collapse

Auteur Topic: Wie Regelt Wat Bij Jullie?  (gelezen 8945 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Gepost op: 17 mei 2005, 21:34:49 »
Hallo allemaal!

Wat ik me nu afvraag he, wie regelt er wat bij jullie? Wij hebben de taken ongeveer zo verdeelt:

mijn vriend regelt het trouwvervoer en het bruidsboeket / corsages, verder regel ik alles, tenminste ik verdiep mij erin en ik leg het aan hem voor ik heb bv locaties opgezocht, notaris geregelt, offerte als eerste bekeken van catering enzo, kaarten samen met mijn moeder ontworpen en gemaakt etc etc.. De ceremonie meester heeft een draaiboek gemaakt en heeft uiteraard contact met alle gasten..

Is het bij julie ook zo dat jullie (de meisjes dus  :tongue: ) het meeste ondernemen en regelen?

Ben hier gewoon erg benieuwd naar!

Maryloes

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2005, 21:38:36 »
Bij ons wel! Feitelijk heb ik alles alleen geregelt. In het begin probeerde ik Bart nog actief te krigen, maar dat leverde alleen maar irritatie op. Dus toen ben ik het zelf gaan doen met af en toe een plaatje laten zien, maar hij vond toch alles goed.

Inmiddels ben ik zover dat ik het al niet eens meer laat zien, hij krijgt gewoon de mededeling: kijk eens, dit heb ik geregelt :biggrin:

Daar komt bij dat Bart veel voor z'n werk in het buitenland zit, dus ik moet ook veel zelf regelen. Hij gaat wel mijn bruidsboeket uitzoeken, dat vind ik wel leuk.  :wink:

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2005, 21:48:10 »
Ja dat vind ik ook wel leuk dat mijn vriend het vervoer en het bruidsboeket en de corasages  regelt, is er toch nog een paar verassingen! Anders weet je toch allemaal al wat er komen gaat!  :tongue:

Maryloes

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2005, 21:51:24 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'17 May 2005, 20:48\']Ja dat vind ik ook wel leuk dat mijn vriend het vervoer en het bruidsboeket en de corasages  regelt, is er toch nog een paar verassingen! Anders weet je toch allemaal al wat er komen gaat!  :tongue:
[post=\"27660\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ik ben nogal een regelneef en vind het erg prettig dat ik weet wat er gaat gebeuren, dus in mijn geval vind ik het helemaal niet erg!

FIWI

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2005, 21:54:15 »
Over het algemeen regel ik en opper ik wel meer. Maar mijn mannetje regelt ook best veel. Gelukkig maar anders word ik gek hahaha :biggrin:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2005, 22:18:29 »
Eeeuuuhhmmm ik regel alles en sleep m'n mannetje overal mee naar toe...

irenebreebaart

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2005, 08:39:38 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'17 May 2005, 22:18\']Eeeuuuhhmmm ik regel alles en sleep m'n mannetje overal mee naar toe...
[post=\"27678\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Bij ons gaat het ook ongeveer zo...

Yvonne

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2005, 08:43:06 »
Wij hebben ook alles samen geregeld...
Er zijn wel een aantal dingen die eerst een beetje heb uitgezocht, maar alle beslissingen doen we samen!!
Onze CM hoeft alleen maar te zorgen dat iedereen op de dag zelf op tijd van a naar b gaat en dat we compleet blijven!! hihi

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2005, 09:41:35 »
Oja, onze ceremonie meester regelt ook ons receptie boek, weet eigenlijk niet waarom, maar het scheelt ons weer een boel zoeken naar een mooi boek!  :rolleyes:

Sjakie

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2005, 10:07:47 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'18 May 2005, 09:41\']Oja, onze ceremonie meester regelt ook ons receptie boek, weet eigenlijk niet waarom, maar het scheelt ons weer een boel zoeken naar een mooi boek!  :rolleyes:
[post=\"27727\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

En misschien wordt het wel geen standaard receptieboek, maar hebben ze een ander leuk idee, zoals een spiegel of zo.

Joanne

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2005, 10:58:40 »
Wij doen ook veel samen. Al ga ik eerst op onderzoek uit, gooi de resultaten voor zijn voeten. Tot nu toe hebben we alles samen gedaan.

We hebben iemand die de bloemstukken maakt. Daar hebben we verder niks over te zeggen alleen de kleuren.


Iedereen in onze familie /vriendenkring heeft wel wat te doen met de voorbereidingen.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2005, 13:27:42 »
Wij beslissen alles samen, alleen ik kom wat meer met de ideeën. Zoveel hebben we nu nog niet gedaan, maar ik ben bijv. wel degene die informatie aan heeft gevraagd bij diverse locaties en die de afspraken heeft gemaakt om te gaan kijken. Dat doen we dan wel samen en de beslissingen nemen we ook samen.
Wel mag hij de huwelijksreis zelf regelen, en het bruidsboeket. Alleen moet ie wel rekening houden met mijn wensen!

gwenda

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2005, 15:01:02 »
Bij ons is nog lang niet alles geregeld. Maar wat we hebben gedaan hebben we vooral samen gedaan. Behalve het trouwvervoer en de bloemversieringen, deze mag hij zelf uit gaan zoeken. Ook het bruidsjonkertje kleed Sebas zelf aan. Nadat hij natuurlijk zijn eigen kleding uitgezocht heeft. En ik regel daarnaast de teksten e.d. voor website en straks voor de uitnodigingen enzo. Maar lokaties, gemeente, fotograaf etc. hebben we gezellig samen geregeld.

En wonder boven wonder... we hebben nog geen meningsverschil gehad.
 :wink:

Yvonne

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #13 Gepost op: 18 mei 2005, 15:03:05 »
moet ook zeggen dat het mij wel een beetje verbaasd dat alles wat we hebben uitgezocht we allebei helemaal geweldig vinden......
Zullen we dan echt een beetje bij elkaar passen???!!!! :tongue:

gwenda

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2005, 15:14:44 »
Tja een huwelijk samen plannen verloopt bij ons makkelijker als de eerste keer samen gaan wonen. Toen hadden we echt zeer uitgesproken smaken... En nu... gewoon super gaat het!

irenebreebaart

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #15 Gepost op: 18 mei 2005, 15:43:13 »
Bij ons ook nog geen meningsverschil geweest... Volgens mij vinden we allebei hetzelfde leuk en mooi (gelukkig!!)... Meestal zoek ik wat uit, waarna we samen gaan kijken, dus we beslissen uiteindelijk samen!! Ook de kaarten waren we wel snel uit, nu alleen de tekst nog...

Essie

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2005, 13:41:14 »
wij hebben nog helemaal nix gepland, en ik denk dat ik het meeste ook doe. Ik weet niet eens of we wel een cm in de hand nemen, ik wil alles zelf beslissen nl. Volgens mij maakt het mijn vriend nog niet eens uit wanneer het gebeurt, als 't maar ergens in de zomer van 2006 is.....

Tamara

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2005, 13:45:10 »
ik regel bijna alles, vind ik ook leuk om te doen en uiteraard vraag ik wel overal zijn mening over, gelukkig zijn we het bijna altijd eens :)

SaSh23062005

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #18 Gepost op: 20 mei 2005, 08:38:56 »
[quote name=\'Essie\' date=\'19 May 2005, 12:41\']wij hebben nog helemaal nix gepland, en ik denk dat ik het meeste ook doe. Ik weet niet eens of we wel een cm in de hand nemen, ik wil alles zelf beslissen nl. Volgens mij maakt het mijn vriend nog niet eens uit wanneer het gebeurt, als 't maar ergens in de zomer van 2006 is.....
[post=\"28152\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hoi Essie,

Als ik je een advies mag  geven raad ik je aan om wel een CM aan te wijzen.. Al is alleen al voor de dag zelf. Daar wil je je absoluut niet druk maken over andere dingen dan jullie trouwen! En een ceremoniemeester(es) kan op de dag zelf de dingen voor jullie regelen (bv eventuele stukjes die vrienden en/of familie willen opvoeren voor jullie, of speeches, of, en die kunnen er ook zijn, kleine probleempjes die op komen op de dag zelf, en als het dan goed is en jullie hebben een CM dan hebben jullie daar allemaal geen erg in en kunnen jullie ongekend genieten van jullie mooiste dag!  :biggrin:

Groetjes,

Sharon

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2005, 12:06:26 »
Het hoeft inderdaad niet zo te zijn dat je CM vanalles voor jullie dag gaat regelen. Je kunt het afspreken zoals je zelf wil. Je kunt zelf alle voorbereidingen doen en op de dag zelf je CM wat dingen laten regelen en als aanspreekpunt voor je gasten laten dienen om problemen ofzo op te lossen. Zo heb je zelf een onbezorgde dag! En mocht je het leuk vinden als mensen stukjes voor jullie doen, kunnen ze dat met je CM regelen.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #20 Gepost op: 20 mei 2005, 13:19:52 »
nou wij hebben ook geen cm en dat hoefd ook helemaal niet, het gaat allemaal vanzelf wel zoals het gaat.... en ik weet zelf wel hoe alles qua planning loopt, en familie is echt wel bereid om even snel iets te doen als ze denken dat  het misgaat....

Tamara

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #21 Gepost op: 20 mei 2005, 13:23:26 »
wij hebben wel een cm en daar ben ik ook super blij mee, dan hoef ik tenminste nergens meer om te denken en kan ik lekker genieten van mijn dag :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #22 Gepost op: 20 mei 2005, 13:28:17 »
ja dat zegt iedereen.... maar ik snap dat dan niet helemaal want geniet dan niemand als er geen cm is??.....

kijk als je even ziet wat hij nou werkelijk doet... het stelt geen rik voor wat zon iemand doet,.... ik bedoel wat doet hij nou dat jij zegt "nou zeg nu ben ik zo opgelucht want dankzij onze cm ..... "

Tamara

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #23 Gepost op: 20 mei 2005, 13:32:55 »
nou ja ieder zijn eigen keus hoor, mijn cm regelt alles met de band, de stukjes, het binnenkomen van de gasten en tuurlijk als alles goed loopt hoeft ze weinig te doen maar wanneer er dingen mis gaan vind ik het gewoon fijn dat zij het dan oplost.

Yvonne

  • Gast
Wie Regelt Wat Bij Jullie?
« Reactie #24 Gepost op: 20 mei 2005, 13:41:49 »
wat wij allemaal bedoelen is dat wij ons verder niet willen bezighouden of alles goed verloopt.....
Wij zijn aanwezig die dag, maar als er iest geregeld moet worden gaan wij ons daar niet mee bezig houden...
Bijv bij feestlocatie, bij vragen van bediening....tijdsindeling........ meegaan van gasten van gemeentehuis naar locatie ed....
Wij willen dat dat allemaal lekker loopt zonder dat je daar zelf achteraan hoeft.

Prima dat jij dat lekker allemaal zelf wil doen, maar ik zie dat niet zitten om dat op zo'n dag zelf te moeten doen..........
Mocht er wat dan ook een beetje anders lopen dan de bedoeling wil ik dat helemaal niet weten......
Ieder zijn keus
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2005, 13:44:42 door Yvonne »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards