collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2525 Gepost op: 28 april 2013, 17:21:59 »
Wij hebben een super leuke middag/avond gehad! Veel gezelligheid en daar hou ik zo van!
Gelukkig hebben ze geluisterd naar mijn wensen dat ik niets erotisch wou. Dus daar was ik al enorm blij mee!!

We hebben eerst met z'n alle foto's gemaakt op een leuke locatie, groepsfoto's, foto's met mijn vriendinnen, met mijn vriend etc.

Toen hebben we wat gedronken en kreeg mijn vriend een stropdag met '(nog) vrijgezel' en ik kreeg een korte sluier.

Daarna werden we naar een restaurant gereden, pizzaria waar we heeerlijk hebben gegeten. Ik hou niet zo van pizza, maar heb een heerlijk stukje vlees op! Veel gelachen etc.

's avonds zijn we wezen lasergamen wat echt ontzettend hillarisch was, ik heb nog nooit zo lang de slappe lach gehad. Daarna nog onder het genot van een drankje wezen poolen en zo werd het nacht. Rond half 2 thuis en hebben we thuis nog even na gekletst met een drankje en een nootje.

Al met al zoals we hadden gewild. Geen gekke dingen, gewoon veel gezelligheid!






Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2526 Gepost op: 28 april 2013, 19:15:40 »
Leuk Dege, jullie hebben dus de hele dag mannen en vrouwen samen gedaan? leuk! :D


Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2527 Gepost op: 28 april 2013, 19:45:26 »
Ja dat klopt. Wij hebben dezelfde vriendenkring.
Mijn vriend komt niet hier vandaan en is gewoon aangesloten bij mijn vriendenkring haha  :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2528 Gepost op: 28 april 2013, 22:01:01 »
ook hier het vgf gehad!! ook samen omdat we met dezelfde mensen omgaan,

om half 3 werden we opgehaald door een vriend en gingen we naar het huis van mn ouders, daar stond mn moeder ons al op te wachten en toen moesten we aan de slag, een fotospeurtocht op zoek naar onze vrienden, en letters! de halve binnenstad doorgelopen en bij iedereen kregen we letters en een nieuwe foto, en bij sommige ook een accesoire, aan het einde had ik een sjerp, een boeket, handschoenen een ring en n sluier... en lief had een hoed, een corsage en een stropdas met (nog) vrijgezel em ook een ring.
het einde van de speurtocht was bij mijn favo koffietent in Gouda en daat kregen we heerlijke koffie en een koekjestaartje..

toen was het tijd om een woord te maken van de letters, uiteindelijk kwam daar roosterfeest uit.... huh? ja een ander woord voor BBQ dus!

heerlijk gegeten en heel veel gelachen! na het eten gingen we nog een wedstrijdje hoepelen! hilarisch!

al met al een dag die bij ons past.en waar wij met veel plezier op terug kunnen kijken!

foto's volgen later nog
« Laatst bewerkt op: 28 april 2013, 22:10:52 door dees87 »

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2529 Gepost op: 29 april 2013, 06:40:07 »
@kimmt, Dees en Dege, klinkt voor jullie allemaal als een topdag!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2530 Gepost op: 29 april 2013, 06:56:37 »
Nou dames, top hoor om allemaal zo te lezen!
Fijn dat iedereen zo genoten heeft maar dat is ook wel de bedoeling van zo'n dag ;)

Kijk erg uit naar woensdag, dan ga ik mijn jurk laten afspelden! Vandaag gaf de weegschaal ook weer een mooi getal aan, zat al weken op ongeveer hetzelfde gewicht en nu is er toch weer wat vanaf en zit ik op 80.1kg en ben ik dus 11.1kg afgevallen in totaal afgelopen half jaar!
Op dit gewicht moet ik nu dus blijven zitten tot aan de bruiloft.. Ben benieuwd of dat lukt!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2531 Gepost op: 29 april 2013, 08:47:01 »
wat goed misseagle 11.1 kg mijn jurk wordt woensdag ook voor het laatst afgespekd.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2532 Gepost op: 29 april 2013, 09:04:27 »
goedemorgen!! wat een leuke verhalen over de VGF allemaal... ik ben jaloers... ik wil ook!! vannacht er zelfs over gedroomd... *bloos* en was geen leuke vgf....

@misseagle! !!,1 kg wat super goed joh!! die laatste weken kun jij dat echt wel volhouden!!

Ik ga zo nog even de foto's op de mail bekijken!

afgelopen week spraytan gehad, de 1e dag te bruin, maar dat was van te voren al gezegd...2e dag mooier bruin, 3 dag perfect bruin, en vanaf dag 4 werd het weer minder....heb geen last gehad dat het af gaf aan mijn kleding.... maar vriendin van mij heeft het vorig jaar gedaan.. en zij zei dat het alleen bij haar oksels een klein beetje bruin af had gegeven aan het eind van de dag door het zweten en dergelijke...
nu kijken wat de meest handige datum is om het weer te doen...

@huwelijksreis... gisterenavond nog eens om de tafel gezeten om alle financieen te bekijken... en naast het weekendje parijs dat we als huwelijkskado krijgen zit een zonvakantie met de kids er ff niet in :S
helaas, pindakaas..... dat doen we hopelijk in oktober alsnog....

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2533 Gepost op: 29 april 2013, 09:32:43 »
Wat een leuke verhalen weer over die vgf!!

Misseagle, wat goed!! Weet hoe moeilijk het is.. Ik ben zo bang dat ik door de stress op het laatst nog iets aankom...

Aanstaande woensdag gaan we onze loveshoot doen. Moet nu druk gaan nadenken, wat trek ik aan, hoe doe ik mijn haar hihi! Dilemma dilemma...

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2534 Gepost op: 29 april 2013, 09:46:25 »
whaaaah nog maar 2 weken, dat zijn nog maar 14 dagen!!! zoveel zin in

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2535 Gepost op: 29 april 2013, 09:47:22 »
nog even een dilemma....
het bruidsboeket... wat vinden jullie?
mijn jurk weten jullie... het pak van mijn AS weet ik niet wat voor een kleur het is... ik gok op een soort antraciet of zo aan de hand van zijn schoenen... hij heeft een ivoorkleruige bloes, dat weet ik zeker.
we zijn afgelopen weekend ook geslaagd voor de jurkjes vna mijn meisjes, zal ze zo even op de mail zetten...
maar nu mijn dilemma... mijn schoonmoeder vind/zegt dus dat het een wit/gebroken wit boeket moet zijn omdat dat het mooist zou zijn...
maar eignelijk vind ik dat maar saai....
zou het echt lelijk zijn als het boeket fleurig is????
ik heb bij mijn schoonmoeder toch al de neiging om er standaard tegenin te gaan... dus vandaar mijn vraag....

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2536 Gepost op: 29 april 2013, 09:54:50 »
HAhahaha Tol... Dat gevoel ken ik wel een klein beetje  :biggrin:

Persoonlijk weet ik niks van mijn bruidsboeket, daar mocht ik me niet mee bezighouden volgens AS. Dat wordt voor mij dus een verrassing :-)
Een fleurig boeket kan heel goed hoor! Net wat je zelf wil. Zou het alleen niet te bont maken. Je kan bijvoorbeeld een mooie felle kleur met wit combineren?

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2537 Gepost op: 29 april 2013, 09:56:57 »
HAhahaha Tol... Dat gevoel ken ik wel een klein beetje  :biggrin:

Persoonlijk weet ik niks van mijn bruidsboeket, daar mocht ik me niet mee bezighouden volgens AS. Dat wordt voor mij dus een verrassing :-)
Een fleurig boeket kan heel goed hoor! Net wat je zelf wil. Zou het alleen niet te bont maken. Je kan bijvoorbeeld een mooie felle kleur met wit combineren?

hihi, ben blij dat er meer het zelfde gevoel hebben....
het hoeft voor mij geen bont boeket te zijn... maar wel een beetje kleur.... ik ben bang dat ik het allemaal een beetje statig vind worden als alles zo neutraal gehouden word.... en geloof me, als je mijn shirt op dit moment ziet, dan ben ik helemaal niet neutraal......
hou in je achterhoofd dat ik als eerste verliefd werd op een bruine trouwjurk, hihihi)

*edit; officieel regelt mijn AS het voor de buitenwereld... maar hij vind het eng, en is bang dat ie met de verkeerde aan komt.. dus hij vind het fijn dat ik vast plaatjes voor hem uitzoek*

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2538 Gepost op: 29 april 2013, 10:04:32 »
Haha wat goed!! Mijn as wilde dat dus beslist niet. Ik mocht alleen doorgeven als er iets was dat ik absoluut lelijk vond en verder mocht ik niet eens plaatjes laten zien van dingen die ik mooi vond... Hij heeft een van de cm's meegenomen om het boeket uit te zoeken.

Ik zou zeker voor kleur gaan hoor, vind dat juist mooi!!! Whaha en zeker nadat je verliefd werd op een bruine jurk!!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2539 Gepost op: 29 april 2013, 10:14:27 »
@dees en dege, wat superleuk jullie vrijgezellenfeesten!!! zo te horen hebben jullie t erg naar je zin gehad!!

@ misseagle, wauw knap hoor, 11 kilo afgevallen!! nog maar even volhouden meid, moet lukken toch!!

@tol ik krijg ook een lekker fleurig boeket, past ook wel bij het voorjaar toch? als je dat wil zou ik dat gewoon doen hoor!!

hier heb ik het afgelopen weekend 2x een nachtmerrie gehad haha... wat is dat vreselijk zeg! 1x dat ik er op de dag zelf achter kwam dat ik de verkeerde jurk had meegekregen, echt een afschuwelijk ding, knalgroen met pofmouwen... en natuurlijk moest ik daar dan in trouwen en hadden ze mn echte jurk verkocht aan iemand anders.... pffff verschrikkelijk haha..
en in de andere droom was ik naar de kapper geweest en die had het helemaal gekortwiekt vlak voor de bruiloft.... terwijl ik nu al een jaar mn haar aan het laten groeien ben... brrr vreselijk die dromen, hoop niet dat dat de komende 3 weken zo doorgaat!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2540 Gepost op: 29 april 2013, 10:16:42 »
ik heb ff eea op de mail gezet... ga nu ff aan het werk... moet toch ook geld verdienen ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2541 Gepost op: 29 april 2013, 10:19:02 »
oh en @ marlie, ik vind je jurkje echt superleuk zo!!

en 2tol, superschattig die meisjes zo! het is ook niet helemaal mijn smaak (ik hou net als je schoonmoeder van wat minder tierelantijntjes ;) ) maar ik vind eigenlijk alle bruidsmeisjes altijd schattig eruit zien ;) is trouwens dezelfde winkel als waar we de kleding hebben gehaald voor ons jonkertje!! (suitsyouwell toch?)

en over je boeket, ik zou idd echt voor fleurig gaan, vind wit ook niet mooi bij jou jurk denk ik...

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2542 Gepost op: 29 april 2013, 10:20:22 »
oh en @ marlie, ik vind je jurkje echt superleuk zo!!

en 2tol, superschattig die meisjes zo! het is ook niet helemaal mijn smaak (ik hou net als je schoonmoeder van wat minder tierelantijntjes ;) ) maar ik vind eigenlijk alle bruidsmeisjes altijd schattig eruit zien ;) is trouwens dezelfde winkel als waar we de kleding hebben gehaald voor ons jonkertje!! (suitsyouwell toch?)

en over je boeket, ik zou idd echt voor fleurig gaan, vind wit ook niet mooi bij jou jurk denk ik...

idd suitsyouwell.... nu alleen nog op zoek naar schoentjes voor de dames, want die hadden ze daar niet meer......

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2543 Gepost op: 29 april 2013, 10:21:11 »

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2544 Gepost op: 29 april 2013, 10:24:01 »
ja heel erg leuk!!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2545 Gepost op: 29 april 2013, 10:29:16 »
ja heel erg leuk!!

heb zonet mijn vriendin die mijn boeket maakt gemaild:-) uiteindelijk doet mijn AS dat ook... maar dan weet zij ook het achterliggende verhaal al... hihi, hoezo control freak!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2546 Gepost op: 29 april 2013, 10:31:10 »
Pfff Jorien.. Hoop idd niet dat het zo doorgaat!! Zou wat zijn zeg! Bij mij is het al een tijdje rustig qua dromen.. Merk wel, dat de zenuwen een beetje beginnen te komen. Nog maar 3 weekjes werken en dan lekker vakantie!! Hebben gisteren alvast een globale planning gemaakt voor de laatste week voor de bruiloft, wordt nog best druk met wassen, opruimen, schoonmaken, klaarzetten, pedicure, harsen, nagels enzenzenz

Kan ik me goed voorstellen Tol, ben zelf net zo erg!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2547 Gepost op: 29 april 2013, 11:46:06 »
Thnx dames! Er moet nog wel 10.2 kg vanaf minimaal maar goed dit was mijn doel voor de bruiloft en die is behaald dus!

@bruidsboeket, ik wilde eerst ook 1 kleur maar vind beetje combi toch wel erg mooi...
dat plaatje wat je liet zien.. ERG mooi!!

Ik heb ook wel rare en nare dromen af en toe hoor.. En ben er eigenlijk wel klaar voor, tuurlijk moeten we nog dingetjes doen maar laat die bruiloft maar komen! Haha..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2548 Gepost op: 29 april 2013, 11:51:41 »
Oh Dees..
Volgens de vooruizichten heb jij kei mooi weer!!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2549 Gepost op: 29 april 2013, 11:54:08 »
Ja Dees.. super fijn zeg!

Stiekem hoop ik zelf dat er nog een keer wat flink regen gaat vallen (niet op jouw bruiloft hoor Dees) want anders als t al die weken droog blijft ben ik bang dat het straks de 24e eruit komt.. En dat wil ik niet!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards