collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793886 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2375 Gepost op: 20 april 2013, 11:06:13 »
As wordt over een uurtje opgehaald voor vgf en hij denkt dat oma op bezoek komt.. Zo leuk dit!!  :applaus:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2376 Gepost op: 20 april 2013, 11:09:24 »
oh leuk Ikseltje..Spannend dan,of het werken of zuipen wordt, hihi..Ik ben benieuwd..
Tja hier wordt ik ook  niet echt wijzer..Er zijn nog twee weekenden over die zouden kunnen (4 mei, of 18 mei)
Heb echt geen idee..

Bedankt allemaal voor jullie eerlijke mening..
Bolero wordt m dus niet.. Twijfelde zelf ook al..
Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik het lint of het ceintuur met bloemen ga doen,...
Moeilijk hoor

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2377 Gepost op: 20 april 2013, 14:07:14 »
Thanks allemaal...
Normaal ben ik helemaal niet zo van het jarig zijn maar voelde me gisteren gewoon echt jarig hihi dus dacht dat deel ik even hier ;-)

Leuk al die spanningen nog om het vgf :D

En ik word toch ook wel behoorlijk zenuwachtig! Maar wel gezonde spanningen :D

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2378 Gepost op: 20 april 2013, 14:41:15 »


De bedankjes zijn af!!!
« Laatst bewerkt op: 20 april 2013, 21:06:50 door dees87 »

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2379 Gepost op: 20 april 2013, 15:33:36 »
@Marlie Ik vind de bollero idd ook niet echt als toevoeging. Ik vind je korte jurk wel super gaaf zeg!! Zou ook echt iets voor mij zijn, wauw. Staat je super goed! En ik zou zelf voor de lint gaan.

@Misseagle nog van harte met je verjaardag!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2380 Gepost op: 20 april 2013, 16:42:36 »
@Dees, leuk!!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2381 Gepost op: 20 april 2013, 17:03:09 »
Ik zie alleen een volle asbak dees :blink:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2382 Gepost op: 20 april 2013, 20:05:36 »
Ik zie alleen een volle asbak dees :blink:

Hmmz ik ga even knutselen, die asbak stond er ook maar dat zijn niet de bedankjes...





« Laatst bewerkt op: 20 april 2013, 21:06:28 door dees87 »

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2383 Gepost op: 20 april 2013, 21:17:41 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:46:18 door Bruidje224 »

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2384 Gepost op: 21 april 2013, 09:31:31 »
Leuke bedankjes Dees!

Das idd wel een verschil Bruidje! Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, met name omdat de ene bloemist zei dat bepaalde bloemen niet handig zijn in een boeket omdat ze niet lang zonder water kunnen en slap gaan hangen, terwijl de andere zei dat dat geen probleem was... Kan op interne niet echt vinden wie er gelijk heeft dus misschien nog maar een derde bloemist proberen even voor de vergelijking...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2385 Gepost op: 21 april 2013, 09:43:05 »
Wat leuk die spanning rondom de vgfjes!! Ik ben benieuwd of Ikseltje hem gehad heeft!
Jorien, was as verrast?

Super leuke bedankjes Dees!! Ik ga vandaag beginnen met de bedankjes in elkaar knutselen!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2386 Gepost op: 21 april 2013, 09:54:32 »
Ik heb weer even op de mail gekeken, maar Marlie, ik krijg je foto's helaas niet zichtbaar... Krijg ze niet gedownload terwijl bij andere mails de foto's automatisch downloaden... Kan je dus helaas mijn mening niet geven..

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2387 Gepost op: 21 april 2013, 10:54:42 »
As was ontzettend verrast! Zelfs toen de jongens al binnen waren stond ie te stamelen: maar dat kan niet.. Oma komt zo.. Haha
Hij zit nu nog in amstetdam, ben benieuwd naar de verhalen!

Zelf ben ik gister nog langs een vriendin gegaan wiens huwelijk nu na 10 maanden (!) al bijna over is... Brrr... Laten we hopen dat ons zoiets bespaart blijft! Ik word er altijd wel heel verdrietig van, t afgelopen jaar in onze vriendengroep al 3 hele lange relaties zien stranden :-( (sorry moest t ff kwijt!)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2388 Gepost op: 21 april 2013, 12:53:50 »
Jeetje dat is inderdaad heftig Jorien!! Je trouwt niet zomaar en das erg dat het dan na 10 maanden al bijna over is!! Hoop idd ook dat zoiets ons allemaal bespaard blijft!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2389 Gepost op: 21 april 2013, 13:36:20 »
Dees: Bedankje ziet er leuk uit.. is het allemaal snoep?

Jorien: leuk datje AS zo verrast is..

Vrijgezellenfeest: ik denk dat die van mij 11 mei is.. gezien mijn rooster die ik heb en die van een aantal vriendinnen maar we zullen zien!
Ben benieuwd of ikseltje hem gister heeft gehad!

Onze liedjes lijst zijn we eindelijk doorheen, is opgestuurd naar onze muzikant.
We zijn bezig met het foto lijstje.. nog best lastig..
Zulke foto s maak je maar 1 keer dus ik wil later niet hebben dat ik denk ohh had ik dit dan toch maar gedaan!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2390 Gepost op: 21 april 2013, 14:27:37 »
Ik werd inderdaad gister verrast!

Natuurlijk hield ik er al enigzins rekening mee, maar het werd later en later op de ochtend.
As was al om 09:30 opgehaald en voor mij gebeurde er maar niks.
Van 2 vriendinnen kreeg ik nog een appje met de activiteiten die ze op dat moment aan het doen waren (achteraf bleek het de bedoeling te zijn om me af te leiden) en ik begon steeds meer te twijfelen.
Mijn koffertje toch maar alvast ingepakt beneden gezet maar ook mijn werkkleren en tas meegenomen.
Tegen 11:20 was ik er heilig van overtuigd me vergist te hebben en al hard aan het nadenken wanneer het dan wel zou kunnen zijn, tot er hard toeterend door onze straat gereden werd.
Nog steeds twijfelend naar het raam gelopen (durfde niet de straat op te rennen en dan te concluderen dat er gewoon een idioot door reed die om een onbenullige reden getoeterd had) en daar stond gewoon een limo voor de deur met al mijn vriendinnetjes erbij!
Ik schoot spontaan vol, werd bedolven onder de knuffels en direct "opgetuigd"
Ik kreeg een wit shirt aan met achterop de tekst "bruid" met een kroontje erbij (de meiden hadden de tekst "bruidsmeisje" achterop staan) een sherp met "Ja ik wil" een button met dezelfde tekst en een haarband met sluier.
Snel de werkspullen teruggelegd, het huis afgesloten en mee met de limo!
Super sjiek om mee te maken, met 6 mensen die me dierbaar waren een ritje naar Eindhoven gemaakt naar het huis van mijn zusje, de auto met de andere meiden reed mee aangezien er niet voldoende plek was.
Bij mijn zusje thuis gelunched en vervolgens in Eindhoven een workshop pimp je bh gedaan!
Kei sjiek om te doen aangezien ik in Oktober een borstverkleing heb ondergaan.
Iedereen was super creatief en er zijn de meest waanzinnige creaties gemaakt, alle partners gaan minstens 1 nacht gelukkig zijn ;)
Hierna teruggereden naar het huis van mijn zusje waar iedereen zich had uitgeleefd in de keuken, lekker gekletst en gebak gegeten.
Vervolgens door naar een sushibar in Eindhoven, hier heerlijk gegeten, verrast met 2 verschrikkelijk lelijke maar uit een oh zo'n goed hart komende bekers (van het restaurant)
Vanaf 22:30 hebben we het Eindhovens nachtleven onveilig gemaakt in de Wildeman.....geweldige plek!
Verschillende vriendinnnen hebben hier afscheid genomen, maar niet voordat mijn as met zijn mannen ook nog binnen kwam.
Een heerlijkeavond gehad, die om 03:00 eindigde bij mijn zusje thuis samen met nog 3 andere meiden.
Hier vanochtend een heerlijk ontbijtje gekregen en toen compleet kapot maar verschrikkelijk voldaan naar huis gebracht.
Alle vriendinnen klikten gelukkig heel goed met elkaar en ik kan alleen maar hopen dat dit een super generale was voor een geweldige bruiloft!

Zo'n werkweekend wil ik wel vaker hebben ;)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2391 Gepost op: 21 april 2013, 14:37:31 »
De bedankjes zijn op het notitieblokje na allemaal snoepjes ja... :P

Klinkt als een keileuk vgf ikseltje!

Mijn familie is bizar doorzichtig, Ineens gaan ze mij bellen vanmorgen om af te spreken voor volgende week zondag, Ja dan komen we lekker naar jou en dan eten we samen en blablabla, eerst alleen mn zus, en toen ineens mn ma, Oh dan kom ik ook mee. En mijn moeder komt eigenlijk nooit zomaar op zondag....

T is maar goed dat ik de datum al wist :P

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2392 Gepost op: 21 april 2013, 14:40:56 »
Klinkt leuk ikseltje!

Dees: leuk! is het een speciaal notitie blokje of een gewone?
Het ziet er in iedergeval leuk uit!

Welke meiden hebben er nu nog geen VGF gehad?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2393 Gepost op: 21 april 2013, 15:21:13 »
Ik nog niet, maar weet al wel dat t 11 mei is

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2394 Gepost op: 21 april 2013, 16:03:29 »
Wat leuk om te lezen al dat stiekeme gedoe en dat afleiden van iedereen :D

Klinkt als een heel geslaagd VGF Ikseltje! Wat leuk dat je toch nog zo verrast bent!

Jeetje wat heftig Jorien... Ook wel heel erg sneu ja...

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2395 Gepost op: 21 april 2013, 16:04:41 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:46:10 door Bruidje224 »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2396 Gepost op: 21 april 2013, 16:27:12 »
Klinkt leuk ikseltje!

Dees: leuk! is het een speciaal notitie blokje of een gewone?
Het ziet er in iedergeval leuk uit!

Welke meiden hebben er nu nog geen VGF gehad?

Het is een notitieblokje in de vorm van cupcake :P

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2397 Gepost op: 21 april 2013, 17:05:57 »
Ik heb m´n vgf ook nog niet gehad maar ik mocht een aantal data doorgeven en wie ik erbij wil hebben dus denk niet
dat er heel geheimzinnig over gedaan zal worden wanneer het zal zijn.

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2398 Gepost op: 21 april 2013, 18:48:42 »
Ik heb mijn vgf zaterdag! Mijn beste vriendinnetje die 2 uur rijden verderop woont is hier vanaf gister al en blijft tot na mijn vgf  :applaus:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2399 Gepost op: 21 april 2013, 21:41:30 »
Leuk ikseltje! Klinkt echt super.. En leuk dat het in Eindhoven allemaal was :d hehe mijn stadje :d

@Bruidje, zou ook voor die 2e bloemist zijn gegaan ja...

@de rest, leuk al die vgf's nog in het vooruitzicht..
Mijn verjaardag was zeer geslaagd ook omdat dus vele meiden van de vgf weer samen waren en ze willen nu proberen af te spreken met zn allen om weer keer zoiets leuks te doen haha.. Maar dan gewoon omdat t zo gezellig is met zn allen!
Kei tof toch!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards