collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1475 Gepost op: 30 januari 2013, 17:24:14 »
Ik ken bruidje ook niet... Dus groen licht van mij...

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1476 Gepost op: 30 januari 2013, 17:54:11 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:54:26 door Bruidje224 »

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1477 Gepost op: 30 januari 2013, 18:55:00 »
Evenkort:
Groen licht voor bruidje 224

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1478 Gepost op: 30 januari 2013, 21:41:47 »
Tsjah ik krijg van heel veel mensen al weken lang de vraag wanneer de uitnodigingen nu komen.
Dus ja... denk niet dat die mensen t raar vinden.
Maar wordt denk ik half maart bij ons, ook omdat daarna er allemaal jarigen zijn en dan horen zij in de aandacht te staan, niet wij!

vandaag zelfs een afmelding gehad, echt heel vervelend.. Een vriendinnetje van mij die ik ken uit Aruba gaat de bruiloft missen omdat ze voor de 10e keer naar Aruba gaat, dr ouder zitten er dan en dan gaan zij er ook heen.
Tsjah moet eerlijk zeggen dat ik best teleurgesteld ben.. ze heeft er gewoond, ze is er in totaal al 9x geweest waarvan de laatstekeer afgelopen november was.. tsjah, onze bruiloft is maar once in a lifetime.
Maar goed, niets aan te doen he haha!

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1479 Gepost op: 30 januari 2013, 21:53:20 »
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd! :)

Jorien26, ik had inderdaad de draad van de meeting gezien en het lijkt me enorm leuk om jullie te leren kennen en in het echt met jullie over jullie en ons huwelijk te kletsen onder het genot van een hapje en drankje, maar ik kan 2 maart helaas niet. Nou ja, het heeft wel een leuke reden: Mijn beste vrienden (waarvan de een mijn getuige, die al tijden lid is van dit forum!) zijn die dag 10 jaar bij elkaar en ik mag op hun lieve dochtertje (6 maanden) passen. Goede reden dus, maar jammer dat je jezelf niet in tweeën kan delen!

Tam1987, ben je inmiddels al verder in je zoektocht naar de vazen? Ik zag toevallig vandaag bij de uitverkoop van Blokker hoge lange vazen, maar die waren misschien te groot voor jullie wensen. Er stonden er nog 4, ik wilde ze bijna voor je meenemen, haha! Wat een goede to-do list van jou zeg! Handig!! Mocht ik nog dingen bij ons bedenken die er niet op staan, zal ik het laten weten.

Wat betreft het bedankje: Ik ben van plan ze zelf te maken. Wij hebben maar max 55 gasten, dus dat is nog wel te doen. Ik ben van plan van karton kaartjes te snijden, hierop een zakje van tulle gevuld met vruchtenhartjes te nieten en op het nietje een strikje te plakken. Natuurlijk op het kartonnen kaartje een persoonlijke tekst. Ik ga binnenkort een test maken, want mijn aanstaande moet het wel goedkeuren natuurlijk ;) Waarschijnlijk vind hij het te tuttig en wil hij alle vruchtenhartjes zelf opeten... ::)

Flower87, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!

Tol81, wij doen niets met "Something old, something new..." Wel leuk om over de rest te lezen die dat wel doet! Trouwens, Tol, ik zie dat je gestopt bent met roken, wat goed! Ik weet dat het een knappe prestatie is! In april ben ik 3 jaar gestopt met roken, en echt: Het is het waard! Veel succes!

Misseagle, succes met het vroege opstaan zeg! Heftig! Dan vind ik het al helemaal knap dat je zo ver bent met de uitnodigingen. Ik snap wel dat je ze vroeg wil versturen hoor, ik vind het ook een beetje spannend om tot maart te wachten, maar volgens mij is dat wel gebruikelijker. Vervelend van die afmelding  :-\

Mo23, fijn dat alles met jullie kaarten ook rond is!!

dees87, fijn dat alles met je zus weer goed is gekomen. Goed dat je het gesprek bent aangegaan!

Marlie, ik vond jouw ervaringen met het kaartje en je aanstaande zooooooooooo herkenbaar!! Haha, zo gaat het echt precies hetzelfde bij ons! Hier komt bij dat mijn aanstaande ook nog grafisch ontwerper is, en de kaartjes van twee stellen van onze vrienden ook gemaakt heeft, maar voor onze eigen kaartjes maar niet vooruit te branden is... Ik probeer hem ook al weken naar de juwelier te krijgen, maar daar probeert hij ook maar steeds onderuit te komen. Ergens vind ik het wel schattig, maar aan de andere kant word ik er wel een beetje zenuwachtig van ;)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1480 Gepost op: 30 januari 2013, 22:07:41 »
Hier groen licht voor Bruidje224 en Lily Rose!

Ondertrouw was bij ons een formulier met alle gegevens van onszelf, incl. oudernamen (geen verwantschap) en eerdere huwelijken (geen :P ). En idd gegevens van getuigen, meer niet!

Wel jammer MissEagle, met name als ze er al zo vaak is geweest.. Maar goed, doe je niks aan idd! Ben ook benieuwd hoeveel er bij ons daadwerkelijk komen!

Thanks voor het kijken Lily Rose! Waren het rechte vazen? Zoektocht ligt momenteel weer even stil vanwege drukte en inpakstress, dus denk dat we na de vakantie verder moeten gaan kijken. Ze moeten idd ook niet té hoog zijn, maar toch bedankt voor het meedenken!

Dees fijn dat het weer rechtgezet is met je zus! Scheelt een hoop kopzorgen!

Hier de tekst voor de kaartjes uitgewerkt en ter controle naar CM's gestuurd, dan hopelijk naar schoonzusje voor proefdruk! Ik heb ook de neiging om ze er zo snel mogelijk uit te doen.  Maar puur praktisch zal het waarschijnlijk neerkomen op begin maart en dan is het nog 2,5 maand. Misschien ook wat vroeg... Even denken nog maar! Wil mensen eik ook een maand van tevoren max laten doorgeven of ze komen, of zou dat te ruim zijn? Dan kun je nog achter degenen aan die niks hebben laten weten enzo...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1481 Gepost op: 31 januari 2013, 08:19:26 »
Bruidje en Lily-rose bij mij ook groen licht!!

Heb gisteravond thuis even de tekst voor de kaart opgezocht en dit is hem geworden:


Wij trouwen op donderdag 23 mei 2013 om .... uur in het ...... te .........

De kerkelijke inzegening zal om ..... uur plaatsvinden in de ........ te ........

U bent van harte welkom op ons huwelijksfeest vanaf ..... uur bij de ..... te .......

Graag een bericht indien u verhinderd bent voor 10 mei 2013.

Ceremoniemeesters:    Joost .................                                        Chantal ...........................

Ons adres: .................................
Cadeautip ® (een envelopje ;-))

Dan nog een gedichtje, waarschijnlijk:


Een mooie stap in het leven
de keuze elkaar altijd liefde te geven
elkaar ja zeggen, de belofte van trouw
verbonden worden tot man en vrouw


Wat vinden jullie?? Zijn er fouten te ontdekken?

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1482 Gepost op: 31 januari 2013, 08:33:06 »
Bruidje en Lily-rose bij mij ook groen licht!!

Heb gisteravond thuis even de tekst voor de kaart opgezocht en dit is hem geworden:


Wij trouwen op donderdag 23 mei 2013 om .... uur in het ...... te .........

De kerkelijke inzegening zal om ..... uur plaatsvinden in de ........ te ........

U bent van harte welkom op ons huwelijksfeest vanaf ..... uur bij de ..... te .......

Graag een bericht indien u verhinderd bent voor 10 mei 2013.

Ceremoniemeesters:    Joost .................                                        Chantal ...........................

Ons adres: .................................
Cadeautip ® (een envelopje ;-))

Dan nog een gedichtje, waarschijnlijk:


Een mooie stap in het leven
de keuze elkaar altijd liefde te geven
elkaar ja zeggen, de belofte van trouw
verbonden worden tot man en vrouw


Wat vinden jullie?? Zijn er fouten te ontdekken?

Mo, is dit voor de avond gasten?? of is het de bedoeling dat deze gasten ook bij ceremonie en kerkelijke inzegening aanwezig zijn??

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1483 Gepost op: 31 januari 2013, 08:43:08 »
Dit is de standaard kaart voor alle gasten. Iedereen mag naar het gemeente en de kerk komen. Voor de daggasten doen we er een kaartje bij dat we de hele dag graag met ze willen vieren en hoe laat ze waar verwacht worden.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1484 Gepost op: 31 januari 2013, 08:49:08 »
Dit is de standaard kaart voor alle gasten. Iedereen mag naar het gemeente en de kerk komen. Voor de daggasten doen we er een kaartje bij dat we de hele dag graag met ze willen vieren en hoe laat ze waar verwacht worden.

Mm, dat vind ik eerlijk gezegd nog een beetje onduidelijk.. als ik zo'n kaartje zou krijgen zou het op zich wel duidelijk zijn dat ik voor het 'avondfeest' ben uitgenodigd.. Maar moet niet nog ergens vermeldt worden dat gemeente en kerk ook te bezoeken zijn??
geen idee hoor, denk ff met je mee...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1485 Gepost op: 31 januari 2013, 08:51:56 »
Dat is idd ook een punt waarover ik twijfelde... Maar wil ook niet dat mensen zich te verplicht voelen om te komen. Daarnaast moet voor de gemeente zelfs openbaar zijn en is het dus standaard dat iedereen daar mag komen, dat geldt ook voor de kerk volgens mij..

Ik weet dus niet zo goed wat ik daarmee aanmoet ;-)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1486 Gepost op: 31 januari 2013, 09:03:11 »
Jeetje, lastig is dat hoor...
Aan de ene kant zou iedereen dat moeten weten dat beide vrij toegankelijk zijn... maar de huwelijksvoltrekking zelf toch niet??

volgens mij is hier ook een topic met teksten voor de uitnodiging... Misschien daar de vraag lanceren???

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1487 Gepost op: 31 januari 2013, 09:06:08 »
Nou idd lastig... De huwelijksvoltrekking is openbaar.. Bij ons in de gemeente mag je je eigen trouwlocatie kiezen. Die moet dan wel aan een aantal eisen voldoen.. Één daarvan is dat de locatie openbaar moet zijn, omdat huwelijksvoltrekkingen openbaar moeten zijn (ivm met vooral vroeger gebruikte bezwaar)
Ik had dat topic idd gezien, ga hem daar ook maar neerleggen idd!

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1488 Gepost op: 31 januari 2013, 14:31:42 »
He dames,

wat een hoop berichten weer. Heb helaas geen tijd om alles te lezen.

Even een update over de trouwlocatie. Er is eindelijk duidelijkheid over de locatie. De nieuwe locatie die wij hebben uitgekozen was gelukkig nog vrij deze dag en de gemeente neemt de extra kosten (€ 258,--) op zich.

Maar ik zie dat veel ook bezig zijn met de kaart. Wij hebben de kaart ook deze week ontworpen en gemaakt (photoshop). Vanmorgen is de kaart naar de drukker gebracht en kreeg vanmorgen sms-je dat ik vanavond de proefdrukken te zien krijg. Spannend!!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1489 Gepost op: 31 januari 2013, 16:53:01 »
Hier ook groen licht voor beide bruidjes :-)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1490 Gepost op: 31 januari 2013, 18:23:43 »
Wat mij betreft ook groen licht voor beide bruidjes..:)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1491 Gepost op: 31 januari 2013, 19:16:44 »
Van mij uit ook groen licht!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1492 Gepost op: 31 januari 2013, 19:21:47 »
Wij zitten met hetzelfde 'probleem' mbt de kaartjes Mo. Onze kaart voor de avondgasten ziet er ongeveer hetzelfde uit, met info over waar de ceremonie is en dat we ze op de feestlocatie verwachten. Ik had er het liefst nog bijgezet dat ze welkom zijn om te komen kijken, maar dat ze dat moeten laten weten. Uiteindelijk staat dat er niet op, omdat m'n lief en de CM's dachten dat dat misschien teveel zou aanmoedigen of juist ontmoedigen, en zij gaan er vanuit dat mensen die willen komen kijken, wel even contact zoeken. Want zo heel veel mensen passen er ook weer nie in het kerkje waar we onze ceremonie doen. Ik ga ook even kijken wat de reactie in dat topic is want ben ook wel benieuwd..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1493 Gepost op: 31 januari 2013, 19:25:33 »
Ja ik wil idd ook niet teveel ontmoedigen/aanmoedigen. Ik ben ook benieuwd naar de reacties in het andere topic. Mijn tekst staat er inmiddels op!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1494 Gepost op: 31 januari 2013, 19:38:22 »
Bij ons staat er iets onder in de trant van 'mocht je niet kunnen komen of aanwezig willen zijn bij de ceremonie laat het onze ceremoniemeester weten'.

Ook weten de meeste mensen t wel omdat we dit wel vertellen.. maar ze moeten t wel laten weten omdat we dan rekening kunnen houden met plaatsen

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1495 Gepost op: 31 januari 2013, 20:59:14 »
Ook hier groen licht!

Wij hebben op beide kaarten staan hoelaat en waar we trouwen maar op beide kaarten staat wel een ander tijdstip van verwachten. Ook bij ons is de ceremonie vrij toegankelijk en als avondgasten t willen zien prima, maar dan moeten ze zichzelf maar zien te vermaken na de ceremonie

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1496 Gepost op: 1 februari 2013, 07:06:41 »
sorry dames even geen tijd om op iedereen te reageren dat kom ik zo wel even doen

misseagle ik heb de schoenstickers bij stylez and shoes vandaan. Ze staan niet op de website maar misschien als je mailt dat ze je wel wat voorbeelden kunnen sturen. Ze hadden er een hele hoop verschillende en ook in het zilver.

voor mij ook groen licht voor beide bruidjes

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1497 Gepost op: 1 februari 2013, 12:04:42 »
Thnx! Op de webshop staan ze wel.. zelfs in het rood! Dat was helemaal top dus heb setje besteld hihi..
I do & Me too
Leuk voor mij en mn AS voor op de foto's.. :)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1498 Gepost op: 1 februari 2013, 13:36:22 »
top :applaus: miss eagle :-) Ik heb ze in het blauw.  Heb mijn schoenen er vandaan werd zo leuk geholpen echt een aanrader die winkel :-)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1499 Gepost op: 1 februari 2013, 13:53:04 »
Haha vet!! Ja rood is onze kleur he.. hihi..

Maar uh, schoenen wil ik ook in het rood. Rode pumps en rode glitter vans alleen die rode glitter vans vind ik maar niet!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards