collapse

Auteur Topic: Bruidsmeisjes Kleding  (gelezen 83354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie

  • Gast
Bruidsmeisjes Kleding
« Gepost op: 26 april 2009, 21:46:13 »
Hoi allemaal!

Dinsdag ga ik samen met mijn bruidskindjes (4 en 7) kijken voor jurkjes die ze op de bruiloft aan kunnen.

Voor de grote bruidsmeisjes (mijn zus en schoonzus) zitten we te denken aan jurken van Bibliss of Catwalk (Bibliss) en nu lijkt het me leuk om voor de bruidskindjes ook iets in die stijl te doen (helaas hebben ze geen kindermaten bij Bibliss).

Heeft iemand een idee waar ik leuke bruidskindjesjurken kan vinden in de buurt van Amsterdam?

Thanxx!

Groetjes, Inge

sveb

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2009, 22:53:24 »
Bij de Dappermarkt zit een Turks? winkeltje waar ze bruidskleding voor kinderen verkopen.
Hier wil ik zelf ook gaan kijken in de zomervakantie, want de kinderen hebben momenteel een groeispurt.
De prijzen vallen ook reuze mee. Voor 50 euro heb je een super jurk voor een bruidsmeisje.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #2 Gepost op: 26 augustus 2009, 20:29:19 »
hallo allemaal...

ik heb een vraagje...
ik ben op zoek naar een site waarop leuke modelletjes staan voor jurkjes voor de bruidsmeisjes.

wij hebben er 2 van dan 4 & 6 jaar.
mijn moeder zal de jurkjes gaan maken.
wij trouwen in de zomer dus ik wil lekkere zomerse jurkjes niet van die hele lange modellen ze moeten goed kunnen bewegen.
misschien hadden of hebben jullie zelf bruidsmeisjes met mooie jurkjes?

plaats ze dan.. zou ik leuk vinden.


groetjes paula

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2009, 20:42:51 »
alle tips zijn welkom!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2009, 20:44:51 »
Als je even rondzoekt, zijn er veel die geslaagd zijn bij een winkeltje in spijkenisse (ik weet de naam even zo snel niet) daar staan heel veel modellen op :)

jelijn

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2009, 21:24:50 »
Ik weet niet wat voor soort jurk je zoekt, een echte bruidsjurk of een "feest"jurk die erna ook nog gedragen kan worden?!
Mijn schoonzusje heeft deze jurk zelf gemaakt. Je kunt hem zelf feestelijker maken door meer roesjes, laagjes, en "randjes" of veel eenvoudiger zonder allerlei toevoegingen. Kijk maar eens bij de voorbeelden (soms wel ff door de kleuren heen kijken!)
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Succes
Foto van "onze" jurk om je een indruk te geven van de voor en achterkant
foto's

voorbeelden feliz
stapvoorstap beschrijving

Angélique1

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2009, 14:43:45 »
Hallo allemaal!

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar bruidsmeisjes kleding voor mijn nichtje.

Je ziet over van die prachtige jurkjes voor meisjes die helemaal super zijn,

Maar nu is mijn probleem dat mijn nichtje groter is dan een maatje 176.

Zij is 13 en zit dus al ongeveer in maatje S.

Wij weet hiervoor een leuke zaak of website in de buurt van Ermelo?

Hoor graag van jullie allemaal!!

Hannielle

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2009, 14:45:25 »
vraag het eens bij een bruidszaak daar kunen ze je vast wel helpen!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2009, 16:06:12 »
op een van de sites van de bruidsmeisjestopic, staan super mooie jurken voor volwassenen en in arnhem hebben ze ook een leuke winkel waar je voor weinig een leuke jurk koopt wat bruidsmeisjeswaardig is.

hier

en hier
« Laatst bewerkt op: 29 september 2009, 16:10:28 door Kity »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #9 Gepost op: 29 september 2009, 16:58:13 »
Als ze 13 is, is het dan niet leuker om gewoon een mooie (gala)jurk uit te zoeken voor haar? Dat is wat volwassen, ik vind echte bruidsmeisjesjurken met lintjes en strikjes enzo niet echt leuk voor een pubermeisje.

marieke2010

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #10 Gepost op: 1 oktober 2009, 15:05:45 »
[quote name=\'Angélique1\' post=\'268718\' date=\'29 September 2009, 14:43\']Hallo allemaal!

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar bruidsmeisjes kleding voor mijn nichtje.

Je ziet over van die prachtige jurkjes voor meisjes die helemaal super zijn,

Maar nu is mijn probleem dat mijn nichtje groter is dan een maatje 176.

Zij is 13 en zit dus al ongeveer in maatje S.

Wij weet hiervoor een leuke zaak of website in de buurt van Ermelo?

Hoor graag van jullie allemaal!![/quote]

Hoi

Ik ga voor mijn eigen jurk en voor mijn bruidsmeisjes kijken bij Dahlia Bruidsmode in 's-Gravenzande, het jurkje Gaby is zo schattig. Ik heb daar volgende week een afspraak en heb er zo'n zin in!!!!!!!! Niet echt dichtbij Ermelo, maar je kan ze ook online bestellen,succes in ieder geval.

Groetjes,

Marieke

elleinad

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #11 Gepost op: 2 oktober 2009, 08:41:03 »
Als ik in de stad loop kom ik meerdere winkels tegen waar ze galajurken verkopen tegen een redelijke prijs. Dit zijn van die winkels, waar er maar 1 van is, maar volgens mij kun je die in elke stad vinden. Ik heb ze b.v gezien in Emmen, Zwolle, Enschede.
  Maar als je een beetje goed zoekt kun je bij een gewone kledingwinkel vaak ook wel wat heel leuks vinden. En dat kan dan vaker gedragen worden (is wel wat duurder).  Wat Inx zegt denk ik ook. Ik denk dat een meid van 13 het prettiger en leuker zal vinden om er een beetje volwassen bij te lopen. Mijn buurmeisje is 14 en mijn nicht 12, beide zijn het al behoorlijke "tutjes" , in positieve zin.

Angélique1

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2009, 11:24:30 »
[quote name=\'marieke2010\' post=\'269402\' date=\'01 October 2009, 15:05\'][quote name=\'Angélique1\' post=\'268718\' date=\'29 September 2009, 14:43\']Hallo allemaal!

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar bruidsmeisjes kleding voor mijn nichtje.

Je ziet over van die prachtige jurkjes voor meisjes die helemaal super zijn,

Maar nu is mijn probleem dat mijn nichtje groter is dan een maatje 176.

Zij is 13 en zit dus al ongeveer in maatje S.

Wij weet hiervoor een leuke zaak of website in de buurt van Ermelo?

Hoor graag van jullie allemaal!![/quote]

Hoi

Ik ga voor mijn eigen jurk en voor mijn bruidsmeisjes kijken bij Dahlia Bruidsmode in 's-Gravenzande, het jurkje Gaby is zo schattig. Ik heb daar volgende week een afspraak en heb er zo'n zin in!!!!!!!! Niet echt dichtbij Ermelo, maar je kan ze ook online bestellen,succes in ieder geval.






Hallo!

ik heb inderdaad contact opgenomen met dahlia bruidsmode en dit bevalt me helemaal!

Ze hebben ook gelegenheidskleding en daar zit de perfecte jurk tussen!

Het blijkt dat ze pas 2 weken geleden is begonnen en dus van de bruidsmeisjes geen voorbeeldjurken heeft hangen. Maar wij trouwen pas in juli 2010 dus ik heb afgesproken dat ik 4 maanden voor die tijd  nog even contact opneem.

Dan kan ik de jurken daar bekijken (als alles goed gaat met haar zaak) en kan ik de jurk op maar laten maken in de juiste kleur!

Ben echt helemaal blij!!!

Groetjes!

Groetjes,

Marieke
[/quote]

marieke2010

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #13 Gepost op: 2 oktober 2009, 12:38:53 »
Hoi Angelique,

Wat leuk dat je ook naar Dahlia gaat. ze vertelde inderdaad dat ze pas net begonnen zijn.Ik denk wel dat ze wat meer jurken zullen hebben over een tijdje , maar aan de ene kant ook wel logisch omdat ze pas net beginnen.Welke trouwjurk wil jij gaan passen? Ik ben helemaal weg van de jurk Do zucht, maar ik zeg elke keer weer dat ik dan weer jurk Dewi en dan weer jurk Do mooi vind en dan weer die en dan weer die haha. Waarvoor ga je niet wat eerder langs? wij gaan pas 19-11-2010 trouwen, maar ik ben veel te bang dat ik 'De ' jurk niet meer kan bestellen ofzo haha ben zo'n angsthaas.  By the way, volgens mij is die eigenaresse echt super aardig(tenminste zo klonk ze dan haha). In ieder geval veel succes, heb je al veel geregeld voor jullie huwelijk?

groetjes,
Marieke
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2009, 12:40:19 door marieke2010 »

Angélique1

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #14 Gepost op: 2 oktober 2009, 15:32:45 »
[quote name=\'marieke2010\' post=\'269630\' date=\'02 October 2009, 12:38\']Hoi Angelique,

Wat leuk dat je ook naar Dahlia gaat. ze vertelde inderdaad dat ze pas net begonnen zijn.Ik denk wel dat ze wat meer jurken zullen hebben over een tijdje , maar aan de ene kant ook wel logisch omdat ze pas net beginnen.Welke trouwjurk wil jij gaan passen? Ik ben helemaal weg van de jurk Do zucht, maar ik zeg elke keer weer dat ik dan weer jurk Dewi en dan weer jurk Do mooi vind en dan weer die en dan weer die haha. Waarvoor ga je niet wat eerder langs? wij gaan pas 19-11-2010 trouwen, maar ik ben veel te bang dat ik 'De ' jurk niet meer kan bestellen ofzo haha ben zo'n angsthaas.  By the way, volgens mij is die eigenaresse echt super aardig(tenminste zo klonk ze dan haha). In ieder geval veel succes, heb je al veel geregeld voor jullie huwelijk?

groetjes,
Marieke[/quote]


Hoi!!!

Nee ik ga daar tegen die tijd alleen naar toe voor kleding van mijn bruidsmeisje. niet voor mijn eigen jurk.

Ze hebben inderdaad super mooie trouwjurken, maar ik ga naar een gewone shop waar ze alles gewoon hebben hangen.

Ik kan echt niet kiezen vanaf een plaatje, aangezien ze pas een paar trouwjurken op voorraad heeft, dat is echt helemaal niets voor mij! :-)

Ik heb de trouwlocatie en de locatie van het feest al geregeld.
Ook de fotograaf is al geregeld.

Voor de rest moet ik nog doen:
Trouwjurk uitzoeken
Jurk voor het bruidsmeisje
Ringen uitzoeken
Uitnodigingen uitzoeken
Receptieboek en enveloppen doos bestellen via het internet
lintjes voor op de autos uitzoeken
trouwauto regelen

dus dat is nog aardig wat! hahah maar we hebben nog even de tijd.

Wel ga ik zeer binnenkort naar de bruidstuin in elburg om mijn bruidsjurk uit te zoeken! heb er nu al zin in!!

Groetjes!

marieke2010

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2009, 08:20:19 »
[quote name=\'Angélique1\' post=\'269665\' date=\'02 October 2009, 15:32\'][quote name=\'marieke2010\' post=\'269630\' date=\'02 October 2009, 12:38\']Hoi Angelique,

Wat leuk dat je ook naar Dahlia gaat. ze vertelde inderdaad dat ze pas net begonnen zijn.Ik denk wel dat ze wat meer jurken zullen hebben over een tijdje , maar aan de ene kant ook wel logisch omdat ze pas net beginnen.Welke trouwjurk wil jij gaan passen? Ik ben helemaal weg van de jurk Do zucht, maar ik zeg elke keer weer dat ik dan weer jurk Dewi en dan weer jurk Do mooi vind en dan weer die en dan weer die haha. Waarvoor ga je niet wat eerder langs? wij gaan pas 19-11-2010 trouwen, maar ik ben veel te bang dat ik 'De ' jurk niet meer kan bestellen ofzo haha ben zo'n angsthaas.  By the way, volgens mij is die eigenaresse echt super aardig(tenminste zo klonk ze dan haha). In ieder geval veel succes, heb je al veel geregeld voor jullie huwelijk?

groetjes,
Marieke[/quote]


Hoi!!!

Nee ik ga daar tegen die tijd alleen naar toe voor kleding van mijn bruidsmeisje. niet voor mijn eigen jurk.

Ze hebben inderdaad super mooie trouwjurken, maar ik ga naar een gewone shop waar ze alles gewoon hebben hangen.

Ik kan echt niet kiezen vanaf een plaatje, aangezien ze pas een paar trouwjurken op voorraad heeft, dat is echt helemaal niets voor mij! :-)

Ik heb de trouwlocatie en de locatie van het feest al geregeld.
Ook de fotograaf is al geregeld.

Voor de rest moet ik nog doen:
Trouwjurk uitzoeken
Jurk voor het bruidsmeisje
Ringen uitzoeken
Uitnodigingen uitzoeken
Receptieboek en enveloppen doos bestellen via het internet
lintjes voor op de autos uitzoeken
trouwauto regelen

dus dat is nog aardig wat! hahah maar we hebben nog even de tijd.

Wel ga ik zeer binnenkort naar de bruidstuin in elburg om mijn bruidsjurk uit te zoeken! heb er nu al zin in!!

Groetjes!
[/quote]
Hi meis,

Nou zo te zien heb je toch al meer dan mij geregeld haha. Echt stom maar de bruidsjurk in het eerste wat ik waarschijnlijk geregeld zal hebben. Ik weet het ,niet echt slim. Maar onze trouwlocatie zal in de maand dat wij trouwen niet vol zitten. Maar ik zal daar ind ook niet te lang meer mee wachten. IK kan wel begrijpen ja dat je vanaf een plaatje niet kan kiezen.Ze vertelde mij wel dat als de jurk totaal anders is dan op de foto's je niet hoeft te betalen. Volgens mij komt haar eigen trouwjurk daar ook vandaan. Ik vind het inderdaad ook wel jammer dat je niet alle jurken die op de site staan kan passen. Maar dan zou ik ook helemaal niet meer kunnen kiezen haha. Ik denk dat de prijzen dan ook een stuk omhoog zouden gaan. Ik vind het dus echt zonde om enorm veel  geld uit te geven voor een jurk die je een keer aandoet. Volgens mij hebben ze iets van 8 populaire jurken op voorraad uit elke stijl iets. Ik laat je wel weten hoe het was. Jij ook veel succes meis!

Groetjes,
Marieke

Cybie

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #16 Gepost op: 5 oktober 2009, 10:59:43 »
Wat is jullie mening over de kleur van de jurkjes?

Ik heb gehoord dat bruidmeisjes nooit in dezelfde kleur als de bruid mogen. Dus als de bruid een witte jurk heeft, moeten de bruidsmeisjes niet in het wit.
Dit omdat anders 'alle aandacht naar de bruidsmeisjes gaat' omdat ze er dan uitzien als 'kleine bruidjes'. De bruid schijnt dan in het niet te vallen.

Wat doen jullie? Hebben jullie dit ook wel eens gehoord??

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #17 Gepost op: 5 oktober 2009, 12:06:28 »
Mijn nichtje was ook in het wit, ze had een witte jurk met lila bloemen erop geborduurd. Mijn andere (volwassen) bruidsmeisjes waren in allerlei tinten blauw.

marieke2010

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #18 Gepost op: 8 oktober 2009, 19:05:03 »
Hallo,


Ik ben geslaagd voor mijn  jurk!!!! Ik ben zo happy ik had gisteren een afspraak bij Dahlia Bruidsmode. Ik was bloed, bloed, bloedje nerveus. Ik dus helemaal hyper daar aangekomen. Gelukkig was de eigenarese erg aardig en stelde ze me al snel op mijn gemak, na een lekker bakkie koffie wilde ik natuurlijk de jurken al zien. Ik pikte gelijk mijn jurk van voorkeur eruit en we gingen hem passen. Ik moest natuurlijk constant giechelen en toen ik de jurk aanhad en in de spiegel keek begon ik te janken :dry: . Echt ik moest gewoon janken als een klein kind. Mijn moeder gelijk zeggen dat ik ook andere jurk moest passen. en mijn bruidsmeisjes stonden echt met grote ogen te kijken waarom ik nou moest huilen :biggrin:  Maar ik wist gewoon al dat dit de jurk was. Uiteindelijk heb ik dus ook de eerste jurk besteld. Ik ben zo blij, ik heb ook gelijk mooie handschoenen en schoenen besteld. De jurken voor mijn bruidsmeisjes worden ook besteld. Hier waren nog geen voorbeeldjurken van op voorraad, maar de kwaliteit van de bruidsjurken is echt super dus de maten van m'n bruidsmeisjes zijn ook opgemeten en worden ook besteld.

Het is de jurk Dora.

www.dahliabruidsmode.nl(menu elegant)

groetjes,

Marieke een hele happy bruid.
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2009, 19:07:37 door marieke2010 »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #19 Gepost op: 31 juli 2010, 12:49:22 »
ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd maar krijg niet heel veel informatie,
maar ben benieuwd of iemand leuke winkels weet voor kleding voor bruidsmeisjes in de omgeving van overijssel,drenthe of gelderland.
heb al wel wat sites gevonden op internet, maar wil graag in een winkel kopen, zodat ik ook kan zien of de kleur goed is.
alvast bedankt :wink:

Daniëlle B

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #20 Gepost op: 31 juli 2010, 13:40:06 »
ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd maar krijg niet heel veel informatie,
maar ben benieuwd of iemand leuke winkels weet voor kleding voor bruidsmeisjes in de omgeving van overijssel,drenthe of gelderland.
heb al wel wat sites gevonden op internet, maar wil graag in een winkel kopen, zodat ik ook kan zien of de kleur goed is.
alvast bedankt :wink:

Kijk eens op de site van suits you well. Het is wat verder rijden maar zeker de moeite waard!

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #21 Gepost op: 31 juli 2010, 13:43:07 »
die site had ik inderdaad al gezien :wink:  ik zal eens kijken waar die zit, in ieder geval bedankt :wink:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #22 Gepost op: 31 juli 2010, 14:12:14 »
Ik zou naar Assepoester in Arnhem gaan (als het om volwassen bruidsmeiden gaat, kan ik uit je eerste post niet opmaken nl.), wel even een rustig moment uitkiezen... Veel jurken die geschikt zijn voor bruidsmeisjes, gelijk meenemen of laten verstellen en dan halen... :)

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #23 Gepost op: 31 juli 2010, 17:03:40 »
het gaat om kleine bruidsmeisjes 1 van 3 jaar en 1 van 4 jaar :wink:

Marry24

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #24 Gepost op: 31 juli 2010, 19:00:08 »
de jurkjes van suit you well heb ik op de beurs gezien en zijn het zeker waard om heen te rijden voor de prijs kwaliteit verhouding :biggrin: Eerder had je uckie in putten maar die bestaat volgens mij niet meer :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards