collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868527 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2525 Gepost op: 27 maart 2013, 15:26:55 »
Bedankt voor de tip Kathleen, ik ga marktplaats in de gaten houden!

MOEILIJK! Zetten jullie U of je/jullie op de trouwkaarten? En als je je/jullie doet, gebruik je dan je of jullie? Lekker duidelijk he?! Ik neig meer naar je/jullie, maar weet niet of ik het in enkelvoud of meervoud moet gebruiken. Ik bedoel, sommige kaarten zijn voor één persoon, andere voor twee of hele gezinnen...
Hoe doen jullie dat?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2526 Gepost op: 27 maart 2013, 15:37:13 »
-breekt in-

wij hebben voor de daggasten overal 'jullie'  gebruikt, ook omdat er maar 1 single bij zit die dat vast niet erg vindt ;) en voor de avondgasten hebben we 1x 'je/jullie' (bij: Graag nodigen we je/jullie uit om dit vanaf 20:30 met ons te komen vieren!) en dan de rest vd kaart alleen 'jullie'  omdat we de hele tijd je/jullie nogal storend vonden... (is t nog duidelijk zo? haha)

- breekt uit-

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2527 Gepost op: 27 maart 2013, 19:24:29 »
Karlijn: dat is precies het dilemma waar wij nu ook mee zitten! Wij hebben nu 1x je/jullie en vervolgens je...

Andora: wat fijn dat je tevreden bent over je proef make-up! Doe je 1x make-up of voor in de avond nog wat anders/extra's?

@ Belleblaas: daar hebben wij nog niet over nagedacht, maar goed om te lezen dat je moet opletten voor vlekken!

BB: dat klinkt erg pijnlijk!

Joda: wij trouwen op zaterdag en gaan maandag op huwelijksreis. Ik zal dus proberen om voor het vertrek nog een berichtje te plaatsen hier ;-). Mag ik vragen op welke website(s) je die artikellen besteld? Ik ben nu ook voor dat soort details aan het rond surfen..\

Crista: heeel herkenbaar dat de AS niks los laat over zijn pak. Mijn AS geniet ook wel echt van mijn nieuwsgierigheid daar naar.. 

Carien: wat ontzettend balen van jullie band zeg! Hoop dat het alternatief dat ze hebben aangedragen jullie bevalt. Waar woon je, anders kan ik je evt. onze band ook nog aanraden..

Willieee: lastig van die wedstrijd..! Ik zou zeggen niet meedoen, maar ik weet niet hoe belangrijk die wedstrijd voor jullie is ;-).

@ Helium: onze locatie is pal naast Schiphol, dus ik vermoed dat wij geen balonnen mogen oplaten, haha.. Idee lijkt me wel erg leuk! Vooral die wensbalonnen vind ik erg gaaf.




« Laatst bewerkt op: 27 maart 2013, 19:43:26 door danis »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2528 Gepost op: 27 maart 2013, 20:09:17 »
Wij hebben tot nu toe gewoon u in de kaarten staan. Dus: We nodigen u uit dit met ons te vieren, u wordt om ... verwacht. Ik neem aan dat mensen wel begrijpen wie er bedoelt wordt.
Lastig is het wel.

Carien: Wat vreselijk balen zeg van de band. Hopen dat je snel wat anders vind!

Wilieee: Wat heerlijk dat AS er mee bezig is geweest, wat wordt het nu?
Oei ja moeilijk de keuze van de wedtrijd. Zoals ik al zei de keuze wel/niet sport vind ik ook moeilijk aan de andere kant denk ik je kunt ook op straat lopen en wat breken. Bij wijze van.

Danis: Ik heb een hoop site's gehad in ieder geval
www.justaddlove.nl
www.weddinggiftshop.nl
www.trouwartikelen.nl (is heel uitgebreid)
Uiteindelijk de taarttopper via marktplaats.

Ha ha ja dicht bij schiphol is niet erg handig. Ik vind wensballonen ook erg mooi maar heb al wel een aantal keren slechte ervaring gehad met oplaten. Das wel jammer maar als ze het goed doen is het erg mooi!

Het sneeuwbolletje is trouwens erg klein er lief maar niet groot genoeg voor op de taart. De liggende beertjes zijn erg leuk en lief dus die gaan we gebruiken. Al zijn ze wel zwaar dus maar even overleggen hoe ze niet door de taart zakken.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2529 Gepost op: 27 maart 2013, 21:09:49 »
@Carien Wat rot van de band zeg! Hopen dat je snel iets ander vind wat naar jullie zin is. Ik kan je er helaas niet bij helpen ben ik bang. (wij hebben een dj)

@Danis Tsja, we hebben het NK van 16 maart laten schieten (dochterlief had een turnfinale) en nu is het 2 weken voor de bruiloft het NK van de andere dansbond... Als het aan mij ligt is 26 mei onze laatste wedstrijd van dit seizoen (bijna 5 weken voor de bruiloft)
@Joda Idd, ik heb ooit mijn middenvoetsbeentje gebroken door van een stoeprandje af te 'vallen'. 3 weken tot m'n knie in het gips!

We hebben nu 2 ideeen voor de uitnodigigen. As vind het ene idee helemaal gaaf, ik het andere. We zijn nu aan het kijken of we er een combinatie van kunnen maken. Zal het op de mail zetten.

Net door alle honderden plaatjes van kapsels heen gebladerd, en eigenlijk weet ik precies wat ik wil, maar pffff, die dunne haren he!

« Laatst bewerkt op: 27 maart 2013, 22:04:30 door williieeee »

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2530 Gepost op: 27 maart 2013, 22:13:00 »
Het probleem van de band lijkt opgelost te zijn. Onze eerste band heeft op ons verzoek contact gezocht met de alternatieve band en zij kunnen en voor dezelfde prijs en voorwaarden. Nog even zelf met band 2 praten en dan denk ik dat we de gok maar nemen om voor de alternatieve band te kiezen.

Vanmiddag gewinkeld met m'n moeder. Haar outfit voor de dag is nu helemaal klaar. En zelf ben ik geslaagd voor wat haaraccessoires en een armband. Verder was ik nog niet helemaal zeker over mijn bruidsschoenen, dus via een andere site (trouwmodeschoenen.nl) nog twee paren besteld. Die zijn vandaag binnengekomen en zitten beiden heel fijn. Nu dus een keuze maken en weer een paar terugsturen. Erg fijne site met alle maten!

Williieeee, lastig dilemma. Beide nieuwe ideeën voor de uitnodiging vind ik erg leuk, vooral om dat ze zo bij jullie passen. Ik vraag me alleen af hoe je alle info op een magneetje kwijt kunt. Dus misschien is het een idee om jouw idee als uitnodiging te doen en het idee van je AS als bedankje?

Karlijn, wij hebben overal je op de kaart staan. Via de envelop wordt dan wel duidelijk aan wie de uitnodiging gericht is. We hebben voor je gekozen vanwege een paar vrijgezellen in de familie en vriendenkring en omdat je een uitnodiging vaak toch apart van elkaar leest. Maar u of jullie kan natuurlijk ook heel goed. Al vind ik u wat formeler.

Joda, leuk dat het de twee beertjes gaan worden. Die vond ik ook het leukst!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2531 Gepost op: 27 maart 2013, 22:52:53 »
Even met as en de kapper overlegt, en waarschijnlijk gaat dit kapsel het worden!
Mijn kapper doe ook veel voor musicals enzo, en hij kan de vlechten regelen, gemaakt van een soort extensions, maar dan alleen de vlechten!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2532 Gepost op: 27 maart 2013, 23:21:12 »
Carien, superfijn dat het probleem met de band opgelost is, nu duimen dat ze net zo goed bevallen als de oorspronkelijke band.
Wat leuk dat het outfit van je moeder nu klaar is! En dat je geslaagd bent voor je haaraccessoires en een armband :) Ben benieuwd welke schoenen je uiteindelijk kiest!

Karlijn, wat fijn dat jullie een kaart hebben gevonden! Ik vind de kaart erg mooi!

Mootje, leuk een roze kouseband! Die van mij is blauw.
Fijn dat de DJ goed bevalt! En een rookmachine is erg gaaf inderdaad.

Danis, inderdaad super dat ik mijn jurk weer aan mag, ik ga zeker foto's maken!
We zijn al wel rond aan het kijken naar huizen, vandaag hypotheekadvies gehad en het is verstandiger om een half jaar te wachten. Dan krijgt mijn vriend een vast contract en hebben we meer zekerheid. Maar we houden onze ogen open!
Veel plezier vrijdag met het proefkapsel!

Andora, fijn dat de proefmake-up beviel! Kan je dat ook weer afstrepen :) Ben benieuwd hoe jullie taart gaat worden!

BB, voorzichtig zijn met jezelf hoor! Ik ben ook wel een beetje bang dat er voor de bruiloft iets gebeurd, of dat je door de stress rare plekken in het gezicht krijgt oid. Maar daar moeten we maar niet teveel aan denken...

Joda, lekker alle pakjes openmaken, beviel alles goed?

Crista, leuk dat je as waarschijnlijk een pak gevonden heeft, spannend!

Williee, duimen dat je tentame goed gegaan is! Of je mee moet doen aan de wedstrijd is jullie eigen keuze, maar ik snap je bezorgheid!
Mooi kapsel hoor, die je in de bijlage hebt gezet! Hopen dat dit ook kan met je haar.

Kaartdilemma, wij hebben jullie en je op de kaart. Het grootste deel van de gasten zijn jonge mensen van onze leeftijd. Verder opa's en oma's die ik in het normale leven ook met je aanspreek.

Vandaag met mijn vriend meegeweest om zijn pak af te spelden. Ik wilde eigenlijk niet mee, maar hij stond erop! Hij is niet zo van dat soort dingen, dus wil mij er daarom graag bijhebben. Nou, de vlinders fladderden weer door mijn buik toen ik hem zo in zijn pak zag staan!  :wub: Wat een lekker ding haha. We hebben meteen schoenen erbij gevonden, was een toevalstreffer, maar lekker om ook af te kunnen strepen. En zaterdag ben ik aan de beurt met MIJN jurk, spannend!

Zondagochtend proefmake-up en haar! Dus lekker een bruidsweekendje!

En de kaarten zijn binnen, vandaag ook met de CM de brief opgesteld, dus die gaat zij verder uitwerken en dan kunnen de uitnodigingen binnenkort de deur uit :) Het komt steeds dichterbij!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2533 Gepost op: 28 maart 2013, 12:58:48 »
@ Wiiillliieee wat een prachtig kapsel! Lijkt me heel mooi zeker met je jurk! Ik hoop dat je tentamen goed gegaan is! Ik duim in elk geval voor een goede uitslag!

@ Singha ja het word wel tijd om voorzichtig te gaan doen geloof ik. Meer waarschuwingen kan een mens niet krijgen toch ;-)

@ Andora fijn dat je proefmake up beviel! Weer een stapje dichterbij!

@ Carien fijn dat het probleem rondom de band opgelost lijkt! Dat is toch geen fijn bericht zo dicht al op de bruiloft.

@ Joda niet zomaar sites droppen met leuke dingen! Dat is slecht voor de portemonnee hier hihi

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2534 Gepost op: 28 maart 2013, 15:27:25 »
De jurk voor de foto van de uitnodiging is binnen! Damn, wat istie lelijk ;) Maar dat was dan ook precies de bedoeling. Mijn haar zit onmogelijk, mijn dochter is bloemen halen, mijn as is douchen, en dan kunnen we zo foto's gaan maken. Ben benieuwd naar het resultaat. (zal wel een foto in de mail zetten straks!)

@Singha voorzichtig doen lijkt me een goed idee ;)

@Andora fijn dat je proefmake-up bevalt. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik wil, zijn een paar dingen die ik mooi vind. Helemaal nude, knal lippen, of juist smokey eyes (niet beide)


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2535 Gepost op: 28 maart 2013, 18:37:52 »
Mn kousenband is binnen! Ik zal de foto hier even bijvoegen. :biggrin:

@kaart: Gisteren de kaarten binnen gekregen, is het de verkeerde kleur!! :blink: Heb meteen gemaild en ik moet nu een foto sturen van de juiste kleur, die van de proefkaart die we al eerder binnen hadden. Ik hoop zo dat het goed komt! Nu is de binnenkant nml roze, en dat moet fuchsia zijn!

@Willie: Ik ben benieuwd naar de foto's! :biggrin: Leuk idee van jullie.

@Singha: Leuk he huizen kijken! Vond het ook wel leuk om te zien hoe andere mensen hun huis inrichten ;) Dat half jaartje wachten is zo voorbij hoor, ondertussen idd lekker verder rondkijken naar huizen.
En hoe zijn jullie kaarten??? Helemaal goed gegaan???

@Carien: Gelukkig lijkt het probleem met de band opgelost te zijn! Dat voelt vast goed!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2536 Gepost op: 28 maart 2013, 18:40:36 »
@ mootje waar heb je je kousenband gekocht dit is nl de eerste mooie die ik zie :)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2537 Gepost op: 28 maart 2013, 18:48:29 »
@ mootje waar heb je je kousenband gekocht dit is nl de eerste mooie die ik zie :)

Ik heb hem via marktplaats gekocht. Maar ben deze ook wel op internet tegen gekomen, maar dan vond ik hem te duur. Ik zal eens kijken of ik die site nog kan vinden.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2538 Gepost op: 28 maart 2013, 18:57:09 »
Ik heb even op het doosje gekeken en mijn kousenband komt hier vandaan http://www.lillianrose.com
Zelf heb ik hem niet van die site besteld maar op marktplaats gekocht.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2539 Gepost op: 28 maart 2013, 20:32:02 »
Ik heb die kousenband ook haha! Zondag reageer ik even weer zoals het hoort ;)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2540 Gepost op: 28 maart 2013, 20:46:52 »
Helaas begon het te regenen (en daarna zelfs sneeuwen) dus alleen even een foto uit de huiskamer. Hopelijk kunnen we morgenvroeg naar buiten toe. Maar dan hebben jullie alvast een idee van de jurk, en hoe mijn as er uit ziet.
Het onmogelijke haar was verdwenen toen ik de jurk aantrok, en aangezien we toch niet naar buiten gingen besloot ik het niet opnieuw te gaan doen. (we moesten ook bijna gaan eten bij mijn schoonouders)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2541 Gepost op: 28 maart 2013, 21:11:23 »
Whahahahaha, williieeee, wat een humor foto! Je had geen mooiere jurk kunnen kiezen.
Fijn dat je weet welk kapsel je wilt en dat het kan met je haar! Weer iets dat je kunt afstrepen!

Ik was vandaag even bij de kapper om m'n lok bij te laten knippen en kreeg toen toch al wel zin in m'n proefkapsel (ben niet zo van het naar de kapper gaan). Nog een paar weekjes!

Mootje, leuke kousenband!
Wat balen van de kaart. Gelukkig heb je nog tijd om het te laten herstellen.

Shinga, wat leuk dat je mee mocht (moest haha) met je AS. En wat fijn dat zijn pak ook helemaal naar jouw smaak is! En ook al meteen schoenen! Fijn hoor. Wij gaan waarschijnlijk 10 april op pad voor het pak van AS. Ben benieuwd.

Wat betreft de kaart: ons nichtje gaat overdag als tweede fotograaf de dag vastleggen en voor 's avonds is ze met haar vriend uitgenodigd op het feest. Welke kaart sturen we haar dan? Voor overdag of voor 's avonds, maar dan met een extra briefje er in voor haar met de bedoelingen voor overdag?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2542 Gepost op: 28 maart 2013, 21:29:41 »
Hoi dames de afgelopen dagen soms snel even meegekeken maar nog niet de tijd gehad om te reageren. Nu ook even snel een reactie. Hoop van het weekend weer wat meer aanwezig te zijn

@uitnodiging wij doen jullie. In ons geval makkelijk omdat er niemand alleen komt. We kiezen wel bewust voor jullie ipv u. Vind dit afstandelijk en niet passen bij de dag die wij willen.

@Carien fijn dat het probleem met de band zich heeft opgelost.

@Williieee mooi kapsel. Vind ik goed passen bij je jurk

@Singha leuk dat je bent mee geweest voor het pak. Ik kan niet w88 mijn AS in zijn pak te zien. Vooral omdat hij deze zelden draagt. Maar het staat hem zo goed.
Heerlijk zo'n lekker bruidsweekendje voor de boeg.

@Mootje leuke kousenband. Niet zo standaard. Ik wil wel graag een blauwe alleen niet zo'n babyblauwe. Mag bijvoorbeeld turkoois zijn. Zal eens kijken op de site.


kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2543 Gepost op: 29 maart 2013, 09:05:47 »
Wat betreft de kaart: ons nichtje gaat overdag als tweede fotograaf de dag vastleggen en voor 's avonds is ze met haar vriend uitgenodigd op het feest. Welke kaart sturen we haar dan? Voor overdag of voor 's avonds, maar dan met een extra briefje er in voor haar met de bedoelingen voor overdag?

Zal een apart briefje doen. Doen wij ook met twee stellen die we niet als daggast vragen maar wel als net iets meer dan receptie gast.....

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2544 Gepost op: 29 maart 2013, 11:10:51 »
Wilieee: Wat een leuk idee voor uitnodiging en jullie zien er leuk uit op de foto! De jurk is echt super mooi voor de foto, inderdaad past precies. Is het nog gelukt met de foto's buiten??
Kapsel ziet er mooi uit, hopelijk lukt het.

Carien: Fijn dat de problemen zijn opgelost met de band, gaan jullie ook nog naar hun luisteren?
Ik denk inderdaad dat het handig is om een extra briefje in de kaart te doen of het met haar te bespreken.

Singha: Kan me voorstellen dat je vlinders in je buik hebt van je AS in pak. Veel plezier morgen met JE jurk super! Heerlijk zo een bruidsweekend.
Ja ben blij met de pakjes, twee doorzichtige paraplu's gewoon simpel, mooie taarttopper en 2 taartblikken van 20 cm ben ik al een tijdje naar op zoek maar zijn in de winkel niet te vinden.

BezigBijtje: Ja erg he al die leuke dingen op de site's. Sorry iemand vroeg erom... :biggrin:

Mootje: Wat balen zeg van de uitnodigingen, zijn het alle kaarten?! :jawdrop: Gelukkig heb je nog even maar wel heel vervelend.

Uitnodigingen: Wij hebben uiteindelijk gekozen voor U, dat hadden we al maar door het forum een beetje aan het twijfelen geslagen :blush: (waar het forum wel niet goed voor is) maar al gauw bleek dat de zinnen dan niet lekker liepen. Voor de cliënten hebben we wel jullie, maar die krijgen ook niet allemaal persoonlijk een uitnodiging.
Vanmiddag kijken hoe de proefdruk geworden is. Ik heb er zoveel zin in! Mijn zus ook, zo lief. Ze heeft hem ook gemaakt natuurlijk! AS gaat natuurlijk ook mee.

Morgen weer even een proefkapsel doen, even op een andere manier wil mijn vriendin graag proberen en dan maar even in de wind staan om te kijken of het blijft zitten. Daarna gaan we het kapsel doen de twee keer dat ik de jurk ga passen, het moet wel blijven zitten natuurlijk.

Kousenband: Hebben jullie dat allemaal? Ik heb er nog niet over nagedacht het lijkt me dat het gaat kriebelen als je die om hebt?? Ik wil me er niet aan irriteren op DE dag.

Verder heb ik een cd gemaakt met de muziek die we willen voor de bruiloft, nu nog even aan de CM vragen of ze al een radio hebben en kijken of de cd het daarop doet, zul je net zien dat het niet wil dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Ik had even een enthousiasme dip maar begin er uit te komen :applaus: Het gaat zooooo hard.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2545 Gepost op: 29 maart 2013, 13:59:24 »
Haha Willie!! Ik vind jullie foto-idee echt meesterlijk!! Jullie staan er prachtig op!  :applaus: Ik hoop dat het gaat lukken met de kaart die jullie in je hoofd hebben...

Singha, ik kan me ook goed voorstellen dat de vlinders in je buik overuren fladderen als je je AS in pak ziet! Ik ben ook zó benieuwd naar die van mij! Mijn AS loopt ook zelden in pak (eigenlijk pas 2 keer echt gezien, bij de bruiloft van z'n broer en bij de bruiloft van vrienden).

Uitnodigingen, wij hebben toch besloten om voor 'je' op de uitnodigingen te gaan. Eigenlijk om dezelfde reden die al eerder genoemd is.. We spreken iedereen in het dagelijks leven ook aan met 'je' (behalve mijn oma..) en de kaart wordt toch vaak alleen gelezen!

Kousenband, ik heb er ook (nog) geen. Wil er nog wel een bestellen, maar niet zo'n dure! Ik denk namelijk ook dat het niet fijn zit, dus dat ik hem niet de hele dag draag. (Misschien zelfs wel alleen vlak voordat we naar huis gaan... :blush:)

Mag ik vragen wat jullie betalen voor je proefkapsel en kapsel op de dag zelf? Ik heb bij mijn eigen kapper gevraagd, maar die kost €150.00 en dat vind ik eigenlijk best duur. Maar ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal...

Wij hebben eindelijk onze ambtenaar gevonden! Degene die wij wilden is geen officiële ambtenaar (die je bij de gemeente kunt kiezen zeg maar), maar de locoburgemeester. Dat is een hele leuke man en die wilde het graag doen! We moesten hem (of eigenlijk z'n secretaresse) zelf bellen en vanmiddag werden we terug gebeld dat hij het heel leuk vindt en dat hij de datum al geblokt heeft in z'n agenda! Weer een vinkje erbij op het lijstje!


Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2546 Gepost op: 29 maart 2013, 15:09:12 »
Ik kom net terug van mijn sessie proefkapsels: ik ben helemaal blij met het eindresultaat :-D! Ik zal wat foto's op de mail zetten. Mijn AS moest er nog wel aan wennen. Hij houdt eigenlijk niet van krullen, maar toen hij er aan gewend was vond hij het toch wel heel mooi (in ieder geval dat zei hij :P). Goed dat ik het nu al heb laten zien, anders moest hij er op 1 juni nog aan wennen, haha.

Joda: thanks voor het plaatsen van de websites! Goed idee om even in de wind te gaan staan, dat zal ik zo ook even doen met mijn proefkapsel haha. Veel plezier weer morgen! En fijn dat je uit je enthousiasmedip bent ;-).

Williiee: wat super gaaf die laatste foto op de mail! Echt geweldig die jurk, haha. Maar ik vond de vorige uitnodiging ook al erg leuk! Succes met het verder uitwerken van het 2e idee en met het maken van de keuze!

Carien: fijn dat jullie er zo goed als uit zijn met band! Ik zou ook zeggen een briefje binnen in waarin je aangeeft dat je het leuk vindt dat ze overdag wil komen fotograferen.

Singha: leuk hoor huizen kijken! Waarschijnlijk vliegen de eerste 2/3 maanden zo voorbij (met het huwelijk ;-)). Jij ook veel plezier gewenst zondag met proefkapsel en make-up!!

Mootje: Leuk kousenbandje! Laat je de kleur roze trouwens ook terugkomen in je accesoireses? Jij was toch van het thema roze? Ik hou wel echt van roze! Wat balen zeg van de kaarten!!

Karlijn: dat heb ik ook met mijn AS dat ik hem nog maar 2x in pak heb gezien waardoor het extra speciaal voelt/is! Ben ook zooo benieuwd. Hij heeft een pak van ROKA en die vind ik ook echt heel gaaf.. Wat fijn dat jullie een ambtenaar hebben gevonden, waarover je helemaal enthousiast bent! Mijn kapster (via-via) rekent ongeveer 65 euro, maar daar heb ik dan ook wel echt mazzel mee. Volgens mij is 100 euro een beetje gemiddeld.
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2013, 15:23:29 door danis »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2547 Gepost op: 29 maart 2013, 17:57:56 »
Ik heb even tijd gehad om de mail te bekijken.

@Karlijn leuke kaart anders dan anders. Fijn dat jullie de ambtenaar gevonden hebben. Wij kunnen geen voorkeur opgeven bij de gemeente en horen helaas pas 3 weken van te voren wie het gaat worden.

@Carien je kunt haar misschien ook even bellen en anders zou ik er een briefje in doen.

@Williieee leuk idee voor de kaart. Jullie foto is echt geweldig!!

@Danis vind je kapsel erg mooi. Leuk die krullen

@Joda veel plezier morgen. Goed idee om te kijken of het kapsel windproof is.

@Singha veel plezier morgen. Het is zo gaaf om je jurk weer aan te mogen. Maak je een foto?

@Kapsel ik betaal € 50,-. Maar ik doe het dan ook bij een vrouwtje die een salon aan huis heeft.

Mijn schoonzusje heeft aangeboden mijn make up te doen. Heb half mei mijn proef make up.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2548 Gepost op: 29 maart 2013, 19:02:18 »
@karlijn Wat fijn dat jullie een ambtenaar hebben en dat hij zo goed bevalt. Wij zien op de dag zelf pas wie ons gaat trouwen...

@carien ik zou er een briefje bij doen. Hadden jullie de kaarten zelf ontworpen? anders kan je het misschien gewoon in dezelfde stijl doen...

@danis je kapsel is echt super mooi! Fijn dat je aanstaande het toch wel leuk vind. (volgens mij moeten mannen aan alles wennen wat anders is dan normaal ;))

@Joda veel plezier morgen! ben benieuwd naar je kapsel.

@Singha heeeeel veel plezier morgen! en vergeet vooral geen foto's te maken ;)

@Kapsel, ik betaal 59 euro incl proefkapsel. Het is een kapper die altijd een salon heeft gehad, maar daar net mee gestopt is. (nu nog deeltijd salon, deeltijd thuis, op de tijd van de bruiloft fulltime thuiskapper). Ik had ook een offerte aangevraagd bij een kapper hier om de hoek, en die rekende 200 euro. Ik denk dat je zeker onder de 100 euro klaar moet kunnen zijn voor je kapsel!

@make-up mijn nichtje (en getuige) geeft make-up workshops voor oriflame (ook bruidsmake-up) en gaat mijn make-up doen. We gaan gewoon heeeeeel vaak oefenen, tot het goed is.

@nagels wat doen jullie met je nagels? Acryl, Gel, eigen nagels? Ik ben nu begonnen met een gel-lack. Dit is gewoon lack, op je eigen nagels (kunt het er ook gewoon afhalen met aceton) maar hij verstevigd wel heel goed, waardoor je nagels niet afscheuren. Ik heb nu roze, maar met de bruiloft wil ik gewoon een frensh manicure.

@Je/Jullie/U Wij gaan voor je op de kaart. Er komen heel veel jonge mensen, en dus vond ik u te overdreven. Daarnaast is de helft single, dus ook geen jullie. Denk dat niemand zich eraan stoort, of het zelfs opvalt of er nu je of jullie staat eigenlijk...

@kousenband Ik ga er geen dragen. Zit helemaal niet lekker, en hecht er geen waarde aan. Als zag de roze er wel heel leuk uit. (weet even niet meer van wie die was)

@asinpak Ik heb mijn as pas 1 keer in pak gezien, en dat was op de begrafenis van mijn oma, dus dat was niet het gezelligste moment. Vanaf augustus zal ik hem voortaan elke dag in pak gaan zien voor zijn stage ;)

Thanks voor alle leuke reacties op onze foto voor de kaart!

Door de financiële crisis in huize willie staan de voorbereidingen even op een laag pitje (alleen de uitnodigingen zullen we echt mee aan de slag moeten). En misschien dat we zelfs moeten besluiten de bedankjes weg te laten. (is het makkelijkste om op te besparen vind ik). Het is jammer, maar we overleven het wel ;)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2549 Gepost op: 29 maart 2013, 19:29:07 »
@Joda: Helaas hebben alle kaarten de verkeerde kleur. Maar er is gelukkig nog tijd om het te herstellen.

@Danis: Fuchsia komt bij ons overal in terug, maar niet heel overheersend, kleine details zoals: roze ballonnen, maar grootste deel wit, binnenkant trouwkaart, roosjes op de taart, corsages en boeket. En ik heb van de week een fuchsia kleur string gekocht, mn torselet is wel gewoon ivoor hoor maar vond het wel grappig want hoorde AS al over een fuchsia boxershort! :P :biggrin:

@Kapper: Ik betaal 90 euro voor het proefkapsel en het kapsel op de dag zelf. De kapper komt ook op de dag zelf naar me toe. Het is wel verre familie van mij dus dat scheelt wel in de prijs... want als ik naar de zaak ga waar hij werkt betaal ik 210 euro! :blink

@Nagels: Ik laat altijd mn nagels door mn schoonzusje doen, zij zet gelnagels.:

« Laatst bewerkt op: 29 maart 2013, 19:31:03 door *Mootje* »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards