collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793921 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #625 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:17:00 »
Wil ook wel meedoen met Secret Santa maar ik ben daar zoooo slecht in om voor zo'n klein bedrag en dan ook nog voor een onbekend iemand iets uit te zoeken!
Iets maken kan ik ook niet, ben niet zo crea.. Dus ja..
Ik denk er nog even over!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #626 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:37:50 »
Ik zou zeggen: gewoon doen!! Het gaat om het idee! Ik ben ook niet creatief en nog erg perfectionistisch, dus voor ik iets bedacht heb en goed genoeg vind... Ook een uitdaging!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #627 Gepost op: 23 oktober 2012, 14:18:18 »
dames, ik wil ook op die mail!!!
@misseagle, heb al gemaild, wil zooo graag jullie jurken bekijken!!
prijs van mijn jurk is de topper ;-) wel €150,00... (nee hier mis je geen 0) WHOEHOE!
en dat secret santa, waar kan ik dat vinden dan??? Ben daar ook wel benieuwd naar...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #628 Gepost op: 23 oktober 2012, 14:29:14 »
Haha ik ben ook erg benieuwd naar jou jurk!

Op de vorige pagina heeft Jorien de link naar het secret sint topic geplaatst!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #629 Gepost op: 23 oktober 2012, 15:28:17 »
Beginnen ze inmiddels bij jullie ook toe te slaan?? De trouwdromen? Ik heb er inmiddels twee gehad en vond het nogal shocking.. Dat dat nu al begint.. Ik weet van mezelf dat ik een dromer ben en natuurlijk veel met de bruiloft bezig ben en daarom de kans groot is dat ik er over droom, maar toch...

De eerste keer, kwam ik drie minuten voor de ceremonie begon aan in het stadhuis, had mn jurk nog niet aan. Wilde me omkleden, had ik ineens een zwart witte jurk die kort was. Had ik geen panty bij me en vrij genant, mn benen niet geschoren :blink: Vervolgens vond ik ergens in een tas nog een panty, maar dit bleek één of andere netpanty te zijn van goudkleurige koortjes. Zag er echt niet uit! Gelukkig werd ik daarna snel wakker!

Afgelopen nacht volgde mijn tweede droom.. Ik was op een hele grote bruiloft van iemand die ik kende, geen idee wie trouwens. Ik had mijn eigen jurk al aan en kwam er om 15.00 uur achter, dat onze gasten om 11.00 uur al bij ons hadden moeten zijn en ikzelf dus ook, maar ik kwam er achter dat we vergeten waren om uitnodigingen te sturen! Resultaat was, dat ik in mijn droom helemaal overstuur was en 'gelukkig' ook wakker werd...

Achteraf vrij hilarisch natuurlijk.. Ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat  :biggrin: Jullie al ervaring?

Lizje89

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #630 Gepost op: 23 oktober 2012, 15:38:34 »
Hahaha mooi! Heb twee maanden terug ofzo ook al mn eerste bruiloftnachtmerries gehad haha.
Dat de ceremonie pas om 23:00 uur begon en dat de jurk nog helemaal niet af was. Daarom moesten we maar snel naar de bruidswinkel bellen, maar ik had het nummer niet en het was om 23:00 uur 's avonds toch al te laat om te bellen naar de winkel hihi. Uiteindelijk was dat met behulp van een vriendin (die ik overigens al een half jaar niet gezien heb) helemaal goed gekomen want ik mocht wel in haar jurk trouwen. Getrouwd om middernacht haha en het feest kon beginnen. Maar toen bleek onze feestzaal veel te klein te zijn voor al onze gasten waardoor alles in de soep liep.

En ik maar denken dat ik nog helemaal geen trouwstress had!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #631 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:05:39 »
Oh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben!!! Ik dacht ook, ik regel alles zo vroeg van te voren, tot nu toe geen stress... Misschien toch wel... nog meer trouwnachtmerries?

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #632 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:07:48 »
haha ik dacht dat ik zo'n stress kip was met mijn trouw nachtmerries

Ik kan me er 2 herrineren:
- de eerste was dat ik uit mijn jurk scheurde en mijn moeder de knoopjes aan de achterkant niet ind e stiekjes had gedaan
- de andere was dat niemand mijn jurk mooi vind :angry:

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #633 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:08:49 »
Oh en over het sinterklaas gedoe!
Het lijk tme wel leuk maar ik heb nog geen 100 post haha!
En nog een nadeel is dat ik momenteel voor me gevoel al zo druk ben met van alles en nog wat..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #634 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:14:12 »
Nog eentje en je bent er! Kun je ook meedoen!

Over je droom dat niemand je jurk mooi vind... Pff dat is voor mij een echte angst.. Een collega van mij is een tijdje terug getrouwd en ik hoorde van al mijn collega's die ik over haar bruilioft sprak, dat ze de jurk niet mooi vonden  :blink:
Ik had mijn jurk toen nog niet uitgezocht, maar dacht wel, wat als inderdaad niemand je jurk mooi vindt???

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #635 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:44:23 »
Haha ik ben ook erg benieuwd naar jou jurk!

Op de vorige pagina heeft Jorien de link naar het secret sint topic geplaatst!

ik heb mijn jurk ook gemaild!!

en wat een plaatjes allemaal zeg! en wat ik het mooiste vind; al die stralende koppies!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #636 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:47:00 »
Mooi hoor!!! en 150 euro! Wauw wat een koopje!!

Simple

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #637 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:48:31 »
haha Tol. Ik heb een plaatje toegevoegd, mijn eigen foto's zijn niet zo stralend hihi. Moest er echt aan wennen.

Ik ben op schoenen jacht, wat lastig zeg. Ik wil geen goedkope want dan lopen ze niet zo lekker. Wil wel echt leer, maar ja waar moet ik beginnen. Mijn budget is eigenlijk 100 euro. Wil principieel er niet boven zitten eigenlijk. En dan hoor je hier nog veel dat men er 2 paar heeft om af te wisselen poeh.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #638 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:55:53 »
@Tol, weer beter nu? En hoe was je vakantie?!
Zag dat in mijn afwezigheid Jorien je al het wachtwoord het gemaild.. Mooi zo!
Jouw jurk is ook mooi en niet duur ;-)

Ben zelf ook blij dat mijn ouders het betalen hoor.. :)

@Simple, ben nog niet op schoenenjacht geweest maar ik wil 2 paar en liefst inderdaad maximaal 100 euro.. voor beide! Zit te denken aan pumps voor de ceremonie en ballerina's voor 's avonds.

Trouwens, mogen de mannen wel de schoenen etc zien of helemaal niets wat ermee te maken heeft?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #639 Gepost op: 23 oktober 2012, 17:36:59 »
schoenen mag die van mij wel zien hoor, alleen de jurk mag ie niet zien!

En denken jullie wel aan het hoogteverschil tussen de schoenen voor overdag en 's avonds? Het zou zonde zijn als je 's avonds over je jurk struikelt omdat ie dan te lang is...

Ik koop gewoon schoenen met een klein hakje waar ik de hele dag en avond goed op kan lopen!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #640 Gepost op: 23 oktober 2012, 17:56:31 »
Die van mij mag helemaal niks zien haha! Gelukkig heb ik doordeweeks vaak een vrije dag en kan de schoenen dan inlopen!  Ik heb schoenen met een lage hak waar ik het de hele dag op wil volhouden!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #641 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:20:49 »
Zelfs met een klein hakje krijg ik last! Best vervelend..
Maar goed, heb nog even de tijd..

Weet ook niet of ik alles verborgen houd!
De jurk sowieso.. En wat ik qua kapsel doe ook in ieder geval ;-)

Simple

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #642 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:33:57 »
Bij mij is de jurk secret en t kapsel/make up. De schoenen mag hij wel zien. Ja t idee pump en ballerina is leuk maar idd t hoogte verschil is te groot denk ik.
Ik wil pums maar eIgenlijk nu max 5 cm en geen rondjes hak.

Zien jullie trouwpak van manlief wel of niet? Ik wil t als verassing voor mij eigenlijk.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #643 Gepost op: 23 oktober 2012, 19:33:51 »
Tsjah.. dan de hele dag op platte schoenen vrees ik!

Ik krijg het pak van mijn AS ook niet te zien!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #644 Gepost op: 23 oktober 2012, 20:38:36 »
Hallo ladies!

Mijn lief wil mijn schoenen ook niet zien hoor, Dus ik ga ze bij mn ma inlopen :P

S'avonds ga ik lekker op mn slippers denk ik.

Wat heb jij een goede deal gemaakt voor je jurk Tol! Lekker hoor!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #645 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:08:13 »
Mo: ohh ik ben blij dat ik niet de enige ben daarin. Al weet ik wel dat je je jurk zelf mooi moet vinden maar het zou toch naar zijn als een ieder ander hem lelijk vind..

Mijn aanstaande heeft mijn sieraden al gezien, in een opwelling..
Ik ben zo'n flapuit, ik hoop dan ook dat ik mijn jurk niet ga verklappen voor die tijd..

Ik kan nu trouwens mee doen met de sinterklaas actie.. ik denk er nog even over!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #646 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:10:24 »
Nu vergeet ik te reagerne op je jurk Tol:
Mooie jurk! en dat voor 150 euro !!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #647 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:13:22 »
Mo: ohh ik ben blij dat ik niet de enige ben daarin. Al weet ik wel dat je je jurk zelf mooi moet vinden maar het zou toch naar zijn als een ieder ander hem lelijk vind..

Mijn aanstaande heeft mijn sieraden al gezien, in een opwelling..
Ik ben zo'n flapuit, ik hoop dan ook dat ik mijn jurk niet ga verklappen voor die tijd..

Ik kan nu trouwens mee doen met de sinterklaas actie.. ik denk er nog even over!

Ah joh doe gewoon lekker mee, Wordt vast heel leuk!
En ik kan niet zo goed dichten, en klein maar fijn crea is ook niet helemaal mijn ding, maar het komt vast helemaal goed!

Ik had vandaag even financieen stress!!
Korte schets, Vriend is afgekeurd en ik zit nog in de ziektewet, Door langere tijd sparen kunnen wij onze droombruiloft houden ( die is sowieso klein en intiem) maar goed erg ruim is het dus niet, en nu kwamen er 2 rekeningen binnen met een behoorlijk bedrag, en dat terwijl wij over minder dan 2 maanden toch de 400 euro bij de gemeente op tafel moeten gooien, Even stress dus, maar inmiddels na een gesprek met vriend weer back on the positive side! :P

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #648 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:17:51 »
Mo: ohh ik ben blij dat ik niet de enige ben daarin. Al weet ik wel dat je je jurk zelf mooi moet vinden maar het zou toch naar zijn als een ieder ander hem lelijk vind..

Mijn aanstaande heeft mijn sieraden al gezien, in een opwelling..
Ik ben zo'n flapuit, ik hoop dan ook dat ik mijn jurk niet ga verklappen voor die tijd..

Ik kan nu trouwens mee doen met de sinterklaas actie.. ik denk er nog even over!

Ah joh doe gewoon lekker mee, Wordt vast heel leuk!
En ik kan niet zo goed dichten, en klein maar fijn crea is ook niet helemaal mijn ding, maar het komt vast helemaal goed!

Ik had vandaag even financieen stress!!
Korte schets, Vriend is afgekeurd en ik zit nog in de ziektewet, Door langere tijd sparen kunnen wij onze droombruiloft houden ( die is sowieso klein en intiem) maar goed erg ruim is het dus niet, en nu kwamen er 2 rekeningen binnen met een behoorlijk bedrag, en dat terwijl wij over minder dan 2 maanden toch de 400 euro bij de gemeente op tafel moeten gooien, Even stress dus, maar inmiddels na een gesprek met vriend weer back on the positive side! :P

Oh Jeetje Dees dat is dan even balen he! Maar moet je de gemeente al zo vroeg betalen dan?

Over sinterklaas: ik zou het leuk vinden als ik iemand uit dit topic trek maar er zitten ook meiden die ik totaal niet ken, hoe kom ik dan aan info..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #649 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:24:45 »
Mo: ohh ik ben blij dat ik niet de enige ben daarin. Al weet ik wel dat je je jurk zelf mooi moet vinden maar het zou toch naar zijn als een ieder ander hem lelijk vind..

Mijn aanstaande heeft mijn sieraden al gezien, in een opwelling..
Ik ben zo'n flapuit, ik hoop dan ook dat ik mijn jurk niet ga verklappen voor die tijd..

Ik kan nu trouwens mee doen met de sinterklaas actie.. ik denk er nog even over!

Ah joh doe gewoon lekker mee, Wordt vast heel leuk!
En ik kan niet zo goed dichten, en klein maar fijn crea is ook niet helemaal mijn ding, maar het komt vast helemaal goed!

Ik had vandaag even financieen stress!!
Korte schets, Vriend is afgekeurd en ik zit nog in de ziektewet, Door langere tijd sparen kunnen wij onze droombruiloft houden ( die is sowieso klein en intiem) maar goed erg ruim is het dus niet, en nu kwamen er 2 rekeningen binnen met een behoorlijk bedrag, en dat terwijl wij over minder dan 2 maanden toch de 400 euro bij de gemeente op tafel moeten gooien, Even stress dus, maar inmiddels na een gesprek met vriend weer back on the positive side! :P

Oh Jeetje Dees dat is dan even balen he! Maar moet je de gemeente al zo vroeg betalen dan?

Over sinterklaas: ik zou het leuk vinden als ik iemand uit dit topic trek maar er zitten ook meiden die ik totaal niet ken, hoe kom ik dan aan info..

Info moet op het lootje geschreven worden.

Wij moeten de gemeente betalen als wij in ondertrouw gaan, en wij gaan op 13 december in ondertrouw, omdat we dan 2 jaar verloofd zijn!
Maar het komt wel goed hoor

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards