collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793920 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #725 Gepost op: 29 oktober 2012, 18:34:03 »
Leuk om al jullie plannen te lezen voor de huwelijksreis.

Wij blijven gewoon thuis, Eerst zouden we een midweek weg gaan, maar omdat ons budget nogal beperkt is hebben we dat maar opgeschoven, en we hebben nu 2 honden en 1 kat en die ik wil ik ook niet in een pension doen, dus we blijven lekker thuis. Ik had voor het gemak gezegd dat we wel bij mijn ouders bleven slapen maar dat vond lief toch niet zo'n goed idee voor onze huwelijksnacht!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #726 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:17:50 »
en viavakantieveilingen oid??Komen best leuke last minute aanbiedingen voorbij soms ..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #727 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:54:42 »
en viavakantieveilingen oid??Komen best leuke last minute aanbiedingen voorbij soms ..

Vorig jaar zijn we een midweek naar de veluwe geweest voor 134 euro via bungalowspecials, maar ik wil gewoon mn beestjes niet achterlaten, en op zich kunnen de honden wel mee, maar de kat moet dan ergens anders heen en dat gaat ze mij niet in dank afnemen,
Ik ben gewoon een muts als het op mijn beestjes aankomt :blush:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #728 Gepost op: 29 oktober 2012, 20:08:23 »
Ben blij dat mijn konijn een mooi 2e huisje heeft bij mijn ouders.. Net als onze toekomstige hond!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #729 Gepost op: 29 oktober 2012, 20:20:34 »
Ben blij dat mijn konijn een mooi 2e huisje heeft bij mijn ouders.. Net als onze toekomstige hond!

Oh mijn dieren kunnen zo naar mijn ouders toe hoor,en daar zullen ze ook prima verzorgd worden, maar dat wil ik zelf gewoon niet, Ik heb heel bewust voor onze honden en kat gekozen, en krijg er het hele jaar liefde van, dan ga ik ze niet 1-3 weken per jaar weg stoppen omdat ik op vakantie wil/moet!
Dan ga ik liever een dag naar het strand,bos,dieretuin whatever,

En daarbij slaap ik het liefste in mijn eigen bed

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #730 Gepost op: 29 oktober 2012, 20:38:08 »
Ben blij dat mijn konijn een mooi 2e huisje heeft bij mijn ouders.. Net als onze toekomstige hond!

Oh mijn dieren kunnen zo naar mijn ouders toe hoor,en daar zullen ze ook prima verzorgd worden, maar dat wil ik zelf gewoon niet, Ik heb heel bewust voor onze honden en kat gekozen, en krijg er het hele jaar liefde van, dan ga ik ze niet 1-3 weken per jaar weg stoppen omdat ik op vakantie wil/moet!
Dan ga ik liever een dag naar het strand,bos,dieretuin whatever,

En daarbij slaap ik het liefste in mijn eigen bed

Het is echt niet wegstoppen hoor!  :dry:
Mijn konijn zit hier binnen in huis en heeft alle vrijheid maar daar heeft hij een groot grasveld tot zijn beschikking en 2 hondjes waar hij graag mee speelt..
Als wij straks een hond hebben dan vindt hij het vast niet erg een paar weekjes met zn vriendjes te spelen bij mijn ouders..

Nee ik snap je beredenering aan de ene kant wel.. mijn ouders namen ook altijd de honden mee op vakantie, maar brengen ze nu ook wel eens naar hun vriendjes/ouders bij vrienden van hen.
Helemaal niet zielig.. helemaal niet wegstoppen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #731 Gepost op: 29 oktober 2012, 21:14:21 »
ooh misseagle ik bedoelde het helemaal niet vervelend hoor, sorry als het zo overkwam!
voor mijn gevoel stop ik ze dan weg en voor mijn gevoel kan ik dat niet maken naar mijn beestjes maar dat is waarschijnlijk ook omdat wij thuis ook nooit op vakantie gingen met 7 katten 9 konijnen en n hond! ik vind een weekend weg leuk maar dan weer lekker naar huis :blush:

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #732 Gepost op: 30 oktober 2012, 08:58:04 »
Tijdje niks meer geschreven .....beetje druk met veel ziekenhuis dingetjes ....wordt weer tijd dus ...
Donderdag heb ik mijn verwen avond  -_- ...zin in en even de gedachten op andere dingen .... we zijn nu voornamelijk bezig met de muziek voor de ceremonie ....echt zo lastig ....

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #733 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:49:12 »
Ik lees dat een aantalvan jullie al druk zijn met de huwelijksreis.
WIj willen via fox een rondreis boeken maar kunnen nog niet zien wanneer we kunnen boeken in september.. nog even geduld dus!

Via travelbird heb je soms ook leuke aanbiedingen!

Ik wilde volgende week dinsdag naar de sauna, even heerlijk ontspannen.. voel aan mezelf dat ik het momenteel even nodig heb .. nu is er badpakken dag.. bah!!
Waarschijnlik gaan we nu zondags maar dan is het vaak veel drukker..

Bianca: Leuk een verwen avond!! maar ziekenhuis dingetjes voor jezelf?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #734 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:53:19 »
oeh flower. lekkler sauna!!
That reminds me.. Ik heb nog een bon voor een gratis sauna bezoek voor Thermen bussloo. Binnenkort ook maar eens verzilveren.. als ik m nog kan vinden..oeioeioei

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #735 Gepost op: 30 oktober 2012, 21:57:09 »
Ohh dan is het extra leuk marlie

In de sauna heb ik altijd echt rust, geen telefoon/laptop of wat dan ook.. echt even niks! Heerlijk

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #736 Gepost op: 30 oktober 2012, 22:01:43 »
Net even gekeken naar huwelijksreizen maar we vinden het nog wel lastig! Twijfelen tussen cuba, jamaica en aruba... Willen een weekje strand en een paar dagen cultuursnuiven! Iemand tips?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #737 Gepost op: 31 oktober 2012, 08:26:34 »
Ik ken de andere 2 landen ook alleen maar van horen zeggen maar Aruba daar heb ik gewoond voor bijna een jaar dus daar kun je me alles over vragen!

Aruba is een redelijk klein eiland maar sowieso het strand is daar onwijs mooi.. Je hebt ook mooie afgelegen plekjes waar je kunt genieten van de natuur, het strand en het water (Mangel Halto in Pos Chicito) en plekjes waar je juist heel goed kunt snorkelen (bijv baby beach in het zuiden van het eiland)
Aruba heeft ook een pracht van een national park waar je mooie grotten kunt vinden, hele mooie wandelingen kunt maken (met of zonder gids, beide mogelijk, toen nog gratis) en op de hoogste berg van Aruba kunt komen met de auto waarbij je (mits het helder weer is) Venezuela kunt zien liggen..
Verder heb je nog de Hooiberg, die vele treden naar boven heeft maar eenmaal boven is het uitzicht schitterend..

Dan nog de noordkust, met een jeep of een quad langs de ongerepte kust hobbelen (veel rotsen etc) en dan bij de baby bridge uitkomen.. De natural bridge is ingestort maar nog steeds indrukwekkend..
Je hebt er een struisvogelfarm, een ezelopvang (echt super lief) en nog veeeeeeel meer!

Ik wilde er eerst ook heen op huwelijksreis maar dan ben ik meer reisleidster dus vandaar de keus om er over een jaar of 2 pas weer heen te gaan ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #738 Gepost op: 31 oktober 2012, 09:43:27 »
dankje! Klinkt erg mooi allemaal..
iemand ook nog ervaring met cuba of jamaica..?

Simple

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #739 Gepost op: 31 oktober 2012, 20:36:04 »
Hallo,

Wij gaan niet op huwelijksreis. We zitten met ons zoontje en de hond en bovendien vlieg ik niet, doodeng. Dus denk dat wij de grote vakantie in sept als huwelijksreis nemen. Hooguit misschien in mei een weekendje weg ofzo.

Ik heb mijn spulletjes gekocht voor een enveloppendoos. Heb nu bij de xenos leuke doosjes gehaald om te versieren en aan te vullen. Als ie over een paar weken klaar is post ik wel een foto :)

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #740 Gepost op: 31 oktober 2012, 20:44:30 »
Huwelijksreis wordt hem bij ons nu ook even niet.. We willen proberen een huis te kopen, dus dat gaat eerst voor :)
Enveloppendoos hoeven we niet te hebben, ze hebben bij de lokatie een brievenbus aan de muur die op slot zit.. Die kunnen we aan het eind van de avond leeghalen ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #741 Gepost op: 31 oktober 2012, 23:22:20 »
we zijn er biiijjjna uit... het wordt waarsch Cuba 2 weekjes all-in in een van de prachtige couples only hotels (en ja dan stikt het van de honeymooners maar ach, dat zijn we toch zelf ook dus zo erg kan het niet zijn ;-) )
en dan gaan we een paar dagen een auto huren om wat tripjes te maken naar havana e.d. :-)
nog even een nachtje over slapen en dan morgen boeken  :applaus:

Simple

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #742 Gepost op: 1 november 2012, 08:34:10 »
Klinkt leuk jorien. Dat is de droom van manlief ook, cuba.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #743 Gepost op: 1 november 2012, 08:54:33 »
Leuk Cuba! Hebben wij ook nog voor gekeken.. Maar Mexico stond hoger op ons lijstje haha.
Dus we willen er wel nog ooit heen.. ;) Kan jij ons mooi de mooie plekjes vertellen ;)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #744 Gepost op: 1 november 2012, 09:26:05 »
leuk,cuba..
Geniet van het boeken, daarmee begint de voorpret

Haha,,ik zie net mijn status update... ben senior geworden, hahaha

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #745 Gepost op: 1 november 2012, 09:29:40 »
Leuk Jorien! Weer iets van het lijstje!

Ik ga vandaag mijn beste vriendin maar weer eens achter de broek zutren, ze is mijn getuige en ik moet een kopie van haar id hebben, dat zeg ik al maanden maar nu wordt het echt tijd

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #746 Gepost op: 1 november 2012, 10:15:54 »
Leuk Jorien, Cuba lijkt mij ook fantastisch.
Helaas zit ook een 'echte' huwelijksreis er voor ons waarschijnlijk niet in. Waarschijnlijk gaan we een week (met de hond) naar een bungalowpark. Wellicht later toch nog echte huwelijksreis. Wij denken dan aan Mauritius.

Gisteren in ondertrouw gegaan. Wel heel leuk (hond meegenomen; hadden ze nog nooit meegemaakt, maar geen probleem). Hebben alleen het officiële en niet-officiële gedeelte omgedraaid, ivm het maken van de foto's door een collega van mij (kon na het tekenen dan weer aan het werk). Officiële gedeelte is verifiëren van de persoonsgegevens en tekenen. Daarna niet-officiële gedeelte) andere gegevens en gegevens getuigen checken, uitzoeken trouwboekje en lettertype (trouwboekje krijgen wij van de gemeente, omdat ik hier werk), ondertekenen formulier hoe ik straks wil heten en of wij al weten wie onze BABS wordt. Die hebben wij zelf al geregeld; is namelijk een tante van mij die ook BABS is in een andere gemeente en hier voor één dag benoemd kan worden.

Gisteravond ook heel gezellig met de visite. Heb mijn ondertrouwtaart (maandag gemaakt bij een workshop taarten maken/versieren) samen met AS aangesneden. Alleen heb ik nu de kamer vol staan met bloemen, gelukkig kwam de laatste met een bloeiende plant, ipv bloemen, want alle (grote) vazen zaten vol. En ook een aantal heel lieve en leuke kaartjes gekregen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #747 Gepost op: 1 november 2012, 10:19:01 »
Wat super leuk zeg, jullie hadden er dus een happening van gemaakt met foto's enzo?
En de taart was ook goed gelukt dus?
Leuk zeg! Veel visite gehad?

Bij ons komen de ouders gourmetten.. Misschien dat ik mn schoonzusje een taart laat maken, die kan dat heel goed.. Maar misschien ook niet. Haha!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #748 Gepost op: 1 november 2012, 11:16:47 »
hier zit een huwelijksreis er misschien wel, misschien niet in... als we het doen wordt het lekker met de meiden naar italie of zo.. hoeft ook niet meteen achter onze bruiloft aan, mag best iets later....

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #749 Gepost op: 1 november 2012, 11:27:55 »
Klinkt ontzettend leuk Bianca..
Wat leuk dat jullie er zo'n ding van gemaakt hebben..

 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards