collapse

Auteur Topic: Perfect Points  (gelezen 17767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Perfect Points
« Gepost op: 27 april 2005, 08:17:34 »
Vanaf nu is er een puntensysteem op het forum waarbij je bij het posten van berichten en polls punten krijgt. Met deze punten kan je straks leuke dingen doen.
Het aantal punten dat je hebt staat achter je loginnaam linksboven. Iedereen is begonnen met 100 punten.

Je kunt nu alvast meedoen met de "loterij". Hier kan je loten kopen voor 50 punten per stuk en kan je weer punten winnen. (geen geld dus, het gaat om het spel :wink: )

Om mee te doen klik je op "loterij" rechtsboven.

Groetjes,
Chris
« Laatst bewerkt op: 27 april 2005, 08:18:16 door chris »

sannetje

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2005, 08:19:05 »
Hee grappig, nou ik ben benieuwd.

sannetje

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2005, 08:20:49 »
Ik heb al een lot gekocht hoor ben benieuwd! Wanneer zijn de trekkingen???

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Perfect Points
« Reactie #3 Gepost op: 27 april 2005, 08:22:42 »
[quote name=\'sannetje\' date=\'27 April 2005, 08:20\']Ik heb al een lot gekocht hoor ben benieuwd! Wanneer zijn de trekkingen???
[post=\"23317\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
De trekkingen zijn 1x in de 3 dagen. De eerste is 29 april om 7:42.

Dit kun je ook zien op de loterij pagina.

sannetje

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #4 Gepost op: 27 april 2005, 08:33:20 »
Ok dankjewel, ben benieuwd!

Vero

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #5 Gepost op: 27 april 2005, 08:34:06 »
Het was al verslavend, en nu dit nog.... HELLUUUUUUUP!!!!!! :laugh:

Bungoo

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #6 Gepost op: 27 april 2005, 08:34:55 »
woehoe, super! Wil je ons nog meer verslaafd maken of heo zit het ?  :biggrin:

irenebreebaart

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #7 Gepost op: 27 april 2005, 08:42:37 »
Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden!

Poppie

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #8 Gepost op: 27 april 2005, 09:14:36 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'27 April 2005, 08:42\']Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden!
[post=\"23331\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik, als niet trouwer (nog), heb er ook eentje gekocht!

Sjakie

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #9 Gepost op: 27 april 2005, 09:15:22 »
Zal ik mij daar als mede-nog-niet-trouwer dan maar bij aansluiten!?
« Laatst bewerkt op: 27 april 2005, 09:16:22 door Sjakie »

natascha

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #10 Gepost op: 27 april 2005, 10:58:32 »
Ik vindt het wel een beetje jammer dat er een beetje misbruik van wordt gemaakt, je ziet vandaag ineens wel heel veel nieuwe topics (puntjes scoren?????)
Hopelijk is het daarom niet te doen.......

Sjakie

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #11 Gepost op: 27 april 2005, 11:04:58 »
Ik snap wat je bedoelt, ik merk bij mezelf dat ik meer reageer dan normaal. Maar dat doe ik niet om punten te scoren, maar gewoon omdat ik belangstelling heb! En vandaag heb ik gewoon wat meer zin om te reageren dan anders.

Hoewel ik het wel leuk vind om te zien dat het puntenaantal oploopt. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. En als mensen wel om hun puntenaantal te verhogen reageren, zal dat vanzelf na een tijdje minder worden.
Dat merk je altijd bij iets dat nieuw is: in het begin is iedereen heel actief, maar dat loop vanzelf terug!

irenebreebaart

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #12 Gepost op: 27 april 2005, 11:08:09 »
[quote name=\'natascha\' date=\'27 April 2005, 10:58\']Ik vindt het wel een beetje jammer dat er een beetje misbruik van wordt gemaakt, je ziet vandaag ineens wel heel veel nieuwe topics (puntjes scoren?????)
Hopelijk is het daarom niet te doen.......
[post=\"23468\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, het is vandaag ook eigenlijk bijna niet meer bij te houden... Als je 5 minuten niet kijkt dan zijn er gelijk weer heel veel ongelezen berichten... Maar ja, het is ook wel heel gezellig!!! Hopelijk doet men het niet om de punten, want in principe heb je daar natuurlijk niets aan...

Yvonne

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #13 Gepost op: 27 april 2005, 11:13:18 »
denk dat het wel zo gezellig is als er niet zo gedacht gaat worden.....

Ik snap het idee achter de telling niet, maar als er mensen zijn die het leuk vinden. Prima. Mijn punten mogen ze hebben...

natascha

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #14 Gepost op: 27 april 2005, 11:15:34 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'27 April 2005, 11:13\']denk dat het wel zo gezellig is als er niet zo gedacht gaat worden.....

Ik snap het idee achter de telling niet, maar als er mensen zijn die het leuk vinden. Prima. Mijn punten mogen ze hebben...
[post=\"23484\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik doe er ook niks mee, het is weer zoiets wat weer een streven wordt.....
Ik ga er echt niet meer om posten....vindt het niet nodig.

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Perfect Points
« Reactie #15 Gepost op: 27 april 2005, 11:24:33 »
Het is zeker niet de bedoeling dat mensen nu veel onzinnge berichtjes gaan posten om de punten te verhogen !
Het is een aardigheidje waarbij je de punten kunt gebruiken voor een aantal spelletjes zoals de loterij. Als jullie het leuk vinden om daar gebruik van te maken dan kan dat, zo niet dan niet   :)

Maar als het blijkt dat het niks wordt of dat er misbruik van wordt gemaakt dan halen we het er weer af.

Groetjes,
Chris

Yvonne

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #16 Gepost op: 27 april 2005, 11:33:41 »
Ik vind het idee leuk bedacht Chris,
vind het alleen niet leuk dat er meteen weer gedacht wordt dat er geplaatst wordt voor de punten....... We zijn lekker gezellig bezig met z'n alle!!!! toch???

irenebreebaart

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #17 Gepost op: 27 april 2005, 11:41:45 »
Volgens mij valt het ook best mee met de onzinnige berichtjes, misschien was het gewoon toeval dat het gelijk viel met het nieuwe puntensysteem. Er wordt ook niemand aangevallen volgens mij, maar alleen maar de opmerking gemaakt dat het zo niet de bedoeling is... Nou ja, hopelijk valt het gewoon allemaal mee!! Het blijft hier toch gewoon gezellig!! en de ene dag is het gewoon wat drukker dan de andere dag!

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Perfect Points
« Reactie #18 Gepost op: 27 april 2005, 11:44:18 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'27 April 2005, 11:33\']Ik vind het idee leuk bedacht Chris,
vind het alleen niet leuk dat er meteen weer gedacht wordt dat er geplaatst wordt voor de punten....... We zijn lekker gezellig bezig met z'n alle!!!! toch???
[post=\"23494\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik zeg ook niet dat er geplaatst wordt voor de punten, zeg alleen dat het niet de bedoeling is.  Maar dat spreekt eigenlijk wel voor zich :sun:
Het is inderdaad heel gezellig en het gaat heel goed zo...  :thumbsup:  :
« Laatst bewerkt op: 27 april 2005, 11:44:57 door chris »

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Perfect Points
« Reactie #19 Gepost op: 27 april 2005, 13:13:22 »
ehh, ik snap het idee nog niet helemaal, maar daar ga ik waarschijnlijk vanzelf wel achterkomen. En er staat toch trouwens een goeie regel in de forumregels?!! Je mag niet posten om het posten! De berichten moeten dus inhoudelijk iets met zich meebrengen! Anders wordt het bericht verwijderd. Dus als iedereen zich aan die regel houdt komt het allemaal wel goed denk ik. :biggrin:

gwenda

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #20 Gepost op: 27 april 2005, 14:22:28 »
ik vind het wel een grappig initiatief... zo zijn we naast gezellig kletsen ook nog met een vrolijk iets bezig. Ik zie het maar als een soort van spelletje. En natuurlijk heb ik ook een lot gekocht...

Sjakie

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #21 Gepost op: 27 april 2005, 15:05:21 »
Daar ben ik het helemaal mee eens, eigenlijk voor mij een beetje TE gezellig... :dry:
« Laatst bewerkt op: 27 april 2005, 15:05:41 door Sjakie »

Yvonne

  • Gast
Perfect Points
« Reactie #22 Gepost op: 27 april 2005, 15:27:09 »
Dat is dus ook wat ik bedoelde..................

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Perfect Points
« Reactie #23 Gepost op: 27 april 2005, 15:35:58 »
misschien een beetje stomme opmerking van mijn kant.....

maar ik zeg.... "van mij hoeft die loterij niet" juist omdat het wel in de aard van de mens zit om een gokje te wagen en helemaal als het niets kost... nu levert het ook niets op dus is het eigenlijk iets onzinnigs en ik ben bang dat het dus wel fout zal gaan.... dus dat er wel gepost gaat worden om de punten.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Perfect Points
« Reactie #24 Gepost op: 29 april 2005, 18:15:37 »
Mijn mening is verdeeld. Aan de ene kant vind ik het wel grappig, maar aan de andere kant ben ik er inderdaad bang voor dat er wordt gepost om het posten...

Wat dat betreft denk ik dat de moderators ook daar (meer?) op moeten letten. Zoals ik al zei moet er on-topic gepost worden. Er ook mag er niet zomaar gepost worden maar je moet er echt wat toe te voegen hebben. Ik denk dat we daarop met z'n allen wel wat meer op moeten letten, want ik moet eerlijk zeggen dat het best vaak gebeurd dat er berichten worden gepost in een topic terwijl dat topic over iets heel anders gaat en dat leest gewoon niet zo lekker.  :huh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards