collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734805 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #350 Gepost op: 28 januari 2013, 23:26:13 »
@all: morgen kom ik bijlezen en reageren.

@ladybird jurken: die jurk die hier voorbij kwam staat ook in mijn dievindikergmooilijst.

@jinny: waar woon jij dan als je zo dicht bij boxmeer woont? Dan wonen we denk ik wel bij elkaar in de buurt.

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #351 Gepost op: 28 januari 2013, 23:34:32 »
Hallo, mag ik hier ook meekletsen? Ik ben nieuw op het forum. Ik heb al wel een tijdje meegelezen maar heb me nog maar net voorgesteld.

Wij gaan ook trouwen in 2014!  :applaus:

Ik lees dat een aantal van jullie al jurken aan het passen zijn, klopt dat? Ik wil daar ook al graag mee beginnen maar ik ben bang dat ik tegen die tijd een andere leuker vind  :sleep:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #352 Gepost op: 29 januari 2013, 06:33:16 »
Gefeliciteerd! Weet je ook al wanneer je gaat trouwen? Dan kan je je toevoegen aan het lijstje.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #353 Gepost op: 29 januari 2013, 08:35:45 »
Welkom hier! Nog een 2014-bruidje :)

Leuk joh! Weet je al een beetje wat je mooi vind? Volgens mij zijn de meeste dames hier nog niet echt aan het passen geweest hoor. Ikzelf heb maar drie jurken aan gehad en dat was geen echte afspraak maar zomaar snel winkel binnengelopen. Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je een andere mooier vindt. Ik denk dat als je dé jurk hebt gevonden je niet eens verder kijkt naar andere jurken!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #354 Gepost op: 29 januari 2013, 08:40:00 »
Jeetje wat schrijven jullie veel en snel! T is niet bij te houden haha.

@jurk, ik heb een 2012-collectie. Voor mij maakt dat niks uit.
@afvallen, hier ook 3 keer per week aan het sporten. Van niks naar 3 keer is echt pittig pfff.
@leeftijd, ik zag een stukje voorbij komen over "oude" bruiden. Ik ben zelf 32 als we gaan trouwen.
@Apple, Welkom hier!

De rest ben ik echt weer kwijt, maar vanaf hier pik ik de draad weer op :)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #355 Gepost op: 29 januari 2013, 09:01:54 »
Welkom appel!

Zelf heb ik ook nog geen jurken gepast. Ben wel aan het twijfelen of ik het binnenkort ga doen. De plaatselijke bruidszaak heeft uitverkoop en vlak in de buurt heeft een winkel 50 procent korting op alle jurken. Ze gaan met pensioen. Ik ben alleen bang dat ze daar niet veel jurken meer hebben. Ik ben dus nog lekker aan het twijfelen of ik nu al jurken wil passen of niet :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #356 Gepost op: 29 januari 2013, 09:11:14 »
Ik zou het gewoon doen hoor Daphne. T kan nooit kwaad toch? En voor hetzelfde geld vindt je je droomjurk voor een prikkie!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #357 Gepost op: 29 januari 2013, 09:31:16 »
Ja inderdaad! Dat zou dan mooi meegenomen zijn. En als je er niks vindt, is het ook geen ramp. Kijk je gewoon lekker verder.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #358 Gepost op: 29 januari 2013, 10:35:08 »
Dat is helemaal waar. Ik kan natuurlijk altijd verder kijken. Ik ga morgen even met mijn moeder overleggen wanneer we kunnen gaan. Heb er nu al zin in!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #359 Gepost op: 29 januari 2013, 10:58:31 »
@Daphne: doen! Misschien zit je jurk er wel tussen! En inderdaad, als dat niet het geval is dan is dat geen probleem, kijk je gewoon verder.

@Appel: welkom! Heb je al een datum in 2014 (of heb ik er overheen gelezen)? Ik denk dat als je de jurk heb gevonden dat je geen enkele andere leuker vindt. Ik denk namelijk DE jurk gevonden te hebben. Alle jurken die ik daarna aan heb gehad, vond ik wel mooi, maar ik vergeleek ze iedere keer met die ene jurk (en had op elke wel wat op te merken).

@mvlens: in de omgeving van Nijmegen, jij?

@Pk88: Hoop dat je iets aan de info hebt. Amiga is een leuke winkel.

Mijn ervaring (ookal is het minimaal) is dat het loont om de jurk qua prijs een beetje te vergelijken in verschillende winkels (als dat kan).

Ik kan niet wachten om vrijdag de jurk weer te passen. Ik ben zo benieuwd of ik hetzelfde gevoel heb...
Dan de jurk bestellen....heeeeuuuuul lang wachten en begin volgend jaar op maat laten maken  :biggrin:.

Locatie zijn we ook bijna uit!

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #360 Gepost op: 29 januari 2013, 11:48:09 »
@jinny: ik woon in Cuijk. Dat ligt ook dicht bij nijmegen haha

Apple

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #361 Gepost op: 29 januari 2013, 11:56:47 »
Frenchbull en aanstaande --> 31-01-2014
LatinBride & AS --> 14-2-2014
Valentijnbruid --> 14-02-2014
Margreet1983 en aanstaande --> 01-04-2014
Apple en aanstaande --> 24-04-2014
Sandra241 en aanstaande -->--
Mvlens en aanstaande --> 9-5-2014
Jinny en O --> 09-05-2014
Daphne en Davy --> 15-5-2014
Bolien en E --> 16-5-2014
Fransje en aanstaande --> 07-07-2014
Kikker en AS --> 25-08-2014
Jrs14 en vriend --> 05-09-2014


Gevonden! Ik heb ons erin gezet :)
Bedankt voor alle welkom-wensen! Leuk.
Ik denk dat jullie wel gelijk hebben wat betreft 'de jurk'. En uiteindelijk blijven er altijd nieuwe collecties uitkomen natuurlijk, wanneer je je jurk ook koopt.
Weten jullie rond welke periode in het jaar er nieuwe collecties verschijnen voor 2013? Of zijn die er al?

Daphne: Ik zou het ook gewoon doen, zou toch mooi meegenomen zijn als je daar een jurk vind!

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #362 Gepost op: 29 januari 2013, 11:59:09 »
Hey mensen! Ik kan even niet bijlezen (moet over 3 min weg), maar ik wilde dit delen voor mensen die vintage hebben: http://pinterest.com/trouwenmagazine/vintage/ Ik vind het heel inspiratievol (ook al hebben wij geen vintage als thema).

En welkom Appel! :D Leuk!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #363 Gepost op: 29 januari 2013, 12:06:08 »
@Appel, dat vroeg ik laatst bij die winkel waar ik was, en daar waren ze vrij vaag over. Als ik het goed begrepen heb hadden ze de collectie 2013 al hangen, maar krijgen ze het hele jaar door nieuwe jurken  ???

@Fransje, die ga ik volgen! Ze hebben nog veel meer borden zag ik, waaronder mijn thema(kleur). Ga eens even rondneuzen :)

Edit @mvlens en jinny, bedacht me net, gaan jullie ook nog in Duitsland kijken voor jurken? Misschien hebben ze daar hele andere jurken (en prijzen).
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2013, 12:20:17 door Kikker »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #364 Gepost op: 29 januari 2013, 12:34:10 »
Pinterest en etsy zijn echt geweldige sites om rond te neuzen :)

Duitsland schijnt wel goedkoper te zijn, maar als je al twee keer op en neer denk ik niet dat het voor mij veel goedkoper is. Als je dichtbij de grens woont is het natuurlijk weer een ander verhaal. Wel leuk om daar rond te kijken!

Bij de zaak hier in het dorp is de 2013 collectie binnen, dat zal bij de meeste zaken denk ik het geval zijn.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #365 Gepost op: 29 januari 2013, 13:10:58 »
@jinny: ik woon in Cuijk. Dat ligt ook dicht bij nijmegen haha

Dat is inderdaad heel dichtbij! wat leuk!!!!

@Fransje: echt mooi... ik hou zo van die sfeer. ik denk dat we een goede keuze maken hiermee.

Ik vind etsy en pinterest echt helemaal geweldig! Zoveel leuke ideeën daar gezien. En geïnspireerd om wat dingen zelf te maken.

Ik ga niet meer kijken naar een jurk ik Duitsland, maar dat heeft er echt mee te maken dat ik denk de jurk al gevonden te hebben.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #366 Gepost op: 29 januari 2013, 13:26:23 »
Hier Oss, das ook dichtbij Nijmegen en Cuijck haha.

Nog een leuke trouwinspiratie-site: http://weddinggawker.com/

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #367 Gepost op: 29 januari 2013, 13:44:46 »
Wat grappig dat er bij elkaar in de buurt wonen!!!!

Inderdaad ook een mooie site LatinBride. Heb even zitten neuzen  :biggrin:.

Sturen jullie save the dates? En zo ja, wanneer stuur je deze dan?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #368 Gepost op: 29 januari 2013, 14:33:45 »
Wij willen wel save the dates sturen. Wanneer vind ik ook een beetje lastig. Ik denk 10-8 maanden van tevoren. Wij willen eerst een loveshoot doen en hier een foto van gebruiken voor de the save the date.

We sturen deze trouwens alleen naar de daggasten, zodat zij de gehele dag vrij kunnen houden. Daarnaast weten wij ook niet precies wie onze avondgasten worden, er kan nog wel wat wisselen binnen een jaar tijd.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #369 Gepost op: 29 januari 2013, 14:41:11 »
Ik denk dat wij er geen sturen. Alle daggasten zijn hele goede vrienden of familie die we vaak zien en die weten allemaal wanneer het is. Ik zal het er nog eens met AS over hebben.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #370 Gepost op: 29 januari 2013, 14:43:56 »
Wij willen wel save the dates sturen. Wanneer vind ik ook een beetje lastig. Ik denk 10-8 maanden van tevoren. Wij willen eerst een loveshoot doen en hier een foto van gebruiken voor de the save the date.

We sturen deze trouwens alleen naar de daggasten, zodat zij de gehele dag vrij kunnen houden. Daarnaast weten wij ook niet precies wie onze avondgasten worden, er kan nog wel wat wisselen binnen een jaar tijd.

Wat een leuk idee Daphne. Dat is precies mijn punt. Het kan allemaal nog veranderen natuurlijk. En ik ben bang dat als ik sommige mensen wel wat stuur en de anderen niet dat er verwarring (of teleurstelling) komt.

Ik heb als cadeautje voor AS een weekendje weg geboekt, precies 1 jaar voordat we gaan trouwen (dus 9 mei dit jaar). Ik wil dan van die schoolbordjes meenemen en daar een foto maken voor de save the dates. Ik ga er nog eens op broeden. Het is wat je zegt; in een jaar kan veel veranderen.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #371 Gepost op: 29 januari 2013, 15:04:09 »
Ik woon in Geldermalsen, dichterbij Oss dan bij Nijmegen en Cuijk :biggrin:

Ik denk dat het ook een beetje van de datum af hangt. Wij trouwen in de zomervakantie, dus we sturen denk ik wel 9-12 maanden vantevoren de save the dates. Maar alleen naar de daggasten, avondgasten kunnen inderdaad nog veranderen..

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #372 Gepost op: 29 januari 2013, 15:21:09 »
Ik woon in Geldermalsen, dichterbij Oss dan bij Nijmegen en Cuijk :biggrin:

hmmmm.... we gaan allemaal trouwen en wonen bij elkaar 'in de buurt'.... zou er iets in de lucht zitten, of in het water  ;)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #373 Gepost op: 29 januari 2013, 15:25:30 »
Haha is wel toevallig ja!

Hebben jullie trouwens behoefte aan een emailadres? Heb ik afgekeken in andere topics haha. Als we bv een jurk hebben uitgezocht, kunnen we daar een foto heen sturen, die kan iedereen die het wachtwoord heeft dan zien. Blijven sommige dingen tenminste een béétje geheim ;)

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #374 Gepost op: 29 januari 2013, 15:31:27 »
@Kikker: wat een goed idee!!!

Ik vind het spannend mijn jurk hier te plaatsen namelijk  :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards