..
Dus dan bezuinigen op andere dingen :wink:
Zijn al in budget omhoog gegaan ivm fotograaf!

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #282 Gepost op: 10 augustus 2012, 17:38:09 »
Wij wilden ook vanalles wat qua muziek en deze band kan dat ook. We kunnen van tevoren gewoon nummers inleveren en die spelen zij dan in.. Ook kijken ze heel erg wat er in de smaak valt en daar passen zij zich naar aan.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #283 Gepost op: 10 augustus 2012, 17:57:10 »
Wij wilden ook vanalles wat qua muziek en deze band kan dat ook. We kunnen van tevoren gewoon nummers inleveren en die spelen zij dan in.. Ook kijken ze heel erg wat er in de smaak valt en daar passen zij zich naar aan.

Das wel erg fijn!
Ach ik weet zeker dat we t ook top gaan hebben met de DJ die we gaan kiezen :)

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #284 Gepost op: 11 augustus 2012, 14:10:32 »
Hoi hoi!

Dinsdag ben ik wezen trouwjurken passen bij Wizard's Wedding Wonderland te Harlingen geweest. Hierbij mijn verslag:

Ik had vooraf mailcontact met Ankie de eigenaresse gehad en haar een aantal vragen gesteld. Ik zocht namelijk een jurk onder de 500 euro in maat 44, had ze hier wel voldoende keuze in? Ja, het was zeker de moeite waard om vanuit Utrecht te komen kijken, want ze hadden in de Outlet 400m2 met nieuwe jurken onder de 499 en in de winkel had ze nog meer in mijn maat. Ik heb een hele dag gepland om voor het eerst te gaan passen, met mijn moeder zus, schoonzus en beste vriendin een leuk dagje gepland en op naar Harlingen. We werden vriendelijk ontvangen in de winkel. Onder het genot van een kopje thee gaf ik aan wat mijn smaak is en mijn budget, maar tot mijn grote verbazing gaf ze aan dat ze niets had in die prijsklasse. Pardon?! Op internet staat dat ze in de normale winkel ook jurken van 499 hebben, maar niet dus. Ze kwam aan met een mooie jurk, maar toen mijn moeder vroeg wat die kostte was het meer dan 1000 euro, euh sorry maar die ga ik niet passen. Ok, gelukkig konden we gelijk ook terecht in haar outlet waar ze wel veel meer keuze had, alleen maak van die 400m2 maar 40m2. Bij de 400m2 rekent ze namelijk ook haar opslag waar je als klant niet komt. Weer een tegenvaller, als ik dit wist was ik nooit aan de reis begonnen! Maargoed, eindelijk mocht ik passen. De eigenaresse was erg aardig, maar had ook wel van die hele foute verkooppraatjes a la 'oh, kijk eens! ik heb helemaal kippevel!' en 'Het is dat ik zelf niet meer ga trouwen, maar anders...wat een mooie jurk!', ahum voor dat soort praatjes ben ik iets te nuchter ben ik bang. Uiteindelijk waren er maar een paar jurken in mijn maat die ik op de hanger eigenlijk al niet mooi vond. Op zich zat er wel een jurk bij die erg mooi zat, maar die was heel erg zwaar en ik kon me er amper in bewegen. Dus het was me de reis zeker niet waard. Gelukkig kon mijn zus nog snel een andere afspraak regelen bij een andere bruiszaak in Groningen waar ik trouwens ook normaal foto's mocht maken, maar ook hier hing helaas niet de perfecte jurk. Ik heb nog zoveel tijd, dat ik me vooraf heb voorgenomen geen genoegen te nemen met een jurk die niet perfect is, dus helaas ik heb mijn jurk nog niet gevonden. Wel heb ik ondanks dit een hele leuke dag gehad met z'n allen. Het was mooi weer, dus lekker geluncht in de zon. En 's avonds lekker tapas gegeten en.. ze wilden graag mijn getuigen zijn! Ook vroeg mijn beste vriendin of ik bruidsmeisje wil zijn op haar bruiloft een maand later, leuk he?!

Gaan jullie trouwens ook naar de Love & Marriage beurs? Ik ben wel benieuwd of ze hier ook veel leuke aanbiedingen hebben in bruidsjurken die je kunt passen. Of hebben ze juist alleen maar de nieuwste collecties? Iemand een idee?

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #285 Gepost op: 11 augustus 2012, 14:24:47 »
Geen idee wat ze er hebben maar wij gaan er wel heen.
Wilde liefst naar Eindhoven maar die is pas in februari dus gaan we gewoon naar Utrecht!

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #286 Gepost op: 11 augustus 2012, 18:31:00 »
Hoi meiden,

Afgelopen donderdag ben ik op pad geweest voor mijn jurk. Ik heb hele mooie jurken aangehad maar geen een waarvan ik dacht "Ja dit is em.....". Ik had nu natuurlijk de smaak te pakken en heb gisteren nog een afspraak weten te bemachtigen bij een andere bruidszaak. Dus vanmiddag op pad geweest met mijn moeder en schoonmoeder en ik ben geslaagd. Ik ben echt verliefd op de jurk en wilde hem niet meer uitdoen.....In januari mag ik weer heen om hem te passen....:biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #287 Gepost op: 12 augustus 2012, 10:43:21 »
Super leuk Suusje!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #288 Gepost op: 13 augustus 2012, 10:33:17 »
Goedemorgen!

@Lielaloesje, wat vervelend van die zaak in harlingen zeg! Wij zijn in januari naar een love and mariage beurs geweest in groningen.. we vonden het wel leuk, vooal de bruidsmode show! Wij konden geen jurken passen, wel stonden er verchillende zaken dat je kon kijken. Het is wel slim om naar een beurs te gaan bij jou in de buurt, wij wonen namelijk niet in groningen dus hadden er verder weinig aan

@ suus: Leuk dat je je jurk hebt gevonden!

Jeetje ik schrik best wel van de prijzen van een band! Wij hebben maar 1 iemand die speelt gitaar echt super mooi.. hij neemt ook een dj set mee.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #289 Gepost op: 13 augustus 2012, 10:57:23 »
Ik schrik altijd van alle prijzen, haha

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #290 Gepost op: 13 augustus 2012, 12:13:53 »
Ik schrik er eigenlijk niet meer van.
Ja bij de fotograven toen we eindelijk besloten om toch een profesionele te pakken schrok ik in het begin wel even. We hadden namelijk 500 gebudgeteerd en hebben dat maar verdubbeld :wink:
Maar nu schrik ik nergens meer van, we hebben het allemaal goed in het budget gezet.

Oh ja schrok nog ergens van maar was bij de voorbereidingen van iemand anders dr bruiloft.
Wilden ballonnen als decoratie op die locatie.. Kostte uiteindelijk 650 euro!!
Vond ik wel erg veel aangezien ik voor de ceremonie 250 in mn budget had en voor feestlocatie 350.
Gelukkig hoeven we maar weinig zelf te doen qua decoratie omdat ze dat daar allemaal al doen :wink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #291 Gepost op: 13 augustus 2012, 13:45:12 »
Misseagle! De bedankjes zijn binnen hier, heel tevreden!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #292 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:10:48 »
Misseagle! De bedankjes zijn binnen hier, heel tevreden!

Aah tof! Nice to know.. Hoe lang heeft t geduurd voor ze er waren?

OsCarel

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #293 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:20:14 »
3 weken ongeveer.

Gertjan Hogendoorn

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #294 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:52:38 »
Even wat mijlpaaltjes gezet de afgelopen dagen.

- bruidsjurk , schoenen, sluier, hoepel etc. besteld. Status mij verder onbekend.
- ondertrouw datum 14 sept 13.00 ... daarna samen lunchen en dan op naar amsterdam voor concert George Michael
- trouwdatum ook in stadhuis vastgelegd 8 mei 15.30u
- bruidsmeisje jurkjes gevonden.. te schattig voor worden.
- oudste nichtje bruids-assistente gemaakt... is helemaal trots op haar rol.

todo korte termijn :
- trouwkaarten uitzoeken.

;-)

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #295 Gepost op: 13 augustus 2012, 15:22:58 »
Oeh dat bruids assistente klinkt luxe.. wat houdt dat dan voor haar in?
(we hebben ideeen nodig voor onze 3 bruidsmeisjes hihi)

Gertjan Hogendoorn

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #296 Gepost op: 13 augustus 2012, 15:52:14 »
Oeh dat bruids assistente klinkt luxe.. wat houdt dat dan voor haar in?
(we hebben ideeen nodig voor onze 3 bruidsmeisjes hihi)

Ik heb twee nichtjes.. die klein en schattig zijn, en niets verder durven. Dus dat wordt nog spannend of ze de ringen brengen of gooien.
Daarnaast heeft mijn AS schoonheid een nichtje van 13 jaar, en die is ook nog eens lang (en schattig) is en net geen kind net geen volwassen meer.. om dan drie bruidsmeisjes met jurkjes en zo te doen is veel te kinderachtig voor haar.

Echter heeft mijn AS schoonheid gedurende de dag best veel hulp nodig zoals:
- bloemen vast houden tijdens ceremonie
- bewegen door de menigte met jurk en al
- water drinken (vergeet dat niet dames, je praat heel veel en het gevaar is dat je te weinig drinkt op zo een dag).
- aangeven bestek voor de taart snijden
- even iemand ophalen voor daphne mocht het nodig zijn etc.

dat soort dingen.

Mijn AS schoonheid gaat ook samen met haar shoppen voor een leuke jurk voor het feest...

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #297 Gepost op: 13 augustus 2012, 16:07:24 »
Wij hebben dus 3 bruidsmeisjes, zusjes van elkaar.
En de oudste is net 13 geworden en tijdens de bruiloft bijna 14 dus.
Wij wilden hun in eerste instantie niet vragen omdat we dachten dat zij het niet leuk zou vinden om bruidsmeisje te zijn en om dan hetzelfde jurkje aan te doen als haar jongere zusjes.
Maar ze vroeg er haast zelf om!
Ze vindt het dus wel erg leuk.
Ik zal dan ook een jurkje uitkiezen die voor alle drie leuk is.
Of nou ja ze mogen zelf kiezen zelfs!

Maar omdat ze dus alle3 bruidsmeisje zijn willen we ze wel echte taken geven.
Vooral voor de oudste moet ze zich wel belangrijk voelen en serieus genomen worden.

Dus we blijven nadenken!

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #298 Gepost op: 13 augustus 2012, 20:51:52 »
Oww morgen jurken passen en nu zit ik say yes to the dress te kijken.. Word er helemaal zenuwachtig van hihi

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #299 Gepost op: 13 augustus 2012, 21:47:00 »
@ Jorien: Heel veel plezier morgen! Waar ga je passen? Ik ben bij Bruidsmode van Os en Bruidshuis Elly geweest. Bij de laatste winkel ben ik geslaagd. Ik wist wel een beetje wat ik wilde en dat vertelde ik ook aan de verkoopster bij Bruidshuis Elly. De eerste jurk die ze mij aantrok was Bingo!! Ik heb nog 10 andere jurken aangehad, maar de eerste was het gewoon. Ik vond het echt helemaal geweldig om te doen en voelde mij heel speciaal in al die jurken.

Ik ben nu een beetje op internet aan het speuren naar een sluier, torselet, schoenen, kousen en een hoepelrok. Die kan ik ook bij mijn japon aanschaffen, maar lees overal dat het op internet goedkoper is....Kopen jullie alles in een keer bij de jurk?

Groetjes!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards