collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793884 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3375 Gepost op: 24 november 2013, 22:18:47 »
Ja, leuk!! Gefeliciteerd iedereen!  :applaus:

Wij gaan ook uit eten deze week (helaas bestaat er geen 31 november, dus we vieren het iets eerder) om ons half jaar te vieren! We gaan eten waar we ook de receptie en diner hebben gehad op onze trouwdag.

Wat leuk om weer hier van jullie te lezen. ^_^

Het fotoboek is inmiddels bij ons ook af, en we zijn eind september begin oktober op huwelijksreis geweest naar New York, dat was echt geweldig! We hadden elke dag het gevoel dat de wereld van ons was, samen op pad met heel de wereld aan je voeten, heerlijk!  B) De foto's daarvan moeten we nog laten afdrukken, maar die kunnen nog mooi in het album erbij. Hebben jullie nog een uitvergroting van een mooie foto van jullie trouwdag laten maken? Wij wel eentje, we zijn er erg blij mee!

Misseagle, wat gaat dat snel! Ik hoop dat je nog een goede zwangerschap zult hebben! Leuk dat jullie toch nog wat gedaan hebben op de dag van jullie halfjarig jubileum.

Jorien, wat lekker zo'n weekend weg! En ook een mooi aantal, 9 jaar bij elkaar! Wij zijn bijna 7 jaar bij elkaar, ook wel een mooi getal ;)

Leuk idee, Dege, een taart laten maken voor jullie 6-jarig samenzijn! Ik doe hier weer allemaal inspiratie op  :biggrin:

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3376 Gepost op: 24 november 2013, 22:49:41 »
Gefeliciteerd iedereen nog!

Lily enorm gaaf zeg, New York!

Wij hebben 2 foto's uitvergroot gekregen van onze fotograaf, 40x50cm, dus die hangen aan de muur in een mooie passe partout. En een schilderij van mijn schoonzusje wat we cadeau kregen. Krijg ook nog mijn bruidsboeket geschilderd door m'n mams.

Hier is ons half jaar nogal roemloos gepasseerd  :wink: Mijn zusje vierde die dag haar verjaardag, schoonzusje vierde vanwege haar aanstaande bevalling de verjaardag van haar dochter, ons nichtje, ook op die dag en we zijn bij de oldtimerbeurs geweest omdat m'n lief dat wel leuk leek en er niemand mee kon dus niks speciaals ter gelegenheid van, maar wel een leuke dag :D

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3377 Gepost op: 25 november 2013, 08:11:53 »
Ja vind t ook wel leuk om zo iedereen nog beetje op de hoogte te houden en contact te houden!
Want tis opeens van veel contact naar amper iets gegaan terwijl we zoveel gedeeld hebben!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3378 Gepost op: 25 november 2013, 18:20:49 »
Ik zag ineens weer leven in dit topic!!  :juggle: Wat leuk!
Hoe is het met iedereen?


Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3379 Gepost op: 25 november 2013, 22:42:39 »
Hee Marlie zie dat je ook zwanger bent! Gefeliciteerd joh!  :applaus: Alles in orde?

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3380 Gepost op: 5 december 2013, 13:22:21 »
Hallo dames,

Inderdaad ben ik ook weer zeer lang niet op het tf geweest. Nu in de pauze op mijn werk even tijd gemaakt.

Iedereen nog gefeliciteerd met het halfjarig jubileum. Wij zijn hiervoor afgelopen zondag uit eten geweest. En na 1 maand, kreeg ik van ml mijn trouwboeket in een kleinere versie. Andere maanden niets speciaals gedaan.

Onze trouwfotograaf is/was een vriend van ons. Maar de laatste tijd (sinds hij verhuisd is) hebben wij bijna geen contact meer met hem. Het lijkt erop dat hij ons ontloopt. Ga dus binnenkort wel zelf een trouwalbum maken, want als ik op hem moet wachten dan zijn we straks een jaar getrouwd en heb ik nog geen album. Kan dit alleen nu nog niet maken, omdat de 2 dvd's nu bij de ceremoniemeester zijn voor het afmaken van het gastenboek.


Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3381 Gepost op: 5 december 2013, 15:30:09 »
He Tam.. Goed gezien;) Gaat allemaal goed, voel me prima en buikje begint een beetje te groeien.. :applaus:

BiancaIngmar: Wat jammer dat jullie fotograaf/vriend zo lang de tijd neemt, en dat je nu zelf iets moet gaan maken,.
Wat lief van je man.. dat boeketje
« Laatst bewerkt op: 5 december 2013, 15:32:10 door Marlie »

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3382 Gepost op: 12 december 2013, 13:09:33 »
@Marlie gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat alles goed gaat! Hoe lang ben je nu heen?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3383 Gepost op: 22 december 2013, 09:33:45 »
Hey mede mei bruiden hoe is het met jullie?

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3384 Gepost op: 23 december 2013, 15:54:35 »
Hier gaat het goed, de tijd vliegt echt voorbij!  :applaus:

Bijna kerst en als 'getrouwde vrouw' en in ons nieuwe huisje hebben we goed uitgepakt. De hele kerstboom ligt vol met cadeautjes en we genieten lekker van elkaar. Wij zijn happy haha.
En bij jou?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3385 Gepost op: 23 december 2013, 21:36:09 »
Hier gaat het goed, de tijd vliegt echt voorbij!  :applaus:

Bijna kerst en als 'getrouwde vrouw' en in ons nieuwe huisje hebben we goed uitgepakt. De hele kerstboom ligt vol met cadeautjes en we genieten lekker van elkaar. Wij zijn happy haha.
En bij jou?

Absoluut geen klagen, heerlijk de getrouwde vrouw uithangen met kerst! Lekker.genieten met mn man en de honden, en natuurlijk de uk! Erg spannend allemaal

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3386 Gepost op: 23 december 2013, 22:50:50 »
Dees, leuk weer van je te horen.. Zag je goede nieuws al in het andere topic.. Nogmaals gefeliciteerd!!

Hier ook lekker aan het genieten van het getrouwde leven en het ukkie dat onderweg is..Kan me haast niet voorstellen dat de bruiloft nog maar 7 maanden geleden is.. Lijkt alweer zo lang terug..

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3387 Gepost op: 24 december 2013, 16:30:19 »
Lijkt me zo bijzonder om je liefde te bezegelen met een klein wondertje.
Helaas moet ik nog even wachten haha, maar geinet van jullie zwangerschap dames!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3388 Gepost op: 25 december 2013, 20:00:46 »
Dit jaar de eerste keer als getrouwd stel en gelijk de laatste kerst met zn 2en... Vreemd idee hoor... En helaas ben ik zelf hondsberoerd dus echt genieten is er ook nog niet bij hier...

Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3389 Gepost op: 25 december 2013, 22:44:49 »
Ja gek idee he Dees.. hier ook :D
Maar wel een heerlijk idee...
Nog minder dan 3 maanden hier, kan haast niet wachten!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3390 Gepost op: 29 december 2013, 17:00:08 »
Spannend MissEagle & Dees! Lijkt me inderdaad een gek idee!

Hier heerlijk genoten van onze eerste Kerst als getrouwd stel :D Niet dat het zoveel anders was dan voorgaande jaren maar toch ;) Kindjes moeten nog heel even wachten, eerst 'even' mijn studie afronden en hopelijk komend jaar ons eigen huis verkopen en verhuizen naar een meer kind-proof-huis.

Om dan gelijk hier ook de link maar even te spammen  :blush: Mochten jullie iets of iemand weten die graag in den Bosch wil wonen... https://www.facebook.com/aertvannesstraat39

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3391 Gepost op: 29 december 2013, 19:46:49 »
Gave voordeur! Hahaha. Ik hou van paaaars  :applaus:

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3392 Gepost op: 29 december 2013, 22:11:48 »
Haha ja hij is me eigenlijk iets te paars, kleur was in de winkel mooi maar even vergeten dat je met die kleur ook even naar buiten moet lopen  :blink: :P Lief wil het zo laten, van mij mag ie wel een tint of wat donkerder. Maar goed, het zij zo! Ziet er iig stukken beter uit dan het afgebladderde blauw wat het eerst was!

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3393 Gepost op: 26 januari 2014, 20:43:06 »
Leuk om weer van jullie te lezen hier! Ik zie het pas een beetje laat, maar toch ;)

Tam, ik weet helaas niemand die in Den Bosch een huis zoekt, maar ik hoop dat jullie verkoop voorspoedig gaat. Is er alweer nieuws?

Hier bevalt het getrouwde leven ook enorm. Ik ben zo blij met mijn man! :date: Iedere dag weer! Ook onze eerste kerst als getrouwd stel was erg leuk. Wij mochten namelijk ook aan onze familie vertellen dat we een kindje verwachten. Die mei bruiden lusten er wel pap van, haha! :biggrin: Erg leuk om dat allemaal te zien. En voor degenen die nog even wachten ook heel leuk om het nog in het verschiet te hebben! Mijn man helpt me erg nu, nu dat ik zwanger ben. Hij kookt bijna elke avond en helpt me ook meer in het huishouden. Ik ben nogal een controlfreak, dus dat ik het toelaat is ook een heel goed teken ;)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3394 Gepost op: 29 januari 2014, 12:11:05 »
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoever ben je al? Leuk zeg!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3395 Gepost op: 2 februari 2014, 13:04:42 »
Gefeliciteerd Lily! Hoop zwangeren inderdaad onder de meibruidjes! Dege jullie wachten ook nog bewust even als ik het goed begrijp?

Nog geen nieuws over ons huis helaas. Hebben afgelopen week wel een makelaar op bezoek gehad, binnenkort nog 2 gesprekken en dan gaat het ook op Funda e.d. Hebben gehoord wat een redelijke prijs voor dit huis zou zijn van de makelaar, lief moet nog een beetje aan het idee wennen want die had op iets meer gehoopt. Dus beetje checken bij andere makelaars of dat inderdaad reëel is en dan kijken of we het voor een scherpe prijs online kunnen zetten. Dan is het hopelijk snel weg :)

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3396 Gepost op: 2 februari 2014, 15:24:19 »
Ik hoop heel erg met je mee, Tam! Ik heb nog nooit ons huis hoeven verkopen (dit is ons eerste koophuis) maar het lijkt me een zenuwslopend iets. Mijn zus heeft vorig jaar ook haar huis verkocht, en het was relatief snel verkocht, maar wel ver onder de prijs. Ik hoop dat dat bij jullie beter gaat! Wel vervelend dat de makelaar de prijs meteen wat minder inschatte. Ik duim mee!

Volgende week dinsdag komt trouwens onze fotograaf op ons huwelijk (vader van een vriendin) op bezoek om te kijken wat we van zijn foto's hebben gemaakt in het ingeplakte fotoboek. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt! Verder heb ik komende woensdag weer een controle (16 weken) en dat vind ik toch altijd weer spannend. Ik hoop gewoon steeds dat alles nog goed is met ons kindje, al heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet het geval is. Toch is het spannend!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3397 Gepost op: 6 februari 2014, 12:54:58 »
Dege jullie wachten ook nog bewust even als ik het goed begrijp?

Ja dat klopt. Veel meegemaakt de afgelopen tijd, dus we genieten nu lekker van de rust en van ons samen.
Ook vrij jong getrouwd, dus we hebben nog alle tijd.

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3398 Gepost op: 11 februari 2014, 15:03:48 »
Wat een leuk nieuws, Dees en LilyRose! Van harte gefeliciteerd.




Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #3399 Gepost op: 11 februari 2014, 21:43:46 »
Dege, groot gelijk heb je!

Dank je wel, Bianca! Ik heb al een tijdje niks van Dees voorbij zien komen, ik hoop dat alles oké is? Of misschien zit ik net op andere plekken op het forum, dat kan natuurlijk ook.

Zojuist hebben we onze fotograaf over de vloer gehad die ons trouwboek heeft bekeken, het was erg leuk om zo weer terug te kunnen kijken met elkaar! Hij vroeg ook hoe we op de dag terugkeken, dus erg leuk. Ook leuk om de foto's weer uit de kast te halen. Ik ben echt steeds weer zo verbaasd als ik de foto's zie: Wat was ik mooi! (Dat denk ik normaal nóóit!). Fijne avond dus!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards