collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3075 Gepost op: 11 mei 2013, 10:52:31 »
@Happymama: Leuk idee om zelf een slinger te maken, ziet er heel mooi uit! :biggrin:

@Anne_lyze: Goed van je dat je gemaild hebt dat je toch naar een andere kapper op zoek gaat. Het moet gewoon goed zijn en een hele dag blijven zitten. Ik kan helaas geen foto's van je jurk vinden op de mail.

@Weggeven: Mn AS staat al in de zaal. En dan kom ik met mijn vader binnen lopen.

Gisteren heb ik een afspraak met de fotograaf gemaakt om bij de fotolocatie te gaan kijken. We gaan foto's maken in een oud fabrieksgebouw, de Enka. Ik zal wat foto's toevoegen van voorgangers.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2013, 10:54:19 door *Mootje* »

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3076 Gepost op: 11 mei 2013, 11:33:23 »
Anne_Lyze, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Wel jammer van de kapster, maar je hebt nog genoeg tijd om een ander te vinden toch? Ik kan jouw foto's ook niet vinden op de mail...

Mootje, mooie fotolocatie zeg! lekker licht...

Happymama, ik vind de slinger ook erg mooi! Hoeveel foto's en teksten heb je er ongeveer aan hangen?

Wij hebben gister contact gehad met de band, ik ben weer helemaal enthousiast! Ze gaan een lijst sturen met alle nummers die zij kunnen spelen, die kunnen we dan even bekijken en aangeven welke liedjes we echt niet en zeker wel willen horen.

Woensdag gaan we naar degene die onze taart gaat maken om onze ideeën voor te leggen. Ze kunnen gelukkig ook glutenvrije cupcakes maken, dus voor mijn nichtje laten we een cupcake maken in de stijl van de bruidstaart.

Wij weten dus ook nog niet wat mijn as doet met binnenlopen. Misschien komt hij wel door het 'gangpad' als iedereen al zit, maar dan met een stel vrienden. Het lijkt me best zenuwslopend om al vooraan te staan als iedereen nog binnen moet komen..

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3077 Gepost op: 11 mei 2013, 13:01:28 »
ooooh mooie foto's footje, echt een mooie locatie.

Heb de foto's nogmaals verstuurd, ze staan op de mail ;)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3078 Gepost op: 11 mei 2013, 13:17:01 »
@Anne_lyze: Ja ik kan de foto's zien! Heel erg mooi :biggrin: Je make-up is heel mooi, dat bruine kleurtje staat je goed hoor helemaal niet erg!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3079 Gepost op: 11 mei 2013, 13:55:53 »
Mooie fotolocatie Mootje!

Jurk staat je mooi Anne_Lyze. Make up staat je ook goed.
Jammer dat je kapsel tegenviel. Hopelijk vind je snel een goede kapster.

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3080 Gepost op: 11 mei 2013, 14:57:21 »
Inderdaad Anne_Lyze, het is wel heel belangrijk dat je kapsel de hele dag goed blijft zitten en je je daar geen zorgen om hoeft te maken. Deed ze het niet snelsnel omdat het 'toch maar' proef was of kon ze het ook echt gewoon niet goed? Hopelijk vind je snel iemand anders. Jurk staat je prachtig. Vind de bovenkant juist heel erg mooi en speciaal zo! Hou ik meer van dan de sweetheart.

Goed idee Karlijn om AS met vrienden binnen te laten komen ofzo, of juist met onze getuigen?! Vind ik ook wel een idee, wij hebben er drie dus dat zou wel leuk uitzien en die moeten toch ook vooraan apart zitten (bij ons tenminste).

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3081 Gepost op: 11 mei 2013, 18:23:15 »
Fiancino, gefeliciteerd met de ondertrouw!

Happymama, leuk idee die slinger!

Anne_lyze, wauw, mooie jurk! Make-up ook heel feestelijk! Jammer dat je kapsel tegenviel. Wel fijn datje daar nu achterkomt en niet op de dag zelf. Ideaal die proefsessies. Succes met de zoektocht naar een goede kapper, maar dat gaat vast lukken.

Mootje, moooooie Fotolocatie!

Williieeee, ik heb je filmpje bekeken. Wauw! Echt super mooi.

Hier begonnen met het verzamelen van dingen voor in het noodpakketje.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3082 Gepost op: 11 mei 2013, 19:00:33 »
even snel
@mootje GEWELDIGE fotolocatie

@anne_lyze je jurk is super!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3083 Gepost op: 11 mei 2013, 19:18:10 »
As heeft hard zijn best gedaan toen ik aan het werk was vandaag. Hij is opzoek gegaan naar een kapsel dat hij mooi vind, en waarvan hij dacht dat ik het ook heel mooi zou vinden. Zo lief! Er zit zeker wel een potentieel kapsel bij ;) Het voordeel ervan is dat ik het heeeel makkelijk zelf kan. Donderdag ga ik passen, dus dan ga ik mijn haren even doen, en kan ik kijken of het bij elkaar past.

Verder ligt hij bij ons even stil met bruiloftdingetjes. We kunnen alleen maar geen schoenen voor mijn dochter vinden, zijn er nogsteeds niet uit of we nu wel of geen bedankjes doen en zijn er ook nog niet 100% uit met het gastenboek.
En het is nog maar 6 weken en 6 dagen ;) (en de tijd vliegt!)

@carien dankje!

@karlijn lijkt me leuk als hij met vrienden binnenkomt!

@kathleen fijn dat israel leuk was! Nu de laatste dingen voor de bruiloft!

Over 7 weken zijn we ALLEMAAL getrouwd!!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3084 Gepost op: 11 mei 2013, 19:29:03 »
Over 7 weken zijn we ALLEMAAL getrouwd!!

Gek idee zeg... dan zijn we inderdaad allemaal getrouwde vrouwen!

Willie, lief dat je as zelf op zoek is gegaan naar kapsels! Vind die knot wel mooi, denk dat het ook echt bij je past! Tof met je grote bril erbij!

Anne_Lyze, ik vind de make-up en je jurk ook prachtig! Het kapsel vind ik ook erg mooi, jammer dat het niet goed bleef zitten!

Fiancino, met onze getuigen binnenkomen is ook wel leuk ja! Ik moet het er nog maar even over hebben met hem...

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3085 Gepost op: 11 mei 2013, 19:35:03 »
Over 7 weken zijn we ALLEMAAL getrouwd!!

Gek idee zeg... dan zijn we inderdaad allemaal getrouwde vrouwen!

Willie, lief dat je as zelf op zoek is gegaan naar kapsels! Vind die knot wel mooi, denk dat het ook echt bij je past! Tof met je grote bril erbij!


Vond het ook zo lief :) Donderdag zullen we zien of het bij me past. Haren goed, bril op en jurk aan, ben zooooo benieuwd!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3086 Gepost op: 11 mei 2013, 20:05:06 »
Volgens mij is dat wel echt een williieeee kapsel ja! (ook al ken ik je verder helemaal niet, maar gebaseerd op je foto's en filmpje haha). Spannend hoor!

Ahhh, we kijken er allemaal al zo lang naar huis en over zeven weken is het inderdaad voor iedereen achter de rug, met hopelijk alleen maar mooie herinneringen voor iedereen.

Hier schoonfamilie gister blij gemaakt. We hebben altijd gezegd, 's avonds geen stukjes, overdag mag wel. Maar dat laatste hebben ze blijkbaar nooit gehoord. Gisteren hadden we het er over en toen begrepen ze opeens dat het overdag dus wel mag. Ze kregen met z'n allen meteen een behoorlijke grijns op hun gezicht, dat beloofd dus nog wat haha.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3087 Gepost op: 11 mei 2013, 21:35:30 »
Jaaaa ik vind het ook echt bij je passen, tikje tegendraads/eigenwijs maar wel heel vroouwelijk en elegant!

Bedankt voor alle complimentjes over de jurk, was er zo zenuwavhtig  over, enorme buikkrampen bij aankomst bij de winkel, maar was echt heel blij hoe mooi hij stond!

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3088 Gepost op: 12 mei 2013, 11:25:52 »
Hoi dames,

Tijdje niet meer gepost maar geprobeerd wel mee te lezen.

Inmiddels hebben we de bloemen geregeld (zie bijlage).Hebben gekozen om wel corsages te doen voor de daggasten zodat het duidelijk is voor alle partijen ( vooral de cm) wie daggasten zijn.

Daarnaast bericht gekregen dat degene die onze bruidstaart zou maken nu echt failliet is en van de curator onze taart niet mag maken. Flink balen dus maar hebben morgen afspraak om te proeven bij een andere.

25 mei mag ik weer de jurk passen en wordt hij aangepast/ingenomen.

Onze uitnodigingen zijn deze week ook de deur uit. Was een leuke week met al die reacties die we kregen!

Heb btw (eindelijk hahaha) foto's naar de mail gestuurd van onze bedankjes.

« Laatst bewerkt op: 12 mei 2013, 11:35:29 door Crista »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3089 Gepost op: 12 mei 2013, 11:56:07 »
Happymamma: Heel leuk jullie slinger, leuk hoor persoonlijk tintje.

Anne_Lyze: Je make up ziet er mooi uit je ogen spreken! En wat zie je er mooi uit in je jurk! Geen foto met sluier??
Wat vervelend dat je kapsel uitzakte kan me voorstellen dat je opzoek gaat naar een ander, het moet wel blijven zitten.

Fiancino: Fijn dat het bedrag voor de bloemen mee valt en dat de leverancier van de kaarten goed mee werkt dat is wel zo prettig.
Leuke schoenen heel chiqeu.
Hopelijk lukt het met de liedjes.
Geen idee hoe het in het stadshuis met plekken gaat kan me wel voorstellen dat getuigen vaste plek hebben maar de rest geen idee. Misschien kun je het vragen aan de ambtenaar.

Mootje: Fotolocatie ziet er mooi uit zeker niet allerdaags. Worden vast mooie foto's.

Wiliiee: Handig als je zelf het kapsel kan doen.

Crista: Mooi boeket!
Oei inderdaad balen van de taart snel op zoek naar een ander. Wat vervelend zeg.
Jullie bedankjes zien er leuk uit, leuk die wekpotjes. Ik vind het kaartje ook erg mooi wat er aan hangt.

JA HOOR gister vrijgezellenfeest gehad, geweldig. Nu eerst even eten maar daarna zal ik verslag doen!!!! :applaus:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3090 Gepost op: 12 mei 2013, 12:44:38 »
Gister overvallen met mijn vrijgezellenfeest.
Ik ging s’morgens naar een dorpje (Bedum) 20 minuutjes rijden van ons. Daar zou ik met een jongen die ik begeleid naar een voetbalwedstrijd. Ik had nog wel gedacht eerder dat het wel 11 mei kon wezen maar toen ik eenmaal in de auto zat dacht ik dat het wel volgende week zou zijn.
Kom ik Bedum in rijden en rij ik op een rotonde af, staan er twee mensen met een oranje hesje op de rotonde. Dus ik een beetje afremmen en denken go zal er wat te doen zijn in Bedum. In eens komen de twee mensen naar voren lopen en toen zag ik al dat het mijn zus en mijn vriendin waren. (o shit) Toen hielden ze een bord omhoog met ‘Hey Daan’ en ‘volg pijl’.
Ik ging dus niet met de jongen naar het voetbalveld. Ik was echt wel even geschokt en moest toen giga lachen. Daarna reed ik de straat in stonden er om de zoveel meter vriendinnen met een bord. De eerste ‘jij bent de lul’ erg leuk dat was precies wat ik dacht. Daarna borden met verschillende activiteiten die je kunt doen met VGF, mozaïeken, cupcakes maken, paaldansen, verven enz enz. Ook een aantal buren waren naar buiten gekomen en stonden ze zwaaien. Zo leuk!!

Daarna in het huis van mijn zus in een outfit geheist (zie mail voor foto) en we gingen op pad. Geen idee natuurlijk waarheen.
Later kwamen we aan bij een klimpark. Woehaaa geweldig echt iets voor mij. Eerst lunchen en daarna kregen we tuigje om, kregen we uitleg en daarna mochten we vrij klimmen. Heel hoog in de bomen en de banen werden steeds moeilijker. De laatste was boven het water ook maar 4 van de 9 hebben die gedaan. Het was zoo gezellig en niemand deed moeilijk sommigen wilden niet klimmen nou die waren aan het foto’s maken en dik lol op de grond.
Helaas in het begin wel helemaal nat geregend maar goed dat mocht de pret niet drukken.
Na 3 uur klimmen gingen we terug en bleek dat bij ons thuis alles versierd was en de jongens er ook waren en daar hebben we met zijn allen gebbq heel gezellig.

De heren zijn aan het quad rijden geweest en paintballen zij hebben het ook helemaal geweldig gehad en AS zag er mooi uit met oranje pruik en overal.

Ik kan er nog wel veel meer van vertellen wat er allemaal gebeurd is maar dan wordt het een heel lang verhaal. Maar het was enorm leuk en ik vond misschien nog wel het leukste dat allemaal met hun bordje langs de straat stonden, stond te trillen toen ik uitstapte.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3091 Gepost op: 12 mei 2013, 14:28:18 »
Wat een leuke vrijgezellendag Joda! Leuk als er zoveel moeite gedaan wordt voor je en helemaal leuk dat de activiteit echt bij je past! Lekker nagenieten nu!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3092 Gepost op: 12 mei 2013, 14:29:59 »
@ Joda, dat klinkt echt super je VGF! Inderdaad lekker nagenieten,

ps heb speciaal voor jou ook nog een foto met sluier naar de mail gestuurd,

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3093 Gepost op: 12 mei 2013, 14:48:02 »
Joda, dat klinkt inderdaad als een geweldig VGF! Superleuk die bordjes langs de weg!

Crista, leuke bedankjes zeg!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3094 Gepost op: 12 mei 2013, 14:58:46 »
Jaaaaaaaaa, ook wij hebben gisteren ons VGF gehad!  :applaus:

We hadden beiden al een vermoeden.. Om 12.00 zou onze CM komen om wat dingen te bespreken, en om 10 voor 12 kwamen ineens door de voortuin alle vrouwen en via de achtertuin alle mannen aangelopen! Wat een drukte en gezelligheid, 24 man :D
Mn as kreeg een t-shirt aan met allemaal rare foto's van hem erop haha en ik kreeg een sjerp, met 'Ja ik wi!!!', een sluier en een paarse sjaal om. Alle vrouwen hadden een paarse sjaal en daarnaast nog een ander paars detail aangedaan! Eerst nog even wat gekletst, as en ik spullen gepakt en toen gingen we weg. We werden beiden geblinddoekt, elkaar snel een kus gegeven en toen gingen we op weg! Toen we er waren, gingen we eerst lekker high teaen met de meiden. Ieder had wat lekkers gemaakt en meegenomen, dus dat was erg gezellig. Gelijk 2 flessen prosecco open gemaakt. Toen gingen we Solex rijden!! En wat een lol hebben we gehad haha. We gingen op de solex naar de volgende activiteit: lasergamen. Dat was echt superleuk, enorm gelachen. Daarna op de solex weer terug naar het beginpunt, de solexen ingeleverd en toen met de auto naar het restaurant. Daar gingen we bbqen, echt heel erg lekker. Op een gegeven moment was ik naar het toilet, toen kwam ik terug en zongen ze: daar komt de bruid, daar komt de bruid. Had ieder een cadeautje gekocht, dus die mocht ik uitpakken. Echt superlief!! Daarna even opgefrist bij de CM thuis en toen op stap. De mannen kwamen daar ook naartoe, dus we waren daar met een grote groep. Echt enorm gezellig!!
De mannen hadden 's middags gepaintballd, ze hebben een stormbaan gedaan en hebben in een strandtent gegeten. Om half 6 lagen as en ik op bed! Nu aan het nagenieten van de cadeautjes en de foto's die langzaam binnen komen!

En zometeen even de bende hier opruimen  :cool2:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3095 Gepost op: 12 mei 2013, 17:22:41 »
Anne_lyze: Super leuk dat je een foto incl sluier stuurt, ehm waar is ie ik zie hem niet? :biggrin:

Sannepan: Jullie VGF klinkt ook super leuk. Had je ook een lange leren jas aan, hoort bij solex rijden toch??

Trouwens we kwamen gister nog een vrijgezellenfeest van een man tegen bij het klipark. Toevallig een kerel van een van jullie in Grolloo geweest voor activiteiten??

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3096 Gepost op: 12 mei 2013, 18:21:06 »
Sannepan, wat een leuke vrijgezellendag hebben jullie gehad! Leuke activiteiten allemaal. Haha, half zes in bed. sterkte daarmee vandaag en morgen ;)
Leuk ook dat je al wat foto's hebt, wij hebben er slechts een, die zal ik straks trouwens nog even naar de mail sturen. Maar verder niets. Daar gebeurt dus vast iets mee op onze trouwdag haha.

Anne_lyze, moooooooooi!

Christa, via de iPad kan ik je foto van de bedankjes helaas niet zien. Zal later even via de Comp. Kijken.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3097 Gepost op: 12 mei 2013, 18:22:12 »
Anne_lyze: Super leuk dat je een foto incl sluier stuurt, ehm waar is ie ik zie hem niet? :biggrin:

Sannepan: Jullie VGF klinkt ook super leuk. Had je ook een lange leren jas aan, hoort bij solex rijden toch??

Trouwens we kwamen gister nog een vrijgezellenfeest van een man tegen bij het klipark. Toevallig een kerel van een van jullie in Grolloo geweest voor activiteiten??



Hmmm oeps. Bleef hangen in mn outbox, nu echt  :blush:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3098 Gepost op: 12 mei 2013, 19:31:54 »
Foto van onze vrijgezellendag van vorige week staat in de mail

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3099 Gepost op: 13 mei 2013, 08:44:12 »
Super leuk al die feestjes!!! Wij gaan nu vandaag over precies een maand trouwen, dus houdt nu ook alle weekenden wel mijn hard een beetje vast. A.s. zaterdag is het sowieso niet. Die zaterdag erop staat er ook al iets. Ik vermoed 1 juni...Spannend!!
24 mei ga ik de jurk afpassen, aller aller laatste keer!!!! Zal foto nemen!
Willieieie wat leuk van je as. Als jullie het beide mooi vinden en het past is het een toppertje toch!!!
@ Sannepan Sloxen wat heerlijk retro :D
@Carien mooi out fit heerlijk vrolijk ziet het eruit
@ Joda je kan je haar altijd nog zo doen als op je VGF ;-)
@Anne-Lyze zowel je jurk als make-up erg mooi!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards