collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1825 Gepost op: 4 maart 2013, 22:03:32 »
Thanks tam!

Inmiddels wat meer foto's gekregen en die heb ik op de mail gezet!! Ben benieuwd wat jullie er van vinden :) Wij zijn er iig blij mee, en dit is nog maar een preview  :applaus:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1826 Gepost op: 5 maart 2013, 00:54:11 »
Jorien schitterend!! Mooi licht en wat zien jullie er leuk en lief uit! Ze doen me wat denken aan onze eigen foto's..die vintage stijl enzo..
Maar goed dat jullie hebben gewacht met foto's maken tot het weer beter was..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1827 Gepost op: 5 maart 2013, 08:18:10 »
Jorien, geweldige foto's!!! Als dit alleen de preview is, dan beloofd het nog wat voor de 'echte' foto's!
Marlie, hoe is het nu met je mond???

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1828 Gepost op: 5 maart 2013, 08:30:11 »
Auw :cry:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1829 Gepost op: 5 maart 2013, 08:36:29 »
Auw :cry:

he bah!! pijnstillers werken niet???

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1830 Gepost op: 5 maart 2013, 08:48:47 »
wauw! gaaf Jorien! heel erg mooi en idd wat goed dat jullie op mooi weer hebben gewacht. ik ben heel benieuwd naar meer foto's

narlie.. ik leef met je mee... hoop dat je er snel minder last van hebt

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1831 Gepost op: 5 maart 2013, 10:11:17 »
Wow Jorien prachtige foto's!!

Marlie: wat vervelend dat je zoveel last hebt, hopelijk wordt het snel minder..
Ik stuur je ff een prive bericht over de auto lintjes!

Wij hebben wat problemen met de trouwkaarten,kunnen ze online ineens niet meer inzien.. paniek!
Gelukkig probeert de website waar me hem maken mee te kijken naar een oplossing!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1832 Gepost op: 5 maart 2013, 10:16:40 »
Marlie sterkte!!

Jorien wat een mooie foto's!!

Ow flower dat zou hier ook een reden zijn tot paniek, hopelijk vinden jullie een oplossing.

Dames ik loop een beetje vast op de tekst voor de avondgasten kaart.
Ze zijn welkom op de plechtigheid (iedereen is welkom) maar we willen ze puur voor het feest uitnodigen.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1833 Gepost op: 5 maart 2013, 10:19:15 »
thanks voor de leuke reacties op de foto's  :biggrin:

@kimmt, wij hebben op de kaart voor de avondgasten gezegt dat ze ook welkom zijn op de ceremonie en als ze dit willen dat ze dan even contact op moeten nemen met de CM. (weet niet precies meer hoe ik t opgeschreven heb, als ik thuis ben kan ik t ff voor je nakijken!)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1834 Gepost op: 5 maart 2013, 13:05:03 »
@Jorien, mooi hoor die foto's!
@Marlie, beterschap!
@Kimmt, wij hebben hetzelfde als jorien haha... hebben gezegd wanneer, waar en hoe laat de ceremonie is en dan bij ceremoniemeester gezet als ze ook de ceremonie willen bijwonen ze dit even mogen doorgeven

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1835 Gepost op: 5 maart 2013, 18:21:55 »
Marlie sterkte!!

Jorien wat een mooie foto's!!

Ow flower dat zou hier ook een reden zijn tot paniek, hopelijk vinden jullie een oplossing.

Dames ik loop een beetje vast op de tekst voor de avondgasten kaart.
Ze zijn welkom op de plechtigheid (iedereen is welkom) maar we willen ze puur voor het feest uitnodigen.
Hoe hebben jullie dat opgelost?

We hebben de tijd van de ceremonie genoemd en vervolgens dat ze vanaf 2030 uur welkom zijn daar en daar om feest te vieren.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1836 Gepost op: 5 maart 2013, 18:26:36 »
Ook wij hebben de tijd en locatie van de ceremonie en kerk genoemd en ze expliciet voor het avondfeest uitgenodigd. Ik heb her en der al wel verteld dat iedereen welkom is bij de ceremonie en officieel is dat ook zo, het moet namelijk openbaar toegankelijk zijn...

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1837 Gepost op: 5 maart 2013, 18:31:42 »
Ja hebben wij ook gedaan Mo_23!
Rondvertellen dat ze ook overdag erbij mogen zijn ;)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1838 Gepost op: 5 maart 2013, 19:13:12 »
mag ik hier even heel hard gillen??

Onze trouwkaart is dus echt kwijtgeraakt bij hipdesign, je slaat het op en dat was goed gegaan maar gister bleek hij ineens er niet meer bij te staan.. dag en avond gasten kaarten beide weg.
Erg balen want nu kunnen we weer van voor af aan beginnen en vraag ik me af of het verstandig is dit bij hipdesign te doen, als dit nog een keer gebeurd blijven we bezig

Na dit gehoord te hebben kregen we een mail van de gitarist die onze muziek 's avonds zou komen doen, zijn vriendin is uitgerekend op onze trouwdatum en hij kan dus niet garanderen dat hij er is...
Ik vind het nogal aso dit niet eerder te laten weten want ze wisten het wel eerder...
volgende week hebben we als het goed is een gesprek met hem over het hoe en wat

sorry voor mijn ego post

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1839 Gepost op: 5 maart 2013, 19:22:39 »
Ja! Je mag gillen...

Damn ik zou zelf ook flippen als ik dat te horen zou krijgen..
Pffff succes ermee!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1840 Gepost op: 5 maart 2013, 19:29:04 »
Oke:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :censored:

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1841 Gepost op: 5 maart 2013, 19:34:12 »
Nee joh Flower dat meen je niet, laat de bridezilla maar in je los... echt te bezopen voor woorden.
En inderdaad daar zou ik ook om gaan gillen.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1842 Gepost op: 5 maart 2013, 19:37:38 »
Wat erg!! Ik zou ook echt helemaal flippen als ik dat op mn bord zou krijgen :s hoop dat het snel opgelost kan worden!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1843 Gepost op: 5 maart 2013, 20:16:52 »
ohFlower..wat ontzettend  balen!!
Succes ermee..Wel vreemd van die gistarist..Dat wist ie dan toch al veeeeeeel eerder?!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1844 Gepost op: 5 maart 2013, 20:23:33 »
*Breekt in*

Oh flower wat een pech!
Wat betreft hipdesign: heb je de mensen achter die site al een mail gestuurd? Als je het hebt opgeslagen moet het toch ergens op een server staan? Ik heb daar ook de ontwerpen van onze kaart gemaakt en net meteen even gekeken. Die van ons staan er nog op. Ik zou dus even een mail sturen. Hopelijk kunnen zij nog iets betekenen. Succes er mee!

*breekt uit*

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1845 Gepost op: 5 maart 2013, 21:23:47 »
*Breekt in*

Oh flower wat een pech!
Wat betreft hipdesign: heb je de mensen achter die site al een mail gestuurd? Als je het hebt opgeslagen moet het toch ergens op een server staan? Ik heb daar ook de ontwerpen van onze kaart gemaakt en net meteen even gekeken. Die van ons staan er nog op. Ik zou dus even een mail sturen. Hopelijk kunnen zij nog iets betekenen. Succes er mee!

*breekt uit*

Bedank voor je reactie!
Ik heb hipdesign gemaild, eerst kon de medewerker onze kaarten nog zien, wij hebben toen een screenshot genomen met de foutmeldingen, dit heeft ze opgestuurd naar de IT afdeling waarna de kaarten helemaal weg zijn en hipdesign ze dus ook niet meer ziet..
heel vreemd..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1846 Gepost op: 5 maart 2013, 22:01:08 »
Idd heel vreemd.. en vooral heel zuur..

Ik zit hier even met een vraagje..
Ik ben wat aan het stoeien met de uitnodigingen, teksten en aantallen enzo..
Nu nodigen we sommige mensen uit zonder partner, vooral collega's..
De uitnodigingsteksten worden vrij summier.. iets in de trant van:

MARLIE.....
&
DANNY...
GAAN TROUWEN
VIERENTWINTIG MEI TWEEDUIZENDDERTIEN
OM 15 UUR
Op KASTEEL TONGELAAR IN MILL
MAAR EERST…
LUNCHEN
Op Stoeterij Angelbeeck in Afferden
VANAF 11.30 UUR

Hieruit wordt natuurlijk niet duidelijk of de uitnodiging aan één, of meerdere personen is gericht.
De enveloppen zijn wel geadresseerd aan de personen die zijn uitgenodigd, zou dat duidelijk genoeg zijn?


Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1847 Gepost op: 5 maart 2013, 22:36:43 »
Marlie, zo doen wij het ook hoor, via de envelop moet wel duidelijk zijn of iemand alleen, met z'n partner of het hele gezin uitgenodigd is... volgens mij is dat ook wel gebruikelijk zo!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1848 Gepost op: 6 maart 2013, 06:48:52 »
Ja wij hebben ook de uitnodiging gericht aan jullie terwijl we op de envelop dan bijv alleen schrijven "mevr beekmans" ipv "fam beekmans".
vind dat zelf erg duidelijk... Als ik op een kaart aan mij gericht zie staan "misseagle en AS" dan begrijp ik dat mijn eventuele kids niet mee mogen. En als er staat "fam eagle" dan wel...

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1849 Gepost op: 6 maart 2013, 07:57:05 »
Wow wat is er weer een boel gebeurd hier op het forum in de tijd dat ik aan het werk was!
@Marlie, hoe voel je je vandaag? Is het te doen met de pijn en kun je gaan stempelen? Hoop het voor je!
@Jorien, wat een schitterende foto! Wat zullen jullie blij zijn dat jullie gewacht hebben op beter weer! Ik kan alleen die ene foto op facebook zien maar dat beloofd veel goede voor alle andere foto's!
@Flower87, dubbele pech voor jullie, hoe balen is dat!
Kan me voorstellen dat je twijfelt om jullie kaart opnieuw bij hipdesign te maken, wat vreemd trouwens dat hij nergens meer terug te vinden is.
Wat betreft de gitarist, vreemde actie om dat nu pas te laten weten. Zijn vriendin moet toch al een flinke tijd zwanger zijn wil ze in mei uitgerekend zijn dus hij had al veel eerder actie kunnen ondernemen lijkt me.
Benieuwd wat hij volgend gesprek te zeggen heeft!

Wij hebben gister onze uitnodigingen definitief laten drukken.
Hebben maar 1 versie waarop mensen uitgenodigd worden voor de ceremonie en het avondfeest. Tevens staat hier de vraag bij voor 1 mei door te geven welk moment of welke momenten ze met ons meevieren.
De daggasten krijgen een los inlegvel met de vraag of zij de hele dag aanwezig willen zijn.
Aan de envelop kunnen mensen zien of partners en kinderen ook uitgenodigd zijn, ga er van uit dat daar op gelet wordt en anders hoop ik het terug te zien in de aanmeldingen.

Als het goed is komen ze volgende week binnen!
Spannend!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards