collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #425 Gepost op: 15 augustus 2012, 22:56:02 »
@Anneli drie bruidskoters zijn heel erg leuk :wink: Je mandjes zijn mooi geworden. En mooie bloem voor het haar. Leuk dat de lijstjes je op nieuwe ideeën heeft gebracht. Jouw ideeën zijn ook altijd welkom.

 Leuk dat jullie geslaagd zijn voor een reservepak. Ik ben benieuwd welk pak hij nu zal gaan dragen. Leuke plannen allemaal. Denk dat het zelf spelen op de piano al emotioneel genoeg gaat zijn. Wat ga je spelen?

 Echt een rustdag was het bezoek aan de Efteling niet maar wel super leuk. En wel een leuke variatie even een dagje niet met de bruiloft bezig. Dat kan wel leuk zijn.

 Ik zie dat er nog twee dagen zijn voor jullie bruiloft wat ontzettend spannend!

 Ik zal blij zijn als we alles hebben geregeld voor de bruiloft. Mijn schoonzus gaat bijna weer op vakantie naar Italië wat zou ik graag weer meegaan. Maar ja wij gaan trouwen. Volgend jaargaan we zeker weer op vakantie naar Italië ik kijk er alvast naar uit. Goed we gaan trouwen dat is natuurljk en droom die uit komt en we gaan met de kids naar Parijs en Disneyland. En er komt natuurlijk ook veel bij kijken op vakantie gaan. Aanstaande gaat nu drie dagen naar Pukkelpop.

 Leuk dat jullie geoefend hebben op de locatie!  Leuk dat er familie uit Engeland bij is. Wens je vrijdag een super geweldige trouwdag! Fijn dat jullie een leuke fotografe hebben. Mooi gebaar dat jullieeen bloemetje bij je vader gaat brengen. Fijn dat de jurk veilig thuis hangt.

 @Nadine het was echt heel fijn in de Efteling. Ik had het niet gedacht dat we dit jaar naar de Efteling zouden gaan omdat we al naar Disneyland gaan. Maar Tom wilde graag nog iets met de kinderen doen deze vakantie. En hij wou naar Bobbejaanland maar daar moeten ze alle drie nog een beetje groter voor zijn. Wat fijn dat het leuk was in Antwerpen.

 @Ikke Alles wat gedaan is gedaan. Je kan er maar klaar mee zijn. Succes met de laatste puntjes op de i. Ik wil alles voor de dag zelf geregeld hebben dat we echt kunnen genieten van onze dag. Leuk gesprek met de Babs. En de ringen bijna in jullie bezit heel erg leuk. Fijn dat de bloemen geregeld zijn en de bedankjes klaar zijn.

 @Kwarkje Spannend!! Waar heb je die onderbroek gekocht? Zo een wil ik ook nog gaan kopen. Mijn jurk is niet zwart maar vandaag wel gepast en ik vond het ook heel warm. Ik heb ze ook maar niet te lang aangedaan. Groot gelijk laten we gaan voor een stralende dag. Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden. Gelukkig koelt het ’s avonds goed af.

 Maandag zijn we naar de pastoor geweest en ons huwelijkboekje is goed gekeurd. Ik ben er helemaal blij mee. Er zit heel wat uurtjes zoekwerk in . We hebben ook de nummers voor de mis gekozen. We moesten een aantal vragen beantwoorden en een document tekenen. En we hebben toestemming gekregen om in de kerk te trouwen.

 Vandaag hebben de meisjes hun kleedje aangepast. Ze zijn mooi op lengte gemaakt. Het probleem dat de jurk van Amber te kort was afgeknipt is opgelost op een hele mooie manier door mijn schoonzus. Ik ben heel erg blij. Daarna mijn jurk aan. En er hoeft niets onder. Ik kan goed stappen met de jurk zonder ze te moeten optillen. Ik ben helemaal blij!! Ook Jonas nog een keer in zijn kostuum gezien. Nu alleen hopen dat hij op de dat zelf wel kan lachen als hij het aan heeft :wink:



Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #426 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:47:16 »
Dat klinkt ook allemaal leuk, Veer! Wat een werk heb je aan dat soort dingen, hè! Muziek uitzoeken, boekjes in elkaar frutten, pffff... Maar als het dan allemaal klaar is, ben je ook blij en tevreden.

Leuk dat je je jurk hebt gepast en dat hij goed zit met lopen en zo. En vonden de meisjes hun eigen jurken mooi?

Onderbroeken met pijpjes heb je van verschillende merken. Ik heb er zelf een voor onder mijn jurk die ook nog vormt van Da Capo, maar ik heb ook een hele fijne gewone van het merk Mey. Ze bestaan ook van Sloggi, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik denk dat er nog veel meer bestaan. Ze zijn echt ideaal, zeker op een warme dag. Draag ze altijd veel onder jurkjes. Ik doe nu ook zo'n ding onder mijn jurk en dan lekker geen kousen! Met blote voeten in mijn schoenen, die ik helemaal niet verder heb ingelopen, bedenk ik me nu...  :blink:

Ik ga een stukje spelen uit de film Sense & Sensibility. Het heet "My father's favourite". Toepasselijk. ;-) Ik ben beslist geen pianist, maar dit krijg ik er wel charmant uit.

Vandaag nog kleine cadeautjes voor de getuigen en de ceremoniemeester gekocht. Ik wilde ze iets geven waar ze ook echt iets aan hebben, dus ik heb van die leuke lampjes gekocht die je op een boek kan klemmen als je in het donker wilt lezen. Groene natuurlijk, want dat is de themakleur geworden per ongeluk. en een boek voor de ceremoniemeester, want dat heeft ze het liefst.

Nu gauw naar bed, want ik draai door!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #427 Gepost op: 16 augustus 2012, 06:58:41 »
Ik snap er echt geen bal meer van  :tongue:  We gaan morgen trouwen en ik ben nog steeds niet echt nerveus.  :blink:

Heb vannacht wel heel erg liggen dromen. Ik droomde dat AS 1 dag voor de trouwerij nog zei dat hij niet meer met me wilde trouwen. Ik moest heel hard huilen en probeerde hem over te halen om het toch te doen, omdat hij toch nog wel van me moest houden? Maar de blik in zijn ogen was helemaal verandert en hij keek heel minzaam naar me...

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #428 Gepost op: 16 augustus 2012, 08:09:14 »
@Kwarkje het is vooral de tijd die er in gaat zitten. De keren dat ik met het misboekje bezig was vlogen de uren voorbij. Uiteindelijk was de keuze voor de muziek heel snel gemaakt. Ik heb twee liedjes gekozen en de overigen zijn door mijn verloofde gekozen. Ik had er een paar gekozen en verloofde heeft er anderen gekozen. Maar samen kwamen we eruit. Heel fijn.

 De meisjes vonden de jurkjes ook heel mooi er zaten nu paljetjes en pareltes op. Ze was nu echt helemaal af. Samen zijn we echt heel mooi.

 Bedankt voor de uitleg over de onderboekjes ik ga daar straks eens achter zoeken. Ik ga dan ook eens luisteren naar je muziek. De titel is heel toepasselijk. Leuke cadeautjes.

 Wat heerlijk dat je niet nerveus bent. Geniet er maar van. Wat een nare droom had je betekend dat je toch met de trouw bezig bent :wink: Ik ben vooral nerveus omdat ik bang ben dat plots alle regeltijd om is en dat er dan nog veel geregeld moet worden. Ik hoop echt een aantal dagen voor de trouw alles geregeld te hebben en alleen nog uitvoerwerk te hebben. Voor de trouw zelf ben ik ook niet nerveus. Alleen voor hoe gaat mijn verloofde mijn jurk vinden en de anderen? Maar goed ik zag mezelf gisteren met jurk en sluier en ik ben overtuigd het gaat goed komen de meeste gaan me wel mooi vinden maar verloofde? :wink:

 Vanmorgen om zes uur wakker en toen het volgende besloten. Ik wilde eerst de bruidstaart en de kindertaart 's avonds aansnijden. En vanmorgen al heel vroeg bedacht ik mij dat we 's middags de kindertaart kunnen aansnijden na het buffet en 's avonds de bruidstaart voor iedereen. Dan weet ik zeker dat alle kinderen er nog bij gaan zijn die daggasttvan ons gaan zijn. En iedereen die niet ook op het avondfeest kan zijn heeft dan toch het aansnijd moment meegemaakt. Nu hebben we meteen een oplossing voor mijn twijfel wanneer gaan we nu de taart aansnijden. Want verloofde wilde echt ’s avonds met iedereen de taart aansnijden . En nu kunnen we het twee keer doen.


Ik ga zo de meisjes wakker maken want die gaan een dagje weg met de meter van onze Zoë.



Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #429 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:20:10 »
Kwarkje, heerlijk dat je niet nerveus bent! Maar je bent er duidelijk wel veel mee bezig, met zo'n droom. Nog 1 dag...
Veer, wat fijn dat je blij bent met hoe je jurk nu is. Je AS vindt jou vast ook prachtig in je jurk! :)

Ikke: Antwerpen was echt heel leuk op de heenreis en terugreis na. We gingen met de bus en de trein en zijn uiteindelijk meer dan 4 uur onderweg geweest op de heenweg door het missen van aansluitingen, en op de terugweg waren het ook bijna 4 uren.
De eerste dag zijn we eerst naar de dierentuin van Antwerpen geweest en daarna heerlijk uit eten geweest bij een fantastisch Italiaans restaurant (met ook erg smakelijke bediening  :wink: ). De tweede dag hebben we wat door de binnenstad gewandeld, een beetje gewinkeld en een rondvaart gemaakt over de Schelde (zonder te spugen, jawel  :biggrin: ). We hadden niet heel goed geslapen en waren na die rondvaart ontzettend moe, dus zijn we al maar op de trein naar huis gestapt rond half 4. Weer heel lang onderweg geweest en we hadden allebei heel erge honger, dus we waren beide niet zo gezellig  :unsure:  Rond half 8 kwamen we aan in een stad dichtbij waar we wonen, daar hebben we sushi gegeten en daarna de bus naar huis gepakt. Om 23u waren we thuis en zijn we meteen gaan slapen. Ongelooflijk hoe moe je kunt zijn van 2 drukke dagen met veel reizen en 1 nacht niet goed slapen..
Maar Antwerpen zelf was gelukkig dus wel een succes, alleen gaan we de volgende keer met de auto..

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #430 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:24:37 »
Ik snap er echt geen bal meer van  :tongue:  We gaan morgen trouwen en ik ben nog steeds niet echt nerveus.  :blink:

Heb vannacht wel heel erg liggen dromen. Ik droomde dat AS 1 dag voor de trouwerij nog zei dat hij niet meer met me wilde trouwen. Ik moest heel hard huilen en probeerde hem over te halen om het toch te doen, omdat hij toch nog wel van me moest houden? Maar de blik in zijn ogen was helemaal verandert en hij keek heel minzaam naar me...

Haha, geweldig dat je nog niet nerveus bent! Is juist een teken dat je alles goed geregeld hebt / alle vertrouwen erin hebt dat het goed komt toch?!!

Hier ook nog geen zenuwen en ik had echt gedacht dat ik onderhand stijf zou staan van de zenuwen, maar hopelijk ben ik net als jij 1 dag van te voren nog zo relaxed als ik nu ben!

Heel fijne en mooie en onvergetelijke dag!!!

Edit: Wij zijn net naar de notaris geweest, alles geregeld voor de huwelijkse voorwaarden.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 11:27:22 door Esprit »

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #431 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:31:19 »
@kwarkje... idd wel fijn dat je niet nerveus bent, maar wat een rot droom zeg!! onbewust stiekem toch een beetje zenuwachtig??

@nadine Mooi dat het zo leuk was, klinkt ook erg leuk! Jammer van de reis zeg!!

Wat ik bij mezelf heel erg merk is dat mijn lontje erg kort is. En ik word ontzettend moe van alle mensen die vragen of ik zenuwachtig ben. En of alles al geregeld is. Opzich is die belangstelling wel leuk, maar iedereen vraagt elke keer het zelfde!!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #432 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:59:27 »
@Nadine ergens weet ik het wel. Gisteren ook tegen verloofde gezegd dat ik heel benieuwd wat hij van mij jurk vind. Hij zei dat hij eerlijk ging zijn. Heel goed als hij me maar mooi vind :wink: want anders is het niet zo leuk

 Klinkt als een vermoeiende reis. De zoo van Antwerpen is mooi. Met de auto is Antwerpen ook goed te doen. Alleen goed kijken waar je de auto parkeert. Ik was een voorstelling gaan kijken in Antwerpen en voor maar een paar uur was ik bijna 20 euro kwijt en dat vind ik wat teveel. http://www.parkereni...pen.be/parkings Onderaan staan de gratis parkings.

 @Esprit fijn dat de huwelijkse voorwaarden geregeld zijn.

 @Ikke hier kan die van mij ook erg kort zijn. Vooral als het gaat om dingen die al geregeld zijn.

 Ik ben heel blij mijn broertje op onze bruiloft gaat zijn. Wanneer we trouwen is hij zes jaar samen met zijn vriendin en dan willen ze een weekendje weg naar Eindhoven. En zo kunnen ze dat combineren met onze trouw. Dan gaan ze er in ieder geval de hele middag erbij zijn. Ze blijven eten. Ze nemen hun twee kinderen mee. Ik ben zo blij.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 17:26:10 door Veer »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #433 Gepost op: 17 augustus 2012, 00:00:50 »
Het is na 12en, dus: Anneli en Kwarkje: heel veel plezier vandaag, geniet van deze speciale dag met jullie partners!

Enne, wel een verslagje met heel veel foto's achterlaten na de tijd hè.. :wink:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #434 Gepost op: 17 augustus 2012, 00:27:04 »
Daar ben ik nog ff. Stiekem met mijn mobiel vanuit mijn ouderlijk huis   Haha . Ben nu wel nerveus maar dat is ook logisch denk ik. Kan nog niet slapen. Dus vandaar ff online. Die smart phone is mijn redding.  Haha alleen wel irritant typen.

As en ik hebben een heerlijke dag gehad vandaag. Kan ik iedereen aanraden!! Lekkere massage gehad en de meeste stress eruit gezweet in de sauna.

Morgen ga ik gewoon genieten. De zaakjes laat ik aan mijn cm over

misseagle

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #435 Gepost op: 17 augustus 2012, 08:12:42 »
Een hele fijne dag toegewenst Anneli en Kwarkje!!!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #436 Gepost op: 17 augustus 2012, 09:06:30 »
heel veel plezier vandaag dames! maak er een mooie dag van!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #437 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:12:04 »
Anneli en kwarkje heel veel plezier vandaag!

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #438 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:58:40 »
Heel veel plezier vandaag! Lekker genieten met dit weer!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #439 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:46:46 »
Vanuit het oktoberforum:
Kwarkje en Anneli een geweldige dag vandaag!!!
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2012, 12:47:10 door kaatje68 »

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #440 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:51:18 »
Daar ben ik nog ff. Stiekem met mijn mobiel vanuit mijn ouderlijk huis Haha . Ben nu wel nerveus maar dat is ook logisch denk ik. Kan nog niet slapen. Dus vandaar ff online. Die smart phone is mijn redding. Haha alleen wel irritant typen.

As en ik hebben een heerlijke dag gehad vandaag. Kan ik iedereen aanraden!! Lekkere massage gehad en de meeste stress eruit gezweet in de sauna.

Morgen ga ik gewoon genieten. De zaakjes laat ik aan mijn cm over

Leve de de smart phone. Ik ga me de dag voor de bruiloft ook nog lekker laten verwennen met een massage en een gezichtsmassage.

Fijn dat je zo rustig klinkt. Helaas hebben wij geen CM.

Hopelijk hebben jij en Anneli vandaag een heerlijke dag. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #441 Gepost op: 17 augustus 2012, 22:50:19 »
Gefeliciteerd Kwarkje en Anneli, hopelijk was (is) jullie dag helemaal fantastisch! Ben heel benieuwd naar jullie verhaal en natuurlijk naar wat foto's :biggrin:

Ik heb gisteren mijn proefmake-up gehad. Ik was er niet helemaal tevreden over in eerste instantie, de make-up was veel zwaarder dan ik normaal zelf doe dus ik voelde me er niet zo prettig bij. Met wat aanwijzingen heeft ze er uiteindelijk iets van gemaakt wat ik wel mooi vond. Ik maak mijn ogen eigenlijk nooit op (behalve wat mascara) dus ik moest even wennen aan oogschaduw, maar ik heb het de hele dag laten zitten en regelmatig in de spiegel gekeken en ik ging het steeds mooier vinden. AS vond het ook heel mooi, vooral mijn ogen (dat heeft hij wel 10x gezegd) dus ik ben blij :)

Vanochtend hebben we het laatste gesprek gehad bij de locatie, heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Alle puntjes zijn op de i gezet :)
Nu alleen volgende week nog ons gesprek met de babs, nog even mailen met de fotograaf, de cadeaus voor de getuigen kopen en alle muziek op cd zetten. En dan hoeven we in de laatste week helemaal niets meer te doen, alleen maar ontspannen en ons verheugen op de grote dag :)

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #442 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:17:06 »
Tiphona, nog heel erg bedankt voor je tip over die zelfbruiner! Ik heb hem vanochtend voor het eerst gebruikt (werkte heel fijn) en ik zie nu al duidelijk verschil, de t-shirt strepen vallen al veel minder op en het is een mooie natuurlijke bruine kleur, maar heel lichtjes. Alleen werkt het nog niet echt aan de binnenkant van mijn armen, die zijn duidelijk lichter dan de rest. Even kijken hoe het vanavond is, misschien duurt het daar gewoon wat langer. En anders morgen gewoon nog een keertje :) Iedere drie dagen herhalen en dan ziet het er hopelijk super uit op de bruiloft :)

Mijn AS is nu weg voor zijn vrijgezellenfeest, hij is om 12 uur vanmiddag opgehaald en ik krijg hem morgen voor het avondeten weer terug. Ben benieuwd wat ze aan het doen zijn, ik weet nog steeds bijna niks! Alleen dat ze in een jeugdherberg gaan slapen vannacht (ben blij dat ik dat niet hoef te doen..) en morgen gaan ze zwemmen. Hopelijk is zijn kater in ieder geval over als hij morgen terugkomt :tongue:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #443 Gepost op: 18 augustus 2012, 19:36:22 »
@nadine fijn dat je make-up uiteindelijk wel geslaagd.. Maar zoals je zelf zegt, het is even wennen. Dit had ik met mijn haar. Doe er nooit heel gek veel mee. En nou word het opgestoken... Echt wennen!!

Fijn dat alles zo goed loopt!!

Mijn as is vanmiddag ook opgehaald voor zijn VGF!! Ik weet dat ze zijn gaan paintballen!!En aansluitend een bbq... En geloof dat ze daar ook nog wat doen, maar wat geen idee!! Nou hoop ik echt dat alles goed gegaan is.. Gisteren is hij door zijn rug gegaan... Dus hoop heel erg dat ze een beetje rustig aan gedaan hebben!!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #444 Gepost op: 18 augustus 2012, 20:05:52 »
@Nadine fijn dat de proefmake-up geslaagd was. En dat je verloofde ze ook mooi vind ook heel belangrijk. Verloofde is niet gewend om mij met make-up te zien. Fijn dat het gesprek met de locatie geslaagd was. Jullie dag komt er snel aan. Je klinkt heel rustig dat is heel fijn.

 Fijn dat voor jou de zelfbruiner werkt.  Fijn dat de t-shirt strepen weg zijn.

 Ik heb besloten om het bij mij zo te laten zo als het is. Mocht ik door de zon nog wat kleuren is dat oké en anders maar niet. Ik ben gewoon iemand met een licht huidje.  En volgens mij letten ze er niet op als ik en de meisjes onze kleding aan heeft.

 Leuk dat je verloofde een hele dag weg is met zijn vrijgezellenfeest.  

 @Ikke Mijn haar gaat opgestoken worden en dat is heel fijn als het warm gaat worden. Het is heel lang geleden dat ik mijn haar nog zo lang heb gehad.

 Klinkt als een gezellige VG voor je verloofde. Ik denk dat hij het wel rustig aan zal doen omdat hij niet anders kan doen. Klinkt erg pijnlijk. Hopelijk gaat het de komende dagen snel beter met zijn rug.

 Vanmorgen mijn vader aan de telefoon gehad. Het was opeens het juiste moment om het hem door de telefoon te vertellen.  En dus pas vandaag pas verteld dat wij gaan trouwen. Ik wilde het hem heel graag zelf persoonlijk vertellen. Maar aangezien hij bang is dat ons iets overkomt als we bij hem zijn vind ik het heel moeilijk om op bezoek te gaan en ook om niet te gaan omdat je weet dat we niet het eeuwige leven hebben. En ik ook de kinderen hun opa wil laten ontmoeten. Ze praten nu alleen met hem door de telefoon maar dat is toch anders dan met de ouders die ze minstens een paar keer per week zien. Maar goed ik vertelde tegen mijn vader dat ik hem iets persoonlijk zou willen vertellen en toen antwoordde ben je opnieuw in verwachting. Hij is heel blij voor ons dat wij gaan trouwen. Hij vond het niet erg dat we zo lang samen hadden gewoond maar vond het ook fijn dat we gingen trouwen. Hj vond het heel positief dat we gaan trouwen. Hij heeft mijn verloofde niet zo vaak gezien maar hij is heel blij met zijn toekomstige schoonzoon. Hij vond het ook geen probleem dat we in de kerk gingen trouwen. Ik ben blij dat ik het hem heb verteld maar had het liever op een andere manier verteld. Verloofde was ook blij dat ik het verteld heb maar had dat niet tegen mij gezegd omdat hij mij niet onder druk wilde zeggen. Nu kan ik de uitnodiging en een kalender van dit jaar opsturen waarin vermeld staat dat we gaan trouwen op sturen.  Hopelijk komt het pakje aan. Dit weekend in orde maken en maandag versturen.


HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #445 Gepost op: 18 augustus 2012, 20:40:51 »
Ik heb trouwkriebels! Wat gaat de tijd snel!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #446 Gepost op: 19 augustus 2012, 15:14:43 »
Ikke, hopelijk hebben ze dan inderdaad rustig aan gedaan als je AS zo'n last van zijn rug heeft!
Veer, fijn dat je het aan je vader verteld hebt!

AS kwam rond 12 uur vanmiddag al thuis, het was veel te warm om echt nog iets te gaan doen en een aantal mensen hadden toch iets te veel gedronken en voelden zich niet goed meer. Ik snap ook werkelijk niet waarom je zoveel zou gaan drinken als het zo belachelijk warm is, maar goed.. AS was gelukkig slim geweest en is na drie biertjes overgegaan op water.
Hij zit nu boven te werken aan een brief voor mij, zo lief :) Eigenlijk wilde ik graag persoonlijke geloften schrijven maar dat vond hij heel moeilijk. Het schrijven zou nog wel gaan, maar het voorlezen voor publiek is voor hem zo moeilijk dat hij het liever niet wilde. Dus heb ik voorgesteld dat we allebei een brief voor elkaar schrijven, die we 's ochtends voordat hij me komt ophalen kunnen lezen. Zo hebben we toch iets heel persoonlijks voor elkaar, maar hoeven we het niet met anderen te delen. Dat vond hij wel heel mooi en fijn om te doen :)

Edit: Tiphona, klinkt als een hele gezellige dag vrijdag!
Jammer dat je niet tevreden was met je proefmake-up. Ik moest er ook echt aan wennen, maar ik had dan ook geen glitters of iets dergelijks. Daar zou ik ook niet aan kunnen wennen. Ik hoop dat je haar wel duidelijk hebt gezegd wat je niet mooi vond en wat je juist wel wilt? Zou zonde zijn als je je op je trouwdag niet prettig voelt omdat je de make-up niet mooi vindt!
Zonde van je jurk zeg! Hopelijk komt de winkel met een goede oplossing :)
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2012, 15:16:07 door nadine »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #447 Gepost op: 19 augustus 2012, 18:34:19 »
Haha, ja dan komt het inderdaad vast goed! :wink:

Wij zitten een beetje te twijfelen hoe we het nu moeten doen met ons gastenboek. We hebben een gastenboek gekocht en we huren een polaroid camera, de bedoeling is dat iedereen gewoon iets schrijft en dat er dan een polaroidfoto bij geplakt wordt. Maar nu weten we niet zo goed hoe we het met die foto's gaan doen, we kunnen moeilijk de hele avond iemand bij die camera neerzetten (diegene wil vast ook genieten van het feest..) Daarnaast zijn we ook een beetje bang dat veel mensen alleen iets als 'Veel geluk, Jan en Annie' gaan opschrijven, terwijl we voor bijna iedereen een hele pagina plek hebben. Zitten we dadelijk met een gastenboek dat voor driekwart leeg is, dat vind ik zo zonde. We komen er niet echt uit hoe we dit gaan doen. AS had zojuist echt de neiging om de huur van de camera te annuleren en gewoon geen gastenboek te doen, dan hoeven we er ook niet bij na te denken en dan hoeven we niemand op te zadelen met die camera. Maar ik weet niet of dat nog wel te annuleren valt, en het gastenboek zelf kan sowieso niet terug.
We hebben echt even een piekeruurtje merk ik, piekeren over de stomste en kleinste dingen.. Hopelijk zal het de warmte zijn :sad:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #448 Gepost op: 19 augustus 2012, 21:18:09 »
@tiphona fijn dat je wel goed kan overleggen met je make-up.. maar gaat vast helemaal goed komen!! Jammer ook van je jurk zeg!!

Echt rustig aan heeft mijn as het niet gedaan.. Gelukkig is de pijn in zijn rug niet erger geworden.. Helaas ook niet minder  :dry:
Ik ben nu ook van mijn witte strepen af!!!!  :biggrin: Dagje strand gehad vandaag, goed in gesmeerd... toch iets verbrand... In ieder geval nu wel helemaal 1 kleur!! hihi

@nadine.. Hebben jullie iemand erbij staan als de mensen binnen komen en een foto maken?? Of hoe doen jullie dat?? Want misschien kan die persoon meteen zeggen van "hier de foto, deze bladzijde kunnen jullie wat opschrijven!" En dan iedereen een bladzij toewijzen.. Je houdt altijd mensen die niet veel opschrijven!! En wat een leuk idee die brieven naar elkaar... Krijg ik hier echt niet voor elkaar!!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #449 Gepost op: 19 augustus 2012, 21:33:10 »
Ikke, we moeten inderdaad iemand erbij zetten, diegene moet dan de foto's ook maken. Ik denk dat we een moment moeten aanwijzen waar het de bedoeling is dat iedereen even een foto laat maken en in het gastenboek kan schrijven, zodat er niet de hele tijd iemand bij dat gastenboek moet staan. Waarschijnlijk is dat het handigste in de tijd dat wij een fotoreportage maken, maar dan zijn alleen de daggasten er. Voor de avondgasten moeten we dus een ander moment bedenken, ik wil niet dat er de hele avond iemand klaar moet staan bij het gastenboek. Misschien inderdaad als ze binnenkomen, maar dan hebben we denk ik te weinig tijd daarvoor. We hebben vanaf hun binnenkomst tot aan de toost maar een half uurtje (het zijn dan ook maar 25 personen, maar toch..) Even over nadenken nog. Denk dat we vanmiddag echt even bevangen waren door de warmte, waar een mens al niet gestrest van kan raken :tongue: Gelukkig kunnen we nu weer alles in perspectief zien en er rustig over nadenken :)

Gelukkig dat je AS dan in ieder geval niet méér pijn in zijn rug gekregen heeft! Nu maar even rustig aan doen, zodat het op de bruiloft tenminste helemaal over is! :)
Lekker hoor, een dagje strand. Ik zou er met deze temperaturen niet aan moeten denken om in de zon te liggen, maar fijn dat je strepen weg zijn! Dat verbrande zal er over 12 dagen wel grotendeels af zijn toch? Ik kan me ook altijd insmeren hoe ik wil, ik verbrand toch wel (helaas). En dan regelmatig ook nog met grote blaren die vreselijk pijn doen :sad: Ik houd me voorlopig dus lekker bij mijn zelfbruiner, ik vind het heel fijn werken en het is ietsje veiliger voor mij :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards