collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793962 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #925 Gepost op: 19 november 2012, 09:51:53 »
shit,shit,shit!!! krijg net een mailtje van de man van de Snoek... hij is 24 mei op vakantie!! SHit wat baal ik hiervan! had ik eindelijk een super mooie snoek gevonden in de buurt... en nu gaat het niet door...

ook de fotograaf die we op het oog hebben is nog afwachten... vorige week hoorden we dat zijn vrouw 5 juni is uitgeteld.... dan wordt het wel risicovol rond de 24e.. stel nou dat zij dan net bevalt....

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #926 Gepost op: 19 november 2012, 12:38:16 »
misseagle: ik vind het ook goed dat je dit gelukt is.. ik hoop dat je geen spijt krijgt, dat zou ik spijtig vinden voor jou! je verdient beter !

tol81: dat is inderdaad niet zo goed nieuws...

Yvon83: amai! Proficiat met de ringen !!

zelf heb ik onlangs enkele trouwkleedjes gepast van 2013 en ik moet zeggen dat ik ze mooier vind dat die van 2012 int algemeen MAAR ik blijf denk ik wel bij mijn eerste keus!
ik mocht geen foto's trekken, zeeer jammer, stond ook heel goed met een ander kleed en twijfel een beetje..
omdat ze mijn favo kleed niet meer binnen hadden moet ik wachten tot ze het kunnen gaan halen (normaal vandaag en ze gingen me verwittigen)
dan kan ik ze nog eens beide passen en zal ik (moeten) beslissen, ze rekenen 5 - 6 maand en tis bijna zover :)
ik ben zeker de enige die nog niet weet welk trouwkleed het word ??

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #927 Gepost op: 19 november 2012, 13:10:33 »
misseagle: ik vind het ook goed dat je dit gelukt is.. ik hoop dat je geen spijt krijgt, dat zou ik spijtig vinden voor jou! je verdient beter !

tol81: dat is inderdaad niet zo goed nieuws...

Yvon83: amai! Proficiat met de ringen !!

zelf heb ik onlangs enkele trouwkleedjes gepast van 2013 en ik moet zeggen dat ik ze mooier vind dat die van 2012 int algemeen MAAR ik blijf denk ik wel bij mijn eerste keus!
ik mocht geen foto's trekken, zeeer jammer, stond ook heel goed met een ander kleed en twijfel een beetje..
omdat ze mijn favo kleed niet meer binnen hadden moet ik wachten tot ze het kunnen gaan halen (normaal vandaag en ze gingen me verwittigen)
dan kan ik ze nog eens beide passen en zal ik (moeten) beslissen, ze rekenen 5 - 6 maand en tis bijna zover :)
ik ben zeker de enige die nog niet weet welk trouwkleed het word ??

Denk inderdaad dat jij een van de weinige (hier op dit topic dan) bent die nog geen jurk heeft?? Maar dat maakt niet uit... wel jammer idd dat je geen foto mag maken..
Gewoon nog een x de twee jurken passen en dan heel goed op je gevoel letten.. er zal er vast een zijn waarin je je meer een prinses voelt, of waarin je je echt jezelf voelt....
Ik las ook iemand die zei; ik had niet het gevoel van WAUW dit is DE jurk... maar als zij zich bedacht dat de jurk morgen verkocht zou zijn kon ze wel huilen... Jij zult ook vast wel de keuze kunnen maken...
Zijn het 2 soortgelijke jurken? Of 2 totaal verschillende??

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #928 Gepost op: 19 november 2012, 13:20:02 »
het zijn 2 totaaaal verschillende,
die twijfeljurk zeg maar kan je op 'verschillende' manieren dragen en ze stond me supergoed!
maar zoals je zei bij die andere jurk had ik het wauw gevoel!
maar omdat het even geleden was (van maart) dat ik ze heb aangehad twijfel ik
ze zijn allebei mijn stijl..
zit je op de mail ? ik heb wel een foto (maar natuurlijk niet van mezelf..)

heb ze op de mail gezet , ze mogen hier ook op komen te staan maar hoe ik dat moet doen weet ik niet
ben natuurlijk mijn naam vergeten $$
« Laatst bewerkt op: 19 november 2012, 13:38:30 door steef1 »

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #929 Gepost op: 19 november 2012, 15:40:11 »
Hoi :)

Ik kom me hier ook melden, wij trouwen op 17 mei 2013 :D Superleuk om lekker mee te lezen met de verhalen van anderen, wat die allemaal al geregeld hebben, en lekker ideetjes opdoen! 17 heeft voor ons wel een beetje een bijzondere betekenis omdat we op 17 augustus bij elkaar gekomen zijn. Midden in de zomer trouwen had alleen niet echt onze voorkeur. Bovendien wil ik graag dat 'mijn kinderen' (ik ben juf) erbij kunnen zijn en dan zit je met een vakantie tussendoor... Nog meer juffen die hun kinderen bij de bruiloft betrokken hebben?

We hebben al een hoop geregeld, maar ook een hoop nog niet. We trouwen in de ZuiderZinKerk in Den Bosch en gaan vervolgens eten en feesten bij Huis Brakel in Brakel. Ook wat andere dingetjes zijn al geregeld: de DJ is een bekende, mijn schoonzusje heeft de kaart ontworpen (alleen de tekst moet nog) en de jurk is in de maak (dĂ© jurk werd helaas niet meer geleverd in een andere kleur dus heb hem laten maken bij Anastasi , die mag ik 14 december ophalen  :applaus: Ik ben zelf nog druk op zoek naar schoenen & lingerie voor eronder, heb zo ongeveer alle lingeriewinkels en schoenensites op internet al gehad  :blink: Vind met name de schoenen nogal duur dus probeer andere opties te vinden, maar dat valt nog niet mee...

Onze themakleur wordt paars, zag dat er hier meer zijn die dat hebben?

Verder lekker dingetjes aan het bedenken, uitzoeken en regelen. We hebben onze eigen BABS (een goede vriendin van mijn moeder, die zowel mijn moeder&vader, moeder&stiefvader en opa&stiefoma heeft getrouwd) en zijn nu druk bezig met het zoeken naar een fotograaf voor tijdens de ceremonie (de shoot doet een goede vriend van ons), we hebben al een beeld van welke ringen we willen, alleen nog op pad daarvoor. Het houdt me lekker bezig iig, echt superleuk om mee bezig te zijn! 

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #930 Gepost op: 19 november 2012, 15:45:49 »
Hoi Tamara, welkom!!

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid, ben je toevallig met shoestring naar china geweest..? Want wij zijn in augustus geweest en toen vertelde onze reisleider dat er in de groep voor ons iemand op de Chinese muur ten huwelijk was gevraagd!
Zou wel heel toevallig zijn als jij dat bent haha..

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #931 Gepost op: 19 november 2012, 15:52:31 »
Dat zou idd heel toevallig zijn geweest ja! Maar nee, dat ben ik niet. We zijn in juli geweest, met 333Travel. Overigens een supergoede ervaring, want we hadden nu een privérondreis, dus met zijn tweetjes de hele reis, met overal onze eigen gids en chauffeur. Ideaal, en niet gek duurder dan met een groep! We stonden dus ook met zijn tweetjes op de muur, maar mijn lief heeft het aanzoek gefilmd, echt supergaaf :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #932 Gepost op: 19 november 2012, 17:08:58 »
welkom tamara!!

vandaag 2.5 jaar samen met mn lieverd, en onder het boodschappen doen uit het niets zegt hij: over een half jaar ben jij gewoon mijn vrouw! vind ik wel schattigg, had niet het idee dat hij er zo mee bezig was

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #933 Gepost op: 19 november 2012, 17:54:08 »
Welkom Tam! Mijn jurk komt ook bij Anastasi vandaan, mijn is 20 januari klaar :D En voor schoenen kun je ook Marktplaats afstruinen.. Ik vond ze ook veelste duur en heb daar een paar gevonden, wel gedragen, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Staan ook nieuwe, ongedragen schoenen op. Misschien een idee :)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #934 Gepost op: 19 november 2012, 19:44:11 »
het zijn 2 totaaaal verschillende,
die twijfeljurk zeg maar kan je op 'verschillende' manieren dragen en ze stond me supergoed!
maar zoals je zei bij die andere jurk had ik het wauw gevoel!
maar omdat het even geleden was (van maart) dat ik ze heb aangehad twijfel ik
ze zijn allebei mijn stijl..
zit je op de mail ? ik heb wel een foto (maar natuurlijk niet van mezelf..)

heb ze op de mail gezet , ze mogen hier ook op komen te staan maar hoe ik dat moet doen weet ik niet
ben natuurlijk mijn naam vergeten $$
hey... Mooie.jurken zijn het sowieso...kan me voorstellen dat je twijfelt... Vind ze beide leuk... En ken jou natuurlijk niet persoonlijk.... Ben je meer en stoer type dan vind ik de jurk met op staande kraag leuker en dat zou mijn persoonlijke keuze Ok zijn... Ik heb iets soort gelijks  in gedachten gehad..maar dan in het groen... De andere jurk vind ik Ook heel mooi, maar vind ik meer en jurk voor "tuttige" vrouw...(dat is denk ik de beste omschrijving).... Gewoon nog een x allebei passen.....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #935 Gepost op: 19 november 2012, 19:44:54 »
Welkom Tamara,
Super leuk dat je hier mee komt kletsen.. Wordt je jurk ook paars? Omdat het jullie kleur is?
Jullie hebben ook veel dingetjes via bekenden/familie kunnen regelen. Fijn is dat zeg!

Verder ben ik geen juf meer, was invaljuf maar onlangs voor iets anders gekozen omdat ik vastigheid wil. Anders had ik graag iets met de kids willen doen op de bruiloft.
Wat doen jullie?

Oh ja, ik ga geen trouwschoenen kopen, maar koop gewoon hele mooie schoenen in een normale schoenenzaak.. Scheelt ook veel geld denk ik ;)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #936 Gepost op: 19 november 2012, 20:44:13 »
Welkom tam!
Leuk kleuren thema paars, wij ook;)

dees: gefeliciteerd met je jubilea, gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Steef, ik zou voor de jurk gaan met hoge hals, ben niet zo van die roesjesn van die andere jurk al vind ik hem verder wel leuk

miseagle: wat voor werk doe je nu?

Mijn as heeft zijn pak gekocht.. erg mooi!!



misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #937 Gepost op: 19 november 2012, 20:46:23 »
Ik ben nu in training voor medewerker factuurservice.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #938 Gepost op: 19 november 2012, 20:49:16 »
Wat leuk, heel wat anders!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #939 Gepost op: 19 november 2012, 20:52:12 »
Ja nogal! Maar na 4 jaar inval juf te zijn en geen vooruitzicht te hebben in het onderwijs werd het tijd aan mezelf te denken en iets anders te zoeken. En heb hier goede prospecten en leer enorm veel bij wat ook wel weer gaaf is!

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #940 Gepost op: 19 november 2012, 21:25:28 »
het zijn 2 totaaaal verschillende,
die twijfeljurk zeg maar kan je op 'verschillende' manieren dragen en ze stond me supergoed!
maar zoals je zei bij die andere jurk had ik het wauw gevoel!
maar omdat het even geleden was (van maart) dat ik ze heb aangehad twijfel ik
ze zijn allebei mijn stijl..
zit je op de mail ? ik heb wel een foto (maar natuurlijk niet van mezelf..)

heb ze op de mail gezet , ze mogen hier ook op komen te staan maar hoe ik dat moet doen weet ik niet
ben natuurlijk mijn naam vergeten $$
hey... Mooie.jurken zijn het sowieso...kan me voorstellen dat je twijfelt... Vind ze beide leuk... En ken jou natuurlijk niet persoonlijk.... Ben je meer en stoer type dan vind ik de jurk met op staande kraag leuker en dat zou mijn persoonlijke keuze Ok zijn... Ik heb iets soort gelijks  in gedachten gehad..maar dan in het groen... De andere jurk vind ik Ook heel mooi, maar vind ik meer en jurk voor "tuttige" vrouw...(dat is denk ik de beste omschrijving).... Gewoon nog een x allebei passen.....

ga da doen :)
ik denk ook dat het bij mijn eerste keus zal blijven

Flower , ook bedankt om raad te geven, die roesjesn wou ik van in het begin al en ze stonden me goed

we zien wel, nog eens allebei passen en een keuze maken :)


Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #941 Gepost op: 19 november 2012, 22:37:19 »
MissEagle wat jammer dat er voor jou geen perspectieven zijn in het onderwijs... Heb zelf helaas ook nog geen vaste baan, ja had ik wel maar opgezegd om voor de liefde naar Den Bosch te verhuizen en toen was Gouda nogal ver weg. Nu voor het tweede jaar op dezelfde school en hard aan het duimen dat ik hier mag blijven!

We doen een kinderreceptie, dus laten de kids na de ceremonie komen. Verder laat ik het aan mijn collega's over wat ze ermee willen doen met de kids. De klassenmoeder heeft schijnbaar al allerlei ideetjes dus ben benieuwd! Zou het iig leuk vinden als ze met een paar bogen buiten staan als wij naar de feestlocatie gaan.

Wb schoenen: ben Marktplaats al aan het afstruinen idd. Maar veel schoenen zijn niet in mijn maat (40) of niet mijn smaak, heb een vrij specifiek beeld van wat ik wil.. Van de week toch maar langs een bruidsmodezaak om iig de standaard modellen te passen zodat ik beter weet wat ik wel en niet wil.

De jurk is niet paars, ben erover aan het twijfelen of ik nog paarse details wil toevoegen. Wil het liefst satijnen schoenen, want mijn lief wil heel graag paarse schoenen en dan kan ik ze evt in dezelfde kleur laten verven, dat lijkt me wel leuk :D

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #942 Gepost op: 20 november 2012, 18:18:16 »
Een vriendin van ons is idd ook al jaren heel minimaal in het onderwijs aan het werk, zonder uitzicht op iets vast, alleen maar invallen en vaak periodes met maar 1 dagdeel per week.. Inmiddels is ze de horeca erbij gaan doen. Ik snap wel dat je op een gegeven moment een andere richting op gaat.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #943 Gepost op: 20 november 2012, 18:25:57 »
qua schoenen..Ik ga drie paar dragen die dag, haha..
Eerst zwarte pumps,heb hele gave gezien, heel vintage, jaren 60
Dan met mijn lange jurk echt trouwschoenen met kant..
's avonds met het feest doen we allebei allstars aan..
Voordeel van de eerste en laatste paar schoenen, die kan ik lekker nog vaker aan

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #944 Gepost op: 20 november 2012, 20:10:01 »
MissEagle wat jammer dat er voor jou geen perspectieven zijn in het onderwijs... Heb zelf helaas ook nog geen vaste baan, ja had ik wel maar opgezegd om voor de liefde naar Den Bosch te verhuizen en toen was Gouda nogal ver weg. Nu voor het tweede jaar op dezelfde school en hard aan het duimen dat ik hier mag blijven!

We doen een kinderreceptie, dus laten de kids na de ceremonie komen. Verder laat ik het aan mijn collega's over wat ze ermee willen doen met de kids. De klassenmoeder heeft schijnbaar al allerlei ideetjes dus ben benieuwd! Zou het iig leuk vinden als ze met een paar bogen buiten staan als wij naar de feestlocatie gaan.

Wb schoenen: ben Marktplaats al aan het afstruinen idd. Maar veel schoenen zijn niet in mijn maat (40) of niet mijn smaak, heb een vrij specifiek beeld van wat ik wil.. Van de week toch maar langs een bruidsmodezaak om iig de standaard modellen te passen zodat ik beter weet wat ik wel en niet wil.

De jurk is niet paars, ben erover aan het twijfelen of ik nog paarse details wil toevoegen. Wil het liefst satijnen schoenen, want mijn lief wil heel graag paarse schoenen en dan kan ik ze evt in dezelfde kleur laten verven, dat lijkt me wel leuk :D

Gouda?? Jij komt daar zelf vandaan?

o0kirs0o

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #945 Gepost op: 20 november 2012, 21:14:36 »
Zo, ik kom me ook melden hier!

Fijn dat er nu aparte 'maandtopics' zijn voor 2013 haha!
Zat maanden terug (lees: half jaar ofzo) wel in het algemene 2013 topic, maar toen de voorbereidingen een beetje stil lagen werd ik ook stil op het forum...
Nu komt Mei toch wel dichterbij en moeten we toch wel weer verder met regelen!

Ben nieuwsgierig wat alle andere bruidjes al geregeld hebben!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #946 Gepost op: 21 november 2012, 07:00:16 »
Dees87, ik werkte in Gouda, maar woonde in Woerden.

Welkom o0kirs0o!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #947 Gepost op: 21 november 2012, 11:21:21 »
Steef, heb net je jurken bekeken..
Ik vind zelf de eerste jurk mooier, maar het gaat erom wat het este bij jou past.
Jurk 2 is wat stoerder inderdaad, jurk 1 wat klassieker.
Ik vind de halslijn van jurk 1 trouwens wel weer apart (op een positieve manier) Zelf ben ik nooit zo'n fan van kraagjes zoals bij jurk 2..

succes met kiezen

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #948 Gepost op: 21 november 2012, 11:43:39 »
steef ik vind de eerste jurk ook mooier... wat klassieker en eleganter. de tweede is idd wat stoerder, en ook ik ben geen fan van opstaande kraagjes... Maar als dat beter bij jou past dan moet je die natuurlijk kiezen, gaat er vooral om wat bij jou past en waar je je zelf lekker in voelt!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #949 Gepost op: 21 november 2012, 14:17:09 »
jeeej net mn schoenen besteld :-) Het worden de else brandy. Mooi klein hakje (3cm) aangezien as. al ietsje kleiner is dan mij hihi... Helemaal happy, want in de bruidswinkel waar ik mn jurk vandaan heb kosten ze 160 euro en heb ze nu online voor 74 euro :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards