collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868520 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1575 Gepost op: 30 januari 2013, 22:10:16 »
@ iedereen konden we alles maar proeven. Gelukkig kies ik niet alleen en zei mijn AS al bij heel veel nee. En we hebben wel een verschillende smaak dus we hebben er uiteindelijk 4 over. Net even doorgemaild met een fotootje van de stijl die wel mooi vinden.

@pinterest ik heb svlok en happy mama toegevoegd :)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1576 Gepost op: 30 januari 2013, 23:07:53 »
Sannepan, wat een mooie kaart en taart! Echt heel leuk hoe jullie de themakleur overal in terug laten komen. Creatief hoor!

Mootje, ik vind jullie kaart ook geweldig. Ik ben echt weg van die kleurencombinatie. Echt heel mooi!

BezigBijtje, ook erg leuke kaart! Ook ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk met datum enzo uit komt te zien :)

Happymama, wow. Wat een geweldige auto hebben jullie! Dat gaat een paar mooie foto's opleveren.

Auto, ik weet niet of jullie de site hadden bekeken van onze auto, maar ik heb even een foto (met onze chauffeur) naar de mail gestuurd.

Sieraden, ik heb ook een foto van de ketting die ik na laat maken gestuurd. Hij wordt waarschijnlijk niet precies hetzelfde, maar het is wel het soort ketting dat ik graag wil, met oorbellen en een armbandje in hetzelfde genre.

Karlijn, spannend, je jurk weer passen! Niet vergeten foto's te maken en die met ons te delen hoor!

Taart, ik ben wel een beetje jaloers op de meiden en hun proefsessies ;) Wij regelen de taart via de feestlocatie. Er is niet zoveel keuze. Het is in principe een standaard taart en we mogen de ijsvulling zelf kiezen. We hebben namelijk voor een ijstaart gekozen. Tijdens de receptie is er voor alle gasten een petit four. Dat vinden we wel genoeg ;) We doen dan met onze dinergasten ijstaart als desert.

Karlijn en Kim, hopelijk voelen jullie je snel beter! Karlijn, hopelijk zet de griep niet door (ondertussen hoor ik op de achtergrond op de radio dat er steeds meer mensen griep krijgen ;) ). Kim, wat vervelend dat het niet duidelijk is waar het vandaan komt. Dat lijkt me zo lastig. Je kunt er zo niet gericht iets tegen doen... Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

Wij hebben vanavond onze predikant op bezoek gehad. Was erg gezellig! Een spontane jongen van onze leeftijd, die goed luistert naar onze wensen en waar we lekker mee in gesprek konden. Heb er echt een goed gevoel over! Hij heeft ons goede tips gegeven en we hebben nu een veel duidelijker beeld van hoe onze dienst eruit komt te zien. Ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit een onvergetelijk deel van de dag wordt!


Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1577 Gepost op: 30 januari 2013, 23:15:55 »
Center parcs: Was erg gezellig, we hebben lekker rustig aan gedaan, lekker eten, lekker zwemmen, spelletje enz enz. Heerlijk zo een weekend mooi lang genoeg met de familie. Nu weer volop met de bruiloft bezig, alhoewel eerst mijn verjaardag even doorkomen.

Svlok: Wat vreselijk irritant dat jullie fotograaf niet reageert ik zal zeggen stalken.

Sannepan: Hele mooie taart en kaart leuk die themakleur. Lekker ook die smaken om alles te proeven een leuk uitje.
Ik dacht echt dat je de lijst aan de fotograaf ging geven ha ha :biggrin: ik dacht al die is er goed mee bezig. Maar kan me voorstellen dat je wel zo je momenten hebt die je op de foto WILT hebben. Heb ik ook wel.

Mootje : Mooie kaart en weer leuk die thema kleuren. Ben zelf niet echt van het roze maar vind het wel mooi in combi met zwart.

Crista: Wat vervelend dat iemand je een smaak wil opdringen, gewoon lekker verder zoeken.

Kim89: Wat leuk dat AS toch wil dat je mee gaat pak uitzoeken das wel lief.
Balen dat je steeds niet beter wordt, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is.

Karlijn: Ik heb ook reuma nu 10 jaar ongeveer, ik heb JIA (Juvienele Idiopatische Artrites) of te wel jeugdreuma. In mijn geval de cronische vorm. Ik ben nu denk ik een half jaar van de medicijnen en dat is nogal een verschil met in het begin. Ik heb weinig last al moet ik zeggen dat het vochtige weer niet goed is heb jij dat ook?

Wel vervelend dat je niet op een zaterdag heen kan, ook wel een beetje raar. Hopen dat je een dag kan plannen.

Bezigbijtje: Mooi jullie kaart, lekker simpel maar wel erg mooi. Ben benieuwd naar de binnenkant.
Dat ziet er lekker uit al die smaken, gaan jullie ze ook allemaal proeven dan ben je wel rond en bol. :biggrin: Welke 4 hebben jullie uiteindelijk gekozen?

Trouwauto: Moet AS regelen maar geloof niet dat hij dat al gedaan heeft. Ben benieuwd wat hij gaat kiezen.
Happymamma: Mooie trouwauto wel echt heel speciaal.

Singha: Geweldig zo een eend. Ha ha ben benieuwd naar de foto's. Mooi sieraden, zal vast mooi staan.
Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad met de predikant, wel leuk dat het een jong iemand is.

Wij hebben vanavond iemand op visite gehad voor de catering. (lees: champagne, koffie/thee en spul wat we daarvoor nodig hebben) Dit is tevens een vriend van ons en daggast. Met hem besproken wat we nodig hebben aan kopjes, lepels, gebakschaaltjes enz enz.
Wel weer lekker om dat weg te strepen.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1578 Gepost op: 30 januari 2013, 23:23:06 »
@joda aardbeien crème, koekjescreme (Bastogne en oreo), champagne crème en speciaal voor mij chocolade crème  :jawdrop:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1579 Gepost op: 31 januari 2013, 08:08:13 »
@ BB, ik heb happymama en jou ook toegevoegd, leuk om zo inspiratie te delen!

Oeh krijg nu al trek in taart als ik al die smaken voorbij hoor komen, lekkere smaken hebben jullie uitgekozen. Ben benieuwd waar jullie keus uiteindelijk op valt.

@ Singha, wat fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben over de predikant. Altijd spannend of er wel een klik is, maar gelukkig is die er ;)

@ Joda, handig om een vriend te hebben die een cateringbedrijf heeft en jullie op deze manier goed kan helpen! Weer iets van jullie to-do-lijstje af!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1580 Gepost op: 31 januari 2013, 09:22:07 »
@ Happy mama: Leuk dat jullie ook gaan voor de taart over 2 weken! Welke smaken gaan jullie proeven?
En wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over de kaart!!! Wanneer gaan jullie ze versturen?
Jullie auto vind ik wel erg leuk, ook al houd ik niet van old timers. Aparte kleur ook!

@ Pinterest: Hier ook een pinterest site. Onze Cm kan ook op de onze inloggen, als ze dan iets wilt regelen weet ze een beetje wat onze stijl is ;) Verder inderdaad erg handig om daar allerlei ideetjes op te slaan.

@ Trouwauto: Die hebben wij al een poosje geregeld. Mijn broer werkt als beveiliger in de politiek, dus die kent heel wat contactjes in die wereld. Hij heeft een mooie car voor ons geregeld!! Een moderne bak, wij houden niet van oldtimers. Zal zo wel een plaatje naar de mail sturen wat wij ongeveer hebben, maar tot de trouwdag zelf weten we nog niks zeker. Dus het kan ook nog heel wat anders zijn :D

@ Karlijn: Leuk 19 februari de jurk weer passen! Stuur je dan weer een foto? :D

@ Jurk passen: Even een vraagje hoor, maar waarom gaan veel van jullie zo 'vroeg' al passen?? De winkel waar ik hem heb gekocht raadde me aan pas in mei te komen, omdat ze hem dan perfect op maat kunnen maken. Misschien zie ik iets over het hoofd en 'moet' ik toch eerder gaan??  :blush:

@ Kaart en taart: Bedankt voor alle complimentjes  :blush: Vind het zelf ook super om te zien hoe alles nu echt daadwerkelijk vorm gaat krijgen!!

@ Singha: Wat voor vulling ga je kiezen voor de ijstaart?? Mijn broer had ook een ijstaart, was erg lekker!
Wat fijn dat het gesprek met de predikant zo goed voelde!!! Ben benieuwd wat jullie voor dienst gaan maken :)
Jullie hebben echt een leuke auto!! Gaat je as zelf rijden?
Je ketting vind ik ook erg mooi. Ik moet ook nodig op zoek naar sieraden.

@ Diner: Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor diner?? Wij doen walking dinner met 4 rondes. Dit zijn allemaal kleine hapjes, en dan per ronde 2 gerechtjes geloof ik. De gerechten moeten we nog vast laten leggen bij de locatie. En dan als afsluiting een dessertbuffet haha lekkerrrr!! Ik hoop toch zo dat ik wel gewoon lekker mee kan eten, maar ik hoor wel eens andere verhalen als je in je jurk gesnoerd zit  :sleep:

@ Joda: Fijn dat je de catering ook weg kan strepen!! Ik weet even niet meer waarvoor je het nodig had. Doen jullie het feest in een tuin??
En hoe doe je dat met het aantal gasten? Maak je nu dan een schatting hoeveel er ongeveer gaan komen?

Ik weet af en toe niet goed wie wie is op de mail, sommigen zetten hun forum naam er niet bij?!

@ BB: Die met dat grijs en roze is van jou/jullie toch?? Ik vind hem erg leuk!! Alleen er staan maar 2 plaatjes in ipv 3, dus kan de binnenkant niet zien.

@ Mootje: Mooie kaart!! Ik ben zelf niet zo van het zwart, maar het roze knalt er wel lekker uit zo!!

Hier krijg ik af en toe de kriebels van de locatie. In september waren ze 2 weken dicht, in november weer 2 weken en nu heel de maand januari. En wij willen heel graag afspreken om dingen door te praten. Pas als we de indeling van de locatie weten, waar we eten, waar de band komt enz. Dan pas kan ik achter decoratie aan.. Vanaf volgende week zijn ze weer open,d us dan ga ik ze gelijk stalken haha ;)


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1581 Gepost op: 31 januari 2013, 09:47:23 »
@Sannepan87 dat is waar grijs met roze is van ons. We hebben nog een witte binnenkant dus er valt nog niet zoveel te zien. Kan er wel een foto van maken  :biggrin: Ik vergeet idd mijn forumnaam er bij te zetten.

@jurk passen ik hoop heel hard dat ik in februari kan en mag gaan passen maar voorlopig heb ik nog niets gehoord dus kan het zo maart worden.  :cool2:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1582 Gepost op: 31 januari 2013, 10:46:45 »
@Kaart: Ik had idd even mn kaart op de mail gezet. Ik was eerst bang dat AS hem te roze zou vinden maar hij vindt hem ook erg mooi. :biggrin:

@Themakleur: Ik betrap mezelf erop dat ik onze themakleur helemaal geweldig vind en er veel mee bezig ben want er staan nu ook al fuchsia rozen in de woonkamer plus nog wat frutsels in die kleur :blush: Herkenbaar?

@Diner: Wij hebben een warmbuffet. Aangezien de beste vriend van mijn ouders het eten altijd op onze feestlocatie verzorgt (hij is slager) mogen wij kiezen wat we willen en niet uit de standaard dingen kiezen :biggrin: Vooraf hebben we groenten en tomatensoep. Dan allemaal vlees gerechten zoals varkenshaas in champignonnensaus, gevulde gehaktballetjes enz. En daar komt dan nog patat, rijst, nassi en stokbrood bij.

@Jurk passen: Eind februari komen de 2 jurken binnen waar ik uit moet kiezen. Als ik in November al een keuze had gemaakt had ik denk ik ook pas net voor de bruiloft terug moeten komen.

@Taart: Wat een lekkere smaken komen er voorbij! Wij gaan 27 februari vullingen proeven, heb er nu al zin in :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1583 Gepost op: 31 januari 2013, 12:53:34 »
jeetje, ik ben 2 dagen in de UK geweest en we zijn al weer 2 pagina's verder hahaha.

Vanavond alleen thuis, dan lees ik lekker even bij en ga ik reageren. oh ja en om half acht ga ik naar DE kapper/visagist!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1584 Gepost op: 31 januari 2013, 16:34:15 »
Anne_Lyze: Haha..je moet het echt bijhouden hier, anders moet je ver terug lezen.

Trouwkaarten: Mooi alle trouwkaarten!

Sannepan: Is dat een porsche panamera? Die wil AS ook graag als trouwauto, welke hij mag uitzoeken en regelen. Mijn enige "eis" is, dat ik er normaal in en uit kan :-)

Diner: Wij hebben een warm en koudbuffet. Daar zit bij
Huzarensalade                                              Babi pangang            nasi
russische salade                                           Beenham                  patat
Shoarmavlees                                               Spare-ribs               stokbrood
Variabel gerecht (waarschijnlijk kippenpoten)     Saté                        sausen

Na afloop ijsbuffet met 3 soorten ijs :-)

Mootje: Themakleur heel herkenbaar. Wil het liefst alles fuchsia roze!

Hier is het proefkaartje voor mn leerlingen binnen, is echt super schattig! Een hartje met allemaal vlinders erom heen, heel erg sierlijk...kan er alleen geen foto van maken :-S jammer!


Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1585 Gepost op: 31 januari 2013, 19:59:35 »
Diner, wij hebben een keuzemenu samengesteld voor de gasten. De CM geeft die gedurende de dag door aan de feestlocatie en om 18.00 kunnen we dan gewoon lekker gaan zitten en laten we ons bedienen :)

Taart, we weten nog niet precies welke smaken. We kiezen er twee. Maar bij de feestlocatie gaven ze aan dat ze binnenkort een aantal nieuwe smaken krijgen. Dus dan gaan we kiezen welke smaken we willen :)

Jurk, ik weet eigenlijk niet precies waarom ik al zo vroeg ga passen. Eigenlijk is het bij de boetiek waar ik mijn jurk gekocht heb gewoon zo dat ze bellen als de jurk binnen is. Je gaat dan gewoon meteen passen. I de jurk goed, dan kan de jurk in principe mee naar huis. Zo niet, dan wordt de jurk eerst vermaakt. Maar zoals ik al eerder aangaf ga ik m daar sowieso laten hangen en de jurk kort voor de bruiloft nog eens passen.

Sjaantje, jammer dat je geen foto's kan maken van de kaart voor je leerlingen. Het klinkt in ieder geval erg schattig :)

Auto's, er komen weer een hoop mooie langs! En wat ik elke keer toch zo grappig vind, is dat iedereen zulke verschillende dingen uitkiest.

Joda, fijn dat jullie weer iets van jullie lijstje kunnen strepen :)

Predikant, ja, we zijn erg blij dat we een klik hebben! Die jongen steekt er ook meteen erg veel tijd en energie in. Hij had dezelfde avond nog een mooi uitgewerkt document opgestuurd met een verslag van wat we besproken hadden, met een mooi plaatje van onze kerk op de voorkant. Ook helpt hij ons met muziek, want tjonge, wat is dat moeilijk! Ben nu al de hele avond bezig met in spotify liedjes op te slaan die we zouden kunnen gebruiken. Nou, ik kom gelukkig een aardig eind. Nu hopen dat mijn vriend het er ook mee eens is.
We zoeken een goede afwisseling tussen moderne christelijke liederen, gewoon lekkere moderne muziek (U2, Coldplay) en muziek op het orgel. Iemand nog tips?

Edit: Net even een vriend aan de telefoon gehad die met zijn band graag in de kerk wil spelen! Nu mijn vriend even overhalen ;)
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2013, 20:29:17 door Singha87 »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1586 Gepost op: 31 januari 2013, 21:08:04 »
@ Mootje: Dat met die themakleur heb ik niet zo haha maar wij hadden al paarse accessoires in huis en 1 muur in onze slaapkamer is paars inclusief de lakens op bed. Dus bij ons is het net andersom haha ;)

@ Diner: Leuk om te zien/lezen dat iedereen wat anders doet qua avondeten. Wij gaan in februari naar de lokatie om te kijken wat voor gerechten we willen en mogen dan (weer) voorproeven. Heb er nu al zin in!

@ Sjaantje: Jaaa, dat is inderdaad zo'n Porsche! Ik kan goed begrijpen dat jouw as die ook wilt!
Je kaartje voor de leerlingen klinkt erg leuk!

Hier vandaag eigenlijk geen nieuws. Net gegeten bij mijn ouders, die zijn ook erg met de bruiloft bezig. We hadden het over het decoreren van de feestlocatie. Nu zei mijn moeder dat ik de dag vooraf niet naar de locatie mag, want ik moet niet zoveel alles willen doen enz hahaha weet niet wat ze nou weer aan het regelen zijn!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1587 Gepost op: 31 januari 2013, 21:31:45 »
Hier ook niet veel nieuws, ik heb erg veel zin in morgen! Mag ik m'n as weer even bewonderen in z'n pak!
Ik heb 16 feb afspraak met m'n CM gaan we samen shoppen voor een outfit voor haar voor de bruiloft zo leuk :)

@eten wij doen een BBQ, waarbij de koks ter plekke bbqen voor ons met heerlijke vlees en vis soorten :) Jammie Jammie!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1588 Gepost op: 31 januari 2013, 21:47:09 »
Passen: Ik ga in april passen, dan moeten er nog wat dingen aangemaakt worden enz, Dan moet ik de jurk 10 dagen voor die tijd ophalen en ga ik weer passen en kijken of alles goed zit.
Ik zou het liefst nu al heen willen om mijn jurk te zien en aan te hebben maar ben blij dat ik 10 dagen van te voren nog even kan passen zodat alles goed zit.

Diner: Wij hebben een lopend buffet, drie gangen. 1ste 2 verschillende soepen, stokbrood enz. 2de verschillende vlees, groente, en bij gerechten. 3de verschillende soorten ijs. Simpel maar lekker past wel bij ons. Wij wilden eerst een stampot buffet doen maar de locatie raadde dat af omdat heel erg vult en als het warm is is het misschien niet zo lekker. Wel jammer het past heel erg bij ons.

Catering: Wij trouwen in een kerkje, deze hebben we de hele dag tot onze beschikking en nu gaan we daar de lunch doen voor daggasten (niet uitgebreid wat simpele broodjes), na de ceremonie gaan we daar taart, champagne en koffie/thee doen. Er is niks in dat kerkje dus we moeten alles zelf meenemen vandaar de catering. Daarna gaan we naar de locatie en daar is alles.

Sannepan: Wat vervelend dat de locatie niet reageerd inderdaad stalken.

Ik sprak vanavond 1 van de ceremoniemeesters en nu denken ze dat de planning te krap is. Dat de receptie voor de cliënten niet handig is. Ze stelde voor het een dag later te doen of een andere keer langs te gaan. Maar ik zie het probleem niet zo volgens mij valt het allemaal wel mee. Ik zal de planning eens mee sturen kunnen jullie ook een kijken en je mening geven als je dat wil.
Dinsdag komt de vertegenwoordiger (ha ha) van de CM langs om het er uitgebreid over te hebben. Ik ben benieuwd hoe zij de problemen zien. Zijn er meer mensen die een receptie en feest doen??

???? – 09.30 uur:                 Opstaan, ontbijten, voorbereiden
09.00 uur:      Fotograaf bij AS, bloemen halen.
09.30 – 12.00 uur:    Joda ophalen + foto’s maken.
12.00 – 12.45 uur:    Ontvangst en eten daggasten bij Kerkje de Breede.
12.00 – 12.30 uur:    Eten bruidspaar en fotograaf op schoolstraat.
12.45 – 13.00 uur:    Daggasten plaatsnemen in kerkje.
12.30 – 13.00 uur:    Bruidspaar richting kerkje.
13.00 – 13.45 uur:    Trouwen
13.45 – 13.55 uur:    Bruidspaar gaat bij uitgang staan voor feliciteren
13.55 – 14.30 uur:    Foto’s bruidspaar, familie en vrienden
13.55 – 14.30 uur:                 Klaarzetten champagne, taart, koffie/thee.
                                         (dit doen CM en degene die al op de foto zijn geweest met bruidspaar)
14.30 – 15.30 uur:    Toosten met champagne en taart, gevolgd door koffie/thee.
15.30 – 16.00 uur:    Iedereen richting Locatie
16.00 – 17.00 uur:    Receptie met cliënten
17.00 – 17.30 uur:    Tijd voor jezelf
17.30 – 19.30 uur:      Buffet
19.30 – 20.30 uur:                 Thee/koffie daggasten
20.30 - ± 01.00 uur:   Feest

Er zit hier en daar nog wel wat ruimte in, de ceremonie zal niet zo lang duren en er valt ook nog wel wat te schuiven. Eerst maar even afwachten wat de CM bedacht hebben. Ha ha ik wordt er helemaal onzeker van.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1589 Gepost op: 1 februari 2013, 11:43:54 »
@ Sannepan, Leuk dat jullie CM ook op jullie pinterest kan, zo kan ze ook genoeg inspiratie op doen en kijken naar jullie wensen/stijl.

Spannend vanaf volgende week weer de locatie stalken, altijd leuk om meer duidelijkheid mbt de decoratie te hebben!

@ Diner, wij gaan voor een BBQ er is dan een kok die alles op de barbecue voor ons bereidt. Zal als ik thuis ben nog even de lijst met keuzes waar we uit kunnen kiezen doorsturen.

@ Anne_Lyze, hoe was het bij de kapper/visagiste?

Edit: Mijn schoenen zijn binnen gekomen :D Ik deel vanavond een foto!

@ Sjaantje, het proefkaartje klinkt echt schattig, waar heb je hem uiteindelijk besteld?

@ Singha, is het gelukt met het overhalen van je vriend?

Wij houden ook een receptie en een een feest.
Na de ceremonie gaan we taart eten en koffie/thee dingen met de daggasten, daarna gaan we eten en na het opfrissen hebben we ons feest.

Receptie van 16.00 - 17.30
BBQ van 17.30 - 19.30
Tijd voor ons zelf 19.30 - 20.00
Begin feestavond 20.00

De daggasten zijn er natuurlijk al, maar 1 uur voor de receptie is best kort, zeker als het om mensen gaat die nog naar de locatie moeten reizen. 2 uur is volgens mij gebruikelijker voor een receptie.
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2013, 12:09:51 door svlok »

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1590 Gepost op: 1 februari 2013, 11:50:34 »
Even een ego post tussendoor, reageer later op de rest.
Dinsdag dj vastgelegd, gister de ringen en vandaag mag ik mijn jurk aan en meenemen. Ben gewoon misselijk van de spanning en sliep heel slecht vannacht! :blink: ben zo benieuwd of het zo mooi is geworden als ik hoopte :blush: als ik zo slecht slaap van mijn jurk, ben ik benieuwd hoe dat op de dag zelf is :biggrin:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1591 Gepost op: 1 februari 2013, 12:10:42 »
Even een ego post tussendoor, reageer later op de rest.
Dinsdag dj vastgelegd, gister de ringen en vandaag mag ik mijn jurk aan en meenemen. Ben gewoon misselijk van de spanning en sliep heel slecht vannacht! :blink: ben zo benieuwd of het zo mooi is geworden als ik hoopte :blush: als ik zo slecht slaap van mijn jurk, ben ik benieuwd hoe dat op de dag zelf is :biggrin:

Het gaat gelukkig om gezonde spanning en Andora het komt vast helemaal goed met je jurk! ben benieuwd wat je van je jurk vind. Laat je het horen zodra je hem weer gezien hebt? Succes en het komt vast allemaal goed!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1592 Gepost op: 1 februari 2013, 12:22:30 »
@Joda: Ik vind de planning er goed uit zien. Je neemt overal de tijd voor. Dus dat gaat wel goed komen hoor.

@Andora: Spannende dag voor jou! :biggrin: Ben benieuwd of hij helemaal goed zit. Succes vandaag!

@Svlok: En zitten de schoenen goed? Je hebt nu mooi de tijd om ze in te lopen. Ben benieuwd naar de foto! :biggrin:

Wij hebben van de week de zaal versiering besteld. Hebben we het mooi op tijd binnen :biggrin:, is er iets niet goed of mooi dan kan het nog terug. Hebben al meer van jullie versiering besteld???

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1593 Gepost op: 1 februari 2013, 12:31:44 »
@ versiering. Mijn zusje en cm regelen de versiering dus daar hoef en mag ik me niet tegen aan bemoeien! Heerlijk hoef ik me niet druk om te maken. Heb gister mijn cm voor pinterest uitgenodigd kan ze mijn inspiratie zien ;)

@ slapen. Ik merk nu het steeds dichterbij komt ik er veel over ga dromen en het soms eeuwen duurt voor ik in slaap val. Geen stress maar gewoon zoveel zin in. Bijna ongeduldig ;)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1594 Gepost op: 1 februari 2013, 12:45:58 »
Zo de kinderen zijn naar huis, dus even tijd om te reageren voordat ik mijn nakijkstapel weg moet werken ;)

@Joda, planning ziet er prima uit toch? Niet teveel aantrekken wat anderen zeggen, het is jullie dag! Maar ik ken het probleem hoor, en bij mij is het dan vooral mijn vriend die zich druk maakt. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ik zal binnenkort ons draaiboek wel even op de mail zetten, ook handig om te delen. Anderen die ook al een draaiboek zijn begonnen en het met ons willen delen? Wie weet kunnen we wat van elkaar leren..

@Andora, spannend! Ik kan me voorstellen dat je niet goed hebt kunnen slapen! Laat wel even weten of alles naar wens was hoor! En dat niet kunnen slapen voor de dag zelf... Ik vrees dat iedereen dat wel heeft ;)

BezigBijtje, dat ongeduldige ken ik ook ja. Daarom ben ik er ook zo mee bezig, dan heb je het idee dat het een beetje dichterbij is allemaal!

Mootje, leuk dat jullie de versiering besteld hebben! En fijn gevoel dat dat is geregeld. Wij hebben over 2 weken een afspraak met de man van de decoratie en ik heb onze CM even ingefluisterd dat we het toch wel leuk zouden vinden als de kerk een klein beetje opgeleukt kan worden.

Svlok, ik ben benieuwd naar je schoenen! Zitten ze goed en zijn ze zoals verwacht? Of had je ze al eerder gezien?

Ik heb mijn vriend eigenlijk heel gemakkelijk overgehaald! Hij kwam thuis van sporten, en ik zei gewoon: lieverd, ik heb even een band geregeld voor in de kerk. En toen reageerde hij heel enthousiast (vooral toen ik zei dat die vriend van ons er niks voor wilde hebben :P).
We nodigen die vriend en zijn vrouw (die zingt) binnenkort uit om te komen eten, kunnen we gezellig wat dingen doorspreken.

De puzzelstukjes vallen steeds meer op hun plek. Hebben jullie dat gevoel ook? Ik kan de dag al bijna dromen ;)

Mijn vriend zei gister dat het eigenlijk wel jammer was dat wij de dag niet zo kunnen meemaken zoals de gasten het meemaken. Maar ik vind het wel leuk om eens een dagje in de belangstelling te staan (normaal ben ik daar niet zo van!)

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1595 Gepost op: 1 februari 2013, 13:11:11 »
@ Joda, mijn AS is thuis en heeft het pakketje aangenomen, ik weet dus nog niet hoe ze zitten. Ben erg benieuwd...

@ Versiering, we hebben onlangs versiering bij light in the box besteld. Nu nog afwachten tot we het binnen krijgen!

@ puzzelstukjes, alles krijgt nu inderdaad zijn eigen plekje. Steeds meer zijn we bezig met de puntjes op de i aan het zetten. Aan de ene kant eng dat het zo dichtbij komt, maar aan de andere kant super leuk!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1596 Gepost op: 1 februari 2013, 14:50:00 »
Andora: Daar heb ik nog geen last van, ik ben van de lijstjes dus heb alles op geschreven wat we nog moeten doen. Zo kan ik iedere keer iets afstrepen en hoef ik niet na te denken of ik geen dingen vergeet.

Svlok: Ik heb hem toch bij kaartje2go besteld..heb toch een voorbeeldje kunnen vinden :-D. Alleen heb ik de tekst fuchsia roze gemaakt. Ben ook benieuwd naar je schoenen!

HELP!!! Ik ben echt al ongeveer 2 maanden opzoek naar een liedje waarmee we samen de trouwzaal van het stadhuis mee binnen lopen. Maar ik heb nog steeds niks gevonden. We houden van "oude" muziek (oa: dire straits, Johnny Cash, Phil Collins en Genesis) maar niet van die standaard of cliché liedjes. Het liefst Engelstalig met gitaarmuziek, rustig intro met dan meteen pakkende tekst. We zijn niet lastig hoor :blush:



Edit: kan de foto van het kaartje niet toevoegen, bestand is te groot. Daarom ff een linkje:
http://www.kaartje2go.nl/trouwkaarten/hart-met-vlinders
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2013, 14:53:57 door Sjaantje »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1597 Gepost op: 1 februari 2013, 15:05:27 »
@ Sjaantje wat een leuk kaartje! Zullen je leerlingen vast erg blij mee zijn!

@ muziek, Wij vinden de akoestische versie van Snow Patrol - Just say yes erg mee. Misschien heb je er wat aan. We vinden het ook erg lastig om een keus te maken, kiezen we voor muziek met tekst, kiezen we alleen voor muziek, er is ook zoveel keus...

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1598 Gepost op: 1 februari 2013, 15:30:30 »
Svlok, wij gaan just say yes ook gebruiken! Maar dan niet de akoestische versie, en wanneer precies weten we ook nog niet.

We weten al wel op welke nummers we het stadhuis en de kerk binnenlopen. Voor het stadhuis hebben we de muziek nu uitgezocht, alleen de kerkdienst wordt wat lastiger. Ik vind namelijk dat muziek aan moet sluiten bij het moment, en dat wordt nog even puzzelen. Maar ik heb al een aardige afspeellijst, dus dat moet goed gaan komen :)

Is er iemand die verstand heeft van orgelmuziek?

Sjaantje, wat een mooi kaartje zeg! Ik zou m uitgekozen kunnen hebben haha. En sorry, ik kan je niet echt op weg helpen qua "oude" muziek. Ik vind Phil Collins erg mooi, maar ben niet zo bekend met zijn muziek dat er meteen wat in me opkomt.

Het is inderdaad wel erg lastig. Dan is de muziek mooi, maar past de tekst niet. Dan is de tekst perfect, maar de muziek te saai of juist te hard... Maar het komt vast goed :)

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1599 Gepost op: 1 februari 2013, 15:32:57 »
Wij ook just say yes na het tijdens het tekenen dacht ik. En de theme song van up bij het binnelopen van de kerk.

Ik heb een vraagje. Wij houden een bbq maar wat is leuker met kok of zonder kok. Heb echt geen idee wat handig is.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards