collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2550 Gepost op: 30 maart 2013, 09:29:32 »
kapper en make-up icl beide proef en nagels worden gelakt voor 200-, Ben er wel blij mee.
Ik doe zelf verder iet veel aan de nagels. Ze zijn altijd al wat lang.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2551 Gepost op: 30 maart 2013, 10:24:24 »
@  kapsel en make up, kost voor mij 130 euro inclusief proef

@ Kaarten, die zijn bijna klaar, vandaag langs een drukker om te kijken waar we het zouden kunnen laten doen, even wat offertes vragen

@ openingsdans, gisteren eerste afspraak gehad, we beginnen de 27e april met lessen, we gaan voor een cha cha cha volgens de dame erg geschikt snel te leren, en veel variatie.. Willie is dat zo ;)))???

@ Danis, wow wat heb jij mooi haar, echt een volle bos zo, staat je prachtig, is je haar normaal stijl?

@ veel dingen aan het regelen dit weekend, we hebben de gastenlijst klaar, (op nog 1 check voor de ooms en tantes ), plannen voor de bedankjes liggen bij de drukker en lithograaf.

@ aankomende vrijdag gesprek met de Babs

@ 12 april taart + cupcakes proeven!! woohooo


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2552 Gepost op: 30 maart 2013, 10:52:49 »
wiiiiiiilllllieeee help;

wij hebben nu 2 nummers over voor de cha cha cha en ik kan niet kiezen hahaha en AS ook niet, heb jij nog tips:

1. Santana  -  SMooth
- wij houden van de gitaar muziek, met name santana
- op zich het mooiste numer
- sensueel
- misschien wat langzaam


2. Maroon 5 - move like jagger
- vrolijk
- makkelijke overgang naar feestavond
- leuke opening



ppfff

iemand tips?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2553 Gepost op: 30 maart 2013, 12:08:05 »
 :wub: Ik zit nog even op mijn roze wolkje hoor! Net mijn jurk aangehad, hij zat perfect! Fotootjes stuur ik meteen na dit bericht naar de mail, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ik ben ook geslaagd voor mijn sluier en heb besloten het daarbij te houden qua haar. Morgen meteen meenemen voor mijn proefkapsel. De sluier is precies wat ik zocht. Je blijft de mooie achterkant van de jurk zien maar het geeft toch dat beetje extra.

Anne_Lyze, ik kan je helaas niet helpen qua muziek. Ik heb er te weinig verstand van ;) Wij schuifelen gewoon als openingsdans. Vind het wel echt gaaf, al die echte dansen!
Lekker, zo'n weekend met de bruiloft bezig zijn! Lekker, cupcakes proeven!

Danis, wow je kapsel is echt heel mooi. Je hebt er echt het haar voor, gaaf hoor.

Williee, bedankjes kun je inderdaad wel op besparen. Wij hebben ook getwijfeld, denk niet eens dat mensen het echt zullen missen. Dus als je niet zo breed in het geld zit zou dat het eerste zijn dat ik weg zou laten.
Superleuk trouwens, de foto voor jullie kaart. Echt heel grappig, wat een geweldige jurk heb je op de kop getikt haha.

Mootje, onze kaarten zijn mooi geworden. We zijn er erg blij mee. Gisteren de gastenlijst compleet gemaakt en dit weekend beginnen met enveloppen schrijven. Dan kunnen ze binnenkort de deur uit!
Mooie kousenband! Ik weet niet hoe dat zal zitten onder je jurk. Maar ach, als het gaat irriteren kan je toch even een plekje opzoeken om m af te doen ;)

Carien, ga jij mee met de as voor zijn pak? In dat geval veel plezier 10 april!

Joda, fijn dat je uit je enthouasiasmedip begint te komen! Ja, nog even en het is zover. Lekker van genieten!

Karlijn, fijn dat jullie een ambtenaar hebben gevonden, en dat jullie weten wat voor iemand het is. Geeft toch weer een fijn gevoel voor de ceremonie :)

Kapper, mijn vriendin doet het gratis. Tuurlijk krijgt ze wel wat voor ons, maar ik kan dus niet echt zeggen wat een redelijke prijs is.

Nagels, ik laat ze zeker doen. Hoe of wat ben ik nog niet uit. Daar ga ik me komende tijd ook maar even op orienteren.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2013, 12:10:59 door Singha87 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2554 Gepost op: 30 maart 2013, 12:16:55 »
Singha, je jurk staat je echt prachtig, zo'n princessjurk! Ik lijk in dit soort jurken meer op een cupcake ;)

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2555 Gepost op: 30 maart 2013, 15:14:15 »
He allemaal,

Jullie zeggen heel vaak dat je foto's "op de mail zet". Ik ben steeds heel benieuwd maar kan die foto's nergens vinden! Waar kan ik die vinden???? Als iemand mij het kan uitleggen...graag!! :applaus:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2556 Gepost op: 30 maart 2013, 15:34:15 »
@Singha je straalt helemaal in de jurk! Ik vind het inderdaad echt een prinsessenjurk. Sluier past er perfect bij. Erg mooi. Blijf nog maar even lekker op de roze wolk zitten.

@nagels de tante van mijn as is nagelstyliste. Afgelopen week zat er een heel leuk cadeautje in de brievenbus. Een cadeaubon voor een nagelbehandeling naar keuze. Super lief. Ik ga dan denk ik voor een mooie setje arcylnagels.

@Kathleen wij sturen inderdaad foto's naar een mailadres. Zo hoeven we niet bang te zijn dat een bekende iets kan zien. Je kunt een mailtje sturen naar juni2013trouwen@hotmail.com. Stel jezelf daarin even voor. Als niemand je kent en iedereen groen licht geeft, dan krijg je het wachtwoord.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2557 Gepost op: 30 maart 2013, 16:18:44 »
Karlijn: Fijn dat jullie de ambtenaar hebben gevonden.

Danis: Mooi kapsel hoor! Is het blijven zitten?

Wiliee: Wat vervelend dat jullie pas op de dag zelf zien wie jullie trouwt. Hebben jullie dan geen voorgesprek?

Singha: De jurk staat je echt heel erg mooi!!!! Mooi ook die sluier ik wil er graag net zo een net zo lang ook. Mooi geheel plaatjes hoor. Doe je je haar ook zo?

Nagels: Ik doe gel heb ik al een keer geprobeerd en laat het voor de trouwerij ook weer doen met french manicure en iets met een steentje.

Kapsel: Vandaag weer proefkapsel gehad en in de wind gestaan bleef mooi zitten. Krullen zakten iets uit maar dat maakt het wat natuurlijker. Ik heb een foto maar die hou ik maar voor mezelf mijn hoofd (oei). Volgende keer bij het jurk passen weer dan wel foto's.
Mijn vriendin doet mijn kapsel ook gratis. Wat geef je zo iemand eigenlijk best lastig? Wat doen jullie?

Uitnodigingen: Proef was klaar. Eerste gezicht was erg mooi maar toen zag ik toch wat dingen die ze anders had gedaan als wij hadden en dat irriteert me. Ze heeft teksten omgewisseld dat was mooier zei ze. Ook zei ze dat ze de kleuren wilde laten vervagen heeft ze niet gedaan. Als ik ergens niet tegen kan is als mensen maar van hun mening uit gaan het is niet voor hun toch? Wel ja we gaan gewoon weer terug en laten een nieuwe proefdruk maken.

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2558 Gepost op: 30 maart 2013, 16:39:57 »
Dank voor de complimenten op het kapsel  :blush:. Over 'je hebt een hele volle bos haar': dat is vooral dankzij de flip-in-hair :P. Het mooie is dat gisteren bijna niemand een opmerking heeft gemaakt dat ik opeens langer/meer haar had (alleen opmerkingen over de krullen). Nu dat het opkrult is het namelijk weer net zo lang als mijn eigen haar (stijl) dus dat is wel mooi!

Singha: de jurk staat je echt prachtig!! Sluier staat er inderdaad goed bij!

Happymama: dat hebben wij dus ook bij de gemeente waar we trouwen. Vinden wij ook erg jammer! Heb je wel van te voren nog een kennismakingsgesprek?

Willieee: de vrouw die mijn make-up gaat doen, gaat ook mijn nagels doen. Volgens mij was het gel. In ieder geval gaat het er binnenkort op en dan groeit het mee en dan vult ze voor de bruiloft ze nog bij. Ik wil dan ook een french manicure :)! Balen van de financiële crisis. Als je dan inderdaad moet besparen dan is het op de bedankjes niet zo erg.

Mootje: gaaf hoor Fuchsia als kleur-thema en in de kleine details verwerkt! Die kleur zou ik er alleen nooit doorkrijgen bij mijn AS, haha. Jouw AS heeft er zo te horen niet zo'n moeite mee (met zijn Fuchsia boxershort ;-))

Annelyze: cha-cha-cha is inderdaad een leuke dans! Wij maken alleen op de een of andere manier telkens fouten met die dans.. (die maat ligt ons niet helemaal ;-)). Ik denk trouwens dat die Santana - Smooth niet te langzaam is hoor: http://www.youtube.com/watch?v=7C3y4a7wgZk. Dit is trouwens ook een geweldig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=z51nfIOXmfU (al vraag ik me bij dit soort fimpjes altijd wel af of de kinderen het echt helemaal geweldig vinden of voornamelijk de pushende ouders..).  Leuk taart (en cup-cakes) proeven!!!

@ Gastenlijst: de gastenlijst definitief maken is wel een klus waar we beiden tegenop zien.. We vinden het zo lastig om te bepalen wie wel en wie niet (vooral met het eigen bedrijf van mij vriend..). Gelukkig hebben we het nu alleen nog moeilijk met het bepalen van de avondgasten, de rest zijn we wel al over uit.

@ Joda: wat fijn dat je vriendin het gratis doet! Lastig idd om dan te bepalen wat je haar geeft, sorry geen advies hierover.. EN jammer geen foto ;-). Wat irritant zeg zo met die kaart! Daar zou ik ook niet blij van worden. Advies graag, maar je moet wel zelf kunnen kiezen wat je wilt!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2559 Gepost op: 30 maart 2013, 18:04:06 »
@Anne_Lyze ik zou voor Santana gaan met Smooth. Heerlijk latin nummer!(deze wordt bij ons zelfs op de wedstrijden gedraaid ;)) Heb je een dj die dit nummer voor je draait? Vaak kunnen ze het nummer pitchen (iets sneller afspelen), daar hoor je niets van (hij vervormd niet ofzo) maar dan danst hij net was lekkerder! Chacha is een goede keuze. Is vaak de 2e dans die op een cursus geleerd word, omdat hij inderdaad vrij makkelijk is om aan te leren. Er zijn inderdaad vele combinaties mogelijk, maar dat is in principe wel bij elke dans.
Waar gaan jullie les nemen als ik vragen mag?

@Singha Jouw jurk lijkt wel heel veel op mijn deze-is-het-niet-geworden-jurk ;) Van welk merk istie?

@danis die kindjes uit je filmpje zijn zooo goed!

@gastenlijst dit was het eerste wat wij klaar hadden!

@vriendendienst Mijn nichtje doet gratis mijn make-up. Wat ik haar geef? 2 weken later doe ik gratis haar kapsel ;) Handig als je binnen 14 dagen allebei trouwt ;)

@kathleen voeg je ook even een foto bij bij je mail?

We hebben voortaan een flinke lijst in Juni, niet allemaal actief (in dit topic), maar toch, vond het wel leuk om hem er ff bij te pakken: (heb het lijstje gekopieerd uit het topic wie is de eerstvolgende die gaat trouwen)

1 juni 2013 Danis & AS
7 juni 2013 Andora & AS
7 juni 2013 Sjaantje & AS
7 juni 2013 Carien85 & AS
7 juni 2013 Daniëlle & Johan (Joda)
7 juni 2013 Monique & Bas (*Mootje*)
7 juni 2013 BezigBijtje & AS
13 juni 2013 Kim & Bas
13 juni 2013 Judith & AS
14 juni 2013 Leonie & Mark
14 juni 2013 Karlijn84 & AS
14 juni 2013 Juffie87 & AS
15 juni 2013 Jeffrey & Suraya (svlok)
21 juni 2013 Anne_Lyze & AS
21 juni 2013 Suzanne en vriend (Singha 1987)
21 juni 2013 Mariëtte en vriend (Crista)
25 juni 2013 Niandra en vriend
26 juni 2013 Freshy & AS
28 juni 2013 Marnix & Inge
28 juni 2013 Wblond & AS
28 juni 2013 Patrick en Sandra (sannepan87)
28 juni 2013 Happymama79 & AS
28 juni 2013 Williieeee & aanstaande

« Laatst bewerkt op: 30 maart 2013, 18:05:44 door williieeee »

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2560 Gepost op: 30 maart 2013, 18:16:41 »
Williee, klopt, het is jou deze-is-het-niet-geworden-jurk, van Disney :)

Bedankt voor de leuke reacties op mijn jurk. Joda, mijn haar ga ik nog laten doen. Morgen eerste proefkapsel, ik zal daar ook wel fotootjes van maken :) Vandaag heb ik wel even extra de krultang erin gezet voor mijn passessie!

Make-up en haar, moeilijk wat je moet geven. Mijn vriendin zegt dat ze er niks voor hoeft, maar ze doet er wel veel moeite voor. Ik ga er nog eens goed over nadenken.

Joda, irritant dat ze dingen aan je kaart gaan veranderen. Inderdaad maar terug ermee en duidelijk maken dat het toch echt JULLIE kaart is!




Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2561 Gepost op: 30 maart 2013, 18:21:06 »
@Singha87 Oh wat leuk dat het wel jouw jurk is geworden. Mijn as vond hem echt GEWELDIG! Ik vond m alleen te zwaar. Staat je super goed!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2562 Gepost op: 30 maart 2013, 18:21:34 »
@Singha grappig dat het een Disney jurk is. Het leek nl net alsof je uit het sprookje Assepoester was weggelopen  :biggrin:. Komt denk ik ook door de foto met de schoenen.

Zit net even de lijst de bekijken met de junibruidjes. Sommige ken ik niet maar zullen ook niet in de topic meeschrijven. Ik mis Svlok al een tijdje in dit topic. Zij was altijd erg actief. Hoop altijd maar dat er dan niets ergs aan de hand is.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2563 Gepost op: 30 maart 2013, 18:25:10 »
Ik mis Svlok al een tijdje in dit topic. Zij was altijd erg actief. Hoop altijd maar dat er dan niets ergs aan de hand is.

Idd al een tijdje niet gezien. En sannepan ook niet of heb ik daar overheen gelezen?

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2564 Gepost op: 30 maart 2013, 21:17:38 »
Bruidjes! Das lang geleden dat ik hier ben geweest! Heb de juni mail op mijn telefoon staan dus volgde die stiekem nog wel! Zie leuke kaarten, jurken en kapsels voorbij komen! Hier ff niet geweest omdat ik nog steeds niet fit ben! Nog steeds hoge ontstekingswaarde en geen idee waarom! Moest toch weer aan het forum denken omdat ik gisteren mijn jurk heb gepast en de uitnodigingen op de bus heb gedaan! Ga het weer een beetje proberen te volgen hier! Ik zal de foto's van mijn jurk naar de mail sturen! 24 mei nog een keer passen met proefkapsel! Dit omdat ze foto's van mij willen gaan gebruiken op hun website om te laten zien dat een grote maten bruid ook een mooie bruid kan zijn! Stiekem best leuk!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2565 Gepost op: 30 maart 2013, 23:47:30 »
Kim, mooie foto's, je ziet er erg mooi uit in je jurk. Superleuk dat ze foto's van je willen gebruiken voor op de website.
Wat vervelend dat je nog steeds niet fit bent zeg! Zijn ze er nog steeds niet achter waar het vandaan komt? Hopelijk knap je snel op.

Afwezigen forum, ik heb svlok inderdaad al een tijd niet gezien. En dat terwijl ze zo actief was altijd. Hopen inderdaad dat er niks aan de hand is. Maar hoe kom je daar achter?
Sannepan is inderdaad wat minder actief, maar liet laatst wel even weten dat er niks aan de hand is.


Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2566 Gepost op: 31 maart 2013, 14:34:34 »
Ahhhhhh

De patissier waar we de bruidstaart hebben besteld is voor onbepaalde tijd dicht.  :angry:

Kwam er gisteren achter toen ik de krant online aan het lezen was.

Echt zoiets kon ik er wel bij gebruiken  :-[

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2567 Gepost op: 31 maart 2013, 14:38:18 »
Afwezigen forum, ik heb svlok inderdaad al een tijd niet gezien. En dat terwijl ze zo actief was altijd. Hopen inderdaad dat er niks aan de hand is. Maar hoe kom je daar achter?

Svlok mailde altijd met haar eigen mail naar de junimail, we zouden haar kunnen mailen ;)

@Kim je jurk staat prachtig!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2568 Gepost op: 31 maart 2013, 15:10:24 »
@Kim ook jij straalt in je jurk. Mooi hoor. Leuk dat ze foto's gaan gebruiken voor de website. Weet jij al wat je wilt met je kapsel.

@Crista wat vervelend. Daar zit je niet op te wachten. Je weet dus niet of je nog de taart van hem krijgt. En of je nog ergens anders kunt bestellen. Kun je niet bellen?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2569 Gepost op: 31 maart 2013, 19:12:22 »
Crista, wat vervelend zeg, dat je dat in de krant moet lezen. Inderdaad even bellen dan, er zal toch wel nagedacht zijn over een oplossing?

Afwezigen, ik stuur wel even een mailtje namens ons allen vanuit de mail, met de vraag hoe het is met Svlok, is dat een goed idee?

Vandaag heb ik proefkapsel en make-up gehad. Een vermoeiend ochtendje met goed resultaat! Het was vandaag eigenlijk een beetje experimenteren met haar en make-up totdat we iets zouden vinden wat mij bevalt. En dat is gelukt!
Helaas zakte mijn haar in de loop van de dag wat uit, maar dat had mijn vriendin al voorspeld. Ze gaf al aan dat daar de volgende keer meer aandacht aan besteed zou worden, omdat het nu meer uitproberen was. Iemand nog tips voor extra stevigheid?
Ik stuur de foto's van mijn haar en make-up nu naar de mail. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2570 Gepost op: 31 maart 2013, 19:39:52 »
@Singha ik vind je haar echt super gaaf! Past perfect bij de jurk. Totaalplaatje klopt zo helemaal.

Wat mij betreft prima om een mailtje naar Svlok te sturen namens ons allen.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2571 Gepost op: 31 maart 2013, 21:18:28 »
Ik heb Svlok even een mailtje gestuurd en ze heeft gereageerd in de mail, jullie moeten haar reactie zelf maar even lezen.

Happymama, bedankt. Ik ben er zelf inderdaad ook erg blij mee. Ik denk dat het totaalplaatje inderdaad klopt zo.

kv

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2572 Gepost op: 31 maart 2013, 21:34:44 »
hallo allemaal,

ik trouw ook in juni en wel op 8 juni
ik heb niet heel actief maar heb altijd wel al veel gelezen en dacht ik zal nu ook eens een berichtje sturen.
ik vroeg mij af wie van jullie ook in de kerk trouwt en zijn kerkboekje al klaar heeft.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2573 Gepost op: 31 maart 2013, 21:48:10 »
@kv Welkom! Wij trouwen niet in de kerk, dus kan je helaas niet helpen.

@singha Wow, mooi kapsel. Vooral zo met je haar-accessoire ;) Vind je make-up ook super. Mooi en subtiel.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2013, 21:50:26 door williieeee »

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2574 Gepost op: 31 maart 2013, 21:50:31 »
Wat heftig....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards