collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3225 Gepost op: 22 mei 2013, 22:54:05 »
@Joda: Ik ben ook het weerbericht aan het volgen hoor. Eind volgende week wordt het weer beter zeggen ze. Het belangrijkste voor ons allemaal is is dat het droog is.

@Karlijn: Die 2 vakantiebestemmingen klinken allebei goed! Maar ik snap wat je bedoeld. Als je in een land bent waar er veel te doen is dan wil je dat doen ook want je bent er dan toch. Wij weten nog niet waar we heen gaan. We zijn allebei de eerste 2 weken van september vrij en kijken dan wel of er een leuke lastminute voorbij komt. En misschien pakken we de auto wel en rijden gewoon ergens heen en zien wel waar we terecht komen!  :biggrin:

@Kathleen: Haha oh ik zie het al helemaal voor me hoe dat gaat: Oma heeft niets door en zit heel vrolijk te vertellen. :biggrin:

@VGF: Mijn AS en ik kwamen later op de avond ook bij elkaar ja. Dat vond ik zo super leuk! :biggrin: Want ik heb ook veel vrienden, en die vrienden zijn vrienden van mijn AS geworden. Dus zo had ik die er ook nog een beetje bij :biggrin: (snappen jullie het nog? :P)

Morgen ga ik mijn jurk ophalen! :applaus: Mijn moeder gaat mee. Krijgt ze meteen uitgelegd hoe ze me moet helpen met aantrekken. En hoe later op de dag de sleep weggewerkt moet worden. Ook krijg ik zit, traploop en wc les! haha :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3226 Gepost op: 22 mei 2013, 22:59:11 »
@ vgf, ij. As heeft hem nog niet gehad, we konden niettegelijk want as zat in japan en mij beste vriendinnetje was hoogzwanger..

As heeft zn proefschriftingeleverd ........ Woooohooo net een hele fles cava leeggedrondkn, as is nu doodmoe naar bed ;)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3227 Gepost op: 22 mei 2013, 23:59:01 »
Lieve meiden...

Wat leuk om hier af en toe ook te lezen.. ik reageer dan wel niet meer maar lees wel mee!
Het komt voor jullie ook allemaal erg dichtbij!

Omdat ik vrijdag ga trouwen en de 29e op huwelijksreis ga voor 16 dagen wil ik eigenlijk nu al de mensen die in de eerste 2 weken trouwen heeeeeeeeeeeeeel veel geluk, plezier en liefde toewensen.. Dit omdat ik bang ben het niet te kunnen doen vanuit Mexico ;-)
Ik denk echt aan jullie en willen jullie sowieso allemaal bedanken voor de hele fijne tijd hier op het trouwforum... :)
(nee dit is geen afscheid ik blijf nog wel hoor, haha, maar toch.. alvast bedankt!)

Veel liefs!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3228 Gepost op: 23 mei 2013, 08:05:25 »
Lieve Misseagle,

Na maanden van voorbereidingen is jouw dag morgen aangebroken. Jammer van het weer maar laat dat de pret vooral niet drukken. Geniet er vooral van.
Ben benieuwd naar je verslag en foto's.
Veel plezier op je Honeymoon. Volgens mij gaan jullie naar Mexico. Goede keuze. Echt een aanrader.

Liefs
Een stadsgenootje :)


kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3229 Gepost op: 23 mei 2013, 08:41:17 »
@Joda, oe jurk ophalen!!!!! ik wil ook :P Gaaf geniet ervan. Ik mag hem volgende week zaterdag weer aan en meenemen (aftellen)
Van je VGF klinkt wel heel gezellig dat bij elkaar komen. Zal ik inderdaad ook wel leuk vinden hoor!!!!
@Anne_lyze, zo fijn van je AS dat het is ingeleverd. Ik ga maandag alles inleveren en dan mijn ene scriptie 3dagen voor het trouwen verdedigen en de andere 2 dagen daarvoor. Heel fijn dat je AS het achter de rug heeft. Beter voor de voorbereidingen :D
@Misseagle, Genietse van alles!

@ weer deze gaat 4 weken vooruit... http://www.accuweather.com/nl/nl/amsterdam/249758/may-weather/249758  Het belooft mooi te worden in Juni...Wooohoo


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3230 Gepost op: 23 mei 2013, 08:55:37 »
ooh dames voor jullie gaat het opschieten!!
ik en de andere meibruidjes hebben het niet zo getroffen met het weer, dus maken jullie het in Juni dan maar goed!!

geniet nog even van de voorbereidingen! het is zo voorbij

bibi82

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3231 Gepost op: 23 mei 2013, 11:04:30 »
hallo meiden

ik lees af en toe met jullie mee en vind het leuk om mee te schrijven met jullie!

ik ga trouwen op vrijdag 28juni en we hebben er heel veel zin in.

wat een werk allemaal he het regelen van alles.

het enige waar wij nog mee zitten is het openingsnummer. we weten nog niet welk nummer we willen iig een langzaam nummer hihi en ons zoontje danst ook nog even met ons mee :-)

gr bibi

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3232 Gepost op: 23 mei 2013, 11:43:06 »
Oei wat gaan we ineens snel! Iedereen krijgt de kriebels denk ik.

Anne_lyze: Hoe zijn de afspraken bij de kapper gegaan? Heb je wat gevonden?
Jullie fotolocaties zien er beiden erg mooi uit! Maar wat een verschillende locaties.
Hopen dat het proefschrift goed is! Wel super fijn dat het af is.

Williee: Wat fijn dat je oud vriendin je haar wil doen! Dat dillema ook weer opgelost en ook prettig dat je nu meerdere dingen kunt proberen.

Karlijn: Heel mooi hoor jou jurk! De achterkant vind ik ook heel mooi met die plooien die scheef lopen.
Haar is ook mooi, lijkt inderdaad wel wat op die van mij maar jij hebt volgens mij langer haar.
Dus een vakantie zoeken waar weinig te zien is ha ha, misschien een klein eiland? Maar wel heerlijk op vakantie gaan.

Fiancino: Spannend wachten op je VGF..... Misschien dit weekend. Ik wacht op de foto's van mijn vgf duurt zooo lang, die van AS hebben we al. Ik weet wel dat mijn broer alles heeft die is vast een of ander powerpoint aan het maken hi is nog al handig met computers. Ben benieuwd wat hij maakt.
Wij hadden inderdaad het laatste deel van de VGF samen. Dan ook echt samen we zaten aan elkaar geplakt.Ha ha
Je boom ziet er heel mooi uit! Creatief hoor. Worden de vingerafdrukken de blaadjes?
Dat heb ik nou ook hé dat het wel zover mag zijn, krijg al kriebels als ik hier typ ha ha zenuwbonk.

Kim89: Inderdaad vreemd dat de Babs zo laat belt. Wij zitten ook nog te wachten. Ik ben benieuwd wat jullie gaan bespreken en of jullie ook een vragenlijst krijgen. Lijkt me lastig om zo een vragenlijst snel in te moeten vullen.

Kathleen: FIjn dat je oma zo open is ha ha.
Wahaahaa ziet er mooi uit 7 juni het weer!!! Houden zo en niet meer veranderen.

Mootje: Veel plezier met jurk aan doen en ophalen. Dat maakt het denk ik wel echt dat DE jurk in huis is.

Miss eagle: Heel veel plezier gewenst op je trouwerij! Lekker genieten naar al die voorbereidingen! En dan lekker relaxen op jullie huwelijkreis. Heel veel heel veel plezier.

Bibi: Welkom Hier zo en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wat leuk dat jullie zoontje mee gaat dansen.

Hoorde van de week dat mijn broer een nieuw pak had gekocht voor de trouwerij. Zo lief, hij is ook getuige natuurlijk.

Gister weer bij de taartenbakker geweest, nu alles vast gelegt heel lief ze komt steeds met nieuwe leuke en lekkere ideeën maar dan begin ik steeds weer te twijfelen. Nu gezegt we doen het zo klaar.

Gister belde de bruidszaak nog als ik nog een keer eerder voor zaterdag wilde komen hadden ze nu een gaatje voor vandaag. Maar dan moest ik zonder mijn zus heen want die moet werken dus dat zag ik niet zitten. Dus we houden het maar bij zaterdag en dan me SM, Mam en zus. Dan maar wat langer met hun door brengen.

Ga zo nog met de bruidszaak bellen waar ik eerst jurken ben wezen passen, daar had ik een hele mooi sluier op en ga nu brutaal doen en vragen of ze die nog hebben en wat het kost. Ben er wel nerveus over, maar als ik perfect wil moet ik bellen ha ha. :sleep:


bibi82

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3233 Gepost op: 23 mei 2013, 11:51:52 »
hier ook de kriebels hoor :biggrin:

wat hebben jullie voor nummer bij de openingsdans?

ik hoop ook zo dat het mooi weer word al is het iig maar droog he bij de foto´s maken.

@joda ik zou gewoon bellen hoor in deze tijd willen ze zeker wel wat verkopen!



Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3234 Gepost op: 23 mei 2013, 13:18:32 »
@Anne_Lyze leuk dat je mijn kapsel hebt opgeslagen!!

@Karlijn jurk staat je echt prachtig. Mooi plaatje zo.

@Fiancino leuk jullie gastenboek

@VGF hier nog niet gehad maar ik ben dan ook een eind juni bruidje. Weet wel dat ze er mee bezig zijn. Vriendlief heeft hem 8 juni.

@Bibi welkom mooie datum de 28e  :biggrin:

@Joda gewoon bellen hoor. Ze kunnen zo heel makkelijk wat verkopen.

Kreeg een foto van mijn vader in zijn pak door. Echt super gaaf kan niet wachten om met hem de trouwzaal binnen te lopen.
Voglens mij vindt hij het ook echt heel speciaal. Hij is vrij de week van de bruiloft en ik zou met mijn moeder de jurk ophalen. Nu vroeg hij of hij mee mocht. Ik vond dit eigenlijk wel zo lief. Dus ik ga met paps en mams de jurk ophalen.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3235 Gepost op: 23 mei 2013, 18:52:48 »
Even een snelle update voor de mensen die benieuwd zijn naar wat bij de Babs besproken zou worden! Ze heeft de afspraak verzet naar maandag...... Eerst moet het nog deze week! Zeg ik een andere afspraak voor af en nu kan het ineens wel maandag! Jammer had me er op verheugd! Nu maar wachten tot maandag! Gelukkig staat morgen proef-kapsel en make-up en mijn jurk passen op de planning! Ga ik daar maar naar uit kijken!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3236 Gepost op: 23 mei 2013, 19:05:39 »
@bibi Welkom! Leuke datum, 28 juni ;) Wij dansen onze openingsdans op I finally found someone van Bryan Adams en Barbra Streisand. Geen bekend nummer, maar echt ons nummer, met een mooie tekst ;)

Werd net gebeld dat mijn schoenen binnen waren, dus ben er gelijk heen gegaan. En ik kreeg ze gewoon niet aan! Pantykousjes aan, en toen kon ik er in. De maat was prima, maar ze waren gewoon heel stug! Heb ze meegenomen, en nu gewoon ELKE DAG aan om in te lopen... Zit nu dus achter de laptop met mijn schoenen aan ;) (heel charmant met een zwarte panty erin, want ik had geen huidskleurige) Ze zijn zo mooi (en ze doen zo'n pijn ;)) Maar ach, wie mooi wil zijn...  Gelukkig ben ik wat gewend qua schoenen, met het dansen...

@misseagle wat lief dat je even aan ons denk zo vlak voor jouw grote dat! Ik wil je heeeeeeeel veel plezier wensen morgen! Geniet van jullie dag!

@VGF ik heb ook (nog) geen vrijgezellenfeest gehad, maar ik ben ook een 28 juni bruidje...


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3237 Gepost op: 23 mei 2013, 19:38:10 »
@ Andere bruidjes, lief dat jullie ons een mooie dag komen toewensen! Misseagle in het speciaal! Geniet, geniet, geniet ervan morgen meis!

@VGF, ik weet het niet hoor... ik denk dat ik hem zaterdag ga krijgen (twee vriendinnen komen hierheen om 'te shoppen') maar dit hebben we maanden geleden al afgesproken... Afwachten maar!

Willie, dat wordt inderdaad inlopen ja! De hele dag op knellende schoenen lopen houd je ook niet vol!

Bibi, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wij trouwen 14 juni en hebben ook nog geen liedje voor de openingsdans. Wij gaan ook gewoon schuifelen, dus we hoeven niet te oefenen ofzo!

Kim, balen dat jullie babs de afspraak nu al verzet heeft! Nou ja... je moet het er maar mee doen he?!

Joda, inderdaad gewoon bellen hoor!

Mijn as heeft net zijn pak weer aangehad, hij is nu op de terugweg. Ik hoop zó dat sm zich gedragen heeft vandaag...

Zometeen komt onze cm om de dag even goed door te spreken. Lekker kletsen over de bruiloft dus, zin in!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3238 Gepost op: 23 mei 2013, 19:56:09 »
@ Babs, die van ons heeft eigenlijk ook nog niets laten horen. Wij trouwen over precies drie weken. Is dat raar? Misschien moet ik eens mij wat meer druk gaan maken...;-)
@ VGF Ook nog niet gehad hoor ook al trouw ik 13 juni. Maarja dan komt het nog, ook leuk.
@Joda, als je wilt bellen moet je bellen! Jouw dag!

Wij hadden een tegenvaller bij de locatie, zie vielen erruuug duur uit. Beetje het idee dat ze het onderste uit de kan willen halen. We brengen daar duizenden euro's. Maar het menu was echt beetje weinig. Super giga lekker maar voor de mannen te weinig. Ze hadden al van te voren gezegd het kan wat weinig zijn dan moet je het aangegeven. Geef ik aan dat het weinig is. Wordt er weer drie euro p.p. bijgeteld voor een paar domme patatjes (totaal 180 euro ofzo). Dat geef je er toch gewoon bij als het eten (zonder drinken en nagerecht al 30 eur)) wat weinig is...Maarja zodra je "bruid" ben willen ze altijd veel geld van je hebben volgens mij ;-).

@bibi welkom op dit kei gezellige forum :D wij doen geen openingsdans, ik wil mijn tenen heel houden ;-)

@Willieieie eerst bewijzen dan geloof ik je ;-) Ik zou ze ook heeeeel vaak gaan inlopen, maar de pantoffels en uggs zijn gewoon veeeeeeeeel lekkerder met dit weer :P

@ Happymama super leuk van je vaders pak!
@Joda, lief van je broer. Bij ons koopt bijna ook iedereen een nieuw pak jo en alle dames in het nieuw, echt gaaf!


Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3239 Gepost op: 23 mei 2013, 20:00:44 »
@kathleen ik zou je niet druk maken hoor! Wij trouwen ook 13 juni! Mogen nu dan maandag naar de Babs maar een week later is ook nog optijd hè! Als ze volgende week nog niet gebeld hebben moet je er misschien eens achter aan gaan! VGF heb ik ook nog niet gehad! Blijven niet veel weekenden meer over hè..... En komend weekend is het bij mij zeker niet! Spannend spannend!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3240 Gepost op: 23 mei 2013, 20:05:59 »
Vanavond naar de kapper ... Spannnend. Hoop echt dat dit wat is  :confused:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3241 Gepost op: 23 mei 2013, 21:08:25 »

@Willieieie eerst bewijzen dan geloof ik je ;-)


Vertel, wat moet ik bewijzen?:P

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3242 Gepost op: 23 mei 2013, 21:23:05 »
Jaaaaaaaaaaaaah ik heb een kapper, komt bij me thuis, goed advies, goede prijs, echt super! (Schuifjes zitten er nog steeds niet bij in hahahaha, blijkbaar is datzwolle? )

Heeeeeel blije bride to be!

12 juni proefkapsel, 15 juni knippen en kleuren, 21 juni trouwen!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3243 Gepost op: 23 mei 2013, 21:33:53 »
Fijn dat je een kapper hebt gevonden. Maar misschien een stom iets hoor, maar als de schuifjes er niet bij in zitten, kan je ze dan niet beter zelf kopen en meenemen? Ik gebruik ze altijd van de action (prima schuifjes) en ze kosten iets van €0,79 voor een hele rits (nooit geteld hoeveel erop zitten)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3244 Gepost op: 23 mei 2013, 21:37:38 »
Tja ach, zijn inschatting was dat het 2 euro kost, ik dacht doe het dan er gewoon bij in en vraag 2 euro meer;), maar goed ik ga niet op alle slakken zout leggen!

Fijn datje schoenen passen willie!!!

Mijn 2e paar is ook binnen, vanwege mijnmoeilijke voetjes, wissel ik van schoenen, nu nog even kiezen want ik had twee paar besteld en ga 1 paar terugsturen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3245 Gepost op: 23 mei 2013, 21:43:24 »
2 euro, damn, vraag het dan niet, of doe de prijs idd 2 euro omhoog.. Maarja, idd, niet over beginnen lijkt me verstandig ;)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3246 Gepost op: 23 mei 2013, 21:47:07 »
Bibi82: Wij schuifelen ook gewoon op Angels van Robbie Williams.

Happymamma: Wat lief van je vader dat hij mee wil, kan me voorstellen dat je daar geen nee tegen kan zeggen.

Kim89: Poeh wat een gedoe met de Babs zeg. Balen dat je er al een afspraak voor af hebt gezet. Inderdaad nog genoeg leuks om naar uit te kijken.

Wilieee: Dat wordt goed inlopen maar wel super dat ze passen!

Karlijn: Nog gekke verhalen over je SM gehoord?

Kathleen: Wij trouwen over twee week en hebben ook nog niks van de BABS gehoord, midden volgende week maar eens achteraan.
Balen zeg dat het eten zo duur is en zoveel geld voor een beetje patat niet normaal. Maar inderdaad overal waar bruid voor komt hopa een paar honderd euro erbij.

Anne_lyze:  :applaus:Fijn dat je de kapster gevonden hebt! Blijft raar die schuifjes en dat om 2 euro:dry:

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3247 Gepost op: 23 mei 2013, 22:20:44 »

@Willieieie eerst bewijzen dan geloof ik je ;-)


Vertel, wat moet ik bewijzen?:P

Dat je elke dag je schoenen aan gaat doen ;-)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3248 Gepost op: 23 mei 2013, 22:22:43 »
Zo, ik ben vanavond met onze CM naar de stad geweest. Nog even wat dingetjes gekocht voor de trouwdag (lipgloss, panty, slippers voor 's avonds) en voor de huwelijksreis. Vandaag hadden we de gids over Albanië binnen, echt super leuk! Daar kunnen we lekker in gaan snuffelen komende tijd :)

Hier nog druk bezig geweest met de vragen voor de ambtenaar, ik hoop dat we ze dit weekend af kunnen maken.
Dan kunnne we die versturen.
Overmorgen hebben wij een afspraak bij de fotograaf en gaan we de muziek testen in het gemeentehuis, leuk leuk!

@ Anne_Lyze: Wat een verschillende locaties zeg, maar wel mooi! Hebben jullie al een keus kunnen maken of moeten jullie nog kijken?
Wat fijn van je kapster!!!

@ Williee: Fijn van je kapster!

@ Karlijn: Mooi die combi van je jurk en je haar! :)
Dar wordt lastig voor jullie vakantie haha! Wij zijn ook echte doemensen, maar wij gaan de laatste 3 dagen op het strand liggen (meer dan genoeg voor ons!)
Heeft je sm zich gedragen vandaag?

@ Fiancino: Lekker een weekendje weg!! Nu nog spannend wanneer je VGF is haha.
Lastig he die sieraden, baal er een beetje van  :dry: A.s. dinsdag weer met mn mams naar een andere stad, hoop dat ik daar wel slaag! Als ik dan tips voor je heb, zal ik het je laten weten! Maar de juweliers zeiden ook al: proberen om zelf een combinatie te maken. Ik wil zilver (of witgoud), met een deel glimmend en een deel mat. Dat vind ik erg mooi  en daar is wel redelijk wat in te combineren.
Heel veel plezier met passen morgenavond!

@ Kathleen: Hihi wat grappig van je oma!
Jammer zeg van de prijzen bij de locatie.

@ Dees en MissE: Dank je wel! :)

@ Bibi: Welkom! Je trouwt op dezelfde datum als wij.
Wij hebben in de openingdans verschillende nummers, waarvan we elk een deel achter elkaar hebben geplakt en dan wisselen we van dans stijlen (zie ook paar pagina's terug)

@ happymama: Leuk dat je vader een nieuw pak heeft gekocht!
Hier hebben mijn broers en onze vaders ook nieuwe pakken gekocht en alle dames een nieuwe outfit :D

@ Kim: Wat balen van de afspraak! Heel veel plezier morgen!

@ VGF: Wij hebben onze VGF ook op 1 dag gehad en 's avonds gezamenlijk afgesloten in de kroeg. Dat wilden we zelf graag en was echt ontzettend gezellig!

@ Babs: Wij hadden eind april, 8 weken voor de bruiloft, al een brief wie onze babs is. Ik heb twee weken terug gebeld voor een afspraak, die hebben we 4 juni. Van haar hebben we via de mail de vragen gehad, waar ze graag een antwoord op wilt. Daar maakt ze een leuk verhaaltje van. Ze heeft gevraagd naar hoe we elkaar hebben leren kennen, hoe het aanzoek was, wat bijzondere eigenschappen van hem/haar zijn, waarom we willen trouwen en wat je gelukkig maakt. Die 4 juni bespreken we nog wat praktische dingen en wil ze nog wat meer van ons weten, ik ben benieuwd!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3249 Gepost op: 23 mei 2013, 22:26:51 »

@Willieieie eerst bewijzen dan geloof ik je ;-)


Vertel, wat moet ik bewijzen?:P

Dat je elke dag je schoenen aan gaat doen ;-)

Hahahaha, ik ook nog hoor. Heb ze daarstraks aangedaan, en na een half uur voelde ik mn tenen niet meer ;) Net nog even de was op gehangen met mijn schoenen aan. Ga er wel mijn best voor doen, want anders houd ik het niet vol op 28 juni ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards