collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3650 Gepost op: 20 juni 2013, 10:13:36 »
@MissEagle yep ik trouw in Eindhoven. Wij hebben een vrouwelijke ambtenaar die door de gemeente is ingehuurd. Je kunt haar ook zelf inhuren ze heeft een eigen bureua. Leuk jong mens. Er was iig een klik. Op de dag zelf zullen we het zien maar we hebben er vertrouwen in.

Was jullie ambtenaar geen succes?

@Anne_lyze geweldig die pioenrozen. Ben je er verder helemaal klaar voor.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3651 Gepost op: 20 juni 2013, 11:51:37 »
ik zit eventjes op de mail

Williiieee: leuk je vgf! Hopelijk krijg je meer foto's *nieuwsgierig!!*
Wat een mooi jurkje heeft je dochter (L)

Wblond, wat liep je as voor lul zeg  :P jij kwam er beter van af zo te zien

Karlijn, mooie foto's! je zag er prachtig uit. Vooral die met je vader vind ik mooi, de emotie kan je bij hem duidelijk zien

Kim, ook jullie straalden op de dag :)

Hier trouwens weer van de roze wolk af en terug op aarde. Weer lekker aan het werk en aan het solliciteren. Leuk om die brieven met mijn nieuwe achternaam te schrijven ;)
Ik had niet echt een zwart gat, wel merkte ik dat in de tweede nacht even alles terug kwam wat er die dag minder ging. En toen even flink gejankt, met man erover gehad en weer gaan slapen. Waren in dat geval ook de emoties die even allemaal naar boven kwamen.Het is toch wel intensief, zo'n dag!

Wat gaan jullie trouwens met de jurk doen? Ik denk dat ik m op een paspop zet na de reiniging. Wij hebben drie kamers, dus als de volgende stap zich aandient, kan die nog even blijven staan ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3652 Gepost op: 20 juni 2013, 13:23:04 »
Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van deze kant.
Hier gaat het op zich wel goed. Heb van de week even een flink potje zitten brullen, ik ben zo enorm moe. Ik ben af en toe gewoon niet vooruit te branden en als ik een dag heb gewerkt, kan ik daarna gewoon niks meer ondernemen. Koken wat ik altijd leuk vond om te doen, staat me soms zo tegen. Maar goed, ik hoop dat het over 5 weken wat dat betreft wat beter gaat.
Hier gistermiddag onze eerste echo gehad :D Er was een klein ukje te zien met een heel snelle hartslag  :applaus:
Onze uk is nu 11.1 mm. A.s. dinsdagavond weer een echo, dan ook een gesprek over welke onderzoeken er mogelijk zijn. De 20w echo moeten wij wel in Rotterdam laten maken. De termijnecho en de 20w echo worden dinsdagavond gelijk ingepland.

Voor de bruiloft gaat het hier allemaal zijn gangetje. Jurk hangt bij mijn ouders, morgenavond met CM even oefenen met aantrekken en de rijgsluiting goed maken. Draaiboeken zijn allemaal doorgestuurd, as zijn outfit komt van het weekend naar hier en schoenen worden hier druk ingelopen.
Morgen gaan as en ik beiden naar de kapper, as alvast zijn haar in model laten knippen en bij mij de dode punten er even flink vanaf halen.
Van het weekend de laatste spulletjes kopen voor de huwelijksdag en de huwelijksreis. Is nog maar heel weinig, maar moeten we net ff doen.
Straks nog even de DJ bellen om de laatste dingen door te spreken.
Verder hoeft er hier volgens mij niet meer zoveel gedaan te worden.

@ Ongesteldheid: Hier zeker te weten geen last van op de trouwdag ;)

@ Kim: Ondanks de tegenslagen hebben jullie volgens mij toch een erg mooie dag gehad! :)

@ Singha: Hoe was het met de jurk ophalen gisteren?

@ Crista: Volgens mij heb je een heel leuk VGF gehad!

@ Williee: weet je al iets van je tentamen?
Leuk je VGF!

@ Karlijn: Leuk verslag heb je geschreven! Klinkt als een mooie dag.
Wanneer ga je op honeymoon?

@ Wblond: Leuk jullie outfits!

@ Anne_Lyze: Hoe ging je sollicitatiegesprek?

@ Andora: Jammer zeg van de tegenslagen op jullie dag! Snap ik dat je daar wel ff om kon janken. Hopelijk heeft het opgelucht!
Ik wil eigenlijk mijn jurk op een paspop zetten, maar moet nog even kijken waar en nog een pop regelen. Maar dat doe ik na de honeymoon wel.

@ Happymama: klinkt goed je boeket!
Heb je het 101 redenen boekje al binnen?

Dames die morgen (en zaterdag?) trouwen: heeeeeel veel plezier en geniet ervan!!!
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2013, 13:24:41 door Sannepan87 »

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3653 Gepost op: 20 juni 2013, 17:23:31 »
Wij zijn weer terug na een heeeerlijke huwelijksreis! Wat was dat genieten zeg! We hebben de eerste dagen echt nog in een roes geleefd. We zijn eerst in Cambodja geweest en daarna heerlijk wezen relaxen op Koh Tao en Koh Phangang. We hebben op Koh Tao ook ons PADI duikbrevet gehaald, super spannend maar wel een hele leuke ervaring!

Een groot deel van jullie hebben nu ook gewoon al de grote dag er op zitten en gaan nu ook als 'vrouw van' door het leven. Aan jullie verhalen te horen en aan de geweldige foto's te zien, hebben jullie stuk voor stuk geweldige dagen gehad. Echt super leuk om alles te lezen en te zien! Ook leuk om de laatste voorbereidingen van de laatste juni bruidjes nog te volgen :). Zie erg uit naar jullie verslagen en foto's!!
Voor mij geldt een beetje hetzelfde als wat BezigBijtje schrijft: dat voor mij de herinneringen nog zoveel leuker zijn dan de voorbereidingen! Aangezien wij het nieuwe project alweer op de plank hebben staan: de verbouwing of nieuwbouw van ons nieuwe huis is er geen 'zwart gat' voor ons. 

Anne Lyze, Singha en Crista een geweldige dag toegewenst voor morgen!!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3654 Gepost op: 20 juni 2013, 17:52:31 »
gesprek ging redelijk, zojuist de uitslag gehad.. IK BEN DOOR!

nog een asssesment en als ik die door ben nog een laatste gesprek!


Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3655 Gepost op: 20 juni 2013, 18:35:13 »
Sannepan, vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk ben je daar snel vanaf. Heerlijk om jullie kleintje voor het eerst te zien. Spannend hoor, allemaal!

Anne_Lyze, Gefeliciteerd! Succes met het assesment.

Danis, bedankt. Klinkt als een heerlijke reis!

Hier beginnen de zenuwen flink te komen. Ze komen en gaan. Het ene moment ben ik heel relaxed en denk ik er nauwelijk aan. Het andere moment realiseer ik me weer dat morgen ONZE dag is! En dan komen de zenuwen!
Met mijn nagels laten doen en ben erg blij met het resultaat. Het is wel even wennen. Ik heb nog nooit lange, mooie nagels gehad! Straks alle laatste dingen rondbrengen en dan hopelijk een goede nachtrust, want morgen gaat de wekker errug vroeg! En dan... Genieten van onze dag!!!


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3656 Gepost op: 20 juni 2013, 18:51:05 »
Anne_Lyze, Singha en Crista jullie laatste avond als ongetrouwde vrouw. Heel veel plezier morgen. Geniet ervan. Ik zal met smart zitten wachten op jullie verhalen en foto's.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3657 Gepost op: 20 juni 2013, 19:06:10 »
Sannepan, de tegenslagen vielen hartstikke mee hoor! Ze kwamen alleen op mij af die nacht, dus vandaar dat het even een dingetje was :)
Fijn dat het zo goed haast met de kleine. Vervelend dat je zo moe bent, hoewel het er bij hoort, is het balen.

Danis, je huwelijksreis klinkt goed!

Anne_lyze, wat goed dat je door bent! Ik duim voor je. Veel plezier morgen!

Singha, wat spannend! Geniet ervan.

Crista, jij ook veel plezier morgen. Maak er allemaal een mooie dag van! :applaus:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3658 Gepost op: 20 juni 2013, 19:39:34 »
even een kort snel berichtje van mij (we gaan zo een woning bezichtigen):

Anne Lyze, Singha en Crista een heeeeeeele fijne dag morgen! Geniet ervan!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3659 Gepost op: 20 juni 2013, 22:09:31 »
Anne_lyze, Singha en Crista: Morgen is jullie dag!! Heel heel veel plezier, ik hoop dat jullie er enorm van gaan genieten. En ben benieuwd naar jullie verhalen achteraf

Crista: Super leuk de efteling!!

Happymamma: Je boeket klinkt erg mooi ben benieuwd naar het resultaat.
Wel fijn dat er een klik is met de ambtenaar dat is toch wel belangrijk.

Sannepan: Wat vervelend dat je zo moe bent hopelijk leef je op DE dag op adreline vast wel.
Wat heerlijk dat je de jurk binnen hebt en dat de jurk zo goed past! Ik heb de jurk tijdens het eten ook wat losser gedaan kreeg het ineens heeel benauwd waarschijlijk omdat ik wat langer zat want ik had nog niks gegeten. Daarna weer aangesnoerd voor het feest en daar ging het prima.
Wat heerlijk om je kindje voor het eerst te zien, spannend hoor allemaal.

Karlijn: Klinkt als een heerlijke dag. Ha ha dat wachten dat is echt een zenuwtrekker hé! Wat leuk dat de klokken gingen luiden erg mooi.
Jullie zagen er echt prachtig uit!
Lijkt me inderdaad leuk om de fotograaf foto's te zien maar dat duurt hier nog wel even hij had het over minimaal een maand zijn we hier dan nog actief?

Ik heb het idee dat we alleen van Karlijn wat gehoord hebben van de bruidjes van vorige week of vergis ik me? Ben wel benieuwd.

Wilieee: VGF klinkt helemaal leuk! Je zag er in ieder geval vrijgezellig uit. Natuurlijk ook leuk dat je gewonnen hebt met bowlen.
Hoe was het huis?

WBlond: Jemig wat ziet je AS eruit zeg!! ha ha ha heel leuk, jij ziet er erg mooi uit.

Anne_lyze: Mooi hoor al die pioenrozen.
Wat goed dat je door bent!! Blijft spannend....

Andora: Dat komt me heel bekend voor dat je gaat denken aan de dingen die niet goed gingen. Ik kon mezelf wel een klap voor de kop geven heb ik zo een mooie dag gehad ga ik over 'kleine' dingen zitten nadenken grrr. Wat ik het jammerste vond was dat ik had aangegeven bij CM dat de 'belangrijkste' mensen schuintegenover ons zouden zitten dan konden we ze aankijken nu zaten ze schuinachter ons, dat vond ik toch wel erg jammer.
Maar dan denk ik ook weer we hebben zo een geweldige dag gehad waar maak ik me druk om.
Ik ga mijn jurk laten reinigen en dan hang ik hem in de zak weg. Wij hebben geen ruimte voor een paspop.

Danis: Klinkt als een heerlijke vakantie, is vast om gevlogen?

Hier ook geen zwart gat, druk met werk en verbouwen van de badkamer. Ook wij gaan proberen de volgende stap te zetten dus dat is ook best spannend.
Vandaag foto's opgehaald van de avondgasten ze zijn zoooo lachen. Cm of iemand anders had voor allemaal pruiken, hoedjes en brillen gezorgt het ziet er echt zo lachwekend uit en hoe later op de avond hoe gekker ha ha kwam mezelf ook tegen met vriendinnen heeeeel erg!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3660 Gepost op: 21 juni 2013, 06:14:35 »
Zooooo heeerlijk geslapen.  Ik ben er klaarvoor!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3661 Gepost op: 21 juni 2013, 06:37:04 »
Zooooo heeerlijk geslapen.  Ik ben er klaarvoor!

Eindelijk mag je JA zeggen. Veel plezier vandaag!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3662 Gepost op: 21 juni 2013, 06:39:32 »
Thanks! En ik ben gewoon nog steeds niets zenuwachtig, misschien is het het slaapgebrek van de afgelopen week ;) en om 7.45 wordt het droog in zwolle ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3663 Gepost op: 21 juni 2013, 07:41:05 »
Thanks! En ik ben gewoon nog steeds niets zenuwachtig, misschien is het het slaapgebrek van de afgelopen week ;) en om 7.45 wordt het droog in zwolle ;)

Fijn toch. Kun je er meer van genieten.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3664 Gepost op: 21 juni 2013, 08:10:14 »
Anne_Lyze, Singha en Crista, een héle fijne dag vandaag! Geniet van ieder moment!

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3665 Gepost op: 21 juni 2013, 13:04:33 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:59:13 door Rapunzel <3 »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3666 Gepost op: 21 juni 2013, 15:22:48 »
Anne Lyze, Singha en Crista ik wens jullie een heeeeeele fijne dag vandaag!
Ik ben benieuwd naar jullie verslagen en foto's! :biggrin:

@Foto's fotograaf: Wij krijgen ze begin september pas. Maar lijkt me erg leuk als we die hier ook gaan delen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3667 Gepost op: 21 juni 2013, 17:30:12 »
@MissEagle yep ik trouw in Eindhoven. Wij hebben een vrouwelijke ambtenaar die door de gemeente is ingehuurd. Je kunt haar ook zelf inhuren ze heeft een eigen bureua. Leuk jong mens. Er was iig een klik. Op de dag zelf zullen we het zien maar we hebben er vertrouwen in.

Was jullie ambtenaar geen succes?

@Anne_lyze geweldig die pioenrozen. Ben je er verder helemaal klaar voor.

Nee niet echt. Heel ouderwets nog beetje en ik vond dat ze dr verhaal maar met hakken en stoten vertelde, ook vergat ze dat we moesten tekenen, dat moest iemand haar influisteren.. en ze wilde dat onze bruidsmeisjes gewoon ergens achteraan gingen zitten.. daar heeft onze cm een stokje voor gestoken!
Heb van veel mensen gehoord dat ze haar juist erg leuk vonden, maar ik kreeg er geen lekkere vibe bij.
Alhoewel ik me er niet aan heb geirriteerd op de dag zelf hoor.. pas naderhand!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3668 Gepost op: 21 juni 2013, 21:23:07 »
Eerst zijn we naar de bowlingbaan gegaan, met 4 vriendinnen. We hebben hier 2 uur gebowld (en ik heb natuurlijk gewonnen).

You Wish!! :biggrin: :nana:

Groetjes van de winnaar :applaus:

Hahaha, zelfs hier ;)

In de mail zit een linkje naar de foto's van mijn vgf!

Ben benieuwd naar de dames van vandaag, hoop dat ze het een beetje droog hebben gehouden.

@Joda het was een appartement, en was super mooi. Het is 90% zeker dat we het krijgen. Nog een gesprek met de ouders van de verhuurder (verhuurder is geemigreerd) en onze huidige verhuurders wordt nog om een referentie gevraagd, maar kan me niet anders voorstellen dan dat die goed is. Ben benieuwd, als het doorgaat gaan we uiterlijk 15 juli al over! Zal dus niet echt een zwart gat komen voor ons na de bruiloft ;)





Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3669 Gepost op: 22 juni 2013, 09:00:33 »
Williiieee, wat leuk, een nieuw appartement! Ik zal voor je duimen dat jullie m krijgen :)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3670 Gepost op: 22 juni 2013, 12:04:19 »
Hallo meiden,

Ik ook weer met beide voetjes op NLse bodem. Door het reizen hadden we een nachtje overgeslagen, daar door heb ik vannacht 15 uur geslapen  :cool2: was nodig ;-)
Ik hoop dat de 21 juni dames ervan hebben genoten!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3671 Gepost op: 22 juni 2013, 12:58:42 »
@williiee leuke foto's. Hoop dat jullie het appartement krijgen.

@BezigBijtje welkom terug. Hoe was het op Bonaire?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3672 Gepost op: 22 juni 2013, 14:24:02 »
Jaaaaa getrouwd en heel erg gelukkig, het was echt nog tien keer mooier dan gedacht, heel ontspannen, persoonlijk en een gaaf feest! Verhalen en fotos volgen!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3673 Gepost op: 22 juni 2013, 15:25:37 »
Hier ook een getrouwde vrouw  :applaus:

Wat was het een geweldige dag! Hebben er super van genoten. Het begon helaas regenachtig, wat betekende dat mijn haar steeds instortte (dat heb ik helaas heel snel bij vochtig weer). Maar gelukkig was mijn kapster altijd in de buurt en die heeft het gewoon een paar keer bijgewerkt.

Mijn man (yes, dat mag ik nu zeggen!) is even boodschappen doen en ik zit bij te komen achter mijn laptop. Tijd dus voor een verslagje van de dag!

4.45 uur ging de wekker. Ik had best redelijk geslapen, gewoon lekker naast mijn vent in ons eigen bed. De zenuwen gierden al door mijn lijf! Snel onder de douche gesprongen. Om 5.20 uur werd er aangebeld en stond mijn zusje met haar vriend (onze videograaf) voor de deur. Meteen de videocamera in mijn gezicht! We zijn naar mijn ouders gereden en daar stond een lekker ontbijtje te wachten. Het hele huis was versierd.

Om 6 uur stond mijn visagiste voor de deur en begonnen we aan mijn haar en make-up. Een uurtje later arriveerden ook de fotografen. Was wel even wennen, al die camera's om je heen!

Om 8 uur was ik klaar om mijn jurk aan te trekken en een uur later kwam mijn as al toeterend in de trouweend de straat inrijden. Hij belde aan, waarna mijn vader opendeed en het tijd was voor de trapscene. Toen zagen we elkaar voor het eerst. Wow, even sprakeloos! Vervolgens werden we bewonderd door alle vrienden en familie die zich in de huiskamer verzameld hadden. Toen was het tijd om in de eend te stappen. Dat was wel even proppen! En toen richting mijn schooltje.

Wat een geweldig bezoek was dat! Door de regen stonden de kids binnen, maar we hebben een prachtig nieuw schoolgebouw met ruime hal. Het was dus niet minder dan op het plein. Samen mochten we onder de bogen door, richting de grote trap die als tribune dient. En daar zaten alle kinderen van de school met ieder een roos in de hand. Heel gaaf! Nadat we van alle kinderen een roos gehad hadden, gingen de groepen terug naar de klas en bleven we met mijn groep 4 achter. Wat zagen ze er mooi uit! Natuurlijk hadden ze een mooi lied met dansje ingestudeerd. Mijn moeder moest er zelfs van huilen! Daarna kregen we ook van hun kadootjes en rozen en was het alweer tijd om naar zijn ouders te vertekken.

Bij as zijn ouders aangekomen is mijn haar even bijgewerkt en heb ik even een broodje gegeten. Veel trek had ik niet, want was nog best zenuwachtig.

Daarna vertrokken we naar Delft voor de fotoshoot. Deze was in een museum dat speciaal voor ons geopend was. Wat een mooie locatie! Daarna werd het buiten droog en hebben we nog even foto's buiten kunnen maken.

Toen was het op naar het stadhuis. We moesten om het hoekje met de auto even wachten tot het vorige bruidspaar vertrokken was, want tja, zo gaat dat in het stadhuis in Delft! Maar dat was wel even een heerlijk rustmomentje, en we hoorden de kinderen uit mijn klas al zingen op het marktplein. Toen mochten we het plein oprijden. Wat waren er veel mensen voor ons! De kinderen stonden alweer klaar met de bogen en toen mochten we het stadhuis binnen.

De stadhuisceremonie was heel mooi. Bij binnenkomst op het nummer Amazed van Lonestar moesten er heel wat mensen een traantje weg pinken. Het was ook wel heel mooi hoe we naar voren liepen, met al die mensen om ons heen en mijn groepje op de grond voor de gasten.

De ceremonie was erg gezellig. Onze trouwambtenaar deed het echt heel leuk!

Na het stadhuis kwamen we naar buiten lopen en stond iedereen weer op het plein, dit keer met ballonnen. We hebben toen nog een leuke foto gemaakt met iedereen erop, ben benieuwd naar het resultaat!

Toen zijn we in een stoet naar de Oude Kerk gelopen. Wat was dat een gaaf moment! We leken wel beroemdheden. Iedereen om ons heen maakte foto's of filmpjes, ook vreemden en toeristen. Het was ook wel een heel gaaf gezicht, al die mensen die achter ons aanliepen.

In de kerk aangekomen hadden we even de tijd om bij te komen, terwijl iedereen zijn plekje in de kerk zocht. Toen was het moment om binnen te lopen. Eerst mijn man met zijn moeder op orgelmuziek, daarna mijn vader en ik op Don't wanna miss a thing van Aerosmith. Dat was ook weer een heel bijzonder moment, om zo door dat gangpad te lopen, iedereen die voor je staat en daar aan het eind van dat gangpad mijn mooie man. Ik heb nu weer een brok in mijn keel!

De dienst was super. Mooi, gezellig en emotioneel, vooral toen we iets tegen elkaar moesten zeggen hielden weinig mensen het droog, waaronder mijn man en ik. Als afsluiting zijn we op Alles is liefde op het orgel de kerk uitgelopen. Erg mooi!

Toen weer even op adem komen om vervolgens een uur lang felicitaties te mogen ontvangen in de vleugel van de kerk.

Daarna was het tijd om lekker te dineren. Dat was echt even genieten. Lekker relaxed met de daggasten. De vaders hebben een mooie speech gegeven en we hebben als dessert de ijstaart aangesneden.

En toen was het tijd voor het feest! Wow, wat was dat een gezellige avond! Er werden leuke stukjes opgevoerd, we hebben ons kapot gelachen! Iedereen stond na de openingsdans op Don't wanna miss a thing van Aerosmithde op dansvloer. Ik heb mijn boeket nog gegooid en die is door mijn zusje gevangen ;) Het feest werd afgesloten met een herhaling van het openingsnummer, waarop mijn man en ik het niet meer drooghielden. Iedereen stond in een grote kring om ons heen, elkaar omhelzend en meezingend. Dat was een mooi moment! Daarna nog even los gegaan op 2 nummers en toen ging iedereen naar huis.

Thuis aangekomen stond het huis vol met de rozen van de kinderen, ballonnen, slingers en eierdozen (die geven we altijd aan de konijnen). We hebben lekker alle envelopjes open gemaakt. Daarna lekker even een frisse douche genomen en toen waren we echt helemaal gesloopt.

Het was echt een dag om nooit te vergeten!

Naar de mail stuur ik wat fotootjes van gisteren! Het lijkt me ook heel leuk de foto's van de fotograaf binnenkort te delen. Over een week krijgen we de 10 mooiste en over een maand de rest. Ben benieuwd!

Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3674 Gepost op: 22 juni 2013, 16:06:42 »
Anne_lyze, Singha en Crista, hartelijk gefeliciteerd!
Singha, wat een mooi verslag van een prachtige dag. En zo leuk om te lezen hoe enthousiast alle bruidjes zijn. :applaus:

Ik ben dinsdag aan de beurt... jee wat gaat dat snel nu, over 3 dagen! Heb iedere keer het gevoel dat ik nog een hele hoop moet doen, maar feitelijk is zo'n beetje alles wel gedaan behalve de grote schoonmaak in huis. En nog wat hele kleine dingetjes. Spannend!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards