collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868555 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #650 Gepost op: 2 november 2012, 11:15:09 »
Andora: Wat vervelend dat jullie geen bericht hebben van de gemeente. Nu maar wachten tot december je hebt nog wel tijd maar het is wel lekker om dingen vast te kunnen leggen. Hopen dat het goed komt vast wel.

Veel plezier morgen, hopelijk vind je wat!

Anne_lyze: Jemig €750 is niet veel voor een fotograaf. Wonen jullie ook in omgeving groningen?

Miss eagle: zou je jullie to-do-list ook willen pben?? Ik ben ook zo bang dat we iets vergeten.

Geas: Wat heftig zeg zo een tumor. Wel mooi dat het goedaardig is maar het blijft een feit dat er iets in je zit wat er niet hoort.

Sannepan87: Een insulinepomp kan lijkt me een verlichting zijn als je er eenmaal aan gewend ben.
Tuurlijk geven we aan je doot als we wat missen op je to-do-list, maar ik heb nog niet iets kunnen vinden.

Klinkt super mooi jullie taart, wij willen graag 3 losse taartjes met rode bloemetjes erop en verder wit, vrij simpel. O ja en een trouwpaartje ofzo erop. Moest van mijn zus want die kwam met een verhaal over dat er wat in de trouwpaartjes zit en hoe meer er in zit hoe meer geluk ofzoiets. Ha ha ik vond het wel grappig dus oke. Nou ja zoiets was het geloof ik.

Ik heb geen idee wat de kosten zijn voor haar en make up dus kan niet zeggen of jou prijs redelijk is. Mijn vriendin doet mijn haar en schoonzus make-up, ik heb geen idee wat ze ervoor willen hebben, misschien wel slim om dat te vragen.

Lekker uit eten geweest? Nog gefeliciteerd.

Crista: Gefeliciteerd met het vinden van de auto, weer een stapje in de goede richting.

Mootje: Wat super spannend een huis, nu maar wachten op een reactie maar wachten kan lang duren succes en hou ons op de hoogte.

Kim89: Ik ken dat gevoel dat je wat wil regelen maar niet weet wat, al zijn er nog veel dingen maar die kunnen we nu nog niet doen. Daarom gaan we ook een to-do-list maken kunnen we kijken wat er nog moet gebeuren. Gelukkig hebben wij bedankjes waar veel werk in zit dus kan ik daar mee bezig.

Nachtmerries daar heb ik ook last van gehad op dit moment niet zoveel ha ha.

Wat een dillema met je haar. Je zou je nichtje nog een kans kunnen geven en als je wel haar kiest moet ze denk ik goed oefenen bij jou. Het scheelt misschien dat ze er de hele dag bij is dus ze kan het halverwege de dag nog bijwerken.
Mijn vriendin doet mijn haar en het is haar eerste keer dat ze een bruidskapsel doet met lang haar, ik ben er best zenuwachtig over of het haar gaat lukken. Maar ze gaat veel oefenen op zo een kapperspop en op mij en dan verschillende stijlen dus dat vind ik wel leuk.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #651 Gepost op: 2 november 2012, 11:30:21 »
Ik had jullie verteld dat we bij een huis zijn wezen kijken.... Daarna hebben we meteen een hypotheek gesprek gehad en een bod op het huis uitgebracht! Het zou een aantal dagen gaan duren voordat we wat zouden horen. Maar 2 uur laten werd ik al gebeld! Ze hadden al contact gehad met de verkopers en de bank! :biggrin: Ze deden een tegenbod en hiermee zijn wij accoord gegaan! :biggrin: Volgende week dinsdag gaan we de koopakte tekenen en 14 Januari krijgen we de sleutel! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

We zijn zo blij! :biggrin: En ik kom weer in mn eigen woonplaats te wonen, ik heb er heel erg heimwee naar...
We wonen nu al wel samen maar dit huisje had mn vriend al voordat hij mij leerde kennen dus ik vind het zo leuk dat we nu samen onze woning krijgen en dan volgend jaar ook nog trouwen! :wub:

De trouw voorbereidingen gaan hier rustig verder. Gisteren een brief ontvangen van de fotograaf over de vervolg afspraak en de betaling, 50% voor de bruiloft en de rest als we het album op komen halen, dat is zo'n 10 tot 14 weken na de bruiloft. En verder ben ik nog aan het wachten totdat de jurk binnen is en ik kan gaan kiezen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #652 Gepost op: 2 november 2012, 11:34:18 »
Mootje, Wat ontzettend leuk en spannend. Gefeliciteerd met je huis, heerlijk om samen iets op te gaan bouwen.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #653 Gepost op: 2 november 2012, 15:10:23 »
Hallo meiden,

Alweer even geleden! Het is ook zo druk geweest de laatste tijd op mijn werk :blush:

@ Mootje, gefeliciteerd met jullie toekomstige huis! Nog iets leuks om naar uit te kijken. Jullie krijgen al lekker snel de sleutel, moet er veel gebeuren in het huis? Of enkel alleen een likje verf, meubels erin en klaar.

@ Miss eagle, kan de to-do-list ook naar mij gepbt worden? Ben ook zo bang dat ik iets vergeet.

Qua taart ben ik, samen met twee vriendinnen van plan om de taart zelf te maken. We willen een 3 lagen maken en dan wit met groene accenten.

Ik heb normaal ook niet echt last van nachtmerries, maar zo af en toe heb ik een nachtmerrie over de bruiloft. Dat we bijv. vergeten dat we die dag trouwen en we te laat komen voor onze ceremonie en dat soort gekke dingen...

Verder hebben we het qua plannen nog steeds erg rustig, we zijn ons nu aan het focussen op wat voor decoratie, bedankjes etc. we willen en of we het zelf gaan maken of toch gaan kopen.

Daarnaast moeten we nog een datum prikken om een keer voor trouwringen kijken, maar we zijn er nog steeds niet helemaal uit wat we precies willen. Misschien moeten we gewoon een keer langs een juwelier gaan.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #654 Gepost op: 2 november 2012, 17:23:04 »
@ Carien: Leuk, zo'n datum om in ondertrouw te gaan :D

@ Andora: Nog steeds niks gehoord van de gemeente? Heel veel plezier morgen, geniet ervan!!

@ Joda: ja we zijn heerlijk uit eten geweest gisteren! Het was gezellig :D Lagen vrij laat op bed en moest er vanmorgen om kwart voor 6 uit, dus ben nu best moe  :dry: Jullie taart klinkt ook erg leuk! Ik vind simpel juist vaak mooier dan al dat drukke gedoe!

@ Mootje: Gefeliciteerd met jullie huis!! Moet er veel aan gedaan worden?? IK hoop niet zoveel als aan ons huis haha maar misschien vinden jullie klussen wel heel leuk! ;) Ik moet bij onze fotograaf nog eens navragen wanneer wij moeten betalen, we hebben wel al een aanbetaling gedaan van 150 euro.

Wij hebben gisteravond een mail gekregen dat we 29 januari taartvullingen mogen komen proeven, ben erg benieuwd. Heb er nu al zin in! Verder vanmiddag contact gehad met een decorateur, moet vanavond even een mail maken met wat we ongeveer allemaal willen en dan laat hij weten wat er kan en hoeveel het kost. Ben benieuwd!

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #655 Gepost op: 2 november 2012, 18:00:09 »
@mootje! Gefeliciteerd met jullie huis!!

Ik was vanmorgen even gaan kijken bij het boekenfestijn in eindhoven, een boekenbeurs die door heel nederland gaat. Ik bedacht me ineens dat ik daar misschien wel wat voor mijn goodiebags voor de kids kon vinden!
Naast een leuke puzzel en nog iets om te knutsellen, vond ik voor de jongens een krasblok met kastelen en ridders (wij trouwen in een kasteel dus beter kan haast niet)! En voor de dames vond ik een barbie bruid kleurboek! Een heel kleurboek vol alleen maar met barbie al bruid! Ik ben weer helemaal blij dat ik dat heb kunnen vinden haha :D

Wat betreft mijn kappers drama ben ik er nog niet over uit. Dat nichtje is overigens ook alleen de avond uitgenodigd hoor, maar die woont iig nog in de buurt om mijn haar te komen doen! Nog maar eens goed overdenken en eens kijken wat de vriend van mijn vriend vraagt als goede kapper zijnde ;)

Wie zijn er bij jullie trouwens allemaal uitgenodigd op de ceremonie? En mogen er dan ook nog zo mensen binnen komen lopen of mogen alleen de mensen met een uitnodiging bij jullie binnen?
Wij houden onze ceremonie heel klein, onze ouders, broers en zussen met aanhang en kids, mijn AS zijn beste vriend, en zeg maar een stuk of 6 beste vrienden van mij. Daarnaast komen er 1 oom en tante van mijn AS omdat zijn oom onze fotograaf is.
Verder zijn alle andere ooms en tantes, neven en nichten en andere mensen die willen komen niet welkom. En omdat wij in het kasteel trouwen, waar men niet zo maar binnen mag lopen mogen alleen de mensen die een uitnodiging hebben naar binnen. Men kan dus ook niet ff snel binnen lopen oid.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #656 Gepost op: 2 november 2012, 19:00:55 »
@ Kim: leuk spul voor die goodybags, erg toepasselijk!
Succes nog met je kappers dillema, anders misschien gewoon de voors en tegens eens opschrijven voor elke kapper? Misschien dat je er dan uitkomt?

Wij hebben voor de ceremonie as zijn oma, ouders, broers met aanhang en zijn best vriend met diens vrouw. Van mijn kant mijn ouders, mijn broers met aanhang en mijn beste vriendin. Dus eigenlijk alle daggasten. Mijn oom gaat filmen dus die is er ook bij en natuurlijk de fotograaf. Verder zijn er zowiezo al vrienden en familie die daar naar toe willen komen. Bij ons is het openbaar, dus wij kunnen niet zeggen dat mensen er niet in mogen. Maar met alle daggasten en de ambtenaar zitten we al op 23 man en er is plek voor 56 man. Met een beetje geluk wordt dat opgevuld door voor ons bekende mensen en niet door de duitse toeristen  :sleep:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #657 Gepost op: 3 november 2012, 19:21:36 »
Wij hebben uitgenodigd, mijn moeder, schoonouders, broer, zus, hun aanhang, zwager en aanhang, aantal vrienden, oma's en een nichtje met aanhang die wij ook als vrienden beschouwen. Wij komen op ongeveer 22 mensen. Er is ruimte voor 70 mensen in het kerkje, wat mij betreft zijn er anderen welkom het liefst wel die ik ken.
Ik vind het wel een mooi idee dat mensen speciaal voor ons de moeite nemen om erheen te gaan.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #658 Gepost op: 4 november 2012, 13:02:40 »
Sorry dames voor de late reactie maar hebben hier internetproblemen gehad.

Onze trouwauto wordt een excalibur cabrio crème wit. Voor de daggasten hebben we een kleine Amerikaanse schoolbus geregeld.

Vrijdag zijn we nog kort gaan kijken naar trouwringen. We wilden eigenlijk de ringen laten maken door een vriendin maar heb op internet gezien dat een fabrikant van trouwringen precies heeft wat we willen. Helaas had de juwelier de desbetreffende ring niet in de collectie maar hij gaat hem op zicht laten komen van de fabrikant en dan hebben we over 2 weken een afspraak.

Bij deze juwelier maken ze afspraken voor het bekijken van trouwringen omdat ze daar graag de tijd  ( 1 1/2 uur) voor nemen.

Ben benieuwd dus!


geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #659 Gepost op: 4 november 2012, 16:23:10 »
Bedankt voor de ieve reacties :) Ik moet di 13 nov naar de chirurg, dus dat even afwachten.

@Mootje, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

@ceremonie mensen, wij hebben best veel... daggasten zijn al 50, en daarbij komt onze vrienden club en heel wat collega's van beiden naar de ceremonie, maar die blijven niet eten. Wij hebben dus ondergeveer 70 mensen bij de ceremonie, schat ik.

@Crista, een cabrio! ff googelt en mooie auto, maar gaat je haar niet in de war? haha daar zal ik me dan weer druk over maken. We hebben zelf een cabrio, vind de wind door de haren heerlijk, maar niet met bruidskapsel, hoewel als je je haar vast hebt zal dat wel meevallen.
AS heeft zojuist de auto geregeld, een audi A7 S-line, een witte. En hij is zelf chauffeur, dat wilde hij graag, haha.

O en ik heb mijn jurk ook op de mail gezet inmiddels :)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #660 Gepost op: 4 november 2012, 16:48:27 »
Mootje, gaaf zeg! Gefeliciteerd! Moet er veel aan gebeuren?

Geas, mooie jurk hoor!

Wat betreft de Ceremonie, wij hebben ca 45 daggasten, familie en vrienden, die dus sowieso aanwezig zullen zijn bij het burgerlijk huwelijk en bij de kerkelijke inzegening. Burgerlijk huwelijk is wel besloten, maar kerkelijke inzegening niet. Dus als mensen willen komen dan mag en kan dat. Alleen verwacht ik niet dat dat gebeurt. Ja, misschien de buurt als we ze niet als daggasten uitnodigen.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #661 Gepost op: 4 november 2012, 17:53:38 »
@Svlok, Sannepan, Carien: Het huis is een jaar oud, alles is nieuw, en de muren wit, dus er hoeft eigenlijk niets aan gedaan te worden! :biggrin:
We willen 1 muurtje schilderen en verder is het even goed schoonmaken.


Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #662 Gepost op: 4 november 2012, 20:54:40 »
Bij onze plechtigheid verwachten we minimaal 20 personen ( zijn ook de daggasten ) maar locatie is geschikt voor 40 personen en verwacht ook dat er nog meer mensen komen kijken. Daarbij is een burgerlijk huwelijk altijd openbaar dus ja we zien het wel

@ geas verwacht dat mijn haar wel goed blijft zitten. Heb ook kort haar. Daarbij vertelde het verhuurbedrijf dat we de kap ook omhoog kunnen dien en voordat we bij de locatie van de plechtigheid zijn kan de chauffeur de kap naar beneden doem. Doen ze schijnbaar wel vaker.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #663 Gepost op: 4 november 2012, 22:11:43 »
moootje, gefeliciteerd met je huis! Dat is snel geregeld zeg, heerlijk! Is het jullie eerste huis samen?

Heb mijn jurk op email gezet! Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden,

groetjes,

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #664 Gepost op: 4 november 2012, 22:16:41 »
@ Anne_Lyze: ik heb gelijk even gekeken! Ik vind m je heel mooi staan en waar moet jij afvallen?  :blink: Ik zou zo niet zien waar de jurk te strak zit hoor! En wat een enorme sluier heb je erbij!! Vind het heel leuk, maar zou er zelf niet aan moeten denken hihi.. Is het niet enorm zwaar??

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #665 Gepost op: 4 november 2012, 22:18:46 »
hahaha dat is nog niet mijn sluier hoor, wordt een iets kleiner, zo'n grote staat wel heel theatraal he??

Hij zit vooral te strak om mijn heupen, maar heb de minst erge foto opgestuurd haha ;) Ik ben 2 jr geleden door medicijnen 12 kg aangekomen, en nu al 6 afgevallen, dus ben goed op weg!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #666 Gepost op: 4 november 2012, 22:20:24 »
@Gea, hele mooie jurk, is dat een Rembo Styling jurk? Hij staat je prachtig, heel elegant!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #667 Gepost op: 4 november 2012, 22:25:39 »
@ Geas: Volgens mij heb ik, als ik het me goed herinner, in het trouwenin2013 topic al gereageerd op jouw jurk. Kan dat, dat je m daar naar hebt gemaild? En anders bij deze nog een keer: ik vind m heeel mooi!! (wil niet dat je het gevoel hebt dat ik je negeer  :blush:)

@ Anne_Lyze: Oh, dat is flink ja, 12 kg door medicatie. Vervelend hoor! :( Hoeveel weeg je nu dan als ik vragen mag?
Op deze foto is het in ieder geval niet te zien. En snap ik, dat je een kortere sluier neemt!! ;)

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #668 Gepost op: 4 november 2012, 22:55:51 »
Dames vraagje... Mag ik mij misschien bij jullie aansluiten en ook op de mail? Ga in Juli trouwen maar niemand heeft zich nog aangemeld. Wil ook zo graag meekletsen en mijn jurk showen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #669 Gepost op: 4 november 2012, 23:14:14 »
@ Geas: Volgens mij heb ik, als ik het me goed herinner, in het trouwenin2013 topic al gereageerd op jouw jurk. Kan dat, dat je m daar naar hebt gemaild? En anders bij deze nog een keer: ik vind m heeel mooi!! (wil niet dat je het gevoel hebt dat ik je negeer  :blush:)

@ Anne_Lyze: Oh, dat is flink ja, 12 kg door medicatie. Vervelend hoor! :( Hoeveel weeg je nu dan als ik vragen mag?
Op deze foto is het in ieder geval niet te zien. En snap ik, dat je een kortere sluier neemt!! ;)

@ Sannepan heb je even een pb gestuurd, ben nou niet zo b lij met mijn gewicht dat ik dat zo vrank en vrij ons forum zet  :whisper:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #670 Gepost op: 5 november 2012, 08:19:21 »
Svlok: Inderdaad gewoon langs een juwelier gaan, daar krijg je zoveel te zien dat jullie er vast wel achter komen wat jullie zeker wel en niet mooi vinden.

Crista: Spannend het wachten op de ringen, wat voor ringen zijn het? Wel fijn als de juwelier ruim de tijd voor je neemt, toch een beslissing waar je als het goed is je hele leven mee rond gaat lopen.

Geas: Mooie jurk hoor, die ketting en bloem in je haar horen er ook bij toch? Staat echt allemaal heel mooi.

Anne_lyze: Jou jurk is ook erg mooi, ik vind die sluier wel heel mooi maar lijkt me inderdaad ook lastig. Wordt die van jou wel lang.
Wat goed als zoveel afgevallen maar je ziet er heel mooi uit hoor. Ik ben ook mede door medicijnen veel aangekomen ben nu 19 kg kwijt nog 1 kg en dan is het streven bereikt. Maar die ene in erg lastig.

Saartjuh: Van mij mag je aansluiten, juni, juli scheelt maar 1 letter toch;-) Klets gezellig mee.

Zo nu snel aan het werk ik ben al laat. Doei

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #671 Gepost op: 5 november 2012, 09:27:33 »
@ kim, wat leuk dat je nu ook wat vermaak voor de kinderen hebt gevonden. Zullen ze vast erg blij mee zijn.

@ ceremonie: We hebben ervoor gekozen om familie en vrienden die we regelmatig zien uit te nodigen. We komen op ongeveer 40 daggasten, er mogen bij ons geen mensen binnenlopen, op de kaart van de avondgasten staat ook niet vermeld hoe laat we gaan trouwen.

@ Crista, erg mooie auto!

@ Geas, een Audi is ook een super mooie auto. Wij zijn er nog niet helemaal uit wat voor auto het wordt. We gaan sowieso een auto van mijn opa of oom gebruiken, maar ze wisselen nogal vaak van auto dus wordt nog even afwachten wat ze volgend jaar hebben :p

@ Mootje, dat is helemaal fijn zo'n nieuwbouw huis. Jullie kunnen er echt direct in! Heerlijk hoor.

@ Anne_Lyze, mooie jurk, staat je goed.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #672 Gepost op: 5 november 2012, 09:30:35 »
Anne_lyze: Jemig €750 is niet veel voor een fotograaf. Wonen jullie ook in omgeving groningen?

.


Hi Joda, we wonenn in Zwolle, dus onze fotograaf moet wel een eindje rijden voor ons, maar dat zit bij de prijs is,

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #673 Gepost op: 5 november 2012, 09:32:54 »
Dankje!!! Joda idd maar een lettertje haha en hier is het gezellig heb ik al gemerkt.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #674 Gepost op: 5 november 2012, 11:24:25 »
@Anne_Lyze: We wonen al 2 jaar samen in een huur woning. Deze had mijn vriend al voordat hij mij leerde kennen. Dus dit gaat de eerste woning worden die echt van ons samen is! :biggrin:

En wat staat de jurk je mooi! Sluier idd wel erg lang!

@Geas: Ik heb net je jurk bekeken op de mail. Heel erg mooi, vooral die steentjes, ik hou wel van bling bling! En de ketting staat er ook erg mooi bij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards