collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793907 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2325 Gepost op: 16 april 2013, 20:08:02 »
gewoon bij de bouwmarkt! Zou niet voor de goedkoopste gaan, dat heb ik 1x gedaan en dat dekt inderdaad voor geen meter en krijg je druppels van... volgens mij heb ik nu eigen merk van de gamma, dus de 1na goedkoopste ;) die werkt prima!

Wij hebben hem bij de action gehaald en hij is nu perfect, had gewoon zon en paar laagjes nodig ;)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2326 Gepost op: 16 april 2013, 20:09:49 »
@Dege echt erg zeg :( duim met jullie mee dat het niet uitgezaaid is..
En thnx voor je reactie, wonen in Eindhoven zelfs ;)

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2327 Gepost op: 16 april 2013, 23:08:31 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:46:53 door Bruidje224 »

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2328 Gepost op: 17 april 2013, 09:02:53 »
Jeetje Dege wat heftig. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat jullie ondanks het rot nieuws toch nog wel kunt genieten van jullie bruiloft.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2329 Gepost op: 17 april 2013, 10:10:38 »
Zo jullie schrijven veel de laatste tijd zeg!

Dege: Jeetje wat heftig,en ook heel kort voor jullie huwelijk! Helaas zit ik met mijn moeder in hetzelfde traject al is zij net klaar met de chemo.. mocht je behoefte hebben om er over te praten mag je me gerust een prive berichtje sturen!

Miseagle: Het klinkt als een heerlijk vrijgezellenfeest!

Mo: ook jou vrijgezellen feest klinkt erg leuk..
En denk maar goed aan jezelf, fijn dat je halve dagen kan werken tijdelijk!

Bruidje: vervelend van de stress! succes met de laatste dingen regelen..

Bij ons valt de stress gelukkig mee, zijn alleen toch nog niet uit over de bloemen.
De kleuren rozen vinden we niet genoeg bij ons passen dus misschien stappen we toch over naar gerbra's die heb je wel in harder donker paars.. kunnen die bloemen goed tegen een warme dag?
VRijdag gaan we weer naar de bloemist.

Verder zijn we bezig geweest met de muziek lijst van de gitarist, zijn er bijna klaar mee..

Dan nog de liedjes tijdens de huwelijks voltrekking, waar hadden jullie ook alweer voor gekozen?

Veder twijfel ik nog of wij samen naar binnen lopen voor de huwelijks voltrekking, het is namelijk maar 10 meter of toch mijn vader vraag.. iemand tips?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2330 Gepost op: 17 april 2013, 10:15:37 »
Bij ons valt de stress gelukkig mee, zijn alleen toch nog niet uit over de bloemen.
De kleuren rozen vinden we niet genoeg bij ons passen dus misschien stappen we toch over naar gerbra's die heb je wel in harder donker paars.. kunnen die bloemen goed tegen een warme dag?

Veder twijfel ik nog of wij samen naar binnen lopen voor de huwelijks voltrekking, het is namelijk maar 10 meter of toch mijn vader vraag.. iemand tips?

eerste vraag: gerbera's kunnen wel hoor, die zie ik wel vaker in bruidsboeketten, juist in het voorjaar!

en wat betreft weggeven: als je dat leuk vind zou ik het zeker doen, maakt toch niet uit hoe ver het lopen is, het gaat toch juist om het idee erachter? Ik doe het iig wel omdat ik de symboliek zo mooi vind en mijn vader het ook heel mooi vind om te doen, en wij moeten ook maar een paar meter lopen.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2331 Gepost op: 17 april 2013, 10:22:44 »
Hey dames, even een vraagje. Met eten doen wij een 3-gangen diner, waarbij we geen keuze menu hebben omdat de groep te groot is. (uiteraard wordt wel rekening gehouden met zwangeren/vegetarisch enz)
En nu hebben we dit menu gekregen:

Romige kalfstartaar
mayonaise met gerookte paprika,
bitterbal van asperge en crostini van notenbrood
~
Hollands lam
met gepekelde nek, jonge tuinerwtjes
gnocchie en jus met zoethout
~
Aardbeien
in PX-sherry gemarineerde aardbeien met crème patisserie
roomijs van basilicum, noten cruesli


Wat vinden jullie? Lijkt me wel redelijk 'neutraal'  toch? Allemaal dingen die de meeste mensen wel lekker vinden?

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2332 Gepost op: 17 april 2013, 10:37:18 »
Dank voor je antwoord Jorien..
Ik zou het zonde vinden als de gebra s halverwege de dag dichtzitten van ellende;)

Over je menu..
Het hoofdgerecht vind ik zelf net heel neutraal, lam moet je echt van houden...

Verder ziet het er wel lekker en luxe uit!!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2333 Gepost op: 17 april 2013, 11:03:32 »
Bedankt voor alle lieve berichtjes!! Ik krijg van iedereen veel berichtjes ook op FB etc. Sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer, maar het zijn er mega veel.

Vanaf vandaag geniet ik weer een beetje. Vanmorgen met mijn moeder mijn proef make up gedaan, erg gaaf geworden. Heel neutraal, gewoon zoals ik ben.

En vandaag is het nog maar 3 weken  :blink: Schiet nu echt op zeg!! Krijg er kriebels van haha.

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2334 Gepost op: 17 april 2013, 12:21:10 »
@Dege en Flower, dikke knuffel voor jullie!
Mijn moeder ben ik ruim 12 jaar geleden aan kanker, dus ik kan me een beetje voorstellen in welke situatie jullie nu zitten.

@Jorien:  Klinkt heerlijk jullie menu al heb ik er weinig ooit al van gegeten.

Wij hebben afgelopen week onze visitekaartjes van de vistaprint binnen gekregen and I love them.
Tevens de kaartjes bij de snoepzakjes gemaakt en as vind ze leuk.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2335 Gepost op: 17 april 2013, 12:21:59 »

Dan nog de liedjes tijdens de huwelijks voltrekking, waar hadden jullie ook alweer voor gekozen?


Wij hebben de volgende liedjes gekozen:
Bij binnenkomst: Mag ik dan bij jou - Claudia de Breij
Tekenen: Weten we ook nog niet zeker...
Weggaan: Come away with me - Norah Jones

@Jorien, van Lamsvlees moet je idd houden. Het heeft een hele sterke smaak. Van je toetje ben ik helemaal fan!!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2336 Gepost op: 17 april 2013, 16:16:59 »
@ dege veel sterkte!
@jorien, ik zou alleen het toetje eten geloof ik...
@ flower: wij hebben Kiss-I was made for loving you

Hier ligt het komende week even stil, geopereerd.door de kaakchirurg vandaag en dat gaat ff een paar dagen herstel kosten.. Volgende week woensdag weer verder! Gelukkig zijn we bijna klaar

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2337 Gepost op: 17 april 2013, 17:14:54 »
Sterkte dees, zag je foto op Facebook, ziet er heftig uit!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2338 Gepost op: 17 april 2013, 17:30:09 »
Zo voelt het ook nu de verdoving eruit gaat...

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2339 Gepost op: 17 april 2013, 18:24:14 »
Hebben jullie elkaar op fb? Leuk!

Maar Jorien, ik ben dol op lamsvlees maar ken genoeg mensen die het echt niet eten of niet lekker vinden!

@Dees, sterkte met je kaak! Zal vast veel pijn doen :(

@Mo, ik wilde ook dat nr van Claudia, maar mn AS vind haar zo vreselijk dat hij dat nr niet wilde haha :P

Gisteren zijn we bij PSV geweest om met de gastvrouw te praten. Hebben eigenlijk alles tot in de detail klaar liggen..
Als laatste nr hebbben we michael buble, maar ik wil eigenlijk nog een nr daarna.. De gastvrouw raadt me aan om dat niet te doen, maar wat vinden jullie?

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2340 Gepost op: 17 april 2013, 18:31:42 »
Jorien, je menu zou denk ik hier niet in de smaak vallen, ik vind het niet echt neutraal, zowel kalf als lam niet..
Dees, beterschap!
Dege, heel erg veel sterkte..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2341 Gepost op: 17 april 2013, 20:42:58 »
Ik heb op dit moment onwijs veel pijn maar desondanks lang leve pijnstillers!

Waarom wil je n nr na het laatste nummer? Ik snap het niet helemaal... :blush:

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2342 Gepost op: 17 april 2013, 23:30:07 »
Sterkte Dees hopelijk balt de nacht mee!

Dames.mag ik even mijn hart luchten.. Volgende week is mijn vgf nu was vanavond mijn vriendin hier die alles organiseert! Ik had 11 mensen opgegeven waarvan ik het leuk zou vinden als ze meegingen nu begreep ik dat er van die 11 5 afgezegd hebben waarvan er maar 1 echt een goede reden heeft namelijk een operatie de dag daarvooor.
De andere die ik schaarde in mijn groep beste vriendinnetjes. . Schijnen dus echt ineens met zijn 3en.een weekend weg te gaan. Ben ik nou raar als ik zeg dat dit me toch wel pijn doet? Heb altijd voor ze klaar gestaan,  :cry: Ben gewoon beetje teleurgesteld.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2343 Gepost op: 18 april 2013, 07:32:24 »
Ik heb op dit moment onwijs veel pijn maar desondanks lang leve pijnstillers!

Waarom wil je n nr na het laatste nummer? Ik snap het niet helemaal... :blush:

Nou omdat we dan niet weggaan ofzo.. We blijven nog op dezelfde plek vd ceremonie (ongeveer half uur) en ik had 4 nrs die ik alle 4 eigenlijk even graag wil.. maar je kunt maar 3 nrs.
Dus vandaar.......

En dat van die pijn ken ik, niet in mn kaak, maar in mijn rug.
Gisteren weer fysio gehad maar vandaag opgestaan met gruwelijk veel pijn in mn rug en been. Hoop dat de pijnstilling snel werkt!
Want dit is bijna geen doen...

@ kimmt, snap dat je teleurgesteld bent... Wel heel vreemd dat ze dat weekend kiezen. Stond t weekend al vast of stond vgf eerder vast?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2344 Gepost op: 18 april 2013, 08:02:07 »
Ik snap zeker kimmt dat je je teleurgesteld voelt! Als hun weekendje al vaststond, hadden ze voor je vgf een andere datum kunnen kiezen maar hoe ik je nu begrijp hadden ze de datum en misschien de rest al geregeld en plannen ze dan ineens een weekendje weg. Ik vind het heel vreemd en zou zeker zelf ook teleurgesteld zijn!

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2345 Gepost op: 18 april 2013, 09:05:11 »
Kimmt wat raar zeg, ze weten toch wanneer je vgf is?
Dat hadden ze dan tijdens de planning daarvan toch aan
kunnen geven dan had je vgf op een andere datum gepland kunnen worden.
Vind het echt raar en snap heel goed dat je teleurgesteld bent, zou ik ook zijn!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2346 Gepost op: 18 april 2013, 11:09:35 »
Kim: ik zou me er ook zeker rot om voelen.. als het weekendje al vast stond hadden ze andere datum kunnen kiezen...

Dees: sterkte!!

Miseagle: lastig.. ik denk dat ik het advies van de gastvrouw zou volgen..

Vandaag gaan we weer samen wat dingen doen, naar bloemist, lijst muziek afmaken en nog eens kijken naar de liedjes voor in het gemeentehuis..
ZOuden jullie het raar vinden als wij samen met gemeentehuis in zouden lopen ipv ik samen met mijn vader?


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2347 Gepost op: 18 april 2013, 11:17:38 »
Nee hoor flower helemaal niet! Zo doen wij het ook! Mijn vader geeft mij thuis al.weg, hij komt mij boven halen als lief er is...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2348 Gepost op: 18 april 2013, 11:38:48 »
Nee hoor vind ik helemaal niet raar.. wij komen ook samen de trouwzaal binnen bij het huwelijk voor de gemeente. Bij de kerk kom ik samen met mijn vader binnen en geeft hij me weg. We wisselen de ringen ook pas uit in de kerk.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2349 Gepost op: 18 april 2013, 11:40:36 »
flower het is inderdaad niet raar, alleen als je vader nergens anders een soort van weggeefmomentje heeft , dan moet je wel oppassen dat ie zich niet gepasseert voelt misschien... (weet niet hoe de band met je vader is en of dat misschien de reden is dat je het niet wil)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards