collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2100 Gepost op: 2 april 2013, 16:24:25 »
Spannend Marlie!!!

Tol81 het is idd een jive en dat kan ik je zeker niet aanraden met je trouwjurk... Of je moet een korte jurk hebben.....

:S dat is balen!!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2101 Gepost op: 2 april 2013, 16:33:39 »
Snap ik... Wij zijn er qua openingsdans ook nog niet uit... Vind het zooooo moeilijk om te kiezen.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2102 Gepost op: 2 april 2013, 16:41:36 »
Ik ben zo blij met mijn korte avondjurk..Geeft zoveel meer mogelijkheden..
Incl een over-de-kop-jump in onze rock n roll choreo..(soort achterwaardse koprol over liefs rug..)
Had anders echt niet gekund.. hihi

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2103 Gepost op: 2 april 2013, 16:44:36 »
Ik ben zo blij met mijn korte avondjurk..Geeft zoveel meer mogelijkheden..
Incl een over-de-kop-jump in onze rock n roll choreo..(soort achterwaardse koprol over liefs rug..)
Had anders echt niet gekund.. hihi

Wow...jij durft!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2104 Gepost op: 2 april 2013, 16:49:32 »
@marlie, ik heb dat linkje nooit kunnen openen....... *snik*

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2105 Gepost op: 2 april 2013, 16:54:53 »
nou idd dat scheelt echt veel!! Wij gaan nog even verder zoeken, hebben jaren gedanst maar das ook alweer een paar jaar geleden en laatst gingen we weer en was het diep graven..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2106 Gepost op: 2 april 2013, 17:04:22 »
en wij zijn nog volop aan het lessen...we vinden het wel leuk (engelse wals is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!) maar de quickstep voelt op dit moment het meest vertrouwd aan.....

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2107 Gepost op: 2 april 2013, 17:11:35 »
ja een openingsdans...... *zucht* daar moeten wij ook nog mee aan de slag..

AS heeft jaren op stijldansen gezeten en ik jarenlang op ballet dus we kunnen wel dansen, maar... ik laat me nogal moeilijk leiden.. en we houden er allebei niet zo van dat er dan 90 man naar ons staat te staren... ;) dus tot nu toe hebben we t nog een beetje uitgesteld maar denk dat we dit weekend toch echt eens moeten gaan kijken wat we willen..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2108 Gepost op: 2 april 2013, 17:14:00 »
ja een openingsdans...... *zucht* daar moeten wij ook nog mee aan de slag..

AS heeft jaren op stijldansen gezeten en ik jarenlang op ballet dus we kunnen wel dansen, maar... ik laat me nogal moeilijk leiden.. en we houden er allebei niet zo van dat er dan 90 man naar ons staat te staren... ;) dus tot nu toe hebben we t nog een beetje uitgesteld maar denk dat we dit weekend toch echt eens moeten gaan kijken wat we willen..

stiekem hou ik daar ook niet zo van, dus van te voren gaat er wel een borreltje in (of 2)....

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2109 Gepost op: 2 april 2013, 17:17:54 »
Wij hebben geen bijzondere openingsdans. Ook kunnen we beide totaal niet dansen (gelukkig heb ik een wijde jurk en gaat die nog wel 10x heen en weer als ik er een slinger aan geef, dan lijkt het nog eens wat  :biggrin:).
Wij gaan gewoon lekker simpel, samen. Ook niet het traditionele dat je je schoonouders/ouders moet gaan halen etc. Gewoon samen!
We hebben wel gevraagd aan mijn ouders of ze na een minuutje bij ons willen komen op de dansvloer, dat ze ook gaan dansen en hopelijk mijn schoonouders ook en volgen er daarna nog meer mensen.
AS houdt totaal niet van in de "spotlight" staan, maar vond het wel fijn om even een minuutje samen te hebben! Dus zover heb ik hem iig gekregen  :applaus:

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2110 Gepost op: 2 april 2013, 17:25:42 »
ja een openingsdans...... *zucht* daar moeten wij ook nog mee aan de slag..

AS heeft jaren op stijldansen gezeten en ik jarenlang op ballet dus we kunnen wel dansen, maar... ik laat me nogal moeilijk leiden.. en we houden er allebei niet zo van dat er dan 90 man naar ons staat te staren... ;) dus tot nu toe hebben we t nog een beetje uitgesteld maar denk dat we dit weekend toch echt eens moeten gaan kijken wat we willen..

stiekem hou ik daar ook niet zo van, dus van te voren gaat er wel een borreltje in (of 2)....

hahaha dat was bij ons ook het plan... ;)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2111 Gepost op: 2 april 2013, 19:47:59 »
Zojuist onze trouwlocatie bewonderd.
Mijn keuze staat al sinds klein meisje vast. Alleen mijn AS was hier nog nooit geweest. Dus vanavond mochten we even kijken.
Zal even wat fotootjes delen.

Het huisduiner kerkje.


Binnen


De stoelen


Vanaf het balkon

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2112 Gepost op: 2 april 2013, 19:51:28 »
Wat een schattig kerkje dege! Maar begrijp ik nou goed dat je vriend nu pas voor het eerst jullie trouwlocatie ziet? Wilde hij het dan niet zien voor jullie t boekten?

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2113 Gepost op: 2 april 2013, 19:56:32 »
Nee, het stond in de planning dat we het klein zouden houden en ook in eerste instantie in het stadhuis zouden trouwen. Maar omdat Den Helder een vreselijk saai stadhuis had en wij geld "over hielden" in onze berekeningen, hebben we toch besloten om dit kerkje te huren.
Verder heb ik geen echte locatie's hier in Den Helder waar ik graag zou willen trouwen.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2114 Gepost op: 2 april 2013, 21:49:02 »
Gaaf dege! En dan met die uil.. past er helemaal bij, heel mooi!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2115 Gepost op: 3 april 2013, 10:30:55 »
Gave locatie Dege!

Openingsdans: Wij doen dat gelukkig niet, van andere vind ik het leuk om te zien maar niets voor ons.
Onze gitarist speelt al tijdens de bbq en dit zal langzaam overgaan en meer up tempo nummers, laatste uurtje pakt hij een DJ set

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2116 Gepost op: 3 april 2013, 10:52:51 »
haha.. de eerste RSVP kaartjes hebben we al terug..
Hebben op het kaartje ook dieetwensen gezet, met het oog op allergien of vegetariers..
Krijgen nu al de dieetwens "bitterballen", hahaha..
Dat wordt nog wat...

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2117 Gepost op: 3 april 2013, 12:20:12 »
Haha Grappig Marlie!

 Aangezien wij meerdere mensen hebben waarmee rekening gehouden moet worden i.v.m. allergieën en er een paar echt serieuze gevallen tussen zitten (o.a. noten allergie en koemelk allergie), hebben wij besloten dat de mensen zelf contact op nemen met de catering wat betreft hun wensen.

Op deze manier kan er dus nooit wat misgaan qua communicatie en hoeven de ceremoniemeesters zich daarover ook geen zorgen te maken.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2118 Gepost op: 3 april 2013, 12:41:34 »
wij hebben ook een paar lactose intolerante, gluten vrije en vegetariers.. vandaar de vraag op het kaartje..
Ik vind de vrij interpretatie wel grappig.. Zullen nog wel mer van die lolbroeken tussen zitten..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2119 Gepost op: 3 april 2013, 13:13:48 »
Aaaargh...
Ik word gek.. denk je alles mooi op tijd te regelen...
Eerst staat de huwelijksreis op de tocht.. (crisis in cyprus, kan het allemaal wel doorgaan..?? Contant geld meenemen zien we niet zitten, maar straks kun je niet pinnen, banken dicht noem maar op..)
Nu is er vorige week ook nog een brand geweest in het hotel waar we onze verlate huwelijksnacht gingen doorbrengen.. Bij Thermen Bussloo..
Ik heb ze net gebeld, ze bieden een overnachting aan in eeen ander hotel, tien minuten verderop.
Terwijl wat we geboekt hadden vastzat aan de Thermen, via een tunnel kon je lekker even terug naar de hotelkamer, dat is nu dus geen optie meer. Ja ze bieden een gratis taxi aan.. Ja duh , dat gaan we dan toch niet zelf betalen..!!En korting of een tegemoedkoming in d vorm van gratis diner o.i.d zit er niet in.. Ik vind dat zelf geen rare vraag, maar de vrouw die ik aan de lijn had schijnbaar wel: "ja, daar kunnen we echt niet aan beginnen, als we dat bij iedereen gaan doen, kunnen we de deuren wel sluiten" bla bla bla
Het is wel onze huwelijksnacht waar we het over hebben..
Sorry, moest even mijn frustratie kwijt..

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2120 Gepost op: 3 april 2013, 13:19:03 »
He wat balen die tegenslagen! Heb zo geen tips voor je..

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2121 Gepost op: 3 april 2013, 13:27:27 »
Jeetje balen marlie! Kan je t niet annuleren en naar een andere thermen gaan? En cyprus.. Dat zal tegen die tijd wel weer meevallen toch? Banken zijn alwerr open..

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2122 Gepost op: 3 april 2013, 20:39:50 »
He jakkie wat een tegenvallers even Marlie! Thermen Bussloo ziet niet gebeuren dus dat het op tijd klaar is zeker? Dan is een ander Thermen misschien toch wel een goed idee ja... Sterkte met je (gebrek aan) verstandskiezen! Grappig trouwens al die dieëtwensen :D

Jive is idd niet zo geschikt voor met een trouwjurk, tenzij je een korte hebt...

Jorien klinkt heerlijk en gaaf die taart! Ben benieuwd hoe ie wordt!

Wedding2013 je maakt me nieuwsgierig :D

Dege mooie locatie! Wij trouwen ook in een kerkje, maar niet voor de kerk: www.zuiderzinkerk.nl En supergaaf zeg, die uil, zoiets zou ik ook nog wel willen! Maar geloof dat ik daar m'n lief niet in mee ga krijgen en kost allemaal al genoeg momenteel...

Mooie ringen Tol!

Leuk idee trouwens, die camera rondgeven op de dag zelf! Dat is wel iets wat wij ook in overweging kunnen nemen. Wegwerpcamera's vind ik persoonlijk niks, wil een digitaal boek maken en daar passen ze dan niet echt lekker in. Dus hopelijk wat mensen die 's avonds wat foto's maken!

Tijd gaat echt hard ja! Ben aan het proberen om een vergunning voor de trouwauto te regelen, maar word beetje van het kastje naar de muur gestuurd  :dry: Gemeente verwees ons terug naar de trouwlocatie, die ons naar de gemeente had verwezen, uiteindelijk wel reactie van de gemeente (Stadskantoor) dat je bij Stadstoezicht zo'n ding kan halen. Staat op de website dat alle producten van Stadstoezicht bij het Stadskantoor geregeld moeten worden  :blink: Nou ja ga zaterdag wel ff kijken, ben toch in de stad...

En contact gehad met neefje die in zijn eerste jaar van opleiding Beeld&Geluid zit, en die onze ceremonie gaat filmen. Leek ons leuk om hem wat ervaring op te laten doen, werk voor zijn portfolio, mogelijk nog dingen van school die ie erin kan verwerken... En wilden hem dan een onkostenvergoeding geven plus wat extra's, iets van €75. Vroegen we van de week wat ie er zelf voor dacht te willen hebben, hij wilde het samen met een klasgenoot gaan doen (had ie wel verteld), dachten ze samen aan max €300  :blink: Dat was toch niet echt wat wij er aan uit wilden geven... Lastige is natuurlijk wel weer dat het familie is dus nog ff bedenken hoe we dit aan gaan pakken...

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2123 Gepost op: 3 april 2013, 21:11:49 »
Openingsdans hebben wij trouwens al geregeld :D Blijft nog een verrassing, niemand weet wat we gaan doen, zelfs de CM's niet, behalve degene die meegeholpen heeft om het te realiseren.. Ben enorm benieuwd naar de reacties, na 17 mei zal ik hier ook het resultaat laten zien :D

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2124 Gepost op: 4 april 2013, 10:41:34 »
@tam wow ik vind dat je neefje echt veel te veel vraagt voor de reportage... mijn broertje heeft een eigen mediabedrijfje samen met nog een vriend en die gaan onze ceremonie filmen en zij vragen normaal gesproken tussen de 300-600 euro voor zoiets (weet het niet precies, wij betalen alleen onkosten), en die hebben de opleiding al afgerond en zijn al een bedrijf begonnen dus voor een 1e jaars zou ik dat echt niet betalen hoor...

vraag me trouwens af of er iets is met dees en misseagle..? tijdje niet gezien hier, komt dat door het 'gedoe' met de mail van een tijdje terug? Wel jammer!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards