collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793954 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3200 Gepost op: 30 mei 2013, 15:50:03 »
Dames die al getrouwd zijn: hadden jullie een flesje water oid in de auto liggen? We moeten ook al een fleecedeken en paraplu meenemen n.m. :blush:

Wij hadden een fleece deken, flesje water, broodjes, snoepjes etc.

Is ons erg goed bevallen, omdat ik 's morgens van de zenuwen amper had gegeven, ging er een hapje brood tussendoor wel in haha.

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3201 Gepost op: 30 mei 2013, 17:42:58 »
Oh, Maartje en Bianca, spannend he? Nog maar 1 nacht!! Ik kan het bijna niet geloven, na zo lang ermee bezig te zijn geweest, is het morgen dan echt eindelijk zo ver!

Vandaag zijn M. en ik lekker wezen lunchen in de stad, en hebben we de laatste dingen gehaald voor morgen (lunch, cadeau's voor de getuigen en ouders, etc.). Ik heb alles al klaargezet, we zijn er echt helemaal klaar voor. Er is nu gewoon niks meer wat ik kan doen... zo vreemd! Ik hoop dat ik niets over het hoofd heb gezien. Whaaaa!!!  :nut:

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3202 Gepost op: 30 mei 2013, 17:52:03 »
Wij hadden een treetje met Spa-flesjes en een pak crackers in de auto liggen, nie nodig gehad maar vond het wel fijn om mee te nemen voor het geval dat. Als ik zo vroeg op sta, heb ik normaal tegen 10.00 echt wel trek en wist natuurlijk niet hoe ik me zou voelen en of ik genoeg gegeten zou hebben. Kan het dus wel aanraden, ligt daar prima achter in die auto!

Spannend meiden, nog een dagje! Lily komt vast wel goed joh, je bent er zo lang mee bezig geweest! Geniet van jullie laatste avond als ongetrouwde vrouw en allemaal alvast een heeeeeele fijne dag morgen! Vergeet niet te genieten want hij vliegt voorbij!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3203 Gepost op: 30 mei 2013, 19:35:31 »
Maartje, Bianca en Lily Rose heel erg veel plezier morgen. Geniet er vooral van. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3204 Gepost op: 30 mei 2013, 21:11:21 »
De laatste mei bruidjes zijn morgen al weer aan de beurt!
Heeeeeeel veel plezier, geniet van jullie dag, en hopen op net zo'n mooi weer als vandaag!

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3205 Gepost op: 30 mei 2013, 22:05:05 »
Maartje en Lily Rose, geniet morgen ook van jullie dag!

marjolein1987

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3206 Gepost op: 31 mei 2013, 05:04:29 »
Jaaaaaa het is zo ver! Ondanks dat t ff duurde voordat ik in slaap viel heb ik toch wel lekker geslapen!
Bianca en lily rose, ik wens jullie ook een super dag! We gaan ervoor!  :applaus:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3207 Gepost op: 31 mei 2013, 06:11:23 »
De laatste meidag en drie mooie bruiden! Heerlijk weer voorspeld, jullie zijn er laar voor, deze speciale dag! Geniet er helrmaal van!

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3208 Gepost op: 31 mei 2013, 08:35:59 »
Dames het zonnetje schijnt het wordt zo te zien een prachtige dag :D
Heel veel plezier en  geniet, ben benieuwd naar de foto´s en de verhalen.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3209 Gepost op: 31 mei 2013, 09:58:23 »
Maartje, Bianca, lilly rose en frutsel! Heel veel plezier vandaag! Hier schijnt de zon, ik hoop bij jullie ook!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3210 Gepost op: 31 mei 2013, 10:24:29 »
Lily rose, bianca en maartje fijne dag vandaag!! volgens mij hebben jullie prachtig weer!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3211 Gepost op: 31 mei 2013, 10:50:06 »
Hey meiden, ik kom hier weer een keertje snuffelen. Hebben de dames die getrouwd zijn een fijne dag gehad????
Hier vandaag een raar gevoel, wij zouden eigenlijk vandaag gaan trouwen. Echt heel apart, maar volgend jaar gaan we dan voor het ecchie hahahaha

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3212 Gepost op: 31 mei 2013, 11:23:01 »
Hey meiden, ik kom hier weer een keertje snuffelen. Hebben de dames die getrouwd zijn een fijne dag gehad????
Hier vandaag een raar gevoel, wij zouden eigenlijk vandaag gaan trouwen. Echt heel apart, maar volgend jaar gaan we dan voor het ecchie hahahaha

Dubbel gevoel is dat hé, Wij zouden eerst op 13 juli 2012 trouwen, dus ik weet wat je bedoelt...
Maar inmiddels ben ik een getrouwde vrouw, en heb ik een geweldige dag gehad!!! Dus het is het wachten meer dan waard ;)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3213 Gepost op: 31 mei 2013, 13:17:39 »
Zo gek dat het voor de meeste Mei-bruidjes er alewer op zit. Wat vliegt zo'n maand dan om.

Voor de laatste een prachtige dag, hier is het zonnetje en hoop dat jullie genieten!

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3214 Gepost op: 31 mei 2013, 14:47:01 »
de mei bruidjes van vandaag boffen echt! het is super mooi weer :)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3215 Gepost op: 1 juni 2013, 10:12:07 »
Ja was echt heeerlijk gister. beetje verbrand ben ik zelfs haha.

Nou de maand mei voor 2013 is voorbij, helaaas!

marjolein1987

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3216 Gepost op: 1 juni 2013, 10:24:27 »
Wat een geweldige mooie dag hebben we gehad! Met prachtig weer!  Het enige wat we hebben gedaan is genieten! 
De fijnste momenten waren toch wel toen we fotos gingen maken en de rustige momenten in de auto. We hadden werkelijk een super fotograaf en een super chauffeur (we hadden een cadillac gehuurd!)
Het enige wat we niet leuk vonden was dat de kinderen in het gemeentehuis de boel op stelte zetten (van de stoel afvallen, schreeuwen etc) en de ouders hier niks aan deden... Dit heeft ervoor gezorgt dat we de ceremonie niet zo goed konden verstaan...
Maar ach, dat weegt niet op tegen de goede, leuke en mooie momenten...
Rest van het verslag en fotos komen nog!

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3217 Gepost op: 1 juni 2013, 16:36:35 »
Oh, het was zo geweldig! Ik ben zoooooo blij! We hebben een prachtige dag gehad!! Alles is echt gegaan zoals ik hoopte, en nog beter zelfs! Ik had verwacht dat er wel wat hobbels op de weg zouden zijn (dat we niet op tijd aangekleed zouden zijn, dan mijn kapsel opnieuw zou moeten, dat wij eerder op het stadhuis aan zouden komen dan de gasten, dat de taart niet goed aan zou komen op de receptie, etc etc.) maar dat gebeurde allemaal niet! Alles ging echt vlekkeloos! Ik voelde me ook echt heel mooi heel de dag, dat heb ik normaal echt nooit. M. zag er ook super uit, echt heel leuk!

Omdat onze ceremonie om 14.15 begon, hoefden we niet zo vroeg op. Om 8 uur was ik opgestaan, rustig ontbijten, krant lezen, douchen. Ik was toen al wel erg zenuwachtig, want ik ging mijn nagels nog lakken en dat ging wel wat bibberig ;) Om 10 uur kwam mijn zus voor mijn haar en make-up en jurk, en toen moest ik gedag zeggen tegen M., die mij twee uur later pas weer zou zien. Mijn haar ging heel voorspoedig: in 1 keer goed. We hadden het inmiddels ook al 4 keer geoefend, dat scheelt. Make-up ging ook goed. Ik twijfelde of het niet te zwaar zou zijn, maar dat viel volgens de gasten, hoorde ik later, heel erg mee. Toen de jurk en het moment was daar om 12.00: M. en ik zagen elkaar voor het eerst in ons trouwkostuum! Wat een bijzonder moment. M. was heeeeel zenuwachtig, dat merkte ik aan zijn reactie, maar later zei hij wel dat hij me heel mooi vond.

Inmiddels waren ouders, grootouders en vriend van M. die ons chauffeerde de dag al gearriveerd en we hebben met zijn allen (11) geluncht. Rond 13.30 richting het stadhuis. Omdat we bang waren te vroeg aan te komen (zodat we geen 'entree' konden maken) hebben we nog even een rondje Erasmusbrug gedaan. Ik was toen wel erg zenuwachtig en M. ook. Het was heel fijn dat een vriend en zijn vriendin onze chauffeurs waren, daardoor konden we er een beetje om lachen en het was ook wel erg gezellig zo.

Aankomst op stadhuis was heel leuk, en de fotograaf (vader van een vriendin) was ook meteen paraat. We werden opgewacht door de bode en trouwambtenaar zodra we naar binnenliepen, ontzettend goed geregeld! Kleine instructie en de ceremonie kon beginnen. De muziek kwam prachtig uit in de trouwzaal, en daar ging ik: Mijn moeder gaf me weg, en ik ging mijn aanstaande man tegemoet. De ceremonie was erg leuk, hele leuke ambtenaar en wat het extra bijzonder was, was dat M's vader het woord kreeg om over onze relatie te vertellen. Hij heeft 10 minuten gesproken, en toen heb ik wel wat tranen weggepinkt. Het ja woord en de zoen, de ringen van het ringenkussentje aangegeven door mijn nichtjes, alles was mooi, ongedwongen en leuk. Ik had het me echt niet beter kunnen wensen.

Daarna in de binnentuin van het stadhuis foto's gemaakt van ons samen, maar ook met familie. Zodra er wat foto's zijn, zal ik ze op de mail zetten. Het was prachtig weer, dus dat ging allemaal goed en wat hadden we het getroffen!

De reis naar ons favoriete restaurant voor de receptie en het diner ging ook goed, en de taart was op tijd aangekomen. Langzaam druppelden de gasten binnen, en we hebben tot 18u gezellig met iedereen gekletst, gedronken, hapjes gegeten, cadeau's in ontvangst genomen (we zijn ontzettend verwend!) en erna gingen we met het kleine clubje van de ceremonie (18) dineren. M.'s vader had nog een leuke powerpointpresentatie gemaakt met foto's van ons toen we klein waren, opgroeide en sinds dat we samen zijn. Mijn zus had nog iets prachtigs gemaakt: Een boek met allemaal foto's en bijdragen van vrienden en familie erin met persoonlijke gelukswensen, echt geweldig.   

Na het eten (tot 22.30) voldaan naar huis, en daar nog tot 1.30 samen op de bank napret gehad en naar alle cadeaus, het gastenboek en het boek met gelukwensen gekeken en champagne gedronken. Het was te gek, ik had het me echt niet anders kunnen wensen!

Bedankt voor het meeleven allemaal!!!  :applaus:

Ps. Maartje26, wat fijn dat jullie het ook zo mooi hebben gehad!!!
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2013, 16:38:16 door Lily Rose »

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3218 Gepost op: 1 juni 2013, 17:30:11 »
Gefeliciteerd lily rose en maartje.. jullie verslagen klinken erg leuk!

Ben benieuwd naar foto's!!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3219 Gepost op: 1 juni 2013, 21:56:21 »
Gefeliciteerd Lily en Maartje! Fijn dat alles verlopen is zoals gehoopt, geniet lekker na en ben benieuwd naar foto's!

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3220 Gepost op: 2 juni 2013, 16:44:44 »
31 mei was FANTASTISCH.

marjolein1987

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3221 Gepost op: 2 juni 2013, 16:49:02 »
Lily en frutsel: JULLIE OOK VAN HARTE GEFELICITEERD!!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3222 Gepost op: 3 juni 2013, 14:39:13 »
Hoi Mei bruidjes!

Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten?

Wij zijn alweer een paar dagen terug uit barcelona en morgen mag ik weer aan het werk.. wennen!!

Wat ik mij af vroeg.. waar hebben of gaan jullie doorgeven dat je getrouwd bent? ik weet dat er wat dingen automatisch zijn maar de huurstichting moeten wij het wel doorgeven?
Maar de bank bijvoorbeeld?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3223 Gepost op: 3 juni 2013, 15:02:40 »
Hoi Mei bruidjes!

Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten?

Wij zijn alweer een paar dagen terug uit barcelona en morgen mag ik weer aan het werk.. wennen!!

Wat ik mij af vroeg.. waar hebben of gaan jullie doorgeven dat je getrouwd bent? ik weet dat er wat dingen automatisch zijn maar de huurstichting moeten wij het wel doorgeven?
Maar de bank bijvoorbeeld?

De bank kan wel, maar dan moet je ook een nieuw id aanvragen.... vind ik op dit moment nog wat teveel van het goede.

Verder heb ik wel de tandarts en huisarts gebeld, heb ik het n het ziekenhuis doorgegeven, en heb ik het ook bij accounts van webwinkels veranderd,
1 tip,kijk het ook even na bij de belasting, dat hoort eigenlijk automatisch te gaan, maar check het toch maar even ;)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3224 Gepost op: 3 juni 2013, 18:11:54 »
Wat een gedoe he, zo'n nieuwe achternaam.
Alles wat ik tegenkom (zoals webwinkels inderdaad, accounts etc) probeer ik meteen te wijzigen.
Ook het mail adres is gewijzigd. Dus veel mensen met mijn nieuwe mail adres terug mailen. Ach duurt even, maar volgend jaar kennen ze niet anders haha.

Korte samenvatting van onze dag heb ik gemaakt;
http://www.youtube.com/watch?v=-svOpFN3u1k&feature=youtu.be
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2013, 19:28:51 door Dege »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards