collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2275 Gepost op: 14 april 2013, 14:13:06 »
oh wat leuk zeg!! Dat de eerste dames al hun vrijgezellenfeesten hebben gehad!

@mo klinkt als een superleuke dag! Al is paaldansen niet echt iets voor mij haha... maar kan me voorstellen dat t wel hilarisch is om te doen met z'n allen!

@misseagle, ik ben erg benieuwd naar je verhalen!! Alweer een beetje bijgekomen? ;)

@ marlie, wat een mooie make-up en kapsel! Mooi naturel. Over mn sluier: ik weet eigenlijk niet welk merk ie is.. heb m 2ehands via t forum en ze dacht dat het een pronovias is maar er zit verder geen merkje aan dus dat weet ik niet zeker. Het is iig wel een goede, geen china-achtige kwaliteit ;) Ben wel benieuwd naar jou sluier als ie helemaal van kant is! Of had je m al wel een keertje gepost?

Hier vandaag de bedankjes afgemaakt en verder ga ik nu lekker van t zonnetje genieten :D (wel uitkijken met bandjes enzo... haha)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2276 Gepost op: 14 april 2013, 15:13:34 »
Zonder krukje kom ik er sowieso niet op Yvon! Daar is ie toch echt te groot voor en ben gisteren gewoon op het trapje van de vrachtwagen geklommen om er op te komen hahaha

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2277 Gepost op: 14 april 2013, 19:19:55 »
Zonder krukje kom ik er sowieso niet op Yvon! Daar is ie toch echt te groot voor en ben gisteren gewoon op het trapje van de vrachtwagen geklommen om er op te komen hahaha

Hihi, ik gebruik idd ook altijd een krukje, voor bij de laatste, die was 180.. Kwam ik zonder idd niet op ;)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2278 Gepost op: 14 april 2013, 21:30:59 »
oooh wat leuk...de eerste vgf's zijn geweest...wat een spanning voor af.... leuk om te lezen!!
ik heb de afgelopen dagen alleen op mijn telefoon mee kunnen lezen, en dan is het haast niet te doen om te reageren... maar wat een mooie foto's weer op de mail Jorien, je straalt helemaal, mooi hoor!
Marlie, mooi kapsel.... mijn foto's met sluier zijn helaas te donker geworden, dus kan ze bijna niet terug kijken....

@misseagle, alweer nuchter:-D
@mo, mijn nichtje (die van de taart) heeft vorig jaar ook haar huwelijk bij de Cantharel gevierd, leuk om hier te zien dat jullie dat ook doen... kan het me helemaal voorstellen.....
hoe is het met jouw spierpijn... Lijkt me geweldig zo'n paaldansworkshop....
ik kan me werkelijk niet bedenken wat mijn zusjes en beste vriendin voor mij hebben verzonnen voor mijn vgf...
Ik heb trouwens ook een vermoeden wanneer het is.... het weekend voor het trouwen denk ik... een andere vriendin vertelde dat het nog even twijfelachtig was of ze er bij kon zijn omdat het kon zijn dat ze het weekend van pinksteren moest oppassen..... :-) hihiih... ze heeft het zelf niet eens door gehad, maar ik ben vervolgens meteen in mijn agenda gaan kijken :D

Ik ben ook nog bezig met mijn to-do-list... er hoeft niet veel meer te gebeuren...nog een aantal kleine dingetjes...die ga ik de aankomende avonden proberen te vervullen...


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2279 Gepost op: 14 april 2013, 22:19:40 »
Zo eindelijk de laatste cadeautjes besteld.. en toch maar pennen voor de getuige gekocht.... Ik moet echt stoppen nu, ik bedenk iedere keer iets nieuws!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2280 Gepost op: 15 april 2013, 07:17:17 »
@Marlie mooi kapsel!
En heb je jurk nu ook gezien, erg mooi! Wat ben je ook mooi slank! *jaloers*

@ Jorien ook erg mooie jurk, wist ik ofcourse al maar nu afgemaakt met de sluier.
Echt mooi!

Nou dames ben wel boven water maar verslagje schrijven doe ik straks. Wil eerst sporten zodadelijk dus even ontbijt erin, dan nog wat rommelen en op naar de sportschool!

Ben gelukkig afgelopen week door mn vgf niet aangekomen dat is mooi, maar er moet nog steeds 1.6kg vanaf eigenlijk voor mij dus heb er niet veel tijd meer voor!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2281 Gepost op: 15 april 2013, 09:54:54 »
Spannend die vrijgezellenfeesten!
Moet zeggen dat ik alles nu wel heel snel vind gaan.
Heb altijd gedacht, eerst moet mijn verjaardag nog komen en dan is pas de bruiloft.
Nu ik het hele weekend mijn verjaardag gevierd heb, is er ineens nauwelijks meer iets tussen nu en de bruiloft......spannend!

Na gister weer een dag voor het vrijgezellenfeest af kunnen strepen!
Mijn nichtje vertelde, na een vraag van mijn as, dat ze 4 mei de cupcake workshop gaat volgen die ze van ons voor haar verjaardag heeft gekregen.
Blijven er nog 2 data over waarop vooralsnog alle mensen zouden kunnen, 20 april en 12 mei,ik gok op de eerste!

Miss egale ik ben benieuwd naar je verhalen van het vgf.
Ik duik ook de sportschool in, heb met mijn verjaardag een weegschaal gekregen en dat geeft weer een extra motivatie!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2282 Gepost op: 15 april 2013, 09:57:53 »
@misseagle je houdt ons wel in spanning zeg, ben benieuwd naar je verhaal!!

@ikseltje nou de tijd vliegt inderdaad.. wordt echt spannend nu he!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2283 Gepost op: 15 april 2013, 10:36:20 »
Idd ikseltje en vooral door de opmerkingen van iedereen :D Iedereen is zo bezig met onze trouwdag, echt leuk.. Kleding shoppen, oppas regelen, hihi. Over een kleine maand krijgen we eerst ook nog de sleutel van ons nieuwe huis.. Dat geeft nog meer drukte tussendoor. Maar in beide hebben we ontzettend veel zin :D

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2284 Gepost op: 15 april 2013, 10:44:18 »
hallo allemaal,,
heb even een vraagje
ik zou mijn bedankingen willen bestellen via light in box

ik moet een veiligheidcode ingeven maar heb geen idee waar ik dat kan vinden op mijn kaart
ook niet met de hulp die ze geven..   (0000000000 
heb nergers nummertjes staan, en mijn kaart is anders dan die ze tonen :s

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2285 Gepost op: 15 april 2013, 10:50:48 »
hallo allemaal,,
heb even een vraagje
ik zou mijn bedankingen willen bestellen via light in box

ik moet een veiligheidcode ingeven maar heb geen idee waar ik dat kan vinden op mijn kaart
ook niet met de hulp die ze geven..   (0000000000 
heb nergers nummertjes staan, en mijn kaart is anders dan die ze tonen :s

hoi steef, gaat dit over een visa card??? Achterop staat de veiligheidscode.... een nummer in het (dacht ik) witte vak, en achter het witte vak staan nog 3 cijfers? die moet je dan hebben....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2286 Gepost op: 15 april 2013, 11:08:01 »
@Ikseltje, ik heb dat ook.. ben vrijdag jarig.. daarna gaat t snel!!!

Nou dames mijn verhaal:

Mijn vriend had zijn vgf ook en hij zou eerst nog gaan voetballen, daarvoor moesten we rond 11.15 vertrekken (ik zou mee gaan).
Maar toen het bijna zo ver was kwam mn broertje thuis (vond ik niet verdacht want had hem gevraagd om voor mn AS wat mee te nemen wat mn AS niet mocht weten ofcourse) daarna stond er opeens een vriendin aan de deur maar zij woont hier echt 2 straten verder dus vond t wel vreemd maar goed..
Deed dus open en zij zei dat ze net even boodschappen was gaan doen (wij wonen tussen winkel en haar huis in) en dacht 'even kijken of Nicole thuis is'. Ik geloofde haar eigenlijk wel en wilde haar binnen laten maar opeens kwam er een hoop kabaal en zag ik al mn vriendinnetjes, mn mams, schoonmams, 2 schoonzusjes, mn tante voor mn neus staan!

Ik was gewoon alsnog verrast!! Zo vroeg ook al!
Ze kwamen allemaal binnen en ik kreeg een kroontje met 'bride to be' een sjerp met dezelfde tekst en een roze tule rokje om aan te doen!
Daarna kreeg ik een brief en daarop stond een tekst weet niet meer precies wat maar dat alles nog een verrassing zou zijn en dat ik geblinddoekt naar de 1e locatie zou gaan.. We gingen met verschillende auto's en parkeerde ergens en liepen toen (ik nog steeds geblinddoekt) naar de locatie. Het was toch nog 10 minuten lopen en ik vond het af en toe best eng al hielden ze me goed vast.
Af en toe moest ik stoppen en wilden ze een foto maken en ik had geen idee waarvan!

Opeens wilden ze dat ik de roltrap op ging, alleen.. Dat vond ik geblinddoekt dus echt niets, doodeng!!!
Dus mocht ik hem af omdat we er toch al waren!
Waren we gewoon bij onze feestlocatie!!!! Daar gingen we dus lunchen! Echt een geniaal plan gewoon :D
Ik dacht dat iedereen er was, kwamen er opeens nog 2 vriendinnetjes eraan! Zij wonen ver weg dus kwamen direct naar de locatie ipv eerst naar mij.. Zo leuk!!!!
De lunch was echt super leuk en gezellig en ik merkte al dat iedereen in de groep elkaar wel lag! Niet iedereen kende elkaar dus dat was even spannend vond ik maar ging zo goed, gemoedelijk en gezellig!
Daarna gingen we nog foto's maken op het balkon zodat je het stadion zag en kreeg ik de volgende brief. Daarin stonden 11 opdrachten die ik moest uitvoeren door de dag heen. Daarna gingen we richting centrum, waarbij we nog even langs het hotel gingen waar we onze huwelijksnacht hebben want een vriendinnetje werkt daar. Ze liet ons de bruidssuite nog eens zien en iedereen was enorm onder de indruk!
Daarna door waarbij ik al een opdracht uitvoerde namelijk een label uit een boxershort knippen (moest ik 5x doen) en een oude man helpen oversteken. Ook verkocht ik een snoepje aan een vrouw en mocht ik haar man een kus met rode lippenstift geven!
We kwamen nog wat gekke Italianen tegen die ook wel mee wilden werken en daarna waren we op de markt waarbij ik mocht proberen om de bal in de ton te schieten wat me helaas niet lukte.

Op het terras kwam de volgende brief en daarin stond dat alle deelnemers een klein cadeautje moesten kopen wat onze vriendschap symboliseerde (ze kregen een bedrag mee vanuit de pot) en ik moest dan voor iedereen een kaart kopen om dezelfde reden. Dus zij gingen op pad en ik liep in mn eentje met mn lijstje met namen 3 winkels af. Vond dat wel erg leuk want heb voor iedereen een speciale kaart gevonden en kreeg veel aandacht van mensen.. Mensen zochten mee met me als ik uitlegde waar ik naar zocht en feliciteerden me. Super leuk!

Daarna terug naar het verzamelpunt waar we lekker in het zonnetje op het terrasje zaten totdat iedereen terug was en ook wat had gedronken. We deden nog niets met de kaarten/cadeaus want dat kwam later pas. Brief nummer 4 (of 5 geen idee!) kwam en daarin stond een foto opdracht. We zouden in 2 teams verdeeld worden en dan kreeg je een lijst met foto momenten en die moest je proberen te maken. Bijv een foto met iemand die een rode broek aan had (5 punten) of in een politiecel (100 punten) Je mocht zo creatief zijn als je wilde dus dat was erg leuk om te doen!
We kregen daar 2.5 uur voor maar na 2 uur was ik er wel klaar mee. Het was super leuk maar al dat geloop en dingen doen deed mn rug geen goed. Ik kon niet meer maar gelukkig dacht de rest er ook zo over en mochten we lekker op het terras zitten!
Het weer was zooo super! Lekker in de zon enzo :D

Rond kwart voor 7 zouden we richting restaurant gaan, kreeg daar ook een brief over.. omdat ik zo van de spaanse sferen houd en dus ook naar mexico ga waar ze ook spaanstalig zijn gingen we eten bij een tapas restaurant. Had daar nog nooit gegeten maar goede dingen over gehoord! Voordat we erheen gingen ging 1 vriendinnetje weg, die kon er 's avonds helaas niet bij zijn maar er kwam een ander vriendinnetje voor in de plaats! En in het restaurant bleek een ander vriendinnetje er ook te zijn! topppppp!
Tijdens het eten (en drinken haha) mocht ik 1 voor 1 de cadeaus uitpakken, raden van wie hij was en daarna mijn kaart geven. Dat was zo leuk! Overal zat een verhaal achter en was een leuke tijdsbesteding zo tussen de rondes door! De sfeer zat er echt enorm lekker in en er werd veel gelachen :D

Ondertussen was het ook zo dat een aantal mensen in 1e instantie niet mee op stap zouden gaan maar nu toch mee wilden omdat ze het zo gezellig vonden!! Dat was ook een goed teken dus dat werd ook nog even geregeld.
En zo rond een uur of half 11 gingen we dan de stad in... We kregen als snel onze eerste gratis borreltjes en ik werd door een 15jarige ten huwelijk gevraagd.. haha zo grappig!
We kwamen ook de mannen tegen, die van mij was al flink aan de alcohol haha maar ik moet zeggen dat ik er op dat moment ook al veel op had, ook omdat ik telkens de borrels kreeg van de mensen die moesten rijden :P
Mn vriendinnen wilden met mij naar de karaoke bar omdat ik dat helemaal geweldig vind maar die was om onverklaarbare reden dicht!
Dus gingen we naar mijn stamkroeg (waar overigens die "ex" vriendinnen van me zaten maar dat boeide me niet) en hebben we daar echt de beest uit gehangen.
Ik kreeg de barman zover dat we gratis borrels kregen in ruil voor snoepgoed en een tijd later kwamen er ook steeds meer van de mannen bij ons even langs.. Waaronder mn broertje, super leuk!!

Op het laatst waren alleen ik en mn beste vriendin nog over en gingen we naar een gay bar waar vrienden van haar waren..
Super leuk!!!
En zo rond half 3 ontmoette ik mn AS en werden we netjes naar huis gebracht...!!

Hoop dat ik niets vergeten ben haha lang verhaal!
Maar was echt een topdag en iedereen heeft t zo naar hun zin gehad en kreeg zoveel positieve reacties! Vele hebben nu nóg meer zin in de bruiloft omdat ze dan iedereen weer kunnen zien enzo. Echt gewoon top!! :D

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2287 Gepost op: 15 april 2013, 11:15:08 »
@misseagle, ahhh wat superleuk!!! Klinkt alsof het erg gezellig was! En leuk dat jullie de mannen nog tegenkwamen aan het eind. Ook fijn dat iedreeen elkaar nu een beetje kent en nog meer zin heeft in de bruiloft!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2288 Gepost op: 15 april 2013, 11:17:17 »
Wat een geweldig leuk verhaal..

Het klinkt als een heerlijke en hilarische dag..
En wat een leuke opdrachten..

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2289 Gepost op: 15 april 2013, 11:17:40 »
hallo allemaal,,
heb even een vraagje
ik zou mijn bedankingen willen bestellen via light in box

ik moet een veiligheidcode ingeven maar heb geen idee waar ik dat kan vinden op mijn kaart
ook niet met de hulp die ze geven..   (0000000000 
heb nergers nummertjes staan, en mijn kaart is anders dan die ze tonen :s

hoi steef, gaat dit over een visa card??? Achterop staat de veiligheidscode.... een nummer in het (dacht ik) witte vak, en achter het witte vak staan nog 3 cijfers? die moet je dan hebben....


neen, geen visa card :s
een gewone bankkaart :p
op mijn kaart staat er in het witte vak alleen maestro (over de hele witte strook scheef) zonder cijfers :s
zeer vervelend dus :P  kheb zo een vermoeden dat ni zal lukken..

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2290 Gepost op: 15 april 2013, 11:18:41 »
Volgens mij moet je met creditcard betalen op die site....

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2291 Gepost op: 15 april 2013, 11:24:26 »
Volgens mij moet je met creditcard betalen op die site....

ja volgens mij moet je idd met je creditcard betalen.....

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2292 Gepost op: 15 april 2013, 11:25:18 »
vrees het ook :s


misseagle : wat heb je een leuke verrassende dag gehad zeg !!!  :biggrin:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2293 Gepost op: 15 april 2013, 11:26:48 »
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1178/a2797.html

hier staat dat je ook met Ideal kunt betalen....
maar dan zou je het net als iedere andere bankboeking moeten kunnen doen???


@misseagle, klinkt als een super dag!! Geweldig om te lezen...

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2294 Gepost op: 15 april 2013, 12:25:53 »
Klinkt als een geslaagd feest! jullie hebben m wel allemaal wat vroeg of niet?

Ik ben benieuwd wat ze voor ons bedacht hebben, Wij hebben m sowieso samen, en ze weten ook wel dat wij er absoluut niet van houden om in t middelpunt te staan... Dus ik wacht af

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2295 Gepost op: 15 april 2013, 12:28:03 »
Die van jou zou komend weekend zijn in eerste instantie toch Dees?

Bij mij kon t komend weekend niet omdat ik dan jarig ben en dus viel die datum sowieso af.. Week voor bruiloft kunnen wij zelf niet dus viel ook af en dan blijven er nog maar paar data over en aangezien ze met ongeveer 20 man moesten kijken voor 1 datum is dat best lastig en dan pak je die datum waarbij de meeste kunnen ;)

Ik vind t wel relaxt want nu kan ik de overige weekenden mooi gebruiken voor de bruiloft!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2296 Gepost op: 15 april 2013, 12:40:24 »
Miss eagle wat een leuke dag moeten jullie gehad hebben!
Leuk zo'n eigen gemaakt programma!
Ik ben niet zo van de zoen en boxershortknip opdrachten maar de kaart en foto opdracht zou helemaal iets voor mij zijn!
Fijn dag er trouwens zo'n goede klik is tussen de verschillende vriendinnen, dat moet je altijd maar afwachten.



misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2297 Gepost op: 15 april 2013, 12:49:25 »
Ja dat was ook echt afwachten maar eigenlijk wist ik dat wel..
Dit waren allemaal hele sociale mensen die iedereen altijd erbij betrekken!
Weet wel dat als ik mn vgf had gedaan met de meiden waar ik nu gelukkig geen contact meer mee heb dat t dan bij lange na niet zo leuk en gezellig zou zijn geweest!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2298 Gepost op: 15 april 2013, 13:05:27 »
Die van jou zou komend weekend zijn in eerste instantie toch Dees?

Bij mij kon t komend weekend niet omdat ik dan jarig ben en dus viel die datum sowieso af.. Week voor bruiloft kunnen wij zelf niet dus viel ook af en dan blijven er nog maar paar data over en aangezien ze met ongeveer 20 man moesten kijken voor 1 datum is dat best lastig en dan pak je die datum waarbij de meeste kunnen ;)

Ik vind t wel relaxt want nu kan ik de overige weekenden mooi gebruiken voor de bruiloft!

Ja klopt, Komende zaterdag was eerst het plan, maar als alles meezit gaan ze mij deze week nog even verlossen van de kiespijn... Dus is het een week naar achteren geplaatst, zodat ik ook gewoon kan eten en drinken zonder rietje en pijn :P

Ons VGF is nu dus iets meer dan 2 weken voor de bruiloft... OMG nog maar 4 weken!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2299 Gepost op: 15 april 2013, 13:10:30 »
Klinkt als een topdag misseagle! Super fijn dat het alsnog zo'n verrassing was! Goed dat je achteraf blij bent met de beslissing die je toen over je vriendinnen hebt genomen! Zo'n leuk feest beloofd wat voor je trouwdag! Wel grappig trouwens dat ik precies een dag eerder mijn vgf had en ook een dag eerder trouw ;-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards