collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868548 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3950 Gepost op: 1 augustus 2013, 12:54:18 »
Mooi Mootje! Vind je haar super zo.

Jaaaaa ik ook! Prachtig,

Dankjewel! :biggrin:
Zometeen naar de fotograaf!! Ik heb er zin in!!! Ben zoooooooo erg benieuwd! :biggrin:
Zit nu alleen nog met een fijne tandarts verdoving.... :dry: Hij geeft mij al minder en nog werkt het 5.5 uur :sleep:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3951 Gepost op: 1 augustus 2013, 17:21:31 »
eeeen hoe zijn ze mootje, de foto's? wij zien ze graag ;)

Hier hebben we aanstaande zondag bbq met de cm's om ze alvast te bedanken en dan geven we ze ook de bedankjes...

een gecustomized dopperflesje en een sauna dagje met mij ;)

erg veel zin in, ben ook erg benieuwd wat er met de wegwerpcamera gaat gebeuren, die moeten we dan bij hen inleveren...

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3952 Gepost op: 1 augustus 2013, 17:42:32 »
We kregen de proefdruk op dia te zien........WAUW! :biggrin: :blush: Ik kreeg er traantjes van haha!
Hij heeft echt hele mooie foto's uitgekozen. En over 2 weken is het album al klaar! :applaus: Sneller als we gedacht hadden!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3953 Gepost op: 1 augustus 2013, 18:45:10 »
Zo, daar ben ik ook weer eens. Wel meegelezen, maar steeds vanaf de mobiel en dat reageert zo lastig.

Happymama, leuk kapsel!!

Mootje, wat gaaf dat je de proefdruk al gezien hebt!! Onze fotograaf gaf aan dat het zo'n 3 maanden zou duren. Hier dus nog ongeveer een maandje geduld.

Andora, wat leuk dat jullie naar La Palma gaan!! Zijn wij ook geweest voor onze huwelijksreis (goed onthouden happymama) en we vonden het helemaal super! Waar gaan jullie precies naar toe? Wij zaten in los cancajos in appartement EL cerrito.

Mooie foto's dames!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3954 Gepost op: 1 augustus 2013, 21:01:44 »
Wat heerlijk Mootje dat je zo blij bent met de foto's. Ben benieuwd!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3955 Gepost op: 2 augustus 2013, 19:27:42 »

Andora, wat leuk dat jullie naar La Palma gaan!! Zijn wij ook geweest voor onze huwelijksreis (goed onthouden happymama) en we vonden het helemaal super! Waar gaan jullie precies naar toe? Wij zaten in los cancajos in appartement EL cerrito.

wij gaan naar La Palma & Teneguia Princess & Spa in Fuencaliente.  http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/la-palma/fuencaliente/la-palma-en-teneguia-princess-en-spa.aspxWe hebben er een huurauto bij, dus we gaan het hele eiland afcrossen. Heb er super veel zin in! We kunnen wel een vakantie gebruiken.
Heb je nog tips (restaurantjes, plekken)?

de volgende stap is bij ons nog onzeker. Leuk om te lezen dat anderen er  echt al actief mee bezig zijn. Ik hoop eigenlijk dat man dat ook wil zo rond de huwelijksreis :blush:. Maar geen verschrikkelijke haast, we zullen het zien. :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3956 Gepost op: 2 augustus 2013, 23:01:02 »
Geen idee of jullie je forumberichtjes hebben aangehad, maar anders zit er een mailtje in de juni-mail!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3957 Gepost op: 3 augustus 2013, 09:14:06 »
Welkom Ariël ;)

Andora, ziet er goed uit!! Heerlijk.
Goed dat jullie een huurauto hebben, die heb je echt wel nodig op La Palma. Het is een klein eilandje, maar de wegen zijn erg bochtig waardoor je vaak toch lang onderweg bent. De wegen zijn overigens wel goed en toen wij er waren was het er heerlijk rustig.
Tips? Wij houden van wandelen en hebben dan ook elke dag een wandeling gemaakt. De roque de los muchachos is zeker een bezoekje waard. Hier kun je trouwens ook helemaal met de auto komen. Een wandeling over de ruta de los vulcanes is ook heel mooi. En we zijn in het noordwesten bij las Tricias geweest om te wandelen. Ook heel mooi en weer heel anders dan de rest van het eiland.
Wat ook heel leuk is is om een excursie met de fancy II gemaakt. We hebben de walvissafari gedaan. Helaas geen walvissen gezien, maar wel dolfijnen. Je moet trouwens wel tegen kotsende mensen kunnen, want bij ons werd meer dan de helft zeeziek, maar dat waren voornamelijk Duitsers en Belgen. De Nederlanders die aan boord waren hadden nergens last van. Als je die excursie gaat doen moet je wel je zwemkleding aan doen, want in de pauze kun je zwemmen en dat is echt heerlijk. Zeker als je toch misselijk wordt.
Als je van vis houdt moet je echt Paella eten. Heerlijk!! Wij zijn daarvoor in een restaurantje in Los cancajos geweest, maar dat is voor jullie denk ik te ver uit de buurt.
Oja, houd er rekening mee dat jullie vanaf het vliegveld toch nog wel ruim een uur onderweg zijn naar jullie hotel.
En als je aan de oostkant van het eiland bent en het weer is daar niet zo mooi, ga dan weer naar het westen. 99% kans dat daar de zon wel volop schijnt. De stranden zijn zwart en dus heel heet aan de voeten. De lokalo's zijn er aan gewend en lopen er met blote voeten overheen, maar dat was mij veel te heet. Waterschoenen zijn dus misschien geen overbodige luxe.
Het is een heel bijzonder eiland met steeds weer een andere natuur. Geniet er van!!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3958 Gepost op: 3 augustus 2013, 09:16:31 »
Haaaaallo ariel ;)

Hier even een juichmomentje, heerlijke temperatuur, en even een herbeleef momentje van de bruiloft, werd er heelijk weeeig van !!! Wat was het een super dag! Nog 2 weken en dan de fotos!

Mootje spam jij nog wat van je nieuwe fotos? Ben heel nieuwsgierig!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3959 Gepost op: 3 augustus 2013, 09:21:12 »
Hooi ariel!

Carien, je kan zo bij een reisbureau werken! Wat vertrek je het mooi. Ik krijg er helemaal zin in (was al zo, maar nu nog meer). Ik ga eens zoeken naar waterschoenen dan. Is toch wel handig :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3960 Gepost op: 3 augustus 2013, 09:27:18 »
Welkom Ariel!

Als ik iedereen zo over foto's hoor, dan wil ik ook. Straks toch maar even de fotograaf mailen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3961 Gepost op: 3 augustus 2013, 11:38:42 »
Ariel Welkom :biggrin: Wat leuk dat de ambtenaar zoveel moeite deed. Leuk dat je dochter er zo bij betrokken werd.

Mootje: Twee week dat duurt niet lang meer!! Spannend!

Leuk om straks alle foto's van iedereen te zien. Wij hebben de zwart wit foto waar onze gezichten op staan op ee groot canvas laten zetten van 90 bij 60 superrr mooi! Hangt boven ons bed.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-D7JWXZCB.jpg

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3962 Gepost op: 3 augustus 2013, 18:43:08 »
Andora, graag gedaan. Dirk vd broek had laatst waterschoenen. Donderdag zag ik er nog wel een aantal liggen. En aanders bij scapino ed

Joda, mooie foto!

Ik ben heel benieuwd wanneer wij bericht krijgen van de fotograaf dat het album klaar is.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3963 Gepost op: 3 augustus 2013, 18:48:34 »
Mooi foto voor op canvas Joda!

Ik heb ook contact gehad met de fotograaf en hij probeert onze foto's dit weekend klaar te hebben en dan krijg ik ze op cd-rom  :applaus:

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3964 Gepost op: 5 augustus 2013, 10:18:10 »
Sorry dames voor het weinig aanwezig zijn, maar ik ga proberen foto's te sturen! Ik stuur ze naar de mail. Lukt niet via de iPad op het forum!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3965 Gepost op: 5 augustus 2013, 10:27:29 »
Ga zo kijken maar er valt me iets anders op: je ticker. Wat super leuk! Gefeliciteerd! Voel je je goed?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3966 Gepost op: 5 augustus 2013, 20:41:26 »
Ik heb voor de liefhebbers ook nog even een stapel foto's naar de mail gestuurd :) Een aantal hebben ze misschien al op fb gezien, maar natuurlijk niet iedereen.

Joda, hele mooie foto voor op canvas! Wij gaan er ook nog 1 bestellen! Maar zijn er nog niet helemaal uit welke. Ik denk dat we voor een soort collage gaan.

Happymama, ik ben ook heel benieuwd naar jullie foto's!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3967 Gepost op: 6 augustus 2013, 09:29:46 »
@wblond mooie foto's! Vind degene tegen de boom prachtig.

@singha ik had ze idd al gezien op fb maar ze blijven mooi hoor.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3968 Gepost op: 6 augustus 2013, 19:35:57 »
Mooie foto's Shinga en Wblond!

En Wblond, van harte gefeliciteerd!! Leuk nieuws zeg. Gaat hard hier met de juni-bruidjes  :applaus:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3969 Gepost op: 7 augustus 2013, 14:41:25 »
Singha, ik had jullie foto's al op FB gezien, prachtig zeg!!!! jij en je jurk zijn heel fotogeniek ;)

Wblond, net even jouw foto's bekeken; prachtig! Je haar zit erg mooi, vooral de middelste foto vind ik mooi.

Hier nog geen foto's te showen. we hebben wel de losse filmpjes binnen. Vind het ook leukde bewegende beelden van ons als bruidspaar te zien... een kleine preview van het jawoord:

http://youtu.be/Ppnik4xaCA0




Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3970 Gepost op: 7 augustus 2013, 18:37:21 »
Leuk filmpje Anne_lyze

Alle 7-6-2013 bruiden: alweer 2 maanden getrouwd :applaus:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3971 Gepost op: 8 augustus 2013, 00:08:50 »
Wow wat gaat dat hard zeg!

Ik heb sinds gisteren ons album binnen. Zelf gemaakt, en echt supermooi geworden! Voor de ouders en schoonouders een kleinere versie besteld en voor de opa's en oma's een apart album gemaakt (iets minder details, dat zien ze namelijk allemaal niet zo goed meer). Eerste albums zijn afgeleverd en mijn ouders en opa en oma zijn er erg blij mee!

Anne_lyze, bedankt voor het compliment! Wanneer verwachten jullie de foto's? Ik ben wel heel benieuwd! En mooi filmpje. Leuk is dat hè, om jezelf zo terug te zien en het eens vanuit een ander oogpunt te bekijken :)

Wblond, alles goed met jou en de kleine?

Nog 2 daagjes en dan stappen we in ons autootje om te beginnen aan onze huwelijksreis! Heerlijk een weekje wandelen in de Zwitserse bergen, dan een overnachting in een romantisch hotelletje aan een Zwitsers meer, en vervolgens 11 dagen genieten van de schoonheid van Toscane in een luxe stacaravan! Ik heb er zin in!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3972 Gepost op: 8 augustus 2013, 07:01:15 »
@Anne_Lyze leuk filmpje.

@Singha wat een goed vooruitzicht! Veel plezier en geniet!

Foto's krijgen wij aankomende weekend binnen. En ik kreeg ook te horen dat de dvd van de bruiloft bijna klaar is. Kan niet wachten. Ben net een ongeduldig kind dat bijna jarig is (ben ik ook nog eens)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3973 Gepost op: 12 augustus 2013, 16:56:42 »
Als het goed is worden wij deze week gebeld door de fotograaf dat ons trouwalbum klaar is! :biggrin:
Ik kan haast niet wachten, lijk wel een klein kind zo kijk ik ernaar uit haha :blush:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3974 Gepost op: 12 augustus 2013, 16:59:02 »
Als het goed is worden wij deze week gebeld door de fotograaf dat ons trouwalbum klaar is! :biggrin:
Ik kan haast niet wachten, lijk wel een klein kind zo kijk ik ernaar uit haha :blush:


+1 wij krijgen de foto's deze week! Ben ook zo aan het aftellen..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards