collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2675 Gepost op: 6 april 2013, 09:13:32 »
Zo even tijd om hier op het forum te neuzen.. Beetje drukke week achter de rug

Hebben mailtje van de patissier binnen. Ondanks dat zijn zaak dicht is verzekerd ( vanwege echtscheiding vermoeden we) hij dat hij onze bruidstaart gewoon kan maken. Ik geloof dat ook wel maar denk niet dat ik de volle mep van te voren wil betalen in deze situatie. Kijken nog even of er alternatieven zijn waar we hetzelfde gevoel bij hebben en zoniet dan maar even in onderhandeling met de patissier.

Nu bijna klaar met ontwerpen van de uitnodiging. Zal hem volgende week samen met de pre wedding foto's wel naar de mail sturen.

En vandaag ga ik lekker met mijn zus op zoek naar schoenen.Ben benieuwd... Zit meestal tussen maat 41 en 42 in dus hoop dat ik een goed zittende schoen vind.


kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2676 Gepost op: 6 april 2013, 09:44:19 »
Wij hoeven bij de bakker niets aan te betalen zelfs !

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2677 Gepost op: 6 april 2013, 15:04:39 »
Wilde vanmiddag de bruidswinkel bellen, maar ik had net een mailtje. Mijn jurk is eind april klaar, en wordt dan verzonden, dan duurt het ongeveer 2 weken voordat hij er is.
Als hij verzonden is weet de winkel wanneer hij er is, en dan kan ik een afspraak maken, dus nog even geduld.

Ik heb net mijn bril voor de bruiloft op kunnen halen, hij is groter dan ik in gedachte had, maar daar houd ik wel van. Alleen twijfel ik dus weer wel of ik mijn haren dan zo achterover zo doen, of wat meer los laat, want dan oogt hij al weer minder groot. Had nog wel een mooi kapsel gevonden, maar ben bang dat mn haar te dun is... (foto van de bril en het kapsel zitten in de mail)
Al weer iets wat hier ligt te wachten tot 28 juni :D Begint steeds echter te worden zo!

En mijn ouders waren net op bezoek. Mijn vader wilde mijn jurk eerst niet zien, en dat vond ik jammer, wilde dit heel graag met mijn ouders delen. Mijn moeder wilde wel, maar wilde niet dat zij het wel wist en mijn vader niet.  Nu wilde hij het toch wel, dus hebben we ze net een foto van ons in kleding laten zien, en ze waren er allebei helemaal weg van! Voelt zo fijn!
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 16:43:14 door williieeee »

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2678 Gepost op: 6 april 2013, 16:45:31 »
Wel fijn dat je nu eindelijk reactie hebt Williieeee! Inderdaad wel nog even geduld hebben... Ik moet ook nog even wachten, jurk is er pas eind mei. Heb er wel super zin in om eindelijk weer te passen! Stiekem jaloers op alle dames die nu al mogen ;) geniet er van! Zeker fijn om de bevestiging van je ouders te hebben voor je jurk. Vond mam's mening eigenlijk ook wel de belangrijkste. 
En mooie ringen Williieeee!

Joda, die sluier staat je echt heel mooi ja! Maakt het plaatje echt wel af :)

Andora, wat leuk jouw boekje!! Je AS zal verrast zijn. Wat een werk *respect!* Heel origineel!

Crista, begrijp je twijfel in dit geval over de patissier ja... Zou ook eens even rond gaan kijken naar iets anders want dit is zeker wel een risico. Schoenen gevonden vandaag? Ik ben eerst in gewone winkels geweest, wilde graag knalroze pumps. Nu ga ik het toch proberen in de bruidszaak, 19 april, nu al zin in :)

Wat een leuke uitnodigingen op de mail!! Wij hebben nog steeds niet kunnen besluiten! Aahhh! Verwacht nog drie proefkaartjes en dan moeten we de knoop doorhakken. Of 1 vd 2 die we superleuk vinden maar eigenlijk te duur of 1 vd 2 die wel ook wel leuk vinden maar die qua prijs nog leuker is. Wij versturen zodra ze binnen zijn; eind april/begin mei.

BB geweldig die kist! Ben er helemaal weg van! Over de kaarten in zo'n boekje had ik hetzelfde idee, ook al ergens gespot op pinterest. Vond het ook eens een andere manier van hoe je ze leuk kunt bewaren.
 
Nog geen gesprek met BABS gepland, we zijn nog niet eens in ondertrouw gegaan! De getuige van AS werkt in het buitenland met perioden van zo'n 2 maanden en hij weet nog niet zeker of hij er 28 juni bij kan zijn. Zo niet dan moeten we dus nog iemand anders als getuige vragen, maar zolang hij het niet zeker weet kunnen we nog niets regelen. Begint wel een beetje te kriebelen nu.

WBlond, mooie jurk hoor! :)

Ik heb vorige week mijn eerste proefkapsel gehad. Was eerst heel enthousiast, mam en mijn beste vriendin vonden het leuk. AS vond het eigenlijk niks, had het nl laten zitten toen ik thuis kwam. Later zei hij dat het natuurlijk ook wel kwam doordat ik daar nu zo opgedaan stond in mijn normale kloffie, maar ik vond het wel heel erg moeilijk... Ben best onzeker en was nu eigenlijk wel bijna overtuigd...  Hij had het op de een of andere manier 'los' verwacht, maar ik heb ook alleen maar voorbeeldjes laten zien van opgestoken haar dus hoe hij er bij komt? Nouja, nu kan ik er wel mee lachen en B=bij nader inzien wil ik het zelf toch ook wel ietsje anders. Wel opgestoken, dat vind ik bij mezelf wel het speciaalst en het leukst/handigst met mijn sluier. Alleen ietsje voller en meer naar achteren opgestoken (beetje meer een bolletje, niet zoals nu 'over' mijn hoofd heen zeg maar). Iets nonchalanter, niet zo straks, dus met meer losse plukjes en grovere krullen. Ik stuur een foto naar de mail.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2679 Gepost op: 6 april 2013, 16:48:48 »
@Fiancino Je kunt wel in ondertrouw als je getuigen nog niet zeker zijn hoor! Gewoon even aangeven. Mijn nichtje is ook in ondertrouw al gegaan, en 1 van de getuigen weet ook nog niet of ze er bij is ivm stage in het buitenland.

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2680 Gepost op: 6 april 2013, 16:52:44 »
BezigBijtje, jij hebt gewoon NU je VGF!!!  :w00t: Haha echt super vet! Ik heb nog geen idee wanneer het bij mij is en ze laten er ook echt niets over los. Zou het niet erg vinden om er per ongeluk achter te komen, kan niet zo tegen verrassingen...  :blush:
Ben heel benieuwd naar je verslag!! Maak er een mooie dag van!

Andora, mooi je make-up! Ben het eens over de blush... Taart ziet er heerlijk uit!

Williieeee echt waar?? Dat wist ik niet! Dacht dat dat zeker moest zijn, ook omdat we de kopieën van de id-bewijzen van de getuigen mee moeten nemen. Moet je dan wel al de naam van de waarschijnlijke getuigen doorgeven en zou die nog aangepast kunnen worden? Is wel een goeie zeg... dan kunnen we dat dus ook gaan regelen :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2681 Gepost op: 6 april 2013, 16:54:38 »
@financino Bij onze gemeente was het geen probleem, nadat ze de situatie had uitgelegd. Ze kon het gewoon later nog aangeven.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2682 Gepost op: 6 april 2013, 17:37:42 »
@Williiee een 9.2!!! Je kunt zeker studeren en het trouwforum bezoeken tegelijk  :biggrin: Goed gedaan! Hippe bril!

@BB als het goed is heb je vandaag je VGF. Leuk. Ben benieuwd naar het verslag....

@Karlijn hoe zijn de ringen? Wij kunnen ze 3 mei ophalen.

@Fiancino wij hebben ook nog geen besluit genomen over de kaarten. Zojuist weer een proefkaart besteld. Wil toch echt deze week beslissen.
Je proefkapsel vind ik van achter erg leuk.

De kids zijn logeren. Vriendlief en ik gaan vanavond naar Racoon. Zij vandaag met z'n 2tjes even heerlijk de stad in gegaan. En geslaagd voor outfits voor de kids voor de bruiloft!!! Ik heb de linkjes even op de mail gezet.

Ik zie trouwens twee plaatjes op de mail voorbij komen (volgens mij fiancino en Williiee) die ik ook als inspiratie op mijn Pinterest heb staan.
Vind zelf deze kapsels ook mooi. Nochalant en van voren niet zo strak.
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 17:39:14 door Happymama79 »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2683 Gepost op: 6 april 2013, 17:52:28 »
@Happymama Hahaha, was dat maar waar studeren en trouwforum bezoeken tegelijk ;) Maandag nog een tentamen, wordt moeilijk dit cijfer te evenaren...
Jaloers hoor, naar Racoon! Erg gaaf! Ben vooral helemaal weg van the telephone song...
1 van die kapsels was idd van mij, lijkt wel een beetje op jouw eerste plaatje. Denk dat dat in combinatie met mn grote bril leuker is dan strak achterover...
Kleertjes voor de kids zijn leuk! Zag het setje van je dochter van de week bij de V&D op een paspop hangen, toen dacht ik nog: wat een leuk setje!

@BB ben benieuwd hoe je vrijgezellenfeest is geweest!

@Financino Leuk kapsel, ik heb m ook op pinterest. Wat ik vooral denk waardoor het anders is dan het plaatsje, is dat het veel te hoog is vastgezet (als je het gaat vergelijken dan) Op het voorbeeld zit het echt onder in de nek, en op de foto zie ik dat je nek vrij is! Ik denk dat dat al heeeel veel verschil maakt!
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 17:58:48 door williieeee »

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2684 Gepost op: 6 april 2013, 18:02:43 »
Oh die zijn ook leuk happymama! Hou van dat asymmetrische! Bij mij zit dat al in mijn jurk dus was wel leuk geweest maar kan niet met een sluier denk ik? We houden wel allemaal van ongeveer datzelfde nonchalante, niet zo strakke. Ben benieuwd hoe jullie definitieve kapsels worden dus! :) Ik hoop over de kaart ook echt deze week te kunnen beslissen... beetje duimen voor elkaar dan maar ;)
Heerlijk ff een dag voor jullie zelf. Naar Racoon, wauw, ook ik ben jaloers! Zij hebben echt mooie nr's, o.a. ons nummer love you more. Veel plezier, geniet er lkkr van!

Ja klopt Williieeee, weet niet zo goed wat ik wil daarmee... wel volgens dat idee opgestoken maar twijfel of hoger of lager mooier is met een sluier en wat mij beter staat. Daarom probeer ik de volgende keer het lagere denk ik. Dat heb ik normaal nooit, ook niet als ik zelf opsteek dus ik heb geen idee of dat me staat. Misschien thuis al eens n beetje uitproberen.
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 18:05:00 door fianĉino »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2685 Gepost op: 6 april 2013, 19:12:27 »
Ik denk dat ik ook niet zou kiezen voor asymmetrisch als je een sluier hebt. Ik heb op Pinterest nog wel mooie kapsels staan. Zal kijken of ij ze morgen kan plaatsen. Zit nu op m'n telefoon. Ik heb 16 april mijn proefkapsel. Ben zelf erg benieuwd.

Vandaag ook even de antennelintjes besteld voor de auto's van de gasten.

Wie iemand waar ik op internet wensballonnen en candle bag tegelijk kan bestellen? Dit ivm verzendkosten. Had een site gevonden maar het minimale boetebedrag is daar € 20. Had voor 16.....

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2686 Gepost op: 6 april 2013, 19:15:02 »
Wilieee: Mooie ringen hoor. Wat jammer dat jullie niet goed geholpen zijn en dat de tekst zo klein is geworden. Dat is wel balen.
Volgens mij valt het niet mee om jullie uit zo een foto te halen en een andere achtergrond te doen. Maar ik heb er ook eigenlijk niet zoveel verstand van maar wij wilden een keer iemand van een foto laten knippen maar dat bleek heel veel werk te zijn en net zo duur als een nieuwe foto.
Wat goed een 9.2 Gefeliciteerd.
Zooo wiliieee wat een giga bril. Dat tweede kapsel vind ik erg mooi, de ander ook wel maar die tweede heel mooi.
Vreselijk is dat hé wachten tot je jurk er is, ik ben ook wel jarloers op de meiden die hem al aan hebben gehad. Ben zo nieuwschierig....

Karlijn: Raar idee is dat vind je niet over twee maand getrouwd en wat zullen we het dan rustig hebben. Gelukkig is het dan hopelijk mooi weer kunnen we buiten wat doen.
Hoe zijn de ringen geworden? Helemaal tevreden? en nichtje enthousiast??

Andora: Wat ontzettend leuk het boekje, mooi gedaan hoor zal hij vast leuk vinden.
Wat een leuk idee van de recepten, nodigen jullie die mensen dan ook uit als je het gaat maken?

Crista: Wel fijn dat de patissier nu wat van zich heeft laten horen. Tja dan moet je er maar op vertrouwen maar kan me voorstellen dat je twijfelt helemaal om te betalen vooraf.
Schoenen gevonden?

Fiancino: Wij hoefden alleen een kopie van idkaart van getuigen mee te nemen bij de aangifte, kan hij dat niet per post naar jullie sturen? Getuigen hoefden bij ons verder niet mee. Maar als ik zo lees weet je ook niet of hij op DE dag er is? Dat is wel lastig inderdaad, maar zoals wiliieee zegt misschhien kun je in overleg wel wat regelen.
Je kapsel vind ik erg mooi! Kan inderdaad nog wat voller en boller. Hoeveel schuifjes zitten er wel niet in? Komt je sluier er onderin of eroverheen?

Happymamma: Ziet er leuk uit de kleren voor de kids.
Dat bovenste kapsel is erg mooi, die andere vind ik iets minder.

Hoelang wordt er bij jullie over het kapsel gedaan? Wij denken 2 uur toen had ik berekend dat ik om half 7 bij mijn moeder moet zijn, dan hebben we 3 uur voor kapsel, make-up en aankleden dus dat moet lukken. Maar wel vroeg op :dry:maar denk toch niet dat ik veel slaap die nacht. :biggrin:

Vandaag hebben we van light in the box gegraveerde taartschep en mes binnen gekregen, ben hellemaal in mijn nopjes. Eerst dacht ik in de doos hmm niet zo mooi maar er bleek wat viezigheid op te zitten en nu hellemaal mooi!!! Ik mail even een foto. Zo leuk al die dingen die langzamerhand binnen komen het krijgt echt vorm.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2687 Gepost op: 6 april 2013, 19:54:35 »
Zo, wat gaan jullie weer hard!!

Sjaantje, gefeliciteerd met de ondertrouw!

Bezigbijtje, hoe was je vrijgezellendag?

Joda, leuk dat jullie een gepersonaliseerd mes en taartschep hebben!
Je sieraden en sluier vormen een mooi geheel!! Leuk hoor!

Happymama, super leuke kleren voor je kinderen!

Fiancino, dat losse vind ik inderdaad wat leuker. Wel balen dat je AS nog niet zo enthousiast is. Hopelijk kan de andere kapster een kapsel maken wat jullie beiden mooi vinden.

Williieeee, dat tweede kapsel vind ik ook super mooi! Ik zou even overleggen met de kapper of het bij jouw haar mogelijk is. Misschien kan hij beide kapsels maken, dan kun je het totaalplaatje zien, dus incl bril.
Mooie ringen, maar wel jammer dat inscriptie zo klein is.
Gefeliciteerd trouwens met je cijfer!!

Andora, leuke kaart!

WBlond, mooie jurk hoor!

Crista, ben je geslaagd voor de schoenen? Ik heb mijn schoenen bij trouwmodeschoenen.nl besteld, daar hebben ze alle maten, van maat 33 t/m 43 incl de halve tussenmaten. Wie weet zit er wat voor je bij

Vandaag zijn de kaarten bij ons bezorgd. Dus nu snel aan de slag met enveloppen schrijven. Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een goede site voor trouwkaarten: wij hebben ze van hipdesign.nl. Erg tevreden over. Veel mogelijkheden op de site om de kaart zelf te ontwerpen en snelle en nette verzending van de kaarten.

Gisteren voor het eerst bij de schoonheidssalon onder de snelbruiner. 5 minuutjes. Kon al wel iets zien. Vanaf nu ca 2 keer per week. Maar ik vind het maar niets, in zo'n gesloten geval. Dit is dus alleen nu voor de bruiloft en daarna nooit weer. Maar goed, wie mooi wil zijn...  :cool2:

Morgen aan de slag met de kerkdienst en hopelijk nog even op bezoek bij degene die ons vervoer zal regelen, maandag naar de vrouw die onze taart gaat maken, woensdag met AS op zoek naar een pak, 's avonds komt de dominee om onze wensen mbt de kerkdienst te bespreken. Leuk leuk leuk

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2688 Gepost op: 7 april 2013, 09:42:52 »
Ja ik heb schoenen gevonden! :applaus:

Leek me op het eerste gezicht niks maar ik trok ze aan en het klopte gewoon. Op plaatje vind ik ze nog steeds minder mooi dan als ik ze aan heb!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2689 Gepost op: 7 april 2013, 09:47:41 »
Ja ik heb schoenen gevonden! :applaus:

Leek me op het eerste gezicht niks maar ik trok ze aan en het klopte gewoon. Op plaatje vind ik ze nog steeds minder mooi dan als ik ze aan heb!

Mooi christa, heel elegant! Lopen ze lekker? Fijn dat je geslaagd bent

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2690 Gepost op: 7 april 2013, 14:34:20 »
Racoon gisteren was erg gaaf!! Heerlijk even samen weg zonder kids. Maar ik was wel weer blij dat ze er nu weer zijn.

@Crista wat fijn dat je geslaagd bent voor de schoenen. Ik vind ze erg mooi!

@Joda leuk je taartschep en mes. Leuk aandenken aan de dag.

@Kapsel de kapster gaf aan toch rekening te houden met 2 uur. Ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Maar mijn haar gaat waarschijnlijk in de rollers.

@Carien zo'n snelbruiner waarin je zit opgesloten vind ik ook helemaal niets. Gelukkig heb ik geen witte huid. Zonnebank is dus gelukkig niet nodig. Je hebt weer een leuke week voor de boeg met veel regelen voor de bruiloft. Heerlijk als eind van de week je things-to-do lijstje weer kleiner is geworden.


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2691 Gepost op: 7 april 2013, 15:43:37 »
Ik ben zo benieuwd hoe het VGF van BezigBijtje was....!

Crista, mooie schoenen hoor! Ik vind ze ook op het plaatje mooi!

Happymama, leuke kleertjes hebben jullie voor de kids! Vind vooral het jurkje superlief!

Joda, volgens mij vallen we na de bruiloft wel een beetje in een gat ja! Nu hebben we het allemaal zo druk met dingen en regelen en straks is dat gewoon voorbij.. gek idee hoor!

Onze ringen zijn supermooi geworden! We zijn er helemaal blij mee! Alleen hadden ze gezegd (toen we ze kochten) dat ze bij het ophalen meteen gegraveerd konden worden. Maar het was gisteren zó druk in de stad en bij de juwelier dat ze het niet meteen konden doen. Nu moet ik woensdag dus weer terug om ze op te halen.
Ons nichtje was superblij dat ze 'ringenmeisje' mag zijn, ze werd er helemaal verlegen van en dát gebeurt niet vaak!

Ik heb net héérlijk buiten in het zonnetje gezeten, vriendlief is vissen met zijn vrienden en ik was van plan véél in huis te doen... Maar de zon knipoogde wel heel verleidelijk naar me met als resultaat dat ik nog helemaal niks in huis heb gedaan! Nu dus toch de stofzuiger maar even te voorschijn halen...

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2692 Gepost op: 7 april 2013, 15:51:38 »
Zoo, er is zeker veel bijgeschreven de afgelopen dagen!

@ kaart: wij hebben de uitnodigingen eindelijk af! Ze worden maandag gedrukt en dinsdag afgeleverd. Ook via hipdesign.nl, net als Carien, :). Ik zal ze naar de mail sturen.

@ mail: ik ben benieuwd of er al iets besloten is over de mail? Ik sluit me wel aan bij de gemaakte opmerkingen. Ik zie dat Kathleen wel al een tijdje actief is nu en zich ook uitgebreider heeft voorgesteld per mail.

Happymama: heel erg leuk de outfits van je kinderen!! Leuk concert van Racoon!! Kan me voorstellen dat zo'n dagje quality time met je AS heerlijk is, maar dat je dan ook weer uit ziet naar je kinderen.

@ Afvallen: wat goed he van meerdere dames dat jullie zoveel kilo's zijn afgevallen puur door je eetpatroon aan te passen (en te sporten)!

Andora: heel mooi je proef make-up!! Ik kan niet alle foto's van je kaart goed zien, maar de tijdlijn ziet er in ieder geval heel mooi uit!! En dat boekje ook al zo leuk!

Crista: leuke schoenen zeg!! Ik heb dezelfde maat, maar ik ben ook behoorlijk lang (1.82m) waardoor ik geen hoge hakken wil en van die open schoenen zoals jou staat ook niet mooi bij mijn brede voeten: erg lastig! Ik heb nu via een vriendin in engeland 2 paar schoenen besteld, hopelijk zit  1 van de 2 paar helemaal goed.

Sannepan: hoe smaakte de petit-fours :-D?

Sjaantje: hoe was de ondertrouw? Daarna nog wat leuks gedaan??

Carien: wat goed een 8 voor het dansen! Hebben jullie al een openingsdans in elkaar gezet?

Willieee: over slecht contact met 'levarciers/contactpersonen' heb ik me aan het begin van de voorbereidingen ook erg over verbaast! Wij zijn al aanwezig op de feestlocatie als de gasten komen, wij willen ook na de openingsdans meteen los met het feest :-), maar ik vind jullie idee niet gek.
Het is vandaag wel heel mooi weer (hier tenminste) voor nieuwe buitenfoto's ;-). Gefeliciteerd met je mooie cijfer!

Kristel: welkom! Je trouwt op dezelfde dag als ons :).

BB: hoe was je vrijgezellenfeest ?? Leuk zeg die kist!!

Wblond: wat goed zeg dat jullie de uitnodigingen al helemaal klaar hebben (ze zijn leuk)! Je jurk staat je echt heel erg mooi :)!! 

Joda: de sluier staat er heel mooi bij. Ik zou zeggen: zeker doen! Leuk jullie taartschep en -mes!! Wat betreft kapsel: ik denk dat mijn kapster straks iets langer dan 1 uur bezig is..

Karlijn: helemaal blij met jullie ringen?? Hoe heeft jullie nichtje gereageerd?

Fiancino: Ik vind je kapsel van achter heel erg mooi! Als er wat meer krullers van te voren ingaan wordt het vanzelf bovenop ook wat losser/nonchalanter :).

Mijn jurk is binnen, dus ik mag een afspraak maken om te gaan passen :). Dan gaat het nichtje van mijn AS (bruidsmeisje) ook mee en gaan we vervolgens ook kijken voor een jurkje voor haar. Ze heeft er helemaal zin in: echt leuk! Hebben jullie toevallig ervaring met winkels (niet online) met jurkjes voor bruidsmeisjes? Ze had zelf bedacht dat ze een sleepjurk wil, maar we hebben haar al verteld dat die niet bestaan voor bruidsmeisjes haha..
Vrijdag mag ik voor de proef make-up. Van de week maar eens orrienteren op wat ik wil.
Ik stuur onze uitnodigingen zo naar de mail.
« Laatst bewerkt op: 7 april 2013, 15:59:51 door danis »

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2693 Gepost op: 7 april 2013, 16:57:13 »
 :applaus: wat lief jullie medeleven  :biggrin:
Eindelijk tijd om even jullie te updaten!

Gisteren werd ik om 10 uur opgehaald door mijn moeder thuis. Met mijn zusje en moeder gingen we samen met de auto naar een woonwinkel. Hier hebben we rustig rond gelopen en na het afrekenen ben ik nog even snel naar het toilet gegaan, uit het toilet komende stond de winkel vol met mijn vriendinnen. Erg leuk joelen met z'n allen. Ik kreeg een t-shirt aan met op de voorkant met deze knakker ga ik 7 juni trouwen met een foto van mezelf samen met AS erop en op de achterkant Bride to be. En daarnaast kreeg ik een sjerp met Ja ik wil erop.

We gingen met de auto naar mijn huis waar ik 5 minuten kreeg om oude kleren bij elkaar te rapen. Hierna zijn we naar het huis van een vriendin gegaan waar ze een uitgebreide high tea hadden klaar gemaakt met allerlei lekkere hapjes. Na de high tea zijn we vertrokken naar Almere waarbij ik allerlei gekke opdrachtjes moest uitvoeren in de auto om m'n telefoon terug te winnen. Duimen opsteken naar voorbijgangers etc.

In Almere bleek dat we gingen survivalen met z'n allen allemaal leuke opdrachten en stormbanen om overheen te gaan. Een vriendinnetje werd door de gids uitgedaagd om een sprong te doen en over een slootje te zwaaien en haalde hierbij een nat pak we hebben erg gelachen. Bij elke hindernis baan moest ik een ei meenemen wat mijn AS symboliseerde. Boogschieten, hindernisbanen samenwerken allerlei leuke opdrachten.

Na de survival terug naar het huis van m'n vriendin waar de mannen er ook bij kwamen waarbij we met z'n allen hebben gebbqd. Mijn AS heeft geflowboard en wandklimmen. Ook een super leuke dag voor hem. Ze hebben hem nog wel echt weten te verrassen, hij had een wedstrijd toegewezen gekregen (scheidsrechter) en wij zeiden nog tegen elkaar dat krijgen ze bij de sportbond nooit geregeld. WEL DUS  :biggrin:

Al met al een hele geslaagde dag! Lekker sportief maar ook met lekkere hapjes etc. helemaal leuk!
En vandaag exact nog 2 maanden  :applaus:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2694 Gepost op: 7 april 2013, 17:29:36 »
@Danis het was vandaag heerlijk weer voor buitenfoto's, maar wij hadden onze thuiswedstrijd, en zo wil ik niet op de foto hoor ;) (dansmake-up gaat iets te ver, en dan is heel de jurk bruin!)

@bezigbijtje je vrijgezellenfeest klinkt super! zou ik ook echt leuk hebben gevonden. Ik denk dat ik geen vrijgezellenfeest krijg (heb ook altijd geroepen dat ik dat niet wil) Maar als ik er een krijg hoop ik dattie op de jouwe lijkt ;) (al ben ik bang dat dat niet zo zal zijn ;))



Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2695 Gepost op: 7 april 2013, 17:40:58 »
Bezigbijtje, dat klinkt echt als een superleuke dag! Ik ben het met Willie, zo mag mijn VGF er ook wel uit zien!

Willie, hoe is de wedstrijd gegaan?

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2696 Gepost op: 7 april 2013, 18:07:08 »
@danis

Gek genoeg zijn deze schoenen maat 40 maar zitten wel goed. Heb paar schoenen aan gehad en allemaal vielen ze groot . De verkoopster zei dat ik waarschijnlijk vanwege mijn iets bredere voeten vaak maat 42 moet pakken bij gewone schoenen/laarzen. Maar moet zeggen dat ik idd bij pumps of ballerina's vaak maat 41 heb.

@bezigbijtje wow wat een leuke verassing en wat hebben ze een leuke dag georganiseerd !

Vandaag wezen shoppen in Eindhoven en nu kan nu ook een enveloppendoos van mijn lijstje afstrepen . Kist gekocht bij xenos en ga daar misschien nog namen en datum opspuiten/schilderen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2697 Gepost op: 7 april 2013, 18:39:57 »
@Karlijn we zijn super tevreden met onze 3e plaats! (van de 5 ;)) We hebben sinds november maar 3x getraind ivm blessures, dus waren zeer tevreden dat we dit nog konden halen!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2698 Gepost op: 7 april 2013, 19:15:19 »
@BezigBijtje wat leuk dat je genoten hebt van je VGF. Volgens mij is het echt een VGF geworden dat bij je past
In tegenstelling tot de andere dames hoop ik dat ze voor mij iets anders in petto hebben. Ik ben niet zo van het survival.

@Danis mooie kaart!

@Crista wat leuk dat je in mijn woonplaats bent weder shoppen. Leuke kist.

@williiee fijn dat jullie weer hebben kunnen dansen.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2699 Gepost op: 7 april 2013, 19:27:38 »
@crista was het een dure? Ik zoek ook nog een kist. Het liefst een witte haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards