collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793961 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3325 Gepost op: 15 juli 2013, 09:47:20 »
Hey dames,

lekker rustig hier! (logisch ook nu iedereen getrouwd is) Hier hebben we gister onze trouwfilm gezien....wauw!!! Het ziet er echt fantastisch uit, heeft mn broertje erg mooi gedaan. En wat is dat heftig en ook een beetje surrealistisch om terug te zien zeg... en de openingsdans is echt cool :D zal kijken of ik dat er uit kan knippen en op youtube ofzo kan gooien... Ga zowiezo nog wel proberen een samenvatting ervan te maken!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3326 Gepost op: 15 juli 2013, 11:57:26 »
Weet niet of iedereen hier t ook meegekregen heeft.. maar ik ben zwanger!!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3327 Gepost op: 15 juli 2013, 12:11:15 »
wat leuk misseagle, gefeliciteerd! Das lekker vlot haha.  Of was je al zwanger met trouwen? (hier nog niet met kids bezig dus volg die topics niet echt)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3328 Gepost op: 15 juli 2013, 12:38:25 »
Nee wel 2 weken voor de bruiloft voor t laatst de pil geslikt en nu 4 weken zwanger!!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3329 Gepost op: 15 juli 2013, 22:25:52 »
Gefeliciteerd Miseagle, leuk!!!

Was Dees nou ook zwanger of heb ik dat gedroomd?

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3330 Gepost op: 16 juli 2013, 09:59:54 »
Weet niet of iedereen hier t ook meegekregen heeft.. maar ik ben zwanger!!

Gefeliciteeeerd met jullie zwangerschap!

Bij ons was net een beetje de rust gekeerd en nu hebben we een huis gekocht  :biggrin:
Over 2 maanden verhuizen!!  :applaus:

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3331 Gepost op: 16 juli 2013, 12:52:14 »
Wat een leuk nieuws allemaal! Misseagle gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

En Dege gefeliciteerd met jullie huis! Leuk, veel klussen nu of valt dat mee?

Jorien leuk dat de film zo mooi geworden is! Ben benieuwd, als je iets op YouTube zet, wel even posten he :D

Hier weinig nieuws, nog niet met kinderen bezig maar wel druk aan de klus, heeft een tijd stil gelegen vanwege de bruiloft maar hopen dit jaar ons huis genoeg opgeknapt te hebben om het volgend jaar te koop te kunnen zetten en hopelijk vlot kwijt te kunnen raken. Moet best wat aan gebeuren, m'n lief heeft het een aantal jaar geleden gekocht op een manier (hoop achterstallig onderhoud) zoals we het nu echt nooit kwijt zouden kunnen raken. Al wel een tijd bezig maar zijn er nog niet!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3332 Gepost op: 17 juli 2013, 17:38:09 »
Dege  : gefeliciteerd met jullie huis!!

Tam: Succes met klussen, wonen jullie er al lang?

« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2014, 23:24:10 door flower87 »

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3333 Gepost op: 17 juli 2013, 17:44:54 »
Erg mooi Flower!!!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3334 Gepost op: 17 juli 2013, 18:47:25 »
Prachtige foto's Flower! Heel sfeervol en echt mooi om te zien hoe jullie stralen!

M'n lief woont nu 8 jaar in dit huis, we zijn 5 jaar samen en ik woon hier nu 3 jaar. Zijn stukje bij beetje het hele huis aan het opknappen gegaan, alle slaapkamers opnieuw gestuct, geverfd en van eentje een inloopkast gemaakt. Kozijnen verven, zolder was niet geïsoleerd en onafgewerkt, verwarming in de hal etc etc. M'n lief vond het wel prima toen ie er in kwam maar op een gegeven moment vond hij ook wel dat er iets aan moest gebeuren. Klussen is alleen niet onze hobby dus het gaat niet heel snel :P

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3335 Gepost op: 17 juli 2013, 20:02:34 »
wauw flower, wat een prachtige foto's!!!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3336 Gepost op: 18 juli 2013, 16:11:38 »
Gisteren getekend en half September krijgen we de sleutel.
Er moet idd wel wat gebeuren, maar door de bruiloft zijn we aardig gedaald in onze spaarcenten ;)
Dus we zullen niet alles in 1x doen. Beetje bij beetje komen we er wel, haha.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3337 Gepost op: 18 juli 2013, 16:16:02 »
dege gefeliciteerd met jullie huis!

herkenbaar al dat geklus, wij hebben vorig jaar een huis gekocht en toen al veel verbouwd, maar de bruiloft kwam er (kwa budget) ff tussendoor waardoor er nog steeds niet geschilderd is buiten en de tuin nog een hel is.... schilderen toch echt dit najaar op de planning en de tuin wordt volgend jaar ben ik bang  :cool2:

inmiddels wel budget over voor een huishoudelijke hulp jeej :applaus: nu alleen nog een goeie vinden haha... kan niet wachten!! (werk zelf 40 uur, manlief zo'n 50-60 uur, dus een hulp kunnen we heeeeeel hard gebruiken... heb al een half jaar de ramen niet gelapt :s )

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3338 Gepost op: 18 juli 2013, 16:48:36 »
Aangezien t bij ons wel even duurt voor we een huis kunnen kopen en mn man al 31 is en ik 28 vonden we kids wel een logische stap.. Niet verwacht dat t zo snel zou gaan maar wel erg welkom, gelukkig ook nog een spaarcentje achter de hand ook..

Huishoudelijke hulp.. lekker.
Zelf kan ik geen 40 uur meer werken tenminste niet in de sector waar ik nu in werk en iets anders vinden in andere sector lukt tot nu toe niet.. Man werkt wel 40 uur (of meer als hij overuren draait) en ik werk nu maximaal 32 uur en hopelijk later max 28 uur.
Wel fijn met een kind op komst en over 3 weken ook een puppy!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3339 Gepost op: 19 juli 2013, 09:45:08 »
@Jorien lekker zeg! Een beetje hulp in  het huishouden als je zoveel werkt is nooit verkeerd.
Ik ben al een tijd werkeloos, dus heb de luxe dat ik teveel tijd heb om het huishouden te doen  :dry:
Haha.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3340 Gepost op: 20 juli 2013, 11:37:45 »
@flower! Mooi zeg die foto's!

En nee niet zwanger hoor, Rond ons trouwen leek het erop, ik was beroerd en overtijd, maar toen bleek er dus een cyste op mn eierstok te zitten, en die gooide het in de war...

misseagle: gefeliciteerd! Wat zal jij het heftig zwaar krijgen met kind en pup! succes

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3341 Gepost op: 20 juli 2013, 16:44:20 »
Gelukkig krijgen we de pup al over 2 weken en het kind pas over 8 maanden... En ik heb nog een man en een hoop familieleden.
Dus maak me er niet zo druk om ;)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3342 Gepost op: 20 juli 2013, 21:16:50 »
Dees: wat vervelend!!! is de cyste weggehaald?


Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3343 Gepost op: 21 juli 2013, 18:17:59 »
Huishoudelijke hulp hebben wij ook gehad, maar inmiddels verhuisd, dus moeten op zoek naar een andere.. Vond het heerlijk! Beide werken we fulltime, manlief zelfs 50+ uur, dus erg welkom! Heb ook een pesthekel aan het huishouden

Misseagle, gefeliciteerd! Bij ons verwacht iedereen nu ook dat we ieder moment zwanger zijn, heel irritant! Dat bepalen we toch altijd nog lekker zelf..


Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3344 Gepost op: 24 juli 2013, 12:24:13 »
Huishoudelijke hulp hebben wij ook gehad, maar inmiddels verhuisd, dus moeten op zoek naar een andere.. Vond het heerlijk! Beide werken we fulltime, manlief zelfs 50+ uur, dus erg welkom! Heb ook een pesthekel aan het huishouden

Misseagle, gefeliciteerd! Bij ons verwacht iedereen nu ook dat we ieder moment zwanger zijn, heel irritant! Dat bepalen we toch altijd nog lekker zelf..

Heel herkenbaar! Ik kreeg van een vriendin op mijn verjaardag een kaartje met; Gefeliciteerd, zwanger!
Natuurlijk als grapje bedoeld en nu we een huis kopen, krijgen we steeds meer de reactie; wanneer komt de derde verrassing dit jaar?

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3345 Gepost op: 27 juli 2013, 14:08:25 »
Herkenbaar die suggestieve blikken en vragen of je al zwanger bent... Kan me daar best over opwinden, moet ik niet doen maar stel dát het zover komt (of stel dat het niet lukt) wil ik dat toch liever zelf delen en niet zo uitgehoord worden... Maar goed, probeer me er maar niet druk over te maken, de meeste mensen die dicht bij ons staan weten wel dat het van mij nog even niet hoeft.

Hulp in de huishouding lijkt me ook heerlijk, hebben we het hier ook wel eens over gehad. Meer in de zin van dat ik het zat was dat ik, ondanks een fulltime baan waarbij ik langer onderweg ben en meer mee naar huis neem dan m'n lief, toch het meeste deed in het huishouden. Heb hem voor de keus gesteld: of hij gaat zijn aandeel doen, of hij betaalt een hulp die zijn aandeel overneemt. Hij was het wel met me eens dat het een beetje scheef liep. Dus hebben nu afgesproken dat we op maandagavond samen even flink aan de slag gaan. Werkt goed moet ik zeggen, samen werkt fijner dan alleen, maar kan me goed voorstellen dat dat geen optie is als een van beiden nog meer werkt!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3346 Gepost op: 29 juli 2013, 17:41:33 »
de cyste is vanzelf verdwenen!! HOERA HOERA HOERA!!!

Ik ben afgelopen week tante geworden van een weliswaar te vroege maar sterke tweeling!! Super mooie en prachtige meiden, Ik ben zo ontzettend verliefd!! Vandaag mocht ik ze voor het eerst vasthouden De ene de fles geven en de andere de luier verschonen, En het is allemaal zo klein en teer, maar zo volmaakt!!

Echt verliefd!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3347 Gepost op: 29 juli 2013, 18:15:38 »
Dubbelgefeliciteerd Dees..met je cyste en met je nichtjes..
fijn dat je cyste vanzelf verdwenen is, zonder medicijnen of operatie..

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3348 Gepost op: 30 juli 2013, 07:53:00 »
Gefeliciteerd Dees!!

Hier het de ouders verteld afgelopen vrijdag, ze waren zeer blij.. hadden het totaal nog niet verwacht!
Uiteraard hoopten ze er wel op maar wisten niet eens dat we al bezig waren hihi..

Maandag de echo dus ben erg benieuwd, vind het allemaal erg spannend! Had t niet zo snel verwacht :D
Maar ben er blij mee want manlief is ook al 31 en ik wilde sowieso voor mijn 30e aan kids beginnen of anders helemaal niet.. Dus ja, loopt tot nu toe goed ;-)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3349 Gepost op: 30 juli 2013, 08:36:18 »
Oh fijn Dees!!

Miseagle: leuk dat je ouders zo reageerde, hopelijk is de echo goed!

Wij zijn ook nog niet bezig met kinderen, willen eerst lekker samen genieten, onze huwelijkreis maken en misschien nog wat korte tripjes... Daarna zien we weer verder!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards