collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793954 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1500 Gepost op: 1 februari 2013, 16:28:00 »
ik kreeg een kaartje erbij dat ik ze bij aankoop van de schoenen (en een kalender jaar daarna) voor 8,50euro kon laten verven daar.

gefeliciteerd met jullie overwinning op ons trouwens woensdag  :sleep:
was je erbij?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1501 Gepost op: 1 februari 2013, 17:19:13 »
ik kreeg een kaartje erbij dat ik ze bij aankoop van de schoenen (en een kalender jaar daarna) voor 8,50euro kon laten verven daar.

gefeliciteerd met jullie overwinning op ons trouwens woensdag  :sleep:
was je erbij?

Nee ik moest werken :( Heb bijna altijd avonddienst op woensdag.. Was balen!

En weet overigens dat je ze kunt laten verven, maar ik koop gewoon rode pumps van 20 euro denk ik ;)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1502 Gepost op: 1 februari 2013, 20:56:03 »
Jaaa wij zijn vanmiddag bij de drukker geweest en de kaarten zijn besteld!! Binnen 2 weken krijgen we de proefkaart en daarna komt de rest hoop ik snel!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1503 Gepost op: 2 februari 2013, 11:13:19 »
In navolging van Misseagle heb ik gisteren ook enveloppen geschreven, En ik heb zelf R.s.v.p kaartjes gemaakt!

Het voelt wel heel lekker om bezig te zijn.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1504 Gepost op: 2 februari 2013, 12:34:16 »
Fijn Mo! Nog iets aangepast aan de tekst of zo gelaten? Ik kan dat topic waar je het zou zetten nergens vinden, zou je hier de link kunnen posten?

Goed bezig Dees! Wij moeten de enveloppen nog bestellen, en nog adressen verzamelen, ook niet onbelangrijk!

Ik had de tekst no naar schoonzusje willen mailen maar is niet meer gelukt. Zitten nu op Schiphol dus van de week maar een keer doen als we wifi hebben, zodat de proefdruk hopelijk klaar ligt als we terugkomen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1505 Gepost op: 2 februari 2013, 13:24:25 »
Mijn AS is op dit moment pakken aan het passen!!
Aaah en ik zit op mn werk.. tot half 4!

Wij hebben t gevoel niet veel meer te kunnen doen maar ga straks lijst maken van kleine dingen die niet perse maand/datum gebonden zijn zodat we dat kunnen doen!

De bloemen hebben we namelijk afspraak voor begin maart en er was nog iets wat al liep..
Dus ja... mis volgens mij iets!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1506 Gepost op: 2 februari 2013, 17:55:04 »
@tam, krijg zo via mijn telefoon even geen link geplaatste maar het tpoic staat vast gepind bij doe het zelf. We hebben de tekst iets aangepast, stonden 2 zinnen in de tt en 2 zinnen in de vtt, allemaal naar even tt van gemaakt!

@misseagle, dat gevoel hebben wij ook, dat we niet veel meer kunnen doen, maar heb wel het gevoel dat er nog veel gedaan moet worden... As vrijdag hebben we een afspraak bij de locatie om alles door te spreken en onze vragen te laten beantwoorden en 11 feb hebben we de 1e bijeenkomst om de kerkdienst voor te bereiden! Gaat dus allemaal goed  :biggrin:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1507 Gepost op: 2 februari 2013, 20:43:34 »
@tam:
http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,5366.msg579785.html#msg579785 dit is de link van Mo's vraag..

Ik ben afgelopen donderdag bij mijn nicht geweest die vorig jaar september getrouwd is.. Ik had de hele tijd het gevoel iets essentieels over het hoofd te zien.. maar met haar alles door gelopen, en volgens haar heb ik alles duidelijk in zicht...

Ook heb ik onze dag planning naar de fotograaf gemaild om te horen wat hij er van vond en of het een reƫle planning is,..hij zei dat het er prima uit ziet en ook qua tijdsplanning strak maar goed ruim gepland is... JEUH!!! Niets meer aan doen:-)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1508 Gepost op: 3 februari 2013, 15:14:27 »
@Tol, fijn zeg dat ook hij de planning goed vind :D

En super dat je aan alles gedacht hebt!
Wel jammer dat je niet op de meet kunt komen.. zijn er steeds meer die afvallen.. misschien toch niet zo handig van te voren :P

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1509 Gepost op: 4 februari 2013, 10:00:03 »
@Tol, fijn zeg dat ook hij de planning goed vind :D

En super dat je aan alles gedacht hebt!
Wel jammer dat je niet op de meet kunt komen.. zijn er steeds meer die afvallen.. misschien toch niet zo handig van te voren :P

ja, vind het ook jammer... Wens jullie met het kleine clubje in ieder geval veel plezier!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1510 Gepost op: 4 februari 2013, 10:19:26 »
Nou, gisteren ook maar alvast enveloppen geschreven / gestempeld..Moet nog veel adressen achterhalen, dus ik ben blij dat ik alvast ben begonnen..

En gisteravond gegeten met mijn getuige (die ik dus ook als ceremoniemeester had gevraagd) en ze heeft uiteindelijk besloten om het niet te doen.
Ze is bang niet aan onze verwachting te kunnen voldoen.. en wilt juist met mij de dag heerlijk kunnen vieren en ze is bang dat ze zich verliest in de taak van ceremoniemeester.
Ik vind het ergens wel begrijpelijk, al denk ikzelf dat het wel meevalt. Maar ik vind het vooral ook belangrijk dat zij zich er ook goed bij voelt..

Vriendlief vraagt vandaag een collega het te doen, echt een regelmiep, en ze staat wat verder van ons af, dus misschien voel ik me dan ook wat minder bezwaard om iets van haar te vragen..Moet alleen even het vertrouwen krijgen..

@ tol, wat fijn om te horen dat je planning goed in elkaar zit..Geeft ook rust denk ik he..
@ misseagle.. is je vriend gelsaagd voor zijn pak? en mag je er iets van weten, of blijft het nog helemaal geheim?


tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1511 Gepost op: 4 februari 2013, 10:22:23 »
Nou, gisteren ook maar alvast enveloppen geschreven / gestempeld..Moet nog veel adressen achterhalen, dus ik ben blij dat ik alvast ben begonnen..

En gisteravond gegeten met mijn getuige (die ik dus ook als ceremoniemeester had gevraagd) en ze heeft uiteindelijk besloten om het niet te doen.
Ze is bang niet aan onze verwachting te kunnen voldoen.. en wilt juist met mij de dag heerlijk kunnen vieren en ze is bang dat ze zich verliest in de taak van ceremoniemeester.
Ik vind het ergens wel begrijpelijk, al denk ikzelf dat het wel meevalt. Maar ik vind het vooral ook belangrijk dat zij zich er ook goed bij voelt..

Vriendlief vraagt vandaag een collega het te doen, echt een regelmiep, en ze staat wat verder van ons af, dus misschien voel ik me dan ook wat minder bezwaard om iets van haar te vragen..Moet alleen even het vertrouwen krijgen..

@ tol, wat fijn om te horen dat je planning goed in elkaar zit..Geeft ook rust denk ik he..
@ misseagle.. is je vriend gelsaagd voor zijn pak? en mag je er iets van weten, of blijft het nog helemaal geheim?

Hey Marlie, wat vervelend en jammer dat jouw vriendin het niet wil doen... Snap haar beredenering op zich wel, maar toch is het wel jammer voor jullie, want jullie hadden er vertrouwen in..
Dus ik begrijp dat je nu het vertrouwen in die collega moet gaan vinden.. Misschien eens even een avondje om de tafel gaan zitten om te kijken of het echt klikt?
Ik zou persoonlijk makkelijker dingen aan iemand vragen die dichterbij mij staat.. maar dat kan voor jullie natuurlijk heel anders zijn...

Ja het geeft zeker wel rust dat alles duidelijk in zicht is... en dat de dagplanning compleet is:-)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1512 Gepost op: 4 februari 2013, 13:10:01 »
Zucht, ik baal...
Ik heb eindelijk gekozen welke ketting ik wilde bestellen..Kan je alleen met Visa betalen en laat ik nu net en mastercard hebben.. grrr.
Maar even in mijn omgeving rondvragen of iemand een Visa heeft, die ik mag gebruiken voor de bestelling

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1513 Gepost op: 4 februari 2013, 14:34:47 »
Thanks voor de link! Zal daar later nog even goed naar kijken.

Jammer dat ze het niet doet Marlie.. Wel begrijpelijk maar het is ook belangrijk dat jij vertrouwen hebt in de CM dus van tevoren nog eens afspreken om te zien of het met haar klikt is wel verstandig denk ik. Je legt toch de regie van jullie grote dag in haar handen en je moet  het wel aan haar over durven te laten met het vertrouwen dat het goed komt.

Balen ook van de ketting, hoop dat je iemand kan vinden die je kan helpen!

Fijn dat alles helder op een rijtje staat Tol! Geeft vertrouwen dat je niets over het hoofd ziet!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1514 Gepost op: 4 februari 2013, 15:55:43 »
Spannend Miss Eagle, is je as geslaagd? En weet je er al iets van?

Jammer dat ze het niet wil doen Marlie, ik heb dat ook gehad met mijn eerste ceremoniemeester die belde na 2 weken op dat ze het niet zo zag zitten.. Nu doet mijn broertje het samen met mijn schoonzusje

Pfff ben een dagje vrij en blijf maar googlen naar bruidssieraden ik weet het gewoon echt niet.. :cry: :cry:
 :cry:Hebben jullie trouwens enig idee of bruidszaken van een knoopsluiting op de rug ook een vetersluiting kunnen maken? Toen ik mijn jurk paste was ik over een ding heel zeker de roosjes op mijn kont moesten er van af :biggrin:. Alleen doordat het een te kleine maat was stond de achterkant gewoon open. Nu heb ik eens op youtube naar de catwalkpresentatie gegeken en vind de achterkant denk ik wel heel rustig worden (zal niet zeggen saai maar weet niet hoe het te verwoorden) Ben verder wel nog steeds in love op de jurk.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1515 Gepost op: 4 februari 2013, 17:01:51 »
Kan zeker Kim, makkelijker dan andersom! Ik wilde van de jurk die ik in de winkel had gezien ook een veter ipv knoopjes en dat was geen probleem zei ze. Dus gewoon even voor bellen! Vind dat zelf ook erg mooi en voordeel denk ik dat je hem ook losser of vaster kan maken als dat in de loop van de dag nodig moest zijn (bv met eten). Maar geen idee of dat ook echt zo werkt!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1516 Gepost op: 4 februari 2013, 17:25:17 »
Mijn jurk is nog niet binnen als het goed is deze.maand of volgende maand. Dan moet hij nog afgespeld worden en uiteindelijk helemaal op maat zijn. Zou het nut hebben om al te bellen of zou ik gewoon moetem wachten tot hij binnen is en het dan aamgven?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1517 Gepost op: 4 februari 2013, 18:03:06 »
@Marlie, mijn AS had gelukkig lange tijd terug al alle adressen verzamelend, was ik erg blij mee!
Verder is hij zeker geslaagd alleen ik mag uiteraard nog niets weten.. pas op de dag zelf haha!

Wil overigens nog iets voor hem kopen dat ik hem cadeau kan doen de dag zelf en dacht aan manchetknopen maar die heeft hij dus al.. bij passend bij zn stropdas zei hij haha

Ennuh wat vervelend dat je vriendin t niet wil doen, begrijpenlijk hoor want ik denk ook niet dat ik het nog snel doe maar wel jammer!
Hopelijk zie je iets in die collega van je AS!

@Kimmt, ik zou t aangeven zodra hij binnen is, ze kunnen er nu toch niets mee.. Maar ja kan beide haha!

Zelf hoop ik dat mijn jurk pas eind maart begin april binnen is want ik wil tot die tijd hebben om nog onder de 80 kilo te komen.
Zit in de goede richting maar ben er nog niet!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1518 Gepost op: 4 februari 2013, 18:10:42 »
Marlie, ik begrijp het heel goed van je vriendin en ik zou het alleen maar waarderen dat ze het gewoon eerlijk zegt..

Kaartjes, ik lees dat sommigen nu al enveloppen aan het schrijven zijn? Wij moeten de kaarten nog bestellen.. Zaterdag hebben we loveshoot bij de fotograaf en die foto's willen we gebruiken voor de kaart. Adressen heb ik al verzameld met de kerstkaarten afgelopen jaar. We willen de kaarten begin-half april versturen, lijkt me vroeg zat.. Ik denk dat we vragen om uiterlijk 2 weken van tevoren door te geven wanneer men niet kan. Wij hoeven het pas in de laatste week aan de lokatie door te geven..

Verder zijn mijn moeder, zusje en ik begonnen aan het boeket. Deze wordt van stof en mooie blingbling knopen. We hebben nu aan paar bloemen af en die vind ik zelf al super mooi! Foto zal ik tzt eens op de mail zetten :)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1519 Gepost op: 4 februari 2013, 18:15:40 »
Nou normaal is 6 tot 8 weken...
Dat zou voor ons betekenen eind maart voor die 8 weken..
Wij doen iets eerder

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1520 Gepost op: 4 februari 2013, 18:21:13 »
Nou normaal is 6 tot 8 weken...
Dat zou voor ons betekenen eind maart voor die 8 weken..
Wij doen iets eerder

Begin-half april is 6 weken, lijkt me meer dan voldoende voor ons. De belangrijkste mensen weten de datum en verder volgens mij ook iedereen wel..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1521 Gepost op: 4 februari 2013, 19:44:05 »
Jammer dat ze het niet wil doen Marlie.. maar wel super dat ze daar zo eerlijk over is! Kan het zeker wel begrijpen en.die eerlijkheid alleen maar waarderen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1522 Gepost op: 5 februari 2013, 06:00:40 »
Nou normaal is 6 tot 8 weken...
Dat zou voor ons betekenen eind maart voor die 8 weken..
Wij doen iets eerder

Begin-half april is 6 weken, lijkt me meer dan voldoende voor ons. De belangrijkste mensen weten de datum en verder volgens mij ook iedereen wel..

12 april is idd 6 weken voor ons ook.
Maar t gaat me niet om die datum die weet iedereen idd wel.
Echter heb ik de uitnodigingen nu al liggen en wil ze gewoon sturen.. Ga niet wachten tot half april, dan ben ik jarig dus dan is t aandacht daarvoor haha en niet voor de bruiloft :P

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1523 Gepost op: 5 februari 2013, 06:36:29 »
Snap dat je de kaarten al wilt sturen, ik heb ze nog nie eens liggen en zou ze al zo snel mogelijk de deur uit willen doen :D Maar goed, begin april is voor ons 6 weken en vind zelf eind maart wel mooi. Als we terug zijn, zullen we eerst nog een proefdruk moeten maken, een offerte voor een extra vel, enveloppen bestellen en adressen verzamelen. Dan zal het vast wel eind maart zijn voordat da allemaal rond is :P

Is een mooi horloge niet iets om te geven of heeft ie dat al? Of is het geen horlogeman? Wel een leuk idee, hem iets cadeau geven! Manchetknopen zijn idd een goeie, m'n lief heeft al mooie gezien maar ik zou ze dan wel eerder moeten geven wil hij ze niet zelf al aangeschaft hebben... Of zou moeten zeggen dat ie ze van mij krijgt maar das ook weer minder leuk, dan is de verrassing eraf.

Kim ze kunnen er idd waarschijnlijk nog niks mee, maar aan de andere kant, dan kunnen ze het wel vast inplannen als ze het nu al weten. Geen idee hoeveel werk zoiets is.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1524 Gepost op: 5 februari 2013, 15:39:11 »
@dees, heb jij al eens een foto geplaatst van jullie ringen?? las net ergens dat jullie ook geen 'standaard' soort ring hebben???

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards