collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868554 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #775 Gepost op: 13 november 2012, 23:02:14 »
@ Andora, wat fijn dat het nu definitief is, ik vond dat zelf wel een heerlijk gevoel, dan kan het aftellen echt beginnen!

@Sannepan, succes morgen met de pomp! Ik ben benieuwd, een goede vriendin van me heeft hem al 5 jaar en is er nog steeds erg blij mee! toi toi toi

@Singha, oei spannend dta de ringen er zijn, ik ben benieuwd! Hebben jullie ze ook verzekerd?

@ Sjaantje/Sannepan, helden dat jullie er ook nog een verbouwing naast doen. Wij denken ook over verhuizen ivm mogelijk nieuwe banen, maar aan klussen moet ik nu echt even niet denken. Maar voor jullie is het gelukkig ruim voor de bruiloft afgerond. Helemaal als je nu geen echt eigen plekje hebt kan ik me voorstellen dat het pittig is.

Waar zijn wij nu mee bezig; volgende week hebben we een afspraak met een DJ, ik ben met de locatie de kleuren aan het afstemmen, zodat het iig niet vloekt bij elkaar, en @joda we gaan idd zelf de trouwkaarten ontwerpen, volgende week een afspraak met mn bruidsmeisjes/cm er om onder het genot van wijntjes leuke dingen te bedenken voor het programma, decoratie enzovoort.

Tot slot vandaag op mn werk met 1 van de designers gesproken of hij wil helpen met het bedankje ontwerpen. Dat gaat ws helemaal goedkomen, we gaanvoor twee beugelflessen (van de brouwerij waar ik werk) met etiketten ; 1 van mij en 1 van AS samen in 1 two-pack!! Biertjes staan symbool voor onze ontmoeteing (zie save the date kaartje, zijn hobby, mijn werk)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #776 Gepost op: 14 november 2012, 10:59:32 »
Ik lees dat er nog een paar meiden aan het verhuizen/klussen zijn! Leuk hoor! Wij krijgen 27 dec de sleutel, 2 weken vervroegd! Dus we zijn al lekker aan het opruimen hier. En het leukste, naar woonwinkels om ideetjes op te doen! :biggrin:

@Andora: Fijn dat het nu allemaal vast staat. Wij trouwen ook op 7 juni maar dan om 12.30. Is 16.00 ook de tijd die jullie wilden?

@Sannepan: Succes vandaag!

@Singha: Mooi he gel en acrylnagels! Ik heb nu gel maar acryl heb ik ook een tijd gehad. Ik heb hier al eens een plaatje neer gezet hoe ik ze graag wil hebben. Deze week moet ik weer even een afspraak maken om nieuwe te laten zetten, ze zitten er weer 3 weken op!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #777 Gepost op: 14 november 2012, 12:42:50 »
Ik ben super blij dat het definitief is. 16 uur was inderdaad ook de tijd wat wij wilden. We hebben in gedachte:
16.00 trouwen
+/- 16.45 taart en proosten
17.15: fotoshoot
18.30/18.45 fingerfood tot +/- 21.00/21.30
en daarna dj en feest  :biggrin:
we doen ook alles op 1 locatie en we hopen dat iedereen er ook om 16.00 uur is om samen de dag/avond met ons te vieren.

Kim: misschien zie ik je dan nog wel. Ik heb het op dit moment op de planning staan voor zondag. Wat voor bedrijfje is het?

klussers: veel succes met het starten/afronden van het klussen. Wij zijn in mei verhuisd,  ik vond het nog een hele klus.

Joda, ik heb inderdaad gemaild. Kwam allemaal goed zei ze :) Gelukkig heb ik over de rest geen twijfels *klopt af*

Singha: veel plezier met je pre wedding shoot! En met de ringen natuurlijk ;)

Nagels: ik ben momenteel ze aan het laten groeien, zodat ik zometeen er mooi gelnagels op kan laten zetten. Maar dat groeien gaat zo goed, dat ik toch denk aan zo'n gellaagje. Aan de andere kant moet ik niet te hard juigen, ze breken ook zo weer af  :blink:

Anne_lyze, die bedankjes klinken echt gaaf :)

Nu het bij ons echt vaststaat, gaan we actiever op zoek naar de fotograaf en dj. Dan kunnen we het gelijk vastzetten. Het is idd zo'n moment van: Yeey, we gaan trouwen!

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #778 Gepost op: 14 november 2012, 15:13:28 »
@andora Ik sta in de stand van Bas Rombouts fotografie! Zou leuk zijn om elkaar daar tegen te komen ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #779 Gepost op: 14 november 2012, 21:12:47 »
Nou dames, de oefen pomp zit erin hoor! Dinsdag gaat het echte werk beginnen! Moet wel zeggen dat ik ff moet wennen aan dat ding op mijn buik, ik voel m heel de tijd zitten. Maar ik geloof dat dat nog wel gaat wennen! ben benieuwd hoe ik het ga vinden met slapen en de komende dagen. We gaan vrijdag namelijk een dagje shoppen, dus dit is wel de ultimate test haha!

@ Anne_lyze: het is inderdaad erg pittig soms. Ik moet zeggen dat ik hele lieve schoonouders heb hoor, maar ben het soms wel ff beu! Nog ff volhouden en dan hebben we ons eigen plekje weer :) Ik kan niet wachten!
Spannend de DJ! Wat voor soort muziek willen jullie zo'n beetje op de feestavond?
Leuk de bedankjes, zeker met de achterliggende gedachte!

@ Mootje: Fijn dat jullie de sleutel eerder krijgen! Kan bij jullie ook het klussen gaan beginnen! Ik ben zoooooo blij dat wij er bijna vanaf zijn, moet me soms zowat naar het huis slepen. Maar moet zeggen dat het de laatste tijd erg hard gaat, dus daar ben ik heel blij mee :)

@ Andora: lekker joh dat het nu vaststaat! Nu alles eromheen gaan plannen, leuk!

Ik heb vandaag een brief gehad dat mijn jurk binnen is! Heb gelijk een afspraak gemaakt: 1 mei mag ik gaan passen om af te spelden. Heb die ochtend ook de kapster/visagist geregeld, dus dan kan ik gelijk het hele plaatje zien!! Heb er nu al zin in  :applaus:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #780 Gepost op: 15 november 2012, 08:37:10 »
leuk om dta samen te plannen Sannepan, gaaf denk ik!!!

Qua muziek, ik denk er wel over om een soort programma met de dj af te spreken iets als:
- start beetje groovy, lounge muziek
- openingsdans
- dansnummers uit 2000-2012: I'v got a feeling etc
- 80's en 90's feest nummer
- dan weer nummers van nu?

jullie?
x

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #781 Gepost op: 15 november 2012, 08:56:37 »
En nog iets om te delen, ons "save the date"  kaartje, hebben we 2 maanden geleden verstuurd en helemaal zelf ontworpen door mn AS:
      Wow wat een gaaf kaartje!!!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #782 Gepost op: 15 november 2012, 10:19:26 »
@ Anne_Lyze: Ja heel gaaf, heb er zo'n zin in! Onze cm en mijn moeder gaan mee naar het passen van de jurk, de cm is er ook bij als de kapster bezig is. Kunnen hun gelijk overleggen wat zij met haar haar wil doen :)

Zo, jullie hebben helemaal in gedachten wat voor soort muziek jullie de gehele avond willen!!
Wij zijn nu aan het bedenken wat voor muziek we willen voor de openingsdans, dat moeten we begin december doorgeven! De rest van de avond bekijkt de band wat het beste aansluit bij het publiek, dus we zien het wel :) Waarschijnlijk wordt het top 40 muziek in combinatie met jaren 70 - 80 muziek. Ben benieuwd!

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #783 Gepost op: 15 november 2012, 11:22:07 »
gisteren een paar dingetjes in gang gezet.



Afspraak gemaakt bij notaris voor informatie huwelijkse voorwaarden en of we evt gelijk een testament moeten maken

Bruidszaak email gestuurd of ik de jurk zodra hij binnen is nog een keer mag passen ipv paar maanden van te voren en of ze een plaatje hebben van de jurk aangezien ik hem nergens online kan vinden ( jurk was met het passen niet mooi omdat hij niet helemaal dicht kon van achteren en wil jullie ook graag mijn jurk op de mail laten zien)

Met "ceremoniemeester" ( getuige van ons, op de dag zelf hebben we iemand ingehuurd maar zij is de ceremoniemeester in de voorbereidingen en
voor op de uitnodiging) overlegt hoe mensen haar kunnen bereiken. Hebben nu een speciaal e-mailadres aangemaakt.

En heb samen met vriendlief ( gebruik woord verloofde eigenlijk nooit hihihi) begonnen aan het bedenken van de tekst voor op de trouwkaart.


Morgen hebben we nog een afspraak bij een juwelier die de trouwringen heeft die wij op een plaatje erg mooi vinden. Nu hopen dat ze in het echt ook mooi zijn.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #784 Gepost op: 15 november 2012, 19:15:43 »
@ Crista: Zo, veel gedaan inderdaad!
Mijn as en ik hebben ook een gezamenlijk e-mail adres gemaakt voor de bruiloft. Die we gebruiken we voor informatie aanvragen, offertes en het vastleggen van afspraken. Echt ideaal!

Veel plezier morgen bij het zoeken naar ringen.

Wij willen onze locatie graag decoreren. Via mijn broer hebben we wel een decorateur gevonden, maar we wachten nog af wat hij van plan is en wat het bij hem gaat kosten. Ondertussen kijken we ook verder. Bij 1 moesten we minimaal €2500!! euro besteden, een ander kwam op 1083 euro. Vind dat beiden wel heel veel geld  :blush: heb nu voor vrijdagavond 30 november een afspraak gemaakt, dan moeten we onze ideetjes enz meenemen en dan gaan we weer bij een ander praten. ben benieuwd waar hij mee komt! :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #785 Gepost op: 15 november 2012, 21:27:42 »
@Sannepan, vind dta decoreren ook lastig. IK wilde dat eigenlijk zelf doen, ipv door een bedrijf, maar weet niet hoe reeel het is om zelf bossen bloemen neer te zetten, balonnen op te hangen enz.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #786 Gepost op: 15 november 2012, 21:41:08 »
@ Anne_Lyze: Wij wilden het eigenlijk ook zelf doen, maar wij zijn beiden niet zo creatief. Ikzelf let eigenlijk altijd heel goed op details en ik zou het jammer vinden als ik dat op mijn eigen bruiloft zou moeten missen. Vandaar dat wij het uit willen besteden, maar dan wel voor een normaal bedrag! Dus als dat niet gaat, zullen we toch zelf aan de slag moeten ;)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #787 Gepost op: 15 november 2012, 21:44:49 »
hahahaha, anders kunnen we altijd elkaar nog inhuren in het juniforum ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #788 Gepost op: 15 november 2012, 22:02:07 »
Hahaha inderdaad, dat zou nog een optie zijn  :biggrin: Wie trouwt er hier niet op 28 juni?? ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #789 Gepost op: 15 november 2012, 22:06:50 »
Wie is hiero trouwens Karlijn??  :blink: Ik zie wel een voorstel mail maar daar staat geen forum naam bij  :dry:

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #790 Gepost op: 15 november 2012, 22:31:09 »
Hahaha inderdaad, dat zou nog een optie zijn  :biggrin: Wie trouwt er hier niet op 28 juni?? ;)

Ikke! Trouw net als volgens mij meerdere op 21 juni :-)

Voor ons een lang weekend feesten want mijn vriend en ik zijn de dagen erna jarig.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #791 Gepost op: 15 november 2012, 23:07:44 »
Ik ook niet, trouw op 7 juni :biggrin:

Net een avond gezeten met de ceremoniemeesters. Even de dag in grote lijnen door gesproken. Alvast gekeken wat we wel en echt niet willen. Toch fijn om dat alvast op papier te hebben gezet. En leuk om weer eens met de bruiloft bezig te zijn, buiten het verbouwen om :-)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #792 Gepost op: 16 november 2012, 10:53:58 »
Zo even een inhaalslag maken, het gaat hier hard.

Sannepan: Dat kan ik me wel voorstellen dat je op den duur echt weer op jezelf wil wonen. Je moet altijd rekening met elkaar houden en het is gewoon lekkerder als je met zijn tweeen bent
ik zal onze bedankjes even toevoegen ik ben nu de deksels aan het beschrijven. 40 gedaan nog 90 te gaan en dan nog 30 voor de cliënten in hun doosjes doen we hartjes snoepjes. Ik stuur ze even naar de mail want hier loopt het vast als ik bijlagen toevoeg.
Super leuk dat je een datum vast hebt voor het jurk passen. Lijkt me erg spannend om het hele plaatje te zien.

Andora: Heerlijk dat jullie bevestiging hebben. Gefeliciteerd.

Singha: Hebben jullie de ringen al gepast?? Net zo mooi als je gedacht had?
Inderdaad light in the box heeft mooie prijzen ik had twee paar schoenen voor nog geen 100 euro.
Je handen worden vaak wel op de foto gezet als de ringen om zijn dan denk ik wel dat nette nagels mooier is. Ik geef er normaal ook niks om maar ga wel even langs de manicure.

Mootje: Gefeliciteerd met jullie huis, wel prettig dat je nog even voor oud en nieuw de sleutel hebt.

Anne_lyze: Ik heb nog niet echt nagedacht over soorten muziek. Ik wil de band nog wel vragen of ze een nummer hebben waar wij de openingsdans op kunnen schuifelen en verder laat ik het aan hun over ze hebben al behoorlijk wat bruiloften gedaan.

Crista: Fijn gevoel om wat dingen in gang te zetten of niet? Succes bij de juwelier, wat voor ringen hebben jullie op het oog?

Decoratie: Het kerkje laat in aan de CM enz, over om te versieren ik heb al wel gezegdt wat ik mooi vond. De zaal is op zich wel sfeervol, dus daar doen we niet zoveel meer aan, missschien dat anderen dat doen maar ja dat zien we dan wel.

Wij trouwen 7 juni dus als we ergens moeten decoreren, graag wel in de buurt van Groningen. :biggrin:

Verder weinig vorderingen hier. Binnenkort eens even de manicure bellen om eens wat uit te proberen.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2012, 10:56:50 door Joda »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #793 Gepost op: 16 november 2012, 11:10:08 »
@Christa: Zo je hebt idd heel wat geregeld.

@Decoratie: Wij willen zelf de zaal versieren. Op van die feestsites kun je voor een leuke prijs grote aantallen ballonnen kopen. Wij willen wit en fuchsia roze. En ook nog slingers. Op de tafels komen witte tafelkleedjes met een vaasje met een fuchsia kleurige bloem erin. Ik heb ook nog een fuchsia kleurige loper voorbij zien komen die vind ik ook wel erg leuk!

Wij trouwen net zoals Sjaantje en Joda op 7 juni :biggrin:

Zaterdag ga ik mn vader en tante vragen of ze mn getuigen willen zijn. Ik wil het op een leuke manier vragen. Ik heb chocolade letters gekocht. De letters vormen het woord getuige. Ik doe de letters door elkaar en pak het leuk in en doe er dan een briefje bij met de letters vormen een woord! :biggrin:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #794 Gepost op: 16 november 2012, 16:15:20 »
Het gaat hier inderdaad erg hard! Ik kan dus ook niet op alles reageren, ik ben het overzicht kwijt ;) Maar ik ga een goede poging doen!

@ Christa: Weer wat stapjes verder! Ik vind het zelf altijd fijn als er weer dingen geregeld zijn. Dan heb je het gevoel dat alles steeds wat meer op zn plaats valt :)
Wij trouwen inderdaad ook 21 juni!

@ Decoratie: Wij laten de feestlocatie versieren. Onze feestlocatie heeft een samenwerkingsverband met een partywinkel die op een bepaalde manier de zaal kunnen versieren. Ik vond het er erg mooi uitzien. We mogen zelf details en kleuren bepalen, dus wij kiezen ervoor het te laten doen.

@ Joda: We hebben de ringen gepast, ze zitten perfect! Wel raar om ze opeens om je vinger te hebben.. En nu zitten ze in een doosje, helemaal ingepakt en ze mogen niet open voor de bruiloft, vindt mijn vriend ;) Nu bedacht ik me opeens: wie brengt de ringen met jullie trouwen? Wie draagt ze bij zich? Ik wil mijn broer graag benoemen tot drager van de ringen!
Omdat je handen inderdaad vaak op de foto gezet worden wil ik graag die nagels. Lijkt me ook wel leuk om een keer zulke mooie nagels te hebben..

Iedereen is wel druk bezig zeg! En ik had, voordat ik op dit forum kwam, echt het idee dat we heel snel gingen met alles. Nu krijg ik een beetje het gevoel dat ik achterloop haha. Zo zoek ik nog naar een kapper (en een kapsel), hebben we eigenlijk nog niet veel besproken met onze ceremoniemeester en hebben we, naast het vastzetten van de datum, nog nergens contact over gehad met de locaties ;)

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #795 Gepost op: 16 november 2012, 21:19:24 »
@joda.
Als bijlage heb ik een plaatje van de ring toegevoegd. En zijn er        vanmiddag ook allebei verliefd op geworden. Diamantjes wel op andere plekken en willen graag roze goud ipv geel goud. Daarbij ( als we deze bestellen) wordt de ring van mijn vriend mat en die van mij glimmend.

Daarnaast ook leuk antwoord over mijn jurk terug gekregen. Jurk wordt al gemaakt en mag half december even bellen hoever ze al zijn zodat we misschien een afspraak kunnen maken om de jurk een keer in de juiste maat te passen. Daarnaast had ik ook gevraagd of ik een plaatje kon hebben van de jurk maar kreeg als antwoord dat ze die niet hebben omdat de jurk speciaal door de fabrikant voor de bruidszaak is gemaakt en de fabrikant alleen foto's maakt van jurken die in een serie worden gemaakt. Heb dus een redelijk unieke jurk! :applaus:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #796 Gepost op: 16 november 2012, 22:36:26 »
@ Sjaantje: Leuk zo'n avond met de CM! Bij ons is mijn beste vriendin dat, dus ik heb ook regelmatig avondjes met haar om bij te kletsen over de vorderingen. In 1 kamer in haar huis mag ik niet eens meer komen, want daar liggen al best wat spullen voor de bruiloft zei ze  :biggrin: Ben heel benieuwd!!

@ Joda: jullie bedankjes had ik al eens gezien inderdaad. Echt super leuk!
Decoreren wordt niet in de buurt van Groningen, wij wonen in het uiterste van Zeeland haha!

@ Mootje: Leuke ideetjes hebben jullie al voor het versieren!
Wij krijgen vanuit de locatie alle witte decoratie, dus we moeten alleen paars toevoegen. Wij hebben bij het feest een pagodetent, in de nok daarvan willen we paarse en witte doeken draperen. Verder op de tafels paarse en witte bloemetjes, paarse servetringen en paarse rozenblaadjes. In de feestzaal her en der paarse en witte ballonnen en witte rotan harten opgehangen aan paarse linten. Bij de ingang willen we 4 ballonpilaren met witte en paarse ballonnen :)
Maar we moeten alles nog concreet uitwerken, maar we weten pas in februari hoe de locatie ingedeeld gaat worden qua eetzaal en feestzaal dus we moeten nog ff afwachten!

Veel plezier morgen bij het vragen van de getuigen! Laat je ons weten hoe ze reageerden?

@ Singha: Fijn om de ringen thuis te hebben :) Het regelen van jullie bruiloft komt vanzelf, gewoon doen waar jullie je lekker bij voelen :)
Ik merk bij ons dat als we juist ergens niet zo druk mee bezig zijn, dat het dan ineens hard gaat met regelen!

@ Crista: mooie ringen hoor! Wat fijn dat je een unieke jurk hebt!!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #797 Gepost op: 17 november 2012, 11:57:04 »
Mootje: succes met het vragen van de getuigen!

Singha: Oei wachten tot de trouwerij tot je de ringen weer mag bekijken dat kost een boel geduld. Volgens mij zou ik ze het liefst elke dag bekijken als we ze hebben.
Wij spelen met de gedachte om onze moeders de ringen te laten geven bij de ceremonie. Zij hebben allebei geen rol in de trouwerij (behalve moeder te zijn natuurlijk) en ik vind het wel een mooi gebaar. Een beetje het weg geef idee.
Maar we zijn er nog niet helemaal uit.

Crista: Mooi jullie ringen!! Ik ben heel benieuwd hoe ze zijn met roze goud. Wanneer zijn ze klaar?
Super leuk een unieke jurk dat is het wachten dan wel waard.

Even een waarschuwing helium is mega duur. Dus schrik er niet te veel van als jullie het willen gebruiken.

Ik was gister in het ziekenhuis veel te vroeg en zag in een tijdschrift een gedicht zijn, daar ben eens mee aan het veranderen geweest en er kwam wel wat leuks uit voor op onze kaart. Ik zal hem hier neer zetten ben benieuwd wat jullie vinden.

Liefde is onzichtbaar
Net als de wind
Liefde is voelbaar
Als je de juiste vind
Onzichtbaar is de liefde
Maar het hart weet dat er iets moois begint

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #798 Gepost op: 17 november 2012, 15:48:41 »
Joda, mooi gedicht hoor, echt iets voor op een trouwkaart.
Ja, ik kijk ook het liefst elke dag naar de ringen, maar mijn vriend heeft besloten dat we ze niet mogen zien of laten zien voor de bruiloft ;) En omdat hij ook mijn jurk niet mag zien, geef ik hem in deze maar zijn zin! Maar het liefst laat ik ze aan iedereen zien haha.

Crista, echt mooie ringen! En ik ben ook wel erg benieuwd naar je jurk!

Mijn vriend en ik komen net van onze pre-weddingshoot. Was erg leuk! Leuk om even kennis te maken met de fotograaf, om een idee te hebben van wat zo'n shoot inhoudt en om straks leuke foto's te hebben voor onze kaarten. En de fotograaf is erg leuk. Ze had zelf wat accessoires mee en had een lijstje gemaakt met wat voor soort foto's ze wilde maken. En als we zelf met een idee kwamen nam ze daar ook de tijd voor.
Voor de shoot heb ik mijn make-up laten doen door een vriendin die het straks op de dag zelf ook doet. En ik heb er geen spijt van. Ze kan het zo mooi subtiel! Ik ben tot nu toe dus erg blij met de keuze fotograaf en make-up!
Als de foto's straks binnen zijn zet ik er een paar op de mail :)

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #799 Gepost op: 17 november 2012, 20:07:49 »
Sannepan, wat voor pomp is het? *type enzo* heb je een plaatje? Ik voel de mijne helemaal niet zitten, alleen als ie niet zo fijn geschoten is, dan prikt het een beetje. in dat geval merk ik ook dat de insuline niet goed opgenomen wordt en moet ik m opnieuw plaatsen. Maar het zal ook zeker een kwestie van wennen zijn hoor. Succes dinsdag!

Christa, je bent lekker aan de gang :) ik zie zo al een paar dingen die wij ook moeten regelen *huwelijkse voorwaarden, contacten 'ceremoniemeesters', ringen.
Je ringen zijn mooi! loopt het goud nou naar buiten? Heel speciaal!

Joda, mooie bedankjes heb je! en het gedichtje is ook prachtig. *kreeg zowaar kippenvel ;)*

decoratie: onze zaal is op zichzelf ook sfeervol, alleen mijn schoonmoeder vindt dat we toch echt moeten laten zien dat WIJ trouwen. Dus we hebben gezegd: neem maar contact op met de locatie en mijn moeder en ga maar lekker bezig. Wij laten ons verrassen op de dag zelf.

Mootje, leuk om je getuigen op die manier te vragen :)

Singha, wat lastig om je ringen dicht te moeten laten! Wij laten waarschijnlijk ons nichtje de ringen brengen (als ze dat durft!), maar ik heb er nog niet over nagedacht wie ze tot die tijd moet bewaren. Ik vermoed as. Maar we moeten ze eerst laten maken..
Tof dat de pre-weddingshoot zo goed bevallen is, net als de make up!

Hier verder niet echt vorderingen. Morgen naar de beurs met m'n moeder, kijken of ik al iets verder kom. AS is 1 keer mee geweest naar een beurs en vond het vreselijk  :biggrin: dus dat mag ik lekker met mijn moeder doen :).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards