collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868519 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3675 Gepost op: 22 juni 2013, 16:30:27 »
@singha gefeliciteerd! Fijn dat je zo hebt genoten. Leuke foto's al. Jullie zagen er stralend uit.

@Niandra voor jou komt het nu ook dichtbij. Succes met de laatste dingetjes.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3676 Gepost op: 22 juni 2013, 18:37:34 »
@singha Ik was zo benieuwd naar jouw foto's! Zo leuk om jouw in je jurk te zien! Hij staat je super! Zo te lezen hebben jullie een prachtige dag gehad!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3677 Gepost op: 22 juni 2013, 19:57:20 »
@sannepan ik had nog helemaal niet op jou gereageerd  :blush:. Wat fijn dat je al een echohebt gehad. Bijzonder hè om zoiets te zien. Helaas is de vermoeidheid een van de bekende kwaaltjes waar je weinig tegen kunt doen behalve er soms aan toegeven. Ik lag soms al om 20.00 uur op bed. Misschien dat een extra zwangerschapsvitamine werkt. Ik nam altijd Floradix zit extra ijzer in. En dat janken daar kun je ook nog wel even last van hebben. Ik vond opeens alles zielig en aandoenlijk.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3678 Gepost op: 22 juni 2013, 20:00:30 »
En dat janken daar kun je ook nog wel even last van hebben. Ik vond opeens alles zielig en aandoenlijk.

Toen ik zwanger was kwam er een zwitsal reclame op tv met het liedje First time ever I saw your face op de achtergrond.
Dat was elke keer weer janken ;)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3679 Gepost op: 22 juni 2013, 20:24:24 »
aangepast
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2013, 13:32:00 door BezigBijtje »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3680 Gepost op: 22 juni 2013, 20:28:24 »
Mooie foto's! Je spamt er maar een eind op los. Ik kan niet genoeg krijgen van trouwfoto's.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3681 Gepost op: 22 juni 2013, 21:40:25 »
Ah dames,

Ben helemaal heppie, maar zo druk.

Er staan foto's op de mail. En die van jullie allemaal bekeken zoooooo mooi waren jullie. Prachtig! Echt super.

Ik ga zeker nog meer foto's op de mail zetten!!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3682 Gepost op: 23 juni 2013, 06:42:51 »
Oooooh mooi! Bb

Lieve 28 juni bruidjes, geniet er zo goed van, laat je lekker verwennen!

Mijn verslag is half af, maar dat komt lekker na de honeymoon, nu op naar indonesia! Er it een foto in de mail!

Xxxxxxxx

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3683 Gepost op: 23 juni 2013, 09:07:48 »
Aahh ik kan je foto's niet zien op mijn telefoon Anne_Lyze. Jammer. Ik ben zo nieuwsgierig  :blush:.
Gefeliciteerd met je huwelijk. Heel veel geluk samen. Veel plezier in.Indonesië.

Jij ook gefeliciteerd Kathleen. Mooie foto's. Jurk staat je goed.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3684 Gepost op: 23 juni 2013, 10:08:47 »
Wat een mooie verhalen en foto's zie ik hier voorbij komen!

Hebben jullie ook niet dat je nu wel echt je echte vrienden leert kennen? Ik sta van sommige mensen echt verbaasd. Die hebben ineens een vakantie geboekt of kaartjes voor n concert terwijl onze datum al 1.5 jaar bekend is. Ik snap wel dat niet alles om onze bruiloft draait, maar sommige mensen hebben nu toch wel echt afgedaan voor mij. Ben nu dan ook echt wel klaar met hun...

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3685 Gepost op: 23 juni 2013, 10:18:06 »

Hebben jullie ook niet dat je nu wel echt je echte vrienden leert kennen? Ik sta van sommige mensen echt verbaasd. Die hebben ineens een vakantie geboekt of kaartjes voor n concert terwijl onze datum al 1.5 jaar bekend is. Ik snap wel dat niet alles om onze bruiloft draait, maar sommige mensen hebben nu toch wel echt afgedaan voor mij. Ben nu dan ook echt wel klaar met hun...

Gelukkig (nog) niet. Maar wat vervelend voor jullie. Zeker als het mensen zijn van wie je het niet verwacht.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3686 Gepost op: 23 juni 2013, 10:22:59 »
Mijn as had t dus wel al verwacht. T zijn maar 2 vrienden hoor, wel met aanhang maar die ken ik niet. Maar ik ben nu echt klaar met die 2.
Wij zijn altijd netjes door dingen zo te plannen dat we wel bij belangrijke dagen aanwezig kunnen zijn. Maar t steekt wel als anderen dat blijkbaar niet terug doen.
Maar goed, ik weet gelijk voor wie ik t ook niet meer hoef te doen ;)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3687 Gepost op: 23 juni 2013, 10:26:35 »
Mijn as had t dus wel al verwacht. T zijn maar 2 vrienden hoor, wel met aanhang maar die ken ik niet. Maar ik ben nu echt klaar met die 2.
Wij zijn altijd netjes door dingen zo te plannen dat we wel bij belangrijke dagen aanwezig kunnen zijn. Maar t steekt wel als anderen dat blijkbaar niet terug doen.
Maar goed, ik weet gelijk voor wie ik t ook niet meer hoef te doen ;)

Ik heb daar gelukkig geen ervaringen in gehad. Maar aan de andere kant ze weten niet wat ze missen hoor Sannepan. Zeker niet met het nieuws wat je daar nog zult vertellen toch  :biggrin: Lekker naast je neerleggen! En genieten!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3688 Gepost op: 23 juni 2013, 10:56:21 »
Zo, weer terug van een heerlijke huwelijksreis naar La Palma. We hebben genoten van de natuur en het mooie weer.

Zojuist alles bijgelezen. Wat een mooie verhalen over de vrijgezellendagen en de huwelijken! Iedereen heeft er echt van genoten zo te lezen. Gefeliciteerd!

En nu de laatsten van de maand Juni! Succes met de laatste voorbereidingen!!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3689 Gepost op: 23 juni 2013, 11:19:57 »
Anne_lyze, Crista en Singha: Gefeliciteerd en welkom bij de getrouwden.

Miss eagle: Jemig wel balen dat de ambtenaar niet goed voorbereid was. Die van ons had ook niet heel erg haar best gedaan maar ach net goed genoeg.
Blij dat je er op de dag zelf geen last van had dat zou zonde zijn.

Wiliiee: Leuke foto's van je vgf, vind die eerste erg mooi gedaan. Ziet er in ieder geval reuze gezellig uit.
Jullie krijgen het druk naar de trouwerij maar wel erg leuk en spannend allemaal denk ik.

Singha: Klinkt dat jullie echt genoten hebben!! Ik heb nog wel even aan jullie gedacht met dat slechte weer maar als ik je verhaal zo lees hebben jullie er weinig last van gehad, gelukkig maar.
Leuke foto's ook en inderdaad de kinderen zien er leuk uit met hun sluiers enz. super lief.

Niandra: Jij bent de volgende Nog twee dagen!!! Spannend hoor ben je er klaar voor?

Bezigbijtje: Blijft leuk hoor om foto's te zien en ze zijn erg mooi! Mooi ook dat symbool van de ringen zo uitvoeren.

Kathleen: Hele mooi foto's die tweede is ook erg mooi! Ben wel benieuwd naar je verslag van de dag, lekker nagenieten nu.

Anne_lyze: Jullie foto's zien er ook mooi uit! Veel plezier in indonesie geniet er lekker van! We wachten in spanning op je verhaal.

Sannepan: Wat vervelend maar lijkt me inderdaad wel duidelijk dan wie je echte vrienden zijn. Gelukkig hebben wij dat niet gehad maar lijkt me erg vervelend.

Carien: Wow alweer terug en dikke twee week getrouwd! Wat gaat het hard, lekker bij gekomen? 

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3690 Gepost op: 23 juni 2013, 11:29:03 »
Joda, zeker weten heerlijk bijgekomen.

Vandaag de laatste dag van 3 heerlijke en bijzondere vakantieweken. Morgen weer aan het werk. Zal even lastig zijn, maar we kijken echt terug op zo'n super tijd!

Jullie ook bijgekomen van alles?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3691 Gepost op: 23 juni 2013, 11:31:26 »
Wat een onwijs gek idee dat alles nu al voorbij is. Meiden die nog moeten, lekker ervan genieten :D

Maar ik zit nog lekker op mijn roze wolk hoor! Vrienden van ons hadden als verrassing een videozuil in de feestzaal neergezet. We hebben gisteren gewoon zitten huilen van het lachen om de filmpjes die daarop zijn opgenomen.
Ook is alles door mijn zusjes vriend vastgelegd en er schijnt nog een tweede videocamera actief te zijn geweest. Dus we zijn nu heerlijk aan het nagenieten met alle foto's die binnenstromen, video's die gemaakt zijn en al die enthousiaste reacties van onze gasten die zo genoten hebben.

Ik realiseer me ook hoe perfect de dag geweest is. Op het begin zat ik even in over de regen, maar dat verdwijnt in onze herinnering naar de achtergrond. Alles liep zoals gepland en eigenlijk was het ook een heel relaxde dag. Heerlijk, we hebben echt genoten.

En ik heb ook genoten van de foto's van mijn mede 21-juni bruidjes in de mail!

Anne_Lyze, wow wat een mooie foto's`! Jullie zagen er echt stralend uit!

Kathleen, wat een gave foto van jullie met die sluier van jou. Gaaf zeg!

BB, blijf gerust foto's spammen hoor! Als de eerste foto's van de fotograaf er zijn doe ik ook met je mee! Lekker nagenieten en van elkaars mooie foto's genieten!

Sannepan, het is zeker zo dat je er achter komt wie je echte vrienden zijn. Dat zijn namelijk de mensen die vanaf de eerste uitnodiging uitkijken naar jullie dag en er alles aan doen om erbij te zijn. Trek je niks aan van die vrienden die andere dingen belangrijker vinden, lekker genieten van je dag en de mensen die er wel bij willen zijn :)

Carien, welkom terug! Heel veel succes met de eerste werkdag, dat zal inderdaad wennen zijn na drie bijzondere weken waarin een hoop gebeurd is!

Niandra, het is bijna zover! Spannend hoor, lekker gaan genieten!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3692 Gepost op: 23 juni 2013, 13:08:09 »
Anne_Lyze, Crista en Singha, Gefeliciteerd!

Anne_Lyze, mooie foto's zeg! Ik vind vooral die zwart-witte van jou super!

Kathleen, wauw! Die sluierfoto is inderdaad heel gaaf!

Singha, ook jouw foto's zijn prachtig... Wat een klein klasje heb jij zeg? Geef je les op het speciaal onderwijs? Leuk dat jullie vrienden zo'n videozuil hadden geregeld! Onze cm heeft ons gastenboek verzorgd, we hebben wel gezien dat ze iets met foto's deden, maar wat precies is nog steeds een verrassing. Ik ben echt benieuwd!

Willie, leuke foto's van je vrijgezellenfeestje! Ziet er erg gezellig uit. Ik vind ook de eerste foto erg mooi! Leuk dat jouw vriendinnen zo wazig zijn gemaakt, spring jij er extra uit!

Wblond, omg! Liep jouw as even voor euh... lul.. op z'n vrijgezellenfeest!!

Ik vind het ook zo leuk om al die verhalen te lezen van jullie trouwdag. Ik krijg nu al een beetje zo'n weemoedig gevoel als ik aan onze dag terug denk. Ik kan nog steeds niet geloven dat het allemaal zo mooi en perfect was. En het is alweer ruim een week geleden!
Ik krijg ook iedere keer de kriebels als ik de trouwring om de vinger van mijn man zie (:-D).. We zijn écht getrouwd!

Carien, succes met werken morgen, jammer he, dat alles dan weer 'normaal' wordt?




Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3693 Gepost op: 23 juni 2013, 13:12:47 »
Dag dames,

Nu kan ik ook eindelijk een keer weer uitgebreid reageren, had het van de week zo druk met alle laatste afspraken e.d! Maar dat hebben we weer gehad, de bedankjes zijn ook eindelijk allemaal af en de ringen zijn ook binnen gelukkig. En ze zijn super mooi geworden! zal nog wel even fotos maken weet alleen nog niet wanneer ik ze plaats haha.
Eerst even een verslagje van mn vgf.
Zoals verwacht dacht ik al dat het de 15e zou zijn. Ik stond smorgens op en ging naar mn werk. En rond een uur of kwart voor 10 kwamen ze daar met zn allen de kapsalon binnen om me mee te nemen. Super leuk. Meteen een foto gemaakt van mijn reactie ben dus ook erg benieuwd hoe die zijn geworden haha. Daarna gingen we lopend naar ons huis, dat is dichtbij. Daar aangekomen zag k dat ze ons huis aan het "versieren" waren met wcpapier  :blink: dat was minder haha. Toen 10 min. later kwam er een busje de straat in gescheurd met mn AS erin en zn vrienden. AS had een blinddoek op en zn handen zaten vast aan elkaar. Dus die wist nog niet dat we bij ons huis waren tot hij zn blinddoek af mocht. Daarna kreeg ik een tas met de kleren die ik aan mocht doen dus ik naar boven hup de kleren aan en toen ik weer beneden kwam zag ik wat voor gigantisch pak mn AS aan had haha, ja die liep letterlijk en figuurlijk voor lul  :biggrin:
Ik ging met de meiden mee, mn AS met de jongens en daar gingen we. Wij hebben eerst High Tea gedaan en toen we daar mee klaar waren kreeg ik een gekookt ei zonder schil. Deze moest ik in het centrum van Emmen gaan ruilen tegen andere dingen en het maakte niet uit waartegen. Dus mijn ruilactie ging als volgt: ei, krant, boek, bos bloemen, grote zak bitterkoekjes, fles wijn, tas  en daarna moest ik naar de christine le duc. En daar kreeg ik een vibrator en die mocht ik houden natuurlijk hahah. Daarna gingen we weer naar de auto opweg naar Hoogeveen. Daar hebben we een soort berlesque dansen gehad en paaldansen ook erg leuk! ( en spierpijnnn! ) Toen we dat intotaal 2 uur gedaan hadden zijn we naar een restaurant gegaan waar ze in de tafels BBqs hebben binnen. Dat was ook erg gezellig en we kwamen daar nog een ander vrijgezellenfeest tegen van een jongen, dat was wel grappig haha we hebben elkaar nog een fijne avond gewenst ;)
Toen we uit gegeten waren gingen we weer op weg naar Klazienaveen. Daar mocht ik thuis mijn roze outfit uitdoen en me douchen en omkleden. Ze kwamen me om 23.00 weer ophalen en een vriendin van me bleef ook bij mij thuis en douchte bij mij. Wij helemaal weer klaar en opgemaakt en wel. Kwamen ze weer aan met een andere outfit haha. Ik kreeg een zwart Tshirt met voorop mijn naam en aan de achterkant: Nu nog Vrij straks Gezellig. En ik kreeg een haarbeugel met een sluier erop en een bloemenketting met een groot hart eraan met Ik ga trouwen erop. Dus dat viel nog mee in dat opzicht haha. En toen gingen we stappen in Emmen. En daar kwamen we de jongens ook weeer tegen. Was dus erg geslaagd!

Afgelopen week is ook de ambtenaar langs geweest. Waauuw wat een supervent haha. Hij is nog maar 21. Maar echt totally gay wat dat betreft en hij is zo super leuk en aardig en grappig dus weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen, ik merk ook dat ik nu alles door elkaar aan het schrijven ben, hopelijk blijft het nog een beetje overzichtelijk ;)

Aankomende week hebben we nog een afspraak met de fotograaf, en de ceremoniemeesters. En ik moet nog naar de nagelstyliste en ik laat me nog sprayen. En dan donderdagavond de bedankjes en ons gastenboek (de wcdeur) naar de feestlocatie brengen dan is dat ook gebeurd.

Anne_Lyze en BB en Kathleen super mooie fotos! zo krijg ik er nog meer zin in ;)

Sannepan vervelend is dat zeg, dat soort dingen zijn nooit leuk! maar hopelijk heb je ondanks dat hun er niet zijn toch een super mooie dag ;) weet je ook meteen weer wat je aan ze hebt.

Carien Succes met werken! Zal wel weer wennen zijn.

Willie erg leuke fotos van je vgf! mooie herinneringen voor later

(hopelijk vergeet ik niemand)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3694 Gepost op: 23 juni 2013, 13:12:55 »
@BB: Prachtige foto's! :biggrin: Van mij mag je er nog wel meer op zetten hoor! Ik vind het zo mooi om jullie allemaal in jullie prachtige kleding te zien en al die stralende gezichtjes.

@Anne_lyze: De foto waar je alleen jullie handen op staan vind ik zo mooooooi! Zijn dat al foto's van de fotograaf?

@Kathleen: Prachtige jurk had je aan! :biggrin:

@Singha: Mooie foto's, jullie stralen! :biggrin: Gek he dat het nu voorbij is. Ik roep steeds ik wil het nog een keer over doen, zo geweldig vond ik het! Maar beetje een duren hobby haha!

@Karlijn: Die foto dat jullie onder de paarse bogen doorlopen vind ik erg mooi. Leuk dat ze dat gemaakt hebben.

@Kim: Die laatste foto is idd erg grappig! :P Wij hebben ook een aantal van die humor foto's laten maken.

@Carien: Lekker de foto's terug gaan kijken van jullie vakantie, dan kun je nog even lekker nagenieten. Ik doe dat ook met de foto's die ik al heb van onze trouwdag, nog even lekker wegdromen :blush:

@Sannepan: Wij hebben dat met onze CM gehad. Ik ben er erg blij om dat we nu weten wie echt om ons geven. En met sommige vrienden hebben we juist een nog sterkere band gekregen. Zij zijn vorig jaar getrouwd en leefden nog meer met ons mee om dat ze wisten hoe wij ons voelden, en hoe je naar een bruiloft toe leeft.

Hier zitten we even in een dipje.... Mijn katje van net 2 jaar hebben we vrijdag bij de dierenambulance op kunnen halen en kunnen begraven. :( Geluk en verdriet wisselen elkaar dus even heel snel af. Ik hoop dat we het snel een plekje kunnen geven. Maar het is best moeilijk want zo'n beestje word echt je maatje en hij was nog veel te jong....

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3695 Gepost op: 23 juni 2013, 13:20:03 »
He Mootje, dat is een naar bericht.. Hoe kan dat nou? Was het beestje ziek? Sterkte ermee...

Bezigbijtje, ik was jou net vergeten! Sorry! Ik vind jouw foto's ook prachtig! Zo mooi om te zien hoe iedereen straalt op de foto's!

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de foto's van de fotograaf? Bij ons duurt het nog wel even voordat die klaar zijn helaas! Waarschijnlijk is de film van de videograaf wel in de loop van aankomende week klaar! Leuk!!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3696 Gepost op: 23 juni 2013, 13:29:40 »
@Karlijn: Hij is gaan dwalen en 3 km van huis aangereden....:(
Ik ben ook zo benieuwd naar de foto's van de fotograaf. Wij hebben alleen die met de laskap van hem. Begin september krijgen wij ze. Maar ik hoop wel iets eerder.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3697 Gepost op: 23 juni 2013, 14:37:00 »
@Karlijn: Hij is gaan dwalen en 3 km van huis aangereden....:(


Oh nee, dat is zo niet leuk Mootje sterkte hoor! Mensen doen soms makkelijk over huisdieren maar wij hebben hier ook twee katjes rond lopen. En voor geen goud dat ik ze zou willen missen :(
Dikke knuffel!

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3698 Gepost op: 23 juni 2013, 14:43:18 »
Wauw, meiden, wat komen er fantastische verhalen en foto's voorbij op het forum en op de mail van degene die al getrouwd zijn. Allemaal nog gefeliciteerd!! Het ziet eruit of jullie allemaal onvergetelijke mooie dagen gehad hebben. Super!

Wij hebben nu ook alles op een rijtje voor a.s. vrijdag aaaaaaahhhhh wat gaat dat nu hard!! We hebben nog flink moeten werken voor de bruiloft, de vakantie en de afsluiting van het schooljaar. Maar nu genieten van het laatste weekje. Alle andere dames die aanstaande vrijdag hún grote dag hebben, ook lekker genieten van deze laatste week! En ik ben al aan het duimen voor een beetje droog en mooi weer want de voorspellingen tot nog toe zijn nog niet heel denderend. Ik wens jullie ook nog allemaal een ge-wel-dige dag en voor degene die nog op huwelijksreis natuurlijk ook een hele fijne tijd!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3699 Gepost op: 23 juni 2013, 14:58:48 »
Dames Gefeliciteerd!!

Mag ik vragen waarom jullie alleen maar foto's in de mail zetten van het trouwen zelf?  Ik wil ook graag kijken  :blush:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards