collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1975 Gepost op: 13 maart 2013, 21:55:19 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:48:21 door Bruidje224 »

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1976 Gepost op: 13 maart 2013, 21:57:15 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:48:12 door Bruidje224 »

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1977 Gepost op: 13 maart 2013, 21:57:27 »
oke oke de wikkels voor de chocolaatjes staan op de mail  :applaus:

en hier ook groen licht voor ikseltje!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1978 Gepost op: 13 maart 2013, 22:00:20 »
oke oke de wikkels voor de chocolaatjes staan op de mail  :applaus:

en hier ook groen licht voor ikseltje!

Oj wauw Jorien! wat leuk!! dat vind ik echt leuke bedankjes!!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1979 Gepost op: 13 maart 2013, 22:03:12 »
thanks tol! t zijn alleen niet de bedankjes, deze komen gewoon bij de koffie... de bedankjes worden zelfgebrouwen biertjes, daar moet ik nog labels voor ontwerpen! (zelfde stijl)

Tam en joyce, wat een superleuke kaarten!! Grappig dat jullie dezelfde kleuren hebben gebruikt haha... Maar erg mooi!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1980 Gepost op: 13 maart 2013, 22:06:58 »
thanks tol! t zijn alleen niet de bedankjes, deze komen gewoon bij de koffie... de bedankjes worden zelfgebrouwen biertjes, daar moet ik nog labels voor ontwerpen! (zelfde stijl)

Tam en joyce, wat een superleuke kaarten!! Grappig dat jullie dezelfde kleuren hebben gebruikt haha... Maar erg mooi!

wat creatief.... ze blijven leuk hoor, waar je ze ook uitdeelt ;)

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1981 Gepost op: 13 maart 2013, 22:12:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:47:48 door Bruidje224 »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1982 Gepost op: 13 maart 2013, 22:15:53 »
Jammer Dees, ik kan me indenken dat je het een gedoe vind maar om gelijk alles er af te halen vind ik dan ook nogal wat resoluut.. maar ieder zijn keuze natuurlijk..

Het lijkt me een goed idee dat 1 iemand het wachtwoord uitdeeld en misschien een idee dat nadat iemand zijn voorstel mail heeft gestuurd een x aantal dagen af te spreken, heeft er dan niemand gereageerd dat zij diegene kent dan kan het wachtwoord gegeven worden?

Het is niet de 1e x dat er gejank over ontstaat en als ik zelf niet meer op de mail kom ga ik mn jurk daar toch niet laten staan zodat jan en alleman m kan zien... Dus resoluut? Ja misschien wel maar thats me!
Over 2 mnd ga ik trouwen, dan heb ik wel andere dingen om mij mee bezig te houden dan een mail...

De manier waarop je dit typt lijk je je er toch flink druk om te maken.. vind je reactie wat heftig.

Jammer dat dit komt door de mail..

verder sluit ik me aan bij miseagle en houd ik er nu over op!

Ik maak mij daar ook zeker druk om, maar goed zoals eerder gezegd ben ik wel een beetje klaar hier! Er zijn blijkbaar toch bepaalde dwingelantjes en daar houd ik niet van!

Het forum was en hoort volgens mij gezellig te zijn en met veel dsmes is dat het ook, maar naarmate de dag dichterbij komt en het plezier in mijn omgeving toeneemt, wordt t hier minder,

Zo en das alles wat ik er nog over heb gezegd en nu ga ik mij druk maken om echte issieus! Zoals bijv as zijn ring die te krap wordt..

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1983 Gepost op: 13 maart 2013, 22:19:19 »
Voor mij ook groen licht voor ikseltje!!!

Heel erg bedankt voor jullie reacties op de jurk!! Heel fijn dat jullie zo eerlijk kunnen zijn! De wisselende reacties had ik wel verwacht, aangezien hij zo anders is, maar ik ben blij dat het te zien is dat het wel een jurk is die bij me past.

Marlie, ik snap wat je zegt over de bandjes. Het originele ontwerp heeft ook geen bandjes, maar ik ken mezelf: ik ga me dan heel de dag ergeren aan die huid die er dan overheen komt, weet je wat ik bedoel? Dat wat zo vanaf je oksels naar boven komt piepen. Daar ben ik heel gevoelig voor, dus dan kan ik beter bandjes hebben dan me heel de dag ergeren ;)

Tam, wat leuk dat je je vrijgezellenfeest al gehad hebt, en dat het zo beviel!! Ik denk dat wij niets hoeven te verwachten; wij hebben geen ceremoniemeester, en we hebben ons niet uitgesproken erover dus ik denk niet dat het gaat gebeuren...

Gisteren hebben wij de kaarten op de bus gedaan, en we hebben al hele leuke reacties ontvangen! Ik weet dat het heel vroeg is om 'm te versturen, maar er werd door veel mensen naar gevraagd. Wat leuk om op de mail al jullie verschillende kaarten te zien, wat leuk zoveel verschillende stijlen!

Bianca, wat spannend, de ivf! Lijkt me best heftig allemaal dus ik wens je veel sterkte, ik duim voor je!

Marlie, fijn dat je een goed gevoel hebt bij de nieuwe ceremoniemeester!

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb! Ik vertrek morgen naar Londen t/m zondag, en de maandag erna begin ik met mijn nieuwe baan!! Ik wilde daarom ook nog even reageren hier, voordat ik wegga. Tot daarna, veel succes en plezier met alles rondom het trouwen!!
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2013, 22:20:51 door Lily Rose »

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1984 Gepost op: 13 maart 2013, 22:23:36 »
Heel leuk die wikkels!

Haha onze kaart zoetsappig, zo had ik m zelf eigenlijk niet bekeken  :P Vind juist heel veel kaarten van internet zoetsappig en vond dat bij die van ons wel meevallen. Maar ieder z'n mening natuurlijk.  Maar de meeste kaarten die op de mail staan zijn juist mooi strak, vind ze allemaal erg mooi!

Jammer dat er zon gedoe ontstaat over de mail elke keer.. En dat dat z'n issues meeneemt hierheen.

Marlie fijn dat de nieuwe CM zo goed voelt!

Ook hier groen licht voor Ikseltje!

LilyRose ik wil ze er ook zo snel mogelijk uit hebben, er komen hier ook steeds meer vragen idd!

We hebben net even naar de laatste versie van de kaartjes gekeken, lief gaat morgen met z'n zusje overleggen over onze laatste puntjes en dan kan ie hopelijk van het weekend echt voor de proefdruk!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1985 Gepost op: 14 maart 2013, 08:45:18 »
Ikseltje ook van mij groen licht  :biggrin:

Hier ook de kaarten besteld zo benieuwd wanneer ze binnen komen.

Gister onze trouwringen weggebracht om ze schoon te laten maken en de datum erin te laten graveren.
We dragen ze al 1,5 jaar als verlovingsringen, maar omdat het originele trouwringen zijn en we ze nog steeds mooi vinden gaan we ze ook als trouwring gebruiken.

Tam wat een onwijs leuke kaart!! Ik zal onze definitieve kaarten (dag en avondgasten) ook even sturen.

Jorien wat geweldig die chocolade wikkels echt heel leuk gedaan.

*edit* onze kaart ook even gemaild naar de mail, niet schrikken van een onbekend mailadres het is mijn werkmail.
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2013, 08:54:10 door Kimmtt »

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1986 Gepost op: 14 maart 2013, 14:38:34 »
Sorry, hele tijd niet op het forum geweest. Erg druk geweest. Ben nu op het werk, dus heb ff geen tijd om ook weer bij te lezen en de mail kan niet openen vanaf mijn werkplek... Reageer later weer inhoudelijk op jullie berichten.

Inmiddels geslaagd voor torselet en sieraden. Morgen weer op schoenenjacht (erg lastig, omdat ik 1 maat verschil heb in beide voeten). Morgenavond voor proefkapsel en -make up.

CM's komen 14 april en nemen dan de kaarten mee, zodat zij nog iets erbij in kunnen doen en versturen ze de 15e. Mensen kunnen tot 10 mei reageren of ze wel/niet komen.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1987 Gepost op: 14 maart 2013, 15:11:26 »
Wat mij betreft ook groen licht!

Vandaag best druk op het werk dus ik had nergens over nagedacht, kijk ik in mijn agenda, zie ik dat vandaag over precies 10 weken onze grote dag is  :applaus:

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1988 Gepost op: 15 maart 2013, 07:06:24 »
Wij zijn de afgelopen dagen ook weer druk bezig geweest met de voorbereidingen.
Dinsdagochtend heb ik alle uitnodigingen in elkaar gezet, was nog wel even een klus maar is gelukt!
Woensdagavond zijn we naar de cateraar gegaan om het menu en de hapjes voor 's avonds door te spreken.
We zijn nu nog in dubio over de avondhapjes.
As wil graag warme beenham en een curryworst en nog 3 kleinere hapjes, ik vind dat we maar een van die eerste 2 moeten kiezen en zou ook nog graag een pizzatje verwerkt zien in de hapjes.
Gelukkig hebben we nog even om hierover na te denken.
Gisteravond naar een hobbybakster geweest en de taart besproken.
Het wordt heel simpel, ingevulde cupcakes bekleed met fondant en een klein taartje in hartvorm voor ons om aan te snijden. Deze wordt wel gevuld met slagroom en vruchtenvulling en ook weer bekleed met fondant.
Blij dat we weer wat dingen af kunnen strepen.
Vanmiddag ga ik eindelijk voor mi proefkapsel en make up, ik ben echt verschrikkelijk benieuwd aangezien ik mijn haren altijd in een staart heb en mensen me dus ook niet anders kennen.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1989 Gepost op: 15 maart 2013, 09:43:14 »
-ff tussendoor......-

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog 10 weken!!!!!!!!!!!!!!
Krrrriebels kriebels kriebels!!!! hihihihi :applaus:


-zo dat moest ik ff kwijt ;)-

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1990 Gepost op: 15 maart 2013, 13:19:53 »
zo net alle kaarten definitief besteld en onze kaartjes voor het gastenboek ook.... weer een vinkje op mijn to-do list....

ennnn, oooh, 10 weken nog maar....KRIEBELS inderdaad!gisterenavond met dansles weer zo fijn gedanst met zijn 2en... het wordt hoogstwaarschijnlijk een 'gewone'quickstep bij ons...die zit er nu na 3 lessen al redelijk in....


flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1991 Gepost op: 15 maart 2013, 21:46:00 »
Ohh bij ons dan ook nog 10 weken!!!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1992 Gepost op: 15 maart 2013, 22:27:03 »
Dan hier nog 9 weken  :blink: Gaat echt snel!

Ikseltje ben benieuwd naar je kapsel! Mensen zijn bij mij juist los gewend, maar op zich is m'n kapsel dus ook niet super anders.

Tol klinkt heerlijk die danslessen, ben er stiekem wel een beetje jaloers op! Begint ook weer helemaal te kriebelen bij mij. Wel jammer, wilde m'n oude danspartner ook uitnodigen want nog steeds contact mee, maar zijn vriendin is echt 1 dag voor de bruiloft uitgerekend... Dus no way dat die komen natuurlijk.

Hier ook weer een paar vinkjes of bijna-vinkjes. Lief heeft gisteren in de stad een stropdas en pochet gezien die ie mooi vond, wil alleen nog ff met mij gaan kijken of het echt wat is. En evt ook manchetknopen. Hij is vanavond bij zijn zusje de kaart af gaan maken dus als het goed is, klopt ie nu helemaal en kan ie voor de proefdruk. Morgen naar Rotterdam om zijn schoenen en riem te laten maken.

Van de week trouwens info gekregen over het boeket wat ik wil. Wil graag een watervalboeket met oa orchideeën. Prijsopgaaf was meer dan €100  :blink: Schrok ik eik nogal van, hebben jullie al een idee wat je met het boeket wilt en wat dat moet kosten? Is nu via Intratuin, maar ga nog maar een tweede offerte opvragen bij een bloemist, kijken of het nou echt zo gek is wat ik wil...

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1993 Gepost op: 16 maart 2013, 08:15:28 »
Hier ook weer wat dingen af kunnen vinken
Gister zijn de kaarten binnengekomen  :applaus:
En hebben we de ringen opgehaald :-)

En ben er ook achter dat er daadwerkelijk een vrijgezellenfeest voor me georganiseerd wordt.

Tol mijn boeket komt op 125 euro ook niet niets maar dat zal misschien wel komen doordat ik pioenrozen wou en die op draad gezet moeten worden ofzo.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1994 Gepost op: 16 maart 2013, 15:36:00 »
Phoe, als ik die bedragen lees, ben ik blij dat ik m zelf heb gemaakt.. ben voor 25 euro klaar..en kan hem nog bewaren ook.

Vandaag weer dansles gehad.. gaat echt lekker, en wordt leuk!!
Weer een nieuw sprongetje erbij geleerd en hebben onself op film eens terug gezien, dat is raar..

Daarna doorgegaan naar de juwelier en onze ringen definitief besteld. Over twee a drie weken kunnen we voor de eerste doorpas van de herenring. Dan laat ik ook mijn verlevingsring achter, zodat ze die kunnen vermaken.
Eind april, begin mei kunnen we dan onze ringen in huis hebben.. jeej.


Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1995 Gepost op: 16 maart 2013, 18:16:31 »
Maak jij je boeket van stof Marlie? Leuk, de ringen ook geregeld! Hopelijk komt de ring van m'n lief volgende week ergens binnen, dan hebben wij ze ook voor elkaar!

Vanochtend naar Rotterdam geweest om even schoenen voor m'n lief te bestellen, dachten we. Bleek nog niet zo makkelijk, schoenen die we qua moe en kleur mooi vinden waren er niet meer en er was niks vergelijkbaars. En degene die ons toen geholpen heeft en weet wat er wel en niet kan bij de fabrikant, was er niet. Dus nu maar mailen met de foto's di we toen gemaakt hebben en duimen dat de fabriek die kleuren nog heeft!

Ook wel lastig, want wilde de schoenenwinkel gebruiken als dekmantel om m'n lief thuis te houden voor z'n vrijgezellenfeestje, in overleg met organisator. Wilde ze laten bellen met dat ze binnen waren maar er iets niet goed was, dus dat we terug moesten. Hij is nl echt súper achterdochtig op alles wat met afspraken de komende weken te maken heeft, zoekt overal iets achter sinds ik vorige week zo ben verrast door de meiden. Maar nu de vraag of dat wel gaat lukken dus...

 Rest van de middag was gelukkig wel succesvol. Even bij de H&M geweest en echt voor €3 paarse ballerina's gescoord die er alleen nog in mijn maat waren en waar m'n zooltjes in passen  Vind het model niet supermooi maar de kleur is goed en voor die prijs is het ook niet erg als ik ze daarna niet meer aan heb! Mooie manchetknopen voor lief gekocht, stropdas en pochet besteld en even bij de bloemenwinkel binnen gelopen voor een second opinion. En die vertelde dat orchideeën, die ik er in wilde, heel kwetsbaar zijn. Hij liet ook zien hoe lelijk ze worden als ze kneuzen, wat snel gebeurt natuurlijk met alle felicitaties. Dus zonde van zulke mooie bloemen! Hij vertelde ook dat het boeket, als dat draadgebonden is, idd €100 tot €125 kost. Maar als hij gewoon met hele bloemen op steel werkt, het en stuk goedkoper kan, €35 tot €75. Dat klonk al een stuk beter! Nu maar eens nadenken wat ik wil en de andere bloemist nog vragen wat het bij haar kost als het niet draadgebonden is en zonder orchideeën. Ook trouwlocatie gemaild voor een afspraak en de schoenenmeneer met de vraag of ie wel kan maken wat wij willen. Productief middagje dus uiteindelijk, ben benieuwd!

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1996 Gepost op: 16 maart 2013, 19:20:47 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:47:12 door Bruidje224 »

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1997 Gepost op: 16 maart 2013, 21:11:02 »
Mooie jurk! Eenvoudig, en prachtig met die accenten, vind hem erg mooi!

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1998 Gepost op: 17 maart 2013, 20:52:51 »
Tam, jammer dat jullie nog niet helemaal geslaagd zijn, maar aan de andere kant toch ook wel weer stiekem wat zaken van het rijtje om af te strepen.

Mooie elegante en stijlvolle jurk, Bruidje224! Ik vind de grote bloem eraf persoonlijk een hele goede keus!

Kimmt, wat een stoere kaart! Overzichtelijk ook!

Wij hebben inmiddels leuke reacties gekregen op onze kaart, heel fijn!

Ik neem geen boeket, ik denk dat ik daar heel 'kunstmatig' mee om zou gaan. Ik heb daar geen goed gevoel bij. Is dat heel gek, om geen boeket te doen?  :blush:
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 20:55:23 door Lily Rose »

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1999 Gepost op: 17 maart 2013, 21:32:36 »
Wat ben ik blij met mijn kapsel en make up!
Nooit gedacht dat ik mezelf zo mooi zou vinden!
Ik ben helemaal happy!
Na ruim 2 uur frutten aan mijn haren en gezicht mocht het resultaat er zeker wezen, kleine aanpassingen werden direct gedaan en ook mijn as en vriendin van mijn vader en haar dichten vonden het mooi!
Weer iets van de to do list.

Gister zijn we een pak gaan uitzoeken voor as.
Hij wilde graag dat ik mee gingen en zijn moeder wilde dat nog liever, dus ik weet nu al precies hoe hij eruitziet.......super mooi!
Hij moet alleen nog schoenen uitzoeken, in de winkel hadden ze zijn maat niet meer, kijken of die nog ergens anders besteld kunnen worden, of compleet andere uitzoeken.
Gisteravond moesten we trouwens ook de uitnodigingen achterlaten bij een van de ceremoniemeesters.
Wat een gestress om al die enveloppen nog op tijd geschreven te krijgen!
Maar we zijn klaar....voor nu, want komende week krijgen we alles weer terug om postzegels bij te plakken.
Wat bleek namelijk, onze kaart is te zwaar voor 1 postzegel en zeker met de brief van de ceremoniemeesters erbij moet er toch echt een extra postzegel bij.
Die hebben we vandaag dus ook maar meteen weer besteld, komen als het goed is begin van de week binnen en dan kunnen de kaarten dus hopelijk snel de deur uit!

Wat betreft de bloemen, ik heb een bedrag voorgerekend gekregen van €40,- geloof ik voor mijn boeket.
Nu heb ik wel heel simpele bloemen, calla's en waarschijnlijk 1 gerbera, met groen en berengras.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van een bedrag van €100,-.
Nu moet ik wel zeggen dat ik überhaupt erg blij ben met de bloemenprijzen, alle bloemen die wij willen hebben (boeket, corsage as, 18 corsages daggasten, autostuk en een grafstukje) hebben we voor net geen €200,-.
Goed te doen vonden wij zelf.

@LillyRose: Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt, niks is gek als dat jullie keuze is. Jullie maken die dag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards